WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Aktualne Wieści

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

BlizzCon 2013: Warlords of Draenor - obszerne materiały prasowe, filmy i zdjęcia z dodatku

  Kumbol, | Komentarze : 9
/Files/wod_logo_mini.pngWorld of Warcraft: Warlords of Draenor to już oficjalnie kolejny dodatek do MMO Blizzarda. W następnym rozdziale naszej przygody ze światem Warcrafta powrócimy na Draenor, ale będzie to w czasach, kiedy nie był on jeszcze zniszczonym kontynentem, który dziś zwiemy Outlandem. Garrosh Hellscream cofnie się w czasie i spróbuje zjednoczyć żyjące wówczas klany orków, aby uformować Żelazną Hordę, która zagrozić ma ponownie czasom obecnym - przekroczyć Mroczny Portal i podbić Azeroth.

W czasie wczorajszej relacji na żywo przekazywaliśmy Wam mnóstwo informacji pochodzących z tłumaczonych na bieżąco paneli, na których deweloperzy przedstawiali kolejne nowości. Dziś, drugiego dnia BlizzConu 2013, czekają nas następne prezentacje i dalsze nowinki. W międzyczasie warto przyjrzeć się bardzo obszernym materiałom prasowym, które jeszcze wczoraj udostępnił Blizzard. Oto oficjalne polskie FAQ, najważniejsze fakty, galeria zdjęć z nowego dodatku oraz filmy prezentujące niektóre strefy Draenoru.

Draenor - przemiany świata




Draenor - strefy Przymierza i Hordy




Najważniejsze fakty

Cytat z: Blizzard (źródło)
Azeroth znalazł się na krawędzi wojny, która na nowo ukształtuje losy dwóch światów. World of Warcraft®: Warlords of Draenor™ to piąty już dodatek do cieszącej się wielkim uznaniem na całym świecie fabularnej gry MMO firmy Blizzard Entertainment. Gracze udadzą się na Draenor w kluczowym momencie dla historii tego świata, aby stanąć do walki ramię w ramię z okrytymi legendą bohaterami z targanych wichrami wojny dziejów Warcrafta. Stawią także czoło równie legendarnym przeciwnikom.

Bohaterowie Azeroth przemierzą dzikie ostępy dżungli Draenoru oraz jego rozległe, poorane wojennymi bliznami równiny, aby wziąć udział w mitycznym konflikcie między dysponującymi mistyczną mocą wojownikami draenei a potężnymi klanami orków. Podczas swych podróży skrzyżują ostrza z przeciwnikami pokroju Grommasza Piekłorycza, Czarnorękiego, czy też Ner'zhula — z czasów, gdy byli u szczytu swej pierwotnej potęgi. Gracze będą musieli przeczesać tę nieprzyjazną krainę w poszukiwaniu sojuszników, którzy pomogą im stworzyć ostatnią linię obrony przed rozpędzoną machiną wojenną Żelaznej Hordy. Jeśli nikt nie stanie na jej drodze, powtórzy się krwawa, naznaczona wojennym rozdarciem historia Azeroth.

Więcej informacji na temat World of Warcraft: Warlords of Draenor można znaleźć na oficjalnej stronie z zapowiedzią.

CECHY GRY:

  • Odkryj dziki świat: przemierzaj nieprzyjazne ziemie Draenoru — ojczyzny orków i draenei — jak za dawnych czasów. Poznaj smak przygody na całkiem nowych obszarach — u boku postaci kluczowych dla historii Warcrafta.
  • Zbuduj własną warownię: wznieś oraz rozbuduj własną twierdzę w Draenorze i zostań jej dowódcą. Zgromadź towarzyszy i zbieraj z ich pomocą zasoby oraz wysyłaj ich na misje.
  • Natychmiastowy awans na poziom 90: awansuj wybranego bohatera do poziomu, na którym będzie gotowy wyruszyć na podbój Draenoru. Ułatwi ci to poznawanie najnowszej zawartości ze znajomymi.
  • Nowa grafika postaci gracza: wiele modeli i animacji istniejących postaci World of Warcraft zostało całkowicie zmienionych, aby dostosować je do obecnego charakterystycznego i epickiego stylu gry.
  • Przygoda do 100 poziomu: zdobądź niespotykane wcześniej moce i odblokuj premie, które dodatkowo wzmocnią twoje zdolności na drodze do nowego limitu — poziomu 100.
  • ...i wiele, wiele więcej: odkryj nowe podziemia, rajdy, scenariusze, pola bitew i tryby wyzwań. Bez względu na to, jaką zawartość lubisz najbardziej, czekają cię mnóstwo nowych przygód.


/Files/wod_galeria.jpg

Oficjalne F.A.Q.

Cytat z: Blizzard (źródło)
P: Czym jest World of Warcraft®: Warlords of Draenor™?

World of Warcraft®: Warlords of Draenor™ to piąty już dodatek do cieszącej się wielkim uznaniem na całym świecie fabularnej gry MMO firmy Blizzard Entertainment. Gracze udadzą się na Draenor w kluczowym momencie dla historii tego świata, aby stanąć do walki ramię w ramię z okrytymi legendą bohaterami z targanych wichrami wojny dziejów Warcrafta. Stawią także czoło równie legendarnym przeciwnikom.
Bohaterowie Azeroth przemierzą dzikie ostępy dżungli Draenoru oraz jego rozległe, poorane wojennymi bliznami równiny, aby wziąć udział w mitycznym konflikcie między dysponującymi mistyczną mocą wojownikami draenei a potężnymi klanami orków. Podczas swych podróży skrzyżują ostrza z przeciwnikami pokroju Grommasza Piekłorycza, Czarnorękiego, czy też Ner'zhula — z czasów, gdy byli u szczytu swej pierwotnej potęgi. Gracze będą musieli przeczesać tę nieprzyjazną krainę w poszukiwaniu sojuszników, którzy pomogą im stworzyć ostatnią linię obrony przed rozpędzoną machiną wojenną Żelaznej Hordy. Jeśli nikt nie stanie na jej drodze, powtórzy się krwawa, naznaczona wojennym rozdarciem historia Azeroth.

P: Jakie są najważniejsze funkcje i cechy dodatku Warlords of Draenor?

Nowe funkcje i elementy wprowadzone w Warlords of Draenor to między innymi:
  • Eksploracja nowego, nieprzyjaznego świata: Gracze odwiedzą dziki, surowy świat – Draenor – który jest ojczyzną ras orków i draenei. Zastaną go takim, jaki był niegdyś, i wyruszą w epicką podróż, przemierzając zupełnie nowe strefy u boku najsłynniejszych herosów z historii uniwersum Warcrafta.
  • Budowa własnej warowni: Bohaterowie Azeroth będą mogli wznieść i rozbudować na Draenorze własną twierdzę, zarządzać nią, a także skompletować załogę złożoną z bohaterów niezależnych oraz towarzyszy, którzy zamieszkają w garnizonie i – gdy otrzymają takie polecenie – będą gromadzić zasoby bądź wypełniać wyznaczone misje.
  • Natychmiastowy awans postaci do poziomu 90: Gracze będą mieć możliwość awansowania jednej, dowolnie wybranej przez siebie postaci na dotychczasowy poziom maksymalny (90), dzięki czemu błyskawicznie osiągną pełną gotowość bojową i z łatwością rzucą się w wir nowych przygód w towarzystwie znajomych.
  • Nowa oprawa graficzna dla postaci: Całkowicie odświeżono modele oraz animacje wielu spośród starszych, grywalnych ras w World of Warcraft, jednocześnie zachowując niepowtarzalny styl charakterystyczny dla World of Warcraft.
  • Nowy maksymalny poziom doświadczenia (100): Postaci mogą osiągnąć nowe apogeum potęgi oraz zdobywać premie, które dodatkowo wzmocnią ich umiejętności na drodze do setnego poziomu doświadczenia.
  • ...i wiele, wiele więcej: Na śmiałków gotowych podjąć wyzwanie czeka cała masa nowych podziemi, rajdów, scenariuszy, pól bitew, trybów wyzwań, i innych nowości. Wszyscy znajdą w nadchodzącym dodatku coś dla siebie - niezależnie od upodobań.

P: Jak działa warownia? Jakie rodzaje towarzyszy oraz ulepszeń będą dostępne w twierdzy?

Aby zdobyć przyczółek na terytorium Draenoru i wzmocnić zdolności obronne swojego stronnictwa w odpowiedzi na zagrożenie płynące ze strony potężnej Żelaznej Hordy, gracze staną w obliczu konieczności budowy własnej twierdzy i zarządzania nim. Będzie to twierdza, którą można dostosowywać do własnych potrzeb i upodobań. Na przestrzeni całego dodatku warownia stanowić będzie dla każdego gracza osobistą bazę wypadową. Wraz z biegiem fabuły, wykonywaniem misji oraz zdobywaniem nowych sojuszników postępować będzie także rozbudowa twierdzy, a gracze uzyskają dostęp do szerokiego wachlarza opcji ulepszeń. Na swej drodze spotkają także bohaterów niezależnych i towarzyszy, których będzie można zwerbować – zamieszkają oni w garnizonie, wnosząc swój niepowtarzalny wkład w funkcjonowanie twierdzy.

Przykładowo, górnik ocalony w podziemiach może zamieszkać w warowni i zająć się pozyskiwaniem zasobów kopalnych. Mężny wojownik, któremu gracze zaoferują gościnę, może na ich rozkaz podejmować się różnych misji i powracać z bogatymi łupami. Inne postaci mogą oferować zadania, które dodatkowo rozwiną ich wątki fabularne lub dadzą naszym bohaterom cenną przewagę w prowadzonej kampanii wojennej.

Kiedy nadejdzie czas rozbudowy garnizonu, można będzie np. zdecydować się na budowę koszar, które umożliwią jednoczesne wysyłanie na misje wielu stronników, lub gospody, która zapewni stały dopływ nowych rekrutów, albo też lazaretu, który przyspieszy powrót rannych towarzyszy do zdrowia między kolejnymi zadaniami. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by zamiast tego wybrać budowę kuźni i nająć kowala, który zajmował się będzie opracowywaniem nowych schematów oraz wytwarzaniem cennych surowców (np. takich z dziennym czasem odnawiania). Będzie także możliwość zapraszania znajomych do warowni, aby handlować i pochwalić się swoją siedzibą.

P: Jakie nowe strefy będą dostępne na Draenorze?

Dodatek ukaże graczom Draenor takim, jakim świat ten był, zanim zamienił się w nieprzyjazną krainę dziś znaną jako Rubież. Choć nazwy niektórych miejsc mogą się graczom wydać znajome, tworzymy je od zera na potrzeby Warlords of Draenor. Oto strefy, które odwiedzić będzie można na Draenorze:
  • Frostfire Ridge (Grań Zimnego Ognia): Na smaganych lodowatym wichrem pustkowiach, w cieniu wielkich wulkanów, bohaterowie klanu Mroźnych Wilków oraz Hordy zjednoczą siły, by odeprzeć najeźdźców zagrażających ich ojczyźnie.
  • Shadowmoon Valley (Dolina Księżycowego Cienia): Wśród skąpanych w księżycowej poświacie wzgórz draenei stają ramię w ramię z wojownikami Przymierza w świętym sanktuarium Karaboru, podejmując desperacką walkę o przetrwanie z siłami Żelaznej Hordy i klanem Księżycowego Cienia.
  • Gorgrond: Głęboko w pustynnych kanionach Gorgrondu klan Czarnoskałych skonstruował cały arsenał potężnych machin oblężniczych i nie zawaha się ich użyć, by podporządkować sobie cały Draenor.
  • Talador: W cieniu oblężonego miasta Shattrath kapłani Auchenajów robią wszystko, aby ochronić niezliczone dusze draenei zebrane wewnątrz Auchindonu przed straszliwym zagrożeniem ze strony demonów.
  • Spires of Arrak (Iglice Arraku): U szczytu swej potęgi wspaniali arrakoa knują intrygi, bezpieczni wśród dzikich gór, chronieni przed atakami brutalnych orków z klanu Zdruzgotanej Dłoni i pozostałych bezskrzydłych wyrzutków, którzy zamieszkują niziny.
  • Nagrand: Zamieszkujący wśród żyznych wzgórz i wychodni skalnych Nagrandu, zaprawieni w bojach wilczy jeźdźcy klanu Wojennej Pieśni pozostają siłą, z którą trzeba się liczyć.
  • Tanaan Jungle (Dżungla Tanaanu): Głęboko w ostępach dżungli, którą domem nazwał klan Krwawiącej Pustki, trwa budowa Mrocznego Portalu... zaś armia Żelaznej Hordy snuje złowrogie plany podboju Azeroth.

P: Dlaczego oferujecie wszystkim możliwość natychmiastowego awansu na poziom 90?

World of Warcraft nieustannie się rozwija. Obecnie gracze angażują się w grę na wiele sposobów, a zakres możliwości jest większy niż kiedykolwiek wcześniej. Niektórzy szczególnie upodobali sobie odkrywanie niezbadanych zakątków świata i jego sekretów oraz awansowanie postaci na jak najwyższy poziom. Inni lubią dreszczyk emocji, jaki pojawia się podczas rajdów. Wielu cieszy po prostu wspólna gra ze znajomymi z całego świata. Jednym z naszych głównych celów podczas tworzenia Warlords of Draenor było zaoferowanie graczom w WoW prostego i szybkiego sposobu na to, by mogli niezwłocznie podjąć dokładnie te przygody, które interesują ich najbardziej, i jesteśmy przekonani, że możliwość natychmiastowego awansu postaci na poziom 90 jest właściwym krokiem w kierunku osiągnięcia owego celu.

Wielokrotnie docierały do nas opinie nowych graczy, a także tych, którzy powracali do Azeroth po dłuższej przerwie, dotyczące sporej ilości czasu, jaki należy zainwestować, aby nadrobić zaległości i „dogonić” wysokopoziomowych znajomych. Wcześniej wprowadzone przez nas zmiany przyspieszające proces awansowania postaci na wyższy poziom, takie jak popularny Scroll of Resurrection (Zwój wskrzeszenia) czy system Recruit-a-Friend (Zrekrutuj przyjaciela) okazały się niezwykle pomocne w tym aspekcie, ale problem pogłębia się wraz z każdym wydawanym przez nas dodatkiem i każdą aktualizacją. Dzięki umożliwieniu graczom natychmiastowego awansu jednej postaci na poziom 90 mamy nadzieję usunąć część początkowych barier i sprawić, że każdy będzie mógł rozpocząć zabawę z Warlords of Draenor w dniu premiery dodatku, niezależnie od tego, ile czasu spędził już w World of Warcraft.

P: Czy będziemy wiedzieć, jak poprowadzić postać na 90 poziomie doświadczenia, jeśli mieliśmy dłuższą przerwę w grze?

Od samego początku dodatku gracze zostaną rzuceni w wir wydarzeń związanych z desperackim atakiem przeciwko siłom orków na Draenorze. W czasie tej fazy wstępnej nowi i powracający gracze będą mieli możliwość zapoznania się z grą, nim zagłębią się w wątek fabularny w strefach startowych obu stronnictw. Zadziała to na podobnej zasadzie, jak rozpoczęcie rozgrywki rycerzem śmierci w Wrath of the Lich King. Ostatnio dodane elementy, takie jak np. Proving Grounds (tereny ćwiczebne), mają ułatwić graczom – solo i w środowisku treningowym – przyswojenie i opanowanie ról, jakie poszczególne klasy postaci muszą wypełniać podczas przygód w podziemiach (tank, dps, uzdrowiciel), by zoptymalizować proces uczenia się i przygotować ich do możliwie szybkiego i efektywnego (a przede wszystkim sprawiającego frajdę) rozgrywania potyczek.

P: Jak będzie działać zawarta w dodatku opcja natychmiastowego awansu postaci na poziom 90?

W przypadku regionów, gdzie gracze nabywają dodatki do World of Warcraft, każde konto, które zakupi rozszerzenie do Warlords of Draenor otrzyma jedną możliwość natychmiastowego awansu postaci na poziom 90 (do wykorzystania po premierze dodatku). Nie musicie podejmować decyzji o awansie postaci od razu. Możecie również, jeśli chcecie, stworzyć od zera nową postać na pierwszym poziomie i wykorzystać tę opcję na niej. Postać, którą zdecydujecie się w ten sposób awansować, otrzyma dostosowany do poziomu zestaw ekwipunku (wraz z innymi elementami pomocniczymi) - tak abyście byli gotowi niezwłocznie wyruszyć na szlak. Więcej szczegółów podamy w miarę postępu prac nad dodatkiem.

W przypadku regionów, gdzie gracze nie nabywają dodatków (m.in. Chiny, Korea i Tajwan), więcej informacji o naszych planach podamy w przyszłości. Zanim to jednak nastąpi, nasz cel pozostaje taki sam dla wszystkich regionów - chcemy umożliwić wszystkim graczom natychmiastowe rozpoczęcie przygód na Draenorze.

P: Dlaczego zajmujecie się oprawą graficzną postaci właśnie teraz? Będziemy w stanie rozpoznać się w lustrze?

W miarę wypuszczania na rynek kolejnych dodatków do World of Warcraft oraz udostępniania aktualizacji otrzymywaliśmy sygnały od graczy, którzy zwracali naszą uwagę na fakt, iż część starszych modeli i animacji postaci jakością nie dorównuje już nowym rasom. Ponieważ w dodatku Warlords of Draenor gracze odwiedzą ojczyznę orków – jednej z pierwszych grywalnych ras w WoW – stwierdziliśmy, że będzie to doskonała okazja na odświeżenie wizerunku nie tylko orków, ale także pozostałych mieszkańców Azeroth o najdłuższym stażu w grze.

Jesteśmy świadomi faktu, że część z was jest mocno przywiązana do obecnego wyglądu swoich postaci, więc wiele czasu i środków poświęcamy, by upewnić się, że zdołamy uchwycić niepowtarzalny styl i charakter każdej z ras. Nie zapadła jeszcze ostateczna decyzja dotycząca dostępności konkretnych ras w momencie premiery dodatku. Naszym celem pozostaje jednak odświeżenie oprawy graficznej dla wszystkich ośmiu, z którymi rozpoczęła się nasza wspólna przygoda z World of Warcraft, a także draenei i krwawych elfów; proces ten trwać będzie na przestrzeni kilku większych aktualizacji do Warlords of Draenor.

P: Jakie premie zyskają postaci na drodze z poziomu 90 do 100?

Warlords of Draenor wprowadza nowy system premii, dzięki któremu podczas awansu do poziomu 100 gracze zyskają nowe, potężne wzmocnienia. Na każdym poziomie od 91 do 100 postaci otrzymają znaczącą, stałą premię do jednego z kluczowych zaklęć i umiejętności. Zdobycie poziomu 100 odblokuje także nowy poziom talentów, nagradzając każdą z klas postaci trzema nowymi, potężnymi umiejętnościami do wyboru.

P: Jakie są wasze plany dotyczące nowych podziemi, scenariuszy i rajdów?

Planujemy wprowadzenie w Warlords of Draenor sześciu nowych podziemi dla pięciu graczy, a dodatkowo odświeżymy klasyczną już Iglicę Czarnej Skały (Blackrock Spire). Jednym z naszych celów jest zapewnienie graczom zbalansowanej mieszanki podziemi odpowiednich do wbijania kolejnych poziomów, oraz takich, w których przeżycie wymaga poziomu maksymalnego. Dodatek przyniesie także wiele świetnych broni do transmogryfikacji oraz inne niepowtarzalne nagrody, które zdobyć będzie można w podziemiach w trybie wyzwania. Planujemy również wprowadzenie z dniem premiery Warlords of Draenor różnorodnych scenariuszy oraz scenariuszy heroicznych – dla tych, którzy lubią dodatkowy zastrzyk adrenaliny.

Jeśli idzie o rajdy, planujemy wprowadzenie w dniu premiery dwóch nowych instancji do rajdów oraz nowych bossów w świecie gry (world boss). Będziemy także nadal oferować graczom szeroki wachlarz opcji dotyczących rajdów. Oprócz czterech poziomów trudności, wprowadzonych wraz z aktualizacją 5.4, rozszerzamy także technologię skalowania tzw. „rajdów elastycznych” (Flexible Raids) do rajdów na normalnym poziomie trudności. Więcej szczegółów podamy w miarę postępu prac nad dodatkiem.

P: Jakie wyzwania przyniesie PvP?

Warlords of Draenor wprowadzi do świata gry nową strefę PvP, w której gracze Hordy i Przymierza zmagać się będą w samym sercu Draenoru o kontrolę nad strategicznie położonymi pogranicznymi fortecami. Ów nowy obszar będzie wydzielony ze świata w sposób płynny, tak, że gracze nie będą odczuwać momentu przejścia. Naszym celem jest tu zapewnienie lepszej wydajności i stworzenie bardziej wyważonego środowiska PvP, niż było to możliwe w starszych strefach PvP. Planujemy także kilka zasadniczych usprawnień interfejsu pod kątem PvP, w tym ulepszenia pozwalające skuteczniej śledzić pozycję członków drużyny oraz komunikować się z nimi na polach bitew (Battlegrounds). Wprowadzone zostaną także ulepszenia ramek wrogich jednostek na arenach oraz rankingowych polach bitew (Ranked Battlegrounds), które w jaśniejszy sposób przekazywać będą najważniejsze informacje.

P: Co nowego czeka nas w temacie profesji?

Jednym z naszych celów w Warlords of Draenor jest pełniejsza integracja istniejących profesji z rozgrywką oraz uczynienie ich bardziej interesującymi. Garnizon odegra w nadchodzącym dodatku kluczową rolę dla wszystkich profesji - na podobnej zasadzie do znaczenia farm dla profesji gotowania w Mists of Pandaria, jednak na znacznie większą skalę.

P: Czego mogą oczekiwać gracze pragnący wykonywać misje na Draenorze?

Od dnia premiery Mists of Pandaria gracze dzielili się z nami swoimi opiniami o aspekcie PvE oraz misjach, które podobały im się najbardziej. Wzięliśmy je pod uwagę przy pracach nad zadaniami dostępnymi w Warlords of Draenor. Mamy na celu zaoferowanie graczom różnorodnych, ciekawych i nieoczekiwanych możliwości zabawy – począwszy od znanych już typów misji, a skończywszy na zupełnie nowych zadaniach w duchu wprowadzonej w aktualizacji 5.4: The Siege of Orgrimmar Wiekuistej Wyspy (Timeless Isle), na której przygody rozgrywały się przede wszystkim w oparciu o eksplorację i wydarzenia.

P: Czy zamierzacie wprowadzić zmiany w systemie dostępnych statystyk i współczynników?

Jednym z naszych celów w Warlords of Draenor jest sprawienie, by znajdowanie i zbieranie łupów było dla graczy zajęciem jeszcze bardziej ekscytującym niż dotychczas. Mając to na względzie, dodajemy do ekwipunku nowe współczynniki i efekty, np. zwiększające szybkość ruchu (Movement Speed) czy rozpłatanie (Cleave), które pozwolą graczom m.in. zadawać dodatkowe obrażenia bądź leczyć kilka pobliskich celów. Ponadto zamierzamy zrezygnować z kilku elementów statystyk, z których gracze korzystają niechętnie lub wcale, takich jak trafienie (Hit) oraz biegłość (Expertise). Wprowadzamy również poprawki do systemu generowania zbroi, które ułatwią wymianę elementów pancerza między różnymi klasami postaci. Więcej szczegółów podamy w miarę postępu prac nad dodatkiem.

P: Czy planujecie wprowadzić usprawnienia grafiki oraz zmienić minimalne wymagania systemowe gry?

Tak — planujemy wprowadzenie z nadchodzącym dodatkiem licznych poprawek i usprawnień silnika graficznego, w tym ulepszenia związane z nowymi modelami postaci oraz garnizonem. Rozważamy także możliwość ulepszenia innych istniejących systemów, mając na względzie poprawę jakości i wydajności grafiki. Szczegółowe wymagania systemowe opublikujemy przed premierą Warlords of Draenor.
Artykuł

BlizzCon 2013: Elitarny Taureński Czempion daje czadu w Hearthstone - okolicznościowa karta ujawniona!

  Kumbol, | Komentarze : 3
Cytat z: Zeriyah (źródło)
/Files/etc_karta_header.jpg

Czy jesteście gotowi, żeby dać czadu w rytmie rocka w grze Hearthstone? Jeśli tak, to z dumą przedstawiamy wam złotą kartę „Elitarny Taureński Czempion”, dzięki której cięższe brzmienia zagoszczą na stałe w waszej kolekcji. Nowy stronnik przybywa do nas wprost z przygotowanego z okazji BlizzConu worka z fantami, zawierającego także cyfrowe gadżety do StarCrafta II, Diablo III oraz World of Warcraft. Nie możecie wziąć udziału w konwencie? Żaden problem! Dzięki wirtualnemu biletowi będziecie w stanie zdobyć złotą wersję „Elitarnego Taureńskiego Czempiona” bez wychodzenia z domu. (Zakupu wirtualnego biletu można dokonać do dwóch tygodni po zakończeniu BlizzConu).


DAJCIE CZADU!

ETC nie wchodzi do gry po cichu! Jego okrzyk bojowy daje obu graczom po jednej karcie spośród niesamowitych riffów, w skład których wchodzą trzy przebojowe kawałki: „Łotrzy robią to...”, „Jestem murlokiem” oraz „Potęga Hordy”. Riffy to karty tak złote jak sam ETC, a każda posiada jedyną w swoim rodzaju animację. Jeśli i tego by wam było mało, każdy riff ma własny dźwięk i animację, które są odtwarzane, gdy zagrywacie te karty z ręki!



Kiedy powiedzieliśmy, że chcemy, żebyście dali czadu, mówiliśmy śmiertelnie poważnie. Zobaczcie nasze najnowsze karty w akcji!

Jeśli nie możecie osobiście wziąć udziału w BlizzConie ani oglądać nas dzięki zakupowi wirtualnego biletu, wciąż będziecie w stanie zdobyć „Elitarnego Taureńskiego Czempiona” do swojej kolekcji – zwyczajny odpowiednik tej karty zostanie w późniejszym terminie udostępniony do wytworzenia w trybie rzemiosła.


Wciąż mało wam emocji związanych z Hearthstone? Oglądajcie finały turnieju Innkeeper’s Invitational na żywo na stronie BlizzConu bądź na portalu Twitch.tv w niedzielę, 9 listopada, od godziny 19:00 czasu polskiego!
Artykuł

BlizzCon 2013: Panel Hearthstone - relacja z pogawędki przy palenisku

  Kumbol, | Komentarze : 0
Cytat z: Zeriyah (źródło)
http://wowcenter.pl/Files/hs_header.jpg

Hearthstone opanowuje BlizzCon! Pierwszego dnia konwentu główny projektant Eric Dodds i projektant techniczny Ben Brode podzielili się z wami najnowszymi wieściami na temat Hearthstone, dotyczącymi między innymi zmian w kartach, analizy balansu i nadchodzących nowych funkcji. Jesteście ciekawi, jaka przyszłość czeka Hearthstone i o czym rozmawialiśmy podczas panelu? Zapraszamy do lektury!

Hearthstone: stan obecny
  • Rozpoczęcie partii zapewnia tylko nieznaczną przewagę nad przeciwnikiem.
  • Balans klas na najwyższych poziomach wygląda dobrze — w 3 różnych dniach października na pierwszym miejscu była inna klasa.
  • 44% naszych obecnych 3-gwiazdkowych mistrzów nie wydało ani grosza na Hearthstone.
  • Do zamkniętych beta-testów Hearthstone zaproszonych zostało ponad milion graczy.

Co w najbliższych aktualizacjach

Zmiany w kartach
  • Kontrola umysłu – koszt wzrośnie z 8 do 10. Ta karta może być bardzo denerwująca dla przeciwnika i na niższych poziomach jest bardzo często używana. Dzięki tej zmianie gracze będą mieli w starciu z kapłanem kilka dodatkowych rund na użycie droższych stronników, zanim nagle coś zacznie sterować ich poczynaniami.
  • Wygłodniały myszołów – liczba punktów zdrowia zmniejszy się z 2 do 1. Łowcy bardzo dobrze sobie radzili w starciach z druidami, magami i łotrami — od ligi miedzianej po platynową. Ta zmiana pomoże wyrównać szanse w tych zestawieniach.
  • Spuścić psy! – ta karta potrafi zmieść przeciwnika w jednej rundzie, jeśli na stole nie ma stronników. Zamierzamy się jej przyjrzeć i zastanowić się nad ewentualnymi zmianami w najbliższej aktualizacji. Jakie to będą zmiany — jeszcze nie postanowiliśmy.

Zmiany w grze rankingowej

Grę rankingową w Hearthstone czeka parę niezwykłych zmian. Nowy system zapewni większą przejrzystość informacji o drodze awansu w rankingach i pozwoli najlepszym graczom wyróżnić się na tle innych na więcej sposobów.
  • Co miesiąc wszyscy gracze zaczną od nowa z rangą 25: „Wściekły kurczak”.
  • Gracze będą otrzymywać przeciwników o zbliżonej randze.
  • Jeśli wygracie grę, otrzymacie gwiazdkę!
  • Jeśli zdobędziecie dość gwiazdek, wskoczycie na wyższą rangę!
  • Każda ranga będzie miała własną ikonę i unikatowy medal.
  • Serie zwycięstw mogą zapewnić dodatkowe gwiazdki.
  • Na wyższych rangach przegranie spowoduje utratę gwiazdki.

Istnieje specjalna ranga powyżej rangi 1: „Legenda”.

  • Kiedy osiągniecie rangę „Legendy”, nie stracicie jej do zakończenia sezonu.
  • Ranga „Legenda” otrzyma dodatkowo wielką liczbę na środku ikony — poinformuje was ona, jaką macie dokładnie rangę w swoim regionie!

Ta funkcja nie będzie gotowa w dniu uruchomienia nowego systemu rankingowego, ale prędzej czy później, jeśli będziecie uczestniczyć w grach rankingowych w czasie sezonu, otrzymacie nagrodę: specjalne koszulki kart!

  • Koszulki kart będzie można zdobyć dzięki uczestnictwu w sezonie rozgrywek rankingowych.
  • Co miesiąc będzie można zdobyć nową koszulkę na karty do kolekcji!

Jednym z najbardziej atrakcyjnych powodów, żeby grać w gry rankingowe, są złoci bohaterowie. Rozegranie daną klasą 500 gier rankingowych spowoduje odblokowanie animowanego złotego bohatera danej klasy. Później – za każdym razem, kiedy będziecie grać tą klasą – zamiast standardowego bohatera widoczna będzie jego złota wersja. Każdy złoty bohater będzie miał własne animacje — podobnie jak w przypadku złotych kart!

Dodatkowe funkcje na horyzoncie
  • Ponowne dołączanie do trwających gier
  • Jeszcze więcej animacji i efektów zaklęć!

Co więcej

Hearthstone na urządzenia mobilne!
  • Hearthstone na Androida, iPhone’a i Windows 8 Touch.

Dodatki!
  • Hearthstone otrzyma zestawy dodatków, zawierające mnóstwo nowych, niesamowitych kart!

Przygody dla jednego gracza!
  • Oprócz dodatków planujemy też premierę trybu przygodowego! Będzie on zawierał mniejsze zestawy kart, które będzie można odblokowywać i poznawać dzięki nim nowe strategie.

Zachęcamy do kupienia wirtualnego biletu, aby nie przegapić ani chwili z paneli z deweloperami oraz innych atrakcji BlizzConu! Mamy nadzieję, że do nas dołączycie!

Jak zawsze, chcemy poznać wasze zdanie! Dajcie nam znać, co chcielibyście zobaczyć w Hearthstone! Czy chodzi o więcej funkcji, czy o jakieś konkretne motywy — będziemy uważnie przyglądać się waszym opiniom i sugestiom w czasie trwania testów beta oraz po premierze. W tym celu zachęcamy do wypowiadania się na oficjalnym forum Hearthstone!
Ważne

BlizzCon 2013: Warlords of Draenor potwierdzone jako kolejny dodatek!

  Tajgeer, | Komentarze : 23
Wydarzenie

BlizzCon 2013: Harmonogram relacji WoWCenter.pl i szczegóły konkursów!

  Kumbol, | Komentarze : 12
Wydarzenie

Śledź BlizzCon 2013 na WoWCenter.pl: Zapowiadamy epicką relację z masą fantów do rozdania!

  Kumbol, | Komentarze : 43
Gildie

Siege of Orgrimmar: Gildia Encore zwycięzcą polskiego wyścigu o Polish First Kills!

  Tajgeer, | Komentarze : 14
[ archiwum ]