Sesja pytań i odpowiedzi z okazji premiery Warlords of Draenor
Tajgeer, | Komentarze : 0
Jak zapewne większość z Was doskonale się orientuje już dzisiaj, za nieco ponad siedem godzin nastąpi oficjalna premiera najnowszego dodatku do World of Warcraft Warlords of Draenor. Z tej okazji już o 20:00 czasu polskiego odbędzie się specjalna sesja pytań i odpowiedzi z twórcami gry.
Podczas specjalnego streamu na żywo na Wasze pytania odpowiadać będzie główny projektant gry Ion Hazzikostas, do którego dołączy Kris Zierhut, odpowiedzialnego za projektowanie klas.
Podczas specjalnego streamu na żywo na Wasze pytania odpowiadać będzie główny projektant gry Ion Hazzikostas, do którego dołączy Kris Zierhut, odpowiedzialnego za projektowanie klas.
Cytat z: Lore (źródło)
Już tej środy, wraz z głównym projektantem gry World of Warcraft Ionem Hazzikostasem oraz głównym projektantem klas Krisem Zierhutem będziemy odpowiadać na Wasze pytania na żywo, podczas transmisji na Twitch.TV! Wraz z nadchodzącą premierą Warlords of Draenor jesteśmy pewni, że jest masa pytań, na które nie byliśmy w stanie odpowiedzieć podczas BlizzConu - a teraz jest na to doskonała okazja!
Kiedy: Środa, 12 listopada, między 11:00 a 12:00 czasu PST (tutaj sprawdzisz o której rozpocznie się transmisja w Twojej strefie czasowej!)
Gdzie: Oficjalny kanał World of Warcraft na Twitch.TV/WoW
Są dwie możliwości, aby zadać pytanie. Jeśli używasz Twittera wystarczy, że wyślesz wiadomość z hashtagiem #WarlordsQA. Możesz również zadać pytanie bezpośrednio na forum w tym temacie. Jako, że chcemy odpowiedzieć na jak największą ilość pytań, będziemy brać pod uwagę tylko te pytania, które zawierają 40 słów i mniej. Aby Twoje pytania były wzięte pod uwagę musisz je zadać przed 12:01 rano czasu PST w środę, 12 listopada.
Do zobaczenia!
Kiedy: Środa, 12 listopada, między 11:00 a 12:00 czasu PST (tutaj sprawdzisz o której rozpocznie się transmisja w Twojej strefie czasowej!)
Gdzie: Oficjalny kanał World of Warcraft na Twitch.TV/WoW
Są dwie możliwości, aby zadać pytanie. Jeśli używasz Twittera wystarczy, że wyślesz wiadomość z hashtagiem #WarlordsQA. Możesz również zadać pytanie bezpośrednio na forum w tym temacie. Jako, że chcemy odpowiedzieć na jak największą ilość pytań, będziemy brać pod uwagę tylko te pytania, które zawierają 40 słów i mniej. Aby Twoje pytania były wzięte pod uwagę musisz je zadać przed 12:01 rano czasu PST w środę, 12 listopada.
Do zobaczenia!
Gobliny vs Gnomy - co wiemy o nadchodzącym dodatku do Hearthstone
Temahemm, | Komentarze : 5Pojawienie się w Hearthstone goblinów i gnomów nie było większym zaskoczeniem. BlizzCon od zawsze był najlepszą okazją do zapowiadania takich rzeczy, a że wiedzieliśmy co nieco o planach Blizzarda z rozesłanych przez nich inżynieryjnych projektów, oto jest - nowy dodatek przyniesie ze sobą ponad 120 kart, tryb obserwatora, niewielkie zmiany w obecnej rozgrywce i... kilka kontrowersji związanych z losowością, o których za chwilę. Jednakże Eye of Azshara, niedawno zarejestrowany znak handlowy, wciąż pozostaje nierozwiązaną zagadką - czy nazwa ta miała być tylko małą wskazówką co do tematyki GvG, bo przecież w centrum Azshary leży wyspa goblinów, czy może wciąż tak naprawdę nie wiemy co się za tym kryje? Tego nie wiadomo - wiemy już natomiast czego spodziewać się po dodatku Gobliny vs Gnomy, którego premiery doczekamy się w grudniu.
Wiele z tego, co widzicie powyżej, nie jest wliczane do puli "120 nowych kart" - część z nich zostaje przyzwana przez stronników lub zalicza się do Spare Parts, czyli Części zamiennych. Te ostatnie to nowy rodzaj zaklęć, którymi niektórzy stronnicy będą obdarowywać gracza. Największym problemem przyszłego zestawu kart wydaję się nadmierna losowość; prawie każda karta zawiera w opisie to słowo. Jak tłumaczą to twórcy? Cóż, można by się nad tym rozwodzić i rozwodzić, ale w skrócie: niespodziewane sytuacje wymagają umiejętności dostosowywania się i planowania kolejnych tur. Ci gracze, którzy potrafią się zaadaptować, należą do najlepszych. Losowość dodaje starciom epickości i odgrywa ważną rolę w Hearthstone. Na trailerze dostrzeżono również 4 karty, o których jeszcze nic nie wiemy, a 3 inne możecie zobaczyć na screenie z trybu obserwatora.
- Niecałe 30% nowych kart to Mechy.
- Nie ma Mechów Załogowych za 2 many, więc nie możesz przywołać Załogowym podniebnym golemem Załogowego szatkownika, który przyzwie coś za 2 many, a potem coś jeszcze.
- W dodatku nie pojawią się neutralne zaklęcia do zdobycia.
- Nie ma potwierdzonych zmian co do Gadgetzan Auctioneer. Twórcy wiedzą, że Spare Parts są zaklęciami za 1 many i bliżej się temu przyjrzą.
- Być może zobaczymy kolejną kartę, która będzie niszczyć Sekrety.
- Gdy wyjdzie dodatek, Smokor przyzwany przez Monterka, Golem, Alarmobot, wynalazki Gelbina i Demo staną się Mechami.
- Ogre Warmaul [brak polskiej nazwy] będzie nową bronią do zdobycia.
- Undertaker nie zostanie zmieniony. Jest ważną częścią obecnej mety, ale Gobliny vs Gnomy mogą tak nią namieszać, że nie będzie trzeba go poprawiać.
- Klasy też dostaną swoje Mechy.
- Karty z dodatku mogą być odczarowane i stworzone z Magicznego Pyłu.
- Od momentu wyjścia GvG arena będzie nagradzać wyłącznie paczkami z dodatku.
- Nowi gracze nie otrzymają pomocy, która pozwoli im nadgonić resztę. Twórcy uważają, że bez problemu przejdą z kart klasycznych, na te z GvG.
- Stare zadania, które nagradzały klasycznymi paczkami, wciąż będą działać w ten sposób po wyjściu dodatku.
Cytat z: Ben Brode (źródło)
Czy możemy przyzwać legendarki losowych klas z Agonii Szatkownika Szmondaka?
Tak! Jednakże w najlepszym wypadku przyzwie Kel'Thuzada, który ożywi Szatkownika!
Co się stanie, gdy zagram Commanding Shout i Skaczące ostrze mając na stole dwóch Armory, a przeciwnik nie ma żadnych stronników?
Zatrzyma się gdy życie wszystkich stronników spadnie do 1.
Tak! Jednakże w najlepszym wypadku przyzwie Kel'Thuzada, który ożywi Szatkownika!
Co się stanie, gdy zagram Commanding Shout i Skaczące ostrze mając na stole dwóch Armory, a przeciwnik nie ma żadnych stronników?
Zatrzyma się gdy życie wszystkich stronników spadnie do 1.
Aby przyspieszyć zdobywanie nowych kart, gobliny i gnomy wprowadzą drugi rodzaj paczek, które będą działać na identycznych zasadach co klasyczne: jedna karta ma gwarancję bycia rzadką, a pozostałe wahają się między zwykłymi, rzadkimi, epickimi i legendarnymi. Ich koszt pozostanie niezmieniony, na dodatek zastąpią klasyczne paczki na arenie, więc stworzenie swojej pierwszej Mecha Talii nie powinno być trudne. Przy okazji wypuszczenia głównego arta promującego dodatek (który, swoją drogą, gości na moim pulpicie odkąd tylko go zobaczyłem) komuś udało się dostrzec, że trzymane przez gnomkę karty nie mają klasycznego rewersu. Blizzard niczego jeszcze nie potwierdził, ale wygląda to na nowy wzorek!
- Blizzard nie widzi niczego złego w braku możliwości zdobycia wszystkich rewersów (np. TeSPA). W przyszłości pojawi się więcej rewersów, które nie będą ogólnodostępne.
- Możliwość przypisania rewersu do talii byłaby fajną funkcją.
- Przydałoby się więcej okazji do oglądania swoich rewersów, nieczęsto masz okazję to robić, w przeciwieństwie do rewersów wroga.
Cytat z: Ben Brode (źródło)
Dlaczego nie możemy po prostu dostać wyboru między paczkami, którymi nagradza arena? Tak byłoby lepiej dla nowych graczy.
To znacznie bardziej skomplikowane. Nowi gracze zdecydowanie będą woleć nowiutkie paczki.
Arena nagradzająca tylko paczkami GvG jest dziwna. Czemu nie dawać karteczek, żeby gracze mogli wybrać między paczkami GvG i klasycznymi? To niezbyt przyjazne dla nowych.
Dużo przy tym roboty z interfejsem, myślę że gracze woleliby nowe błyskotki.
Czy nagrody w postaci pojedynczych kart będą z paczek klasycznych i GvG, czy tylko klasycznych?
Z obu.
To znacznie bardziej skomplikowane. Nowi gracze zdecydowanie będą woleć nowiutkie paczki.
Arena nagradzająca tylko paczkami GvG jest dziwna. Czemu nie dawać karteczek, żeby gracze mogli wybrać między paczkami GvG i klasycznymi? To niezbyt przyjazne dla nowych.
Dużo przy tym roboty z interfejsem, myślę że gracze woleliby nowe błyskotki.
Czy nagrody w postaci pojedynczych kart będą z paczek klasycznych i GvG, czy tylko klasycznych?
Z obu.
Długo wyczekiwany i niezmiernie potrzebny tryb nareszcie będzie dostępny dla wszystkich graczy. Scena esportowa wybuchła naprawdę niespodziewanie, przerastając przy tym oczekiwania Blizzarda - może dlatego obserwowanie zostanie wprowadzone dopiero wraz z premierą tego wybuchowego dodatku [schodzi ze sceny ze spuszczoną głową]. Oczywiście oszukiwanie przy użyciu trybu obserwatora nie będzie możliwe - aby widzieć ręce obu graczy trzeba mieć ich w znajomych oraz mieć pozwolenie na oglądanie.
- Tryb obserwatora daje ci taki sam widok, jak Twojemu znajomemu. Wszystko wygląda zupełnie jak podczas gry.
- Obserwatorzy mogą najeżdżać na elementy niezależnie od ruchów oglądanego gracza.
- Jako gracz widzisz kto konkretnie Ciebie ogląda i ilu ich jest.
- Możesz ustawić obserwowanie tak, żeby wymagało zaproszenia.
- Możesz obserwować dwóch graczy jednocześnie, np. na potrzeby streamowania turnieju, przy użyciu jednego klienta.
- Funkcja "Nie przeszkadzać" na Battle.necie nie powstrzyma znajomych przed obserwowaniem Twoich gier, ale możesz wyłączyć oglądanie rozgrywek w opcjach.
- Deweloperzy nie chcą dodawać zbyt wielu nagród nie do zdobycia, jak np. otrzymywanie złota za wbicie konkretnej rangi po raz pierwszy. Inne nagrody są omawiane, ale nie ma jeszcze żadnych wiadomości.
- Nie ma planów odnośnie pojawienia się Złotych Bohaterów na arenach. Twórcom wolą, żeby było to związane z nagrodą za gry rankingowe.
- Deweloperzy są ostrożni co do dodawania kolejnych kart z Wyciszeniem do gry. Wyciszenie nie jest specjalnie przyjemne, gdy go za dużo.
- Nie ma planów odnośnie publicznych testów beta nowych dodatków, lepiej zachować element zaskoczenia.
- Nie wszystkie urządzenia z Androidem będą wspierane, nie byłoby to możliwe przy tym, co próbują osiągnąć deweloperzy. Minimalne wymaganie sprzętowe zostaną niedługo podane.
- System osiągnięć jest czymś, co może zostać dodane do gry, ale nie razem z Gobliny vs Gnomy.
- Nie zrezygnowano z kanałów czatowych, ale twórcy nie chcą, aby istniało wiele sposobów na interakcję z oponentem. Tryb obserwatora jest wystarczającym narzędziem społecznościowym dla Hearthstone.
- Inne kosmetyczne wersje Bohaterów są od dłuższego czasu omawiane. Twórcy są podekscytowani tą funkcją, ale nie mają niczego gotowego do ogłoszenia.
- Nie ma obecnie planów, aby pozwolić graczom na ponowne rozegranie samouczka, aczkolwiek jest to dobry pomysł.
- Ponad 10 tysięcy kont zostało zbanowych za używanie botów.
- Częściowym powodem, dla którego konta zostały zbanowane jedynie tymczasowo podczas pierwszej fali, jest to, że wielu nowych graczy produktów Blizzarda niekoniecznie może znać zasady tej firmy. W przyszłości natomiast nie będzie takiej tolerancji - używasz botów, znikasz z gry na zawsze.
Źródła: hearthpwn.com i uporządkowane przez nich twitty, http://www.reddit.com/r/hea..., http://www.reddit.com/r/hea....
Gobliny vs Gnomy — nowe wybuchowe karty już w grudniu!
Temahemm, | Komentarze : 7Cytat z: Zeriyah (źródło)
Tryby wielkiej machiny ruszyły! W obłokach pary i błyskach fleszy na blizzconowej scenie oficjalnie
Turbododatkomator 5000!
Dodatek Gobliny vs Gnomy rzuca graczy w samo epicentrum zaciekłej rywalizacji pomiędzy przebiegłymi goblińskimi inżynierami a wiecznie krzątającymi się przy swoich wynalazkach gnomimi majstrami. Chociaż tym niewysokim wynalazcom nie można odmówić geniuszu, nie zawsze udaje im się odnieść zwycięstwo na polu bitwy, a rezultaty ich wybuchowych eksperymentów bywają... nieprzewidywalne.
Ponad 120 nowych kart
Wraz z dodatkiem wprowadzimy do gry masę nowych kart zmajstrowanych z myślą o sianiu zmechanizowanego chaosu na planszy! Szaleni wynalazcy i miłośnicy materiałów wybuchowych zajmujący się tworzeniem Hearthstone zmontowali ponad 120 nowych kart, dzięki którym sprawicie, że waszym przeciwnikom puści niejedna uszczelka. Poniżej możecie podziwiać niektóre spośród szalenie pomysłowych dzieł goblińskiej i gnomiej myśli technicznej, jakie już wkrótce będziecie mogli dodać do swojej kolekcji kart!
Poznajcie Mechy!
Dodatek wprowadza również do gry zupełnie nowy typ stronnika: Mechy. Te arcyciekawe ustrojstwa mają za zadanie – podobnie jak Alarmobot i Golem zbożowy – wprowadzić do waszych karcianych pojedynków emocje napędzane parą i magią! Wraz z dodatkiem Gobliny vs Gnomy w Hearthstone pojawią się zarówno Mechy neutralne, jak i przeznaczone dla konkretnych klas postaci. Te cuda myśli technicznej wchodzą w... ciekawe* interakcje z innymi kartami – już wkrótce przekonacie się o tym na własnej skórze!
Wymyślne psoty w niepozornych pakietach
Gobliny vs Gnomy zaczną siać chaos już w grudniu na komputerach Windows® i Mac® oraz na tabletach iPad®. Karty wchodzące w skład dodatku będzie można zakupić w formie pakietów w wewnętrznym sklepie gry za złoto bądź prawdziwe środki pieniężne – wybór należy do was (cena pakietów GvG będzie taka sama jak pakietów eksperckich). Podobnie jak miało to miejsce w przypadku przygody Klątwa Naxxramas, nowe karty zostaną udostępnione dla wszystkich graczy na Arenie natychmiast po premierze dodatku bez względu na to, czy dodali je już do własnej kolekcji.
Ruszajcie do boju!
Mamy nadzieję, że podobał się wam ten rzut oka na pierwszy dodatek do Hearthstone – Gobliny vs Gnomy. Odwiedzajcie stronę www.playhearthstone.com, gdzie będą się pojawiać najświeższe wieści na jego temat i wypatrujcie** jego premiery już w grudniu!
*Nie bierzemy odpowiedzialności za przypadki, gdy interakcje okażą się zbyt ciekawe.
**Zalecamy korzystanie z okularów ochronnych oraz zachowanie szczególnej ostrożności podczas potyczek z goblinami bądź gnomami.
BlizzCon 2014: Archiwum relacji z drugiego dnia!
Tajgeer, | Komentarze : 0Gra Overwatch™ zapowiedziana na BlizzConie
Tajgeer, | Komentarze : 2Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
W obliczu globalnego konfliktu powołano do życia międzynarodową grupę do zadań specjalnych o nazwie Overwatch – złożoną z żołnierzy, naukowców, awanturników i odmieńców, którzy połączyli siły, aby przywrócić pokój w rozdartym wojną świecie. Jednak po wielu latach wpływy organizacji znacznie osłabły i została ona ostatecznie rozwiązana. Czas Overwatch przeminął... ale świat wciąż potrzebuje bohaterów.
Dzisiaj na konwencie BlizzCon 2014 miała miejsce oficjalna zapowiedź gry Overwatch™ – niezwykle przystępnej pierwszoosobowej strzelanki o niepowtarzalnej stylistyce, wyróżniającej się całą plejadą niezwykłych bohaterów, którzy toczą walkę w niedalekiej, zaawansowanej technologicznie przyszłości. Wykorzystując umiejętności wybranych bohaterów, gracze staną do walki podzieleni na sześcioosobowe zespoły i będą rywalizować w wielu futurystycznych lokacjach. Zapoznajcie się z oficjalnym komunikatem prasowym, po czym odwiedźcie oficjalną stronę gry – www.playoverwatch.com – aby dowiedzieć się więcej o poszczególnych bohaterach i mapach zaprezentowanych na BlizzConie, a także zapisać się do beta-testów tytułu.
Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
BLIZZARD ENTERTAINMENT PRZEDSTAWIA SPEKTAKULARNĄ STRZELANKĘ DRUŻYNOWĄ – OVERWATCH™
Światowa premiera nowego uniwersum Blizzarda na BlizzConie
600 komputerów z Overwatch dla uczestników konwentu
Beta w 2015 r. – zapisy już teraz na LINK
PARYŻ – 7 listopada 2014 r. – 25 tys. uczestników BlizzConu® i wielomilionowa widownia oglądająca transmisję z konwentu na całym świecie z niespotykanym entuzjazmem przyjęła dziś zapowiedź nowej gry od Blizzard Entertainment. Overwatch™ to niezwykle przystępna pierwszoosobowa strzelanka, osadzona w nowym uniwersum Blizzarda, wyróżniającym się całą plejadą niezwykłych bohaterów.
Akcja Overwatch rozgrywa się na Ziemi w niedalekiej, zaawansowanej technologicznie przyszłości. W obliczu globalnego konfliktu powołano do życia tytułową międzynarodową grupę do zadań specjalnych, złożoną z żołnierzy, naukowców, awanturników i odmieńców, którzy połączyli siły, aby przywrócić pokój w rozdartym wojną świecie. Jednak po wielu latach wpływy organizacji znacznie osłabły i została ona ostatecznie rozwiązana. Czas Overwatch przeminął... ale świat wciąż potrzebuje bohaterów.
Kładąc nacisk na przystępność i dobrą zabawę, Overwatch wnosi do gatunku FPS przyświecającą Blizzardowi zasadę tworzenia gier łatwych do przyswojenia, ale w których trudno osiągnąć mistrzostwo. Wykorzystując umiejętności wybranych bohaterów, gracze staną do walki podzieleni na sześcioosobowe zespoły. Gra oferuje szeroki wybór futurystycznych lokacji, od wypełnionych hologramami ulic Londynu po bazar w cieniu supernowoczesnej egipskiej piramidy. Każde pole bitwy jest niepowtarzalne i powstało z myślą o jak najlepszym wykorzystaniu zdolności poszczególnych postaci, a starcie w mgnieniu oka może się przenieść z ulic na dachy budynków czy w otwarte przestworza.
„Overwatch to nasza propozycja na ciekawy, tętniący życiem świat w niedalekiej przyszłości z niebanalnymi bohaterami i pełną akcji rozgrywką drużynową” – powiedział Mike Morhaime, prezes zarządu i współzałożyciel Blizzard Entertainment. „Kiedy zaczynamy pracę nad nową grą Blizzarda, zawsze najpierw staramy się skupić na naszych ulubionych elementach gatunku i nadać im własny wyraz. Chcemy, żeby Overwatch dało graczom dreszczyk emocji tak charakterystyczny dla strzelanek, a jednocześnie było dużo przystępniejsze dla szerokiej rzeszy odbiorców”.
Bohaterowie Overwatch posiadają zestaw dedykowanych broni i szereg niespotykanych zdolności. Oto kilka przykładowych postaci z uniwersum Overwatch:
Choć każdy bohater wyposażony jest w zestaw unikalnych mocy, to gracze mogą zwiększyć swoją skuteczność tworząc zbalansowaną drużynę. Niezależnie od wybranego stylu gry połączenie sił zapewni im wspaniałą rozrywkę i niezapomniane wrażenia w Overwatch.
W ten weekend uczestnicy BlizzCononu mają niepowtarzalną okazję, aby jako pierwsi na świecie przetestować działającą wersję Overwatch na 600 komputerach. Gracze mogą wybrać jedną z dostępnych obecnie 12 postaci i zmierzyć się ze sobą w starciach 6 na 6. Na trzech zróżnicowanych mapach dostępne są misje utrzymania lub przejęcia punktu, a także dostarczenia ładunku. Nowi bohaterowie i mapy będą dodawane wraz z rozwojem gry, a beta-testy wystartują w 2015 r.
Więcej informacji o Overwatch, w tym opisy wszystkich bohaterów i map przedstawionych na BlizzConie, można znaleźć na oficjalnej stronie www.playoverwatch.com, na której rozpoczęły się już zapisy do beta-testów. Kolejne szczegóły zostaną opublikowane w nadchodzących miesiącach.
Blizzard Entertainment pracuje obecnie nad różnymi grami, dlatego oferuje pracę na wielu stanowiskach. Więcej informacji oraz instrukcje dotyczące składania aplikacji znaleźć można na stronie http://eu.blizzard.com/pl-pl/company/careers/.
Informacje o spółce Blizzard Entertainment
Znana z takich bestsellerów jak World of Warcraft®, Warcraft®, StarCraft® oraz Diablo®, spółka Blizzard Entertainment Inc. (www.blizzard.com) dział przedsiębiorstwa Activision Blizzard (NASDAQ: ATVI), jest uznanym twórcą i wydawcą oprogramowania rozrywkowego, słynącym z jednych z najlepszych gier w całej branży. Blizzard Entertainment ma na swoim koncie osiemnaście gier, które znalazły się na szczycie list przebojów* oraz zdobyły wiele nagród Gry Roku. Należący do Blizzard Entertainment serwis sieciowy, znany pod nazwą Battle.net, jest jednym z największych na świecie i zrzesza miliony aktywnych użytkowników.
* W oparciu o wewnętrzne dane spółki oraz raporty od kluczowych dystrybutorów.
Informacja ostrzegawcza dotycząca oświadczeń odnoszących się do przyszłości: Informacje zawarte w niniejszym komunikacie prasowym, wiążące się z oczekiwaniami, planami, zamiarami czy strategiami firmy Blizzard Entertainment dotyczącymi przyszłości, w tym informacjami na temat dat i planów związanych z konwentem BlizzCon oraz wirtualnymi biletami, są oświadczeniami odnoszącymi się do przyszłości, które nie są faktami i które zawierają pewien poziom ryzyka i niepewności. Czynniki, które mogą przyczynić się do powstania istotnej różnicy między przyszłymi wynikami, a oświadczeniami odnoszącymi się do przyszłości, określonymi w niniejszym komunikacie, to m.in. nieoczekiwane opóźnienia w wydaniu produktów oraz inne czynniki określone w sekcji czynników ryzyka w ostatnim raporcie rocznym Activision Blizzard w formularzu 10-K i w późniejszych raportach kwartalnych w formularzu 10-Q. Oświadczenia odnoszące się do przyszłości w tym komunikacie oparte są na informacjach dostępnych w spółkach Blizzard Entertainment i Activision Blizzard w dniu publikacji, przy czym ani spółka Blizzard Entertainment, ani Activision Blizzard nie przyjmują obowiązku aktualizowania tych oświadczeń. Oświadczenia odnoszące się do przyszłości, które uznaje się za prawdziwe w momencie publikacji, mogą okazać się nieprawidłowe. Oświadczenia te nie są gwarancją przyszłych wyników spółek Blizzard Entertainment i Activision Blizzard oraz podlegają ryzyku, niepewności i innym czynnikom, z których część pozostaje poza kontrolą spółek i które mogą sprawić, że faktyczne wyniki będą znacznie odbiegać od obecnie oczekiwanych.
Światowa premiera nowego uniwersum Blizzarda na BlizzConie
600 komputerów z Overwatch dla uczestników konwentu
Beta w 2015 r. – zapisy już teraz na LINK
PARYŻ – 7 listopada 2014 r. – 25 tys. uczestników BlizzConu® i wielomilionowa widownia oglądająca transmisję z konwentu na całym świecie z niespotykanym entuzjazmem przyjęła dziś zapowiedź nowej gry od Blizzard Entertainment. Overwatch™ to niezwykle przystępna pierwszoosobowa strzelanka, osadzona w nowym uniwersum Blizzarda, wyróżniającym się całą plejadą niezwykłych bohaterów.
Akcja Overwatch rozgrywa się na Ziemi w niedalekiej, zaawansowanej technologicznie przyszłości. W obliczu globalnego konfliktu powołano do życia tytułową międzynarodową grupę do zadań specjalnych, złożoną z żołnierzy, naukowców, awanturników i odmieńców, którzy połączyli siły, aby przywrócić pokój w rozdartym wojną świecie. Jednak po wielu latach wpływy organizacji znacznie osłabły i została ona ostatecznie rozwiązana. Czas Overwatch przeminął... ale świat wciąż potrzebuje bohaterów.
Kładąc nacisk na przystępność i dobrą zabawę, Overwatch wnosi do gatunku FPS przyświecającą Blizzardowi zasadę tworzenia gier łatwych do przyswojenia, ale w których trudno osiągnąć mistrzostwo. Wykorzystując umiejętności wybranych bohaterów, gracze staną do walki podzieleni na sześcioosobowe zespoły. Gra oferuje szeroki wybór futurystycznych lokacji, od wypełnionych hologramami ulic Londynu po bazar w cieniu supernowoczesnej egipskiej piramidy. Każde pole bitwy jest niepowtarzalne i powstało z myślą o jak najlepszym wykorzystaniu zdolności poszczególnych postaci, a starcie w mgnieniu oka może się przenieść z ulic na dachy budynków czy w otwarte przestworza.
„Overwatch to nasza propozycja na ciekawy, tętniący życiem świat w niedalekiej przyszłości z niebanalnymi bohaterami i pełną akcji rozgrywką drużynową” – powiedział Mike Morhaime, prezes zarządu i współzałożyciel Blizzard Entertainment. „Kiedy zaczynamy pracę nad nową grą Blizzarda, zawsze najpierw staramy się skupić na naszych ulubionych elementach gatunku i nadać im własny wyraz. Chcemy, żeby Overwatch dało graczom dreszczyk emocji tak charakterystyczny dla strzelanek, a jednocześnie było dużo przystępniejsze dla szerokiej rzeszy odbiorców”.
Bohaterowie Overwatch posiadają zestaw dedykowanych broni i szereg niespotykanych zdolności. Oto kilka przykładowych postaci z uniwersum Overwatch:
- Smuga – nieustraszona awanturniczka, która niegdyś służyła w brytyjskich siłach powietrznych jako pilot testowy; dzięki umiejętności teleportacji potrafi błyskawicznie przemykać po polu bitwy, posługuje się bombami, a ponadto może odwracać bieg czasu.
- Reinhardt – postawny niemiecki żołnierz w zbroi bojowej, który szarżuje z odległości, rzucając wrogów o ścianę, lub uderza rakietowym młotem, powalając ich na ziemię.
- Hanzo – władający łukiem japoński najemnik; może wspinać się po ścianach i korzystać z urządzenia naprowadzającego do oznaczania pobliskich wrogów i wskazywania ich sojusznikom, potrafi również przywołać potężnego ducha smoka, zadającego obrażenia przeciwnikom na swojej drodze.
- Symmetra – indyjska architech, która manipuluje światłem i energią, by osłaniać sojuszników i niszczyć wrogów, a także potrafi zmienić losy każdej bitwy, konstruując urządzenie przenoszące cała drużynę bezpośrednio na linię frontu.
Choć każdy bohater wyposażony jest w zestaw unikalnych mocy, to gracze mogą zwiększyć swoją skuteczność tworząc zbalansowaną drużynę. Niezależnie od wybranego stylu gry połączenie sił zapewni im wspaniałą rozrywkę i niezapomniane wrażenia w Overwatch.
W ten weekend uczestnicy BlizzCononu mają niepowtarzalną okazję, aby jako pierwsi na świecie przetestować działającą wersję Overwatch na 600 komputerach. Gracze mogą wybrać jedną z dostępnych obecnie 12 postaci i zmierzyć się ze sobą w starciach 6 na 6. Na trzech zróżnicowanych mapach dostępne są misje utrzymania lub przejęcia punktu, a także dostarczenia ładunku. Nowi bohaterowie i mapy będą dodawane wraz z rozwojem gry, a beta-testy wystartują w 2015 r.
Więcej informacji o Overwatch, w tym opisy wszystkich bohaterów i map przedstawionych na BlizzConie, można znaleźć na oficjalnej stronie www.playoverwatch.com, na której rozpoczęły się już zapisy do beta-testów. Kolejne szczegóły zostaną opublikowane w nadchodzących miesiącach.
Blizzard Entertainment pracuje obecnie nad różnymi grami, dlatego oferuje pracę na wielu stanowiskach. Więcej informacji oraz instrukcje dotyczące składania aplikacji znaleźć można na stronie http://eu.blizzard.com/pl-pl/company/careers/.
Informacje o spółce Blizzard Entertainment
Znana z takich bestsellerów jak World of Warcraft®, Warcraft®, StarCraft® oraz Diablo®, spółka Blizzard Entertainment Inc. (www.blizzard.com) dział przedsiębiorstwa Activision Blizzard (NASDAQ: ATVI), jest uznanym twórcą i wydawcą oprogramowania rozrywkowego, słynącym z jednych z najlepszych gier w całej branży. Blizzard Entertainment ma na swoim koncie osiemnaście gier, które znalazły się na szczycie list przebojów* oraz zdobyły wiele nagród Gry Roku. Należący do Blizzard Entertainment serwis sieciowy, znany pod nazwą Battle.net, jest jednym z największych na świecie i zrzesza miliony aktywnych użytkowników.
* W oparciu o wewnętrzne dane spółki oraz raporty od kluczowych dystrybutorów.
Informacja ostrzegawcza dotycząca oświadczeń odnoszących się do przyszłości: Informacje zawarte w niniejszym komunikacie prasowym, wiążące się z oczekiwaniami, planami, zamiarami czy strategiami firmy Blizzard Entertainment dotyczącymi przyszłości, w tym informacjami na temat dat i planów związanych z konwentem BlizzCon oraz wirtualnymi biletami, są oświadczeniami odnoszącymi się do przyszłości, które nie są faktami i które zawierają pewien poziom ryzyka i niepewności. Czynniki, które mogą przyczynić się do powstania istotnej różnicy między przyszłymi wynikami, a oświadczeniami odnoszącymi się do przyszłości, określonymi w niniejszym komunikacie, to m.in. nieoczekiwane opóźnienia w wydaniu produktów oraz inne czynniki określone w sekcji czynników ryzyka w ostatnim raporcie rocznym Activision Blizzard w formularzu 10-K i w późniejszych raportach kwartalnych w formularzu 10-Q. Oświadczenia odnoszące się do przyszłości w tym komunikacie oparte są na informacjach dostępnych w spółkach Blizzard Entertainment i Activision Blizzard w dniu publikacji, przy czym ani spółka Blizzard Entertainment, ani Activision Blizzard nie przyjmują obowiązku aktualizowania tych oświadczeń. Oświadczenia odnoszące się do przyszłości, które uznaje się za prawdziwe w momencie publikacji, mogą okazać się nieprawidłowe. Oświadczenia te nie są gwarancją przyszłych wyników spółek Blizzard Entertainment i Activision Blizzard oraz podlegają ryzyku, niepewności i innym czynnikom, z których część pozostaje poza kontrolą spółek i które mogą sprawić, że faktyczne wyniki będą znacznie odbiegać od obecnie oczekiwanych.
BlizzCon 2014: Archiwum relacji z pierwszego dnia!
Tajgeer, | Komentarze : 0BlizzCon 2014: Największa w historii relacja na żywo WoWCenter.pl już w ten weekend!
Caritas, | Komentarze : 11
Wszyscy gotowi? Miejsca zajęte? Kawa naparzona? Można zaczynać? Zatem lecimy!
Nadszedł ten czas w roku, liście z drzew opadają, pora wyciągnąć ciepłe papucie, przygotować popcorn i zasiąść wygodnie przed ekranem komputera, bo już niedługo zacznie się BlizzCon 2014! Jak co roku czeka Was świetna zabawa z WoWCenter.pl. To będzie nasza największa, dwutorowa relacja w historii! Godziny sprawozdań w formie bloga na żywo, jak zwykle mnóstwo nagród, a w tym roku jeszcze zupełna nowość, jaką jest stream z finałów mistrzostw świata aren World of Warcraft!
Finały mistrzostw świata aren na żywo z polskim komentarzem
Byliście z nami w miniony weekend, gdy oglądaliśmy fascynujące mecze na żywo po raz pierwszy z polskim komentarzem. Z przyjemnością informujemy, że finały mistrzostw świata 2014 aren World of Warcraft z BlizzConu 2014 także jako jedyni przeprowadzimy w języku polskim. O fachowy komentarz zadbają nasi eksperci: Łukasz "Hirri" Łyś oraz Patryk "Chili" Ostrowski. Nasi komentatorzy to entuzjaści PvP na wysokim poziomie i jesteśmy pewni, że ich pasja będzie widoczna podczas streamu, a Wy będziecie się świetnie bawić wraz z nimi śledząc mecze najlepszych drużyn arenowych świata. Rozgrywki zapowiadają się niezwykle interesująco, zostali już tylko najlepsi z najlepszych. Kto wygra? Kto zabierze do domu gigantyczną wygraną? Kto ocierać będzie łzy po przegranej? Bądźcie z nami podczas streamu w piątek i sobotę, a się dowiecie! Start już o 19:30 w piątek, 7 listopada.
Tradycyjnie i najlepiej - blog na żywo ze scen panelowych
Polskojęzyczna transmisja z turnieju arenowego to oczywiście dopiero początek. Jak co roku poprowadzimy dla Was relację z poszczególnych, najciekawszych paneli BlizzConu. Będzie coś o filmie Warcraft, będzie też coś o Warlords of Draenor. Pojawią się panele ukazujące kulisy Heroes of the Storm, przyjdzie również czas na Hearthstone. Naszą super-interaktywną relację tekstowo-zdjęciową przeprowadzimy po raz kolejny z wykorzystaniem bogatej platformy CoveritLive, zapewniając Wam najwyższą możliwą jakość sprawozdania. Blog odświeżany w czasie rzeczywistym upstrzony będzie zdjęciami, tweetami, publikowanymi w trakcie konwentu zwiastunami i screenami. Dokładny harmonogram naszej relacji liveblogowej opublikujemy w piątek, ale z pewnością NIE będzie na nim Ceremonii Otwarcia. Nie będziemy jej relacjonować tekstowo, ponieważ...
Ceremonia Otwarcia po polsku
Miło mi zakomunikować, że po raz pierwszy będziecie mogli oglądać na żywo Ceremonię Otwarcia BlizzConu z polskim symultanicznym tłumaczeniem. Nasz redaktor Tomasz "Tommy" Sawka będzie dla Was na bieżąco tłumaczył otwierające słowa włodarzy Blizzarda. Ceremonię Otwarcia po polsku będziecie mogli oglądać już o 20:00 w piątek na naszym streamie - po niej ruszamy tam z transmisją turnieju arenowego, a panele (dostępne w formie streamu jedynie w ramach płatnego Wirtualnego Biletu) będziemy już sprawozdawać w blogu na żywo.
WoWCenterowo w Anaheim w stanie Kalifornia
Jak już pewnie zauważyliście z powyższych akapitów, wiele rzeczy związanych z BlizzConem dzieje się u nas w tym roku po raz pierwszy. Wypada wspomnieć o czymś jeszcze: WoWCenter.pl w tym roku także fizycznie obecne będzie na BlizzConie 2014 - nasz redaktor naczelny Kumbol jest naszym specjalnym wysłannikiem, który dostarczy bezpośrednio z Anaheim Convention Center nasze własne, autorskie treści. Będziemy je wplatać w nasze relacje blogowe pierwszego i drugiego dnia konwentu.
Konkursy i fanty
Oczywiście nie bylibyśmy sobą gdybyśmy nie przygotowali dla Was kilku niespodzianek. Czeka na Was mnóstwo nagród, od książek po koszulki, od ebooków i gier po pluszowego Pandarena, a szansę na wygraną ma każdy! Odświeżcie swoją wiedzę o lore, poczytajcie nasze ostatnie artykuły i stańcie w szranki o nagrody! Zarówno na tych, którzy śledzić będą relację blogową, jak i na tych, którzy oglądać będą mecze PvP na streamie, czeka całkiem sporo nagród, ufundowanych m.in. przez Blizzard oraz wydawnictwo Insignis - którym już teraz serdecznie dziękujemy za szczodre wsparcie!
Nadszedł ten czas w roku, liście z drzew opadają, pora wyciągnąć ciepłe papucie, przygotować popcorn i zasiąść wygodnie przed ekranem komputera, bo już niedługo zacznie się BlizzCon 2014! Jak co roku czeka Was świetna zabawa z WoWCenter.pl. To będzie nasza największa, dwutorowa relacja w historii! Godziny sprawozdań w formie bloga na żywo, jak zwykle mnóstwo nagród, a w tym roku jeszcze zupełna nowość, jaką jest stream z finałów mistrzostw świata aren World of Warcraft!
Finały mistrzostw świata aren na żywo z polskim komentarzem
Byliście z nami w miniony weekend, gdy oglądaliśmy fascynujące mecze na żywo po raz pierwszy z polskim komentarzem. Z przyjemnością informujemy, że finały mistrzostw świata 2014 aren World of Warcraft z BlizzConu 2014 także jako jedyni przeprowadzimy w języku polskim. O fachowy komentarz zadbają nasi eksperci: Łukasz "Hirri" Łyś oraz Patryk "Chili" Ostrowski. Nasi komentatorzy to entuzjaści PvP na wysokim poziomie i jesteśmy pewni, że ich pasja będzie widoczna podczas streamu, a Wy będziecie się świetnie bawić wraz z nimi śledząc mecze najlepszych drużyn arenowych świata. Rozgrywki zapowiadają się niezwykle interesująco, zostali już tylko najlepsi z najlepszych. Kto wygra? Kto zabierze do domu gigantyczną wygraną? Kto ocierać będzie łzy po przegranej? Bądźcie z nami podczas streamu w piątek i sobotę, a się dowiecie! Start już o 19:30 w piątek, 7 listopada.
Tradycyjnie i najlepiej - blog na żywo ze scen panelowych
Polskojęzyczna transmisja z turnieju arenowego to oczywiście dopiero początek. Jak co roku poprowadzimy dla Was relację z poszczególnych, najciekawszych paneli BlizzConu. Będzie coś o filmie Warcraft, będzie też coś o Warlords of Draenor. Pojawią się panele ukazujące kulisy Heroes of the Storm, przyjdzie również czas na Hearthstone. Naszą super-interaktywną relację tekstowo-zdjęciową przeprowadzimy po raz kolejny z wykorzystaniem bogatej platformy CoveritLive, zapewniając Wam najwyższą możliwą jakość sprawozdania. Blog odświeżany w czasie rzeczywistym upstrzony będzie zdjęciami, tweetami, publikowanymi w trakcie konwentu zwiastunami i screenami. Dokładny harmonogram naszej relacji liveblogowej opublikujemy w piątek, ale z pewnością NIE będzie na nim Ceremonii Otwarcia. Nie będziemy jej relacjonować tekstowo, ponieważ...
Ceremonia Otwarcia po polsku
Miło mi zakomunikować, że po raz pierwszy będziecie mogli oglądać na żywo Ceremonię Otwarcia BlizzConu z polskim symultanicznym tłumaczeniem. Nasz redaktor Tomasz "Tommy" Sawka będzie dla Was na bieżąco tłumaczył otwierające słowa włodarzy Blizzarda. Ceremonię Otwarcia po polsku będziecie mogli oglądać już o 20:00 w piątek na naszym streamie - po niej ruszamy tam z transmisją turnieju arenowego, a panele (dostępne w formie streamu jedynie w ramach płatnego Wirtualnego Biletu) będziemy już sprawozdawać w blogu na żywo.
Nasza epicka relacja startuje w piątek od 19:30 - bądźcie wówczas z nami na streamie. Obejrzyjcie po polsku Ceremonię Otwarcia o godzinie 20:00, a po niej wybierzcie relację z paneli lub stream z turnieju arenowego. Lub jedno i drugie! Nasze relacje będą się wzajemnie przenikać i z pewnością nie raz i nie dwa w czasie streamu, w przerwach między meczami, będziemy rozmawiać o najważniejszych informacjach i ogłoszeniach płynących z pozostałych biegunów BlizzConu.
WoWCenterowo w Anaheim w stanie Kalifornia
Jak już pewnie zauważyliście z powyższych akapitów, wiele rzeczy związanych z BlizzConem dzieje się u nas w tym roku po raz pierwszy. Wypada wspomnieć o czymś jeszcze: WoWCenter.pl w tym roku także fizycznie obecne będzie na BlizzConie 2014 - nasz redaktor naczelny Kumbol jest naszym specjalnym wysłannikiem, który dostarczy bezpośrednio z Anaheim Convention Center nasze własne, autorskie treści. Będziemy je wplatać w nasze relacje blogowe pierwszego i drugiego dnia konwentu.
Konkursy i fanty
Oczywiście nie bylibyśmy sobą gdybyśmy nie przygotowali dla Was kilku niespodzianek. Czeka na Was mnóstwo nagród, od książek po koszulki, od ebooków i gier po pluszowego Pandarena, a szansę na wygraną ma każdy! Odświeżcie swoją wiedzę o lore, poczytajcie nasze ostatnie artykuły i stańcie w szranki o nagrody! Zarówno na tych, którzy śledzić będą relację blogową, jak i na tych, którzy oglądać będą mecze PvP na streamie, czeka całkiem sporo nagród, ufundowanych m.in. przez Blizzard oraz wydawnictwo Insignis - którym już teraz serdecznie dziękujemy za szczodre wsparcie!
Przeżyjcie BlizzCon 2014 na WoWCenter.pl!
Z pamiętnika karczmarza – część druga
Temahemm, | Komentarze : 2Cytat z: Zeriyah (źródło)
Fragmenty rękopisu znalezionego w karczmie.
Partyjka lub dwie w Hearthstone mogą zgromadzić przed kominkiem prawdziwe tłumy! Czasami muszę poprosić taurenów albo draenei, żeby stanęli sobie z tyłu i nie zasłaniali pozostałym gościom. Przykro mi, przyjaciele, ale nic nie poradzę, że niektórzy po prostu nie dorównują wam posturą!
A skoro już o tłumach mowa... Parę dni temu w odległym kącie karczmy odbył się naprawdę niecodzienny pojedynek w Hearthstone. Tłum wiwatował i głośno dopingował obu zawodników, ale – co naprawdę ciekawe – trzymał się w bezpiecznej odległości od stolika.
Stłoczeni w karczmie goście śledzili jak zaczarowani zmagania dwóch zupełnie pochłoniętych kartami goblinów, które grały na czas, odmierzając go – dacie temu wiarę – lontami od dynamitu! Wybitnie mi się nie widziała perspektywa wielkiej wyrwy w rogu izby, więc grzecznie wyprosiłem delikwentów na zewnątrz, gdzie mogli kontynuować swoją niebezpieczną zabawę – co też uczynili, a zgromadzona widownia obserwowała ich przez okna.
Kiedy w końcu jedna rundka przeciągnęła się krzynkę za długo, nieszczęśnik siedzący po niewłaściwej stronie laski dynamitu został pierwszym wędzonym goblinem, jakiegom w życiu widział! Nic się nie bójcie, wszystko z nim w porządku. Jak się szybko okazało, bardziej niż ryzyko przypalenia sobie brwi roznerwiła go przegrana. Pewnie już jutro zobaczę go przy kominku.