Warlords of Draenor: Usprawnienia interfejsu
Tommy, | Komentarze : 14Cytat z: Rygarius (źródło)
Premiera World of Warcraft: Warlords of Draenor przyniesie mnóstwo usprawnień interfejsu użytkownika, poczynając od śledzenia questów, poprzez lepszy ekwipunek, kończąc na nowym sposobie przechowywania heirloomów i zabawek.
Dziennik zadań
W zbliżającym się dodatku aktualizujemy interfejs zadań, dzięki czemu łatwiej się zorientować co teraz robić. Dziennik zadań będzie zorganizowany w taki sposób, żeby rozdzielić zadania ważne dla fabuły gry od misji pobocznych, co sprawi, że już nie będziecie musieli się martwić o przegapienie jakiegoś ważnego elementu historii przed przejściem do następnej lokacji. Ale pamiętajcie, że nie wszystko będzie zespoilowane w dzienniku zadań, nadal czekają was niespodzianki!
Ekwipunek
System ekwipunku również czekają zmiany, usprawnienia i nowe funkcje mające na celu ograniczenie bałaganu.
- Przedmioty do zadań: Przedmioty do zadań już nie będą zajmowały miejsca w ekwipunku. Zostaną przeniesione do interfejsu zadań.
- Sortowanie toreb: Wkrótce nie trzeba będzie przeglądać setek ikon w poszukiwaniu pożądanego przedmiotu. Zbierane przedmioty będą trafiały prosto do tej torby, którą wyznaczycie.
- Można ustawić, by pancerze, szare rzeczy lub jakiekolwiek inne przedmioty automatycznie trafiały do danej torby,
- Dodatkowo ramki ikon będą przedstawiały jakość przedmiotu, a szare przedmioty będą miały złotą ikonkę co oznacza, że można je śmiało sprzedać.
- Twórz przedmioty prosto z banku: Twórz lub enchantuj przedmioty korzystając z materiałów będących w banku. Nie trzeba ich wyciągać i później z powrotem wkładać.
- Kolekcje: Kolekcje będą zawierały heirloomy i zabawki dla całego konta – szczegóły poniżej.
Kolekcje
Heirloomy i fajne przedmioty zbierane podczas tylu podróży będzie można znaleźć w zakładce Kolekcji, dzięki czemu nie będą zajmowały cennego miejsca w ekwipunku. Po zdobyciu dany przedmiot będzie dostępny dla każdej postaci na koncie. Chcecie uzupełnić kolekcję? Podobnie jak w Księgach Wierzchowców i Pupili niezdobyte przedmioty będą na szaro. System Kolekcji podzielony jest na dwie główne części:
Heirloomy
Heirloomy są wreszcie międzyserwerowe i związane z całym kontem. Wszystkie postaci na koncie (nowe i stare) będą mogły przywołać odblokowane heirloomy prosto do swoich ekwipunków!
Skrzynia na zabawki
Wreszcie będziecie mogli zebrać wszystkie swoje ulubione zabawki i nie wyrzucać ich w celu pozyskania dodatkowego miejsca w ekwipunku. Kupa zabawy przed wami!
BlizzCon 2013: Dzięki, dzięki, dzięki!
Caritas, | Komentarze : 5
Wciąż jeszcze przeżywamy tegoroczny BlizzCon, delektując się ilością informacji i nadchodzącymi nowościami w grach Zamieci. Nadeszła jednak pora na podsumowania. Byliście z nami w czasie tego wydarzenia, dzieliliście z nami emocje i ekscytację.
W czasie dwóch długich nocy przeprowadziliśmy dla Was relacje z 10 różnych paneli. Łącznie 16 godzin nieustannego sprawozdania, niezliczone dzbanki kawy trzymające redakcję przy życiu. Ilu nas wszystkich było? Najwięcej w naszej historii. 5x tyle, co ostatnim razem, w czasie BlizzConu 2011. W szczytowym momencie relacji, w piątek 8 listopada, nasze sprawozdanie na żywo z konwentu Blizzarda śledziło jednocześnie 1178 osób, a przez znakomitą większość pierwszej nocy na WoWCenter.pl siedziało ponad 900 czytelników. To są absolutnie rekordowe wyniki. Dziękujemy, że byliście z nami w ostatni weekend!
Po raz kolejny integralną częścią naszej relacji były konkursy z nagrodami. Premiowaliśmy aktywnych, pomysłowych, a czasem o nagrodzie decydował łut szczęścia. Mieliśmy w tym roku znakomitych partnerów relacji, którzy docenili pasję polskich fanów Warcrafta i ofiarowali mnóstwo cennych łupów. Powiedzmy o nich coś więcej:
Firma Mega Bloks przeznaczyła dla śledzących relację WoWCenter.pl z BlizzConu 13 wspaniałych zestawów klocków. Nawet nie wiecie, jak ciężko było redakcji (a już zwłaszcza mi, miłośniczce klocków – Caritas) oddać je wszystkie na rzecz zwycięzców...
Czy Fabrykę Słów trzeba przedstawiać? Czołowe wydawnictwo, Mekka dla fanów fantastyki. Dzięki Fabryce, 11 naszych czytelników ucieszyło się z nowych, wspaniałych książek z uniwersum Warcrafta. Po cichu liczymy wszyscy na kolejne tomy związane z wydarzeniami w Azeroth.
Któż nie zna CDP? To przecież oni od zawsze są polskim wydawcą gier Blizzarda. Firma CDP.pl przeznaczyła dla uczestników naszej relacji 5 gier-niespodzianek.
Dzięki firmie Level77 w ręce naszych czytelników trafiło 5 Warcraftowych T-Shirtów. Może jakaś koszulka związana z WoWCenter.pl w przyszłości?
Wszystkim partnerom serdecznie dziękujemy za ogromne wsparcie podczas tegorocznego BlizzConu. Mamy nadzieję, że będziecie z nami również za rok!
Nie zapominajmy jednak o tych, którym należą się równie wielkie podziękowania - organizatorach samej imprezy, o którą tu przecież przed wszystkim chodzi! Dzięki, Blizzard Entertainment! Dziękujemy za dwie fenomenalne noce pełne wrażeń. Na koniec oddajmy głos im samym:
Dziękujemy wszystkim, którzy przybyli na BlizzCon oraz naszym widzom w domach! Bawiliśmy się w tym roku fantastycznie i mamy nadzieję, że podobało wam się wszystko, co dla was przygotowaliśmy — zapowiedzieliśmy Warlords of Draenor, przedstawiliśmy wstępne informacje o filmie Warcraft, pokazaliśmy zwiastun i rozgrywkę z Heroes of the Storm, ujawniliśmy więcej wiadomości na temat Hearthstone i towarzyszyliśmy wam na każdym kroku. Były epickie kostiumy, gry planszowe, jajka z niespodzianką, zwycięstwo sOs w światowych finałach WCS w StarCrafta II, gry PvP, ulepszenia interfejsu Warlords of Draenor i wiele więcej!
Drugi dzień BlizzConu upłynął pod znakiem paneli, e-sportu i wydarzeń, po których Blink-182 z wykopem zamknął całą imprezę! Dziękujemy wam za sprawienie, że tegoroczny BlizzCon był naprawdę niesamowity! Mamy nadzieję, że świetnie się bawiliście.
W czasie dwóch długich nocy przeprowadziliśmy dla Was relacje z 10 różnych paneli. Łącznie 16 godzin nieustannego sprawozdania, niezliczone dzbanki kawy trzymające redakcję przy życiu. Ilu nas wszystkich było? Najwięcej w naszej historii. 5x tyle, co ostatnim razem, w czasie BlizzConu 2011. W szczytowym momencie relacji, w piątek 8 listopada, nasze sprawozdanie na żywo z konwentu Blizzarda śledziło jednocześnie 1178 osób, a przez znakomitą większość pierwszej nocy na WoWCenter.pl siedziało ponad 900 czytelników. To są absolutnie rekordowe wyniki. Dziękujemy, że byliście z nami w ostatni weekend!
Po raz kolejny integralną częścią naszej relacji były konkursy z nagrodami. Premiowaliśmy aktywnych, pomysłowych, a czasem o nagrodzie decydował łut szczęścia. Mieliśmy w tym roku znakomitych partnerów relacji, którzy docenili pasję polskich fanów Warcrafta i ofiarowali mnóstwo cennych łupów. Powiedzmy o nich coś więcej:
Firma MEGA BLOKS to kanadyjski producent zabawek, sięgający swoją tradycją do lat 60-tych. Poprzez wytrwałą i dynamiczną pracę, MEGA BLOKS stworzył markę, która cieszy się doskonałą popularnością na całym świecie.
Oprócz szerokiej gamy produktów dla najmłodszych, Mega Bloks ® oferuje bardziej zaawansowane kombinacje klocków przeznaczone dla starszych dzieci oraz kolekcjonerów. Zachęcają one do budowania własnych historii, odgrywania ról, utożsamiania się z bohaterami świata fantazji. Mityczne stwory, super bohaterowie i żołnierze, odkrywcy i animowane postaci – to wszystko skrywa wszechświat Mega Bloks… Klocki tylko czekają na kolejną wielką przygodę... Każdy kolorowy element przyciągający wzrok, wykonany z materiału o specjalnej teksturze, pełen intrygujących detali jest świetnym materiałem, pomagającym dzieciom z ufnością budować światy tak duże, jak ich wyobraźnia.
Firma Mega Bloks przeznaczyła dla śledzących relację WoWCenter.pl z BlizzConu 13 wspaniałych zestawów klocków. Nawet nie wiecie, jak ciężko było redakcji (a już zwłaszcza mi, miłośniczce klocków – Caritas) oddać je wszystkie na rzecz zwycięzców...
Fabryka Słów powstała w roku 2001. Naszym celem od początku było wydawanie dobrej literatury. Nasz profil wydawniczy obejmuje różne konwencje – od sf po publicystykę, kryminał i literaturę dla kobiet. Stworzyliśmy szereg serii wydawniczych, w których prezentujemy najnowsze teksty autorów uznanych i promujemy obiecujących debiutantów.
Cel pozostaje ten sam - polecać i oddawać w ręce czytelnika książki, pod każdym względem najwyższej jakości.
Czy Fabrykę Słów trzeba przedstawiać? Czołowe wydawnictwo, Mekka dla fanów fantastyki. Dzięki Fabryce, 11 naszych czytelników ucieszyło się z nowych, wspaniałych książek z uniwersum Warcrafta. Po cichu liczymy wszyscy na kolejne tomy związane z wydarzeniami w Azeroth.
Cdp.pl czyli dawny CD Projekt to działający na rynku od 18 lat czołowy polski wydawca gier komputerowych i filmów. Produkty dystrybuowane przez CDP.pl są dostępne w ponad 2000 punktach na terenie całego kraju a katalog aktywnych pozycji obejmuje 500 tytułów. Od października 2012 r. spółka sprzedaje również gry, a od marca 2013 r. również książki, poprzez cyfrową platformę CDP.pl.
Któż nie zna CDP? To przecież oni od zawsze są polskim wydawcą gier Blizzarda. Firma CDP.pl przeznaczyła dla uczestników naszej relacji 5 gier-niespodzianek.
Firma Level77 to oficjalny dystrybutor oryginalnych produktów firmy J!NX w Polsce, Czechach oraz Słowacji. W ofercie firmy znaleźć można licencjonowane produkty m.in. World of Warcraft, Minecraft, StarCraft 2, Diablo III oraz wiele innych. Misją firmy, jak sami mówią, jest Selling ProStuff for ProGamers!
Dzięki firmie Level77 w ręce naszych czytelników trafiło 5 Warcraftowych T-Shirtów. Może jakaś koszulka związana z WoWCenter.pl w przyszłości?
Wszystkim partnerom serdecznie dziękujemy za ogromne wsparcie podczas tegorocznego BlizzConu. Mamy nadzieję, że będziecie z nami również za rok!
Nie zapominajmy jednak o tych, którym należą się równie wielkie podziękowania - organizatorach samej imprezy, o którą tu przecież przed wszystkim chodzi! Dzięki, Blizzard Entertainment! Dziękujemy za dwie fenomenalne noce pełne wrażeń. Na koniec oddajmy głos im samym:
Cytat z: Phenteo (źródło)
Dziękujemy wszystkim, którzy przybyli na BlizzCon oraz naszym widzom w domach! Bawiliśmy się w tym roku fantastycznie i mamy nadzieję, że podobało wam się wszystko, co dla was przygotowaliśmy — zapowiedzieliśmy Warlords of Draenor, przedstawiliśmy wstępne informacje o filmie Warcraft, pokazaliśmy zwiastun i rozgrywkę z Heroes of the Storm, ujawniliśmy więcej wiadomości na temat Hearthstone i towarzyszyliśmy wam na każdym kroku. Były epickie kostiumy, gry planszowe, jajka z niespodzianką, zwycięstwo sOs w światowych finałach WCS w StarCrafta II, gry PvP, ulepszenia interfejsu Warlords of Draenor i wiele więcej!
Drugi dzień BlizzConu upłynął pod znakiem paneli, e-sportu i wydarzeń, po których Blink-182 z wykopem zamknął całą imprezę! Dziękujemy wam za sprawienie, że tegoroczny BlizzCon był naprawdę niesamowity! Mamy nadzieję, że świetnie się bawiliście.
Warlords of Draenor: Od 90 do 100 pośród krain Draenoru
Tommy, | Komentarze : 15Cytat z: Crithto (źródło)
World of Warcraft: Warlords of Draenor zabierze graczy w podróż do dzikiego świata Draenoru, aby stawić czoło kolejnemu wielkiemu zagrożeniu Azeroth – Żelaznej Hordzie, armii orków wykutych z legendy. Pierwszy krok za Mroczny Portal oznacza przystąpienie do walki…
Powrót do Mrocznego Portalu
Dla obu frakcji kampania rozpoczyna się na tyłach wroga w Tanaan Jungle (Dżungli Tanaanu) w Draenorze. To od was i waszych przyjaciół zależy, czy pokonacie niepowstrzymaną Żelazną Hordę przed przejściem przez portal i zniszczeniem Azeroth.
W Draenorze staniecie naprzeciwko wielkich wodzów wojennych orków takich jak Grommash Hellscream i Kilrogg Deadeye oraz ich legionowi 10000 orków ze zjednoczonych klanów Draenoru. Ale nie jesteście pozostawieni sami sobie, wielki czempion draenei Vindicator Maraad będzie towarzyszył Przymierzu w ekspedycji na drugą stronę portalu, zaś Hordę wspomoże Thrall. Wasza misja w Draenorze wydaje się samobójcza, ale jeśli uda się wam zniszczyć portal po drugiej stronie, zyskacie dla Azeroth trochę jakże potrzebnego czasu…
Gracze na 90 poziomie rozpoczną przygodę w Tanaan Jungle (Dżungli Tanaanu), zaś postacie natychmiastowo awansowane na 90 poziom czeka inny rodzaj rozgrywki specjalnie do nich dostosowany, podczas którego umiejętności i czary odblokowują się stopniowo w miarę odkrywania umiejętności waszego nowego, potężnego bohatera. A będziecie potrzebowali tych umiejętności, żeby nie paść przed potęgą Żelaznej Hordy i kontynuować swoją kampanię w Draenorze.
Gdy już poradzicie sobie (tymczasowo) z zagrożeniem płynącym z działania Mrocznego Portalu, drogi Przymierza i Hordy się rozejdą. Obie frakcje będą musiały odpowiedzieć na wezwania ich nowych sojuszników i pomóc im w tym nieprzyjaznym świecie w celu przygotowania obrony przed Żelazną Hordą.
Przymierze: Karabor, Shadowmoon Valley (Dolina Księżycowego Cienia)
Po ataku na Mroczny Portal gracze Przymierza szukając sprzymierzeńców dotrą do Karabor, gdzie pomogą draenei w obronie ich świątyni zmieniając ją w bezpieczną przystań dla swojej frakcji. Ale miejcie oczy szeroko otwarte, bo niezależnie od oblężenia prowadzonego przez Żelazną Hordę, Ner’zhul i jego klan orków Księżycowego Cienia będą szukali innego frontu, który może zagrozić całemu światu.
Horda: Forteca Bladespire, Frostfire Ridge (Grań Zimnego Ognia)
Po walkach o Mroczny Portal gracze Hordy udają się do Frostfire Ridge (Grani Zimnego Ognia), żeby pomóc klanowi Mroźnego Wilka. Po przybyciu na miejsce czekają was potyczki z ogrami z Fortecy Bladespire, która stanie się waszym nowym domem. Ale nie dajcie się zwieść łatwym postępem – klan Władców Grzmotu będzie chciał odzyskać swoje ziemie.
Lochy
Podczas eksploracji Draenoru będziecie mogli wkroczyć do 6 nowych lochów w celu zdobycia doświadczenia i przedmiotów. Trzy z nich dostępne są w czasie awansowania między poziomami 90 a 100, zaś 3 pozostałe są dla postaci na maksymalnym poziomie. Czeka was również powrót do klasyki – Upper Blackrock Spire! Na 100 poziome pojawią się również Tryby Wyzwań.
Nowe zadania i nowe nagrody
Ogromna ilość nowych nagród czeka na śmiałków gotowych przedzierać się przez dzikie ostępy Draenoru. Podobnie jak na Timeless Isle, w Warlords of Draenor będzie po równo tradycyjnych zadań i eksplorowania. Każde zadanie będzie miało swoje unikalne nagrody ale tym razem będziecie mieli szansę zdobyć rzadkie lub nawet epickie przedmioty, co wprowadza element niespodzianki podczas oddawania wykonanego zadania. Nowy interfejs zadań wspomoże graczy w ich wykonywaniu i umożliwi oddzielenie misji pobocznych od wielkich ciągów zadań.
Po drodze do 100 poziomu będziecie mogli doświadczyć największej nowości Warlords of Draenor, a mianowicie stworzyć własną warownię. Będziecie mogli decydować o układzie i rodzaju budynków, rekrutowaniu nowych towarzyszy i wysyłaniu ich na misje. Wszystko to stanie się integralną częścią epickiego rozwoju waszych postaci, gdyż do swych warowni będziecie wracali dosyć często, żeby nieustannie chronić Azeroth przed Żelazną Hordą.
Podczas podróży po Draenorze natraficie na rzadkie stwory, osobiste scenariusze oraz mnóstwo różnego rodzaju potyczek przybliżających was do 100 poziomu. Każdy nowy poziom będzie wzmacniał posiadane już umiejętności, zaś na końcu drogi czeka wybór ostatniego, potężnego talentu.
Czy ruszycie na pomoc Azeroth? Macie na tyle ikry, ażeby stanąć na drodze Żelaznej Hordy i pokonać armie zagrażające istnieniu waszego świata? Przekonamy się!
Warlords of Draenor: Podróż wgłąb Draenoru
Caritas, | Komentarze : 12Cytat z: Nethaera (źródło)
Nowa podróż czeka na bohaterów Azeroth – wypełniona nowymi wyzwaniami i nowymi wrogami, napiętnowana wielkimi czynami, zarówno szlachetnymi, jak i destruktywnymi. W Warlord of Draenor, gracze będą podróżować do Draenoru – ojczyzny orków i bastionu draenei – zanim został on rozbity na to, co dziś nazywamy Outland.
Gracze będą mieć szansę zobaczyć Draenor w całej jego brutalnej chwale, podróżując po jego dzikich dżunglach, pooranych wojennymi bliznami równinach, lodowych rubieżach i szczytach wulkanów. W siedmiu nowych strefach bohaterowie Azeroth staną twarzą w twarz z nowym przeciwnikiem: Żelazną Hordą, potężnym związkiem Draenorskich orczych klanów dowodzonych przez legendarnego Grommasha Hellscreama (ojca Garrosha), skupionego na przeprowadzeniu niepowstrzymanej armii przez Mroczny Portal, aby zniszczyć Azeroth jakie znasz.
Świat Draenoru
Draenor składa się z 7 nowych stref zadaniowych: Frostfire Ridge, Gorgrond, Nagrand, Shadowmoon Valley, Spires of Arak, Talador i Tanaan Jungle. Podczas gdy niektóre nazwy i miejsca mogą brzmieć znajomo, wszystkie zbudowano od podstaw, aby zaprezentować nową perspektywę dzikiego serca i duszy tego legendarnego świata.
Frostfire Ridge (Grań Zimnego Ognia): Na smaganych lodowatym wichrem pustkowiach, w cieniu wielkich wulkanów, bohaterowie klanu Mroźnych Wilków oraz Hordy zjednoczą siły, by odeprzeć najeźdźców zagrażających ich ojczyźnie.
Shadowmoon Valley (Dolina Księżycowego Cienia): Wśród skąpanych w księżycowej poświacie wzgórz draenei stają ramię w ramię z wojownikami Przymierza w świętym sanktuarium Karaboru, podejmując desperacką walkę o przetrwanie z siłami Żelaznej Hordy i klanem Księżycowego Cienia.
Gorgrond: Głęboko w pustynnych kanionach Gorgrondu klan Czarnoskałych skonstruował cały arsenał potężnych machin oblężniczych i nie zawaha się ich użyć, by podporządkować sobie cały Draenor.
Talador: W cieniu oblężonego miasta Shattrath kapłani Auchenajów robią wszystko, aby ochronić niezliczone dusze draenei zebrane wewnątrz Auchindonu przed straszliwym zagrożeniem ze strony demonów.
Spires of Arrak (Iglice Arraku): U szczytu swej potęgi wspaniali arrakoa knują intrygi, bezpieczni wśród dzikich gór, chronieni przed atakami brutalnych orków z klanu Zdruzgotanej Dłoni i pozostałych bezskrzydłych wyrzutków, którzy zamieszkują niziny.
Nagrand: Zamieszkujący wśród żyznych wzgórz i wychodni skalnych Nagrandu, zaprawieni w bojach wilczy jeźdźcy klanu Wojennej Pieśni pozostają siłą, z którą trzeba się liczyć.
Tanaan Jungle (Dżungla Tanaanu): Głęboko w ostępach dżungli, którą domem nazwał klan Krwawiącej Pustki, trwa budowa Mrocznego Portalu... zaś armia Żelaznej Hordy snuje złowrogie plany podboju Azeroth.
Poznaj Klany
Orcze klany od dawna walczyły przeciw sobie o dominację na Draenorze, lecz starania Grommasha mające na celu zjednoczenie załagodziły niektóre rozłamy między klanami, może za wyjątkiem jednego: klanu Lodowego Wilka. Choć możesz znać te klany z historii i pieśni, pomyśleliśmy, że poświęcimy chwilę na ponowne przedstawienie wam kilku z nich, bo mogą to nie być orkowie, których znasz.
Klan Mroźnego Wilka (Frostwolf Clan): Ojciec Thralla i imiennik strefy startowej orków w Azeroth (Durotar), Durotan dowodzi klanem Mroźnego Wilka. Znani ze swej waleczności, Mroźne Wilki to silny, zgrany klan, którego więź z wilkami tylko dodaje im siły, choć ich liczebność jest mniejsza niż większości klanów.
Klan Księżycowego Cienia: prowadzeni przez wodza Nerzhula, ci orkowie stworzyli swój dom w Shadowmoon Valley. Są oni głęboko związani z duchowym światem i mają wielu jasnowidzów, astrologów i rozmawiających ze zmarłymi w swoich szeregach. Ich siła leży w opanowaniu mrocznych sztuk.
Klan Zdruzgotanej Dłoni: dowodzeni przez Kargatha Bladefist, ci orkowie stworzyli swój dom wśród Iglic Araku. Ci dawni niewolnicy zostali połączeni przez makabryczną radość bólu, zarówno tego, którego byli podmiotem, jak i tego, który zadawali innym. Wierzą, że przez ten ból zbierają siłę, a ich reputacja jako bezlitosnych i podstępnych bojowników jest zasłużona.
Klan Czarnoskałych: dowodzeni przez samego Blackhanda, członkowie tego klanu są zdyscyplinowani, zorganizowani i militarystycznie nastawieni, szczycą się też posiadaniem ekspertów z dziedziny kowalstwa i metalurgii. Dobrze opancerzeni, wykorzystują brutalną siłę i broń, aby zniszczyć swoich wrogów.
Klan Wojennej Pieśni: dowodzony przez samego legendarnego Grommasha Hellscream, ten klan stworzył swój dom w zielonej krainie Nagrand. Łupieżcy z klanu Wojennej Pieśni preferują prędkość i zwrotność w walce – poruszają się szybko, uderzają prędko i znikają zanim ich wrogowie wiedzą, co w nich uderzyło. Ich okrzyki wojenne inspirują sojuszników i sieją strach w tych, którzy odważą się stanąć im na drodze.
Klan Krwawiącej Pustki: dowodzony przez Kilrogga Deadeye, ten klan za swój dom obrał dżungle Półwyspu Tanaan. To fanatyczny i surowy klan, który walczy z furią berserków, i który zdobył dar prorokowania od ich starszyzny, która poświęciła oko, aby widzieć przyszłość.
Poznaj sąsiadów
Jest dużo więcej istot i mieszkańców czekających na Ciebie na Draenorze, między innymi ogry, latające arrakoa, mok’nathal, forelingi, sabron, fara, gronn, genezaury i inne potężne rodzime bestie. Naostrzcie swoje noże – nowy dziki świat czeka!
Warlords of Draenor: Obejmij dowodzenie nad swoją własną warownią
Tommy, | Komentarze : 18Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
W Warlords of Draenor będziecie wywierali permanentny wpływ na świat dzięki warowniom, waszym własnym fortecom, które będziecie budować, którymi będziecie zarządzać i obsadzać personelem. Będziecie mogli zaplanować jej rozkład, wygląd, jej funkcjonowanie w grze oraz nakłaniać towarzyszy do jej obsługiwania. Warownie umożliwiają graczom objęcie w posiadanie większej połaci terenu niż kiedykolwiek wcześniej i otwierają nowe możliwości z taką ilością mikrozarządzania, jaka was satysfakcjonuje.
Twoja warownia istnieje równolegle ze światem gry, nie będzie potrzeby wchodzenia do portalu instancji, żeby odwiedzić własną bazę. Podczas podróży przez Draenor warownia będzie widoczna na horyzoncie.
Poniżej znajdziecie dodatkowe szczegóły.
Towarzysze
Towarzysze to NPC, których będzie można rekrutować do warowni. Będziecie wysyłali ich na misje, dzięki którym wasza postać dostanie przedmioty, a baza zostanie rozbudowana. Będzie można zlecić im również inne zadania - tworzenie przedmiotów lub gromadzenie surowców. Wszystko to zarówno kiedy będziecie online, jak i offline.
Towarzyszy określa poziom postaci, poziom przedmiotów oraz cechy mające wpływ na misje i zadania. Przykładowo postać posiadająca umiejętność górnictwa będzie mogła zostać przydzielona do zadania polegającego na wykopywanie zasobów w warowni. Towarzyszy dzielimy na pospolitych, nieprzeciętnych, rzadkich i epickich, zaś rzadkość danej postaci ma wpływ na liczbę jej cech.
Rekrutowanie towarzyszy
Aby zapewnić sprawne działanie warowni potrzebni będą towarzysze. Niektórzy sami przyjdą do waszej bazy, ale żeby przyciągnąć ich więcej trzeba będzie ulepszyć gospodę. Nowych towarzyszy zyskacie również dzięki pokonywaniu kolejnych etapów historii gry, poprzez wykonywanie zadań lub po prostu wypruwając się z pieniędzy i opłacając najemników.
Towarzysze, którzy akurat nie biorą udziału w misji, pełnią straże w warowni i będziecie mogli ich odwiedzić w dowolnej chwili. Jednym z priorytetów systemu warowni jest sprawienie, żeby towarzysze byli dynamiczni i interesujący, np. kiedy towarzyszowi nie powiedzie się na misji w okolicznych lochach, może zostać schwytany i uwięziony, a następnym razem gdy odwiedzicie to miejsce swoją postacią będziecie mogli go wyzwolić.
Misje
Cele misji
Będziecie wysyłali towarzyszy na misje z różnych powodów. Dzięki nim zdobędziecie zasoby potrzebne do rozbudowy warowni, ale będziecie również mieli szansę znalezienia potężnych przedmiotów dla waszych postaci. Towarzysze podczas każdej misji będą zdobywali doświadczenie.
Zasoby zdobywane podczas misji składają się z już znanych reagentów do wytwarzania przedmiotów oraz materiałów potrzebnych do uatrakcyjnienia warowni. Przykładowo, jeśli zlecicie swoim górnikom misję w kopalni, to być może znajdą różnego rodzaju rudy, albo może odkopią kamień, który jest nowym rodzajem zasobów służącym do budowania i ulepszania budynków.
Choć towarzysze są świetni do gry w pojedynkę, system przewidział również elementy trybu dla wielu graczy. Gdy wyślecie swoją drużynę na misję, będziecie mogli dołączyć do drużyn swoich znajomych z gildii, nawet jeśli w tej chwili są oni offline.
Rozwój towarzyszy
Towarzysze stają się potężniejsi podobnie do bohaterów. Na poziomach 90-100 towarzysze będą zdobywali poziomy, które będą miały ogromny wpływ na ich umiejętności i szansę na sukces w misji. Ich poziom ekwipunku również będzie rósł dzięki przedmiotom specjalnie dla towarzyszy. Po osiągnięciu setnego poziomu osprzęt będzie miał coraz większe znaczenie w ogólnej skuteczności.
Warownie i budynki
Funkcje budynków
Budynki to pojedyncze części waszych warowni - stajnie, farmy, kopalnie, zbrojownie i wiele innych. Zwiększają one możliwości rekrutowania, używania i trenowania towarzyszy, usprawniają tworzenie przedmiotów i ułatwiają ukończenie misji, również poprzez skracanie czasu potrzebnego towarzyszom na "dojście do siebie".
Każdy budynek warowni może zostać ulepszony, co zwiększa jego możliwości i poprawia jego wygląd. Ulepszone koszary stają się większe i sprawiają lepsze wizualne wrażenie, ale również zwiększają liczbę towarzyszy, których można jednocześnie wysłać na misję (na przykład 5 towarzyszy przy 1 poziomie koszar, później 7, a potem 12 - aczkolwiek te liczby jeszcze nie są ostateczne).
Personalizacja wyglądu warowni
Warownie mogą mieć różny rozkład budynków. Na małych polach można postawić tylko małe budynki, np. służące do tworzenia przedmiotów, duże budynki, takie jak koszary, nie zmieszczą się na takim polu. Większe budynki wymagają więcej miejsca, ale już na samym początku można postawić dużą budowlę. Gdy warownia będzie się rozrastać, dostaniecie więcej miejsca na większe budynki.
Warownie różnią się wyglądem w zależności od tego, czy jesteście w Hordzie czy w Przymierzu, i będziecie je mogli umieścić w jednej z kilku lokacji Draenoru. Będziecie decydowali o rozkładzie warowni (lokalizacje budynków w obrębie murów warowni) i stawiali te budynki, które chcecie. Jeśli zdecydujecie o specjalizowaniu się budynków (o tym niżej), spowoduje to kosmetyczne zmiany, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, oraz zmiany w grze.
Warowniami można się chwalić przed graczami tej samej frakcji będącymi w waszej grupie. Będą mogli oni zwiedzać bazę, rozmawiać z NPC i pławić się w waszej chwale. Jeśli to nie wystarcza, podczas takich wizyt będzie można wymieniać się zasobami. Przykładowo macie trochę niepotrzebnych materiałów budowlanych, to możecie pójść do Warowni znajomego i wymienić je na te, których wam brakuje.
Specjalizowanie budynków
Można będzie wybrać specjalizacje budynków w warowni. Jedna ze specjalizacji kopalni zwiększy godzinne wydobycie rudy, podczas gdy inna zwiększy szansę na natrafienie na rudę rzadkiego metalu. Budynki dadzą dostęp do umiejętności nieopanowanych przez waszą postać, ale nie będzie wystarczająco dużo miejsca w warowni na wzniesienie budowli poświęconej każdej z profesji.
Na początku będziecie musieli często zaglądać do warowni, aczkolwiek po jakimś czasie będziecie mogli to robić rzadziej. Na niższych poziomach misje będą krótsze (minuty, godziny lub dni), ale gdy towarzysze osiągną wyższe poziomy najprawdopodobniej będziecie ich wysyłać na długie misje rajdowe na cały tydzień. Chcemy, żeby warownie były ważne, ale nie chcemy, by trzeba było nad nimi ślęczeć.
Obejmij dowodzenie nad Draenorem!
Wasza Warownia będzie ważna dla historii Warlords of Draenor, gdy dowódca waszej frakcji rozkaże wam założyć przyczółek na tym obcym świecie - ale los waszej prywatnej fortecy na Draenorze zależy wyłącznie od was.
BlizzCon 2013: Heroes of the Storm - zalew materiałów o nowej grze Blizzarda
Kumbol, | Komentarze : 10
Wygląda na to, że zaraz po dodatku do World of Warcraft: Warlords of Draenor, najbardziej ekscytującą z pokazywanych na BlizzConie nowości była długo wyczekiwana gra z gatunku MOBA Blizzarda - Heroes of the Storm. Krótko przed konwentem Zamieć zmieniła grze nazwę po raz trzeci, ilustrując to zabawnym filmikiem. Podczas piątkowej Ceremonii Otwarcia dyrektor gry, Dustin Browder, przeszedł jednak do smakowitych konkretów. Otrzymaliśmy cinematic intro, a także całą masę informacji o rozgrywce przekazanych słownie, ale też filmem i obrazkiem. Wszystko to podsumowujemy poniżej. LoLu i DOTO 2, bójcie się - HotS zapowiada się fantastycznie! Ach, no i będzie w pełni po polsku oraz darmowy.
Film wprowadzający
Zwiastun rozgrywki
Tworzenie Nexusa - twórcy o grze
Zdjęcia z gry
Najważniejsze fakty
Zwiastun rozgrywki
Tworzenie Nexusa - twórcy o grze
Zdjęcia z gry
Najważniejsze fakty
Cytat z: Blizzard (źródło)
CZYM JEST HEROES OF THE STORM?
Heroes of the Storm to darmowa internetowa gra drużynowa, w której pojawią się wasze ulubione postaci z gier Blizzarda. W Heroes of the Storm epickie bitwy między bohaterami i złoczyńcami z Warcrafta, StarCrafta i Diablo nie będą polegały na dobijaniu stworków i kradzieży zabójstw; tu gracze będą wyróżniani w oparciu o osiągnięcia ich drużyny.
Nieważne, czy lubisz hardkorowe rajdy w WoW, zabijanie demonów barbarzyńcą czy terrańskie potyczki w lidze brązowej — tutaj otrzymasz możliwość wyboru i dostosowania jednego z bohaterów ze wszystkich światów gier Blizzarda do własnego stylu gry. A więc zaproś do zabawy znajomych i weź udział w dynamicznej batalii na różnych polach bitew, gdzie każdy mecz będzie wymagał odrębnej strategii i innego stylu gry. W starciu najpotężniejszych postaci w historii gier komputerowych zwycięstwo będzie zależało tylko od ciebie!
JAKIMI BOHATERAMI BĘDZIE MOŻNA GRAĆ?
Na przykład Thrallem, Kerrigan, Diablo, Arthasem, Zeratulem czy Tyraelem — potężnymi wojownikami z Azeroth, Sanktuarium, sektora Koprulu i nie tylko. Bohaterowie ci zostali przeniesieni do międzywymiarowej burzy zwanej Nexusem. Uwięzieni w przedziwnym stanie pół-istnienia na granicy światów, będą musieli stanąć ramię w ramię do zażartej walki o przetrwanie... i znaleźć odpowiedź na odwieczne pytanie...
KTO BY WYGRAŁ?
Heroes to odzwierciedlenie ponad 20 lat historii gier, światów i legendarnych postaci Blizzarda — połączonych w epicką, pełną akcji drużynową grę strategiczną. Teraz będzie można rozegrać historyczne bitwy między takimi postaciami, jak Tyrael i Diablo — i wreszcie rozstrzygnąć spór, kto jest silniejszym przywódcą — Raynor czy Thrall? Czy Kerrigan i Zeratul zdołaliby pokonać barbarzyńcę i łowczynię demonów z Diablo III? Czy Uther w kwiecie wieku spuściłby Arthasowi zasłużone baty?
Wszystkich bohaterów będzie można dostosować. Każdym z nich będzie można zagrać na wiele sposobów, wykorzystując różne taktyki i mocne strony poszczególnych postaci, odzwierciedlające ich umiejętności w poszczególnych grach. Połączenie ich mocy w jednym miejscu otworzy niezliczone możliwości wcześniej niedostępnych zestawień postaci i niesamowitych składów drużyn.
CZYM JEST NEXUS?
To nie jest standardowy międzywymiarowy wir nadprzestrzenny! Nexus to miejsce, gdzie najwięksi wojownicy i stratedzy ze wszystkich światów gier Blizzarda staną naprzeciw siebie na jednym z unikatowych pól bitewnych, żeby stoczyć walkę, w której wszystkie chwyty będą dozwolone. Obozowiska najemników umożliwią rekrutację potężnych sojuszników, na przykład olbrzymów oblężniczych. Każde pole bitwy skrywa inne tajemnice, na przykład zamieszkałe przez duchy statki-widma, kapryśnego Władcę Kruków czy potężne cmentarne golemy, dzięki którym łatwiej będzie odnieść zwycięstwo.
POKONAJ PRZECIWNIKÓW Z KLASĄ!
Wyróżnij siebie i swoją drużynę, wybierając z co najmniej kilkudziesięciu unikatowych bohaterów, skórek i wierzchowców. Dodatkowo otrzymasz do wyboru szeroki wachlarz bohaterskich zdolności, dzięki którym poczęstujesz przeciwników bombardowaniem z orbity, nalotem żmijów mrozu czy spopielającym ogniem piekielnym — to tylko kilka z dostępnych sposobów na unicestwienie wrogów. Pamiętaj: wygrywają dobrzy gracze. A najlepsi robią to w pięknym stylu.
Heroes of the Storm to darmowa internetowa gra drużynowa, w której pojawią się wasze ulubione postaci z gier Blizzarda. W Heroes of the Storm epickie bitwy między bohaterami i złoczyńcami z Warcrafta, StarCrafta i Diablo nie będą polegały na dobijaniu stworków i kradzieży zabójstw; tu gracze będą wyróżniani w oparciu o osiągnięcia ich drużyny.
Nieważne, czy lubisz hardkorowe rajdy w WoW, zabijanie demonów barbarzyńcą czy terrańskie potyczki w lidze brązowej — tutaj otrzymasz możliwość wyboru i dostosowania jednego z bohaterów ze wszystkich światów gier Blizzarda do własnego stylu gry. A więc zaproś do zabawy znajomych i weź udział w dynamicznej batalii na różnych polach bitew, gdzie każdy mecz będzie wymagał odrębnej strategii i innego stylu gry. W starciu najpotężniejszych postaci w historii gier komputerowych zwycięstwo będzie zależało tylko od ciebie!
JAKIMI BOHATERAMI BĘDZIE MOŻNA GRAĆ?
Na przykład Thrallem, Kerrigan, Diablo, Arthasem, Zeratulem czy Tyraelem — potężnymi wojownikami z Azeroth, Sanktuarium, sektora Koprulu i nie tylko. Bohaterowie ci zostali przeniesieni do międzywymiarowej burzy zwanej Nexusem. Uwięzieni w przedziwnym stanie pół-istnienia na granicy światów, będą musieli stanąć ramię w ramię do zażartej walki o przetrwanie... i znaleźć odpowiedź na odwieczne pytanie...
KTO BY WYGRAŁ?
Heroes to odzwierciedlenie ponad 20 lat historii gier, światów i legendarnych postaci Blizzarda — połączonych w epicką, pełną akcji drużynową grę strategiczną. Teraz będzie można rozegrać historyczne bitwy między takimi postaciami, jak Tyrael i Diablo — i wreszcie rozstrzygnąć spór, kto jest silniejszym przywódcą — Raynor czy Thrall? Czy Kerrigan i Zeratul zdołaliby pokonać barbarzyńcę i łowczynię demonów z Diablo III? Czy Uther w kwiecie wieku spuściłby Arthasowi zasłużone baty?
Wszystkich bohaterów będzie można dostosować. Każdym z nich będzie można zagrać na wiele sposobów, wykorzystując różne taktyki i mocne strony poszczególnych postaci, odzwierciedlające ich umiejętności w poszczególnych grach. Połączenie ich mocy w jednym miejscu otworzy niezliczone możliwości wcześniej niedostępnych zestawień postaci i niesamowitych składów drużyn.
CZYM JEST NEXUS?
To nie jest standardowy międzywymiarowy wir nadprzestrzenny! Nexus to miejsce, gdzie najwięksi wojownicy i stratedzy ze wszystkich światów gier Blizzarda staną naprzeciw siebie na jednym z unikatowych pól bitewnych, żeby stoczyć walkę, w której wszystkie chwyty będą dozwolone. Obozowiska najemników umożliwią rekrutację potężnych sojuszników, na przykład olbrzymów oblężniczych. Każde pole bitwy skrywa inne tajemnice, na przykład zamieszkałe przez duchy statki-widma, kapryśnego Władcę Kruków czy potężne cmentarne golemy, dzięki którym łatwiej będzie odnieść zwycięstwo.
POKONAJ PRZECIWNIKÓW Z KLASĄ!
Wyróżnij siebie i swoją drużynę, wybierając z co najmniej kilkudziesięciu unikatowych bohaterów, skórek i wierzchowców. Dodatkowo otrzymasz do wyboru szeroki wachlarz bohaterskich zdolności, dzięki którym poczęstujesz przeciwników bombardowaniem z orbity, nalotem żmijów mrozu czy spopielającym ogniem piekielnym — to tylko kilka z dostępnych sposobów na unicestwienie wrogów. Pamiętaj: wygrywają dobrzy gracze. A najlepsi robią to w pięknym stylu.
Oficjalne F.A.Q.
Cytat z: Blizzard (źródło)
P: Co to jest Heroes of the Storm?
O: Heroes of the Storm to darmowa internetowa gra drużynowa, w której pojawią się wasze ulubione postaci z gier Blizzarda. Oferuje możliwość wyboru i dostosowania bohaterów ze wszystkich światów gier Blizzarda do własnego stylu gry. Zaproś do zabawy znajomych i weź udział w dynamicznej batalii na różnych polach bitew, wymagających odrębnej strategii i innego stylu gry.
W każdym meczu będzie można wybrać jednego z bohaterów gier Blizzarda i dołączyć do drużyny, aby stoczyć z przeciwnikami bitwę, w której ostatecznym celem jest zniszczenie wrogiej bazy. Otrzymasz możliwość rozegrania historycznych batalii, na przykład Raynor kontra Kerrigan — oraz zobaczenia na jednym polu bitwy starć bohaterów z różnych gier.
Każdy z bohaterów zaczyna grę, mając do dyspozycji potężne umiejętności i cechy, a w kolejnych fazach bitwy otrzymasz możliwość wzmocnienia swojego bohatera o unikatowe zdolności i bohaterskie umiejętności. Choć każda z postaci ma właściwe sobie mocne strony, wybór zdolności znacznie wpłynie na różnorodność jej stylu walki. Bohaterowie pomocniczy, na przykład Uther, będą mogli uczestniczyć w walce koncentrując się na leczeniu innych albo też przejmując rolę postaci zadającej obrażenia.
P: Co wyróżnia grę Heroes of the Storm?
O: Heroes zapewnia niezwykłe, blizzardowe podejście do gier z tego gatunku. Oferuje do wyboru szeroki wachlarz bohaterów Blizzarda, których będzie można dostosować do własnych potrzeb dzięki rozbudowanemu systemowi zdolności. Jedną z opcji będzie wybór najpotężniejszych bohaterskich umiejętności. Na przykład Arthas będzie mógł przywoływać Sindragosę — olbrzymiego żmija mrozu, który przeleci nad przeciwnikami, siejąc śmierć i zniszczenie. Będzie mógł też wskrzeszać armię nieumarłych i zalać nią szeregi wroga. Co lepiej wybrać? Cóż, to tak jakby zapytać co jest bardziej niesamowite — smoki czy zombie? Wybór będzie należał do ciebie. Każdy z bohaterów będzie miał do dyspozycji różne opcje rozwoju zdolności.
Gra toczyć się będzie na zróżnicowanych polach bitewnych. Każde z nich ma swoje tajemnice, które mogą zmienić losy całego starcia. Na przykład na środku Zatoki Czarnosercego osiadł piracki statek-widmo. Po obu stronach pola bitwy co jakiś czas pojawiać się będą skrzynie ze złotem, które będzie można zbierać lub wykradać przeciwnikom, a następnie składać w hołdzie Czarnosercemu. Jeśli dostatecznie wypełnisz luki jego statku, to przećwiczy fortyfikacje wroga salwą z całej burty, czyniąc potworne spustoszenia. W Przeklętej Kotlinie czeka nieco inne wyzwanie. Tutaj rządy sprawuje Władca Kruków. Podczas walki co jakiś czas będą się pojawiać totemy ofiarne — jeśli zbierzesz ich wystarczająco dużo, Władca Kruków rzuci klątwę na przeciwną drużynę, na chwilę unieruchamiając jej wieże i osłabiając stronników.
Niektóre elementy będą wspólne dla wielu map — na przykład rozsiane po ścieżkach między bazami obu drużyn forty. Każdy fort będzie wyposażony w struktury obronne, np. wrota broniące dostępu przeciwnikowi, fontanny umożliwiające regenerację zdrowia i many — nie wspominając o obronnej wieży strażniczej. Ważnymi punktami na wielu mapach będą też możliwe do przechwycenia wieże obserwacyjne, dzięki którym twoja drużyna zyska widoczność kluczowych obszarów.
Kolejnym wyróżnikiem tej gry będzie długość rozgrywki. W zamierzeniu gra powinna trwać 20 minut, więc w Heroes of the Storm możecie spodziewać się zażartych starć i ostrej walki o każdą piędź ziemi, czyli pełnej rozrywki dynamicznej akcji, idealnej na dwie partyjki w czasie przerwy obiadowej.
P: Którzy bohaterowie pojawią się w grze i jakie będą role będą mogli pełnić?
O: W wersji demonstracyjnej zaprezentowanej na BlizzConie dostępnych jest 18 bohaterów, ale to tylko pierwsza fala postaci, które zostały przeniesione do Nexusa. Z czasem do wojny dołączy wielu innych bohaterów z Azeroth, Sanktuarium i sektora Koprulu. A kto wie... może Nexus w przyszłości pochłonie jeszcze bohaterów z innych wymiarów?
Każdy bohater, w zależności od swojej roli, będzie miał inne mocne i słabe strony. Wojownicy, tacy jak Diablo, będą mogli rzucać się prosto w wir walki, przyjmując i zadając potężne ciosy w zwarciu. Skrytobójcy, jak na przykład Kerrigan, będą zadawać mnóstwo obrażeń i eliminować przeciwników, którzy oderwą się od drużyny, jednak będą musieli ostrożnie wybierać pole bitwy, żeby ich apetyt nie przekroczył możliwości. Bohaterowie pomocniczy, jak na przykład Uther, będą mogli odwrócić losy całej bitwy, wspomagając swoją drużynę leczeniem, wzmocnieniami i innymi umiejętnościami pomocnymi dla sojuszników. Będą też postaci wyspecjalizowane w oblężeniu czy dowodzeniu — każda z ról będzie miała swoją specyfikę i zalety dla strategii całej drużyny.
P: Heroes of the Storm będzie grą darmową — co zatem będzie można kupić, a na co zapracować w grze?
O: Więcej szczegółów na temat przyjętego modelu biznesowego podamy w przyszłości. Możemy jednak zdradzić, że odblokowywanie bohaterów i innej zawartości będzie możliwe po prostu biorąc udział w grze. Będą też dostępne pomniejsze ulepszenia, np. skórki, wyposażenie i wierzchowce. Z biegiem czasu wprowadzimy też nowych bohaterów oraz nowe mapy, choć najprawdopodobniej wszystkie pola bitewne będą dostępne za darmo dla wszystkich graczy. Niewykluczone, że udostępnimy też możliwość odblokowywania istniejącym bohaterom dodatkowych zdolności.
P: Jak będzie wyglądać wsparcie dla gry po premierze?
O: Szczegółowe informacje na temat wsparcia dla gry po premierze ogłosimy w późniejszym terminie. Dziś możemy powiedzieć tylko, że Nexus to niezwykle potężna międzywymiarowa burza, która cały czas wciąga nowych bohaterów. A skoro o tym mowa, możecie się spodziewać regularnych dostaw nowej zawartości w całym okresie testów beta, a także po premierze gry.
P: Czy do gry będzie wymagane posiadanie StarCrafta II?
O: Nie. Heroes of the Storm będzie odrębną grą — niezależną od StarCrafta II.
P: Na jakich platformach będzie można zagrać w Heroes?
O: Gra jest tworzona na platformy PC oraz Mac.
P: Czy planujecie testy wersji beta? Kiedy się rozpoczną? Jak można się zapisać do bety?
O: Tak, okres testów beta gry Heroes of the Storm jest przewidziany na pierwszą połowę 2014 roku. Więcej szczegółów na ten temat ujawnimy w późniejszym terminie. A tymczasem zapraszamy na stronę gry Heroes of the Storm, gdzie można się zapisać do przygotowywanej zamkniętej wersji beta.
P: Kiedy planowana jest premiera gry Heroes of the Storm?
O: Obecnie nie możemy jeszcze podać daty premiery. Będzie to możliwe dopiero, kiedy zaczną się testy wersji beta.
P: Czy możecie powiedzieć jeszcze coś więcej o grze?
O: W tej chwili nie.
P: Serio?
O: Serio, serio.
P: Ale...
O: Aktualne informacje znajdziecie na oficjalnej stronie Heroes: http://www.heroesofthestorm.... Możecie też śledzić grę na Twitterze: @BlizzHeroes, a także na oficjalnej stronie na Facebooku: http://www.facebook.com/BlizzHeroes.
O: Heroes of the Storm to darmowa internetowa gra drużynowa, w której pojawią się wasze ulubione postaci z gier Blizzarda. Oferuje możliwość wyboru i dostosowania bohaterów ze wszystkich światów gier Blizzarda do własnego stylu gry. Zaproś do zabawy znajomych i weź udział w dynamicznej batalii na różnych polach bitew, wymagających odrębnej strategii i innego stylu gry.
W każdym meczu będzie można wybrać jednego z bohaterów gier Blizzarda i dołączyć do drużyny, aby stoczyć z przeciwnikami bitwę, w której ostatecznym celem jest zniszczenie wrogiej bazy. Otrzymasz możliwość rozegrania historycznych batalii, na przykład Raynor kontra Kerrigan — oraz zobaczenia na jednym polu bitwy starć bohaterów z różnych gier.
Każdy z bohaterów zaczyna grę, mając do dyspozycji potężne umiejętności i cechy, a w kolejnych fazach bitwy otrzymasz możliwość wzmocnienia swojego bohatera o unikatowe zdolności i bohaterskie umiejętności. Choć każda z postaci ma właściwe sobie mocne strony, wybór zdolności znacznie wpłynie na różnorodność jej stylu walki. Bohaterowie pomocniczy, na przykład Uther, będą mogli uczestniczyć w walce koncentrując się na leczeniu innych albo też przejmując rolę postaci zadającej obrażenia.
P: Co wyróżnia grę Heroes of the Storm?
O: Heroes zapewnia niezwykłe, blizzardowe podejście do gier z tego gatunku. Oferuje do wyboru szeroki wachlarz bohaterów Blizzarda, których będzie można dostosować do własnych potrzeb dzięki rozbudowanemu systemowi zdolności. Jedną z opcji będzie wybór najpotężniejszych bohaterskich umiejętności. Na przykład Arthas będzie mógł przywoływać Sindragosę — olbrzymiego żmija mrozu, który przeleci nad przeciwnikami, siejąc śmierć i zniszczenie. Będzie mógł też wskrzeszać armię nieumarłych i zalać nią szeregi wroga. Co lepiej wybrać? Cóż, to tak jakby zapytać co jest bardziej niesamowite — smoki czy zombie? Wybór będzie należał do ciebie. Każdy z bohaterów będzie miał do dyspozycji różne opcje rozwoju zdolności.
Gra toczyć się będzie na zróżnicowanych polach bitewnych. Każde z nich ma swoje tajemnice, które mogą zmienić losy całego starcia. Na przykład na środku Zatoki Czarnosercego osiadł piracki statek-widmo. Po obu stronach pola bitwy co jakiś czas pojawiać się będą skrzynie ze złotem, które będzie można zbierać lub wykradać przeciwnikom, a następnie składać w hołdzie Czarnosercemu. Jeśli dostatecznie wypełnisz luki jego statku, to przećwiczy fortyfikacje wroga salwą z całej burty, czyniąc potworne spustoszenia. W Przeklętej Kotlinie czeka nieco inne wyzwanie. Tutaj rządy sprawuje Władca Kruków. Podczas walki co jakiś czas będą się pojawiać totemy ofiarne — jeśli zbierzesz ich wystarczająco dużo, Władca Kruków rzuci klątwę na przeciwną drużynę, na chwilę unieruchamiając jej wieże i osłabiając stronników.
Niektóre elementy będą wspólne dla wielu map — na przykład rozsiane po ścieżkach między bazami obu drużyn forty. Każdy fort będzie wyposażony w struktury obronne, np. wrota broniące dostępu przeciwnikowi, fontanny umożliwiające regenerację zdrowia i many — nie wspominając o obronnej wieży strażniczej. Ważnymi punktami na wielu mapach będą też możliwe do przechwycenia wieże obserwacyjne, dzięki którym twoja drużyna zyska widoczność kluczowych obszarów.
Kolejnym wyróżnikiem tej gry będzie długość rozgrywki. W zamierzeniu gra powinna trwać 20 minut, więc w Heroes of the Storm możecie spodziewać się zażartych starć i ostrej walki o każdą piędź ziemi, czyli pełnej rozrywki dynamicznej akcji, idealnej na dwie partyjki w czasie przerwy obiadowej.
P: Którzy bohaterowie pojawią się w grze i jakie będą role będą mogli pełnić?
O: W wersji demonstracyjnej zaprezentowanej na BlizzConie dostępnych jest 18 bohaterów, ale to tylko pierwsza fala postaci, które zostały przeniesione do Nexusa. Z czasem do wojny dołączy wielu innych bohaterów z Azeroth, Sanktuarium i sektora Koprulu. A kto wie... może Nexus w przyszłości pochłonie jeszcze bohaterów z innych wymiarów?
Każdy bohater, w zależności od swojej roli, będzie miał inne mocne i słabe strony. Wojownicy, tacy jak Diablo, będą mogli rzucać się prosto w wir walki, przyjmując i zadając potężne ciosy w zwarciu. Skrytobójcy, jak na przykład Kerrigan, będą zadawać mnóstwo obrażeń i eliminować przeciwników, którzy oderwą się od drużyny, jednak będą musieli ostrożnie wybierać pole bitwy, żeby ich apetyt nie przekroczył możliwości. Bohaterowie pomocniczy, jak na przykład Uther, będą mogli odwrócić losy całej bitwy, wspomagając swoją drużynę leczeniem, wzmocnieniami i innymi umiejętnościami pomocnymi dla sojuszników. Będą też postaci wyspecjalizowane w oblężeniu czy dowodzeniu — każda z ról będzie miała swoją specyfikę i zalety dla strategii całej drużyny.
P: Heroes of the Storm będzie grą darmową — co zatem będzie można kupić, a na co zapracować w grze?
O: Więcej szczegółów na temat przyjętego modelu biznesowego podamy w przyszłości. Możemy jednak zdradzić, że odblokowywanie bohaterów i innej zawartości będzie możliwe po prostu biorąc udział w grze. Będą też dostępne pomniejsze ulepszenia, np. skórki, wyposażenie i wierzchowce. Z biegiem czasu wprowadzimy też nowych bohaterów oraz nowe mapy, choć najprawdopodobniej wszystkie pola bitewne będą dostępne za darmo dla wszystkich graczy. Niewykluczone, że udostępnimy też możliwość odblokowywania istniejącym bohaterom dodatkowych zdolności.
P: Jak będzie wyglądać wsparcie dla gry po premierze?
O: Szczegółowe informacje na temat wsparcia dla gry po premierze ogłosimy w późniejszym terminie. Dziś możemy powiedzieć tylko, że Nexus to niezwykle potężna międzywymiarowa burza, która cały czas wciąga nowych bohaterów. A skoro o tym mowa, możecie się spodziewać regularnych dostaw nowej zawartości w całym okresie testów beta, a także po premierze gry.
P: Czy do gry będzie wymagane posiadanie StarCrafta II?
O: Nie. Heroes of the Storm będzie odrębną grą — niezależną od StarCrafta II.
P: Na jakich platformach będzie można zagrać w Heroes?
O: Gra jest tworzona na platformy PC oraz Mac.
P: Czy planujecie testy wersji beta? Kiedy się rozpoczną? Jak można się zapisać do bety?
O: Tak, okres testów beta gry Heroes of the Storm jest przewidziany na pierwszą połowę 2014 roku. Więcej szczegółów na ten temat ujawnimy w późniejszym terminie. A tymczasem zapraszamy na stronę gry Heroes of the Storm, gdzie można się zapisać do przygotowywanej zamkniętej wersji beta.
P: Kiedy planowana jest premiera gry Heroes of the Storm?
O: Obecnie nie możemy jeszcze podać daty premiery. Będzie to możliwe dopiero, kiedy zaczną się testy wersji beta.
P: Czy możecie powiedzieć jeszcze coś więcej o grze?
O: W tej chwili nie.
P: Serio?
O: Serio, serio.
P: Ale...
O: Aktualne informacje znajdziecie na oficjalnej stronie Heroes: http://www.heroesofthestorm.... Możecie też śledzić grę na Twitterze: @BlizzHeroes, a także na oficjalnej stronie na Facebooku: http://www.facebook.com/BlizzHeroes.
BlizzCon 2013: Skill Capped zwycięzcą World of Warcraft Global Invitational!
Tajgeer, | Komentarze : 4
Emocje związane z tegorocznym BlizzConem powoli opadają. W ciągu ostatnich dwóch dni dowiedzieliśmy się masy nowych rzeczy na temat World of Warcraft oraz nowego dodatku Warlords of Draenor. Równolegle z panelami na poszczególnych scenach, rozgrywane były finały World of Warcraft Global Invitational.
Przypomnijmy - do turnieju World of Warcraft Global Invitational zostało zaproszonych osiem najlepszych drużyn arenowych. Więcej informacji na temat samych drużyn możecie odnaleźć w jednej z poprzednich wiadomości na naszej stronie.
Oprócz honorowego tytułu BlizzCon Champions, gracze walczyli o niebagatelną sumę 105.000 dolarów! Po dwóch dniach niesamowitych emocji poznaliśmy zwycięzcę. Najlepszą drużyną arenową podczas BlizzCon 2013 okazali się gracze z Ameryki Północnej, a mianowicie Skill Capped! W wielkim finale pokonali oni zawodników z Europy - MiR wynikiem 4:0.
Chcecie zobaczyć, jak wyglądały finałowe pojedynki? Nic prostszego - wystarczy, że przejdziecie na oficjalną stronę ze streamem i wybierzecie odpowiednią powtórkę z panelu. VOD z turnieju World of Warcraft Global Invitational jest dostępne dla wszystkich, za darmo!
Przypomnijmy - do turnieju World of Warcraft Global Invitational zostało zaproszonych osiem najlepszych drużyn arenowych. Więcej informacji na temat samych drużyn możecie odnaleźć w jednej z poprzednich wiadomości na naszej stronie.
Oprócz honorowego tytułu BlizzCon Champions, gracze walczyli o niebagatelną sumę 105.000 dolarów! Po dwóch dniach niesamowitych emocji poznaliśmy zwycięzcę. Najlepszą drużyną arenową podczas BlizzCon 2013 okazali się gracze z Ameryki Północnej, a mianowicie Skill Capped! W wielkim finale pokonali oni zawodników z Europy - MiR wynikiem 4:0.
Chcecie zobaczyć, jak wyglądały finałowe pojedynki? Nic prostszego - wystarczy, że przejdziecie na oficjalną stronę ze streamem i wybierzecie odpowiednią powtórkę z panelu. VOD z turnieju World of Warcraft Global Invitational jest dostępne dla wszystkich, za darmo!