WoWCenter.pl
Vampyr78 zabił Nefarian po raz 13.     
madhunt3r spełnił kryterium osiągnięcia Azeroth at War: The Barrens.     
Dew389 zdobył osiągnięcie Holy Scrap!.     
kuturin zdobył osiągnięcie The Final Seal.     
Dwiga zdobył Tidespeaker Amice.     
Adrian7777 zdobył Sandclaw Handguards.     
Ploza spełnił kryterium River Otter osiągnięcia Battle Safari.     
Tooly spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Varriesa zdobył osiągnięcie Give Me The Energy.     
Zaskroniec zdobył Soul of the Sea.     
Mufuks zdobył osiągnięcie Atal'Dazar.     
szlachetna zdobył osiągnięcie Holy Scrap!.     
Viper18 zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 2.     
Martwywilk spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Ragon spełnił kryterium osiągnięcia Azeroth at War: The Barrens.     
Liszforkas zdobył osiągnięcie Secrets in the Sands.     
Ryba spełnił kryterium Honorable Kill osiągnięcia Band of Brothers.     
Kefiozo spełnił kryterium Legends of the Tidesages - Part 7 osiągnięcia Legends of the Tidesages.     
Ishar zdobył Bone-Fetished Chestplate.     

Relacja z Irvine: Data premiery Battle for Azeroth i nowe informacje!

Ważne

Relacja z Irvine: Data premiery Battle for Azeroth i nowe informacje!

  Tommy:
https://wowcenter.pl/Files/bfa_pressevent_head.jpg

W tym tygodniu udaliśmy się na na kilka dni do Irvine w Kalifornii na specjalny event prasowy związany z nowym dodatkiem do World of Warcraft! Na miejscu, w głównej siedzibie Blizzarda odbyła się m.in. prezentacja i sesja Q&A z Ionem Hazzikostasem, podczas której poznaliśmy sporo ważnych informacji na temat dodatku Battle for Azeroth.

Najważniejsze z nich, to:
  • Premiera nowego dodatku nastąpi już 14 sierpnia 2018.
  • Dowiedzieliśmy się więcej o zawartości fizycznej kolekcjonerki Battle for Azeroth.
  • Ion podał nowe informacje o aktualizacji pomostowej 8.0.3 i zawartych w niej nowościach.
  • Pojawiło się nieco więcej informacji o frontach wojennych (Warfronts).
  • Zapowiedziano zmiany w systemie Recruit-A-Friend oraz powrót Conquest Points.

W trakcie całego wydarzenia mieliśmy też okazję przeprowadzić wywiad z deweloperami Mattem Gossem i Patrickiem Dawsonem (o tym później, w osobnym artykule), obejrzeć siedzibę Blizzarda oraz turniej Overwatch League - zdjęcia z tych miejsc znajdziecie poniżej.

Wstęp

03 kwietnia 2018 roku Blizzard przygotował event prasowy dotyczący nowego rozszerzenia do World of Warcraft – Battle for Azeroth. Prezentację w kwaterze głównej firmy w Irvine prowadził Ion Hazzikostas. Nowości zostały poprzedzone zwyczajowym przedstawieniem głównych ficzerów dodatku.


Battle for Azeroth przywraca nas do wojny pomiędzy Przymierzem a Hordą. Wydarzenia prowadzące do zaostrzenia konfliktu sprawią, że całe Azeroth zostanie podzielone po równo na czerwony zachód i niebieski wschód. Z powodu impasu i niemożności pokonania wroga na jego własnym terenie, zwaśnione frakcje zwróciły swój wzrok w stronę nowych ziemi – Zandalaru i Kul Tiras. Na obu tych kontynentach rozgrywać się będzie kampania wojenna przypominająca kampanię warowni z WoD i kampanię siedzib klasowych z Legionu. W wysiłku bitewnym wspomogą graczy nowe sprzymierzone rasy. Żeby zdobyć przewagę nad oponentem, bohaterowie powinni wspólnie zbierać zasoby potrzebne do ataku na wielką skalę na frontach wojennych (Warfronts). Nowe źródło potęgi – Azerite, stanie się kolejną kością niezgody, o którą będziemy walczyć na wyspiarskich ekspedycjach (Island Expeditions), które cechują się mniejszą skalą, ale również niezrównanymi przeżyciami. W międzyczasie będą się pojawiały nowe rajdy i podziemia popychające historię do przodu.


Do tej pory każde rozszerzenie do World of Warcraft stanowiło osobną, samodzielną historię. Od pewnego czasu Blizzard stara się, żeby każdy kolejny dodatek wynikał z poprzedniego, toteż śledzimy losy Garrosha, który pod koniec MoP uciekł do Draenoru wywołując WoD, które z kolei przedstawiło nam alternatywną wersję Gul’dana, który z kolei sprowadził Legion. Historia BfA jest wynikiem tego, co do tej pory wydarzyło się w aktualnym rozszerzeniu.

Nowe informacje

Za jakiś czas zostanie zaprezentowana aktualizacja 8.0.3 stanowiąca wstęp do BfA, w której dowiemy się, dlaczego Zanadalari pomagają Hordzie. Tym powodem będzie...

Spoiler (pokażukryj)
...porwanie przez Przymierze córki oraz najważniejszego dorady króla Zandalari, których Horda będzie chciała odbić i odeskortować bezpiecznie do domu – wszystko to ujrzymy w epickiej cutscence.

W tej samej aktualizacji ekspedycje będą już grywalne. Podczas ekspedycji bierzemy udział w dynamicznych inwazjach na wyspy celem pozyskania Azerite. Na tychże wyspach wszystko będzie losowe: eventy, lokacje, potwory, źródła Azerite, a nawet zaawansowani wrogowie NPC o 4 poziomach trudności. Wspomniani NPC to kreatywnie „myślące” boty o różnych usposobieniach – jedna grupa przeciwników może się skupić na wydobywaniu Azerite i możecie przez całą ekspedycję ich nie widzieć, zaś druga grupa może od razu przystąpić do ataku i wyrżnąć niczego niespodziewającą się drużynę graczy.


Ostatnim ogłoszeniem podczas prezentacji Iona było przedstawienie fizycznej edycji kolekcjonerskiej gry. Będzie ona zawierała 2 powieści w jednej książce, po odwrotnych stronach, opowiadające o ponownym wybuchu wojny z obu perspektyw, oraz dwustronny, ciężki emblemat dla Hordy i Przymierza.


Na sam koniec najważniejsze... premiera nowego dodatku World of Warcraft: Battle for Azeroth nastąpi już 14 sierpnia 2018!

Q&A z Ionem Hazzikostasem

Po wszystkich ogłoszeniach nastąpiła zwyczajowa sesja pytań i odpowiedzi. W dużym skrócie oto, co Ion nam przekazał:
  • Jeżeli chodzi o system PvP, to oczywiście będą nowe areny, nowe elementy World PvP, ale najważniejszą nowością będzie Warmode – każdy gracz w dowolnej stolicy będzie mógł oznaczyć się jako chętnego lub rezygnującego z PvP w otwartym świecie. Jeżeli opcja będzie włączona, inni gracze będą mogli was atakować podczas zwiedzania świata, z kolei wyłączenie jej pozwoli wam w spokoju wykonywać swoje obowiązki w grze. Ponadto powracają Conquest Points, ale w zmienionej formie.
  • Kolejne sprzymierzone rasy będą się pojawiały w grze stopniowo – jest to podyktowane fabułą.
  • Póki co nic nie wiadomo o Classic WoW, ale były ogłoszenia o pracę na stronie Blizzarda, teraz już ich nie ma i to może być pewną wskazówką. :-)
  • Dynamiczne ekspedycje – twórcy są bardzo dumni z wyspiarskich ekspedycji. Całość będzie losowa, będą randomowe eventy, wrogowie, bossowie, lokacje, a przede wszystkim wrogie drużyny sterowane przez zaawansowane AI.
  • Czy będzie można odbić zagrabioną przez wroga stolicę? Nie wiadomo, natomiast będziemy się bić na frontach wojennych (Warfrontach).
  • Wkrótce beta! Alfa trwa wyraźnie dłużej, niż w poprzednich dodatkach, ponieważ chcą wszystko zrobić porządnie.
  • Pre-patch pojawi się 5-6 tygodni przed premierą dodatku.
  • System Recriut-A-Friend zostanie gruntownie przebudowany, ale jeszcze dokładnie nie wiadomo jak.
  • Jak działają fronty wojenne? Jedna frakcja zbiera zasoby, a gdy już je uzbiera będzie gotowa na atak. Po zwycięstwie gracze tej frakcji mają dostęp do podbitej lokacji, specjalnych zadań, NPC, itp. Przez 5 lub 7 dni (jeszcze nie wiadomo). Po upłynięciu tego czasu przeciwna strona po uzbieraniu wymaganej ilości zasobów podejmuje się odbicia lokacji. I tak w kółko. A co, jeśli jedna ze stron konfliktu ma ogromną przewagę?

Spoiler (pokażukryj)
Atakujący zawsze wygrywają, ale nie bez wysiłku!
  • Skoro Sylvanas stała się taka agresywna to czy Horda znowu będzie musiała wkrótce wybierać nowego przywódcę? Sylvanas nigdy nie była pacyfistką, zobaczymy co czas przyniesie.

Zdjęcia

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz