Aktualizacja 8.0 od jutra na europejskich serwerach!
Zaledwie kilka tygodni dzieli nas od rozpoczęcia dodatku World of Warcraft: Battle for Azeroth, a już jutro, czyli 18 lipca, na oficjalne serwery trafi aktualizacja pomostowa 8.0. Oprócz zadań fabularnych, gracze będą mieli możliwość wypróbowania zmian w klasach oraz głównych nowych systemów, jak Tryb Wojny i zakładka Społeczności.
Poniżej znajdziecie podsumowanie najważniejszych nowości, jakie zostaną udostępnione w aktualizacji 8.0. Pełna lista nowych funkcji (w tym szczegółowy opis zmian w klasach) znajduje się tutaj w jęz. angielskim.
Nowe serie zadań: Wojna Cierni i Bitwa o Lordaeron
Od 24 lipca, w Kalimdorze rozpocznie się konflikt zwany Wojną Cierni, którzy ostatecznie doprowadzi do spalenia Teldrassil. Walki pomiędzy frakcjami będą toczyć się głównie w Darkshore i Ashenvale. Za ukończenie tej mini-kampanii można otrzymać unikalne wierzchowce Undercity Plaguebat (Horda) oraz Teldrassil Hippogryph (Przymierze). Seria zadań ma być jednak dostępna wyłącznie przed premierą dodatku.
Tydzień przed premierą Battle for Azeroth, osoby, które kupiły nowy dodatek w przedsprzedaży, będą mogły wziąć udział w Bitwie o Lordaeron. W odwecie za Teldrassil, armie Przymierza wyruszą na północ i podejmą próbę odbicia Lordaeronu z rąk nieumarłych.
Tryb Wojny i nowy system Honoru w PvP
Podział serwerów w grze na normalne i PvP już nie istnieje. Teraz gracze, którzy chcą walczyć z innymi w otwartym świecie, mogą udać się do Stormwind lub Orgrimmaru i aktywować w zakładce talentów Tryb Wojny (War Mode), przez co automatycznie będą natrafiać na inne osoby chętne do walki PvP.
Zmieniło się też drzewko talentów PvP - teraz macie tylko 4 wybory (pierwszy to zawsze umiejętność przerywająca efekty Crowd-Control) i nie musicie już zdobywać poziomów Honoru, aby odblokować nowe talenty. Ponadto, system Honoru dzieli się teraz na całe konto.
Artefakty
W efekcie wykorzystania mocy Artefaktów by uleczyć Azeroth, nasza broń stanie się znacznie słabsza i utraci wszystkie odblokowane dotychczas cechy. Niektóre umiejętności trafią w efekcie do drzewek talentów lub staną się zwyczajną częścią rotacji klasowej - część przepadnie jednak na zawsze.
Profesje
Zmienił się nieco system rozwoju profesji. Zmniejszona została ilość punktów w dziale profesji z każdego dodatku, a każdy dział można teraz rozwijać osobno, co znacznie ułatwi nadrabianie zaległości lub przerzucanie się z jednej profesji na drugą. Dodatkowo, usunięta została profesja First Aid - bandaże można teraz tworzyć w ramach Tailoringu.
Legendarne przedmioty
Arcanomancer Vridiel w Dalaranie, który dotychczas sprzedawał tokeny przyznające losowe legendarne przedmioty, ma teraz w ofercie wszystkie legendarne przedmioty w grze dla aktywnej profesji. Każdy z nich kosztuje 1000 Wakening Essences. Ponieważ nie można już ulepszać Artefaktów, zamiast tokenów przyznających Artifact Power w łupach będzie pojawiać się częściej waluta do wymiany na legendarne przedmioty.
Zgniatanie statystyk
Blizzard podjął decyzję, by po raz kolejny zeskalować statystyki postaci i przedmiotów, by gracze nie zadawali już obrażeń w milionach, a raczej w setkach i tysiącach. Nie powinno to wpłynąć na ogólną siłę postaci - przeciwnicy wciąż będą równie silni, zmianom ulegnie tylko wielkość liczb.
Społeczności
Do dyspozycji jest nowy interfejs społeczności, który zastąpił starą zakładkę gildii. Oprócz dostępu do informacji gildiowych (w tym archiwum czatu), zapewnia on również możliwość tworzenia międzyserwerowych społeczności - zapraszać można jednak tylko graczy z własnej frakcji. Oprócz tego można rozmawiać z innymi poprzez grupę Battle.net.
Zmiany wizualne
Na koniec - rozszerzyły się nieco opcje personalizacji wyglądu postaci w grze. Krwawe elfy otrzymały możliwość zmiany koloru oczu na złote (dostępne jako nowe warianty twarzy), natomiast orkowie w końcu mogą w pełni wykorzystać umiejętności goblińskich fryzjerów w głównych miastach... i wyprostować sobie plecy w ich salonach.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz