Zagłosujcie na najlepsze plakaty promujące Hearthstone na iPadzie!
Temahemm, | Komentarze : 6Miesiąc temu premierę miała iPadowa wersja Hearthstone, przy okazji której Blizzard ogłosił konkurs - należało stworzyć plakat promujący debiut Zamieci na urządzeniach przenośnych. Niebiescy chcieli, aby na pracy znalazło się coś, co uchwyciłoby niepowtarzalną atmosferę karcianki i zachęciło nowych do gry. Jako że komisja sędziowska wybrała już po 9 prac na region amerykański łączony z azjatyckim oraz europejski, nadszedł czas, abyście Wy zagłosowali na najlepsze plakaty. Aby to zrobić, należy polubić na Facebooku wybrane prace (możecie oddać głos nawet na każdą z nich). Czas na wskazanie faworytów macie do 29 maja - wtedy wybrani zostaną 3 zwycięzcy, z których każdy otrzyma iPada Air.
Region amerykański i azjatycki:
Region europejski:
Które z nich powinny wg Was wygrać i dlaczego? Wyraźcie swoje opinie w komentarzach!
Europejski turniej kwalifikacyjny - Hearthstone World Championship 2014 - 760 tysięcy złotych w całkowitej puli nagród!
Temahemm, | Komentarze : 1
HotSCenter.pl: Pakiet Fundatora Heroes of the Storm
Przy stole Hearthstone World Championship zarezerwowane są już miejsca dla najlepszych graczy na świecie. Szczegółowe informacje na temat europejskiego turnieju kwalifikacyjnego Hearthstone™ oraz jego regulamin dostępne są w języku angielskim w tym pliku w formacie PDF.
Turniej Hearthstone World Championship zgromadzi najlepszych graczy Hearthstone z całego świata, którzy zmierzą się w ostatecznym pojedynku podczas konwentu BlizzCon 2014! Całkowita pula nagród w Hearthstone World Championship wynosi 250 tys. dolarów, a zwycięzca otrzyma oszałamiające 100 tys. dolarów!
Zanim to się stanie, czeka was przyjacielska rywalizacja w europejskim turnieju kwalifikacyjnym, która ostatecznie zdecyduje, kto dostanie się do mistrzostw Hearthstone World Championship. Zaś dzisiaj jesteśmy gotowi podzielić się z wami szczegółami!
Jak wziąć udział w europejskim turnieju kwalifikacyjnym
Do turnieju można się zakwalifikować na kilka sposobów. W europejskim turnieju będzie uczestniczyć łącznie 130 graczy:
Czego należy się spodziewać na europejskim turnieju kwalifikacyjnym
W europejskim turnieju kwalifikacyjnym weźmie udział łącznie 130 graczy i będzie on rozgrywany w dwóch fazach. 130 graczy zostanie rozstawionych przeciwko sobie na podstawie swoich skumulowanych osiągnięć w rankingach europejskiej gry rankingowej liczonych od kwietnia do sierpnia. Dwóch najlepszych graczy o najwyższych osiągnięciach automatycznie awansuje do fazy drugiej turnieju. Pokażcie na co was stać w każdym sezonie!
Wszystkie mecze będą rozgrywane w formacie najlepszy z pięciu, zwanym „Ostatni na polu walki”. Każdy zawodnik wchodzi do meczu z trzema różnymi taliami. Jeśli jedna z talii zostanie pokonana w partii podczas meczu, zawodnik musi rozegrać kolejną partię tego meczu inną talią.
Faza pierwsza turnieju to „Budowa talii w trybie Areny” (w formacie „constructed” – gra własną talią).
Faza druga turnieju to „Finałowa runda kwalifikacyjna”.
Czterech najlepszych zawodników europejskiego turnieju kwalifikacyjnego weźmie udział w mistrzostwach Hearthstone World Championships na BlizzConie!
Pełny regulamin turnieju kwalifikacyjnego Hearthstone
Pamiętajcie, że nie wszystkie kraje mogą brać udział w Hearthstone World Championship lub turniejach kwalifikacyjnych. Listę dopuszczonych krajów możecie znaleźć w pełnych regulaminach poniżej.
Do zobaczenia przy stole europejskiego turnieju kwalifikacyjnego. Miejsce już na was czeka!
Cytat z: Zeriyah (źródło)
Przy stole Hearthstone World Championship zarezerwowane są już miejsca dla najlepszych graczy na świecie. Szczegółowe informacje na temat europejskiego turnieju kwalifikacyjnego Hearthstone™ oraz jego regulamin dostępne są w języku angielskim w tym pliku w formacie PDF.
Turniej Hearthstone World Championship zgromadzi najlepszych graczy Hearthstone z całego świata, którzy zmierzą się w ostatecznym pojedynku podczas konwentu BlizzCon 2014! Całkowita pula nagród w Hearthstone World Championship wynosi 250 tys. dolarów, a zwycięzca otrzyma oszałamiające 100 tys. dolarów!
Zanim to się stanie, czeka was przyjacielska rywalizacja w europejskim turnieju kwalifikacyjnym, która ostatecznie zdecyduje, kto dostanie się do mistrzostw Hearthstone World Championship. Zaś dzisiaj jesteśmy gotowi podzielić się z wami szczegółami!
Jak wziąć udział w europejskim turnieju kwalifikacyjnym
Do turnieju można się zakwalifikować na kilka sposobów. W europejskim turnieju będzie uczestniczyć łącznie 130 graczy:
- Bądźcie jednymi z 16 najlepszych zawodników w randze Legendy w grze rankingowej w kwietniu, maju, czerwcu, lipcu lub sierpniu.
- Najlepsi gracze wyłonieni w wybranych turniejach społecznościowych rozegranych pomiędzy kwietniem a sierpniem zostaną zaproszeni do wzięcia udziału w europejskim turnieju kwalifikacyjnym. Będziemy relacjonować te turnieje oraz informować was o tym, ile miejsc jest dostępnych w danym turnieju.
- Przed europejskim turniejem kwalifikacyjnym zostanie rozegrany turniej ostatniej szansy, który pomoże wypełnić pozostałe miejsca do 130 uczestników. Gracze muszą być mieszkańcami jednego z krajów wymienionych poniżej i chociaż raz osiągnąć rangę Legendy w europejskiej grze rankingowej od kwietnia do sierpnia (włącznie). Gracze mieszkający w wymienionych dalej krajach mogą uczestniczyć w turnieju ostatniej szansy dla regionu europejskiego: Austria, Belgia, Białoruś, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Węgry, Irlandia, Włochy, Luksemburg, Niderlandy, Norwegia, Polska, Rosja, Serbia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Ukraina i Wielka Brytania.
- Gracze nie mogą brać udziału w wielu turniejach kwalifikacyjnych. Jeśli gracz kwalifikuje się do kilku, musi wybrać jeden, w którym weźmie udział.
Czego należy się spodziewać na europejskim turnieju kwalifikacyjnym
W europejskim turnieju kwalifikacyjnym weźmie udział łącznie 130 graczy i będzie on rozgrywany w dwóch fazach. 130 graczy zostanie rozstawionych przeciwko sobie na podstawie swoich skumulowanych osiągnięć w rankingach europejskiej gry rankingowej liczonych od kwietnia do sierpnia. Dwóch najlepszych graczy o najwyższych osiągnięciach automatycznie awansuje do fazy drugiej turnieju. Pokażcie na co was stać w każdym sezonie!
Wszystkie mecze będą rozgrywane w formacie najlepszy z pięciu, zwanym „Ostatni na polu walki”. Każdy zawodnik wchodzi do meczu z trzema różnymi taliami. Jeśli jedna z talii zostanie pokonana w partii podczas meczu, zawodnik musi rozegrać kolejną partię tego meczu inną talią.
Faza pierwsza turnieju to „Budowa talii w trybie Areny” (w formacie „constructed” – gra własną talią).
- Gracze będą dobierani w systemie szwajcarskim na postawie ich początkowego rozstawienia.
- Jeśli zawodnik przegra trzy mecze (nie partie) w fazie pierwszej, zostanie wyeliminowany z turnieju.
- Jeśli zawodnik zakończy rundę systemu szwajcarskiego z wynikiem +5 w meczach, zawodnik ten awansuje do fazy drugiej (wyniki są obliczane jako liczba wygranych minus liczba przegranych. Wyniki 5-0, 6-1, 7-2 są traktowane jako wynik +5 w meczach.).
Faza druga turnieju to „Finałowa runda kwalifikacyjna”.
- W fazie drugiej turnieju weźmie udział tylko 16 z początkowej liczby 130 uczestników.
- Uczestnicy zostaną rozstawieni losowo w czterech grupach po czterech graczy.
- Dwóch najlepszych graczy z każdego koszyka awansuje do ośmioosobowej grupy graczy, którzy następnie stoczą walkę między sobą.
Czterech najlepszych zawodników europejskiego turnieju kwalifikacyjnego weźmie udział w mistrzostwach Hearthstone World Championships na BlizzConie!
Pełny regulamin turnieju kwalifikacyjnego Hearthstone
Pamiętajcie, że nie wszystkie kraje mogą brać udział w Hearthstone World Championship lub turniejach kwalifikacyjnych. Listę dopuszczonych krajów możecie znaleźć w pełnych regulaminach poniżej.
- Regulamin europejskiego turnieju kwalifikacyjnego po angielsku w formacie PDF
- Regulamin amerykańskiego turnieju kwalifikacyjnego po angielsku w formacie PDF
Do zobaczenia przy stole europejskiego turnieju kwalifikacyjnego. Miejsce już na was czeka!
Zestawienie kart legendarnych: Klasowi mentorzy
Temahemm, | Komentarze : 6
HotSCenter.pl: Aktualizacja Heroes of the Storm już dostępna!
Zapewne zastanawiało Was dlaczego Blizzard do klas w Hearthstone dobrał takich, a nie innych bohaterów. Na to pytanie dosyć trudno odpowiedzieć - wiemy tylko tyle, że wybierano najbardziej charakterystycznych herosów, i że być może w przyszłości zobaczymy jakieś zamienniki. Łatwiej natomiast powiedzieć, czemu i jak dopasowano do nich karty legendarne. Często są oni mentorami dla postaci, którymi kierujemy - Cenarius to Shan'do (czcigodny nauczyciel) Malfuriona, któremu udzielał rad 10 tysięcy lat przed przebudzeniem Króla Lisza; Antonidas dostrzegł w Jainie Dumnar magiczny potencjał i wyszkolił na przyszłą liderkę Kirin Tor; w wizji Velena Anduin Wrynn poprowadził rasy Azeroth przeciwko Płonącemu Legionowi. W pozostałych przypadkach legendarkami stali się rozpoznawani bossowie - Edwin VanCleef czekał na graczy w Deadmines, póki po Kataklizmie nie zastąpiła go córka, a Al'Akir rezydował w Throne of the Four Winds. Czy w Hearthstone oddano im należyty respekt i, co ważniejsze, czy są tak potężni jak w WoWie? Poniżej przeczytać możecie komentarz do 9 klasowych kart legendarnych - zarówno mój, jak i Lothara.
Aby zobaczyć angielską wersję opisu, przytrzymaj Control przy najechaniu na kartę.
Tirion Fordring pasuje do:
prawie wszystkich typów talii Paladyna
Najbardziej legendarny z legendarnych - jego dźwięk przy zagraniu to coś niezrównanie epickiego. Przez swoją uniwersalność, sprawdza się w bardzo wielu sytuacjach. Jest najtrudniejszą do pozbycia się legendarką. Oczywiście nie uniknie wyciszenia czy Heksa, ale wystarczy wcześniej wyczerpać removale wroga, żeby potem męczyć go prowokacją, boską tarczą i agonią, pozwalającą Utherowi dzierżyć jedną z najpotężniejszych broni w uniwersum Warcrafta - Ashbringera (zwanego w polskiej wersji Spopielaczem), którym Tyrion pokonał Króla Lisza. Solidności Fordringa nie dorównuje nawet Cairne Bloodhoof, dlatego powinno się włożyć go do talii kontrolnej zaraz po odblokowaniu.
Edwin VanCleef
w Miracle Rogue ma największy potencjał
Na pierwszy rzut oka VanCleef wygląda co najwyżej śmiesznie i nieumiejętnie zagrany taki pozostanie. Dzięki Łotrowi, który ma najtańsze zaklęcia ze wszystkich klas, bardzo łatwo go naładować. Czasami jednak gracze są gotowi wyrzucić wszystkie zaklęcia, byleby dać Edwinowi VanCleefowi najlepsze statystyki, po czym nie zostają im żadne removale. Dobrany w końcówce gry, gdy nie masz nic w ręce, staje się kompletnie bezużyteczny, za to bez przerwy odkładany na później może zawieść Twoje oczekiwania, gdy zginie od prostego zaklęcia. Przywódcę Bractwa Defias trzeba więc traktować ostrożnie, ale nie przesadnie - 4/4 w drugiej turze to i tak całkiem dobre wyjście.
Król Kruszor pasuje do:
nie dotyczy
Czyż ta karta nie wygląda świetnie? To przecież 8 obrażeń z potencjalnym wzmocnieniem i atakiem w kolejnej turze. No tak, gdyby tylko Łowca nie miał dziesiątek innych sposobów, na zaatakowanie wroga w dotkliwszy sposób... Nie będę ukrywał - poza areną nigdy nie widziałem na żywo Kruszora. Stronnik ten mógłby mieć miejsce w talii Control Hunter, ale i tak przegrywałby z pozostałymi kartami klasowymi. Statystyki 8/8 za 9 many i dodatkowa szarża są bardzo dobre, tyle że Łowca rzadko kiedy ma co robić w dziewiątej turze. Kombinacja Kill Command i umiejętności klasowej zadaje podobne obrażenia i ma więcej zastosowań, za to Rhino i Savannah Highmane, rozegrana na przestrzeni dwóch tur, pozostawia silniejszych stronników. Jedyny jego sens widzę jeśli chcesz popisać się przed wrogiem - wejście Kruszora to coś naprawdę efektownego.
Grommasz Piekłorycz pasuje do:
każdej talii Wojownika
Zdecydowanie najlepszy finiszer w grze. Wymaga aktywacji, tak więc w ręce musisz mieć odpowiednią kartę, ale Wojownik ma tyle sposobów na zadanie swoim stronnikom obrażeń, że prawie nigdy nie jest to problemem. Na dodatek, wszystkie z tych kart mają wiele innych zastosowań i z pewnością nie będziesz trzymał ich w ręce przez całą grę, czekając na dobranie Grommasha. W sytuacjach krytycznych można wykorzystać go do usunięcia stronników wroga z 3-5 tury. Ojciec Garrosha jest wyjątkowo uniwersalny w porównaniu do swoich odpowiedników w innych klasach, dzięki Szarży ma szansę od razu coś zrobić, na dodatek nie kosztuje tak wiele jak np. Król Kruszor Rexxara.
Cenarius pasuje do:
Token Druid
Pan lasu, jak większość klasowych kart Druida, posiada dwa warianty. Pierwszy daje wszystkim stronnikom gracza +2/+2 - jest to wyjątkowo przydatny bonus, gdy gra się tzw. Token Druidem, czyli talią opierającą się na szybkim zapełnieniu planszy słabymi stronnikami i polepszeniem ich statystyk. W połączeniu z Onyxią i jej pisklętami, Cenarius staje się niemalże pewną wygraną. Drugi wariant przyzywa dwa drzewce 2/2 z prowokacją, ale najczęściej używa się tej opcji w akcie desperacji; Druid posiada wystarczająco dużo sposobów na dodanie stronnikom taunta, a 2 punkty życia są słabe przeciw AoE. Statystki tej karty, 5/8, są porównywalne z Ogrem z Głazograbych, tak więc można założyć, że za dodatkowe właściwości płaci się 3 many. Z tego powodu Cenarius niezbyt dobrze radzi sobie w pozostałych taliach.
Al'Akir pasuje do:
Rush Shaman
Nierzadko nazywany jest najsłabszą klasową legendarką. Władca Wichrów rzeczywiście nie pasowałby do większości pozostałych klas, gdyby tylko mogły z niego korzystać, bo i tak posiadają lepsze zamienniki. Ma jednak miejsce w kilku taliach Szamana. Jeśli Mag właśnie wyczyścił Twoją część stołu Falą Płomieni i nie możesz wykończyć przeciwnika Żądzą Krwi, Al'Akir połączony z dwoma Kruszykalnymi Orężami może zadać 18 obrażeń w dziesiątej turze. Dobrze współdziała też z Flametongue Totem. Teoretycznie Al'Akira można użyć do zdobycia przewagi na planszy, ale w tym wypadku przegrywa on pod względem skuteczności z Burzą z piorunami. Jego koszt niestety pozostawia wiele do życzenia - to 8 many za stronnika, który w najgorszym wypadku nie poradzi sobie nawet z Ogrem z Głazograbych. Póki AoE nie jest dla Ciebie problemem lub nie masz dobrego finiszera, Al'Akir ma swoje miejsce w talii - w innym wypadku nie jest potrzebny. Być może gdyby był tańszy, ale posiadał Przeładowanie, jego wartość by wzrosła. Zmianę zasugerował również Lothar:
Prorok Velen pasuje do:
Combo Priest
Ostatnio coraz częściej spotkać można agresywnych Kapłanów. Jest to o tyle dziwne, że wcześniej klasy tej używano głównie w Control Deckach - w innych był zbyt wolny. Jedną z kluczowych kart w nowych taliach stał się Velen. Prorok w połączeniu z Mind Blastem, kartą kiedyś uważaną za bezużyteczną, zadaje niebotyczne obrażenia wrogowi. Auchenai Priest i wyleczenie to 4 obrażenia, czyli więcej, niż Shadowform, ale najbardziej profituje Święty Ogień. Velen prezentuje się lepiej, niż War Golem i tańszy o 1 many Ogr z Głazograbych, bo poza zbliżonymi statystykami ma też dodatkową właściwość. Niestety, mimo tych wszystkich zalet, Prorok będzie wykorzystywany głównie jako finiszer. Jeśli uda Ci się dobrać odpowiednie zaklęcie lub na stole utrzymasz dokładnie tego stronnika, którego potrzebujesz - świetnie. Rzecz w tym, że przeciwnik rzadko Ci na to pozwoli i najpewniej Velen skończy jako cel Big Game Huntera, o ile po siódmej turze będziesz jeszcze miał jakieś opcje.
Antonidas pasuje do:
każdej talii Maga
Jedna z ciekawszych legendarek. Gwarantuje 12dmg w każdej turze, nie zmieniając przy tym liczby kart w ręce. To w końcu jedyny stronnik, który może zamienić Twoją Monetę w Kulę Ognia! Jeśli wystawisz go przeciwko Mełko, zapewne natychmiastowo odniesiesz zwycięstwo. Antonidas wymaga zaklęcia do uruchomienia, tak więc warto zostawić sobie do późniejszej fazy gry np. Frostbolta lub Arcane Missiles. Gdy nie uda Ci się tego zrobić, albo zagrasz go zbyt wcześnie, Arcymag staje się ciut bezużyteczny - musi przetrwać chociaż turę, żeby rzeczywiście zdobył Ci przewagę. Póki nie zaplanujesz sobie jakiegoś combo lub nie wyczerpiesz removali wroga, minion ten na niewiele się zda. Ragnaros niby daje znacznie więcej za wyższy o 1 many koszt, a po wyciszeniu oferuje świetne statystyki, czego nie można powiedzieć o Arcymagu, ale obecnie więcej osób posługuje się Big Game Hunter, niż wyciszeniem, więc Antonidas jest bezpieczniejszym wyborem.
Czarnoksiężnik Gul'Dan pasuje do:
Lord Jaraxxus
Wykorzystywany w kontrolnym typie Czarnoksiężnika, Lord Jaraxxus jest najgroźniejszą klasową legendarką. Użycie go daje natychmiastowe skutki i pozwala obrócić sytuację o 180°. Jednakże, jak każdy wielki i niezwyciężony demon, ma swoją piętę achillesową. Może sobie przyzywać Infernale 6/6 za jedyne 2 many (nie zostaną one skopiowane przez Lustrzany Byt), mieć broń 3/8 i przywracać stan zdrowia do 15. Rzecz w tym, że Pakt Ofiarny również na niego działa i jeśli grasz przeciwko innemu Czarnoksiężnikowi... Cóż, prawie nikt nie korzysta z tej karty, ale istnieje możliwość, że przegrasz w dosyć poniżający sposób. Klątwa Zagłady nie przywołuje Eredarskiego Władcy Płonącego Legionu, natomiast można go dobrać do ręki z pomocą Wyczucie Demonów. Warto zauważyć, że Jaraxxus jest prawie w pełni wyjęty z instancji Trial of the Crusader z WoWa - przeniesiono większość z jego świetnych odzywek, zastąpieniem bohatera nawiązuje do swojego pojawienia się w koloseum, nawet umiejętność ma podobną.
Zapewne zastanawiało Was dlaczego Blizzard do klas w Hearthstone dobrał takich, a nie innych bohaterów. Na to pytanie dosyć trudno odpowiedzieć - wiemy tylko tyle, że wybierano najbardziej charakterystycznych herosów, i że być może w przyszłości zobaczymy jakieś zamienniki. Łatwiej natomiast powiedzieć, czemu i jak dopasowano do nich karty legendarne. Często są oni mentorami dla postaci, którymi kierujemy - Cenarius to Shan'do (czcigodny nauczyciel) Malfuriona, któremu udzielał rad 10 tysięcy lat przed przebudzeniem Króla Lisza; Antonidas dostrzegł w Jainie Dumnar magiczny potencjał i wyszkolił na przyszłą liderkę Kirin Tor; w wizji Velena Anduin Wrynn poprowadził rasy Azeroth przeciwko Płonącemu Legionowi. W pozostałych przypadkach legendarkami stali się rozpoznawani bossowie - Edwin VanCleef czekał na graczy w Deadmines, póki po Kataklizmie nie zastąpiła go córka, a Al'Akir rezydował w Throne of the Four Winds. Czy w Hearthstone oddano im należyty respekt i, co ważniejsze, czy są tak potężni jak w WoWie? Poniżej przeczytać możecie komentarz do 9 klasowych kart legendarnych - zarówno mój, jak i Lothara.
Aby zobaczyć angielską wersję opisu, przytrzymaj Control przy najechaniu na kartę.
Tirion Fordring pasuje do:
prawie wszystkich typów talii Paladyna
Najbardziej legendarny z legendarnych - jego dźwięk przy zagraniu to coś niezrównanie epickiego. Przez swoją uniwersalność, sprawdza się w bardzo wielu sytuacjach. Jest najtrudniejszą do pozbycia się legendarką. Oczywiście nie uniknie wyciszenia czy Heksa, ale wystarczy wcześniej wyczerpać removale wroga, żeby potem męczyć go prowokacją, boską tarczą i agonią, pozwalającą Utherowi dzierżyć jedną z najpotężniejszych broni w uniwersum Warcrafta - Ashbringera (zwanego w polskiej wersji Spopielaczem), którym Tyrion pokonał Króla Lisza. Solidności Fordringa nie dorównuje nawet Cairne Bloodhoof, dlatego powinno się włożyć go do talii kontrolnej zaraz po odblokowaniu.
Lothar napisał :
Fakt, że Tyrion ma 6 ataku, a nie więcej, sprawia, że unika ustrzelenia z Łowcy Grubego Zwierza. Problemem natomiast jest fakt, że w obecnej mecie turniejowej i laddera Paladyn jest uplasowany na ostatnim, dziewiątym miejscu w rankingu. Jedyna talia paladyńska, która jest grywalna w tym momencie to aggro, a w tej nie ma miejsca na Tyriona.
Edwin VanCleef
w Miracle Rogue ma największy potencjał
Na pierwszy rzut oka VanCleef wygląda co najwyżej śmiesznie i nieumiejętnie zagrany taki pozostanie. Dzięki Łotrowi, który ma najtańsze zaklęcia ze wszystkich klas, bardzo łatwo go naładować. Czasami jednak gracze są gotowi wyrzucić wszystkie zaklęcia, byleby dać Edwinowi VanCleefowi najlepsze statystyki, po czym nie zostają im żadne removale. Dobrany w końcówce gry, gdy nie masz nic w ręce, staje się kompletnie bezużyteczny, za to bez przerwy odkładany na później może zawieść Twoje oczekiwania, gdy zginie od prostego zaklęcia. Przywódcę Bractwa Defias trzeba więc traktować ostrożnie, ale nie przesadnie - 4/4 w drugiej turze to i tak całkiem dobre wyjście.
Król Kruszor pasuje do:
nie dotyczy
Czyż ta karta nie wygląda świetnie? To przecież 8 obrażeń z potencjalnym wzmocnieniem i atakiem w kolejnej turze. No tak, gdyby tylko Łowca nie miał dziesiątek innych sposobów, na zaatakowanie wroga w dotkliwszy sposób... Nie będę ukrywał - poza areną nigdy nie widziałem na żywo Kruszora. Stronnik ten mógłby mieć miejsce w talii Control Hunter, ale i tak przegrywałby z pozostałymi kartami klasowymi. Statystyki 8/8 za 9 many i dodatkowa szarża są bardzo dobre, tyle że Łowca rzadko kiedy ma co robić w dziewiątej turze. Kombinacja Kill Command i umiejętności klasowej zadaje podobne obrażenia i ma więcej zastosowań, za to Rhino i Savannah Highmane, rozegrana na przestrzeni dwóch tur, pozostawia silniejszych stronników. Jedyny jego sens widzę jeśli chcesz popisać się przed wrogiem - wejście Kruszora to coś naprawdę efektownego.
Grommasz Piekłorycz pasuje do:
każdej talii Wojownika
Zdecydowanie najlepszy finiszer w grze. Wymaga aktywacji, tak więc w ręce musisz mieć odpowiednią kartę, ale Wojownik ma tyle sposobów na zadanie swoim stronnikom obrażeń, że prawie nigdy nie jest to problemem. Na dodatek, wszystkie z tych kart mają wiele innych zastosowań i z pewnością nie będziesz trzymał ich w ręce przez całą grę, czekając na dobranie Grommasha. W sytuacjach krytycznych można wykorzystać go do usunięcia stronników wroga z 3-5 tury. Ojciec Garrosha jest wyjątkowo uniwersalny w porównaniu do swoich odpowiedników w innych klasach, dzięki Szarży ma szansę od razu coś zrobić, na dodatek nie kosztuje tak wiele jak np. Król Kruszor Rexxara.
Cenarius pasuje do:
Token Druid
Pan lasu, jak większość klasowych kart Druida, posiada dwa warianty. Pierwszy daje wszystkim stronnikom gracza +2/+2 - jest to wyjątkowo przydatny bonus, gdy gra się tzw. Token Druidem, czyli talią opierającą się na szybkim zapełnieniu planszy słabymi stronnikami i polepszeniem ich statystyk. W połączeniu z Onyxią i jej pisklętami, Cenarius staje się niemalże pewną wygraną. Drugi wariant przyzywa dwa drzewce 2/2 z prowokacją, ale najczęściej używa się tej opcji w akcie desperacji; Druid posiada wystarczająco dużo sposobów na dodanie stronnikom taunta, a 2 punkty życia są słabe przeciw AoE. Statystki tej karty, 5/8, są porównywalne z Ogrem z Głazograbych, tak więc można założyć, że za dodatkowe właściwości płaci się 3 many. Z tego powodu Cenarius niezbyt dobrze radzi sobie w pozostałych taliach.
Lothar napisał :
Talie Druida zazwyczaj mają jeden slot na kartę o koszcie 8 lub 9 many. Najczęściej tę walkę wygrywa Ragnaros, jednakże w momencie kiedy Druid używa Savage Roar, jest to kolejna możliwość dla niego, aby wypełnić stół dużą ilością stronników.
Al'Akir pasuje do:
Rush Shaman
Nierzadko nazywany jest najsłabszą klasową legendarką. Władca Wichrów rzeczywiście nie pasowałby do większości pozostałych klas, gdyby tylko mogły z niego korzystać, bo i tak posiadają lepsze zamienniki. Ma jednak miejsce w kilku taliach Szamana. Jeśli Mag właśnie wyczyścił Twoją część stołu Falą Płomieni i nie możesz wykończyć przeciwnika Żądzą Krwi, Al'Akir połączony z dwoma Kruszykalnymi Orężami może zadać 18 obrażeń w dziesiątej turze. Dobrze współdziała też z Flametongue Totem. Teoretycznie Al'Akira można użyć do zdobycia przewagi na planszy, ale w tym wypadku przegrywa on pod względem skuteczności z Burzą z piorunami. Jego koszt niestety pozostawia wiele do życzenia - to 8 many za stronnika, który w najgorszym wypadku nie poradzi sobie nawet z Ogrem z Głazograbych. Póki AoE nie jest dla Ciebie problemem lub nie masz dobrego finiszera, Al'Akir ma swoje miejsce w talii - w innym wypadku nie jest potrzebny. Być może gdyby był tańszy, ale posiadał Przeładowanie, jego wartość by wzrosła. Zmianę zasugerował również Lothar:
Lothar napisał :
Gdyby tylko nie posiadał Prowokacji, byłby o wiele silniejszą kartą. Stałoby się możliwe obronienie go poprzez innych stronników z Prowokacją co dałoby mu większą żywotność.
Prorok Velen pasuje do:
Combo Priest
Ostatnio coraz częściej spotkać można agresywnych Kapłanów. Jest to o tyle dziwne, że wcześniej klasy tej używano głównie w Control Deckach - w innych był zbyt wolny. Jedną z kluczowych kart w nowych taliach stał się Velen. Prorok w połączeniu z Mind Blastem, kartą kiedyś uważaną za bezużyteczną, zadaje niebotyczne obrażenia wrogowi. Auchenai Priest i wyleczenie to 4 obrażenia, czyli więcej, niż Shadowform, ale najbardziej profituje Święty Ogień. Velen prezentuje się lepiej, niż War Golem i tańszy o 1 many Ogr z Głazograbych, bo poza zbliżonymi statystykami ma też dodatkową właściwość. Niestety, mimo tych wszystkich zalet, Prorok będzie wykorzystywany głównie jako finiszer. Jeśli uda Ci się dobrać odpowiednie zaklęcie lub na stole utrzymasz dokładnie tego stronnika, którego potrzebujesz - świetnie. Rzecz w tym, że przeciwnik rzadko Ci na to pozwoli i najpewniej Velen skończy jako cel Big Game Huntera, o ile po siódmej turze będziesz jeszcze miał jakieś opcje.
Lothar napisał :
Niestety jego rola to finiszer i do tego kiepski, gdyż zazwyczaj będzie musiał poczekać turę aby rzucić czary, które będą miały dodatkowe obrażenia (osobiście nie jestem fanem Mind Blasta, z racji, że jest to blank, dopóki nie zabijasz przeciwnika).
Antonidas pasuje do:
każdej talii Maga
Jedna z ciekawszych legendarek. Gwarantuje 12dmg w każdej turze, nie zmieniając przy tym liczby kart w ręce. To w końcu jedyny stronnik, który może zamienić Twoją Monetę w Kulę Ognia! Jeśli wystawisz go przeciwko Mełko, zapewne natychmiastowo odniesiesz zwycięstwo. Antonidas wymaga zaklęcia do uruchomienia, tak więc warto zostawić sobie do późniejszej fazy gry np. Frostbolta lub Arcane Missiles. Gdy nie uda Ci się tego zrobić, albo zagrasz go zbyt wcześnie, Arcymag staje się ciut bezużyteczny - musi przetrwać chociaż turę, żeby rzeczywiście zdobył Ci przewagę. Póki nie zaplanujesz sobie jakiegoś combo lub nie wyczerpiesz removali wroga, minion ten na niewiele się zda. Ragnaros niby daje znacznie więcej za wyższy o 1 many koszt, a po wyciszeniu oferuje świetne statystyki, czego nie można powiedzieć o Arcymagu, ale obecnie więcej osób posługuje się Big Game Hunter, niż wyciszeniem, więc Antonidas jest bezpieczniejszym wyborem.
Czarnoksiężnik Gul'Dan pasuje do:
Lord Jaraxxus
Wykorzystywany w kontrolnym typie Czarnoksiężnika, Lord Jaraxxus jest najgroźniejszą klasową legendarką. Użycie go daje natychmiastowe skutki i pozwala obrócić sytuację o 180°. Jednakże, jak każdy wielki i niezwyciężony demon, ma swoją piętę achillesową. Może sobie przyzywać Infernale 6/6 za jedyne 2 many (nie zostaną one skopiowane przez Lustrzany Byt), mieć broń 3/8 i przywracać stan zdrowia do 15. Rzecz w tym, że Pakt Ofiarny również na niego działa i jeśli grasz przeciwko innemu Czarnoksiężnikowi... Cóż, prawie nikt nie korzysta z tej karty, ale istnieje możliwość, że przegrasz w dosyć poniżający sposób. Klątwa Zagłady nie przywołuje Eredarskiego Władcy Płonącego Legionu, natomiast można go dobrać do ręki z pomocą Wyczucie Demonów. Warto zauważyć, że Jaraxxus jest prawie w pełni wyjęty z instancji Trial of the Crusader z WoWa - przeniesiono większość z jego świetnych odzywek, zastąpieniem bohatera nawiązuje do swojego pojawienia się w koloseum, nawet umiejętność ma podobną.
Lothar napisał :
Kiedyś podstawowa karta w kontrolnym Warlocku, dzisiaj już zbyt wolna, by znalazła swoje miejsce w obecnej mecie. Ciągle jednak, jej efekt jest teoretycznie potężny. Jarraxus czeka teraz na moment, kiedy meta ponownie zwolni.
Artcraft: Koncept - akcesoria klasowe
Caritas, | Komentarze : 0
HotSCenter.pl: Bohaterowie w centrum uwagi - Męcik
Cześć, jestem Chris Robinson, starszy dyrektor artystyczny w World of Warcraft, witajcie w specjalnym wydaniu serii Artcraft, skupionym na pomyśle, który jest jeszcze w dość wczesnej fazie koncepcyjnej: akcesoriach klasowych. Od dłuższego już czasu mieliśmy uczucie, że nasze postacie mogłyby skorzystać z większej liczby opcji dostosowania wyglądu, i słyszeliśmy, że myśleliście o tym samym. Kiedy gram w WoW, widzę Łowców wyciągających strzały z powietrza, strzał po strzale bez widocznej wskazówki skąd pochodzi amunicja. Słyszałem jak Druidzi mówią czule o mistycznych obiektach zwanych Idolami, i słuchałem Szamanów rozmawiających o Totemach. I mój Paladyn zdaje się dziwnie chodzić ze względu na brak Księgi u jego boku.
Podczas gdy część tych przedmiotów istniały kiedyś w grze jako przedmioty trafiające w nieistniejące już miejsce "Reliktu", nigdy nie miałeś możliwości zobaczenia ich na swojej postaci. Przygotowywaliśmy kilka konceptów, jak moglibyśmy wprowadzić takie specyficzne dla klas wizualizacje w formie czysto kosmetycznych akcesoriów klasowych - i podczas gdy nie zamierzamy tutaj ogłosić ich natychmiastowego pojawienia się w grze, pomyśleliśmy, że dobrym pomysłem będzie pokazać wam przedsmak tego, nad czym pracujemy z artystycznej perspektywy, i aby nasz guru projektowania przedmiotów, Owen Landgren, opowiedział Wam jak te przedmioty będą mogły działać.
Zanim pokażemy Wam nasze dzieła, pamiętajcie że są one jeszcze we wczesnej fazie projektowania i wprowadzenie ich do gry będzie musiało poczekać do momentu, aż zmierzycie się z Żelazna Hordą. Ale jest to coś, o co prosiliście tak często, że pomyśleliśmy że docenicie fakt, że pracujemy nad tym, by to weszło (ewentualnie) w życie. Tak więc, bez dalszych opóźnień, oto kilka konceptów, na które możecie spojrzeć!
Jak widzicie, te pomysły są skupione na Przymierzu, przynajmniej na razie. Myślimy, że będziemy mieć wersje kolorystyczne akcesoriów dla Hordy i Przymierza w każdym przypadku, który będzie miał sens. I podczas gdy planujemy stworzenie "oczywistych" akcesoriów dla klas, które kiedyś używały reliktów, mamy mnóstwo pomysłów na akcesoria, które według nas byłyby świetne dla wszystkich klas. Niech to Cię jednak nie powstrzyma przed dzieleniem się z nami pomysłami!
Teraz gdy zobaczyliście kilka rzeczy, nad którymi pracujemy w świecie sztuki, oto wyjaśnienia Owena dotyczące wczesnego toku myślenia projektantów o tym jak to mogłoby działać w grze:
- Owen Landgren, projektant gry.
Witajcie, tu znowu Chris. Jak wspomnieliśmy, to wciąż wczesne pomysły i projekty, i mamy nadzieję ze sprawiło wam przyjemność rzucenie okiem za kulisy. Wiemy, że wielu z Was jest podekscytowanych pomysłem posiadania nowych możliwości dostosowywania wyglądu swoich postaci i czekamy na kolejną okazję do podzielenia się z Wami dalszymi informacjami w miarę postępów w pracy. Dzięki za przeczytanie!
Możesz śledzić doniesienia Chrisa Robinsona i Owena Landgrena, a także dyrektora gry Toma Chiltona na Twitterze.
Cytat z: Chris Robinson (źródło)
Cześć, jestem Chris Robinson, starszy dyrektor artystyczny w World of Warcraft, witajcie w specjalnym wydaniu serii Artcraft, skupionym na pomyśle, który jest jeszcze w dość wczesnej fazie koncepcyjnej: akcesoriach klasowych. Od dłuższego już czasu mieliśmy uczucie, że nasze postacie mogłyby skorzystać z większej liczby opcji dostosowania wyglądu, i słyszeliśmy, że myśleliście o tym samym. Kiedy gram w WoW, widzę Łowców wyciągających strzały z powietrza, strzał po strzale bez widocznej wskazówki skąd pochodzi amunicja. Słyszałem jak Druidzi mówią czule o mistycznych obiektach zwanych Idolami, i słuchałem Szamanów rozmawiających o Totemach. I mój Paladyn zdaje się dziwnie chodzić ze względu na brak Księgi u jego boku.
Podczas gdy część tych przedmiotów istniały kiedyś w grze jako przedmioty trafiające w nieistniejące już miejsce "Reliktu", nigdy nie miałeś możliwości zobaczenia ich na swojej postaci. Przygotowywaliśmy kilka konceptów, jak moglibyśmy wprowadzić takie specyficzne dla klas wizualizacje w formie czysto kosmetycznych akcesoriów klasowych - i podczas gdy nie zamierzamy tutaj ogłosić ich natychmiastowego pojawienia się w grze, pomyśleliśmy, że dobrym pomysłem będzie pokazać wam przedsmak tego, nad czym pracujemy z artystycznej perspektywy, i aby nasz guru projektowania przedmiotów, Owen Landgren, opowiedział Wam jak te przedmioty będą mogły działać.
Zanim pokażemy Wam nasze dzieła, pamiętajcie że są one jeszcze we wczesnej fazie projektowania i wprowadzenie ich do gry będzie musiało poczekać do momentu, aż zmierzycie się z Żelazna Hordą. Ale jest to coś, o co prosiliście tak często, że pomyśleliśmy że docenicie fakt, że pracujemy nad tym, by to weszło (ewentualnie) w życie. Tak więc, bez dalszych opóźnień, oto kilka konceptów, na które możecie spojrzeć!
Jak widzicie, te pomysły są skupione na Przymierzu, przynajmniej na razie. Myślimy, że będziemy mieć wersje kolorystyczne akcesoriów dla Hordy i Przymierza w każdym przypadku, który będzie miał sens. I podczas gdy planujemy stworzenie "oczywistych" akcesoriów dla klas, które kiedyś używały reliktów, mamy mnóstwo pomysłów na akcesoria, które według nas byłyby świetne dla wszystkich klas. Niech to Cię jednak nie powstrzyma przed dzieleniem się z nami pomysłami!
Teraz gdy zobaczyliście kilka rzeczy, nad którymi pracujemy w świecie sztuki, oto wyjaśnienia Owena dotyczące wczesnego toku myślenia projektantów o tym jak to mogłoby działać w grze:
W dawnych czasach Kataklizmu i przed nim, miejsce reliktu w uzbrojeniu dawało niektórym klasom dodatkowy przedmiot, który nadawał postaci dodatkowe statystyki. Zawsze uważaliśmy, ze fajnie byłoby pokazać te przedmioty na Twojej postaci, ale poza kołczanem dla Łowcy władającego łukiem, artyści nie mieli po prostu czasu, aby oddać sprawiedliwość projektowi. Stanęły przed nami też unikalne wyzwania, miedzy innymi pytania o to ile unikalnej pracy byłoby wymagane dla każdego poziomu rajdowego i uzbrojenia PvP. Jednak gdy miejsce na relikt wycofano i wizualizacje można było odłączyć od mechanik uzbrojenia, pomysł na przywrócenie ich jako możliwości dostosowania postaci stał się czymś, o czym rozmawialiśmy coraz częściej.
Naszym celem przy tych akcesoriach klasowych było zaoferowanie graczom zupełnie nowej ścieżki dostosowania wyglądu ich postaci. Podczas gdy możesz zdecydować się nosić takie samo uzbrojenie jak Twój przyjaciel, wybór innych akcesoriów pozwala Ci powiedzieć coś więcej o Twojej postaci. Jako Łotrzyk, jesteś zawadiackim korsarzem ze sztyletami na bandolierze i schowanymi w każdym rękawie? Czy jesteś trucicielem, niosącym bulgoczące, dymiące fiolki wypełnione strasznymi miksturami? Być może jesteś zagadkową postacią, która czai się w ciemności, w pełni wyposażoną w rzutki i rzucającą gwiazdy spadające na wrogów z dużej odległości? Uzyskując nowy wygląd, będziesz mógł łączyć ze sobą przedmioty tematycznie, jeśli ten szczególny Łowca wygląda lepiej z łukiem i kołczanem niż z garłaczem i workiem na amunicję, wybór jest Twój. Mieszaj w Transmogryfikacji, a kombinacje wizualne są niemal nieograniczone.
Wyobrażamy sobie, że wyposażenie klasowe będzie nagrodą za wiele osiągnięć w World of Warcraft. To może być tak proste, jak osiągnąć nowy poziom, lub monumentalne, jak pobicie okrutnego Bossa rajdowego. Chcemy, aby każdy gracz miał dostęp do wielu akcesoriów, ale by było też kilka rzadkich akcesoriów, które wymagają więcej wysiłku w celu uzyskania.
- Owen Landgren, projektant gry.
Witajcie, tu znowu Chris. Jak wspomnieliśmy, to wciąż wczesne pomysły i projekty, i mamy nadzieję ze sprawiło wam przyjemność rzucenie okiem za kulisy. Wiemy, że wielu z Was jest podekscytowanych pomysłem posiadania nowych możliwości dostosowywania wyglądu swoich postaci i czekamy na kolejną okazję do podzielenia się z Wami dalszymi informacjami w miarę postępów w pracy. Dzięki za przeczytanie!
Możesz śledzić doniesienia Chrisa Robinsona i Owena Landgrena, a także dyrektora gry Toma Chiltona na Twitterze.
Aktualizacja 5.4.8 już jutro na serwerach World of Warcraft
Kumbol, | Komentarze : 2
HotSCenter.pl: Nadchodzi obszerna aktualizacja - podsumowanie sesji pytań i odpowiedzi
Intensywne prace nad kolejnym dodatkiem do World of Warcraft, Warlords of Draenor, nie pozwalają deweloperom z Blizzarda zbytnio angażować się w tworzenie dodatkowej treści dla aktualnego end-game'u ery Mists of Pandaria. Choć debiutująca jutro aktualizacja 5.4.8 także nie wnosi żadnych szczególnych nowości, to jednak kilka z wprowadzanych w niej zmian będzie miało pewien wpływ na dalszą progresję PvE na ostatnim etapie trwającego rajdowego tieru. Mam nadzieję, że macie wymaksowane punkty Valor - przydadzą się.
Oto pełne tłumaczenie not aktualizacji 5.4.8, która już jutro pojawi się na europejskich serwerach WoW:
Intensywne prace nad kolejnym dodatkiem do World of Warcraft, Warlords of Draenor, nie pozwalają deweloperom z Blizzarda zbytnio angażować się w tworzenie dodatkowej treści dla aktualnego end-game'u ery Mists of Pandaria. Choć debiutująca jutro aktualizacja 5.4.8 także nie wnosi żadnych szczególnych nowości, to jednak kilka z wprowadzanych w niej zmian będzie miało pewien wpływ na dalszą progresję PvE na ostatnim etapie trwającego rajdowego tieru. Mam nadzieję, że macie wymaksowane punkty Valor - przydadzą się.
Oto pełne tłumaczenie not aktualizacji 5.4.8, która już jutro pojawi się na europejskich serwerach WoW:
Cytat z: Blizzard (źródło)
World of Warcraft
Aktualizacja 5.4.8
Klasy
Rajdy, lochy i scenariusze
Przedmioty
Interfejs użytkownika
Osiągnięcia
Aktualizacja 5.4.8
Klasy
- Druid
- Rozwiązano problem, przez który premia do szybkości Cat Form niepoprawnie łączyła się z wersją Stampending Shout Warriora otrzymywaną dzięki Symbiosis.
- Rogue
- Burst of Speed może być teraz aktywowana w celu usunięcia efektów spowalniających, nawet jeśli aktywne są już inne premie do szybkości poruszania się, takie jak Sprint (premie do szybkości wciąż nie będą się łączyć).
Rajdy, lochy i scenariusze
- Siege of Orgrimmar
- General Nazgrim
- General Nazgrim nie wzywa już dodatkowej fali posiłków na 10% życia w Wyszukiwarce rajdów.
- Garrosh Hellscream
- Wydłużono licznik berserka w potyczce z Garroshem Hellscreamem z 18 do 25 minut w Wyszukiwarce rajdów.
- General Nazgrim
Przedmioty
- Wszystkie epickie przedmioty wprowadzone w aktualizacji 5.4 (pochodzące z Siege of Orgrimmar i Timeless Isle) mogą teraz zostać ulepszone dodatkowe 2 razy, co pozwoli podnieść ich poziom przedmiotu łącznie o 16.
- Bronie Heirloom dostępne do zdobycia w potyczce z Garroshem Hellscreamem zostały ulepszone o 8 poziomów przedmiotów, by wciąż były porównywalne z pozostałym ekwipunkiem, który można teraz ulepszyć dodatkowe dwa razy.
- Mistweaver Ai na Timeless Isle, stojąca przy Celestial Court, sprzedaje teraz przedmiot Deeds of Valor za 3000 Timeless Coins. Po użyciu Deeds of Valor postać otrzymuje 100 punktów Valor. Dzięki przedmiotom Deeds of Valor można osiągnąć limit 1000 punktów Valor na tydzień.
Więcej szczegółów na temat zmian w przedmiotach w 5.4.8 znajdziecie w tej dyskusji na forum.
Interfejs użytkownika
- Dodatki do interfejsu (UI Addons) nie mogą już aktualizować wielu zmiennych CVar, kiedy postać gracza walczy. Pełna lista zmiennych dotkniętych tą zmianą znajduje się na forum.
Osiągnięcia
- Osiągnięcie Going to Need a Bigger Bag jest teraz współdzielone przez postaci na całym koncie, i przedmioty zdobywane przez wszystkie postacie gracza wliczają się do progresji tego osiągnięcia. Oznacza to, że można je zdobyć gromadząc na różnych postaciach po części wymaganych przedmiotów, zamiast całości na jednej postaci.
Artcraft: Łowczyni z Teldrassil
Caritas, | Komentarze : 2
HotSCenter.pl: Budowanie Nexusa: Głos Novy
Witam i zapraszam do kolejnej edycji Artcraft. Jestem Chris Robinson, starszy dyrektor artystyczny w World of Warcraft. W dzisiejszym odcinku pokażemy Wam pierwszy rzut oka na model żeńskiego Nocnego Elfa. Jak zapewne wiecie, jesteśmy w trakcie uaktualniania wszystkich oryginalnych modeli postaci, łącznie z Draenei i Krwawymi Elfami, aby ulepszyć ich tekstury, wielokąty i wierność animacji. Zacznijmy od komentarzy Tysona Murphy'ego, naszego czołowego artysty postaci.
Witajcie, jestem Tyson i w imieniu wszystkich członków zespołu artystycznego, jesteśmy podekscytowani mogąc pokazać Wam pierwsze spojrzenie na model Nocnej elfki, nad którym właśnie pracujemy.
To dobra okazja, aby porozmawiać o iteracyjnym procesie, który przechodzimy z całą sztuką, którą tworzymy, zwłaszcza z zaktualizowanymi modelami postaci. Nie nazywamy nic naprawdę "kompletnym", dopóki nie trafi to do gry i nie spełnienia wszystkich naszych (i Waszych!) oczekiwań. Oznacza to, że jeśli chodzi o pojęcie sztuki, modelowania, teksturowania, strojenia i animacji, wszystko zawsze może być poddane dyskusji i zmianom, a my ciągle o tym myślimy i rewidujemy. Tworzenie tych zaktualizowanych modeli jest połączone z ogromnym wysiłkiem całej ekipy i ciągle rozważamy opinie i sugestie na temat tego, co możemy zrobić lepiej. Oddaliśmy się w pełni temu procesowi, a Nocna Elfka stała się wyjątkową okazją do pokazania tego.
Nocna Elfka była jednym z pierwszych modeli, które zaczęliśmy, ale w trakcie rozwoju kolejnych modeli postaci zmieniliśmy także ogólny wygląd, w kierunku którego zmierzaliśmy pracując nad modelami i podczas procesu ich tworzenia. Ostatecznie uznaliśmy, że aby oddać sprawiedliwość Nocnej Elfce, musieliśmy spojrzeć na jej model w świeży sposób i wziąć pod uwagę to, czego nauczyliśmy się podczas pracy nad pozostałymi modelami. Nocne Elfy mają wyraźny, ale delikatny charakter - kosztowało nas dużo czasu i energii, aby to w pełni oddać.
Jak z każdym zaktualizowanym modelem, naszym celem jest utrzymanie tego, co osiągnął oryginalny model, nienaruszonym, podczas gdy, korzystając z dodatkowej wierności aby uwidocznić cechy, które nie były w stanie być w pełni pokazane w niższych rozdzielczościach i teksturach. Ogólnie rzecz biorąc, zrobiliśmy jej nowy model nieco bardziej zdefiniowany, niektóre z jej proporcji są nieco bardziej realistyczne i dodaliśmy trochę więcej mięśni. Chcieliśmy wizualnie pokazać, że jest ona w pełni zdolną łowczynią i wojownikiem, a małe detale jak tonacje mięśni pozwalają to uwidocznić. Dodatkowy nacisk położyliśmy na ręce i paznokcie, które lekko zaostrzone napomykają o jej dzikiej naturze.
Na koniec, tak ważne uszy Nocnych Elfów. W oryginalnym modelu były one dosłownie osobną częścią geometrii, efektywnie przyczepioną do głowy Nocnego Elfa. W nowych modelach w pełni zintegrowaliśmy uszy z geometrią głowy, co daje bardziej naturalny i wysoki jakościowo wygląd.
Poprosiłem Tamarę Bakhlycheva, która również pracuje nad modelem Nocnej Elfki, o kilka myśli na koniec.
Cześć, jestem Tamara z zespołu artystycznego World of Warcraft. Możliwość pracy nad modelem Nocnej Elfki była wspaniałym doświadczeniem i zespół ciężko pracował nad zachowaniem ikonicznego wizerunku Nocnych Elfów - pięknych, dzikich i niebezpiecznych. Mam nadzieję, że będzie się Wam tak przyjemnie grało Waszą nową Nocną Elfką, jak nam przyjemnie było ją tworzyć.
Tu znowu Chris: dziękujemy za przeczytanie, czekamy na kolejną okazję podzielenia się z Wami dalszymi informacjami o procesie wprowadzania sztuki w Warlords of Draenor - i dalej - w życie. Dzięki!
Cytat z: Chris Robinson (źródło)
Witam i zapraszam do kolejnej edycji Artcraft. Jestem Chris Robinson, starszy dyrektor artystyczny w World of Warcraft. W dzisiejszym odcinku pokażemy Wam pierwszy rzut oka na model żeńskiego Nocnego Elfa. Jak zapewne wiecie, jesteśmy w trakcie uaktualniania wszystkich oryginalnych modeli postaci, łącznie z Draenei i Krwawymi Elfami, aby ulepszyć ich tekstury, wielokąty i wierność animacji. Zacznijmy od komentarzy Tysona Murphy'ego, naszego czołowego artysty postaci.
Witajcie, jestem Tyson i w imieniu wszystkich członków zespołu artystycznego, jesteśmy podekscytowani mogąc pokazać Wam pierwsze spojrzenie na model Nocnej elfki, nad którym właśnie pracujemy.
To dobra okazja, aby porozmawiać o iteracyjnym procesie, który przechodzimy z całą sztuką, którą tworzymy, zwłaszcza z zaktualizowanymi modelami postaci. Nie nazywamy nic naprawdę "kompletnym", dopóki nie trafi to do gry i nie spełnienia wszystkich naszych (i Waszych!) oczekiwań. Oznacza to, że jeśli chodzi o pojęcie sztuki, modelowania, teksturowania, strojenia i animacji, wszystko zawsze może być poddane dyskusji i zmianom, a my ciągle o tym myślimy i rewidujemy. Tworzenie tych zaktualizowanych modeli jest połączone z ogromnym wysiłkiem całej ekipy i ciągle rozważamy opinie i sugestie na temat tego, co możemy zrobić lepiej. Oddaliśmy się w pełni temu procesowi, a Nocna Elfka stała się wyjątkową okazją do pokazania tego.
Nocna Elfka była jednym z pierwszych modeli, które zaczęliśmy, ale w trakcie rozwoju kolejnych modeli postaci zmieniliśmy także ogólny wygląd, w kierunku którego zmierzaliśmy pracując nad modelami i podczas procesu ich tworzenia. Ostatecznie uznaliśmy, że aby oddać sprawiedliwość Nocnej Elfce, musieliśmy spojrzeć na jej model w świeży sposób i wziąć pod uwagę to, czego nauczyliśmy się podczas pracy nad pozostałymi modelami. Nocne Elfy mają wyraźny, ale delikatny charakter - kosztowało nas dużo czasu i energii, aby to w pełni oddać.
Jak z każdym zaktualizowanym modelem, naszym celem jest utrzymanie tego, co osiągnął oryginalny model, nienaruszonym, podczas gdy, korzystając z dodatkowej wierności aby uwidocznić cechy, które nie były w stanie być w pełni pokazane w niższych rozdzielczościach i teksturach. Ogólnie rzecz biorąc, zrobiliśmy jej nowy model nieco bardziej zdefiniowany, niektóre z jej proporcji są nieco bardziej realistyczne i dodaliśmy trochę więcej mięśni. Chcieliśmy wizualnie pokazać, że jest ona w pełni zdolną łowczynią i wojownikiem, a małe detale jak tonacje mięśni pozwalają to uwidocznić. Dodatkowy nacisk położyliśmy na ręce i paznokcie, które lekko zaostrzone napomykają o jej dzikiej naturze.
Na koniec, tak ważne uszy Nocnych Elfów. W oryginalnym modelu były one dosłownie osobną częścią geometrii, efektywnie przyczepioną do głowy Nocnego Elfa. W nowych modelach w pełni zintegrowaliśmy uszy z geometrią głowy, co daje bardziej naturalny i wysoki jakościowo wygląd.
Poprosiłem Tamarę Bakhlycheva, która również pracuje nad modelem Nocnej Elfki, o kilka myśli na koniec.
Cześć, jestem Tamara z zespołu artystycznego World of Warcraft. Możliwość pracy nad modelem Nocnej Elfki była wspaniałym doświadczeniem i zespół ciężko pracował nad zachowaniem ikonicznego wizerunku Nocnych Elfów - pięknych, dzikich i niebezpiecznych. Mam nadzieję, że będzie się Wam tak przyjemnie grało Waszą nową Nocną Elfką, jak nam przyjemnie było ją tworzyć.
Tu znowu Chris: dziękujemy za przeczytanie, czekamy na kolejną okazję podzielenia się z Wami dalszymi informacjami o procesie wprowadzania sztuki w Warlords of Draenor - i dalej - w życie. Dzięki!
Długo wyczekiwany pierwszy odcinek Real Life Raid już dostępny!
Tajgeer, | Komentarze : 13
Długo, oj długo musieliśmy czekać na tę informację. Po trwających prawie półtora roku pracach, ekipa Real Life Raid zaprezentowała dzisiaj pierwszy odcinek zapowiadanego przez nich internetowego serialu.
Czym tak naprawdę jest Real Life Raid? Jest to wieloodcinkowa produkcja, której celem jest połączenie elementów świata rzeczywistego, fantasy, sci-fi oraz gier wideo. Tworzona jest przez ludzi z całej Polski, bazuje na uniwersach znanych i lubianych gier, filmów oraz książek. Ale o czym tak konkretnie jest ten serial?
Dla mniej zorientowanych, przypomnijmy - jest to ta sama ekipa, która mało co nie wystąpiła podczas finału konkursu talentów na BlizzCon 2013. W ostatnim czasie mogliście również przeczytać informację o poszukiwaniu nowych osób do tworzenia kolejnego projektu - Starcraft: Shrouded in Darkness.
Nie przedłużając już niepotrzebnie - gorąco zapraszamy do zapoznania się z pierwszym odcinkiem serialu Real Life Raid! A, i jeszcze jedno! Nawet nie próbujcie przerywać oglądania filmu - w napisach końcowych ujrzycie pewną niespodziankę, która jest bezpośrednio związana z WoWCenter.pl. ;-)
Czym tak naprawdę jest Real Life Raid? Jest to wieloodcinkowa produkcja, której celem jest połączenie elementów świata rzeczywistego, fantasy, sci-fi oraz gier wideo. Tworzona jest przez ludzi z całej Polski, bazuje na uniwersach znanych i lubianych gier, filmów oraz książek. Ale o czym tak konkretnie jest ten serial?
Czy widziałeś kiedyś cień przelatującego właśnie smoka? Albo magów walczących ze sobą w centrum Twojego miasta? Nie? Być może nie przyglądałeś się wystarczająco dokładnie. Real Life Raid: The series zdziera kurtynę oddzielającą dwa wydawałoby się oddzielne światy – ten uznawany za „rzeczywisty” oraz ten znany z gier wideo czy powieści i filmów fantasy. Zobacz co może dziać się tuż obok, kiedy zupełnie nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy. Nikt nie pamięta imienia, którego niegdyś używał, jednak jedno jest pewne – ON, będący kwintesencją zła, ponownie budzi się do życia. Na przedstawicieli wszystkich ras padł cień strachu.
Dla mniej zorientowanych, przypomnijmy - jest to ta sama ekipa, która mało co nie wystąpiła podczas finału konkursu talentów na BlizzCon 2013. W ostatnim czasie mogliście również przeczytać informację o poszukiwaniu nowych osób do tworzenia kolejnego projektu - Starcraft: Shrouded in Darkness.
Nie przedłużając już niepotrzebnie - gorąco zapraszamy do zapoznania się z pierwszym odcinkiem serialu Real Life Raid! A, i jeszcze jedno! Nawet nie próbujcie przerywać oglądania filmu - w napisach końcowych ujrzycie pewną niespodziankę, która jest bezpośrednio związana z WoWCenter.pl. ;-)
Hearthstone - Lista poprawek w patchu 1.0.0.5314
Temahemm, | Komentarze : 4
Długo wyczekiwaliśmy kolejnej łatki do Hearthstone'a - ostatnia duża aktualizacja miała miejsce w połowie marca. Jak się niestety okazuje, najnowsza lista poprawek dotyczy głównie wersji na iPada, paru drobiazgów i zmianie w karcie Spuścić psy!, o której wiedzieliśmy już wcześniej. Najwyraźniej na kolejne decyzje odnośnie balansu m.in. Licytatora z Gadżetonu i Wygłodniałego Sępa będziemy musieli jeszcze trochę poczekać.
Cytat z: Zeriyah (źródło)
W nowym patchu Hearthstone zajęliśmy się kilkoma bugami, a także zmieniliśmy balans w Spuścić psy! By zapoznać się z naszym dogłębnym wyjaśnieniem odnośnie zmiany w Spuścić psy!, możesz przejść do postu na forum.
Kompletna lista poprawek znajduje się poniżej!
Ogólnie:
Zmiany w kartach:
Poprawione błędy:
Kompletna lista poprawek znajduje się poniżej!
Ogólnie:
- Poprawiono sortowanie listy znajomych w oparciu o status gracza.
- Wiadomości będą poprawnie wyświetlane podczas przerw technicznych w Hearthstone.
- Możliwość ponownego połączenia się z grą została dodana do Trybu Treningu.
- Tury w rozgrywkach ze znajomymi są teraz ograniczone czasowo.
- [iPad] Zmiana Nazwy Talii i Usunięcie Talii są teraz łatwiejsze do znalezienia.
Zmiany w kartach:
- Spuścić psy! (Łowca) kosztuje teraz 3 many (zwiększone z 2).
- Po głębszym zastanowieniu, zdecydowaliśmy by zwiększyć koszt many Spuścić psy! do 3. Spuścić psy! przez dłuższy czas dominowała na wszystkich poziomach gry. Zmiana ta ma zapewnić więcej zabawy, gdy grasz przeciw niej, jednocześnie pozwalając na wykorzystanie jej w złożonych zagraniach, gdy połączysz ją z innymi kartami Łowcy.
Poprawione błędy:
- Wygranie Lordem Jaraxxusem od teraz poprawnie zwiększy Twój postęp w odblokowaniu Złotego Czarnoksiężnika. Wygrywasz... ALE TWÓJ ŚWIAT WCIĄŻ CZEKA ZAGŁADA!
- Gdy do ręki wroga zwrócisz jego stronnika, nie pozostanie po nim na planszy odwrócona tyłem karta.
- Naprawiono problemy, przez które nie dało się zdobyć rewersu ze Spotkań przy Kominku, gdy zostały spełnione odpowiednie wymagania.
- [iPad] Naprawiono problem, który powodował wyłączenie się gry, gdy wybierano między dwoma opcjami niektórych kart Druida.
- [iPad] Naprawiono problem, który otwierał nowe okienka z wiadomościami za polem do wpisywania, gdy gracz miał otwarty czat.
- [iPad] Poprawiono miejsce, w którym wyświetlają się powiększone wersje kart, aby po wybraniu łatwiej było je obejrzeć.
- [iPad] Naprawiono problem, podczas którego klient gry wybierał niewłaściwy język jako domyślny.
- Inne poprawki błędów i ulepszenia interfejsu.