Legion | Zmiany w balansie klas (22.02.17)
Dzisiaj na europejskie serwery trafiła nowa łatka, która wprowadza spore zmiany w klasach. Dotyczą one głównie PvP, jednak Rycerze Śmierci doczekali się również niewielkiego buffa poza Arenami i Polami Bitew. Duża część zmian dotyczy bazowych statystyk (stat templates), które są przyznawane wszystkim graczom w walkach PvP i wyrównują ich poziom przedmiotów.
Cytat z: Lore (źródło)
PvE
Rycerz Śmierci
Unholy
PvP
Rycerz Śmierci
Blood
Unholy
Druid
Restoration
Łowca
Survival
Marksmanship
Beast Mastery
Mag
Fire
Paladyn
Holy
Retribution
Kapłan
Discipline
Łotr
Assassination
Szaman
Elemental
Enhancement
Restoration
Wojownik
Arms
Fury
Czarnoksiężnik
Destruction
Demonology
Rycerz Śmierci
Unholy
- Obrażenia czasowe od Virulent Plague zostały zwiększone o 67%.
- Summon Gargoyle: Obrażenia od Gargoyle Strike zostały zwiększone o 50%.
- Dark Arbiter: Obrażenia od Val'kyr Strike zostały zwiększone o 16%.
PvP
Rycerz Śmierci
- Czas odnowienia Dark Simulacrum został skrócony do 25 sekund (wcześniej 30 sekund).
Blood
- Rycerze Śmierci w specjalizacji Blood nie zadają już mniejszych obrażeń w PvP (wcześniej 10% mniejsze obrażenia).
Unholy
- Obrażenia od Crypt Fever zostały zmniejszone o 15%.
Druid
Restoration
- Nourish zmniejsza teraz czas ładowania Healing Touch o 0,2 sekundy (wcześniej 0,5 sekundy).
- Nourish aktywuje teraz wyłącznie efekt czasowego leczenia Regrowth (wcześniej leczenie wstępne, po czym czasowe).
- Abundance zmniejsza teraz czas ładowania Healing Touch o 5% za każde aktywne Rejuvenation w sytuacjach PvP.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekt leczenia Wild Growth od Nature's Essence nie działał w PvP, jeśli Druid posiadał talenty Nourish lub Overgrowth.
Łowca
Survival
- Obrażenia od Caltrops zostały zmniejszone o 20% w PvP i zmniejszają szybkość poruszania o 50% (wcześniej 70%).
- Bazowa statystyka Agility w PvP została zmniejszona o 2,5%.
Marksmanship
- Leczenie od Healing Shell nie jest teraz zmniejszane w PvP.
- Obrażenia od Aimed Shot zostały zwiększone o 5% w PvP.
- Bazowa statystyka Agility w PvP została zwiększona o 5%.
- Bazowa statystyka Haste w PvP została zmniejszona o 15%.
- Bazowa statystyka Mastery w PvP została zwiększona o 33%.
- Bazowa statystyka Armor w PvP została zwiększona o 20%.
Beast Mastery
- Bazowa statystyka Agility w PvP została zwiększona o 5%.
- Bazowa statystyka Haste w PvP została zwiększona o 30%.
- Bazowa statystyka Versatility w PvP została zwiększona o 25%.
- Bazowa statystyka Mastery w PvP została zmniejszona o 25%.
- Bazowa statystyka Critical Strike w PvP została zmniejszona o 30%.
- Bazowa statystyka Armor w PvP została zwiększona o 20%.
Mag
Fire
- Leczenie od Cauterizing Blink zostało zmniejszone o 33% w PvP.
- Bazowe statystyki Intellect i Stamina w PvP zostały zmniejszone o 5%.
Paladyn
Holy
- Avenging Crusader podczas leczenia ignoruje, czy w zasięgu wzroku znajduje się przeciwnik.
- Avenging Crusader aktywuje teraz efekt leczenia od Judgment i Crusader Strike, nawet jeśli zadane obrażenia zostaną pochłonięte.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Spreading the Word powodowało aktywowanie czasu odnowienia Cleanse przez Blessing of Freedom.
Retribution
- Bazowa statystyka Strength w PvP została zwiększona o 3%.
Kapłan
Discipline
- Inner Renewal sprawia teraz, że Power Word: Radiance zwraca 25% many, jeśli zostanie rzucone na siebie (wcześniej 50%).
Łotr
Assassination
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że dodatkowy, darmowy efekt Wound Poison od Deadly Brew zwiększał obrażenia od Kingsbane.
- Obrażenia od Poison Bomb zostały zmniejszone o 30% w PvP.
- Efekt osłabiający leczenie od Wound Poison został zmniejszony do 20% w PvP (wcześniej 24%).
- Bazowa statystyka Agility w PvP została zmniejszona o 5%.
Szaman
Elemental
- Bazowe statystyki Intellect i Stamina w PvP zostały zwiększone o 5%.
Enhancement
- Stormstrike zadaje teraz o 20% mniejsze obrażenia w PvP (wczesniej 15%).
- Bazowa statystyka Agility w PvP została zwiększona o 10%.
- Bazowa statystyka Stamina w PvP została zwiększona o 5%.
Restoration
- Bazowa statystyka Versatility w PvP została zwiększona o 30%.
Wojownik
Arms
- Bazowa statystyka Strength w PvP została zwiększona o 5%.
- Bazowa statystyka Armor w PvP została zwiększona o 10%.
- Bazowa statystyka Versatility w PvP została zwiększona o 17%.
Fury
- Endless Rage zwiększa teraz czas trwania Enrage o 1 sekundę (wcześniej 2 sekundy).
Czarnoksiężnik
Destruction
- Obrażenia od Chaos Bolt zostały zwiększone o 25% w PvP.
- Reverse Entropy zmniejsza teraz czas ładowania Chaos Bolt o 0,25 sekundy w PvP (wcześniej 0,5 sekundy).
- Backdraft zmniejsza teraz czas ładowania Chaos Bolt i Incinerate o 15% w PvP (wcześniej 30%).
Demonology
- Bazowa statystyka Intellect w PvP została zwiększona o 5%.
- Bazowa statystyka Haste w PvP została zwiększona o 50%.
- Bazowa statystyka Versatility w PvP została zmniejszona o 25%.
- Bazowa statystyka Mastery w PvP została zmniejszona o 25%.