Wygraj nowego pupila Blossoming Ancient w naszym konkursie!
Kumbol, | Komentarze : 336
Aktualizacja 23.06, 21:20: Konkurs zakończony! Oto szczęśliwcy, którzy dostaną kody na Blossoming Ancient:
Gratz! Kody dostaniecie wkrótce na PW. Wszystkim dziękujemy gorąco za udział! To chyba nasz rekord w ilości zgłoszeń. Fajni jesteście!
Do Blizzard Store zawitał w ten weekend nowy pupil - Blossoming Ancient. Miniaturowy drzewiec wygląda uroczo, a do tego zmienia swój wygląd wraz z nastawaniem kolejnych pór roku. Możecie go kupić w Blizzard Store już teraz za 10 Euro, ale zanim się na to zdecydujecie, zapraszamy do udziału w naszym małym konkursie!
W sklepie Blizzarda jest już dostępny nowy zwierzak – Kwitnący drzewiec. Pochodzi on ze zboczy Góry Hyjal i stanowi symbol nieustannie odnawiających się sił natury. Członkowie Kręgu Cenariona są gotowi powierzyć młode drzewce pod opiekę bohaterów, którzy chcą przyczynić się do odrodzenia zniszczonego przez kataklizm świata Azeroth.
Drzewiec towarzyszy bohaterowi w jego podróżach i wraz z nastaniem nowej pory roku zmienia swój wygląd, napełniając otoczenie życiodajną energią. By kupić jedno z tych kwitnących młodych drzewek, odwiedź sklep Blizzarda.
Po aktywacji zwierzak ten będzie dostępny w grze dla wszystykich obecnych i przyszłych postaci w World of Warcraft® na pojedynczym koncie Battle.net®.
Blizzard Entertainment podesłał nam 3 magiczne sadzonki, które z radością wydamy w dobre ręce - czyli komuś z Was! Aby zgłosić swój udział w konkursie, wystarczy skomentować ten artykuł do 23 czerwca, do godziny 21:00. Warunkiem załapania się do losowania jest jednak dodanie przynajmniej jednej postaci do swojego profilu na WoWCenter.pl. Ale to, jak wiecie, także jest bardzo proste i błyskawiczne. Możecie zrobić to w panelu użytkownika.
Losowanie w niedzielę, 23.06.2013 po godzinie 21:00, zaraz po nim ogłosimy listę zwycięzców.
Konkurs w trzech punktach:
Powodzenia!
Gratz! Kody dostaniecie wkrótce na PW. Wszystkim dziękujemy gorąco za udział! To chyba nasz rekord w ilości zgłoszeń. Fajni jesteście!
Do Blizzard Store zawitał w ten weekend nowy pupil - Blossoming Ancient. Miniaturowy drzewiec wygląda uroczo, a do tego zmienia swój wygląd wraz z nastawaniem kolejnych pór roku. Możecie go kupić w Blizzard Store już teraz za 10 Euro, ale zanim się na to zdecydujecie, zapraszamy do udziału w naszym małym konkursie!
Cytat z: Blizzard (źródło)
W sklepie Blizzarda jest już dostępny nowy zwierzak – Kwitnący drzewiec. Pochodzi on ze zboczy Góry Hyjal i stanowi symbol nieustannie odnawiających się sił natury. Członkowie Kręgu Cenariona są gotowi powierzyć młode drzewce pod opiekę bohaterów, którzy chcą przyczynić się do odrodzenia zniszczonego przez kataklizm świata Azeroth.
Drzewiec towarzyszy bohaterowi w jego podróżach i wraz z nastaniem nowej pory roku zmienia swój wygląd, napełniając otoczenie życiodajną energią. By kupić jedno z tych kwitnących młodych drzewek, odwiedź sklep Blizzarda.
Po aktywacji zwierzak ten będzie dostępny w grze dla wszystykich obecnych i przyszłych postaci w World of Warcraft® na pojedynczym koncie Battle.net®.
Blizzard Entertainment podesłał nam 3 magiczne sadzonki, które z radością wydamy w dobre ręce - czyli komuś z Was! Aby zgłosić swój udział w konkursie, wystarczy skomentować ten artykuł do 23 czerwca, do godziny 21:00. Warunkiem załapania się do losowania jest jednak dodanie przynajmniej jednej postaci do swojego profilu na WoWCenter.pl. Ale to, jak wiecie, także jest bardzo proste i błyskawiczne. Możecie zrobić to w panelu użytkownika.
Losowanie w niedzielę, 23.06.2013 po godzinie 21:00, zaraz po nim ogłosimy listę zwycięzców.
Konkurs w trzech punktach:
- Załóż konto na WoWCenter.pl -> Zarejestruj się. Masz już konto? Przejdź do punktu 2!
- Dodaj co najmniej 1 swoją postać z World of Warcraft do profilu na WoWCenter.pl -> Dodaj postać. Masz? No to...
Skomentuj tego newsa!KONKURS ZAKOŃCZONY
Powodzenia!
Patch 5.4: Poznaliśmy kolejne duże nowości! Serwery testowe ruszają niebawem
Caritas, | Komentarze : 9
Już za chwileczkę, już za momencik... No dobrze, nie za momencik, ale niedługo, na Publiczne Serwery Testowe trafi najnowsza łatka Blizzarda o numerze 5.4. Wszyscy chyba czekamy na atak na Orgrimmar, ale patch 5.4 przyniesie nam dużo więcej ciekawych rzeczy. O elastycznych rajdach już wiemy. Dziś pierwsza wersja not informuje nas o pozostałych dużych nowościach. Pojawi się wreszcie od dawna zapowiadany Poligon (Proving Grounds), fani walk pupili otrzymają nową wyspę i rozgrywany na niej turniej, a nisko zaludnione serwery będą bezboleśnie łączone w duże, wirtualne byty. Oprócz tych nowości czeka nas również zwyczajowa porcja zmian w balansie klas.
Oczywiście PTR to jeszcze nie ostateczna wersja, ale warto się przyjrzeć, co też szykują dla nas Niebiescy. Oto tłumaczenie pierwszych oficjalnych not patcha 5.4 do World of Warcraft:
Aktualizacja 5.4 zostanie udostępniona do testowania na Publicznych Serwerach Testowych (PTR) już wkrótce! Wzięcie udziału w Publicznym Serwerze Testowym pozwoli wam sprawdzić nową zawartość zanim zostanie ona wprowadzona do gry. Łatka ta zawiera nowy rajd, nową strefę: Timeless Isles, zmiany w balansie klas, różne poprawki błędów i więcej.
Zastrzeżenia dotyczące Publicznych Serwerów Testowych
World of Warcraft - Aktualizacja 5.4 PTR
Ogólne
Nowy rajd: Siege of Orgrimmar (Oblężenie Orgrimmaru)
Nowa funkcja: Elastyczna trudność rajdów (Flexible Raids)
Nowa strefa: Timeless Isle
Nowa funkcja: Poligon (Proving Grounds)
Nowa Funkcja: Wirtualne serwery (Virtual Realms)
Klasy
Death Knight
Blood
Unholy
Druid
Ogólne
Talenty
Glify
Balance
Restoration
Hunter
Ogólne
Talenty
Marksman
Monk
Talenty
Paladin
Ogólne
Talenty
Glify
Retribution
Priest
Ogólne
Talenty
Shadow
Zbroje klasowe
Rogue
Ogólne
Talenty
Combat
Shaman
Ogólne
Talenty
Glify
Enhancement
Restoration
Warlock
Ogólne
Talenty
Warrior
Ogólne
Talenty
Arms
Fury
Zadania
Potwory
Walki pupili
Ogólne
Pupile bitewne
Umiejętności pupili
Rajdy, lochy i scenariusze
Rajdy
Lochy
PvP
Przedmioty
Interfejs użytkownika
Oczywiście PTR to jeszcze nie ostateczna wersja, ale warto się przyjrzeć, co też szykują dla nas Niebiescy. Oto tłumaczenie pierwszych oficjalnych not patcha 5.4 do World of Warcraft:
Cytat z: Rygarius (źródło)
Aktualizacja 5.4 zostanie udostępniona do testowania na Publicznych Serwerach Testowych (PTR) już wkrótce! Wzięcie udziału w Publicznym Serwerze Testowym pozwoli wam sprawdzić nową zawartość zanim zostanie ona wprowadzona do gry. Łatka ta zawiera nowy rajd, nową strefę: Timeless Isles, zmiany w balansie klas, różne poprawki błędów i więcej.
Zastrzeżenia dotyczące Publicznych Serwerów Testowych
- Pamiętajcie, że wymienione poniżej zmiany nie są ostateczne i sporo może się zmienić przed wypuszczeniem ostatecznej wersji aktualizacji 5.4.
- Nie wszystko może być dostępne do testowania lub może być dostępne tylko przez krótki, określony czas w trakcie Serwerów Testowych 5.4. Gdy dostępne będą Publiczne Serwery Testowe, uważnie przyglądajcie się forum dotyczącemu PTR, aby dowiedzieć się więcej.
World of Warcraft - Aktualizacja 5.4 PTR
Ogólne
Nowy rajd: Siege of Orgrimmar (Oblężenie Orgrimmaru)
- Wkrótce więcej informacji
Nowa funkcja: Elastyczna trudność rajdów (Flexible Raids)
- Jest to nowy poziom trudności rajdów przeznaczony dla wcześniej przygotowanych grup 10 – 25 graczy lub jakiejkolwiek ich liczby w obrębie tego zakresu. Oznacza to, że można rajdować nawet w grupach 15 czy 22 graczy! Trudność rajdów będzie się automatycznie dopasowywać do liczby graczy biorących udział w starciu, mając na celu zapewnić wyzwanie na poziomie trudności między Wyszukiwarką Rajdów, a normalnym rajdem.
- Elastyczna trudność rajdów wymaga utworzenia wcześniej grupy, jednak nie ma wymogu związanego z minimalnym poziomem przedmiotów. Mogą w niej uczestniczyć zarówno osoby będące znajomymi BattleTag, jak i z Rzeczywistym ID.
- Wartość łupów będzie się zawierać między łupami z Wyszukiwarki Rajdów i normalnych rajdów, a łupy będą przyznawane na zasadzie łupów osobistych (podobnie jak w Wyszukiwarce Rajdów). Obecne będą również dodatkowe rzuty kostką i wybór specjalizacji łupu.
- Gracze będą mogli uzyskać osiągnięcia rajdowe, podobnie jak na normalnym i heroicznym poziomie trudności.
- Rajdy o elastycznej trudności mają oddzielną blokadę (lockout) od rajdów na poziomie Wyszukiwarki Rajdów i normalnych.
- Aby dowiedzieć się więcej na temat elastycznych rajdów, zapoznajcie się z naszym artykułem Rajd na każdą pogodę: Zapowiedź elastycznych rajdów.
Nowa strefa: Timeless Isle
- Wkrótce więcej informacji
Nowa funkcja: Poligon (Proving Grounds)
- Poligon to nowa funkcja dla indywidualnych graczy pozwalająca na poznanie i polepszenie swoich umiejętności bojowych.
- Gracze mogą podjąć się wyzwań przeznaczonych dla zadających obrażenia, tanków lub uzdrawiaczy.
- To świetne miejsce do nauki tankowania czy leczenia, bez potrzeby organizowania grupy.
- Każdy test dostępny jest na czterech poziomach trudności: Brąz, Srebro, Złoto i Nieskończony. Trudniejsze wyzwania zawierają trudniejszych i bardziej zróżnicowanych oponentów.
- Tryb Nieskończony (Endless) pozwala ci na sprawdzenie swoich możliwości przeciw coraz trudniejszym przeciwnikom. Porównaj swoje najlepsze wyniki z przyjaciółmi i członkami gildii!
Nowa Funkcja: Wirtualne serwery (Virtual Realms)
- Wirtualne serwery to grupy serwerów, które zostały ze sobą połączone i działają tak, jakby były jednym serwerem. Gracze na tym samym wirtualnym serwerze będą mogli swobodnie dołączać do gildii, mieć dostęp do jednego domu aukcyjnego, dołączać do drużyn na areny i raidy, a także robić wspólnie wyprawy do różnych instancji lub drużynowo wykonywać zadania.
- Gracze z tego samego wirtualnego serwera będą mieć znaczek # przy swoim imieniu.
Klasy
- Czary odstraszające (fear) rzucane przez graczy nie zwiększą już prędkości poruszania się celu.
- Wartości Vengance uzyskiwane z krytycznych uderzeń zostały zmniejszone o połowę.
Death Knight
Blood
- Dancing Rune Weapon nie wymaga już Runic Power.
Unholy
- Master of Ghouls skraca teraz czas odnowienia Raise Dead o 60 sekund.
Druid
Ogólne
- Innervate zapewnia teraz celowi uzyskanie many równej 50% wartości Spirit Druida rzucającego ten czar co sekundę przez 10 sekund.
- Wersja Wild Mushroom odpowiednia dla specjalizacji Restoration przywołuje teraz pojedynczego grzybka w pobliżu przyjaznego celu. Jeśli grzybek przywoływany jest ponownie, pojawia się on w nowym miejscu zachowując zakumulowane leczenie. Pojedynczy grzybek leczy teraz za tyle samo, co wcześniej 3 grzybki razem.
- Koszt many Wrath został zwiększony o 50%.
Talenty
- Dream of Cenarius został całkowicie zmieniony, aby zredukować jego skomplikowanie i zwiększyć przydatność, zachowując zarazem ducha oryginału. Bonusy różnią się teraz w zależności od specjalizacji.
- Balance: Zwiększa efekt leczenia Healing Touch o 20%. Rzucenie Healing Touch zwiększa bonus do obrażeń następnego Eclipse o 10%.
- Feral: Zwiększa efekt leczenia Healing Touch o 20%. Rzucenie Healing Touch zwiększa bonus do obrażeń następnego Rip o 15%.
- Guardian: Zwiększa efekt leczenia Healing Touch o 20%. Krytyczne uderzenia Mangle (Bear) mają 20% szans sprawić, że następny Healing Touch lub Rebirth będzie czarem natychmiastowym, bez kosztu many i możliwym do rzucenia w każdej formie.
- Restoration: Sprawia, że Wrath zadaje o 20% więcej obrażeń i leczy pobliski przyjazny cel o 100% zadanych obrażeń.
- Aktywowanie Heart of the Wild zapewnia 25% bonus do leczenia dla Druidów o specjalizacji Restoration.
- Mass Entanglement nie ma już limitu jednostek, które zatrzymuje (poprzednio 5 jednostek).
- Nature’s Swiftness nie jest już talentem, a umiejętnością uzyskiwaną przez Druidów o specjalizacji Restoration na poziomie 30.
- Aktywowanie Nature’s Vigil sprawia, że czary leczące spowodują dodatkowe leczenie na pobliskim sojuszniku w wysokości 25% uleczonej wartości. Jest to dodatek do istniejącego efektu, jakim jest zadanie pobliskim wrogom obrażeń równych 25% leczenia.
- Soul of the Forest zostało częściowo zmienione, aby było bardziej atrakcyjne dla druidów Balance, Guardian i Restoration.
- Balance: Rzucenie Wrath, Starfire i Starsurge ma 8% szans spowodowania, że Astral Communion natychmiastowo przeniesie Druida do kolejnego Eclipse.
- Guardian: Zwiększa generowanie Rage z Mangle (Bear) o 20% (poprzednio 30%), ale bonus ten odnosi się teraz również do Rage generowanego przez Primal Fury.
- Restoration: Sprawia, że Druid uzyskuje teraz 100% Haste (poprzednio 75%) dla swojego kolejnego czaru po użyciu Swiftmend.
- Ysera's Gift to nowy czar leczący Druida o 5% maksymalnego zdrowia co 5 sekund. Jeśli Druid ma maksymalny poziom zdrowia, zamiast tego leczyć będzie najbardziej zraniony pobliski cel. Czar ten zastępuje miejsce opuszczone przez Nature’s Swiftness.
Glify
- Nowy glif: Glyph of Efflorescence zwiększa efekt leczenia Swiftmend o 20%; sprawia, że efekt Efflorescence jest wywoływany przez Wild Mushroom, a nie Swiftmend i trwa tak długo, jak Wild Mushroom jest aktywny.
- Glyph of Innervate sprawia, że Innervate zapewnia Druidowi i jego celowi 60% normalnego efektu zaklęcia jeśli jest ono rzucone na inny cel niż Druid.
Balance
- Eclipse pobudza Druida dając mu 50% (poprzednio 35%) maksymalnej many.
- Moonkin Form nie redukuje już otrzymywanych obrażeń o 15%.
- Koszt many Starfire został zwiększony o 50%.
- Koszt many Starsurge został zwiększony 50%.
Restoration
- Genesis jest nowym czarem Restoration, uczonym na 88. poziomie. Obejmuje on wszystkich członków grupy lub rajdu w zasięgu 60 jardów i przyspiesza efekty Rejuvenation sprawiając, że leczą one na poziomie 400% normalnego leczenia. Kosztuje pod względem many tyle samo, co Rejuvenation.
- Efekt leczenia obszarowego czaru Swiftmend nazywa się teraz Efflorescence.
- Wild Mushroom: Bloom nie ma już możliwości krytycznego uderzenia i akumuluje efekt dodatkowego leczenia w wysokości 100% Rejuvenation (poprzednio 150%). Bonus przeleczenia nie czerpie już korzyści z Naturalist czy Mastery: Harmony.
Hunter
Ogólne
- Koszt i obrażenia Arcane Shot zostały zwiększone o 50%.
Talenty
- Aspect of the Iron Hawk zmniejsza teraz otrzymywane obrażenia o 10% (poprzednio 15%).
- Silencing Shot nie jest już talentem i jest dostępny tylko dla specjalizacji Marksman.
Marksman
- Binding Shot nie jest już umiejętnością specjalizacji Marksman i ponownie jest talentem.
Monk
Talenty
- Ring of Peace ma nowy efekt wizualny.
Paladin
Ogólne
- Turn Evil ma teraz 15-sekundowy czas odnowienia. (Glif dotyczący tej umiejętności zostanie przerobiony i uwzględniony w kolejnych aktualizacjach not.)
Talenty
- Burden of Guilt został zastąpiony nowym talentem o nazwie Evil is a Point of View, który pozwala Paladynowi na użycie Turn Evil na graczach i bestiach.
- Hand of Purity redukuje obrażenia otrzymywane z okresowych szkodliwych efektów o 80% (poprzednio 70%) oraz redukuje obrażenia otrzymywane z okresowych szkodliwych efektów, które nie mogą zostać zatrzymane, o 40% (poprzednio 0%).
- Unbreakable Spirit została uproszczona. Skraca ona teraz czas odnowienia Divine Shield, Divine Protection i Lay on Hands o 50%.
Glify
- Glyph of Inquisition został zmieniony. Zwiększa on czas trwania Inquisition o 30 sekund (aż do 2 minut)za każdym razem, kiedy Paladyn zabije cel, który może dać mu doświadczenie lub honor.
Retribution
- Czas odnowienia Guardian of the Ancient Kings (wersja specjalizacji Retribution) został skrócony z 5 do 3 minut, a maksymalna ilość ładunków została zmniejszona do 12.
- Inquisition trwa teraz 20 sekund na każdy poziom Holy Power zamiast 10 sekund.
Priest
Ogólne
- Leap of Faith nie ma już wymogu zwracania się twarzą w stronę celu.
Talenty
- Angelic Feather zwiększa teraz prędkość poruszania się sojusznika o 80% (poprzednio 60%), a pióra pozostają aktywne przez 10 minut (poprzednio 5 minut).
- Divine Insight Priestów o specjalizacji Discipline ma teraz 100% szans aktywowania efektu po użyciu Penance (poprzednio 40%).
- Obrażenia i leczenie wymagane do aktywowania Twist of Fate zostały zwiększone z 20% do 35%.
Shadow
- Shadowform nie zmniejsza otrzymywanych obrażeń o 15%.
Zbroje klasowe
- Bonus za 4 części zestawu PvP nie wywołuje już efektu obszarowego i dotyczy tylko postaci, która usuwa Vampiric Touch.
Rogue
Ogólne
- Recuperate przywraca 4% maksymalnego zdrowia co 3 sekundy (poprzednio 3%).
Talenty
- Nightstalker zwiększa teraz obrażenia zadawane z ukrycia o 50% (poprzednio 25%).
Combat
- Wybór celów Killing Spree został zmieniony. Jeśli Blade Flurry nie jest aktywne, Killing Spree uderzy w cel Rogue'a 7 razy lub wybierze najbliższy cel jeśli żaden nie został wybrany. Killing Spree będzie działało jak dotychczas jeśli Blade Flurry jest aktywne.
Shaman
Ogólne
- Zasięg działania Healing Rain został zwiększony z 10 do 12 jardów.
Talenty
- Czas odnowienia Astral Shift wynosi teraz 90 sekund (poprzednio 120).
- Efekt zwiększający obrażenia Lightning Bolt z Unleashed Fury Flametongue Weapon wynosi 30% (poprzednio 20%).
Glify
- Glyph of Chaining wydłuża teraz czas odnowienia Chain Heal o 2 sekundy (poprzednio o 4).
- Glyph of Fire Elemental Totem wydłuża teraz czas odnowienia i czas trwania Fire Elemental Totem o 50% (poprzednio 40%).
- Glyph of Riptide zmniejsza początkowe bezpośrednie leczenie Riptide o 75% (poprzednio 90%).
Enhancement
- Debuff Stormstrike wpływa teraz również na Elemental Blast.
Restoration
- Koszt many Riptide został obniżony o 25%.
Warlock
Ogólne
- Fel Armor nie mniejsza już otrzymywanych obrażeń o 10%.
Talenty
- Howl of Terror nie jest już talentem i jest teraz bazową umiejętnością Warlocka.
- Demonic Breath to nowy talent zastępujący Howl of Terror. Warlock zadaje przed sobą obrażenia typu Shadow spowalniając cele, czas odnowienia umiejętności wynosi 20 sekund.
- Kil'jaden Cunning nie jest już umiejętnością pasywną. Ma 15-sekundowy czas trwania i czas odnowienia równy 1.5 minuty.
- Mannoroth’s Fury nie jest już umiejętnością pasywną. Ma 15-sekundowy czas trwania i czas odnowienia równy 1.5 minuty.
Warrior
Ogólne
- Enrage jest teraz wywoływany również z krytycznych trafień Devastate i Shield Slam.
- Shattering Throw nie wymaga już Rage.
Talenty
- Enraged Regeneration teraz natychmiastowo leczy wojownika o 10% jego maksymalnego zdrowia (poprzednio 5%) oraz dodatkowo o 10% w czasie 5 sekund (poprzednio 5%).
- Vigilance nie przenosi już obrażeń do Warriora. Talent redukuje teraz ilość obrażeń, jakie otrzymuje cel o 30% przez 12 sekund.
Arms
- Slam zadaje teraz dodatkowe 10% obrażeń celom będącym pod wpływem Colossus Smash.
Fury
- Titan’s Grip działa teraz z bronią drzewcową (polearms).
Zadania
- The Strength of One's Foes: Gracze nie powinni otrzymywać nadmiarowych Sigil of Power ani Sigil of Wisdom.
Potwory
- Zmiana w dodatkowym rzucie kostką (Bonus Roll): Gracze, którzy nie mają monety lub zdecydują się na jej nieużycie po pokonaniu jednego ze światowych bossów (Sha of Anger, Galleon, Nalak i Oondasta) mogą wrócić później w tym samym tygodniu i użyć dodatkowego rzutu kostką. Limit nie uległ zmianie i w dalszym ciągu wynosi jedną próbę i jeden dodatkowy rzut na tydzień.
Walki pupili
Ogólne
- Na Timeless Isle dostępny jest nowy turniej dla pupili, więcej szczegółów wkrótce!
- Gracze mogą teraz wymienić 3 Flawless Battle-Stones tej samej rodziny na pojedynczy Marked Flawless Battle-Stone.
- Oglądalne walki pupili będą teraz prawidłowo wyświetlać paski zdrowia.
- Poziomy pupili są teraz widoczne na mapie tylko jeśli masz włączone śledzenie pupili.
- Pasywny efekt pupili z rodziny Aquatic teraz zmniejsza otrzymywane okresowo obrażenia o 50% zamiast wcześniejszych 25%.
- Pasywny efekt pupili z rodziny Critter sprawia, że są one teraz odporne na ogłuszenie, uśpienie i unieruchomienie.
- Pasywny efekt pupili z rodziny Dragonkin aktywuje się, gdy zostaną one sprowadzone do 50% punktów zdrowia (poprzednio 25%).
- Pasywny efekt pupili z rodziny Elemental teraz dotyczy tylko negatywnych efektów pogody (np. powodowana przez Sandstorm redukcja celności nie zostanie zaaplikowana, ale zmniejszenie obrażeń już tak).
- Pasywny efekt pupili z rodziny Magic ogranicza teraz otrzymywane obrażenia do maksymalnie 35% maksymalnego zdrowia (poprzednio 40%).
Pupile bitewne
- Darkmoon Zeppelin – kilka umiejętności zamieniło się miejscami.
- Mechanical Pandaren Dragonling - kilka umiejętności zamieniło się miejscami.
Umiejętności pupili
- Accuracy dotyczy teraz całej drużyny.
- Dark Simulacrum zostało zastąpione przez nową umiejętność, Rot. Rot zadaje obrażenia typu Undead i tymczasowo zmienia rodzaj wrogiego pupila w Undead.
- Trihorn Charge ma teraz 1-rundowy okres zamrożenia.
- Trihorn Shield wyświetla teraz prawidłową wartość redukcji obrażeń.
Rajdy, lochy i scenariusze
Rajdy
- Szansa otrzymania przedmiotów za pokonanie bossów lub dodatkowy rzut kostką została zwiększona dla Mogu'shan Vaults, Heart of Fear, Terrace of Endless Spring i Throne of Thunder na poziomie Wyszukiwarki Rajdów.
- Szansa otrzymania przedmiotów przy użyciu dodatkowego rzutu kostką została zwiększona dla Throne of Thunder na normalnym poziomie trudności.
Lochy
- Gracze, którzy uzyskają najlepszy czas na serwerze w lochu typu Tryb wyzwań (grupa musi zawierać przynajmniej 3 osoby z tego samego serwera, aby się kwalifikować), otrzymają tymczasowy tytuł, specyficzny dla każdej instancji (np. Siegebreaker dla Siege of Niuzao Temple, Darkmaster dla Scholomance, itd). Tytuł ten będzie aktywny tak długo, jak długo gracz utrzyma najlepszy czas na serwerze. Posiadanie najlepszego czasu na serwerze w jakimkolwiek momencie da graczom również permanentny Feat of Strength jako dowód tego osiągnięcia.
PvP
- Przedmioty Grevious z sezonu 14 są już dostępne. Wersje elitarne sprzętu Grevious będą wymagały posiadania ratingu na poziomie 2000 do zakupu.
- Przedmioty Tyrannical z Sezonu 13 mogą teraz być kupione za punkty Honor.
- Przedmioty Malevolent z Sezonu 12 mogą być wytwarzane przez rzemieślników.
- PTR: Dla celów testowych Grevious Flaskataur będzie dostępny w pobliżu Niuzao Temple i sprzedawał będzie standardowy sprzęt Grevious za złoto.
Przedmioty
- Wszystkie trwałe ulepszenia przedmiotów oferowane przez Enchanting (Zaklinanie), Engineering (Inżynierię), Leatherworking (Kuśnierstwo), Tailoring (Krawiectwo) i rozmaitych sprzedawców oraz zadania, mogą teraz być użyte na przedmiotach dowolnego poziomu. Oznacza to, ze wszystkie ulepszenia mogą być zaaplikowane przedmiotom klasy heirloom.
- Ulepszenia wysokiego poziomu zaaplikowane przedmiotom używanym przez postacie niższego poziomu mają statystyki skalowane w dół tak, aby przypominać poziomem wzmocnienia charakterystyczne dla danego poziomu.
- Niskopoziomowe ulepszenia zastosowane na przedmiotach używanych przez wysokopoziomowe postacie nie będą wzrastać w statystykach poza ich oryginalny i zamierzony poziom.
Interfejs użytkownika
- Ślad po bezsensownej opcji Use Hardware w zakładce Sound zaginął.
Vol'jin: Cienie Hordy: Oto obszerny fragment z polskiego wydania!
Kumbol, | Komentarze : 13
Obiecywałem więcej dobrego w związku z nadchodzącą premierą nowej książki z uniwersum Warcrafta - World of Warcraft: Vol'jin: Cienie Hordy. Oto jedna z takich fajnych rzeczy. Dzięki wydawnictwu Fabryka Słów mamy przyjemność zaprezentować obszerny, 21-stronicowy fragment pochodzący wprost z polskiego wydania książki. Gorąco zachęcamy do lektury, przypominając jednocześnie, że światowa i polska premiera tytułu już 2 lipca 2013!
Vol'jin: Cienie Hordy w Polsce w dniu światowej premiery!
Kumbol, | Komentarze : 5
Niesamowite, jak znienacka mogły na lepsze zmienić się czasy dla maniaków historii w uniwersum Warcrafta. Jeszcze rok temu byliśmy praktycznie pozostawieni sami sobie - książki z naszego ulubionego świata mogliśmy zdobywać co najwyżej z brytyjskiego Amazona, rzecz jasna w oryginalnej wersji. Wcześniejsze wydawnictwo, nie dość, że jakością tłumaczeń nie grzeszyło, to jeszcze od dłuższego czasu miało za nic prośby fanów o przynajmniej dodruk pierwszych tytułów. I wtedy, niczym bomba many w Theramore, gruchnęła informacja, że Fabryka Słów przejmuje w naszym kraju tytuły Blizzarda i przywróci polskim fanom Warcrafta w formie książkowej. Świetnie przyjęta Jaina Proudmoore: Wichry Wojny ukazała się niespełna trzy miesiące po premierze wersji anglojęzycznej. To, jak się okazuje, był dopiero początek...
Donosiliśmy już, że nadchodzi kolejna książka z uniwersum Warcrafta - World of Warcraft: Vol'jin: Shadows of the Horde. Wtedy wiedzieliśmy już, że i ona doczeka się polskiego wydania dzięki Fabryce Słów. Dziś poznajemy te najważniejsze, jakże fantastyczne konkrety: polska premiera World of Warcraft: Vol'jin: Cienie Hordy już 2 lipca 2013, dokładnie tego samego dnia, co oryginał! Bum!
Tak jest, po raz pierwszy ever polscy czytelnicy otrzymają książkę z uniwersum Warcrafta jednocześnie z fanami na zachodzie, wydaną po polsku. Polskie wydanie po raz pierwszy będzie na bieżąco z wydarzeniami mającymi miejsce wówczas w World of Warcraft, do których niechybnie Cienie Hordy będą się odwoływać. To jest cholernie dobry powód do radości.
Został więc niespełna miesiąc! W ciągu najbliższych dni zobaczycie jeszcze u nas zapewne jakieś wieści i informacje związane z premierą tej kolejnej już książki z World of Warcraft w tytule. Sami nie możemy się doczekać, by przeczytać o losach prawdopodobnie najbardziej znanego (i poważanego przy okazji) trolla z Azeroth.
Donosiliśmy już, że nadchodzi kolejna książka z uniwersum Warcrafta - World of Warcraft: Vol'jin: Shadows of the Horde. Wtedy wiedzieliśmy już, że i ona doczeka się polskiego wydania dzięki Fabryce Słów. Dziś poznajemy te najważniejsze, jakże fantastyczne konkrety: polska premiera World of Warcraft: Vol'jin: Cienie Hordy już 2 lipca 2013, dokładnie tego samego dnia, co oryginał! Bum!
Tak jest, po raz pierwszy ever polscy czytelnicy otrzymają książkę z uniwersum Warcrafta jednocześnie z fanami na zachodzie, wydaną po polsku. Polskie wydanie po raz pierwszy będzie na bieżąco z wydarzeniami mającymi miejsce wówczas w World of Warcraft, do których niechybnie Cienie Hordy będą się odwoływać. To jest cholernie dobry powód do radości.
World of Warcraft
Vol'jin: Cienie Hordy
Autor: Michael A. Stackpole
Data wydania: 2013-07-02
Tytuł oryginału: World of Warcraft: Vol'jin Shadows of the Horde
ISBN: 978-83-7574-867-3
Wymiary: 125 x 195
Strony: 440
Cena: 37,90
Oto Pandaria - nieznany dotąd zakątek Azeroth.
Przejdź pomyślnie ostateczną próbę, inaczej zginiesz.
Bitwa trwa. Vol'jin zmaga się ze starymi zatargami tlącymi się między Przymierzem a Hordą. Ranny, zostaje porzucony na pastwę losu i pewną śmierć. Jednak szczęście się do niego uśmiecha. Pomocy udziela mu piwowar Chen Stormstout, który zabiera go do górskiego klasztoru. Kiedy Vol'jin usiłuje pojąć sens bieżących wydarzeń, musi też ostatecznie zdecydować, komu chce przysiąc wierność - od tego wyboru zależy zagłada lub ocalenie jego ludu... i nieodwracalna zmiana losów Hordy.
Został więc niespełna miesiąc! W ciągu najbliższych dni zobaczycie jeszcze u nas zapewne jakieś wieści i informacje związane z premierą tej kolejnej już książki z World of Warcraft w tytule. Sami nie możemy się doczekać, by przeczytać o losach prawdopodobnie najbardziej znanego (i poważanego przy okazji) trolla z Azeroth.
Patch 5.4: Rajd na każdą pogodę - oto zapowiedź elastycznych rajdów!
Kumbol, | Komentarze : 6Cytat z: Nethaera (źródło)
Rajdy w World of Warcraft mogą poszczycić się długą historią nie tylko stawiania przed graczami kolejnych wyzwań, ale też ciągłych zmian i ewolucji w miarę upływu lat i dodatków. Tak jak w przypadku każdego aspektu gry, stale myślimy nad tym, co moglibyśmy wnieść do rajdowania, by poprawić doświadczenia dla jeszcze szerszego spektrum graczy. Podczas gdy poziomy normalny i heroiczny świetnie pasują wielu osobom, to sądzimy jednak, że istnieje jeszcze jedna luka warta wypełnienia. Dlatego właśnie pracujemy obecnie nad nowym typem rajdów, który zadebiutuje w następnej dużej aktualizacji: rajdowanie elastyczne.
Jeden rozmiar, by wszystkimi (nie) rządzić
Niemożliwe jest wpasowanie wszystkich graczy w jeden konkretny, fajny archetyp. Zdaliśmy sobie sprawę, że moglibyśmy uczynić doświadczenie lepszym dla pewnej szerokiej kategorii rajdujących: grup złożonych głównie z przyjaciół i rodziny oraz mniejszych gildii, które starają się zawsze wziąć na rajd tak wielu swoich członków, jak to tylko możliwe.
W czasach dodatku Wrath of the Lich King, normalny 10-osobowy poziom trudności odpowiadał takim grupom graczy całkiem nieźle, ale unifikacja 10- i 25-osobowych rajdów w jeden poziom trudności praktycznie wyeliminowała tę niszę. Choć Wyszukiwarka Rajdów jest szalenie łatwo dostępna, to nie zapewnia jednak mniejszym grupom tego kameralnego, społecznościowego doświadczenia przy przechodzeniu treści. W aktualizacji 5.4 planujemy wprowadzić nowy tryb rajdowania, który umożliwi nam dostarczenie tym graczom doświadczenia, jakiego oczekują.
Elastik-fantastik
Aby wypełnić tę lukę, opracowujemy właśnie nowy system elastycznych rajdów, który zawiera nowy poziom trudności usytuowany między poziomem Wyszukiwarki Rajdów i normalnym, zapewniając zarazem przyjaciołom, rodzinie lub spontanicznym grupom możliwość wspólnej gry. Ten poziom trudności będzie dostępny dla grup graczy liczących od 10 do 25 osób, także tych oscylujących między tymi przedziałami. Oznacza to, że możesz udać się na rajd razem z grupą 11, 14 czy 23 kumpli.
System elastycznych rajdów zaprojektowano tak, by poziom trudności skalował się w zależności od ilości członków rajdu. Jeśli więc w jednym tygodniu rajdujesz w 14 osób, a w kolejnym w 22, to trudność dopasuje się automatycznie. Pamiętaj jednak, że w przeciwieństwie do Wyszukiwarki Rajdów nie ma tutaj automatycznego doboru graczy, więc musisz sam zaprosić odpowiednią liczbę ludzi - jeśli niektórzy nie dotrą na czas, to świat się nie zawali (plan rajdu też nie). Wciąż będziesz też mógł zapraszać przyjaciół z Rzeczywistym ID lub Battletagiem z innych serwerów. Od ciebie zależy, kogo zaprosisz i jakie wymogi postawisz przed ewentualnymi członkami twojej wesołej gromadki - ten poziom trudności nie ma narzuconego wymogu poziomu przedmiotu (item level).
Ubrani, by zabić
Nowy poziom trudności rajdów oznacza też nowy poziom przedmiotu. Tryb elastyczny zapewni łupy o poziomie pomiędzy przedmiotami z Wyszukiwarki Rajdów a normalnymi rajdami, będzie też wykorzystywał system rozdziału łupów "na osobę" znany z Wyszukiwarki Rajdów, wybory specjalizacji oraz bonusowe rzuty kostką. Nie musisz się więc martwić, czy możesz sprowadzić na rajd "złą" osobę, która zwinie ci sprzed nosa upragniony przedmiot.
Masz tu klucze
Planujemy odblokowywać elastyczny poziom trudności rajdów skrzydło po skrzydle, podobnie jak ma to miejsce w Wyszukiwarce Rajdów, ale nieco szybciej. Ten nowy poziom trudności ma też swoją własną blokadę (lockout), której nie współdzieli z Wyszukiwarką Rajdów czy trybem normalnym, więc możesz iść na wszystkie trzy wersje, jeśli tylko zapragniesz. Na elastycznym rajdzie, tak jak na poziomie normalnym bądź heroicznym, będziesz też mógł uzyskać osiągnięcia wchodzące w skład meta-osiągnięcia "Glory of the Orgrimmar Raider" i zdobywać kosmetyczne nagrody, takie jak epickie wierzchowce. Pozwoli to grupom rajdowym wypełnić nocki bez rajdów próbami zdobywania osiągnięć. No i w końcu, uczestnictwo w rajdach elastycznych, normalnych lub heroicznych zapewni dostęp do dodatkowych nagród, które nie będą dostępne przez Wyszukiwarkę Rajdów.
System jaki jest, każdy widzi
Tak jak przy wielu niegotowych jeszcze funkcjonalnościach, przy systemie elastycznych rajdów nadal pracujemy i dopracowujemy szczegóły jego działania. Chcemy koniecznie usłyszeć wasze konstruktywne opinie na temat doświadczeń, jakie mieliście z systemem, gdy już ruszymy z jego testami na Publicznych Serwerach Testowych.
Promocja na usługi dla postaci: przeniesienie na inny serwer, zmiany nazw, frakcji, ras, wyglądu 50% taniej!
Kumbol, | Komentarze : 17Cytat z: Blizzard (źródło)
Jeśli myślałeś ostatnio o zmianie serwera lub dokonaniu innej zmiany u twojej postaci, to teraz jest na to idealny moment! W tym tygodniu wszystkie usługi dla postaci są tańsze o 50%. Wystarczy zalogować się do panelu zarządzania kontem Battle.net i wybrać tę, która cię interesuje. Więcej informacji o poszczególnych usługach uzyskasz z poniższych linków.
Przeniesienie postaci - Przenieś swoją postać na inny serwer.
Zmiana frakcji - Zmień frakcję swojej postaci (z Hordy na Przymierze lub z Przymierza na Hordę).
Zmiana rasy - Zmień rasę swojej postaci (w ramach obecnej frakcji).
Zmiana wyglądu - Zmień wygląd swojej postaci (zawiera opcjonalną zmianę nazwy).
Zmiana nazwy - Zmień nazwę swojej postaci.
Promocja kończy się 10 czerwca 2013!
Ciekawostka: Co jest grane w Szepczącym Lesie?
Kumbol, | Komentarze : 23
Mamy międzypatchową przerwę, konkretnych informacji o 5.4 jeszcze niewiele, więc to całkiem dobra okazja na mały rzut oka na obecne już teraz w grze tajemnice. Ta konkretna, o której będzie mowa, nie jest nawet jakoś szczególnie nowa, ale z pewnością intrygująca na tyle, by wreszcie poświęcić jej ciekawostkowy artykuł.
Szepczący Las i Krąg Zaklętych Smoków
Oto Whispering Forest (Szepczący Las) w Tirisfal Glades, w Eastern Kingdoms. Tajemnicze miejsce skryte na zachód od Deathknell, do którego można dotrzeć jedynie na latającym wierzchowcu. Zostało dodane w ramach poprawek starego świata w patchu 4.0.3 i uzupełnione później w patchach 4.1 i 4.2. Według mapy świata powinny być tam same góry. One wprawdzie są, dookoła, ale w środku znajduje się las. Roślinność jest taka sama, jak w pozostałej części strefy, ale oświetlenie i "czystsze" niebo sugerują, że Plaga nie odcisnęła na tym skrawku ziemi aż takiego piętna. Mniej więcej w środku lasu znajduje się dziwny krąg jaśniejących grzybów.
Z tym właśnie kręgiem wiąże się najciekawsze. Ma tu bowiem miejsce pewne wyjątkowe wydarzenie, obwołane przez graczy "Fearie Dragon event". Co pewien czas (kilka godzin, nie do końca regularnie) w okolicach kręgu zaczynają pojawiać się Fey-Drunk Darter - małe, zaklęte smoki. Zjawiają się jeden po drugim, w odstępach od kilku do nawet kilkudziesięciu minut od siebie. Po jakimś (dłuższym) czasie zbierze się ich siedem, a po okolicy zaczną spacerować jelenie i niedźwiedzie - wszystkie te stworzenia mają poziom 80+, a Whispering Forest to jedyne miejsce w grze, gdzie można je zaobserwować. W pewnym momencie smoczki podlatują do kręgu, ustawiają się wokoło niego i zaczynają tajemniczy rytuał, wysyłając w środek kręgu złociste promienie. Zdają się przy tym... śpiewać. Standardowa, mroczna muzyka z Tirisfal ustępuje miejsca unikalnej, ślicznej melodii skomponowanej przez Dereka Duke'a i odgrywanej tylko tu:
Rodziny dzikich zwierząt schodzą się zewsząd, by przypatrywać się tej magicznej ceremonii. Po kilku minutach smoki przestają śpiewać i odlatują od kręgu, by po chwili zupełnie zniknąć jak gdyby nigdy nic. To samo dzieje się z resztą obecnej tam fauny.
Cóż to wszystko znaczy? Nie wiadomo! To z całą pewnością obecnie jeden z największych easter eggów gry, mający jednak jakieś ukryte znaczenie. Do niedawna uważało się, nie tylko zresztą z powodu obecności tego eventu, że pod Tirisfal Glades rezyduje kolejny Stary Bóg. Miał być on rzekomo przyczyną szaleństwa ogarniającego pierwsze wysokie elfy, jakie przybyły do Eastern Kingdoms. W książce The Founding of Quel'Thalas (Założenie Quel'Thalas), opisującej dzieje Dath'Remara i prowadzonych przez niego wysokich elfów, czytamy:
Spekuluje się, że to właśnie Whispering Forest był pierwszym miejscem zamieszkania wysokich elfów w Eastern Kingdoms, i że to właśnie pod tamtym lasem gnieździ się tajemnicze zło. Dziś wiemy jednak, że złem tym nie jest Stary Bóg. Tę teorię obalił oficjalnie sam Blizzard w ramach III rundy akcji "Ask Creative Development" odbywającej się na forum Historii na stronach Battle.net:
Inna teoria mówi zaś o Komnacie Krasusa, w której smok mieszkał w czasach opisywanych w książce Dzień Smoka. Sanktuarium miało znamiona elfickiej architektury, co może sugerować, że zbudowane zostało przez Dath'Remara i jego wysokie elfy. W jego głębinach znajdowało się jezioro z wodą o dziwnej mocy, którą Krasus pił sporadycznie, by zregenerować siły. Być może stanowi ono jakieś źródło spaczenia.
Cokolwiek złego gnieździ się pod Szepczącym Lasem, zaklęte smoki zdają się temu przeciwdziałać. Tajemniczy krąg utworzony z grzybów sugeruje też możliwe konotacje ze Szmaragdowym Snem. Być może to tajemnicze zjawisko jest małym wstępem do przyszłego dodatku z Emerald Dream, o którym tak wiele mówi się praktycznie od premiery World of Warcraft. Opcji jest bardzo wiele. Ku której się skłaniacie?
Szepczący Las i Krąg Zaklętych Smoków
Oto Whispering Forest (Szepczący Las) w Tirisfal Glades, w Eastern Kingdoms. Tajemnicze miejsce skryte na zachód od Deathknell, do którego można dotrzeć jedynie na latającym wierzchowcu. Zostało dodane w ramach poprawek starego świata w patchu 4.0.3 i uzupełnione później w patchach 4.1 i 4.2. Według mapy świata powinny być tam same góry. One wprawdzie są, dookoła, ale w środku znajduje się las. Roślinność jest taka sama, jak w pozostałej części strefy, ale oświetlenie i "czystsze" niebo sugerują, że Plaga nie odcisnęła na tym skrawku ziemi aż takiego piętna. Mniej więcej w środku lasu znajduje się dziwny krąg jaśniejących grzybów.
Z tym właśnie kręgiem wiąże się najciekawsze. Ma tu bowiem miejsce pewne wyjątkowe wydarzenie, obwołane przez graczy "Fearie Dragon event". Co pewien czas (kilka godzin, nie do końca regularnie) w okolicach kręgu zaczynają pojawiać się Fey-Drunk Darter - małe, zaklęte smoki. Zjawiają się jeden po drugim, w odstępach od kilku do nawet kilkudziesięciu minut od siebie. Po jakimś (dłuższym) czasie zbierze się ich siedem, a po okolicy zaczną spacerować jelenie i niedźwiedzie - wszystkie te stworzenia mają poziom 80+, a Whispering Forest to jedyne miejsce w grze, gdzie można je zaobserwować. W pewnym momencie smoczki podlatują do kręgu, ustawiają się wokoło niego i zaczynają tajemniczy rytuał, wysyłając w środek kręgu złociste promienie. Zdają się przy tym... śpiewać. Standardowa, mroczna muzyka z Tirisfal ustępuje miejsca unikalnej, ślicznej melodii skomponowanej przez Dereka Duke'a i odgrywanej tylko tu:
Rodziny dzikich zwierząt schodzą się zewsząd, by przypatrywać się tej magicznej ceremonii. Po kilku minutach smoki przestają śpiewać i odlatują od kręgu, by po chwili zupełnie zniknąć jak gdyby nigdy nic. To samo dzieje się z resztą obecnej tam fauny.
Cóż to wszystko znaczy? Nie wiadomo! To z całą pewnością obecnie jeden z największych easter eggów gry, mający jednak jakieś ukryte znaczenie. Do niedawna uważało się, nie tylko zresztą z powodu obecności tego eventu, że pod Tirisfal Glades rezyduje kolejny Stary Bóg. Miał być on rzekomo przyczyną szaleństwa ogarniającego pierwsze wysokie elfy, jakie przybyły do Eastern Kingdoms. W książce The Founding of Quel'Thalas (Założenie Quel'Thalas), opisującej dzieje Dath'Remara i prowadzonych przez niego wysokich elfów, czytamy:
Jego flota wreszcie przybiła do brzegów królestwa, które ludzie później nazwali Lordaeron. Zapuściwszy się wgłąb lądu, wysokie elfy założyły osadę w spokojnym Gaju Tirisfal. Po kilku latach wielu nich zaczęło popadać w szaleństwo. Wysnuto teorię, jakoby pod tą konkretną częścią świata drzemało coś złego, jednakże plotek tych nigdy nie potwierdzono. Wysokie elfy spakowały się i wyruszyły dalej na północ, w kierunku innej krainy tętniącej magią.
Spekuluje się, że to właśnie Whispering Forest był pierwszym miejscem zamieszkania wysokich elfów w Eastern Kingdoms, i że to właśnie pod tamtym lasem gnieździ się tajemnicze zło. Dziś wiemy jednak, że złem tym nie jest Stary Bóg. Tę teorię obalił oficjalnie sam Blizzard w ramach III rundy akcji "Ask Creative Development" odbywającej się na forum Historii na stronach Battle.net:
Cytat z: Blizzard (źródło)
P: Czy faktycznie pod Tirisfal Glades jest Stary Bóg?
O: Nie! Jest tam coś niesłychanie niepokojącego, ale nie jest to Stary Bóg. Przekopywanie się przez Tirisfal Glades nie jest jednak zalecane.
O: Nie! Jest tam coś niesłychanie niepokojącego, ale nie jest to Stary Bóg. Przekopywanie się przez Tirisfal Glades nie jest jednak zalecane.
Inna teoria mówi zaś o Komnacie Krasusa, w której smok mieszkał w czasach opisywanych w książce Dzień Smoka. Sanktuarium miało znamiona elfickiej architektury, co może sugerować, że zbudowane zostało przez Dath'Remara i jego wysokie elfy. W jego głębinach znajdowało się jezioro z wodą o dziwnej mocy, którą Krasus pił sporadycznie, by zregenerować siły. Być może stanowi ono jakieś źródło spaczenia.
Cokolwiek złego gnieździ się pod Szepczącym Lasem, zaklęte smoki zdają się temu przeciwdziałać. Tajemniczy krąg utworzony z grzybów sugeruje też możliwe konotacje ze Szmaragdowym Snem. Być może to tajemnicze zjawisko jest małym wstępem do przyszłego dodatku z Emerald Dream, o którym tak wiele mówi się praktycznie od premiery World of Warcraft. Opcji jest bardzo wiele. Ku której się skłaniacie?
Zdjęcia do filmu Warcraft ruszają w pierwszym kwartale 2014 roku
Kumbol, | Komentarze : 9
Jak donosi blog filmowy /Film, zdjęcia do filmu Warcraft mają ruszyć w I kwartale 2014 roku. To nieco później, niż informował końcem stycznia The Hollywood Reporter - wtedy mówiło się o jesieni tego roku. Zakładana wówczas data premiery filmu w 2015 wciąż jest jednak realna.
W wypowiedzi dla /Film producent Warcrafta Charles Roven (który produkował już hitową trylogię Batmana, Dorwać Smarta czy 12 Małp, a za chwilę do kin wchodzi jego Człowiek ze Stali) poinformował:
Dobrze jest co jakiś czas słyszeć takie słowa. Po kilkuletniej ciszy trwającej od czasu zaciągnięcia do projektu Sama Raimi'ego aż do jego rezygnacji, te coraz częstsze informacje o adaptacji najpopularniejszego uniwersum Blizzard Entertainment zaczynają wreszcie nastrajać optymistycznie. Ponadto, BlizzCon 2013 odbywający się w listopadzie wydaje się teraz jeszcze lepszym miejscem na ujawnienie ważnych informacji o projekcie, na dwa miesiące przed startem zdjęć. Być może to właśnie tam poznamy obsadę.
Trzeba też pamiętać o dorocznym konwencie Comic-Con International: San Diego, który zawsze jest istotną imprezą dla branży filmowej i telewizyjnej. Możliwe, że pierwsze szczegóły dotyczące wizji filmu Warcraft pojawią się właśnie tam. To już 18 lipca!
W wypowiedzi dla /Film producent Warcrafta Charles Roven (który produkował już hitową trylogię Batmana, Dorwać Smarta czy 12 Małp, a za chwilę do kin wchodzi jego Człowiek ze Stali) poinformował:
Ten film zaczniemy kręcić w pierwszym kwartale 2014. Prace posuwają się naprzód; Legendary tworzy ten obraz, a ja świetnie się bawię współpracując z Duncanem.
Dobrze jest co jakiś czas słyszeć takie słowa. Po kilkuletniej ciszy trwającej od czasu zaciągnięcia do projektu Sama Raimi'ego aż do jego rezygnacji, te coraz częstsze informacje o adaptacji najpopularniejszego uniwersum Blizzard Entertainment zaczynają wreszcie nastrajać optymistycznie. Ponadto, BlizzCon 2013 odbywający się w listopadzie wydaje się teraz jeszcze lepszym miejscem na ujawnienie ważnych informacji o projekcie, na dwa miesiące przed startem zdjęć. Być może to właśnie tam poznamy obsadę.
Trzeba też pamiętać o dorocznym konwencie Comic-Con International: San Diego, który zawsze jest istotną imprezą dla branży filmowej i telewizyjnej. Możliwe, że pierwsze szczegóły dotyczące wizji filmu Warcraft pojawią się właśnie tam. To już 18 lipca!