WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Warlords of Draenor: Podróż wgłąb Draenoru

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Warlords of Draenor: Podróż wgłąb Draenoru

  Caritas:
Cytat z: Nethaera (źródło)

Nowa podróż czeka na bohaterów Azeroth – wypełniona nowymi wyzwaniami i nowymi wrogami, napiętnowana wielkimi czynami, zarówno szlachetnymi, jak i destruktywnymi. W Warlord of Draenor, gracze będą podróżować do Draenoru – ojczyzny orków i bastionu draenei – zanim został on rozbity na to, co dziś nazywamy Outland.



Gracze będą mieć szansę zobaczyć Draenor w całej jego brutalnej chwale, podróżując po jego dzikich dżunglach, pooranych wojennymi bliznami równinach, lodowych rubieżach i szczytach wulkanów. W siedmiu nowych strefach bohaterowie Azeroth staną twarzą w twarz z nowym przeciwnikiem: Żelazną Hordą, potężnym związkiem Draenorskich orczych klanów dowodzonych przez legendarnego Grommasha Hellscreama (ojca Garrosha), skupionego na przeprowadzeniu niepowstrzymanej armii przez Mroczny Portal, aby zniszczyć Azeroth jakie znasz.

Świat Draenoru

Draenor składa się z 7 nowych stref zadaniowych: Frostfire Ridge, Gorgrond, Nagrand, Shadowmoon Valley, Spires of Arak, Talador i Tanaan Jungle. Podczas gdy niektóre nazwy i miejsca mogą brzmieć znajomo, wszystkie zbudowano od podstaw, aby zaprezentować nową perspektywę dzikiego serca i duszy tego legendarnego świata.



Frostfire Ridge (Grań Zimnego Ognia): Na smaganych lodowatym wichrem pustkowiach, w cieniu wielkich wulkanów, bohaterowie klanu Mroźnych Wilków oraz Hordy zjednoczą siły, by odeprzeć najeźdźców zagrażających ich ojczyźnie.

Shadowmoon Valley (Dolina Księżycowego Cienia): Wśród skąpanych w księżycowej poświacie wzgórz draenei stają ramię w ramię z wojownikami Przymierza w świętym sanktuarium Karaboru, podejmując desperacką walkę o przetrwanie z siłami Żelaznej Hordy i klanem Księżycowego Cienia.

Gorgrond: Głęboko w pustynnych kanionach Gorgrondu klan Czarnoskałych skonstruował cały arsenał potężnych machin oblężniczych i nie zawaha się ich użyć, by podporządkować sobie cały Draenor.

Talador: W cieniu oblężonego miasta Shattrath kapłani Auchenajów robią wszystko, aby ochronić niezliczone dusze draenei zebrane wewnątrz Auchindonu przed straszliwym zagrożeniem ze strony demonów.

Spires of Arrak (Iglice Arraku): U szczytu swej potęgi wspaniali arrakoa knują intrygi, bezpieczni wśród dzikich gór, chronieni przed atakami brutalnych orków z klanu Zdruzgotanej Dłoni i pozostałych bezskrzydłych wyrzutków, którzy zamieszkują niziny.

Nagrand: Zamieszkujący wśród żyznych wzgórz i wychodni skalnych Nagrandu, zaprawieni w bojach wilczy jeźdźcy klanu Wojennej Pieśni pozostają siłą, z którą trzeba się liczyć.

Tanaan Jungle (Dżungla Tanaanu): Głęboko w ostępach dżungli, którą domem nazwał klan Krwawiącej Pustki, trwa budowa Mrocznego Portalu... zaś armia Żelaznej Hordy snuje złowrogie plany podboju Azeroth.

Poznaj Klany

Orcze klany od dawna walczyły przeciw sobie o dominację na Draenorze, lecz starania Grommasha mające na celu zjednoczenie załagodziły niektóre rozłamy między klanami, może za wyjątkiem jednego: klanu Lodowego Wilka. Choć możesz znać te klany z historii i pieśni, pomyśleliśmy, że poświęcimy chwilę na ponowne przedstawienie wam kilku z nich, bo mogą to nie być orkowie, których znasz.


Klan Mroźnego Wilka (Frostwolf Clan): Ojciec Thralla i imiennik strefy startowej orków w Azeroth (Durotar), Durotan dowodzi klanem Mroźnego Wilka. Znani ze swej waleczności, Mroźne Wilki to silny, zgrany klan, którego więź z wilkami tylko dodaje im siły, choć ich liczebność jest mniejsza niż większości klanów.

Klan Księżycowego Cienia: prowadzeni przez wodza Nerzhula, ci orkowie stworzyli swój dom w Shadowmoon Valley. Są oni głęboko związani z duchowym światem i mają wielu jasnowidzów, astrologów i rozmawiających ze zmarłymi w swoich szeregach. Ich siła leży w opanowaniu mrocznych sztuk.

Klan Zdruzgotanej Dłoni: dowodzeni przez Kargatha Bladefist, ci orkowie stworzyli swój dom wśród Iglic Araku. Ci dawni niewolnicy zostali połączeni przez makabryczną radość bólu, zarówno tego, którego byli podmiotem, jak i tego, który zadawali innym. Wierzą, że przez ten ból zbierają siłę, a ich reputacja jako bezlitosnych i podstępnych bojowników jest zasłużona.


Klan Czarnoskałych: dowodzeni przez samego Blackhanda, członkowie tego klanu są zdyscyplinowani, zorganizowani i militarystycznie nastawieni, szczycą się też posiadaniem ekspertów z dziedziny kowalstwa i metalurgii. Dobrze opancerzeni, wykorzystują brutalną siłę i broń, aby zniszczyć swoich wrogów.

Klan Wojennej Pieśni: dowodzony przez samego legendarnego Grommasha Hellscream, ten klan stworzył swój dom w zielonej krainie Nagrand. Łupieżcy z klanu Wojennej Pieśni preferują prędkość i zwrotność w walce – poruszają się szybko, uderzają prędko i znikają zanim ich wrogowie wiedzą, co w nich uderzyło. Ich okrzyki wojenne inspirują sojuszników i sieją strach w tych, którzy odważą się stanąć im na drodze.

Klan Krwawiącej Pustki: dowodzony przez Kilrogga Deadeye, ten klan za swój dom obrał dżungle Półwyspu Tanaan. To fanatyczny i surowy klan, który walczy z furią berserków, i który zdobył dar prorokowania od ich starszyzny, która poświęciła oko, aby widzieć przyszłość.

Poznaj sąsiadów

Jest dużo więcej istot i mieszkańców czekających na Ciebie na Draenorze, między innymi ogry, latające arrakoa, mok’nathal, forelingi, sabron, fara, gronn, genezaury i inne potężne rodzime bestie. Naostrzcie swoje noże – nowy dziki świat czeka!


Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz