WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Warlords Q&A: Aktualizacja 6.2

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Warlords Q&A: Aktualizacja 6.2

  Quass:
Wczoraj na oficjalnym kanale World of Warcraft na Twitch.tv odbyła się sesja pytań i odpowiedzi, której tematem przewodnim była aktualizacja 6.2. Na pytania odpowiadał Ion "Watcher" Hazzikostas, a panel prowadził Josh "Lore" Allen. Przygotowaliśmy dla Was podsumowanie najważniejszych informacji, jednak zachęcamy do obejrzenia całej sesji, którą znajdziecie poniżej.

http://wowcenter.pl/Files/WarlordsQA_02_01.jpg

Rajdy i podziemia
  • Tryb Timewalking jest ograniczony czasowo, ponieważ ma pełnić rolę dodatkowego sposobu zdobywania ekwipunku dla np. altów, a nie stanowić jego główne źródło. Deweloperzy nie chcą również, aby podziemia w tym trybie zastąpiły aktualną zawartość gry.
  • Deweloperzy są zadowoleni z nowej wielkości rajdów w trybie mitycznym, jednak rozumieją gildie, które mają trudności z uzbieraniem odpowiedniej ilości osób. Projektowanie walk jest jednak łatwiejsze, bardziej optymalne i pozwala na wprowadzenie ciekawszych mechanik.
  • Tryb Timewalking nie został wprowadzony zamiast nowych podziemi. Większość pracy wykonała w tym przypadku drużyna odpowiadająca za programowanie, aby odpowiednio zeskalować ekwipunek. Deweloperzy odpowiadający za podziemia zajęli się nowym rajdem - Cytadelą Piekielnego Ognia.
  • Chociaż rajdy w trybie mitycznym pokonuje niewielka ilość graczy, to zapewniają one części z nich odpowiednie wyzwanie. Projektowanie dodatkowych poziomów trudności nie pochłania wbrew pozorom tyle czasu, co np. tworzenie nowych stref, dlatego usunięcie trybu mitycznego nie wpłynęłoby w dużym stopniu na wprowadzaną zawartość.
  • Usunięcie punktów Valor i Justice było jednym z powodów szybkiego spadku zainteresowania pokonywaniem 5-osobowych podziemi w Warlords of Draenor. Podziemia w trybie mitycznym mają częściowo rozwiązać ten problem. Nie są one przeznaczone dla graczy pokonujących wyzwania na najwyższym poziomie trudności, jednak stanowią dodatkowy sposób zdobywania ekwipunku w małych grupach.
  • Deweloperzy rozważają skalowanie podziemi w przyszłych dodatkach, aby stanowiły wyzwanie również w ich późniejszym okresie.

Warownie
  • Warownie najprawdopodobniej nie pojawią się w przyszłych dodatkach, jednak mogą zostać zachowane niektóre ich elementy.
  • Misje morskie w stoczniach mają różnić się od misji towarzyszy. Zajmują one znacznie więcej czasu, a okrętów jest mniej, jednak oferują cenniejsze nagrody dla poszczególnych graczy. Deweloperzy nie chcą, żeby gracze musieli logować się do gry co 30-40 minut wyłącznie po to, aby odebrać nagrody z misji.
  • Jednym z problemów dodatku Warlords of Draenor jest zbyt duże nasilenie rozgrywki wokół warowni. Środowisko gry zawierało dużą ilość ciekawych nagród, jednak można było je zdobyć także w warowniach (m.in w budynkach profesji).
  • Warownie i dzienne cooldowny wpłynęły negatywnie na profesje, dlatego w aktualizacji 6.2 gracze będą w stanie stworzyć więcej materiałów każdego dnia. Część potrzebnych materiałów (np. Felblight) została celowo umieszczona w Dżungli Tanaan, aby "wyciągnąć" graczy z warowni.

Reputacje
  • Reputacje zaprezentowane na początku Warlords of Draenor zostały dodane dosyć późno podczas projektowania dodatku i zawierały w większości kosmetyczne nagrody. Deweloperzy zdają sobie sprawę, że są one swoistym "krokiem w tył".
  • Frakcje w Dżungli Tanaan są o wiele lepiej przemyślane, zawierają pokaźną ilość codziennych zadań, chociaż zdobywanie reputacji poprzez zabijanie rzadkich stworzeń jest również możliwe.

Klasy i umiejętności
  • Specjalizacja Demonology Warlocków otrzymała dużą ilość nerfów, ponieważ deweloperzy zauważyli, że większość graczy wybierała właśnie ją, pozostawiając inne w tyle. W tym przypadku była to sytuacja o tyle problematyczna, że sam Blizzard nie jest zadowolony ze stopnia skomplikowania rotacji Demonology, która w zasadzie wymaga wsparcia addonowego, by sprawnie ją wykonywać. Krótkoterminowo więc Blizzard chce zniechęcić Warlocków do tej specjalizacji. W każdej aktualizacji jedna ze specjalizacji jest najlepsza, w przypadku Warlocków przyszedł czas na inną.
  • Deweloperzy nie uważają, że zmniejszenie liczby umiejętności było złą decyzją. Ponadto, wciąż występują umiejętności, które są w dużym stopniu nieprzydatne. Rozumieją jednak, że mogło to doprowadzić do utracenia charakterystycznych cech niektórych klas.

Latanie na Draenorze
  • Możliwość latania na Draenorze zostanie wprowadzona dopiero w późniejszej aktualizacji (6.2.x), głównie z powodu potrzeby naprawienia niektórych błędów.
  • Najdłuższa reputacja wymagana do zdobycia w celu odblokowania latania zajmie co najmniej 2-3 tygodnie.
  • Bardzo możliwe, że w przyszłych dodatkach pojawią się podobne wymagania, aby odblokować możliwości latania.

Inne
  • Deweloperzy zgadzają się, że wprowadzając codzienne zadania powiązane z kryształami Apexis odeszli zbyt daleko od modelu obowiązującego w Mists of Pandaria, kierując się głównie niezadowoleniem graczy na początku dodatku. Nagrody za kryształy Apexis były również nieodpowiednie, jednak zostało to częściowo rozwiązane w aktualizacji 6.2.
  • Tworzenie altów stawało się coraz bardziej popularne wraz z wprowadzaniem kolejnych dodatków i zmianami w procesie awansowania na wyższe poziomy postaci. W Warlords of Draenor alty były wykorzystywane po części do powielania nagród z misji w warowniach, dlatego w przyszłości deweloperzy mogą wprowadzić ograniczenia do misji nagradzanych złotem.
  • Osobny wygląd zestawów PvP w aktualizacji 6.2 zastąpiły zestawy za szczególne osiągnięcia (Mythic PvE, Elite PvP). Podobny system funkcjonował za czasów The Burning Crusade.
  • Wygoda jest ważnym elementem gry, ale nie należy z nią przesadzać (portale w dodatku Cataclysm mogły zmniejszyć immersję świata, a Raid/Dungeon Finder pogorszyć interakcję pomiędzy graczami). Deweloperzy sądzą jednak, że Group Finder był krokiem w dobrą stronę.
  • Kamera S.E.L.F.I.E./integracja z Twitterem były dodatkowymi, pobocznymi projektami kilku deweloperów i nie wymagały dużego nakładu pracy.
  • Aktualizacja 6.1 nie wprowadziła dużej ilości zmian i być może powinna była zostać oznaczona jako np. 6.0.5.
https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/page_media/34JACPOZKCIX1402093138164.png

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz