WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Warlords of Draenor: Obejmij dowodzenie nad swoją własną warownią

Artykuł

Warlords of Draenor: Obejmij dowodzenie nad swoją własną warownią

  Tommy:
Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
http://wowcenter.pl/Files/Garrison1.jpg

W Warlords of Draenor będziecie wywierali permanentny wpływ na świat dzięki warowniom, waszym własnym fortecom, które będziecie budować, którymi będziecie zarządzać i obsadzać personelem. Będziecie mogli zaplanować jej rozkład, wygląd, jej funkcjonowanie w grze oraz nakłaniać towarzyszy do jej obsługiwania. Warownie umożliwiają graczom objęcie w posiadanie większej połaci terenu niż kiedykolwiek wcześniej i otwierają nowe możliwości z taką ilością mikrozarządzania, jaka was satysfakcjonuje.

Twoja warownia istnieje równolegle ze światem gry, nie będzie potrzeby wchodzenia do portalu instancji, żeby odwiedzić własną bazę. Podczas podróży przez Draenor warownia będzie widoczna na horyzoncie.

Poniżej znajdziecie dodatkowe szczegóły.

Towarzysze

Towarzysze to NPC, których będzie można rekrutować do warowni. Będziecie wysyłali ich na misje, dzięki którym wasza postać dostanie przedmioty, a baza zostanie rozbudowana. Będzie można zlecić im również inne zadania - tworzenie przedmiotów lub gromadzenie surowców. Wszystko to zarówno kiedy będziecie online, jak i offline.

Towarzyszy określa poziom postaci, poziom przedmiotów oraz cechy mające wpływ na misje i zadania. Przykładowo postać posiadająca umiejętność górnictwa będzie mogła zostać przydzielona do zadania polegającego na wykopywanie zasobów w warowni. Towarzyszy dzielimy na pospolitych, nieprzeciętnych, rzadkich i epickich, zaś rzadkość danej postaci ma wpływ na liczbę jej cech.

Rekrutowanie towarzyszy

Aby zapewnić sprawne działanie warowni potrzebni będą towarzysze. Niektórzy sami przyjdą do waszej bazy, ale żeby przyciągnąć ich więcej trzeba będzie ulepszyć gospodę. Nowych towarzyszy zyskacie również dzięki pokonywaniu kolejnych etapów historii gry, poprzez wykonywanie zadań lub po prostu wypruwając się z pieniędzy i opłacając najemników.

Towarzysze, którzy akurat nie biorą udziału w misji, pełnią straże w warowni i będziecie mogli ich odwiedzić w dowolnej chwili. Jednym z priorytetów systemu warowni jest sprawienie, żeby towarzysze byli dynamiczni i interesujący, np. kiedy towarzyszowi nie powiedzie się na misji w okolicznych lochach, może zostać schwytany i uwięziony, a następnym razem gdy odwiedzicie to miejsce swoją postacią będziecie mogli go wyzwolić.

http://wowcenter.pl/Files/Garrison2.jpg


Misje

Cele misji

Będziecie wysyłali towarzyszy na misje z różnych powodów. Dzięki nim zdobędziecie zasoby potrzebne do rozbudowy warowni, ale będziecie również mieli szansę znalezienia potężnych przedmiotów dla waszych postaci. Towarzysze podczas każdej misji będą zdobywali doświadczenie.

Zasoby zdobywane podczas misji składają się z już znanych reagentów do wytwarzania przedmiotów oraz materiałów potrzebnych do uatrakcyjnienia warowni. Przykładowo, jeśli zlecicie swoim górnikom misję w kopalni, to być może znajdą różnego rodzaju rudy, albo może odkopią kamień, który jest nowym rodzajem zasobów służącym do budowania i ulepszania budynków.

Choć towarzysze są świetni do gry w pojedynkę, system przewidział również elementy trybu dla wielu graczy. Gdy wyślecie swoją drużynę na misję, będziecie mogli dołączyć do drużyn swoich znajomych z gildii, nawet jeśli w tej chwili są oni offline.

Rozwój towarzyszy

Towarzysze stają się potężniejsi podobnie do bohaterów. Na poziomach 90-100 towarzysze będą zdobywali poziomy, które będą miały ogromny wpływ na ich umiejętności i szansę na sukces w misji. Ich poziom ekwipunku również będzie rósł dzięki przedmiotom specjalnie dla towarzyszy. Po osiągnięciu setnego poziomu osprzęt będzie miał coraz większe znaczenie w ogólnej skuteczności.

http://wowcenter.pl/Files/Garrison3.jpg


Warownie i budynki

Funkcje budynków

Budynki to pojedyncze części waszych warowni - stajnie, farmy, kopalnie, zbrojownie i wiele innych. Zwiększają one możliwości rekrutowania, używania i trenowania towarzyszy, usprawniają tworzenie przedmiotów i ułatwiają ukończenie misji, również poprzez skracanie czasu potrzebnego towarzyszom na "dojście do siebie".

Każdy budynek warowni może zostać ulepszony, co zwiększa jego możliwości i poprawia jego wygląd. Ulepszone koszary stają się większe i sprawiają lepsze wizualne wrażenie, ale również zwiększają liczbę towarzyszy, których można jednocześnie wysłać na misję (na przykład 5 towarzyszy przy 1 poziomie koszar, później 7, a potem 12 - aczkolwiek te liczby jeszcze nie są ostateczne).

Personalizacja wyglądu warowni

Warownie mogą mieć różny rozkład budynków. Na małych polach można postawić tylko małe budynki, np. służące do tworzenia przedmiotów, duże budynki, takie jak koszary, nie zmieszczą się na takim polu. Większe budynki wymagają więcej miejsca, ale już na samym początku można postawić dużą budowlę. Gdy warownia będzie się rozrastać, dostaniecie więcej miejsca na większe budynki.

Warownie różnią się wyglądem w zależności od tego, czy jesteście w Hordzie czy w Przymierzu, i będziecie je mogli umieścić w jednej z kilku lokacji Draenoru. Będziecie decydowali o rozkładzie warowni (lokalizacje budynków w obrębie murów warowni) i stawiali te budynki, które chcecie. Jeśli zdecydujecie o specjalizowaniu się budynków (o tym niżej), spowoduje to kosmetyczne zmiany, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, oraz zmiany w grze.

Warowniami można się chwalić przed graczami tej samej frakcji będącymi w waszej grupie. Będą mogli oni zwiedzać bazę, rozmawiać z NPC i pławić się w waszej chwale. Jeśli to nie wystarcza, podczas takich wizyt będzie można wymieniać się zasobami. Przykładowo macie trochę niepotrzebnych materiałów budowlanych, to możecie pójść do Warowni znajomego i wymienić je na te, których wam brakuje.

http://wowcenter.pl/Files/Garrison4.jpg


Specjalizowanie budynków

Można będzie wybrać specjalizacje budynków w warowni. Jedna ze specjalizacji kopalni zwiększy godzinne wydobycie rudy, podczas gdy inna zwiększy szansę na natrafienie na rudę rzadkiego metalu. Budynki dadzą dostęp do umiejętności nieopanowanych przez waszą postać, ale nie będzie wystarczająco dużo miejsca w warowni na wzniesienie budowli poświęconej każdej z profesji.

Na początku będziecie musieli często zaglądać do warowni, aczkolwiek po jakimś czasie będziecie mogli to robić rzadziej. Na niższych poziomach misje będą krótsze (minuty, godziny lub dni), ale gdy towarzysze osiągną wyższe poziomy najprawdopodobniej będziecie ich wysyłać na długie misje rajdowe na cały tydzień. Chcemy, żeby warownie były ważne, ale nie chcemy, by trzeba było nad nimi ślęczeć.

Obejmij dowodzenie nad Draenorem!

Wasza Warownia będzie ważna dla historii Warlords of Draenor, gdy dowódca waszej frakcji rozkaże wam założyć przyczółek na tym obcym świecie - ale los waszej prywatnej fortecy na Draenorze zależy wyłącznie od was.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz