WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Aktualizacja 8.1: Usprawnienia i nowości na wyspiarskich wyprawach

Artykuł

Aktualizacja 8.1: Usprawnienia i nowości na wyspiarskich wyprawach

  Quass:
https://wowcenter.pl/Files/81_islands_head.jpg

Wyspiarskie wyprawy (Island Expeditions) doczekają się sporych zmian w zbliżającej się wielkimi krokami aktualizacji 8.1: Tides of Vengeance! Więcej nagród i usprawnione mechaniki mają zachęcić nas do częstszego brania udziału w wyprawach. Poniżej znajdziecie podsumowanie najważniejszych nowości - czy są one jednak wystarczające, aby ten element rozgrywki w Battle for Azeroth stał się bardziej popularny pośród graczy?

Nowe wyspy

Pierwszą i największą nowością są dwie nowe lokacje - gilneańskie Havenswood oraz zasiedlone przez vrykuli Jorundall - które trafią do zmieniającej się co tydzień puli wysp.


Zmiany w mechanikach

Tides of Vengeance wprowadza spore zmiany w działaniu poszczególnych mechanik na wyspiarskich wyprawach, mające na celu ogólne usprawnienie rozgrywki. Zapewne od razu zauważycie bardziej przemyślane rozmieszczenie przeciwników na wyspach. Blizzard postanowił zmniejszyć ilość trash mobów i dodać więcej elitarnych i trudniejszych wrogów. Powinno to nieco uprzyjemnić całą przygodę i zmniejszyć szansę, że przypadkowo przyciągniecie na siebie uwagę jakiegoś przeciwnika.

Nowe wydarzenia

W trakcie wyspiarskich wypraw będzie można natrafić na dwa nowe losowe wydarzenia, które powinny nieco urozmaicić poszukiwania Azerite:

Szczeliny Azerite: Natrafiwszy na szczelinę Azerite (Azerite Rupture), możecie rozstawić specjalne urządzenie, aby zbierało cenny surowiec. Po chwili zaczniecie przyciągać uwagę stworzeń Azerite, a ostatecznie zwabicie rzadkiego lub elitarnego wroga. Stworzenia te wyrzucają nieco więcej Azerite niż inne, które zamieszkują wyspę. O rozpoczęciu wydobywania natychmiast zostaną poinformowani wrogowie z przeciwnej frakcji.

Wydobywarki Azerite: Po odkryciu na wyspie wydobywarki Azerite (Azerite Extractor), możecie rozstawić urządzenie powoli wydobywające surowiec dla drużyny. Przeciwna frakcja może jednak z łatwością przejąć wydobywarkę, która dodatkowo zwraca uwagę pobliskich wrogich NPCów. Po rozstawieniu wydobywarki wszyscy gracze na wyspie są informowani o jej położeniu.


Drużyny frakcyjne

Siły Hordy i Przymierza powiększyły się o nowe drużyny, które można napotkać jako przeciwników na wyspiarskich wyprawach. Przymierze reprezentują krasnoludy z Dark Iron Demolishers, a Hordę orkowie z Draenor's Blood. Ponadto wprowadzono niewielkie poprawki w działaniu NPCów ze wszystkich drużyn - powinni teraz częściej korzystać z umiejętności klasowych.


Zmiany w systemie nagród

Znacznie rozszerzono ilość nagród dostępnych do kupienia za Seafarer's Dubloons - walutę z wyspiarskich wypraw. Są to m.in dwa nowe wierzchowce Saltwater Seahorse i Siltwing Albatross, gadżety, zwierzaki oraz przedmioty zwiększające reputację z frakcjami w Kul Tiras i Zandalarze, np. Shimmering Shell. Sprzedawców można teraz spotkać w portach Boralus i Dazar'alor.


Blizzard uprościł system, według którego gracze mogli uzyskać dodatkowe nagrody w trakcie wyspiarskich wypraw, jak unikalne wierzchowce i ozdobny ekwipunek. Wcześniej łupy te były przypisane do poszczególnych rodzajów stworzeń na wyspach, które trzeba było odnaleźć i farmić, ale teraz automatycznie macie szansę na zdobycie specjalnych przedmiotów, jeśli dany rodzaj wroga po prostu znajduje się na wyspie - nie trzeba tracić czasu na szukanie konkretnych mobów.

Zmniejszono też nieco ilość Azerite potrzebną do ukończenia cotygodniowego zadania Azerite for the Horde & Alliance z 40000 do 36000. Za każdą ukończoną wyprawę w trybie mitycznym i PvP otrzymacie o 50 więcej Azerite, a wypełnienie cotygodniowego zadania nagradzane jest przedmiotem Mysterious Treasure Map, który aktywuje misję dającą szansę na zdobycie dodatkowo 3500 jednostek Azerite dla postaci.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz