WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Warlords of Draenor: Usprawnienia interfejsu

Artykuł

Warlords of Draenor: Usprawnienia interfejsu

  Tommy:
Cytat z: Rygarius (źródło)
/Files/wod_ui_ss1.jpg

Premiera World of Warcraft: Warlords of Draenor przyniesie mnóstwo usprawnień interfejsu użytkownika, poczynając od śledzenia questów, poprzez lepszy ekwipunek, kończąc na nowym sposobie przechowywania heirloomów i zabawek.

Dziennik zadań

W zbliżającym się dodatku aktualizujemy interfejs zadań, dzięki czemu łatwiej się zorientować co teraz robić. Dziennik zadań będzie zorganizowany w taki sposób, żeby rozdzielić zadania ważne dla fabuły gry od misji pobocznych, co sprawi, że już nie będziecie musieli się martwić o przegapienie jakiegoś ważnego elementu historii przed przejściem do następnej lokacji. Ale pamiętajcie, że nie wszystko będzie zespoilowane w dzienniku zadań, nadal czekają was niespodzianki!

Ekwipunek

System ekwipunku również czekają zmiany, usprawnienia i nowe funkcje mające na celu ograniczenie bałaganu.
  • Przedmioty do zadań: Przedmioty do zadań już nie będą zajmowały miejsca w ekwipunku. Zostaną przeniesione do interfejsu zadań.
  • Sortowanie toreb: Wkrótce nie trzeba będzie przeglądać setek ikon w poszukiwaniu pożądanego przedmiotu. Zbierane przedmioty będą trafiały prosto do tej torby, którą wyznaczycie.
    • Można ustawić, by pancerze, szare rzeczy lub jakiekolwiek inne przedmioty automatycznie trafiały do danej torby,
    • Dodatkowo ramki ikon będą przedstawiały jakość przedmiotu, a szare przedmioty będą miały złotą ikonkę co oznacza, że można je śmiało sprzedać.
  • Twórz przedmioty prosto z banku: Twórz lub enchantuj przedmioty korzystając z materiałów będących w banku. Nie trzeba ich wyciągać i później z powrotem wkładać.
  • Kolekcje: Kolekcje będą zawierały heirloomy i zabawki dla całego konta – szczegóły poniżej.

Kolekcje

Heirloomy i fajne przedmioty zbierane podczas tylu podróży będzie można znaleźć w zakładce Kolekcji, dzięki czemu nie będą zajmowały cennego miejsca w ekwipunku. Po zdobyciu dany przedmiot będzie dostępny dla każdej postaci na koncie. Chcecie uzupełnić kolekcję? Podobnie jak w Księgach Wierzchowców i Pupili niezdobyte przedmioty będą na szaro. System Kolekcji podzielony jest na dwie główne części:

Heirloomy


Heirloomy są wreszcie międzyserwerowe i związane z całym kontem. Wszystkie postaci na koncie (nowe i stare) będą mogły przywołać odblokowane heirloomy prosto do swoich ekwipunków!

Skrzynia na zabawki


Wreszcie będziecie mogli zebrać wszystkie swoje ulubione zabawki i nie wyrzucać ich w celu pozyskania dodatkowego miejsca w ekwipunku. Kupa zabawy przed wami!

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz