Artcraft - Nowe Modele Krwawych Elfów
Quass, | Komentarze : 9Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
Witajcie w elfickiej edycji Artcrafta! Wiemy, że wielu z was długo czekało na tę aktualizację, więc przedstawię jedynie krótkie tło sytuacji, a potem przejdziemy prosto do obrazów.
Zdajemy sobie sprawę, że istnienie starych modeli, kiedy większość nowych jest już dostępna nie jest fajne, zwłaszcza, jeżeli twoja postać należy do rasy Krwawych Elfów. Pracujemy najpilniej jak się da, aby rozwiązać tę sytuację jak najszybciej, jednocześnie nie dopuszczając do spadku jakości modeli. Nie znamy jeszcze dokładnej daty ich udostępnienia, ale jesteśmy zadowoleni z kierunku w jakim zmierzają. W tym momencie skupiamy się na różnych wariacjach modeli oraz tekstur, a także na nowych animacjach. W dużym stopniu usprawniliśmy nasz system, więc mamy nadzieję, że wszystko pójdzie gładko i już niebawem będziecie mogli zobaczyć nowe modele w akcji.
Starszy grafik Dusty Nolting zajmuje się modelem Krwawej Elfki - oto jego przemyślenia:
Starszy grafik Joe Keller pracuje nad modelem mężczyzny z rasy Krwawych Elfów. Oto co ma do powiedzenia o swoim podejściu do jego tworzenia:
Dziękujemy, że poświęciliście czas na zapoznanie się z obecnym stanem naszej aktualizacji. Jesteśmy podekscytowani, mogąc wkrótce umieścić ją w grze i pracujemy nad tym, aby stało się to jak najszybciej. Jednak jak zwykle, jakość i zaprezentowanie najlepszego, najbardziej dopracowanego produktu jest dla nas najważniejsze.
Dziękujemy! Shorel’aran!
Zdajemy sobie sprawę, że istnienie starych modeli, kiedy większość nowych jest już dostępna nie jest fajne, zwłaszcza, jeżeli twoja postać należy do rasy Krwawych Elfów. Pracujemy najpilniej jak się da, aby rozwiązać tę sytuację jak najszybciej, jednocześnie nie dopuszczając do spadku jakości modeli. Nie znamy jeszcze dokładnej daty ich udostępnienia, ale jesteśmy zadowoleni z kierunku w jakim zmierzają. W tym momencie skupiamy się na różnych wariacjach modeli oraz tekstur, a także na nowych animacjach. W dużym stopniu usprawniliśmy nasz system, więc mamy nadzieję, że wszystko pójdzie gładko i już niebawem będziecie mogli zobaczyć nowe modele w akcji.
Starszy grafik Dusty Nolting zajmuje się modelem Krwawej Elfki - oto jego przemyślenia:
Początkowo Horda oznaczała brutali, krew i grzmoty. Krwawe Elfy dodały jej odrobinę subtelności. Myślę, że był to jeden z najważniejszych aspektów tej rasy, który należało zachować. Ulepszaliśmy model małymi, przemyślanymi krokami, aby mieć pewność, że wszystko będzie w jak najlepszym porządku. To delikatne detale, jak kształt nosa lub opuszki palców, tworzą największe wyzwanie podczas ulepszania Krwawej Elfki.
Starszy grafik Joe Keller pracuje nad modelem mężczyzny z rasy Krwawych Elfów. Oto co ma do powiedzenia o swoim podejściu do jego tworzenia:
Krwawy Elf już teraz posiada unikalną osobowość, dzięki swojej łatwo rozpoznawalnej pozie i gustownej fryzurze. Ulepszenie modelu pozwala nam lepiej zdefiniować i skupić się na tych cechach. Jego budowa, rysy twarzy i włosy zostaną ulepszone, ale zachowają swój charakterystyczny wygląd, podnosząc go do poziomu reszty nowych modeli.
Dziękujemy, że poświęciliście czas na zapoznanie się z obecnym stanem naszej aktualizacji. Jesteśmy podekscytowani, mogąc wkrótce umieścić ją w grze i pracujemy nad tym, aby stało się to jak najszybciej. Jednak jak zwykle, jakość i zaprezentowanie najlepszego, najbardziej dopracowanego produktu jest dla nas najważniejsze.
Dziękujemy! Shorel’aran!
Przegląd zestawów Tier 17
Quass, | Komentarze : 17Ranking Klątwy Naxxramas: Rewir Zbrojnych
Temahemm, | Komentarze : 6Po nieoczekiwanie długiej przerwie wracamy z kolejnym Rankingiem Klątwy Naxxramas. Od premiery pierwszej przygody Hearthstone minęło parę miesięcy, tym samym zmieniła się przydatność niektórych kart. Trzeci rewir przyniósł ze sobą najwięcej z nich - Miracle Shaman, który wykorzystuje 1/3 obecnych w dzisiejszym rankingu kart, równie szybko zdobył popularność, co odszedł w niepamięć. Nie widujemy już w Zoo Pana Śmierci, nie wspominając o Tańczących Mieczach, goszczących w tej talii krócej niż tydzień. Czas zatem zrewidować część poglądów o nagrodach Rewiru Zbrojnych.
6. Dancing Swords - 1HP nie jest tego wart
Miecze nie wymagają większego komentarza: większość klas posiada lepszych stronników za 3 many (nawet neutralny Injurd Blademaster sobie poradzi), a dodatkowy punkt życia pozwoli przeżyć może turę dłużej. Nigdy nie zmniejszymy przewagi wroga, na jego tempo też specjalnie to nie wpłynie. Jedyne zastosowanie, jakie dostrzegam, to Mill Decki, czyli talie skupiające się na dobieraniu wrogowi tylu kart, że w końcu zaczyna je tracić. Wydawać by się mogło, że wystarczy mieć w ręce Wyciszenie, ale poświęcanie tylu środków dla tak niewielkiej korzyści trudno nazwać dobrym pomysłem.
5. Baron Rivendare - element combo, które rzadko się udaje
Początkowo Baron wywołał wokół siebie duże zainteresowanie; to dzięki niemu po raz pierwszy zobaczyliśmy 6 Leeroy'ów Jenkinsów w jednej turze, to on miał być główną strukturą nowych talii opartych na Agonii. Zerwikrusz nie przetrwał jednak próby czasu i dzisiaj trudno go gdziekolwiek spotkać. Oczywiście najlepiej łączyć go z zaklęciami Szamana - Duch Przodków i Reinkarnacja - ale tego typu kombinacja bardzo rzadko zapewnia natychmiastową wygraną; obecnie można jej użyć głównie w sytuacjach, gdy wcześniej wystawiło się coś na planszę. Po co więc dodawać do talii stronników, którzy działają tylko jeżeli ma się przewagę, łatwo ich skontrować (Kodo, Shadow Word) i sami w sobie nie stanowią zagrożenia? Uwaga - jeżeli na stole masz drugiego Barona, efekt się nie skumuluje.
4. Reincarnate - udajmy, że Miracle Shaman istnieje naprawdę
No właśnie, jak to z tym Cudotwórczym Thrallem jest naprawdę? Powiedzmy, że trochę inaczej niż w WoWie; jeśli chcesz, żeby wysolował Deathwinga, potrzebujesz czegoś ponad wskrzeszanie swoich stronników. Reinkarnacja dobrana w kryzysowym momencie raczej nie pozwoli rozwiązać wielu problemów, a jak pisałem przy Baronie Zerwikruszu, budowanie talii na zasadzie "jeśli tylko wszystko pójdzie po mojej myśli" jest błędem. Mimo wszystko, sens w Reinkarnacji znaleźć łatwiej, niż w Ancestral Healing, bo potrafi przywrócić Boską Tarczę, aktywować Agonię, a w połączeniu z Duchem Przodków - sklonować stronnika. W Goblins vs Gnomes z pewnością zyska trochę na sile, za sprawą nowych Załogowych Mechów.
3. Death Lord - dobry przeciw aggro, ryzykowny przeciw control
Podliczając statystyki dochodzę do wniosku, że bez towarzyszącej mu wady kosztowałby 5 many. Idąc tym tokiem myślenia, Pan Śmierci, aby się zwrócił, musi zmusić wroga do wydania dodatkowych 2 kryształów many. A że Kapłan potrafi takiego stronnika leczyć i leczyć... Wracając do umiejętności, której skutki przynoszą, ładnie mówiąc, wątpliwe korzyści: zdarzy się, że oszczędzimy Paladynowi fatygę z Tirionem Fordrigniem, ale w najlepszym wypadku, oponent straci okazję do wykorzystania Okrzyku Bojowego (np. Azure Drake), albo my zaprzepaścimy jego combo (np. gdy zabijemy Leeroy'a Jenkinsa zanim ten zaszarżuje). Na szczęście prawie żaden Szaman nie korzysta z Earth Elementala, więc nie trzeba się obawiać tego, że pozbędziemy się Przeładowania. Naturalnie, 2 punkty ataku wystawiają Pana Śmierci na niebezpieczeństwo szybkiego skontrowania, chociaż w niektórych sytuacjach Cabal Shadow Priest ze strony przeciwnika może mieć dobre skutki.
2. Void Caller - Sukkub i Lord Otchłani w końcu grywalni...?
Herold miał zapoczątkować nową modę u Czarnoksiężnika - upychanie do talii wszystkich Demonów. Jak skończył się ten pomysł być może sami wiecie, ale dla tych, którzy mają szczęście nie trafiać na Zoo- i Handlocków w rozgrywkach rankingowych - w porównaniu do innych rozwiązań okazał się zbyt słaby. Nieprzyjemne, wręcz uniemożliwiające zagranie efekty takich stronników jak Succubus czy Pit Lord, są negowane przez Herolda, ale Szarża Doom Guarda pozostaje, więc póki nie wyjmie z naszej ręki Lorda Jaraxxusa lub Void Terrora, jego Agonia będzie korzystna. Sęk jednak w tym, że możemy to zrobić tylko dwa razy, a za resztę przyjdzie nam ponieść przykrą opłatę. Nic nie stoi na przeszkodzie, by ograniczyć liczbę Demonów, tyle że wtedy trudniej na nie trafić i wymaga to marnowania miejsca na Sense Demons. Dlatego też Herold Pustki, pomimo ciekawego konceptu, sprawdza się głównie na arenie, a w rankingu potrzebuje innej mety i wsparcia nowych kart.
1. Spectral Knight - ty dostajesz Druida Szponów, ty też dostajesz Druida Szponów, wszyscy dostajecie Druida Szponów!
Przed Naxxramas nie istniało wielu udanych, a zarazem neutralnych stronników za 5 many - zmieniło się to, gdy wprowadzono Śluzożera, Loatheba i właśnie Widmowego Rycerza - odpowiadającego statystykami uwielbianemu wówczas Druidowi Szponów. Różnica polega na tym, że Rycerza nie da się zniszczyć bezpośrednim zaklęciem. Dodanie mu Prowokacji przy użyciu Defender of Argus oznacza, że wróg będzie musiał naprawdę się natrudzić, aby go zabić; 3 mali stronnicy to norma. Wciąż jednak pozostaje podatny na Betrayal i Con of Cold (pozycjonowanie obok słabych lub ukrytych stronników nierzadko rozwiązuje problem) oraz może stać się celem Okrzyków Bojowych. Pod względem solidności wyprzedza większość kart, aczkolwiek traci na użyteczności, gdy wróg ma stół wypełniony stronnikami o dużym ataku. Bądź co bądź, równie samowystarczalne karty są nieocenione, przede wszystkim na arenie.
Konkurs: 10 dni pełnych nagród na 10-lecie World of Warcraft!
Kumbol, | Komentarze : 86
Rozpoczęły się radosne obchody 10 rocznicy wydania World of Warcraft. Na lądzie, na wodzie, w przestworzach... w samej grze bardzo nostalgicznie, a w internetach konkursowo! Wspólnie z cdp.pl, polskim wydawcą gier Blizzard Entertainment, mamy przyjemność zaprosić Was do specjalnego konkursu rocznicowego, w którym do wygrania największa w historii WoWCenter.pl pula nagród. To będzie 10 konkursowych dni na 10-lecie WoWa!
W ciągu 10 dni, począwszy od dziś aż do poniedziałku, 1-go grudnia 2014, do wygrania mamy fenomenalne nagrody. Nie jedną, a (uwaga!) aż dwie Edycje Kolekcjonerskie World of Warcraft: Warlords of Draenor, aż 50 T-shirtów Warlords of Draenor oraz 50 toreb Blizzard Entertainment! Z pewnością chcecie wiedzieć, jak dobrać się do tych wszystkich wspaniałości.
Postaraliśmy się, by konkurs nie był zbyt trudny, a jednocześnie wymagał odrobiny wysiłku oraz szczypty szczęścia - jak to zwykle w konkursach bywa. Pamiętacie jeden z poprzednich, o betę Hearthstone? Zauważycie pewne podobieństwa. Otóż codziennie, o porze różnej - ale ludzkiej! - gdzieś w obrębie strony WoWCenter.pl pojawi się rocznicowe logo, takie jak na banerze powyżej. Jego kliknięcie spowoduje odblokowanie pytania dla danego dnia na specjalnej konkursowej podstronie. Zagadnienia obejmą ogólną wiedzę o Warlords of Draenor i World of Warcraft. Zwięzłą odpowiedź wpisujecie w polu formularza i wysyłacie do nas, a my notujemy Wasz czas. Żebyście nie musieli buszować po naszej stronie całą dobę, każdego dnia za pośrednictwem naszego facebooka i twittera poinformujemy o pojawieniu się konkursowego odnośnika - przydatne będzie więc śledzenie nas na wspomnianych mediach społecznościowych.
Codziennie zestaw koszulka + torba wygrywa 5 najszybszych użytkowników, którzy udzielili poprawnej odpowiedzi. Wyścig po Edycje Kolekcjonerskie jest natomiast długodystansowy - warto grać codziennie. Ostatniego dnia konkursu zsumujemy wszystkie czasy odpowiedzi, a kolekcjonerki Warlords of Draenor otrzymają dwie pierwsze osoby z łącznie najkrótszym czasem nadsyłania poprawnej odpowiedzi na każde z 10 pytań.
Pierwszego ukrytego logo szukajcie już dziś od 21:30! Świętujcie razem z nami 10 niesamowitych lat w World of Warcraft. Powodzenia w konkursie!
Jak wziąć udział: raz dziennie, od momentu ogłoszonego na fanpage'u i twitterze WoWCenter.pl, odszukać w obrębie portalu rocznicowe logo, kliknąć je i odpowiedzieć na pytanie dot. World of Warcraft
Nagrody:
Zasady wyboru zwycięzców: Kto pierwszy, ten lepszy - codziennie zestaw koszulka + torba wygrywa 5 pierwszych użytkowników, którzy nadeślą prawidłową odpowiedź na odblokowane pytanie. Edycje kolekcjonerską wygrywają 2 pierwsze osoby z najkrótszą sumą czasów odpowiedzi na wszystkie pytania.
Czas trwania konkursu: 22.11.2014 do 01.12.2014
Przydatne:
Wyniki:
Zdobywcy Edycji Kolekcjonerskich Warlords of Draenor:
Zwycięzcy 22.11: Artemik, konkastonka, Kremik13, Dzastin, invictus
Zwycięzcy 23.11: rashas, Puchy11, Nerso, argadan, Mikah
Zwycięzcy 24.11: KeiNxD, Beshi, Hipolit, danzelpl, Sarenus
Zwycięzcy 25.11: Labrahiem, Tomaras, Kojt, Regis1, Ventas
Zwycięzcy 26.11: MrPiteer, Schlafrok, Knarl, Roni3123, Odine
Zwycięzcy 27.11: Aror, Pesong, Przeipu, Squa, Straturos
Zwycięzcy 28.11: nehel, Tezuki, Cor, DeeerMJ, Elenedhel
Zwycięzcy 29.11: Elainee, jacozewa, Anvilek, nehbet, Rikardo0
Zwycięzcy 30.11: akard, Meviuz, velerion, Venito, Mutran
Zwycięzcy 01.12: Greg, Czartoryski, Francuz1992, fifek, mracer164
W ciągu 10 dni, począwszy od dziś aż do poniedziałku, 1-go grudnia 2014, do wygrania mamy fenomenalne nagrody. Nie jedną, a (uwaga!) aż dwie Edycje Kolekcjonerskie World of Warcraft: Warlords of Draenor, aż 50 T-shirtów Warlords of Draenor oraz 50 toreb Blizzard Entertainment! Z pewnością chcecie wiedzieć, jak dobrać się do tych wszystkich wspaniałości.
Postaraliśmy się, by konkurs nie był zbyt trudny, a jednocześnie wymagał odrobiny wysiłku oraz szczypty szczęścia - jak to zwykle w konkursach bywa. Pamiętacie jeden z poprzednich, o betę Hearthstone? Zauważycie pewne podobieństwa. Otóż codziennie, o porze różnej - ale ludzkiej! - gdzieś w obrębie strony WoWCenter.pl pojawi się rocznicowe logo, takie jak na banerze powyżej. Jego kliknięcie spowoduje odblokowanie pytania dla danego dnia na specjalnej konkursowej podstronie. Zagadnienia obejmą ogólną wiedzę o Warlords of Draenor i World of Warcraft. Zwięzłą odpowiedź wpisujecie w polu formularza i wysyłacie do nas, a my notujemy Wasz czas. Żebyście nie musieli buszować po naszej stronie całą dobę, każdego dnia za pośrednictwem naszego facebooka i twittera poinformujemy o pojawieniu się konkursowego odnośnika - przydatne będzie więc śledzenie nas na wspomnianych mediach społecznościowych.
Codziennie zestaw koszulka + torba wygrywa 5 najszybszych użytkowników, którzy udzielili poprawnej odpowiedzi. Wyścig po Edycje Kolekcjonerskie jest natomiast długodystansowy - warto grać codziennie. Ostatniego dnia konkursu zsumujemy wszystkie czasy odpowiedzi, a kolekcjonerki Warlords of Draenor otrzymają dwie pierwsze osoby z łącznie najkrótszym czasem nadsyłania poprawnej odpowiedzi na każde z 10 pytań.
Pierwszego ukrytego logo szukajcie już dziś od 21:30! Świętujcie razem z nami 10 niesamowitych lat w World of Warcraft. Powodzenia w konkursie!
10 dni nagród na 10-lecie World of Warcraft
Konkurs rocznicowy WoWCenter.pl i cdp.pl
Konkurs rocznicowy WoWCenter.pl i cdp.pl
Jak wziąć udział: raz dziennie, od momentu ogłoszonego na fanpage'u i twitterze WoWCenter.pl, odszukać w obrębie portalu rocznicowe logo, kliknąć je i odpowiedzieć na pytanie dot. World of Warcraft
Nagrody:
- 2x Edycja Kolekcjonerska Warlords of Draenor,
- 50x T-shirt Warlords of Draenor,
- 50x materiałowa torba Blizzard Entertainment.
Zasady wyboru zwycięzców: Kto pierwszy, ten lepszy - codziennie zestaw koszulka + torba wygrywa 5 pierwszych użytkowników, którzy nadeślą prawidłową odpowiedź na odblokowane pytanie. Edycje kolekcjonerską wygrywają 2 pierwsze osoby z najkrótszą sumą czasów odpowiedzi na wszystkie pytania.
Czas trwania konkursu: 22.11.2014 do 01.12.2014
Przydatne:
- Zarejestruj się na WoWCenter.pl (konto wymagane do wzięcia udziału w konkursie),
- Polub WoWCenter.pl na facebooku
- Śledź WoWCenter.pl na twitterze
Wyniki:
Zdobywcy Edycji Kolekcjonerskich Warlords of Draenor:
- invictus (1 godzina, 28 minut i 32 sekundy)
- konkastonka (1 godzina, 35 minut i 51 sekund)
Zwycięzcy 22.11: Artemik, konkastonka, Kremik13, Dzastin, invictus
Zwycięzcy 23.11: rashas, Puchy11, Nerso, argadan, Mikah
Zwycięzcy 24.11: KeiNxD, Beshi, Hipolit, danzelpl, Sarenus
Zwycięzcy 25.11: Labrahiem, Tomaras, Kojt, Regis1, Ventas
Zwycięzcy 26.11: MrPiteer, Schlafrok, Knarl, Roni3123, Odine
Zwycięzcy 27.11: Aror, Pesong, Przeipu, Squa, Straturos
Zwycięzcy 28.11: nehel, Tezuki, Cor, DeeerMJ, Elenedhel
Zwycięzcy 29.11: Elainee, jacozewa, Anvilek, nehbet, Rikardo0
Zwycięzcy 30.11: akard, Meviuz, velerion, Venito, Mutran
Zwycięzcy 01.12: Greg, Czartoryski, Francuz1992, fifek, mracer164
Warlords of Draenor: Podróż w głąb Highmaul
Quass, | Komentarze : 10
W dzisiejszym artykule przyjrzymy się pierwszemu rajdowi w Warlords of Draenor, który będzie dostępny na europejskich serwerach już od 3 grudnia. Blizzard przybliży wam krótko historię bossów i harmonogram udostępniania każdej wersji Highmaul.
Zapraszamy do lektury naszego tłumaczenia artykułu o majestatycznym sercu ogrzej cywilizacji, na którego podbój już wkrótce wyruszycie:
Highmaul to siedziba władców Imperium Gorian, cywilizacji ogrów, która przez wiele pokoleń sprawowała rządy nad Draenorem, nim na planetę przybyli draenei. Ogromne miasto, przeczące ogrzej reputacji o ich rzekomej głupocie i brutalności, wypełniają tłoczne targowiska, bogaci możnowładcy i echo ryku tłumów na widowni Koloseum przetaczające się przez ulice slumsów. Widoczna z każdego miejsca wewnątrz murów cytadela Imperatora Mar'goka rzuca długi cień na miasto, przypominając o jego czujnym oku i żelaznej pięści.
Zlokalizowany w Nagrandzie Highmaul to imponujący odcinek kontrolowanego przez ogry terytorium. Rajd zawiera siedem bossów, z których trzy są opcjonalne: The Butcher, Tectus i Brackenspore. Wymagany od graczy poziom przedmiotów, aby dostać się do domeny ogrów w trybie Wyszukiwarki rajdów (Raid Finder), będzie wynosił 615.
Poniżej krótkie podsumowanie bossów, z którymi będziesz mógł zmierzyć się w Highmaul. Dodatkowe informacje na temat ich umiejętności i wskazówki dla każdej z ról znajdziesz w Dzienniku Lochów, wewnątrz gry.
Przedział poziomu przedmiotów do zdobycia: 640-685
Kargath Bladefist - Kargath, wódz klanu Zdruzgotanej Dłoni, doprowadził do perfekcji swoje umiejętności w walce jako więzień podczas ogrzych walk gladiatorów. W zamian za obietnicę wolności zgładził niezliczone rzesze przeciwników jedynie po to, by na końcu zostać zamkniętym z innymi wysłużonymi „mistrzami areny“. Napędzany wściekłością, Kargath odciął swoją własną dłoń, aby uciec i poprowadzić bunt, który nasączył Nagrand krwią ogrów. Teraz powraca na arenę, by nauczyć was prawdziwej definicji słowa „dzikość“.
The Butcher (Boss opcjonalny) - Możliwe, że ten urodzony w cuchnącej, najniższej części Highmaul ogr posiadał kiedyś zwyczajne imię, jednak zostało ono już dawno zapomniane. Był wykorzystywany i bity od najmłodszych lat, lecz niedola jedynie umocniła jego ciało, niszcząc przy tym umysł. Nie ma już ogra w Highmaul, który nie omijałby go szerokim łukiem, patrząc jak wycina kolejne kawałki ubitych dzików, starając się przyśpieszyć upływ dni.
Tectus (Boss opcjonalny) - Tectus, starożytne wcielenie chaotycznych sił, które ukształtowały Draenor, został spaczony i uwięziony przez oszalałych Wyblakłych Orków, którzy sami mają trudności z zachowaniem kontroli nad tą imponującą siłą natury.
Brackenspore (Boss opcjonalny) - Kiedy statek oblężniczy Żelaznej Hordy zacumował na wodach nieopodal Highmaul, przyciągnął on uwagę Brackenspore’a, starożytnego podwodnego wędrowca. Ten wodny olbrzym rozprzestrzenia grzybnię i mech z każdym swoim krokiem. Prowadzi go prymitywny instynkt, budzący wolę wytępienia wszelkich śladów cywilizacji na Draenorze.
Twin Ogron - Pol i Phemon, strzegący dostępu do Gorthenonu na szczycie Highmaul, są osobistymi strażnikami Imperatora Mar’goka. Niezrównani w sile i determinacji, ogrońscy bracia swój niedobór inteligencji nadrabiają ogromnym wzrostem i brutalną siłą.
Ko’ragh - Ko’ragh był jedynym ogrem, który przeżył bezpośredni kontakt z tajemniczym reliktem odnalezionym w jednym z ogrzych wykopalisk Nagrandu, dając mu niemal całkowitą odporność na każdy rodzaj magii. Mnożyły się pogłoski o jego kontaktach z Imperatorem, a niektórzy zastanawiali się dlaczego pozostaje mu posłuszny pomimo swoich nowych, niezwykłych zdolności.
Imperator Mar’gok - Jako wielki Imperator Highmaul, Mar’gok pochodzi z długiego rodu magów, którzy sprawowali władzę nad imperium Gorian. Ze sprytem dorównującym swojej brutalności, Mar’gok dostrzegł rosnącą falę Żelaznej Hordy i to, czym skutkowałoby stawienie jej czoła. Zgodził się na zawarcie przymierza z Grommashem, jednak wciąż szuka sposobów, by przechylić szalę władzy na swoją stronę.
Harmonogram udostępniania rajdu:
Aby pomóc wam zaplanować nadchodzące eskapady do serca tego nowego, niebezpiecznego miejsca, przygotowaliśmy dla was harmonogram odblokowywania rajdu Highmaul:
3 grudnia 2014
10 grudnia 2014
17 grudnia 2014
7 stycznia 2015
Witajcie! Z tej strony wasz ulubiony amator popcornu oraz były właściciel pewnego skromnego fanpage'a.
Były? A no właśnie. Mam przyjemność ogłosić, że dzisiejszego dnia dołączyłem do grona redaktorów WoWCenter.pl! Po dwunastu godzinach negocjacji z Kumbolem, siedmiu aplikacjach wysłanych do Blizzarda, trzech listach polecających z podpisami Metzena, Morhaima i tego trzeciego, w końcu udało mi się przekraść na tę stronę młotka Caritas...
Dobra, suchary na bok. Jestem naprawdę bardzo wdzięczny Kumbolowi i całej reszcie za tę szansę. Mam nadzieję, że dobrze sprawdzę się w roli nowego redaktora i mój każdy nowy wpis będzie lepszy od poprzedniego :-)
Aha, zapomniałbym: wesołej 10-tej rocznicy WoWa!
Zapraszamy do lektury naszego tłumaczenia artykułu o majestatycznym sercu ogrzej cywilizacji, na którego podbój już wkrótce wyruszycie:
Cytat z: Nethaera (źródło)
Highmaul to siedziba władców Imperium Gorian, cywilizacji ogrów, która przez wiele pokoleń sprawowała rządy nad Draenorem, nim na planetę przybyli draenei. Ogromne miasto, przeczące ogrzej reputacji o ich rzekomej głupocie i brutalności, wypełniają tłoczne targowiska, bogaci możnowładcy i echo ryku tłumów na widowni Koloseum przetaczające się przez ulice slumsów. Widoczna z każdego miejsca wewnątrz murów cytadela Imperatora Mar'goka rzuca długi cień na miasto, przypominając o jego czujnym oku i żelaznej pięści.
Zlokalizowany w Nagrandzie Highmaul to imponujący odcinek kontrolowanego przez ogry terytorium. Rajd zawiera siedem bossów, z których trzy są opcjonalne: The Butcher, Tectus i Brackenspore. Wymagany od graczy poziom przedmiotów, aby dostać się do domeny ogrów w trybie Wyszukiwarki rajdów (Raid Finder), będzie wynosił 615.
Poniżej krótkie podsumowanie bossów, z którymi będziesz mógł zmierzyć się w Highmaul. Dodatkowe informacje na temat ich umiejętności i wskazówki dla każdej z ról znajdziesz w Dzienniku Lochów, wewnątrz gry.
Przedział poziomu przedmiotów do zdobycia: 640-685
Kargath Bladefist - Kargath, wódz klanu Zdruzgotanej Dłoni, doprowadził do perfekcji swoje umiejętności w walce jako więzień podczas ogrzych walk gladiatorów. W zamian za obietnicę wolności zgładził niezliczone rzesze przeciwników jedynie po to, by na końcu zostać zamkniętym z innymi wysłużonymi „mistrzami areny“. Napędzany wściekłością, Kargath odciął swoją własną dłoń, aby uciec i poprowadzić bunt, który nasączył Nagrand krwią ogrów. Teraz powraca na arenę, by nauczyć was prawdziwej definicji słowa „dzikość“.
The Butcher (Boss opcjonalny) - Możliwe, że ten urodzony w cuchnącej, najniższej części Highmaul ogr posiadał kiedyś zwyczajne imię, jednak zostało ono już dawno zapomniane. Był wykorzystywany i bity od najmłodszych lat, lecz niedola jedynie umocniła jego ciało, niszcząc przy tym umysł. Nie ma już ogra w Highmaul, który nie omijałby go szerokim łukiem, patrząc jak wycina kolejne kawałki ubitych dzików, starając się przyśpieszyć upływ dni.
Tectus (Boss opcjonalny) - Tectus, starożytne wcielenie chaotycznych sił, które ukształtowały Draenor, został spaczony i uwięziony przez oszalałych Wyblakłych Orków, którzy sami mają trudności z zachowaniem kontroli nad tą imponującą siłą natury.
Brackenspore (Boss opcjonalny) - Kiedy statek oblężniczy Żelaznej Hordy zacumował na wodach nieopodal Highmaul, przyciągnął on uwagę Brackenspore’a, starożytnego podwodnego wędrowca. Ten wodny olbrzym rozprzestrzenia grzybnię i mech z każdym swoim krokiem. Prowadzi go prymitywny instynkt, budzący wolę wytępienia wszelkich śladów cywilizacji na Draenorze.
Twin Ogron - Pol i Phemon, strzegący dostępu do Gorthenonu na szczycie Highmaul, są osobistymi strażnikami Imperatora Mar’goka. Niezrównani w sile i determinacji, ogrońscy bracia swój niedobór inteligencji nadrabiają ogromnym wzrostem i brutalną siłą.
Ko’ragh - Ko’ragh był jedynym ogrem, który przeżył bezpośredni kontakt z tajemniczym reliktem odnalezionym w jednym z ogrzych wykopalisk Nagrandu, dając mu niemal całkowitą odporność na każdy rodzaj magii. Mnożyły się pogłoski o jego kontaktach z Imperatorem, a niektórzy zastanawiali się dlaczego pozostaje mu posłuszny pomimo swoich nowych, niezwykłych zdolności.
Imperator Mar’gok - Jako wielki Imperator Highmaul, Mar’gok pochodzi z długiego rodu magów, którzy sprawowali władzę nad imperium Gorian. Ze sprytem dorównującym swojej brutalności, Mar’gok dostrzegł rosnącą falę Żelaznej Hordy i to, czym skutkowałoby stawienie jej czoła. Zgodził się na zawarcie przymierza z Grommashem, jednak wciąż szuka sposobów, by przechylić szalę władzy na swoją stronę.
Harmonogram udostępniania rajdu:
Aby pomóc wam zaplanować nadchodzące eskapady do serca tego nowego, niebezpiecznego miejsca, przygotowaliśmy dla was harmonogram odblokowywania rajdu Highmaul:
3 grudnia 2014
- Highmaul dostępny na poziomach Normalnym i Heroicznym.
10 grudnia 2014
- Poziom Mityczny i pierwsze skrzydło w trybie Wyszukiwarki rajdów (Kargath, The Butcher, Brackenspore) odblokowane.
17 grudnia 2014
- Drugie skrzydło w trybie Wyszukiwarki rajdów (Tectus, Twin Ogron, Ko’ragh) odblokowane.
7 stycznia 2015
- Trzecie skrzydło w trybie Wyszukiwarki rajdów (Imperator Mar’gok) odblokowane.
Były? A no właśnie. Mam przyjemność ogłosić, że dzisiejszego dnia dołączyłem do grona redaktorów WoWCenter.pl! Po dwunastu godzinach negocjacji z Kumbolem, siedmiu aplikacjach wysłanych do Blizzarda, trzech listach polecających z podpisami Metzena, Morhaima i tego trzeciego, w końcu udało mi się przekraść na tę stronę młotka Caritas...
Dobra, suchary na bok. Jestem naprawdę bardzo wdzięczny Kumbolowi i całej reszcie za tę szansę. Mam nadzieję, że dobrze sprawdzę się w roli nowego redaktora i mój każdy nowy wpis będzie lepszy od poprzedniego :-)
Aha, zapomniałbym: wesołej 10-tej rocznicy WoWa!
Gobliny vs Gnomy: Części zamienne!
Temahemm, | Komentarze : 2Cytat z: Zeriyah (źródło)
Dziś kontynuujemy naszą przygodę z nowymi kartami oraz przyglądamy się kolejnym motywom przewodnim, które pojawią się w pierwszym, wybuchowym dodatku do Hearthstone: Gobliny vs Gnomy!
Co się dzieje z bezużytecznymi częściami, kiedy jakiś goblin lub gnom kończy budowę jednego ze swoich szalonych wynalazków? To dość podchwytliwe pytanie. Dla gnomów i goblinów nie ma bowiem czegoś takiego, jak bezużyteczne części! Kiedy jeden z ich wynalazków znajdzie się na polu bitwy, po walce zawsze można gdzieś znaleźć jakiś nieuszkodzony fragment opancerzenia, działające wirujące ostrze albo przełączalny zmiano-odwracacz. Każdy mądry goblin i gnom wie, że nie ma nic lepszego do wzmacniania sojuszników, niż zgubione przez Mechy części zamienne.
W dodatku Gobliny vs Gnomy części zamienne są zaklęciami kosztującymi 1 pkt. many, których można używać w przeróżnych sytuacjach. Co może być lepszego od Yeti z Zimnych Wichrów? Yeti z Zimnych Wichrów z Wirującymi Ostrzami! Czy twój Pajęczy Czołg jest za mało pancerny? Dospawaj Przerdzewiały Klakson (część zamienną), aby zapewnić mu Prowokację. Teraz przeciwnicy nie będą mogli go zignorować. W grze jest siedem przydatnych części zamiennych, którymi można wzmocnić swoich stronników. Każdą z nich można zdobyć ze zniszczonych Mechów lub dzięki stronnikom, którzy przynoszą części zamienne podczas dołączania do bitwy.
Wypatrujcie kart tworzących lub wykorzystujących części zamienne, które należą do kategorii zaklęć, więc mogą być używane w połączeniu z dowolnym stronnikiem, a nie tylko Mechem. Części zamienne są bardziej uniwersalne niż myślicie!
Poprzednie artykuły o motywach przewodnich dodatku Gobliny vs Gnomy
Poprawki związane ze sprzętem za punkty Conquest
Tajgeer, | Komentarze : 0
Udało się Wam zdobyć specjalne skrzynki na Ashran lub w mini-wydarzeniach? Zdarzyło się Wam wyciągnąć z nich sprzęt lepszy, niż się spodziewaliście? Taki ładny, fioletowy, który normalnie będzie do nabycia za punkty Conquest? Nacieszcie się nim, bo to był błąd, który właśnie został poprawiony. Wraz ze startem pierwszego sezonu PvP ery Warlords of Draenor pozyskane dotąd punkty Conquest zostaną zamienione na Honor, a epicki ekwipunek Primal Gladiator ulegnie degradacji do rzadkiej jakości odpowiadającej sprzętowi za honor. I skończyło się rumakowanie.
Cytat z: Lore (źródło)
Jak wielu z Was zgłosiło podczas premiery Warlords of Draenor, w grze występowało kilka błędów, które pozwalały na przedwczesny dostęp do sprzętu Conquest. Punkty Conquest (a w niektórych przypadkach właściwe części sprzętu) były przydzielane jako nagrody w wielu różnych lokacjach, włączając w to Ashran, mimo, że sezon PvP nie był jeszcze aktywny.
Na chwilę obecną wprowadziliśmy poprawki, dzięki którym punkty Conquest, a także sprzęt za te punkty nie będą już przydzielane. Jednakże, aby zachować pełną integralność nadchodzącego sezonu PvP, musimy coś zrobić z punktami oraz sprzętem Conquest, które zostały zdobyte przez niektórych graczy.
Przed startem pierwszego sezonu PvP w Warlords, który wystartuje 2 grudnia, będziemy konwertować wszelkie punkty Conquest na Honor, podobnie do naszych przeliczeń, których dokonywaliśmy w przeszłości po zakończeniu sezonu. Każdy nadmiar punktów Honoru zostanie przekonwertowany na złoto (35 srebra za jeden punkt Honoru). Każdy istniejąca część sprzętu Primal Gladiator (Conquest) zostanie zamieniona na odpowiadającą mu część Primal Combatant (Honor).
Przepraszamy za zamieszane związane z tą sytuacją, ale cieszymy się z czystego początku sezonu PvP w dniu 2 grudnia.
Na chwilę obecną wprowadziliśmy poprawki, dzięki którym punkty Conquest, a także sprzęt za te punkty nie będą już przydzielane. Jednakże, aby zachować pełną integralność nadchodzącego sezonu PvP, musimy coś zrobić z punktami oraz sprzętem Conquest, które zostały zdobyte przez niektórych graczy.
Przed startem pierwszego sezonu PvP w Warlords, który wystartuje 2 grudnia, będziemy konwertować wszelkie punkty Conquest na Honor, podobnie do naszych przeliczeń, których dokonywaliśmy w przeszłości po zakończeniu sezonu. Każdy nadmiar punktów Honoru zostanie przekonwertowany na złoto (35 srebra za jeden punkt Honoru). Każdy istniejąca część sprzętu Primal Gladiator (Conquest) zostanie zamieniona na odpowiadającą mu część Primal Combatant (Honor).
Przepraszamy za zamieszane związane z tą sytuacją, ale cieszymy się z czystego początku sezonu PvP w dniu 2 grudnia.
World of Warcraft ponownie z 10 milionami graczy; Warlords of Draenor sprzedaje się znacznie lepiej od Pandarii
Kumbol, | Komentarze : 2
Choć oczywiście nie jest to żadnym usprawiedliwieniem dla sytuacji z jaką gracze borykali się od premiery dodatku, właśnie poznaliśmy prawdopodobnie jej najważniejszą przyczynę. Blizzard w komunikacie prasowym podał wyniki sprzedaży Warlords of Draenor i aktualną liczbę aktywnych abonentów.
Najnowsze rozszerzenie World of Warcraft w ciągu pierwszych 24 godzin od wydania znalazło się u ponad 3.3 miliona graczy - to o pół miliona więcej, niż kopii Mists of Pandaria sprzedanych... po pierwszym tygodniu. Warto też mieć na uwadze, że wynik nie uwzględnia Korei Południowej ani Chin - tam premiera rozszerzenia nastąpiła dopiero wczoraj. Dodatkowo, w piątek 13. listopada liczba aktywnych kont z opłaconym czasem gry wyniosła 10 milionów - ostatnio tak dużo osób grało w WoW-a we wrześniu 2012 roku. Oznacza to powrót 2.6 miliona abonentów względem ostatniej publicznej informacji o kondycji World of Warcraft z września.
Poniżej pełny komunikat prasowy w języku angielskim. Podmienimy go, kiedy pojawi się jego polska wersja.
Najnowsze rozszerzenie World of Warcraft w ciągu pierwszych 24 godzin od wydania znalazło się u ponad 3.3 miliona graczy - to o pół miliona więcej, niż kopii Mists of Pandaria sprzedanych... po pierwszym tygodniu. Warto też mieć na uwadze, że wynik nie uwzględnia Korei Południowej ani Chin - tam premiera rozszerzenia nastąpiła dopiero wczoraj. Dodatkowo, w piątek 13. listopada liczba aktywnych kont z opłaconym czasem gry wyniosła 10 milionów - ostatnio tak dużo osób grało w WoW-a we wrześniu 2012 roku. Oznacza to powrót 2.6 miliona abonentów względem ostatniej publicznej informacji o kondycji World of Warcraft z września.
Poniżej pełny komunikat prasowy w języku angielskim. Podmienimy go, kiedy pojawi się jego polska wersja.
Cytat z: Blizzard (źródło)
IRVINE, Calif.—November 19, 2014 — On November 13, millions of Azeroth’s champions enlisted for the war against the Iron Horde with the launch of World of Warcraft®: Warlords of Draenor™, the fifth expansion to the world’s #1 subscription-based massively multiplayer online role-playing game.* Blizzard Entertainment today announced that as of the first 24 hours of the expansion’s availability, more than 3.3 million copies had sold-through† and the game’s global subscriber base had passed 10 million, with growth across all major regions.
The release last week in North America, Latin America, Europe, Australia, New Zealand, and Southeast Asia brought some technical and demand-related issues that made the first few days especially challenging for many players. To address the issues, Blizzard worked around the clock to roll out a series of updates and increase realm capacity across the board, and performance has remained solid since then. The expansion launched today (November 20 local time) in South Korea, mainland China, Taiwan, Hong Kong, and Macau.
“We’re thrilled that so many players jumped in to play Warlords of Draenor on day one and are having a great time with the new content,” said Mike Morhaime, CEO and cofounder of Blizzard Entertainment. “We poured a lot of hard work and passion into this expansion, and we appreciate all the kind words from players and the overwhelming support they continue to show for World of Warcraft.”
In Warlords of Draenor, Garrosh Hellscream has escaped through the Dark Portal to help forge the orc clans of old into the terrifying war machine that is the Iron Horde, intent on the destruction of Azeroth. Players must mount a desperate charge into the orc homeworld of Draenor and fight alongside and against legendary characters from Warcraft®’s history to bring down the warlords before all is lost beneath the tides of iron.
As Azeroth’s heroes explore the savage world of Draenor, they’ll build and manage a mighty Garrison, a customizable stronghold that grows with them on their journey; reach new heights of power and unlock bonuses on their way to the new level cap of 100; fight the opposing faction for control of Ashran, a huge and dynamic PvP zone; and take on a wide array of Dungeons, Raids, Battlegrounds, Challenge Modes, and more.
Warlords of Draenor is available now in a digital and physical Standard Edition (SRP: $49.99 USD) as well as a Digital Deluxe Edition (SRP: $69.99), which includes in-game bonus items for World of Warcraft and other Blizzard games. The expansion is also available in a retail-exclusive Collector’s Edition (SRP: $89.99), which comes equipped with the digital bonus items from the Digital Deluxe Edition as well as a full-color hardcover art book, a behind-the-scenes two-disc Blu-ray/DVD set, a CD soundtrack, and a Warlords of Draenor mouse pad. Players should check their local retailer for details and availability.
All versions of the expansion come with one level-90 character boost, making it easier than ever for new and returning players to experience Warlords of Draenor’s content alongside their friends and family.†† For more information, visit LINK.
Warlords of Draenor has received a Teen rating from the ESRB. In addition to the English version, the expansion is available fully localized into Latin American Spanish, Brazilian Portuguese, French, German, European Spanish, Italian, Russian, Korean, traditional Chinese, and simplified Chinese.
With multiple games in development, Blizzard Entertainment has numerous positions currently available—visit LINK for more information and to learn how to apply.
The release last week in North America, Latin America, Europe, Australia, New Zealand, and Southeast Asia brought some technical and demand-related issues that made the first few days especially challenging for many players. To address the issues, Blizzard worked around the clock to roll out a series of updates and increase realm capacity across the board, and performance has remained solid since then. The expansion launched today (November 20 local time) in South Korea, mainland China, Taiwan, Hong Kong, and Macau.
“We’re thrilled that so many players jumped in to play Warlords of Draenor on day one and are having a great time with the new content,” said Mike Morhaime, CEO and cofounder of Blizzard Entertainment. “We poured a lot of hard work and passion into this expansion, and we appreciate all the kind words from players and the overwhelming support they continue to show for World of Warcraft.”
In Warlords of Draenor, Garrosh Hellscream has escaped through the Dark Portal to help forge the orc clans of old into the terrifying war machine that is the Iron Horde, intent on the destruction of Azeroth. Players must mount a desperate charge into the orc homeworld of Draenor and fight alongside and against legendary characters from Warcraft®’s history to bring down the warlords before all is lost beneath the tides of iron.
As Azeroth’s heroes explore the savage world of Draenor, they’ll build and manage a mighty Garrison, a customizable stronghold that grows with them on their journey; reach new heights of power and unlock bonuses on their way to the new level cap of 100; fight the opposing faction for control of Ashran, a huge and dynamic PvP zone; and take on a wide array of Dungeons, Raids, Battlegrounds, Challenge Modes, and more.
Warlords of Draenor is available now in a digital and physical Standard Edition (SRP: $49.99 USD) as well as a Digital Deluxe Edition (SRP: $69.99), which includes in-game bonus items for World of Warcraft and other Blizzard games. The expansion is also available in a retail-exclusive Collector’s Edition (SRP: $89.99), which comes equipped with the digital bonus items from the Digital Deluxe Edition as well as a full-color hardcover art book, a behind-the-scenes two-disc Blu-ray/DVD set, a CD soundtrack, and a Warlords of Draenor mouse pad. Players should check their local retailer for details and availability.
All versions of the expansion come with one level-90 character boost, making it easier than ever for new and returning players to experience Warlords of Draenor’s content alongside their friends and family.†† For more information, visit LINK.
Warlords of Draenor has received a Teen rating from the ESRB. In addition to the English version, the expansion is available fully localized into Latin American Spanish, Brazilian Portuguese, French, German, European Spanish, Italian, Russian, Korean, traditional Chinese, and simplified Chinese.
With multiple games in development, Blizzard Entertainment has numerous positions currently available—visit LINK for more information and to learn how to apply.