Cytadela Piekielnego Ognia - harmonogram rajdu
Quass, | Komentarze : 0Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
Armie Azeroth są gotowe, by wkroczyć do Dżungli Tanaan i znajdującego się tam rajdu. Aby pomóc wam w koordynacji nadchodzących dni, przygotowaliśmy harmonogram otwarcia poszczególnych skrzydeł Cytadeli Piekielnego Ognia. Gotowi?
Jeśli w skupieniu ostrzycie oręż, czekając na otwarcie Wyszukiwarki rajdów, pamiętajcie, że będziecie potrzebować ekwipunku o poziomie przedmiotów równym co najmniej 650, aby z niej skorzystać.
Tydzień 1 (premiera aktualizacji 6.2):
- Cytadela Piekielnego Ognia udostępniona na poziomach Normalnym i Heroicznym.
Tydzień 2:
- Poziom Mityczny udostępniony.
- Pierwsze skrzydło w trybie wyszukiwarki rajdów (Hellfire Assault, Iron Reaver, Kormrok) odblokowane.
Tydzień 4:
- Drugie skrzydło w trybie wyszukiwarki rajdów (Hellfire High Council, Kilrogg, Gorefiend) odblokowane.
Tydzień 6:
- Trzecie skrzydło w trybie wyszukiwarki rajdów (Shadow-Lord Iskar, Socrethar the Eternal, Tyrant Velhari) odblokowane.
Tydzień 8:
- Czwarte skrzydło w trybie wyszukiwarki rajdów (Fel Lord Zakuun, Xhul’horac, Mannoroth) odblokowane.
Tydzień 10:
- Piąte skrzydło w trybie wyszukiwarki rajdów (Archimonde) odblokowane.
Informacje o aktualizacji 2.7: Karczemne Bójki, nowi bohaterowie i personalizacja talii
Temahemm, | Komentarze : 6Cytat z: Daxxarri (źródło)
Najnowsza aktualizacja Hearthstone przynosi tryb Karczemnej Bójki – zupełnie nowy przepis na rozgrywkę, której zasady zmieniać się będą każdego tygodnia! Ponadto wprowadziliśmy nowych bohaterów dla trzech klas postaci – wojownika, łowcy i maga – a także dodaliśmy opcję przypisywania rewersów do poszczególnych talii.
Skoro o rewersach: wprowadziliśmy do kolekcji dwa nowe. Oprócz tego poprawiliśmy szereg błędów. Poniżej pełne informacje o aktualizacji.
NOWE FUNKCJE
- Przedstawiamy tryb Karczemnej Bójki! Co tydzień za sprawą Karczemnej Bójki staniecie twarzą w twarz z innymi graczami, rozgrywając pojedynki w oparciu o wyjątkowe zasady. Być może czekają was mecze rozgrywane z użyciem narzuconej talii albo talii, jaką trzeba stworzyć według określonych wytycznych specjalnie na użytek Bójek. Innym razem zaś możecie otrzymać wzmocnienia konkretnych typów stronników. Wszystko się może zdarzyć! Tryb Karczemnej Bójki zostanie odblokowany dla graczy, którzy mają co najmniej jednego bohatera na poziomie 20.
Karczemne Bójki będą się zmieniać co tydzień i będą się odbywać w następujących godzinach:
Region |
Godzina otwarcia |
Godzina zamknięcia |
Europa |
Środa 17:00 CET |
Poniedziałek 06:00 CET |
Ameryki |
Środa 10:00 PST |
Poniedziałek 03:00 PST |
Tajwan/Chiny |
Czwartek 03:00 CST |
Poniedziałek 06:00 CST |
Korea Płd. |
Czwartek 04:00 KST |
Poniedziałek 07:00 KST |
- Powitajcie nowych zawodników! Zróbcie miejsce przy stole dla nowych bohaterów, którzy odświeżą znane i lubiane klasy postaci. Udostępniamy nowych bohaterów dla klasy wojownika, łowcy i maga. Każdy z nich posiada animowany portret, wyjątkowy, animowany wariant istniejącej mocy specjalnej danej klasy, zupełnie nowe emotki, przepiękne animacje startowe, specjalny zasobnik na bohatera oraz tematyczny rewers.
- Stańcie do walki jako wojownik Magni Miedziobrody.
- Zapolujcie na worgów jako łowczyni Alleria Bieżywiatr.
- Opanujcie moce tajemne maga Medivha.
- Można teraz przypisać rewers każdej z posiadanych talii.
- W kolekcji można teraz obejrzeć swoje z trudem zdobyte rewersy kart, a także te, których jeszcze nie udało się uzyskać.
OGÓLNE
- Do gry zostały dodane następujące rewersy:
- Galaxy Gifts – rewers otrzymywany w łączonej promocji Samsunga.
- Darnassus – rewers otrzymywany za osiągnięcie 20 lub wyższej rangi w trybie rankingowym w czerwcu. Rewersy są przyznawane na koniec danego sezonu rozgrywek rankingowych.
- Widok kolekcji został zaktualizowany. Zmieniono pozycję niektórych przycisków i ulepszono filtrowanie kart względem kosztu many.
POPRAWKI BŁĘDÓW
- [Wersja mobilna] Nie trzeba już ponownie się logować przy prośbie o akceptację nowych Warunków Użytkowania.
- [Android] Naprawiono błąd, który uniemożliwiał działanie Hearthstone po przeniesieniu aplikacji na zewnętrzne urządzenie magazynujące.
- „Ognisty furiat” wyświetla teraz prawidłowo wzmocnione wartości ataku i zdrowia w zakładce historii.
- „Grabieżca Spaczenia” generuje teraz prawidłowy zapis w zakładce historii kiedy niszczy karty.
- Nie-złoty „Chromagus” prawidłowo tworzy teraz złote karty, jeśli dobrana karta była złota.
- „Nozdormu” nie generuje już efektu burzy piaskowej po tym jak zostanie przemieniony.
- „Trzech na jednego” nie wyświetla już więcej niż 3 karty po użyciu na kartach z opcją „Wybierz jedno”.
- Naprawiono usterki animacji po zniszczeniu złotej karty z Prowokacją.
- Naprawiono błąd, który powodował że efekt celowania „Snajpera Parochlebców” nie wyświetlał się nad mocą specjalną złotego łowcy.
- Naprawiono różne usterki graficzne, dźwiękowe oraz IU.
Warlords Q&A: Aktualizacja 6.2
Quass, | Komentarze : 10
Wczoraj na oficjalnym kanale World of Warcraft na Twitch.tv odbyła się sesja pytań i odpowiedzi, której tematem przewodnim była aktualizacja 6.2. Na pytania odpowiadał Ion "Watcher" Hazzikostas, a panel prowadził Josh "Lore" Allen. Przygotowaliśmy dla Was podsumowanie najważniejszych informacji, jednak zachęcamy do obejrzenia całej sesji, którą znajdziecie poniżej.
Rajdy i podziemia
Warownie
Reputacje
Klasy i umiejętności
Latanie na Draenorze
Inne
Rajdy i podziemia
- Tryb Timewalking jest ograniczony czasowo, ponieważ ma pełnić rolę dodatkowego sposobu zdobywania ekwipunku dla np. altów, a nie stanowić jego główne źródło. Deweloperzy nie chcą również, aby podziemia w tym trybie zastąpiły aktualną zawartość gry.
- Deweloperzy są zadowoleni z nowej wielkości rajdów w trybie mitycznym, jednak rozumieją gildie, które mają trudności z uzbieraniem odpowiedniej ilości osób. Projektowanie walk jest jednak łatwiejsze, bardziej optymalne i pozwala na wprowadzenie ciekawszych mechanik.
- Tryb Timewalking nie został wprowadzony zamiast nowych podziemi. Większość pracy wykonała w tym przypadku drużyna odpowiadająca za programowanie, aby odpowiednio zeskalować ekwipunek. Deweloperzy odpowiadający za podziemia zajęli się nowym rajdem - Cytadelą Piekielnego Ognia.
- Chociaż rajdy w trybie mitycznym pokonuje niewielka ilość graczy, to zapewniają one części z nich odpowiednie wyzwanie. Projektowanie dodatkowych poziomów trudności nie pochłania wbrew pozorom tyle czasu, co np. tworzenie nowych stref, dlatego usunięcie trybu mitycznego nie wpłynęłoby w dużym stopniu na wprowadzaną zawartość.
- Usunięcie punktów Valor i Justice było jednym z powodów szybkiego spadku zainteresowania pokonywaniem 5-osobowych podziemi w Warlords of Draenor. Podziemia w trybie mitycznym mają częściowo rozwiązać ten problem. Nie są one przeznaczone dla graczy pokonujących wyzwania na najwyższym poziomie trudności, jednak stanowią dodatkowy sposób zdobywania ekwipunku w małych grupach.
- Deweloperzy rozważają skalowanie podziemi w przyszłych dodatkach, aby stanowiły wyzwanie również w ich późniejszym okresie.
Warownie
- Warownie najprawdopodobniej nie pojawią się w przyszłych dodatkach, jednak mogą zostać zachowane niektóre ich elementy.
- Misje morskie w stoczniach mają różnić się od misji towarzyszy. Zajmują one znacznie więcej czasu, a okrętów jest mniej, jednak oferują cenniejsze nagrody dla poszczególnych graczy. Deweloperzy nie chcą, żeby gracze musieli logować się do gry co 30-40 minut wyłącznie po to, aby odebrać nagrody z misji.
- Jednym z problemów dodatku Warlords of Draenor jest zbyt duże nasilenie rozgrywki wokół warowni. Środowisko gry zawierało dużą ilość ciekawych nagród, jednak można było je zdobyć także w warowniach (m.in w budynkach profesji).
- Warownie i dzienne cooldowny wpłynęły negatywnie na profesje, dlatego w aktualizacji 6.2 gracze będą w stanie stworzyć więcej materiałów każdego dnia. Część potrzebnych materiałów (np. Felblight) została celowo umieszczona w Dżungli Tanaan, aby "wyciągnąć" graczy z warowni.
Reputacje
- Reputacje zaprezentowane na początku Warlords of Draenor zostały dodane dosyć późno podczas projektowania dodatku i zawierały w większości kosmetyczne nagrody. Deweloperzy zdają sobie sprawę, że są one swoistym "krokiem w tył".
- Frakcje w Dżungli Tanaan są o wiele lepiej przemyślane, zawierają pokaźną ilość codziennych zadań, chociaż zdobywanie reputacji poprzez zabijanie rzadkich stworzeń jest również możliwe.
Klasy i umiejętności
- Specjalizacja Demonology Warlocków otrzymała dużą ilość nerfów, ponieważ deweloperzy zauważyli, że większość graczy wybierała właśnie ją, pozostawiając inne w tyle. W tym przypadku była to sytuacja o tyle problematyczna, że sam Blizzard nie jest zadowolony ze stopnia skomplikowania rotacji Demonology, która w zasadzie wymaga wsparcia addonowego, by sprawnie ją wykonywać. Krótkoterminowo więc Blizzard chce zniechęcić Warlocków do tej specjalizacji. W każdej aktualizacji jedna ze specjalizacji jest najlepsza, w przypadku Warlocków przyszedł czas na inną.
- Deweloperzy nie uważają, że zmniejszenie liczby umiejętności było złą decyzją. Ponadto, wciąż występują umiejętności, które są w dużym stopniu nieprzydatne. Rozumieją jednak, że mogło to doprowadzić do utracenia charakterystycznych cech niektórych klas.
Latanie na Draenorze
- Możliwość latania na Draenorze zostanie wprowadzona dopiero w późniejszej aktualizacji (6.2.x), głównie z powodu potrzeby naprawienia niektórych błędów.
- Najdłuższa reputacja wymagana do zdobycia w celu odblokowania latania zajmie co najmniej 2-3 tygodnie.
- Bardzo możliwe, że w przyszłych dodatkach pojawią się podobne wymagania, aby odblokować możliwości latania.
Inne
- Deweloperzy zgadzają się, że wprowadzając codzienne zadania powiązane z kryształami Apexis odeszli zbyt daleko od modelu obowiązującego w Mists of Pandaria, kierując się głównie niezadowoleniem graczy na początku dodatku. Nagrody za kryształy Apexis były również nieodpowiednie, jednak zostało to częściowo rozwiązane w aktualizacji 6.2.
- Tworzenie altów stawało się coraz bardziej popularne wraz z wprowadzaniem kolejnych dodatków i zmianami w procesie awansowania na wyższe poziomy postaci. W Warlords of Draenor alty były wykorzystywane po części do powielania nagród z misji w warowniach, dlatego w przyszłości deweloperzy mogą wprowadzić ograniczenia do misji nagradzanych złotem.
- Osobny wygląd zestawów PvP w aktualizacji 6.2 zastąpiły zestawy za szczególne osiągnięcia (Mythic PvE, Elite PvP). Podobny system funkcjonował za czasów The Burning Crusade.
- Wygoda jest ważnym elementem gry, ale nie należy z nią przesadzać (portale w dodatku Cataclysm mogły zmniejszyć immersję świata, a Raid/Dungeon Finder pogorszyć interakcję pomiędzy graczami). Deweloperzy sądzą jednak, że Group Finder był krokiem w dobrą stronę.
- Kamera S.E.L.F.I.E./integracja z Twitterem były dodatkowymi, pobocznymi projektami kilku deweloperów i nie wymagały dużego nakładu pracy.
- Aktualizacja 6.1 nie wprowadziła dużej ilości zmian i być może powinna była zostać oznaczona jako np. 6.0.5.
Aktualizacja 6.2: Zestawy Tier 18 i Warlords Season 2
Quass, | Komentarze : 13Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
Wojenne bębny rozbrzmiewają nawet wewnątrz spaczonych komnat Cytadeli Piekielnego Ognia, kiedy Horda i Przymierze ścierają się nawzajem na bitewnych polach. Na tych, którzy stawią czoła niebezpieczeństwom czyhającym w mrocznym sercu Dżungli Tanaan i wezmą udział w niekończących się walkach pomiędzy frakcjami Azeroth czekają wspaniałe nagrody.
Nowy Sezon PvP i nowy rajd - Cytadela Piekielnego Ognia - są już na horyzoncie. Nadszedł czas, aby zaprezentować zestawy Tier 18 oraz drugiego Sezonu PvP w Warlords of Draenor!
Rycerz Śmierci |
Druid |
Łowca |
Mag |
Mnich |
Paladyn |
Kapłan |
Łotrzyk |
Szaman |
Warlock |
Wojownik |
Aktualizacja 6.2: Stocznia i misje morskie
Quass, | Komentarze : 0Cytat z: Kaivax (źródło)
W aktualizacji 6.2 będziecie nadzorować konstrukcję nowego budynku w warowni i przejmiecie dowództwo nad swoimi siłami w całkiem nowym teatrze działań wojennych. W celu odparcia skrzywionych pozostałości Żelaznej Hordy musicie rozszerzyć swoje działania na wybrzeże i zabezpieczyć szlak morski pomiędzy warownią a Dżunglą Tanaan. Aby to uczynić, będziecie potrzebować stoczni.
Stocznia Przymierza
Stocznia to nowy budynek, dostępny dla wszystkich dowódców, którzy osiągnęli poziom 100 i rozbudowali swoją warownię do poziomu 3. Kiedy odbędziecie podróż do Żelaznych Doków i na własne oczy zobaczycie, jak poważna jest sytuacja, budowa stoczni stanie się waszym najwyższym priorytetem. Natychmiast po powrocie do warowni będziecie w stanie rozpocząć konstrukcję pierwszego poziomu stoczni, a następnie pierwszego okrętu.
Stocznia Hordy
Nowo powstała flota
Na liniach frontu ciągle potrzeba nowych żołnierzy, więc waszym pierwszym okrętem będzie potężny transportowiec, zaprojektowany do wykonywania szeregu zadań na morzu. Okręt ten jest idealny do rozpoczynania morskich bitew i będzie podporą waszej floty.
Okręty działają na podobnej zasadzie, co towarzysze w warowni. Będziecie wysyłać je na misje morskie, z których każda stanowi nowy zbiór wyzwań możliwych do przezwyciężenia za pomocą zdolności różnych okrętów, między innymi Salty Crew (zwiększa szansę powodzenia misji o 10%), Unsinkable (chroni okręt przed ostatecznym zniszczeniem) oraz Trained Shark Tank - ponieważ nic tak nie pomaga w nawigacji przez wypełnione minami wody, jak wytrenowane rekiny.
I broń. Tak, rekiny mają broń.
Wyznaczanie kierunku
Podobnie jak w przypadku towarzyszy, okręty będą potrzebować surowca - ropy. Kiedy zbierzecie już wystarczającą jej ilość, możecie zacząć wysyłać okręty na misje morskie i po pewnym czasie odblokujecie 2 i 3 poziom stoczni, dzięki czemu powiększycie swoją flotę i będziecie w stanie wykonywać więcej misji.
Na Draenorze jest ropa! I co ciekawe, najwięcej złóż można znaleźć w Tanaan, gdzie od dłuższego czasu surowiec ten był pozyskiwany przez waszych wrogów. Będzie trzeba ich go pozbawić, w ten czy inny sposób... a zadanie to należy do was. Okręty potrzebują ropy i od jej zasobów będą zależeć wasze działania wojenne.
Właśnie tutaj odbędą się bitwy morskie!
Sukces na otwartym morzu zależeć będzie również od zaopatrzenia waszych okrętów. Dla przykładu, statek wykorzystujący Gyroscopic Internal Stabilizer może poradzić sobie z chaotycznymi wirami, zachowując równowagę na morzu. Food Storage Bay pozwala na przechowanie dodatkowych surowców, dzięki czemu szybciej powraca z misji.
Wasze okręty można wypełnić odpowiednią załogą, która także ma wpływ na osiągnięte rezultaty i zdobyte nagrody. Załoga składająca się z goblinów zwiększa ilość złota zdobytą podczas misji, nocne elfy skracają ich długość, a ludzie mają większą szansę na odniesienie sukcesu.
Taureńska załoga jest wytrzymała - zapewnia 50% dodatkowego doświadczenia.
Otwarte morze jest pełne niebezpieczeństw, którym niełatwo sprostać. Podejmując zbyt duże ryzyko możecie stracić swój okręt i poświęcone na niego zasoby. Z tego powodu musicie przykładać dużą uwagę do typów statków, które mogą sprostać odpowiednim zagrożeniom.
- Łodzie podwodne poruszają się w ciszy, mogąc zaskoczyć okręty wroga
- Niszczyciele kontrują łodzie podwodne dzięki zdolności Depth Charges
- Okręty wojenne używają dalekosiężnej artylerii, aby zatopić niszczyciele.
- Lotniskowce zrzucają bomby, mogąc zniszczyć okręty wojenne z powietrza.
Niszczyciele Hordy i Przymierza
Łodzie podwodne Hordy i Przymierza
Lotniskowce Hordy i Przymierza
Okręty wojenne Hordy i Przymierza
Transportowce Hordy i Przymierza
Testy aktualizacji 6.2 trwają! Możecie do nich dołączyć poprzez skopiowanie postaci na serwer testowy i pobranie klienta PTR. Po testach możecie podzielić się swoimi doświadczeniami na forum dyskusyjnym PTR. Aby zgłosić błędy lub problemy można skorzystać z wbudowanej opcji Submit Bug (Menu gry -> Help -> Submit Bug) lub na wspomnianym wyżej forum.
Do zobaczenia na otwartym morzu!
Hearthstone: Karczemna Bójka i tożsamość nowych bohaterów
Temahemm, | Komentarze : 2
Zapowiadany od ponad tygodnia nowy tryb okazał się być Karczemną Bójką - doskonałym miejscem dla osób, które nie lubią trudzić się w analizowaniu aktualnej mety, ale potrafią dobrze grać i składać ciekawe talie. Cała zabawa nie będzie skomplikowana: gdy Karczemna Bójka otworzy się na cały tydzień, jej uczestnicy poznają zasady, wg których mają stworzyć nowy deck ze swoich kart lub po prostu wezmą pod kontrolę wcześniej stworzoną talię. Tryb ten stanie się ostoją graczy, którzy nie zdążyli zebrać wszystkich klasycznych kart - za rozegranie pierwszego meczu w każdej kolejnej Bójce otrzyma się w nagrodę paczkę. Jednocześnie, nowicjusze nie dostaną zbyt wielkiego ułatwienia w kompletowaniu kolekcji, jako że Karczemne Bójki otworzą się dopiero po zdobyciu 20 poziomu doświadczenia na którejś z klas. Cały tryb ma odbywać się na zasadzie eventu i być darmowy.
Nowa aktualizacja, wbrew oczekiwaniom, nie funkcjonuje jako dodatek i nie wprowadzi nowych kart. Doda natomiast wiele usprawnień w interfejsie, m. in. osobną zakładkę w Kolekcji na rewersy, możliwość przypisania tychże do danej talii oraz, oczywiście, ustawianie alternatywnych bohaterów. Co się tyczy tych ostatnich, poznaliśmy nowego Łowcę - Allerię Bieżywiatr, siostrę Sylwany - a już jutro, wg serwisu Hearthpwn.com, które za sprawą oficjalnego koreańskiego bloga dowiedziało się jak nazywają się kolejne rewersy widoczne obok, zobaczymy Maga Medivha.
Jesteście zadowoleni z takiego obrotu spraw, czy może liczyliście na coś więcej? Jakie są Wasze przeczucia odnośnie kolejnych alternatywnych bohaterów? Podzielcie się swoją opinią na naszym forum!
Za drzwiami karczmy wprost się kotłuje! Najnowsza aktualizacja do Hearthstone pojawi się już niedługo, a wraz z nią do gry zostaną wprowadzone spore zmiany oraz garść nowych funkcji. Nie zwlekajmy więc i zajrzyjmy do środka!Nowość: Karczemna Bójka!
Karczemna Bójka to nowy przepis na rozgrywkę w Hearthstone: Heroes of Warcraft!
Co tydzień za sprawą Karczemnej Bójki staniecie twarzą w twarz z innymi graczami, rozgrywając pojedynki w oparciu o wyjątkowe zasady. Być może czekają was mecze rozgrywane z użyciem narzuconej talii albo dobieranie talii według określonych wytycznych specjalnie na użytek Bójek. Innym razem zaś możecie otrzymać wzmocnienia konkretnych typów stronników. Możliwości jest bez liku i wszystko się może zdarzyć!
Aby wziąć udział w Karczemnej Bójce, należy kliknąć nowy, czwarty przycisk na ekranie głównym Hearthstone. Być może będziecie zmuszeni nieco nabrać krzepy, zanim rzucicie się w wir walki – w Bójkach mogą brać udział gracze posiadający bohatera na poziomie 20.
Karczemna Bójka oferuje niemal nieograniczone pokłady rozrywki. Spodziewajcie się niespodziewanego!
Karciane Bójki ze znajomymi
Chociaż wdawanie się w Karczemne Bójki z obcymi może się okazać świetną zabawą, to bijatyki ze znajomymi z całą pewnością sprawią wam wielką frajdę! Aby rozpocząć Karczemną Bójkę ze znajomym, wystarczy wejść do menu Karczemnych Bójek, otworzyć listę znajomych i nacisnąć przycisk wyzwania znajdujący się obok nazwy znajomego. Po zaakceptowaniu wyzwania naciśnijcie przycisk „Bójka ze znajomym” i rozpocznijcie pojedynek!
DAWAĆ TUTAJ!
Pierwsza grywalna Karczemna Bójka będzie dostępna w połowie czerwca, czas więc zakasać rękawy i przygotować się na wielkie okładanie się kartami z przyjaciółmi oraz nieznajomymi! Bójki – jak to bójki – są zazwyczaj hałaśliwe i wywołują spore zamieszanie, w związku z czym po każdej z nich karczmarz będzie na pewno potrzebował kilku dni, aby wszystko uporządkować przed rozpoczęciem kolejnej. Oznacza to, że Karczemne Bójki będą wówczas tymczasowo niedostępne – wdawajcie się w karciane bijatyki, póki możecie! Daty rozpoczęcia kolejnych Bójek znajdziecie na oficjalnych profilach Hearthstone na Facebooku i Twitterze.
Po udostępnieniu Karczemnych Bójek będzie można je wypróbować za darmo. Z okazji debiutu nowego trybu w ciągu kilku pierwszych rund dajemy graczom możliwość zdobycia klasycznego pakietu kart za zwycięstwo w pierwszym meczu w danym tygodniu.
Nowe twarze w karczmie
Nowi bohaterowie zapewnią powiew świeżości klasom, które znacie i kochacie! Każda z nowo wprowadzanych postaci to wpływowa persona z historii Warcrafta. Bohaterowie ci posiadają animowane portrety, niepowtarzalną, animowaną wersję mocy specjalnej oraz spersonalizowaną oprawę graficzną planszy. Ponadto wyróżniają się nowymi emotkami, jedynymi w swoim rodzaju animacjami na rozpoczęcie meczu, a także własnym rewersem kart z wyjątkowym motywem przewodnim.
Alternatywni bohaterowie będą do nabycia za prawdziwe środki pieniężne w wewnętrznym sklepie gry (w sekcji poświęconej bohaterom).
Magni Miedziobrody, władca Khaz Modan i Tan Żelaznej Kuźni, to nowy wojownik w grze. Jak na krasnoluda przystało, możecie być pewni, że przeciwnicy posmakują jego młota! Nie jest on jedyną nową twarzą, która zagościła w karczmie – w przyszłości pojawi się ich jeszcze więcej.
Pamiętajcie, że nowi bohaterowie nie powodują dodania nowych kart do kolekcji, nie zmieniają działania mocy specjalnych poszczególnych klas postaci i nie wprowadzają do gry nowych klas.
Personalizacja talii
Możecie dostosować każdą z posiadanych talii do własnych potrzeb, przypisując każdej z nich osobny rewers kart. Zgromadzone przez was rewersy zostały przeniesione do waszej kolekcji. Wybranie danego rewersu umożliwi przyjrzenie się mu z bliska oraz ustawienie go jako ulubionego, co sprawi, że stanie się on domyślnym rewersem dla wszystkich talii.
Jeśli chcecie przypisać inny rewers każdej z posiadanych talii, wystarczy otworzyć wybraną talię, wybrać zakładkę rewersów w kolekcji, a następnie przeciągnąć rewers na przeznaczone dlań miejsce.
Nowi bohaterowie działają na takiej samej zasadzie! Wystarczy przejść do zakładki bohaterów, aby przeglądać wszystkie postaci, jakie udało się wam zgromadzić. Możecie wybrać bohatera i ustawić go jako ulubionego, co sprawi, że zostanie on przydzielony do wszystkich talii przeznaczonych dla tej właśnie klasy postaci. Możecie również przydzielać bohaterów dla konkretnych talii, więc jeśli do waszej drużyny dołączył nowy heros, nie musicie zostawiać dawnych kompanów na lodzie.
Każdej talii w swojej kolekcji możecie przydzielić niepowtarzalny rewers oraz bohatera.
Niech rozpocznie się gra!
Mamy nadzieję, że podobają się wam nowe funkcje, które pojawią się w grze wraz z aktualizacją 2.7. Koniecznie wdajcie się w choć jedną Karczemną Bójkę, dodajcie do swojego repertuaru nową postać i bawcie się dobrze, wybierając własny rewers kart dla każdej ze swoich talii.
Do zobaczenia w karczmie!
Nowa aktualizacja, wbrew oczekiwaniom, nie funkcjonuje jako dodatek i nie wprowadzi nowych kart. Doda natomiast wiele usprawnień w interfejsie, m. in. osobną zakładkę w Kolekcji na rewersy, możliwość przypisania tychże do danej talii oraz, oczywiście, ustawianie alternatywnych bohaterów. Co się tyczy tych ostatnich, poznaliśmy nowego Łowcę - Allerię Bieżywiatr, siostrę Sylwany - a już jutro, wg serwisu Hearthpwn.com, które za sprawą oficjalnego koreańskiego bloga dowiedziało się jak nazywają się kolejne rewersy widoczne obok, zobaczymy Maga Medivha.
Jesteście zadowoleni z takiego obrotu spraw, czy może liczyliście na coś więcej? Jakie są Wasze przeczucia odnośnie kolejnych alternatywnych bohaterów? Podzielcie się swoją opinią na naszym forum!
Cytat z: Daxxarri (źródło)
Dzień bez karczemnej bójki dniem straconym!
Za drzwiami karczmy wprost się kotłuje! Najnowsza aktualizacja do Hearthstone pojawi się już niedługo, a wraz z nią do gry zostaną wprowadzone spore zmiany oraz garść nowych funkcji. Nie zwlekajmy więc i zajrzyjmy do środka!Nowość: Karczemna Bójka!
Karczemna Bójka to nowy przepis na rozgrywkę w Hearthstone: Heroes of Warcraft!
Co tydzień za sprawą Karczemnej Bójki staniecie twarzą w twarz z innymi graczami, rozgrywając pojedynki w oparciu o wyjątkowe zasady. Być może czekają was mecze rozgrywane z użyciem narzuconej talii albo dobieranie talii według określonych wytycznych specjalnie na użytek Bójek. Innym razem zaś możecie otrzymać wzmocnienia konkretnych typów stronników. Możliwości jest bez liku i wszystko się może zdarzyć!
Aby wziąć udział w Karczemnej Bójce, należy kliknąć nowy, czwarty przycisk na ekranie głównym Hearthstone. Być może będziecie zmuszeni nieco nabrać krzepy, zanim rzucicie się w wir walki – w Bójkach mogą brać udział gracze posiadający bohatera na poziomie 20.
Karczemna Bójka oferuje niemal nieograniczone pokłady rozrywki. Spodziewajcie się niespodziewanego!
Karciane Bójki ze znajomymi
Chociaż wdawanie się w Karczemne Bójki z obcymi może się okazać świetną zabawą, to bijatyki ze znajomymi z całą pewnością sprawią wam wielką frajdę! Aby rozpocząć Karczemną Bójkę ze znajomym, wystarczy wejść do menu Karczemnych Bójek, otworzyć listę znajomych i nacisnąć przycisk wyzwania znajdujący się obok nazwy znajomego. Po zaakceptowaniu wyzwania naciśnijcie przycisk „Bójka ze znajomym” i rozpocznijcie pojedynek!
DAWAĆ TUTAJ!
Pierwsza grywalna Karczemna Bójka będzie dostępna w połowie czerwca, czas więc zakasać rękawy i przygotować się na wielkie okładanie się kartami z przyjaciółmi oraz nieznajomymi! Bójki – jak to bójki – są zazwyczaj hałaśliwe i wywołują spore zamieszanie, w związku z czym po każdej z nich karczmarz będzie na pewno potrzebował kilku dni, aby wszystko uporządkować przed rozpoczęciem kolejnej. Oznacza to, że Karczemne Bójki będą wówczas tymczasowo niedostępne – wdawajcie się w karciane bijatyki, póki możecie! Daty rozpoczęcia kolejnych Bójek znajdziecie na oficjalnych profilach Hearthstone na Facebooku i Twitterze.
Po udostępnieniu Karczemnych Bójek będzie można je wypróbować za darmo. Z okazji debiutu nowego trybu w ciągu kilku pierwszych rund dajemy graczom możliwość zdobycia klasycznego pakietu kart za zwycięstwo w pierwszym meczu w danym tygodniu.
Nowe twarze w karczmie
Nowi bohaterowie zapewnią powiew świeżości klasom, które znacie i kochacie! Każda z nowo wprowadzanych postaci to wpływowa persona z historii Warcrafta. Bohaterowie ci posiadają animowane portrety, niepowtarzalną, animowaną wersję mocy specjalnej oraz spersonalizowaną oprawę graficzną planszy. Ponadto wyróżniają się nowymi emotkami, jedynymi w swoim rodzaju animacjami na rozpoczęcie meczu, a także własnym rewersem kart z wyjątkowym motywem przewodnim.
Alternatywni bohaterowie będą do nabycia za prawdziwe środki pieniężne w wewnętrznym sklepie gry (w sekcji poświęconej bohaterom).
Magni Miedziobrody, władca Khaz Modan i Tan Żelaznej Kuźni, to nowy wojownik w grze. Jak na krasnoluda przystało, możecie być pewni, że przeciwnicy posmakują jego młota! Nie jest on jedyną nową twarzą, która zagościła w karczmie – w przyszłości pojawi się ich jeszcze więcej.
Pamiętajcie, że nowi bohaterowie nie powodują dodania nowych kart do kolekcji, nie zmieniają działania mocy specjalnych poszczególnych klas postaci i nie wprowadzają do gry nowych klas.
Personalizacja talii
Możecie dostosować każdą z posiadanych talii do własnych potrzeb, przypisując każdej z nich osobny rewers kart. Zgromadzone przez was rewersy zostały przeniesione do waszej kolekcji. Wybranie danego rewersu umożliwi przyjrzenie się mu z bliska oraz ustawienie go jako ulubionego, co sprawi, że stanie się on domyślnym rewersem dla wszystkich talii.
Jeśli chcecie przypisać inny rewers każdej z posiadanych talii, wystarczy otworzyć wybraną talię, wybrać zakładkę rewersów w kolekcji, a następnie przeciągnąć rewers na przeznaczone dlań miejsce.
Nowi bohaterowie działają na takiej samej zasadzie! Wystarczy przejść do zakładki bohaterów, aby przeglądać wszystkie postaci, jakie udało się wam zgromadzić. Możecie wybrać bohatera i ustawić go jako ulubionego, co sprawi, że zostanie on przydzielony do wszystkich talii przeznaczonych dla tej właśnie klasy postaci. Możecie również przydzielać bohaterów dla konkretnych talii, więc jeśli do waszej drużyny dołączył nowy heros, nie musicie zostawiać dawnych kompanów na lodzie.
Każdej talii w swojej kolekcji możecie przydzielić niepowtarzalny rewers oraz bohatera.
Niech rozpocznie się gra!
Mamy nadzieję, że podobają się wam nowe funkcje, które pojawią się w grze wraz z aktualizacją 2.7. Koniecznie wdajcie się w choć jedną Karczemną Bójkę, dodajcie do swojego repertuaru nową postać i bawcie się dobrze, wybierając własny rewers kart dla każdej ze swoich talii.
Do zobaczenia w karczmie!
Na kawie z deweloperami: Latanie na Draenorze
Quass, | Komentarze : 10Cytat z: Ion Hazzikostas (źródło)
Doceniamy zagorzałą dyskusję nad tematem możliwości latania, która toczy się na naszych forach, blogach, stronach fanowskich i czatach w grze. Ukazała nam ona wiele ciekawych punktów widzenia i zapoczątkowała wnikliwe konwersacje. Wasze reakcje były również bardzo ważną częścią rozmów wewnątrz studia Blizzard i w dniu dzisiejszym chcemy podzielić się naszymi planami na przyszłość, które dotyczą możliwości latania na Draenorze.
Ekscytacja z odkrywania
Głównym powodem naszej początkowej decyzji o zablokowaniu możliwości latania na Draenorze (nawet dla postaci, które osiągnęły 100 poziom) było zapewnienie najlepszej rozgrywki z chwili na chwilę w otwartym świecie. Poczynając od kierowania strumieniami lawy w aktualizacji 4.2, przez zdobywanie fortecy Króla Gromów w 5.2 i wspinanie się na szczyt Timeless Isle w 5.4, aż do odkrywania gąszczy dżungli Gorgrondu, World of Warcraft jest pełen pamiętnych momentów, osiągalnych wyłącznie gdy gracze odkrywają świat z perspektywy powierzchni ziemi. Projektując grę na przestrzeni lat, skupialiśmy się coraz bardziej na zapewnianiu graczom tego typu rozgrywki.
Chociaż dalej wierzymy, że gra na lądzie jest kluczowa w odkrywaniu świata w WoW-ie, to rozumiemy, że przełamywanie owych ograniczeń również może być dla graczy korzystne i ciekawe, zwłaszcza jeśli odkryli już większość dostępnej zawartości. Mając to na uwadze, w najbliższej przyszłości planujemy wprowadzić zmiany, które pozwolą graczom w pełni wykorzystać ich latające wierzchowce na Draenorze, jednocześnie zachowując ekscytację powiązaną z grą na lądzie.
Opanowanie zewnętrznego świata
Wkrótce na Publicznym Serwerze Testowym pojawi się nowe meta-osiągnięcie o nazwie Draenor Pathfinder, które będzie można zdobyć w aktualizacji 6.2. Powiązane jest ono z odkrywaniem zewnętrznego środowiska Draenoru - eksploracją krain, zbieraniem przedmiotów, ukończeniem osiągnięć Draenor Loremaster i Securing Draenor oraz zdobyciem reputacji Revered z trzema nowymi frakcjami w Dżungli Tanaan. Początkowo za wykonanie powyższych czynności gracze otrzymają nowego latającego wierzchowca (Soaring Skyterror), jednego z rylaków, które przemierzają przestworza Draenoru. Pozostaną jednak na powierzchni ziemi aż do momentu wprowadzenia małej łatki w późniejszym terminie (6.2.x). Kiedy pojawi się ona na oficjalnych serwerach, wszyscy gracze, którzy zdobyli wymagane osiągnięcia otrzymają możliwość latania na Dranorze dla wszystkich postaci na koncie o poziomie 90+.
Sądzimy, że zmiana ta wprowadza równowagę pomiędzy zapewnieniem odpowiedniej ilości rozgrywki na powierzchni Draenoru i umożliwieniem latania graczom, którzy mieli już okazję jej doświadczyć. Będzie to również nasz schemat w nadchodzących aktualizacjach. Gracze będą eksplorować nieodkryte strefy na lądzie, po czym wzbiją się przestworza i zobaczą świat z nowej perspektywy.
Ponownie dziękujemy za Wasze szczere reakcje. Do zobaczenia w Dżungli Tanaan, a wkrótce również nad nią!
Koniec pierwszego Sezonu PvP w Warlords of Draenor
Quass, | Komentarze : 1Cytat z: Kaivax (źródło)
Po intensywnym i pełnym konfliktów na arenach i polach bitew Sezonie nadszedł czas, aby wyłonić graczy, którzy wspięli się na szczyt w rangach PvP. Przygotujcie się na ostatnie starcia i pamiętajcie - liczy się tylko zwycięstwo!
Wraz ze zbliżającą się aktualizacją 6.2 rankingowe areny i pola bitew zostaną zamknięte. Po wprowadzeniu aktualizacji rozpoczniemy trwający 2 tygodnie proces przyznawania nagród.
Wszyscy gracze, którzy sądzą, że mogli zakwalifikować się do otrzymania nagród w Sezonie 1 Warlords of Draenor powinni zapoznać się z poniższymi punktami:
- Aby uniknąć komplikacji podczas rozdawania nagród, prosimy o wstrzymanie się z transferowaniem postaci na inne serwery przed zakończeniem Sezonu.
- Tytuły i wierzchowce zdobyte w Sezonie 1 zostaną rozdane w terminie do dwóch tygodni po jego zakończeniu.
Wraz z końcem Sezonu punkty Conquest zostaną przekonwertowane na punkty Honor. Jeśli gracz zbierze więcej niż 4000 punktów Honor, pozostałe zostaną zamienione na złoto (35 sztuk srebra za każdy punkt). Warto też pamiętać o kilku innych rzeczach:
- Maksymalna ilość punktów Honor do zdobycia to wciąż 4000.
- Przedmioty z Sezonu 1, które wymagają odpowiedniej pozycji w rankingu nie będą możliwe do zakupienia.
- Podczas przerwy pomiędzy sezonami rankingowe areny i pola bitew będą zablokowane
- W nadchodzących tygodniach ogłosimy datę rozpoczęcia Sezonu 2.
Różnica pomiędzy życiem i śmiercią oraz zwycięstwem a porażką podczas wojny jest bardzo znikoma. Do walki!