Artcraft: Łowczyni z Teldrassil
HotSCenter.pl: Budowanie Nexusa: Głos Novy
Witam i zapraszam do kolejnej edycji Artcraft. Jestem Chris Robinson, starszy dyrektor artystyczny w World of Warcraft. W dzisiejszym odcinku pokażemy Wam pierwszy rzut oka na model żeńskiego Nocnego Elfa. Jak zapewne wiecie, jesteśmy w trakcie uaktualniania wszystkich oryginalnych modeli postaci, łącznie z Draenei i Krwawymi Elfami, aby ulepszyć ich tekstury, wielokąty i wierność animacji. Zacznijmy od komentarzy Tysona Murphy'ego, naszego czołowego artysty postaci.
Witajcie, jestem Tyson i w imieniu wszystkich członków zespołu artystycznego, jesteśmy podekscytowani mogąc pokazać Wam pierwsze spojrzenie na model Nocnej elfki, nad którym właśnie pracujemy.
To dobra okazja, aby porozmawiać o iteracyjnym procesie, który przechodzimy z całą sztuką, którą tworzymy, zwłaszcza z zaktualizowanymi modelami postaci. Nie nazywamy nic naprawdę "kompletnym", dopóki nie trafi to do gry i nie spełnienia wszystkich naszych (i Waszych!) oczekiwań. Oznacza to, że jeśli chodzi o pojęcie sztuki, modelowania, teksturowania, strojenia i animacji, wszystko zawsze może być poddane dyskusji i zmianom, a my ciągle o tym myślimy i rewidujemy. Tworzenie tych zaktualizowanych modeli jest połączone z ogromnym wysiłkiem całej ekipy i ciągle rozważamy opinie i sugestie na temat tego, co możemy zrobić lepiej. Oddaliśmy się w pełni temu procesowi, a Nocna Elfka stała się wyjątkową okazją do pokazania tego.
Nocna Elfka była jednym z pierwszych modeli, które zaczęliśmy, ale w trakcie rozwoju kolejnych modeli postaci zmieniliśmy także ogólny wygląd, w kierunku którego zmierzaliśmy pracując nad modelami i podczas procesu ich tworzenia. Ostatecznie uznaliśmy, że aby oddać sprawiedliwość Nocnej Elfce, musieliśmy spojrzeć na jej model w świeży sposób i wziąć pod uwagę to, czego nauczyliśmy się podczas pracy nad pozostałymi modelami. Nocne Elfy mają wyraźny, ale delikatny charakter - kosztowało nas dużo czasu i energii, aby to w pełni oddać.
Jak z każdym zaktualizowanym modelem, naszym celem jest utrzymanie tego, co osiągnął oryginalny model, nienaruszonym, podczas gdy, korzystając z dodatkowej wierności aby uwidocznić cechy, które nie były w stanie być w pełni pokazane w niższych rozdzielczościach i teksturach. Ogólnie rzecz biorąc, zrobiliśmy jej nowy model nieco bardziej zdefiniowany, niektóre z jej proporcji są nieco bardziej realistyczne i dodaliśmy trochę więcej mięśni. Chcieliśmy wizualnie pokazać, że jest ona w pełni zdolną łowczynią i wojownikiem, a małe detale jak tonacje mięśni pozwalają to uwidocznić. Dodatkowy nacisk położyliśmy na ręce i paznokcie, które lekko zaostrzone napomykają o jej dzikiej naturze.
Na koniec, tak ważne uszy Nocnych Elfów. W oryginalnym modelu były one dosłownie osobną częścią geometrii, efektywnie przyczepioną do głowy Nocnego Elfa. W nowych modelach w pełni zintegrowaliśmy uszy z geometrią głowy, co daje bardziej naturalny i wysoki jakościowo wygląd.
Poprosiłem Tamarę Bakhlycheva, która również pracuje nad modelem Nocnej Elfki, o kilka myśli na koniec.
Cześć, jestem Tamara z zespołu artystycznego World of Warcraft. Możliwość pracy nad modelem Nocnej Elfki była wspaniałym doświadczeniem i zespół ciężko pracował nad zachowaniem ikonicznego wizerunku Nocnych Elfów - pięknych, dzikich i niebezpiecznych. Mam nadzieję, że będzie się Wam tak przyjemnie grało Waszą nową Nocną Elfką, jak nam przyjemnie było ją tworzyć.
Tu znowu Chris: dziękujemy za przeczytanie, czekamy na kolejną okazję podzielenia się z Wami dalszymi informacjami o procesie wprowadzania sztuki w Warlords of Draenor - i dalej - w życie. Dzięki!
Cytat z: Chris Robinson (źródło)
Witam i zapraszam do kolejnej edycji Artcraft. Jestem Chris Robinson, starszy dyrektor artystyczny w World of Warcraft. W dzisiejszym odcinku pokażemy Wam pierwszy rzut oka na model żeńskiego Nocnego Elfa. Jak zapewne wiecie, jesteśmy w trakcie uaktualniania wszystkich oryginalnych modeli postaci, łącznie z Draenei i Krwawymi Elfami, aby ulepszyć ich tekstury, wielokąty i wierność animacji. Zacznijmy od komentarzy Tysona Murphy'ego, naszego czołowego artysty postaci.
Witajcie, jestem Tyson i w imieniu wszystkich członków zespołu artystycznego, jesteśmy podekscytowani mogąc pokazać Wam pierwsze spojrzenie na model Nocnej elfki, nad którym właśnie pracujemy.
To dobra okazja, aby porozmawiać o iteracyjnym procesie, który przechodzimy z całą sztuką, którą tworzymy, zwłaszcza z zaktualizowanymi modelami postaci. Nie nazywamy nic naprawdę "kompletnym", dopóki nie trafi to do gry i nie spełnienia wszystkich naszych (i Waszych!) oczekiwań. Oznacza to, że jeśli chodzi o pojęcie sztuki, modelowania, teksturowania, strojenia i animacji, wszystko zawsze może być poddane dyskusji i zmianom, a my ciągle o tym myślimy i rewidujemy. Tworzenie tych zaktualizowanych modeli jest połączone z ogromnym wysiłkiem całej ekipy i ciągle rozważamy opinie i sugestie na temat tego, co możemy zrobić lepiej. Oddaliśmy się w pełni temu procesowi, a Nocna Elfka stała się wyjątkową okazją do pokazania tego.
Nocna Elfka była jednym z pierwszych modeli, które zaczęliśmy, ale w trakcie rozwoju kolejnych modeli postaci zmieniliśmy także ogólny wygląd, w kierunku którego zmierzaliśmy pracując nad modelami i podczas procesu ich tworzenia. Ostatecznie uznaliśmy, że aby oddać sprawiedliwość Nocnej Elfce, musieliśmy spojrzeć na jej model w świeży sposób i wziąć pod uwagę to, czego nauczyliśmy się podczas pracy nad pozostałymi modelami. Nocne Elfy mają wyraźny, ale delikatny charakter - kosztowało nas dużo czasu i energii, aby to w pełni oddać.
Jak z każdym zaktualizowanym modelem, naszym celem jest utrzymanie tego, co osiągnął oryginalny model, nienaruszonym, podczas gdy, korzystając z dodatkowej wierności aby uwidocznić cechy, które nie były w stanie być w pełni pokazane w niższych rozdzielczościach i teksturach. Ogólnie rzecz biorąc, zrobiliśmy jej nowy model nieco bardziej zdefiniowany, niektóre z jej proporcji są nieco bardziej realistyczne i dodaliśmy trochę więcej mięśni. Chcieliśmy wizualnie pokazać, że jest ona w pełni zdolną łowczynią i wojownikiem, a małe detale jak tonacje mięśni pozwalają to uwidocznić. Dodatkowy nacisk położyliśmy na ręce i paznokcie, które lekko zaostrzone napomykają o jej dzikiej naturze.
Na koniec, tak ważne uszy Nocnych Elfów. W oryginalnym modelu były one dosłownie osobną częścią geometrii, efektywnie przyczepioną do głowy Nocnego Elfa. W nowych modelach w pełni zintegrowaliśmy uszy z geometrią głowy, co daje bardziej naturalny i wysoki jakościowo wygląd.
Poprosiłem Tamarę Bakhlycheva, która również pracuje nad modelem Nocnej Elfki, o kilka myśli na koniec.
Cześć, jestem Tamara z zespołu artystycznego World of Warcraft. Możliwość pracy nad modelem Nocnej Elfki była wspaniałym doświadczeniem i zespół ciężko pracował nad zachowaniem ikonicznego wizerunku Nocnych Elfów - pięknych, dzikich i niebezpiecznych. Mam nadzieję, że będzie się Wam tak przyjemnie grało Waszą nową Nocną Elfką, jak nam przyjemnie było ją tworzyć.
Tu znowu Chris: dziękujemy za przeczytanie, czekamy na kolejną okazję podzielenia się z Wami dalszymi informacjami o procesie wprowadzania sztuki w Warlords of Draenor - i dalej - w życie. Dzięki!
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz