WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nadchodzi poprawka w karcie Spuścić psy!

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Patch

Nadchodzi poprawka w karcie Spuścić psy!

  Temahemm:
http://wowcenter.pl/Files/dh_bucharest_hound.jpgNareszcie doczekaliśmy się konkretów w sprawie zapowiadanej kilka tygodni temu zmiany w stosunku do karty Łowcy - Spuścić psy! Złośliwie nazywana przez niektórych "Unleash the Skill", ze względu na swoją angielską nazwę i łatwą przewagę, jaką daje w grze, karta ta od przyszłej aktualizacji będzie kosztować 3 many - czyli o 1 więcej w stosunku do tego, co było dotychczas. Nie jest to tak ogromna zmiana, jak ta, którą widzieliśmy w becie - Unleash the Hounds, z równie irytującej dla przeciwnika karty, która w zamian za 1 many dawała każdej bestii Szarżę i dodatkowy punkt ataku, dostała po błaganiach graczy właściwości znane nam dzisiaj (przy czym wtedy kosztowała jeszcze 4 many i prawie nikt jej nie używał). Zwiększenie kosztu jest chyba najmniej inwazyjnym z wyjść, bo wciąż pozwala na niezłe zagrania, gdy do kombinacji doda się Znak łowcy. Myślę więc, że ta druga karta również powinna być ciut droższa. Na oficjalnym forum Hearthstone'a pojawił się opis powodów, z jakich deweloperzy postanowili wprowadzić zmiany:

Cytat z: Zeriyah (źródło)
W ciągu ostatnich kilku miesięcy widzieliśmy jak setki różnych talii sprawdzają się w grze, zależnie od wielu czynników. Nasza społeczność jest wyjątkowo pomysłowa i widzieliśmy graczy, którzy wciąż próbowali nowych rzeczy i wymyślali kolejne strategie, by skontrować talie będące dla nich problemem.

Na najwyższym stopniu zaawansowania jest wiele różnych talii, które dobrze się sprawdzają, a topowe talie zmieniają się z tygodnia na tydzień. Jako że byliśmy świadkami tego, jak wiele kart i rodzajów talii w obecnym stanie gry przeżywało wzloty i upadki, gdy gracze dostosowywali swoje taktyki, nie mieliśmy w planach zmieniać Spuścić psy! Niestety, talie Łowcy stają się coraz to silniejsze i radzą sobie lepiej, niżbyśmy tego chcieli - niezależnie od poziomu, na jakim ktoś gra.

Odpowiadają nam talie, którymi da się kompletnie odwrócić sytuację w grze i stworzyć świetne combo, ale grając przeciw Łowcom, możesz czuć się ukarany, gdy zagrasz zbyt wiele stronników. Granie ich jest jednym z kluczowych, zapewniających rozrywkę elementów w Hearthstone - poczucie, że Twoje decyzje są ograniczane przez wroga sprawiają, że gra niekoniecznie wydaje się przyjemna.

Każdą ingerencję w balansie traktujemy poważnie i zamierzamy trzymać się postawy, wg której karty zmieniamy wyłącznie, jeśli jest to konieczne. Po dłuższym zastanowieniu zdecydowaliśmy, aby zwiększyć do 3 koszt many Spuścić psy! Zmiana ma sprawić, że granie przeciw tej karcie będzie równie emocjonujące co wcześniej, pozwalając jednocześnie na użycie jej w ciekawych zagraniach.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz