Wrażenia z Intel Extreme Masters 2018 na filmie
Kumbol, | Komentarze : 0
Jak co roku od samych początków tej zacnej imprezy w stolicy Górnego Śląska, i tym razem na Intel Extreme Masters Katowice 2018 stawiła się delegacja serwisów WoWCenter.pl i HotSCenter.pl. Wśród eSportowych i targowych emocji nie mogło zabraknąć także wielu rozmów i spotkań z naszymi przyjaciółmi ze społeczności i Blizzarda. Jak zawsze bawiliśmy się pysznie.
Karolina "Kojt" Kajetanowicz postanowiła ponownie udokumentować wydarzenie na wideo. To będzie dobrze spędzonych 7 minut, gwarantujemy!
Karolina "Kojt" Kajetanowicz postanowiła ponownie udokumentować wydarzenie na wideo. To będzie dobrze spędzonych 7 minut, gwarantujemy!
Wiedźmi Las w Hearthstone już od 12 kwietnia
Kumbol, | Komentarze : 0W Wiedźmim Lesie słychać już wycie Worgenów. Nowe rozszerzenie do Hearthstone, otwierające Rok Kruka, debiutuje już jutro, 12 kwietnia!
Battle for Azeroth: Wywiad z Mattem Gossem i Patrickiem Dawsonem
Quass, | Komentarze : 0Podczas wizyty w zeszłym tygodniu na evencie prasowym Battle for Azeroth w siedzibie Blizzarda, nasz redaktor Tommy oraz koledzy z serwisu WoWChakra mieli okazję przeprowadzić wywiad z twórcami gry, Mattem Gossem (Lead Game Designer) oraz Patrickiem Dawsonem (Lead Software Engineer). Poruszyliśmy m.in temat polskiej lokalizacji gry, wyspiarskich ekspedycji (Island Expeditions), world questów i nowych opcji modyfikacji postaci. Poniżej znajdziecie zapis wideo z wywiadu oraz podsumowanie odpowiedzi na nasze pytania.
Podsumowanie:
- Wyspiarskie ekspedycje (Island Expeditions) mają koegzystować z dungeonami jako dodatkowy element rozgrywki z możliwością zdobycia dodatkowych nagród, który oparty jest na eksploracji i dynamicznej rozgrywce. Wciąż trwają prace nad ich poziomem trudności, bo w tym momencie niektóre drużyny NPCów mogą naprawdę dać w kość nawet w trybie normalnym. Raczej nie zobaczymy ekspedycji w trybie Mythic+, ale dla szukających wyzwań tryb PvP powinien w zupełności wystarczyć.
- Twórcy zastanawiają się, jak wykorzystać technologię zaawansowanych NPCów z wyspiarskich ekspedycji w innych miejscach w grze, ale na ten moment chcą upewnić się, że ten nowy system działa najlepiej, jak to możliwe.
- World Questy pojawią się w Battle for Azeroth. Gracze doświadczą ich większej różnorodności, bo na maksymalnym poziomie odblokuje się kontynent przeciwników z całkiem nowymi zadaniami. Będzie też sześć nowych frakcji dla obu stron konfliktu oraz jedna, która skupia się na bitwie pomiędzy Hordą a Przymierzem.
- Pasywne animacje NPCów (np. wyprostowani nieumarli strażnicy w Zuldazar) mogą trafić w ręce graczy, chociaż na ten moment deweloperzy nie mają nic do ogłoszenia.
- Blizzard ulepsza silnik graficzny World of Warcraft z każdym dodatkiem. Tym razem ważna jest dla nich wydajność gry. Społeczność World of Warcraft jest bardzo zróżnicowana, mają różny sprzęt, różne możliwości, dlatego twórcy chcą upewnić się, że wszyscy mogą czerpać przyjemność z gry.
- W nowym dodatku pojawi się Azerite Armor, czyli trzy elementy ekwipunku zdobywane podczas normalnej rozgrywki, które będzie można ulepszać wraz z kolejnymi poziomami Heart of Azeroth - odpowiednika artefaktów. System ten zastąpi w pewnym sensie funkcję legendarnych przedmiotów z Legionu.
- Kwestia zwiększania liczby języków, na który jest przetłumaczony World of Warcraft, jest regularnie dyskutowana przez twórców. WoW po polsku? "Jest szansa."
- Twórcy bardzo chcieliby dodawać więcej opcji personalizacji postaci ras klasycznych. Nowe rodzaje oczu Krwawych Elfów to jeden z przykładów. Zawsze jest o tym mowa - przy każdym dodatku. Właściwie to chęć większej personalizacji postaci przy Battle for Azeroth zaowocowała całą koncepcją ras sprzymierzonych i w ostatecznym rozrachunku po prostu większą liczbą grywalnych ras do wyboru.
- Przed premierą Battle for Azeroth nie będzie już kolejnego cinematica o jakości intro. Taki filmik to produkcja gdzieś na dwa lata. Zespół pracuje jednak w pocie czoła nad wieloma przerywnikami tworzonymi w oparciu o silnik gry (jak np. filmiki z Broken Shore).
- Będzie więcej zadań-niespodzianek i sekretów do odkrywania przez społeczność. Często deweloperzy są zaskoczeni sposobem ich rozwiązywania - zupełnie innym od spodziewanego.
- Twórcy są zadowoleni z tego, co umożliwiała w czasie Legionu mobilna aplikacja World of Warcraft. Dzięki niej gracze mogli mieć przynajmniej częściowy kontakt z grą. Badają możliwości jej rozwoju - teraz jednak żadnych ogłoszeń.
- Menu opcji w grze umyślnie nie jest przesadnie opasłe - właściwie skurczyło się nieco przy premierze Legionu. Chodzi o to, by wciąż zachowywało przejrzystość i miało przełączniki i suwaki, które są faktycznie używane i sensowne.
- Dużo pomniejszych poprawek interfejsu jest obecnie opracowywanych i powinno pojawić się w kliencie Alfy w najbliższych tygodniach. Część już widać - nieco więcej przestrzeni między paskami akcji, przesunięte plecaki. Niebawem cały interfejs gildii zostanie przerobiony i inkorporowany w menu społeczności. Niezmiennie kluczowa jest podatność interfejsu na społecznościowe modyfikacje i dopasowywanie go do swoich potrzeb.
- Bitwy zwierzaków będą wspierane w Battle for Azeroth. Pojawią się nowe zwierzaki pasujące do ekosystemów nowych krain, z nowymi umiejętnościami. Nieznana jest jeszcze ich dokładna liczba.
- Niewiele wiadomo jeszcze w kwestii nagród za wyspiarskie ekspedycje. Na pewno wśród łupów pojawi się Azerite, a co poza tym? Niewykluczone są m.in. nagrody powiązane z losowo wygenerowanymi przeciwnikami (np. coś unikalnego w klimacie Mogu, kiedy to oni zasiedlają rzeczoną wyspę).
- Nie ma w tym momencie planów na bronie w zestawach Heritage (otrzymywanych za wylevelowanie postaci rasy sprzymierzonej). Póki co same zbroje.
- Odpowiednikiem kampanii fabularnej z Zakonów Klasowych z Legionu będzie War Campaign (kampania wojenna). To ona będzie w dużej mierze ciągnąc fabułę naprzód. Deweloperzy wyciągnęli wiele lekcji z kampanii klasowych - rozważane są zmiany w tym, jak istotne będzie kampania z punktu widzenia rozgrywki (czy ma być centralną osią zadań, czy raczej kierować tylko do odpowiednich stref by coś zobaczyć i zebrać).
- Mikro-święta są bardzo krótkie i nie mają na celu oferować ogromnych nagród, których ominięcia ktoś mógłby bardzo żałować przez resztę roku.
- Deweloperzy uważają, że po zmianach w 7.3.5 doświadczenia nowych graczy są dużo lepsze niż kiedykolwiek - można w pełni cieszyć się daną strefą bez poczucia straty czasu, można wreszcie odpalić jakąś rotację na bossach w niskopoziomowych podziemianich itd. A jeśli nie mamy ochoty levelować postaci, przy Battle for Azeroth możemy wykorzystać natychmiastowy awans i od razu grać z przyjaciółmi przechodząc wspólnie nowe strefy.
Legion za darmo przy zakupie Battle for Azeroth
Quass, | Komentarze : 2W sklepie Battle.net pojawiła się dzisiaj nowa, ciekawa oferta! Gracze mogą teraz zakupić nadchodzący dodatek Battle for Azeroth po normalnej cenie 44,99€ w pakiecie z Legionem, przy czym za obecny dodatek nic nie zapłacą! Oprócz tego, Blizzard wprowadził też pakiet Podstawka + Legion + Battle for Azeroth, który kosztuje 49,99€. To świetny moment, by zaopatrzyć się w pełny zestaw World of Warcraft i dołączyć do gry!
- World of Warcraft®: Battle for Azeroth™ + Legion™ - 44,99€
- World of Warcraft®: Kompletna kolekcja - 49,99€
Nie mamy pewności, czy jest to oferta ograniczona czasowo, ale podejrzewamy, że jak zwykle przed premierą nowego dodatku Legion trafi do podstawowej wersji gry. Do tego czasu, jeśli z jakiegoś powodu ominęła Was inwazja demonów, możecie kupić Battle for Azeroth i przez najbliższe miesiące przygotować się do nadchodzącej wojny!
Relacja z Irvine: Data premiery Battle for Azeroth i nowe informacje!
Tommy, | Komentarze : 4W tym tygodniu udaliśmy się na na kilka dni do Irvine w Kalifornii na specjalny event prasowy związany z nowym dodatkiem do World of Warcraft! Na miejscu, w głównej siedzibie Blizzarda odbyła się m.in. prezentacja i sesja Q&A z Ionem Hazzikostasem, podczas której poznaliśmy sporo ważnych informacji na temat dodatku Battle for Azeroth.
Najważniejsze z nich, to:
- Premiera nowego dodatku nastąpi już 14 sierpnia 2018.
- Dowiedzieliśmy się więcej o zawartości fizycznej kolekcjonerki Battle for Azeroth.
- Ion podał nowe informacje o aktualizacji pomostowej 8.0.3 i zawartych w niej nowościach.
- Pojawiło się nieco więcej informacji o frontach wojennych (Warfronts).
- Zapowiedziano zmiany w systemie Recruit-A-Friend oraz powrót Conquest Points.
W trakcie całego wydarzenia mieliśmy też okazję przeprowadzić wywiad z deweloperami Mattem Gossem i Patrickiem Dawsonem (o tym później, w osobnym artykule), obejrzeć siedzibę Blizzarda oraz turniej Overwatch League - zdjęcia z tych miejsc znajdziecie poniżej.
Wstęp
03 kwietnia 2018 roku Blizzard przygotował event prasowy dotyczący nowego rozszerzenia do World of Warcraft – Battle for Azeroth. Prezentację w kwaterze głównej firmy w Irvine prowadził Ion Hazzikostas. Nowości zostały poprzedzone zwyczajowym przedstawieniem głównych ficzerów dodatku.
Battle for Azeroth przywraca nas do wojny pomiędzy Przymierzem a Hordą. Wydarzenia prowadzące do zaostrzenia konfliktu sprawią, że całe Azeroth zostanie podzielone po równo na czerwony zachód i niebieski wschód. Z powodu impasu i niemożności pokonania wroga na jego własnym terenie, zwaśnione frakcje zwróciły swój wzrok w stronę nowych ziemi – Zandalaru i Kul Tiras. Na obu tych kontynentach rozgrywać się będzie kampania wojenna przypominająca kampanię warowni z WoD i kampanię siedzib klasowych z Legionu. W wysiłku bitewnym wspomogą graczy nowe sprzymierzone rasy. Żeby zdobyć przewagę nad oponentem, bohaterowie powinni wspólnie zbierać zasoby potrzebne do ataku na wielką skalę na frontach wojennych (Warfronts). Nowe źródło potęgi – Azerite, stanie się kolejną kością niezgody, o którą będziemy walczyć na wyspiarskich ekspedycjach (Island Expeditions), które cechują się mniejszą skalą, ale również niezrównanymi przeżyciami. W międzyczasie będą się pojawiały nowe rajdy i podziemia popychające historię do przodu.
Do tej pory każde rozszerzenie do World of Warcraft stanowiło osobną, samodzielną historię. Od pewnego czasu Blizzard stara się, żeby każdy kolejny dodatek wynikał z poprzedniego, toteż śledzimy losy Garrosha, który pod koniec MoP uciekł do Draenoru wywołując WoD, które z kolei przedstawiło nam alternatywną wersję Gul’dana, który z kolei sprowadził Legion. Historia BfA jest wynikiem tego, co do tej pory wydarzyło się w aktualnym rozszerzeniu.
Nowe informacje
Za jakiś czas zostanie zaprezentowana aktualizacja 8.0.3 stanowiąca wstęp do BfA, w której dowiemy się, dlaczego Zanadalari pomagają Hordzie. Tym powodem będzie...
...porwanie przez Przymierze córki oraz najważniejszego dorady króla Zandalari, których Horda będzie chciała odbić i odeskortować bezpiecznie do domu – wszystko to ujrzymy w epickiej cutscence.
W tej samej aktualizacji ekspedycje będą już grywalne. Podczas ekspedycji bierzemy udział w dynamicznych inwazjach na wyspy celem pozyskania Azerite. Na tychże wyspach wszystko będzie losowe: eventy, lokacje, potwory, źródła Azerite, a nawet zaawansowani wrogowie NPC o 4 poziomach trudności. Wspomniani NPC to kreatywnie „myślące” boty o różnych usposobieniach – jedna grupa przeciwników może się skupić na wydobywaniu Azerite i możecie przez całą ekspedycję ich nie widzieć, zaś druga grupa może od razu przystąpić do ataku i wyrżnąć niczego niespodziewającą się drużynę graczy.
Ostatnim ogłoszeniem podczas prezentacji Iona było przedstawienie fizycznej edycji kolekcjonerskiej gry. Będzie ona zawierała 2 powieści w jednej książce, po odwrotnych stronach, opowiadające o ponownym wybuchu wojny z obu perspektyw, oraz dwustronny, ciężki emblemat dla Hordy i Przymierza.
Na sam koniec najważniejsze... premiera nowego dodatku World of Warcraft: Battle for Azeroth nastąpi już 14 sierpnia 2018!
Q&A z Ionem Hazzikostasem
Po wszystkich ogłoszeniach nastąpiła zwyczajowa sesja pytań i odpowiedzi. W dużym skrócie oto, co Ion nam przekazał:
- Jeżeli chodzi o system PvP, to oczywiście będą nowe areny, nowe elementy World PvP, ale najważniejszą nowością będzie Warmode – każdy gracz w dowolnej stolicy będzie mógł oznaczyć się jako chętnego lub rezygnującego z PvP w otwartym świecie. Jeżeli opcja będzie włączona, inni gracze będą mogli was atakować podczas zwiedzania świata, z kolei wyłączenie jej pozwoli wam w spokoju wykonywać swoje obowiązki w grze. Ponadto powracają Conquest Points, ale w zmienionej formie.
- Kolejne sprzymierzone rasy będą się pojawiały w grze stopniowo – jest to podyktowane fabułą.
- Póki co nic nie wiadomo o Classic WoW, ale były ogłoszenia o pracę na stronie Blizzarda, teraz już ich nie ma i to może być pewną wskazówką. :-)
- Dynamiczne ekspedycje – twórcy są bardzo dumni z wyspiarskich ekspedycji. Całość będzie losowa, będą randomowe eventy, wrogowie, bossowie, lokacje, a przede wszystkim wrogie drużyny sterowane przez zaawansowane AI.
- Czy będzie można odbić zagrabioną przez wroga stolicę? Nie wiadomo, natomiast będziemy się bić na frontach wojennych (Warfrontach).
- Wkrótce beta! Alfa trwa wyraźnie dłużej, niż w poprzednich dodatkach, ponieważ chcą wszystko zrobić porządnie.
- Pre-patch pojawi się 5-6 tygodni przed premierą dodatku.
- System Recriut-A-Friend zostanie gruntownie przebudowany, ale jeszcze dokładnie nie wiadomo jak.
- Jak działają fronty wojenne? Jedna frakcja zbiera zasoby, a gdy już je uzbiera będzie gotowa na atak. Po zwycięstwie gracze tej frakcji mają dostęp do podbitej lokacji, specjalnych zadań, NPC, itp. Przez 5 lub 7 dni (jeszcze nie wiadomo). Po upłynięciu tego czasu przeciwna strona po uzbieraniu wymaganej ilości zasobów podejmuje się odbicia lokacji. I tak w kółko. A co, jeśli jedna ze stron konfliktu ma ogromną przewagę?
- Skoro Sylvanas stała się taka agresywna to czy Horda znowu będzie musiała wkrótce wybierać nowego przywódcę? Sylvanas nigdy nie była pacyfistką, zobaczymy co czas przyniesie.
Zdjęcia
Tylko u nas: Rozmawiamy z autorami polskiej wersji World of Warcraft!
Kumbol, | Komentarze : 4Niniejszy tekst jest, oczywiście, Prima Aprilisowym żartem poczynionym wspólnie z Pradawną Kroniką ;-)
Grupa weteranów klasycznego World of Warcraft, historyków i patriotów sfrustrowanych nieustannym brakiem polskiej wersji gry ogłosiła dziś przełomowy projekt. Trwają prace nad polonizacją WoWa!
Zamiast ograniczać się do amatorskiego tłumaczenia (mowa o alternatywnym fanowskim projekcie), ekipa wkurzonych patriotów zamierza przygotować prawilne spolszczenie. Co to u licha znaczy? Z tłumaczeniem (sic!) śpieszą przedstawiciele projektu Piast Azeroth!
Czy nie boicie się, że projekt polskiej wersji World of Warcraft was przerośnie?
Pierwsze podejście do polskiej wersji mogliście zaobserwować już przy grze Hearthstone. Ichniejsza ekipa lokalizacyjna odwaliła kawał naprawdę porządnej roboty, chociaż, owszem, doszły nas słuchy, że nie wszyscy odnaleźli się w tak przygotowanej polskiej wersji.
Dobrze rozumiemy, że część osób przełożyłaby na język polski niektóre nazwy inaczej lub chciałaby zostawić je w oryginale. Rozumiemy to i szanujemy. Skoro więc przekład nie jest do końca dobrym rozwiązaniem, czemu nie pójść o krok dalej? Zamiast przekładu zastąpienie? Przeniesienie Warcrafta na prawdziwie polski grunt, w którym odnajdą się zarówno starzy wyjadacze jak i zupełnie nowi gracze?
Zamiast przemierzać podziemne korytarze Ironforge nie czulibyście się lepiej w Wieliczce? Zamienić Stormwind na Warszawę, a Lordaeron na Kraków? Może wyda wam się to szaleństwem, ale jest to jak najbardziej możliwe! Jeśli połączymy wszystkie kontynenty Azeroth w jedną całość, wyjdzie nam kształt zbliżony do Polski. Następnie wystarczy przypisać danym województwom kolejne krainy. Pewnie powiecie od razu, że nie zgadza wam się ilość – i na to jest sposób! Wystarczy podzielić każde województwo na mniejsze okręgi. Jakie? Nad tym jeszcze myślimy, podobnie nad przedziałem czasowym. Czy sięgniemy do Polski z czasów podziału dzielnicowego czy do obecnego? Czas pokaże.
Jak to sobie wyobrażacie?
Przeniesienie historii na polskie realia zaprezentuję na przykładzie początków rasy ludzkiej. Jak wiemy, pierwszą stolicą ludzi było miasto Strom, które z czasem przekształciło się w królestwo Stromgarde. Po przeanalizowaniu polskich legend uznaliśmy, że Strom stanie się Gniazdem, później Gnieznem. Wystarczy tylko wilka, który wskazał miejsce założenia osady jego przyszłemu założycielowi, królowi Thoradinowi, zamienić na orła. Domyślacie się zapewne, że Thoradin otrzyma nowe imię – Lecha.
Kolejnym centrum ludzkiej kultury był Lordaeron (Kraków), a następnie Stormwind, czyli Warszawa. Oba miasta dotknęła wojna, która zrównała je z ziemią i oba podniosły się z gruzów jeszcze potężniejsze i piękniejsze. Dodatkowym smaczkiem jest obecność w obu dzielnicy „Stare Miasto”, a takich podobieństw w świecie jest więcej! Przyjrzyjmy się lasowi Ashenvale, który wkrótce stanie się Puszczą Białowieską. Oba tereny ucierpiały ostatnio z powodu wycinki drzew i w obu przypadkach nie odbyło się to w pokojowej atmosferze. To wszystko pozwoli wam jeszcze bardziej zagłębić się w świecie Azeroth, a przy okazji pozwoli się podszkolić w historii Polski.
Na jakim etapie są prace?
Bardzo wczesnym. Wciąż nie możemy dogadać się między sobą, co zrobimy z Hordą. Na Przymierze, jak widać, od razu mieliśmy pomysł, ale orkowie? To cięższa robota. Część z nas obstaje twardo przy Zakonie Krzyżackim, inni widzieliby w Hordzie Tatarów lub Szwedów (z racji potopu). Wierzę, że prędzej czy później dojdziemy do porozumienia.
Czy ograniczycie się tylko do postaci historycznych?
Zdajemy sobie sprawę, że historia Polski, choć bogata i warta bliższego poznania, nie jest na tyle elastyczna, żeby móc przełożyć ją w 100% na grunt Warcrafta. Dlatego zdecydowaliśmy się posiłkować w nazewnictwie znanymi postaciami literackimi i ludźmi kultury.
Dobrym przykładem będzie Grzegorz Pawlak – w oryginale Garrosh Hellscream (Piekłorycz). Uważam, że to znakomity wybór, zwłaszcza, że pan Grzegorz Pawlak podkłada naszemu orkowi głos (ależ się złożyło!). Dlatego nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Garrosz stał się Grzegorzem. Inną znaną wszystkim postacią jest Cho’gall. Tu akurat nie było sporów – wszyscy zgodziliśmy się, że Polak przypisany ogrowi powinien być wielki i silny niczym góra. Od razu przyszedł nam do głowy Mariusz Pudzianowski, czyli Pudz’an!
Jak już jesteśmy przy temacie ras Hordy, może pamiętacie wodza trolli Amani, Zul’jina? Mam dla niego swojego własnego faworyta z lat mojej młodości. Jeśli ktoś z was pamięta Zulu-Gulę, na pewno podzieli mój wybór.
Tak na zakończenie, może zdradzisz nam jeszcze jakie macie propozycje tłumaczeń Jainy Proudmoore (niegdyś, tfu! Tfu! Dumnar) i Thralla? Nawet w Hearthstone pozostał w oryginale.
O, to bardzo dobre pytanie! Jaina z racji swych miłosnych perypetii została powiązana od razu z jedną z najstarszych polskich legend o Wandzie, która nie chciała Niemca. Tak, już wkrótce Jaina zmieni imię na Wandę Krakowiankę. A Thrall? Nie chcieliśmy odwoływać się do jego okresu niewoli. To bardzo bolesny fragment polskiej historii. Uznaliśmy, że lepiej będzie odnieść się do jednego z jego wielkich czynów – zgładzenia Deathwinga, najpotężniejszego ze smoków?
To znaczy…?
Dokładnie! Żegnaj Thrallu! Witaj Dratewko!
Raport z Alphy: Zbroje z Frontów Wojennych
Quass, | Komentarze : 0Kolejny build testowy dodatku Battle for Azeroth wprowadził dzisiaj nowe zestawy ekwipunku typu plate, które po premierze będzie można zdobyć w trakcie walki na Frontach Wojennych. Będzie to nowy element rozgrywki PvE, który nawiązuje częściowo do klasycznych gier RTS Blizzarda. Nie ma jeszcze możliwości ich przetestowania, ale na ten moment wiemy, że pierwszy Front znajduje się w Arathi Highlands.
Zarówno zbroje Hordy, jak i Przymierza mają trzy warianty kolorystyczne oraz trzy stopnie ulepszenia, które prawdopodobnie będzie można odblokować za zasługi i osiągnięcia w walce. Ich wygląd został oparty na grafice koncepcyjnej, którą po raz pierwszy zobaczyliśmy na BlizzConie.
Przymierze
Horda
Concept Art
Konkurs: Bitwa o nagrody na facebooku WoWCenter.pl!
Kumbol, | Komentarze : 0Napięcie między Hordą i Przymierzem narasta. Nad Azeroth wisi widmo wszechogarniającego konfliktu. Ale przecież wojna to także łupy...
Rozpoczynamy serię szybkich jednodniowych konkursów z iście epickimi nagrodami od Blizzard Entertainment! Oto wszystko, co musicie widzieć:
- Zabawa trwa od 22.03 do 27.03 (czwartek-wtorek).
- Wszystko odbywa się na stronie WoWCenter.pl na facebooku
- Aby wziąć udział w konkursie, należy zamieścić w komentarzu pod ostatnim, najbardziej aktualnym postem swoją odpowiedź na zadanie konkursowe opisane w poście.
- Nie pogardzimy przy okazji "lajkiem" :-)
- Konkursy będą pojawiać się w godzinach popołudniowych/wieczornych raz dziennie.
- Codziennie wygrywa jedna osoba wybierana przez redakcyjne jury.
- Zwycięzca będzie ogłaszany w niniejszym newsie oraz w komentarzu pod postem z konkursem z danego dnia, tuż przed opublikowaniem nowego zadania.
- W konkursie będą brały udział tylko komentarze wstawione przed ogłoszeniem kolejnego zadania. Śpieszcie się więc! Na komentarze pod ostatnim zadaniem z wtorku 27.03 będziemy czekać do środy, 28.03 do 20:00.
KONKURS ZAKOŃCZONY
Raport z pola bitwy
DZIEŃ I
czwartek, 22.03
➡️ Post konkursowy (koniec zgłoszeń)
Nagrody: figurka Funko Pop Sylvanas, album Wrath of the Lich King Cinematic Book, smycz WoW: Legion, brelok Cute But Deadly z Illidanem, dmuchana glewia łowcy demonów, smycz WoWCenter.pl/HotSCenter.pl, zestaw naklejek WoWCenter.pl i HotSCenter.pl
Zwycięzca: Michał Havoc Niespodziewany
DZIEŃ II
piątek, 23.03
➡️ Post konkursowy (koniec zgłoszeń)
Nagrody: figurka Noobz Murloc, album Wrath of the Lich King Cinematic Book, brelok Cute But Deadly z Illidanem, dmuchana glewia łowcy demonów, smycz WoWCenter.pl/HotSCenter.pl, zestaw naklejek WoWCenter.pl i HotSCenter.pl
Zwycięzca: Angelika Zawada
DZIEŃ III
sobota, 24.03
➡️ Post konkursowy (koniec zgłoszeń)
Nagrody: album Streets of Warcraft, Warcraftowe wycinaki do ciastek, T-Shirt z elfem w stylu "Streets of Warcraft", smycz WoW: Legion, brelok Cute But Deadly z Illidanem, dmuchana glewia łowcy demonów, smycz WoWCenter.pl/HotSCenter.pl, zestaw naklejek WoWCenter.pl i HotSCenter.pl
Zwycięzca: Oskar Cieślik
DZIEŃ IV
niedziela, 25.03
➡️ Post konkursowy (koniec zgłoszeń)
Nagrody: mysz SteelSeries World of Warcraft Legendary, brelok Cute But Deadly z Illidanem, dmuchana glewia łowcy demonów, smycz WoWCenter.pl/HotSCenter.pl, zestaw naklejek WoWCenter.pl i HotSCenter.pl
Zwycięzca: Marcin Bonowicz
DZIEŃ V
poniedziałek, 26.03
➡️ Post konkursowy (koniec zgłoszeń)
Nagrody: Edycja Kolekcjonerska World of Warcraft: Legion, album Wrath of the Lich King Cinematic Book, brelok Cute But Deadly z Illidanem, dmuchana glewia łowcy demonów, smycz WoWCenter.pl/HotSCenter.pl, zestaw naklejek WoWCenter.pl i HotSCenter.pl
Zwycięzca: Wojtek Micał
DZIEŃ VI
wtorek, 27.03
➡️ Post konkursowy (koniec zgłoszeń)
Nagrody: plecak-jajko Murloka, album Wrath of the Lich King Cinematic Book, brelok Cute But Deadly z Illidanem, dmuchana glewia łowcy demonów, smycz WoWCenter.pl/HotSCenter.pl, zestaw naklejek WoWCenter.pl i HotSCenter.pl
Zwycięzca: Paulina Okońska
Dziękujemy Blizzard Entertainment za skrzynię wspaniałych łupów, które przypadną w udziale laureatom konkursu. Liczymy na Wasz liczny udział - w końcu bitwa sama się nie wygra! Powodzenia i do boju!