Znamy harmonogram rajdu Battle of Dazar'alor
Już w tym miesiącu otworzą się wrota Battle for Dazar'alor! Blizzard opublikował zapowiedź rajdu, w której zawarty jest szczegółowy harmonogram i opis przebiegu bitwy o stolicę Zandalari. Jest to rajd wyjątkowy, ponieważ po raz pierwszy gracze będą mogli wcielić się w role bohaterów przeciwnej frakcji i zmierzyć z bossami z ich perspektywy. W sumie każda stronie zmierzy się z dziewięcioma bossami, w tych trzema z perspektywy wroga.
Przez nieopisane stulecia, Dazar'alor stanowiło centrum wielkiego i potężnego imperium Zandalari. Jego obrońcy odparli liczne próby odebrania życia królowi Rastakhanowi, a miasto przetrwało zarówno pradawne, jak i nowe wyzwania. Wojna dociera jednak do wybrzeży Zuldazaru, a Przymierze stawia wszystko na jedną karte, podejmując się oblężenia złotej piramidy i zerwania więzi Zandalari z Hordą.
Harmonogram
Battle of Dazar'alor otworzy się 23 stycznia w Europie na poziomach normalnym i heroicznym, a kolejne tryby będą odblokowywać się w następujących tygodniach, aż do końca lutego:
- 23.01.19: Tryb normalny i heroiczny
- 30.01.19: Tryb mityczny i pierwsze skrzydło LFR
- 13.02.19: Drugie skrzydło LFR
- 27.02.19: Trzecie skrzydło LFR
Zapisanie się na tryb LFR będzie wymagało poziomu przedmiotów równego 350.
Przebieg rajdu
Horda
Gracze Hordy rozpoczną rajd, odpierając inwazję ze strony północnej dżungli Zuldazaru podczas etapu Obrona Dazar'alor (Defense of Dazar'alor).
Sytuacja odwróci się w sercu Zuldazaru, gdzie Horda pozna historię rajdu w trakcie trzech walk z perspektywy Przymierza. Ten środkowy akt o nazwie Śmiertelny Układ (Death's Bargain) przemieni postaci z Hordy w odpowiednich wojowników z przeciwnej frakcji, dodatkowo przyznając im powiązane umiejętności rasowe.
- Krwawy elf: Większość zamieni się w ludzi, za wyjątkiem łowców demonów, którzy zagrają jako nocne elfy.
- Goblin: Goblińscy bohaterowie wejdą w skórę gnomów, nie licząc szamanów i łowców, którzy przemienią się w krasnoludy.
- Ork: Ci gracze przyjmą rolę krasnoludów (niezła zmiana perspektywy).
- Pandaren: Pandareni pozostaną pandarenami.
- Tauren: Większość taurenów zamieni się w draenei, ale druidzi zagają jako nocne elfy.
- Troll: W większości przyjmą rolę nocnych elfów. Szamani przemienią się w draenei, a czarnoksiężnicy zostaną ludźmi.
- Nieumarły: Wszyscy nieumarli zagrają jako ludzie.
W ostatnim akcie, Zwycięstwo albo Śmierć (Victory or Death), gracze Hordy powrócą do swoich postaci i spróbują odeprzeć Przymierze ze szczytu Dazar'alor, ostatecznie stając do walki z kilkoma kluczowymi przywódcami wrogiej frakcji.
Przymierze
Przymierze jest gotowe, aby uderzyć w serce imperium Zandalari i zerwać ich więzy z Hordą. Rozpoczną atakiem od strony morza na port w Oblężeniu Dazar'alor (Siege of Dazal'alor), po czym utorują sobie drogę do sali tronowej Rastakhana w centrum Dazal'alor podczas aktu Upadek Imperium (Empire's Fall).
Na sam koniec wydarzenia gracze porozmawiają ze zwiadowcą, aby poznać perspektywę Hordy i zmierzyć się z ostatnimi trzema bossami Przymierza. W trakcie etapu Potęga Przymierza (Might of the Alliance), bohaterowie z tej frakcji przemienią się w żołnierzy wroga, przyjmując również ich umiejętności rasowe:
- Draenei: Ci gracze przyjmą rolę taurenów, za wyjątkiem magów, którzy zamienią się w orków.
- Krasnolud: Większość krasnoludów zagra jako orkowie, jednak paladyni zostaną taurenami, a kapłani nieumarłymi.
- Gnom: Gnomy wejdą w skórę goblinów, nie licząc mnichów, którzy przemienią się w krwawe elfy.
- Człowiek: Ludzie zostaną nieumarłymi, oprócz paladynów, którzy przyjmą rolę krwawych elfów.
- Pandaren: Pandareni pozostaną pandarenami.
- Nocny elf: Gracze nocnych elfów przyjmą formę trolli. Wyjątkiem są łowcy demonów, którzy zamienią się w krwawe elfy.
- Worgen: Wszyscy worgeni zagrają jako trolle.
Jesteście już gotowi na bitwę o Dazar'alor, czy zmagacie się jeszcze z wyzwaniami w Uldir?