Arena Pass: Goblińskie zaplecze na zdjęciach i zapowiedź nowego artykułu
Kumbol, | Komentarze : 0
Przygotowania, przygotowania, przygotowania! Prawidłowe ubranie, wyenchantowanie i wygemowanie postaci na Arena Pass to sprawa wielkiej wagi, jeśli faktycznie chce się cokolwiek ugrać. Z pomocą wszystkim graczom przychodzą uradowane gobliny, które oferują absolutnie wszystko, co niezbędne jest do pełnego wyposażenia postaci. Co więcej, wszelkie zestawy, gemy, enchanty, bronie etc. dostępne są tu za friko i bez żadnych ograniczeń. Dzięki temu wszyscy uczestnicy Arena Pass grają z jednakowym poziomem ekwipunku, więc o zwycięstwie decydują tutaj jedynie czyste umiejętności.
Prezentujemy małą galerię screenshotów z serwera Arena Pass, w której przedstawiamy poziom goblińskiego wsparcia:
W związku z trwającym Community Challenge publikujemy krótką zapowiedź nowego artykułu traktującego o Arenach, który już wkrótce zasili zasoby naszej Biblioteki.
Nie wszystkie walki toczą się o szlachetne sprawy albo wyższe dobra; niektóre ciężko wywalczone zwycięstwa są zdobywane w imię sportu. W Azeroth i Outland możesz walczyć, aby chronić słabych, pomścić sojusznika, lub zdobywać jakieś honorowe cele. Ale na arenach walczysz tylko dla jednej rzeczy: glorii. Jak się zachowasz, kiedy otworzą się przed Tobą bramy areny?
The Circle of Blood
Ogrza arena Blade’s Edge Mountains w Outland jest znana jako The Circle of Blood. Pierwsze spojrzenie na tę arenę przywołuje wizję ciężkich i niezliczonych, intensywnych bitew – i konsekwencji, jakie przedstawia system aren.
Przegląd
Przyjrzyjmy się bliżej budowie tej mapy.
Rozgrywka
Wraz z otwarciem się bram, Twoja drużyna będzie musiała podjąć decyzję: iść na lewą rampę, prawą, lub na środek. Zajęcie rampy w pobliżu Twojego boksu zaowocuje wczesnym dostępem do mostu, jak i świetnym widokiem na to, co szykuje drużyna przeciwna. Oczywiście to również oznacza, że jeśli pobiegniecie na drugą stronę rampy zamiast na swoją, to Was zauważą.
Rzeczy z pewnością staną się trochę chaotyczne wraz z Waszym pojawieniem się na rampach. Klasy dystansowe, takie jak hunter albo mag, często próbują dostać się do względnie bezpiecznego miejsca na jednej z kolumn, albo utrzymać się na swoich rampach, podczas gdy klasy walczące w zwarciu, takie jak warrior albo rogue, starają się jak najskuteczniej skrócić dystans. Zazwyczaj na moście odbywa się większa ilość walk, ponieważ kontrolowanie tej strefy to praktycznie kontrolowanie całej areny.
Jeśli walka jest zbyt gwałtowna i Twój pasek HP spada na drastycznie niski poziom, możesz spróbować zeskoczyć z mostu i użyć kolumn do złamania pola widzenia każdej postaci, która Cię ściga. Jeśli widzisz, że Twoja drużyna traci most, możesz zawsze zeskoczyć na ziemię i próbować wykonać rozkaz odwrotu.
Prezentujemy małą galerię screenshotów z serwera Arena Pass, w której przedstawiamy poziom goblińskiego wsparcia:
W związku z trwającym Community Challenge publikujemy krótką zapowiedź nowego artykułu traktującego o Arenach, który już wkrótce zasili zasoby naszej Biblioteki.
Nie wszystkie walki toczą się o szlachetne sprawy albo wyższe dobra; niektóre ciężko wywalczone zwycięstwa są zdobywane w imię sportu. W Azeroth i Outland możesz walczyć, aby chronić słabych, pomścić sojusznika, lub zdobywać jakieś honorowe cele. Ale na arenach walczysz tylko dla jednej rzeczy: glorii. Jak się zachowasz, kiedy otworzą się przed Tobą bramy areny?
The Circle of Blood
Ogrza arena Blade’s Edge Mountains w Outland jest znana jako The Circle of Blood. Pierwsze spojrzenie na tę arenę przywołuje wizję ciężkich i niezliczonych, intensywnych bitew – i konsekwencji, jakie przedstawia system aren.
Przegląd
Przyjrzyjmy się bliżej budowie tej mapy.
- Boks
To miejsce, gdzie Ty i Twoja drużyna przygotowujecie się do meczu. Aby uczynić życie nieco łatwiejszym, wszystkie czary i umiejętności w boksie nic nie kosztują, a do tego masz minutę czasu przed rozpoczęciem walki – więcej niż potrzeba, aby zaaplikować wszystkie potrzebne buffy i przygotować wszelkie makra ze zbędnym gadaniem i emotkami. Masz emotki, aby uczcić swoje zwycięstwo, prawda?
- Rampy
Gdy opuścisz boks, zobaczysz rampę na wprost Ciebie, biegnącą po lewej ścianie. Te rampy zaprowadzą Cię na most, jedną ze strategicznych pozycji w Circle of Blood.
- Most
Ten most dzieli Circle of Blood na połowę – Twojej i przeciwnej drużyny. Będziesz miał stąd bardzo dobry widok na całą arenę, a jest on także jedynym sposobem na dostanie się na kolumny.
- Kolumny
Jeden dobrze wymierzony skok umiejscowi Cię na szczycie jednej z tych kolumn, znajdujących się po obu stronach mostu. Jeśli jesteś klasą dystansową, to powinieneś rozważyć skok na jedną z nich. Pomagają one utrzymywać wrogów na dystans i są również świetnym miejscem do prowadzenia ataku.
- Rynsztoki
Jeśli pójdziesz w prawo zaraz po opuszczeniu boksu, zobaczysz jeden z trzech rynsztoków Circle of Blood. Gracze zazwyczaj idą na most po rozpoczęciu meczu, więc jeśli nie chcesz nawiązać kontaktu z wrogiem, to rynsztoki znajdujące się na obu stronach, a także pod mostem, to miejsca, gdzie chcesz się znaleźć.
Rozgrywka
Wraz z otwarciem się bram, Twoja drużyna będzie musiała podjąć decyzję: iść na lewą rampę, prawą, lub na środek. Zajęcie rampy w pobliżu Twojego boksu zaowocuje wczesnym dostępem do mostu, jak i świetnym widokiem na to, co szykuje drużyna przeciwna. Oczywiście to również oznacza, że jeśli pobiegniecie na drugą stronę rampy zamiast na swoją, to Was zauważą.
Rzeczy z pewnością staną się trochę chaotyczne wraz z Waszym pojawieniem się na rampach. Klasy dystansowe, takie jak hunter albo mag, często próbują dostać się do względnie bezpiecznego miejsca na jednej z kolumn, albo utrzymać się na swoich rampach, podczas gdy klasy walczące w zwarciu, takie jak warrior albo rogue, starają się jak najskuteczniej skrócić dystans. Zazwyczaj na moście odbywa się większa ilość walk, ponieważ kontrolowanie tej strefy to praktycznie kontrolowanie całej areny.
Jeśli walka jest zbyt gwałtowna i Twój pasek HP spada na drastycznie niski poziom, możesz spróbować zeskoczyć z mostu i użyć kolumn do złamania pola widzenia każdej postaci, która Cię ściga. Jeśli widzisz, że Twoja drużyna traci most, możesz zawsze zeskoczyć na ziemię i próbować wykonać rozkaz odwrotu.
Zobacz na żywo, jak Accidentally rajduje Bastion of Twilight i wygraj prepaid!
Kumbol, | Komentarze : 5
Najlepsza polska gildia PvE Accidentally po raz kolejny umożliwi swoim fanom podglądanie na żywo przebiegu swojej wyprawy do jednej z instancji rajdowych obecnego contentu, a mianowicie Heroicznego Bastion of Twilight - łącznie z bossem dostępnym tylko w wersji HC, czyli Sinestrą.
Stream rozpocznie się już za chwilę, o 19:30, a dla wszystkich widzów przygotowano we współpracy ze sklepem InexuS konkurs, w którym nagrodą jest 60-dniowy prepaid. Więcej szczegółów w ramce poniżej.
Życzymy Accidentally powodzenia na rajdzie, a wszystkim widzom szczęścia w konkursie!
Z racji tego, że wszystko leci bez żadnej reżyserki, rozmowy z TeamSpeaka są swobodne i mogą zawierać niecenzuralne treści :-)
Stream rozpocznie się już za chwilę, o 19:30, a dla wszystkich widzów przygotowano we współpracy ze sklepem InexuS konkurs, w którym nagrodą jest 60-dniowy prepaid. Więcej szczegółów w ramce poniżej.
Życzymy Accidentally powodzenia na rajdzie, a wszystkim widzom szczęścia w konkursie!
Z racji tego, że wszystko leci bez żadnej reżyserki, rozmowy z TeamSpeaka są swobodne i mogą zawierać niecenzuralne treści :-)
Stream zakończony!
Cytat z: Accidentally (źródło)
Podczas streama (najpewniej pod jego koniec) zadamy 1 pytanie konkursowe związane z The Bastion of Twilight (fani lore'a nie powinni mieć z nim kłopotu, ba, większość osób nie będzie miało z nim problemu :)). Pytanie padnie poprzez Teamspeaka na streamie i zostanie wypowiedziane przez jednego z oficerów (wcześniej zapowiemy, że za chwilę zadamy pytanie konkursowe, aby każdy był już przygotowany). Osoba, która jako pierwsza poda w treści komentarza pod newsem na naszej stronie gildiowej odpowiedź na pytanie oraz swój e-mail (zaznaczam: e-mail ma być podany w treści komentarza, zaraz po odpowiedzi na pytanie konkursowe!) otrzyma 60-dniowy prepaid do World of Warcraft, wersja EU oczywiście. Wszelkie literówki w odpowiedzi będą traktowane jako błąd, więc piszcie szybko, ale rozważnie! Gildiowicze Accidentally oraz ich rodziny (!) nie mogą brać udziału w tym konkursie.
Stream będzie można obejrzeć na own3d.tv (povy Tomiqqa [Death Knight tank/dps] i Polonadisa [Paladin dps/tank]) w specjalnie do tego przygotowanym przez nas dziale na stronie. Tam też, przy wykorzystaniu Shoutboxa, będzie można na żywo komentować nasze poczynania. Link do streamów: LINK
Wszelkie aktualne informacje na temat streama, jak i konkursu znajdziecie na naszej stronie internetowej i gildiowym Facebooku.
Stream będzie można obejrzeć na own3d.tv (povy Tomiqqa [Death Knight tank/dps] i Polonadisa [Paladin dps/tank]) w specjalnie do tego przygotowanym przez nas dziale na stronie. Tam też, przy wykorzystaniu Shoutboxa, będzie można na żywo komentować nasze poczynania. Link do streamów: LINK
Wszelkie aktualne informacje na temat streama, jak i konkursu znajdziecie na naszej stronie internetowej i gildiowym Facebooku.
Cykl wywiadów z gildiami: Quality
Darkelf, | Komentarze : 0
Kolejną gildią, która chętnie odpowiedziała na zadane przez nas pytania jest gildia Quality rezydująca na realmie Burning Legion. Gildia znajduje się aktualnie na 8 miejscu w naszym rankingu. Na pytanie odpowiedział Guild Master – Yeri. Standardowo, zapraszamy do lektury!
Witaj Yeri! Proszę, powiedz nam więcej o swojej gildii. Jak powstała oraz skąd pomysł na nazwę.
Gildię Quality zbudowała grupa znajomych, byłych graczy Signum, chcących stworzyć coś własnego oraz mieć swój wpływ na kształt polskiej sceny PvE na serwerze Burning Legion. Jeśli chodzi o nazwę naszej gildii, ‘Quality’ oznacza podejście do gry oraz rajdowania, gdzie kładziemy duży nacisk na jakość, a nie na ilość. Dotyczy to starannej selekcji graczy oraz wypracowywania wspólnego stylu gry z nastawieniem na performance w każdej próbie, czy to progresowej czy farmie.
Jak długo jesteś liderem tejże gildii? Czy dowodziłeś wcześniej inną gildią? Jak uważasz, co jest najważniejsze w byciu dobrym liderem dla swoich graczy?
Właśnie mija czwarty miesiąc mojego GM-owania. Wcześniej miałem epizody bycia GM-em w gildiach międzynarodowych na serwerach Shattered Halls oraz Grim Batol. Moim zdaniem wypracowanie sobie autorytetu wśród swoich graczy jest kluczowe dla powodzenia gildii. Nie chodzi tu tylko o znajomość swojej klasy, ale przede wszystkim właściwe podejście do swoich członków. Motywacja, konstruktywna krytyka oraz wsparcie taktyczne dla każdej roli w rajdzie to główne zadania dobrego lidera. Poza tym inni muszą widzieć, że GM-owi zależy, i że gra sprawia mu dużo przyjemności.
Quality znajduje się na realmie PvP. Czy skupiacie się głównie na grze PvE, a PvP jest pomijane, czy też angażujecie się w obydwa tryby rozgrywki?
Quality jest gildią PvE, która kładzie nacisk na progres i temu celowi poświęcona jest cała logistyka. Eventy PvP są natomiast organizowane w wolnym czasie dla za interesowanych. Są to Rated BG oraz Areny.
Jesteście gildią, która skupia się na rajdach 10-osobowych. Czy macie w planach ekspansję na 25-man?
Na chwilę obecną skupiamy się na rajdach 10-osobowych. Bardzo dobrze nam się gra 10 man content, poziom trudności w Cataclysm jest dla nas wyzwaniem. Pozwala nam to na jeszcze lepsze zgranie, plus mamy bardzo sprawiedliwy system rotacyjny, gdzie każdy coś dla siebie może znaleźć. Nie zamykamy się oczywiście na 25 man, ale wszystko zależy od ilości dobrych graczy do dyspozycji. Cały czas rekrutujemy i staramy się rozwijać. Obecnie mamy dwie równorzędne grupy 10 man. Do 25 man potrzeba jeszcze paru stabilnych osób. Być może się uda w nowym contencie rajdowym.
Jakie jest dla Ciebie jak i dla Twojej gildii najważniejsze wydarzenie w całokształcie istnienia?
Oprócz samego powstania gildii trudno wskazać na jedno szczególne wydarzenie, gdyż każdy kill progresowy był w jakimś stopniu zwieńczeniem naszego wysiłku i współpracy.
Macie wspaniałych graczy, jesteście gildią, która obecnie znajduje się w top10 polskich gildii. Na co najbardziej zwracacie uwagę patrząc na podania nowych graczy?
Zwracamy uwagę na doświadczenie oraz dyspozycyjność gracza. Jeżeli chodzi o sam styl gry, zostaje on zweryfikowany bezpośrednio na rajdach, a nie w aplikacji.
Co możesz nam powiedzieć o bieżących rajdach w Content Tier 11?
Przygotowany przez Blizzard content jest dla nas sporym wyzwaniem. Jesteśmy obecnie na etapie progresowania końcowych bossów w wersji Heroicznej, na których najmniejszy błąd kończy się wipem. Ten minimalny margines błędu sprawia, że cały czas czujemy się zmotywowani, zaś każdy ciężko wypracowany kill sprawia nam dużo przyjemności. Mamy też nadzieję wyczyścić ten content przed Firelands.
W Polsce istnieje ponad sto gildii, które walczą o progres. Czy masz dla nich jakieś porady bądź wskazówki? Ostatnie słowa należą do Ciebie!
Pamiętajcie, że to wy wypracowujecie progres i każdy kolejny kill zależy od waszej cierpliwości i determinacji.
Dziękujemy gildii Quality za wywiad! Już wkrótce opublikujemy kolejny, tym razem z gildią Warcry! Zapraszamy!
Witaj Yeri! Proszę, powiedz nam więcej o swojej gildii. Jak powstała oraz skąd pomysł na nazwę.
Gildię Quality zbudowała grupa znajomych, byłych graczy Signum, chcących stworzyć coś własnego oraz mieć swój wpływ na kształt polskiej sceny PvE na serwerze Burning Legion. Jeśli chodzi o nazwę naszej gildii, ‘Quality’ oznacza podejście do gry oraz rajdowania, gdzie kładziemy duży nacisk na jakość, a nie na ilość. Dotyczy to starannej selekcji graczy oraz wypracowywania wspólnego stylu gry z nastawieniem na performance w każdej próbie, czy to progresowej czy farmie.
Jak długo jesteś liderem tejże gildii? Czy dowodziłeś wcześniej inną gildią? Jak uważasz, co jest najważniejsze w byciu dobrym liderem dla swoich graczy?
Właśnie mija czwarty miesiąc mojego GM-owania. Wcześniej miałem epizody bycia GM-em w gildiach międzynarodowych na serwerach Shattered Halls oraz Grim Batol. Moim zdaniem wypracowanie sobie autorytetu wśród swoich graczy jest kluczowe dla powodzenia gildii. Nie chodzi tu tylko o znajomość swojej klasy, ale przede wszystkim właściwe podejście do swoich członków. Motywacja, konstruktywna krytyka oraz wsparcie taktyczne dla każdej roli w rajdzie to główne zadania dobrego lidera. Poza tym inni muszą widzieć, że GM-owi zależy, i że gra sprawia mu dużo przyjemności.
Quality znajduje się na realmie PvP. Czy skupiacie się głównie na grze PvE, a PvP jest pomijane, czy też angażujecie się w obydwa tryby rozgrywki?
Quality jest gildią PvE, która kładzie nacisk na progres i temu celowi poświęcona jest cała logistyka. Eventy PvP są natomiast organizowane w wolnym czasie dla za interesowanych. Są to Rated BG oraz Areny.
Jesteście gildią, która skupia się na rajdach 10-osobowych. Czy macie w planach ekspansję na 25-man?
Na chwilę obecną skupiamy się na rajdach 10-osobowych. Bardzo dobrze nam się gra 10 man content, poziom trudności w Cataclysm jest dla nas wyzwaniem. Pozwala nam to na jeszcze lepsze zgranie, plus mamy bardzo sprawiedliwy system rotacyjny, gdzie każdy coś dla siebie może znaleźć. Nie zamykamy się oczywiście na 25 man, ale wszystko zależy od ilości dobrych graczy do dyspozycji. Cały czas rekrutujemy i staramy się rozwijać. Obecnie mamy dwie równorzędne grupy 10 man. Do 25 man potrzeba jeszcze paru stabilnych osób. Być może się uda w nowym contencie rajdowym.
Jakie jest dla Ciebie jak i dla Twojej gildii najważniejsze wydarzenie w całokształcie istnienia?
Oprócz samego powstania gildii trudno wskazać na jedno szczególne wydarzenie, gdyż każdy kill progresowy był w jakimś stopniu zwieńczeniem naszego wysiłku i współpracy.
Macie wspaniałych graczy, jesteście gildią, która obecnie znajduje się w top10 polskich gildii. Na co najbardziej zwracacie uwagę patrząc na podania nowych graczy?
Zwracamy uwagę na doświadczenie oraz dyspozycyjność gracza. Jeżeli chodzi o sam styl gry, zostaje on zweryfikowany bezpośrednio na rajdach, a nie w aplikacji.
Co możesz nam powiedzieć o bieżących rajdach w Content Tier 11?
Przygotowany przez Blizzard content jest dla nas sporym wyzwaniem. Jesteśmy obecnie na etapie progresowania końcowych bossów w wersji Heroicznej, na których najmniejszy błąd kończy się wipem. Ten minimalny margines błędu sprawia, że cały czas czujemy się zmotywowani, zaś każdy ciężko wypracowany kill sprawia nam dużo przyjemności. Mamy też nadzieję wyczyścić ten content przed Firelands.
W Polsce istnieje ponad sto gildii, które walczą o progres. Czy masz dla nich jakieś porady bądź wskazówki? Ostatnie słowa należą do Ciebie!
Pamiętajcie, że to wy wypracowujecie progres i każdy kolejny kill zależy od waszej cierpliwości i determinacji.
Dziękujemy gildii Quality za wywiad! Już wkrótce opublikujemy kolejny, tym razem z gildią Warcry! Zapraszamy!
Arena Pass: Jak się zarejestrować?
Tajgeer, | Komentarze : 0
W poprzedniej wiadomości dowiedzieliście się co nieco na temat tego, czym właściwie jest Arena Pass. Zapewne wśród Was znalazły się osoby, które zachęcone naszym epickim opisem, byłyby w stanie zdecydować się wziąć udział w tym wielkim święcie dla graczy ubóstwiających rywalizację PvP.
Bardzo możliwe, że niektórzy z Was już po raz kolejny z rzędu biorą udział w Arena Pass. Na pewno są jednak osoby, które chciałyby po raz pierwszy spróbować swoich sił i stanąć naprzeciw najlepszym graczom World of Warcraft. To właśnie dla Was (ale i nie tylko!) przeznaczony jest poniższy poradnik.
Aby wziąć udział w Arena Pass należy spełnić kilka niezbędnych wymagań. Przede wszystkim warto w tym miejscu zauważyć, że zapisy trwają już od 4 maja i potrwają jeszcze do 21 czerwca (21:00 GMT). W tym czasie możecie dokonać rejestracji na oficjalnej stronie eventu.
Jakie są wymagania, aby móc przystąpić do Arena Pass?
Jeśli spełniasz wszystkie powyższe wymagania, nic nie stoi na przeszkodzie abyś wziął udział w turnieju. Rejestracji możesz dokonać na specjalnej podstronie dotyczącej Arena Pass!
Na oficjalnej stronie Arena Pass znajduje się również lista najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi. Specjalnie dla Was prezentujemy poniżej jej przetłumaczoną wersję!
Bardzo możliwe, że niektórzy z Was już po raz kolejny z rzędu biorą udział w Arena Pass. Na pewno są jednak osoby, które chciałyby po raz pierwszy spróbować swoich sił i stanąć naprzeciw najlepszym graczom World of Warcraft. To właśnie dla Was (ale i nie tylko!) przeznaczony jest poniższy poradnik.
Aby wziąć udział w Arena Pass należy spełnić kilka niezbędnych wymagań. Przede wszystkim warto w tym miejscu zauważyć, że zapisy trwają już od 4 maja i potrwają jeszcze do 21 czerwca (21:00 GMT). W tym czasie możecie dokonać rejestracji na oficjalnej stronie eventu.
Jakie są wymagania, aby móc przystąpić do Arena Pass?
- posiadanie aktywnej subskrypcji World of Warcraft z kontem w "dobrym stanie", co oznacza, że nie jest ono oznaczone, zablokowane lub zbanowane za łamanie któregokolwiek z zapisów w ToS, EULA i innych zasadach World of Warcraft
- posiadanie konta gry World of Warcraft z aktywną licencją Cataclysm
- posiadanie poprawnej karty kredytowej, aby móc zapłacić opłatę rejestracyjną za wstęp do Arena Pass (€15/£12 w Europie, 20$ w Ameryce Północnej oraz NT$450 w Tajwanie, Hong Kongu oraz Macau)
- przebywać w państwie, które zezwala na udział w Arena Pass (podczas procesu rejestracji będziesz widział pełną listę uprawnionych państw)
- wypełnić wszystkie wymagane informacje na stronie rejestracyjnej Arena Pass
- spełniać wszelkie zasady opisane w ToS. Gracze spełniający zapisy, które się tam znajdują, będą mieli możliwość udziału w Arena Pass oraz otrzymają dostęp do specjalnego serwera w swoim regionie
Jeśli spełniasz wszystkie powyższe wymagania, nic nie stoi na przeszkodzie abyś wziął udział w turnieju. Rejestracji możesz dokonać na specjalnej podstronie dotyczącej Arena Pass!
Na oficjalnej stronie Arena Pass znajduje się również lista najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi. Specjalnie dla Was prezentujemy poniżej jej przetłumaczoną wersję!
Cytat z: Blizzard (źródło)
Co to jest 2011 World of Warcraft Arena Pass?
2011 World of Warcraft Arena Pass jest usługą opartą o system Aren występujących w grze World of Warcraft. Wszystkie zapisane drużyny będą rywalizować na regionalnych serwerach Arena Pass (odseparowanych od serwerów normalnych) o prestiż i chwałę. Warto dodać, że aby móc wziąć udział, trzeba uiścić opłatę rejestracyjną. Turniej ten pozwala rywalizować najlepszym graczom ze wszystkich serwerów z danego regionu między sobą na jednym realmie.
Jaki jest format Arena Pass w tym roku?
Wszyscy uczestnicy otrzymają dostęp do specjalnych serwerów Arena Pass, gdzie będą mogli utworzyć maksymalnie 3 postacie na maksymalnym poziomie na jednym koncie. Serwer ten umożliwi graczom pełne wyposażenie swojej postaci w najlepszy dostępny obecnie ekwipunek. Podobnie jak w roku ubiegłym, tak i teraz swoją uwagę skupiamy na 3v3. Miejcie na uwadze, że 2v2, 3v3 i 5v5 będą dalej bez przeszkód funkcjonować na oficjalnych serwerach.
Co jest dostępne na serwerze Arena Pass?
Poniżej jest lista wszystkich funkcjonalności, jakie udostępniliśmy w tym roku:
Co to są drużyny arenowe?
Drużyny arenowe złożone są z graczy, którzy chcą ze sobą, pod jednym sztandarem, walczyć w rankingowych walkach Arenowych. Rankingowe Areny mają wpływ na Twój ranking.
Kiedy startuje Arena Pass?
Wstępna faza Arena Pass rozpoczyna się 11 maja 2011 r.
Jak działają dedykowane serwery Arena Pass?
Po zapisaniu się do turnieju, gracze otrzymają dostęp do specjalnych realmów Arena Pass. Będą mieli możliwość stworzenia maksymalnie 3 postaci na maksymalnym, 85 poziomie o jakiejkolwiek kombinacji rasowo-klasowej. Na serwerze będą dostępni specjalni vendorzy, którzy będą posiadać epicki sprzęt dla graczy, aby mogli ubrać swoje animki. Serwery zostały utworzone specjalnie dla Arena Pass i nie będą zawierać żadnych elementów PvE.
Czy mogę przetransferować postacie z lub na serwery Arena Pass?
Nie.
Jaki epicki sprzęt będzie dostępny?
Postacie będą posiadały pełny dostęp do wszystkich zestawów Arenowych broni oraz sprzętu, jak również tych zakupywanych przez honor czy tokeny. Dodatkowo, będzie możliwość wyekwipowania swojej postaci w sprzęt, zdobywany normalnie w zabawie PvE.
Dlaczego sprzęt z Arena Pass nie jest posiada takiego samego item level jak na normalnych serwerach?
Wybraliśmy taki, a nie inny sprzęt, aby umożliwić wszystkim graczom równe szanse na starcie. Oznacza to, że nie każdy ekwipunek będzie taki sam, jak na normalnych serwerach.
Jak postać będzie zdobywać sprzęt i inne wyposażenie?
Po wkroczeniu do świata gry z nową postacią, wszyscy vendorzy zlokalizowani w Twojej lokalizacji startowej będą posiadać wszystko, co jest wymagane aby wyposażyć swoją postać. Znajdziecie tam między innymi vendorów ze sprzętem, trenerów, wszelkiego rodzaju rzeczy unikalne dla klas (takie jak soul shardy czy pety), a także... złoto.
Czy będą tam również enchanty, gemy oraz glify?
Tak, gracz do wyboru będzie miał szereg enchantów, gemów oraz glifów do wyboru, włączając w to enchanty na głowę i naramienniki, które normalnie są dostępne za reputację.
Jak mogę stworzyć drużynę arenową na Arena Pass?
Sytuacja jest analogiczna do tej, która ma miejsce na serwerach globalnych. Przejdź do zakładki Player vs. Player, a następnie utwórz drużynę i zaproś swoich znajomych. Po utworzeniu i "wypełneniu" drużyny, będziecie mogli wraz ze swoimi przyjaciółmi rywalizować z innymi w specjalnie battlegroupie.
Ilu zawodników powinna posiadać drużyna biorąca udział w Arena Pass?
Wzorem ubiegłego roku, główne rozgrywki opierać się będą o format 3v3. Oznacza to, że w swojej drużynie musisz posiadać minimum 3 osoby (maksymalnie do 6), włącznie z Tobą.
Czy mogę być w więcej niż jednej drużynie na Arena Pass?
Możesz uczestniczyć w wielu drużynach 3v3, jednakże, musisz spełnić minimalne wymagania określone w regulaminie, aby otrzymać ekskluzywne nagrody.
Czy drużyny oraz postacie z Arena Pass będą dostępne na Armory?
Tak, na Armory będą znajdować się pełne profile postaci oraz drużyn z Arena Pass.
Jaka jest struktura Arena Pass?
Arena Pass będzie trwał przez 8 tygodni. Pierwsze cztery tygodnie są przeznaczone na praktykę, testowanie. Po tym czasie rankingi zostaną zresetowane i cała zabawa zacznie się na nowo. Aby zapewnić stabilność graczy w drużynach, Twój zespół otrzyma 150 punktów karnych za dodanie gracza w pierwszych 2 tygodniach po okresie testowym. Składy drużyn zostaną zablokowane na ostatnie 2 tygodnie rozgrywek, w tym czasie nie będzie można dokonać żadnych zmian w drużynach. Pamiętajcie, aby dokonać zmian obowiązkowo przed ostatnimi 2 tygodniami. Aby dowiedzieć się więcej na temat faz Arena Pass, zapraszamy do zapoznania się z tym artykułem.
Co mogę zdobyć za udział w Arena Pass?
Poniżej prezentujemy listę nagród:
Brzmi świetnie. Jak mogę się zapisać?
Aby móc wziąć udział w Arena Pass musisz spełniać poniższe wymagania:
2011 World of Warcraft Arena Pass jest usługą opartą o system Aren występujących w grze World of Warcraft. Wszystkie zapisane drużyny będą rywalizować na regionalnych serwerach Arena Pass (odseparowanych od serwerów normalnych) o prestiż i chwałę. Warto dodać, że aby móc wziąć udział, trzeba uiścić opłatę rejestracyjną. Turniej ten pozwala rywalizować najlepszym graczom ze wszystkich serwerów z danego regionu między sobą na jednym realmie.
Jaki jest format Arena Pass w tym roku?
Wszyscy uczestnicy otrzymają dostęp do specjalnych serwerów Arena Pass, gdzie będą mogli utworzyć maksymalnie 3 postacie na maksymalnym poziomie na jednym koncie. Serwer ten umożliwi graczom pełne wyposażenie swojej postaci w najlepszy dostępny obecnie ekwipunek. Podobnie jak w roku ubiegłym, tak i teraz swoją uwagę skupiamy na 3v3. Miejcie na uwadze, że 2v2, 3v3 i 5v5 będą dalej bez przeszkód funkcjonować na oficjalnych serwerach.
Co jest dostępne na serwerze Arena Pass?
Poniżej jest lista wszystkich funkcjonalności, jakie udostępniliśmy w tym roku:
- Postacie będą utworzone na maksymalnym, 85 poziomie i będą wyposażone w najlepszy, dostępny obecnie sprzęt PvP, natomiast vendorzy udostępniają wszelki sprzęt, aby móc przystosować swoją postać do gry.
- Gracze mogą uzyskać ekskluzywnego peta - Armored Murloc na swoje normalne postacie.
- Gracze mogą zdobyć ekskluzywny tytuł "Vanquisher" na swoje normalne postacie powyżej 71 poziomu.
Co to są drużyny arenowe?
Drużyny arenowe złożone są z graczy, którzy chcą ze sobą, pod jednym sztandarem, walczyć w rankingowych walkach Arenowych. Rankingowe Areny mają wpływ na Twój ranking.
- Jeśli nie jesteś częścią drużyny, nie możesz brać udziału w rankingowych Arenach.
- Twoja drużyna będzie otrzymywać punkty za rozegranie co najmniej 10 aren tygodniowo.
Kiedy startuje Arena Pass?
Wstępna faza Arena Pass rozpoczyna się 11 maja 2011 r.
Jak działają dedykowane serwery Arena Pass?
Po zapisaniu się do turnieju, gracze otrzymają dostęp do specjalnych realmów Arena Pass. Będą mieli możliwość stworzenia maksymalnie 3 postaci na maksymalnym, 85 poziomie o jakiejkolwiek kombinacji rasowo-klasowej. Na serwerze będą dostępni specjalni vendorzy, którzy będą posiadać epicki sprzęt dla graczy, aby mogli ubrać swoje animki. Serwery zostały utworzone specjalnie dla Arena Pass i nie będą zawierać żadnych elementów PvE.
Czy mogę przetransferować postacie z lub na serwery Arena Pass?
Nie.
Jaki epicki sprzęt będzie dostępny?
Postacie będą posiadały pełny dostęp do wszystkich zestawów Arenowych broni oraz sprzętu, jak również tych zakupywanych przez honor czy tokeny. Dodatkowo, będzie możliwość wyekwipowania swojej postaci w sprzęt, zdobywany normalnie w zabawie PvE.
Dlaczego sprzęt z Arena Pass nie jest posiada takiego samego item level jak na normalnych serwerach?
Wybraliśmy taki, a nie inny sprzęt, aby umożliwić wszystkim graczom równe szanse na starcie. Oznacza to, że nie każdy ekwipunek będzie taki sam, jak na normalnych serwerach.
Jak postać będzie zdobywać sprzęt i inne wyposażenie?
Po wkroczeniu do świata gry z nową postacią, wszyscy vendorzy zlokalizowani w Twojej lokalizacji startowej będą posiadać wszystko, co jest wymagane aby wyposażyć swoją postać. Znajdziecie tam między innymi vendorów ze sprzętem, trenerów, wszelkiego rodzaju rzeczy unikalne dla klas (takie jak soul shardy czy pety), a także... złoto.
Czy będą tam również enchanty, gemy oraz glify?
Tak, gracz do wyboru będzie miał szereg enchantów, gemów oraz glifów do wyboru, włączając w to enchanty na głowę i naramienniki, które normalnie są dostępne za reputację.
Jak mogę stworzyć drużynę arenową na Arena Pass?
Sytuacja jest analogiczna do tej, która ma miejsce na serwerach globalnych. Przejdź do zakładki Player vs. Player, a następnie utwórz drużynę i zaproś swoich znajomych. Po utworzeniu i "wypełneniu" drużyny, będziecie mogli wraz ze swoimi przyjaciółmi rywalizować z innymi w specjalnie battlegroupie.
Ilu zawodników powinna posiadać drużyna biorąca udział w Arena Pass?
Wzorem ubiegłego roku, główne rozgrywki opierać się będą o format 3v3. Oznacza to, że w swojej drużynie musisz posiadać minimum 3 osoby (maksymalnie do 6), włącznie z Tobą.
Czy mogę być w więcej niż jednej drużynie na Arena Pass?
Możesz uczestniczyć w wielu drużynach 3v3, jednakże, musisz spełnić minimalne wymagania określone w regulaminie, aby otrzymać ekskluzywne nagrody.
Czy drużyny oraz postacie z Arena Pass będą dostępne na Armory?
Tak, na Armory będą znajdować się pełne profile postaci oraz drużyn z Arena Pass.
Jaka jest struktura Arena Pass?
Arena Pass będzie trwał przez 8 tygodni. Pierwsze cztery tygodnie są przeznaczone na praktykę, testowanie. Po tym czasie rankingi zostaną zresetowane i cała zabawa zacznie się na nowo. Aby zapewnić stabilność graczy w drużynach, Twój zespół otrzyma 150 punktów karnych za dodanie gracza w pierwszych 2 tygodniach po okresie testowym. Składy drużyn zostaną zablokowane na ostatnie 2 tygodnie rozgrywek, w tym czasie nie będzie można dokonać żadnych zmian w drużynach. Pamiętajcie, aby dokonać zmian obowiązkowo przed ostatnimi 2 tygodniami. Aby dowiedzieć się więcej na temat faz Arena Pass, zapraszamy do zapoznania się z tym artykułem.
Co mogę zdobyć za udział w Arena Pass?
Poniżej prezentujemy listę nagród:
- Gracze, którzy wzięli udział w co najmniej 50 rankingowych grach na jednej postaci z tą samą drużyną do końca trwania turnieju, otrzymają Armored Murloc Pet na swoje normalnie postacie z serwerów globalnych
- Gracze, którzy są członkami drużyn z pierwszych 1000 miejsc na koniec turnieju, a także rozegrali co najmniej 100 gier arenowych na jednej postaci, otrzymają tytuł "Vanquisher" na swoje normalne postacie z serwerów globalnych, które posiadają poziom wyższy, niż 71.
- UWAGA: Postacie, których gracze używali w turnieju, aby mogli otrzymać powyższe nagrody muszą pozostawać w tej samej drużynie przez cały okres trwania Arena Pass. Jeśli gracz opuści drużynę, liczba spotkań wymaganych do nagród jest resetowana. Upewnijcie się, że postacie z globalnych serwerów, na które będziecie chcieli wysłać owe nagrody, znajdują się na tym samym koncie, które zarejestrowałeś do Arena Pass.
Brzmi świetnie. Jak mogę się zapisać?
Aby móc wziąć udział w Arena Pass musisz spełniać poniższe wymagania:
- posiadanie aktywnej subskrypcji World of Warcraft z kontem w "dobrym stanie", co oznacza, że nie jest ono oznaczone, zablokowane lub zbanowane za łamanie któregokolwiek z zapisów w ToS, EULA i innych zasadach World of Warcraft
- posiadanie konta gry World of Warcraft z aktywną licencją Cataclysm
- posiadanie poprawnej karty kredytowej, aby móc zapłacić opłatę rejestracyjną za wstęp do Arena Pass (€15/£12 w Europie, 20$ w Ameryce Północnej oraz NT$450 w Tajwanie, Hong Kongu oraz Macau)
- przebywać w państwie, które zezwala na udział w Arena Pass (podczas procesu rejestracji będziesz widział pełną listę uprawnionych państw)
- wypełnić wszystkie wymagane informacje na stronie rejestracyjnej Arena Pass
- spełniać wszelkie zasady opisane w ToS. Gracze spełniający zapisy, które się tam znajdują, będą mieli możliwość udziału w Arena Pass oraz otrzymają dostęp do specjalnego serwera w swoim regionie
Arena Pass: Co to właściwie jest?
Kumbol, | Komentarze : 0
Zanim na dobre rozpoczną się profesjonalne arenowe zmagania i ziemia spłynie krwią pokonanych drużyn, trzeba sobie odpowiedzieć na podstawowe pytanie: co to właściwie jest ta Arena Pass?
Wyobraźcie sobie World of Warcraft bez potworów. Bez questów. Bez instancji, rajdów, bossów. Bez profesji, Auction House'a i konieczności mozolnego ciułania golda. Wyobraźcie sobie raj dla entuzjastów PvP. Arkadię miłośników krwawej, drużynowej rywalizacji. Miejsce, w którym zapominacie o tak przyziemnych kwestiach, jak farmienie Conquest czy Honor Points, lub bezskuteczne poszukiwanie łaskawego (i taniego) Enchantera. W miejscu tym, gdzie wszelkie doczesne zmartwienia odchodzą w niebyt, możecie z lubością oddawać się przyjemności zażartej, rankingowej walki na śmierć i życie z dwoma kumplami u boku i trzema napalonymi koksiarzami po drugiej stronie areny.
Zamknijcie oczy... no dobra, lepiej nie, bo przestaniecie czytać... z otwartymi oczami wyobraźni przywołajcie widok swojej postaci, kiedy jeszcze była n00bska... stoicie na środku areny, bezpiecznie, między totemami sojuszniczego szamana, wroga ani widu ani słychu. Aż tu nagle jednak słychu! Słyszycie ten przeklęty, złowrogi dźwięk czającego się w Stealthcie koxa, który już zdążył podkraść się na Wasz tył. Zanim jednak zdołacie powstrzymać ogarniający Was strach i ruszyć się z miejsca skazującego Was na anihilację, wróg wkracza do akcji. Z cienia wyłania się obrzydliwy gnat dzierżący zbryzgany trucizną sztylet, który szybko przechodzi przez Wasze plecy niczym nóż przez masło. Dopiero zaczęliście grę w nowym sezonie, nie macie jeszcze odpowiedniego sprzętu, Wasz Resilience ma porażkową wartość. Nic więc dziwnego, że wrogi łotrzyk niszczy Was kilkoma szybkimi ciachnięciami, kiedy jeszcze wciąż jesteście w Stunie. A żeby go tak...
Nie! Nic takiego nie zdarzy się na Arena Pass! Arena Pass, kraina szczęśliwości, mlekiem, miodem i epikami płynąca. Tu nigdy nie będziecie mieć żałosnego ekwipunku. W tym utopijnym świecie każdy jest sobie równy i ma dostęp do tych samych przedmiotów, broni i zbroi. Wyjątkowo bezpłatną pomocą służą tu gobliny, rozdając nieograniczone ilości fioletowych precjozów i dokładając do tego gemy wszelkiej maści, enchanty i inne ulepszacze, za które przyszłoby Wam sporo zapłacić na normalnym serwerze. Ah, no i rzecz jasna, Wasza postać startuje tutaj od razu z maksymalnym poziomem. Brzmi jak raj? Ależ oczywiście! Z tą różnicą, że do tego dostać się jest trywialnie. Wystarczy zainwestować śmieszną sumę 15 euro, aby zyskać dostęp do wszystkich tych rozkoszy, które są marzeniem każdego zapalonego amatora rozgrywek PvP.
Osiem tygodni epickich, zaciętych starć 3v3, rywalizacja na taktykę i umiejętności, a nie ekwipunek, na końcu zaś uroczy pecik, a być może nawet budzący respekt tytuł Vanquishera. Na co jeszcze czekacie? Zarejestrujcie się na Arena Pass i weźcie udział w arenowych starciach na najwyższym poziomie!
Wyobraźcie sobie World of Warcraft bez potworów. Bez questów. Bez instancji, rajdów, bossów. Bez profesji, Auction House'a i konieczności mozolnego ciułania golda. Wyobraźcie sobie raj dla entuzjastów PvP. Arkadię miłośników krwawej, drużynowej rywalizacji. Miejsce, w którym zapominacie o tak przyziemnych kwestiach, jak farmienie Conquest czy Honor Points, lub bezskuteczne poszukiwanie łaskawego (i taniego) Enchantera. W miejscu tym, gdzie wszelkie doczesne zmartwienia odchodzą w niebyt, możecie z lubością oddawać się przyjemności zażartej, rankingowej walki na śmierć i życie z dwoma kumplami u boku i trzema napalonymi koksiarzami po drugiej stronie areny.
Zamknijcie oczy... no dobra, lepiej nie, bo przestaniecie czytać... z otwartymi oczami wyobraźni przywołajcie widok swojej postaci, kiedy jeszcze była n00bska... stoicie na środku areny, bezpiecznie, między totemami sojuszniczego szamana, wroga ani widu ani słychu. Aż tu nagle jednak słychu! Słyszycie ten przeklęty, złowrogi dźwięk czającego się w Stealthcie koxa, który już zdążył podkraść się na Wasz tył. Zanim jednak zdołacie powstrzymać ogarniający Was strach i ruszyć się z miejsca skazującego Was na anihilację, wróg wkracza do akcji. Z cienia wyłania się obrzydliwy gnat dzierżący zbryzgany trucizną sztylet, który szybko przechodzi przez Wasze plecy niczym nóż przez masło. Dopiero zaczęliście grę w nowym sezonie, nie macie jeszcze odpowiedniego sprzętu, Wasz Resilience ma porażkową wartość. Nic więc dziwnego, że wrogi łotrzyk niszczy Was kilkoma szybkimi ciachnięciami, kiedy jeszcze wciąż jesteście w Stunie. A żeby go tak...
Nie! Nic takiego nie zdarzy się na Arena Pass! Arena Pass, kraina szczęśliwości, mlekiem, miodem i epikami płynąca. Tu nigdy nie będziecie mieć żałosnego ekwipunku. W tym utopijnym świecie każdy jest sobie równy i ma dostęp do tych samych przedmiotów, broni i zbroi. Wyjątkowo bezpłatną pomocą służą tu gobliny, rozdając nieograniczone ilości fioletowych precjozów i dokładając do tego gemy wszelkiej maści, enchanty i inne ulepszacze, za które przyszłoby Wam sporo zapłacić na normalnym serwerze. Ah, no i rzecz jasna, Wasza postać startuje tutaj od razu z maksymalnym poziomem. Brzmi jak raj? Ależ oczywiście! Z tą różnicą, że do tego dostać się jest trywialnie. Wystarczy zainwestować śmieszną sumę 15 euro, aby zyskać dostęp do wszystkich tych rozkoszy, które są marzeniem każdego zapalonego amatora rozgrywek PvP.
Osiem tygodni epickich, zaciętych starć 3v3, rywalizacja na taktykę i umiejętności, a nie ekwipunek, na końcu zaś uroczy pecik, a być może nawet budzący respekt tytuł Vanquishera. Na co jeszcze czekacie? Zarejestrujcie się na Arena Pass i weźcie udział w arenowych starciach na najwyższym poziomie!
Cytat z: Blizzard (źródło)
Zbierzcie swoich sojuszników i przygotujcie się na jedno z największych arenowych wydarzeń, jakie oferuje World of Warcraft; zapisy na World of Warcraft Arena Pass 2011 są już otwarte!
Ta usługa premium pozwoli graczom na stworzenie trzech gotowych do walki, 85-poziomowych postaci w każdej możliwej kombinacji klas i ras, wyposażenie ich w najlepszy sprzęt dostępny w WoWie, a także na walkę o sławę, honor, oraz specjalny tytuł i peta!
Najwyższej klasy pancerze, bronie, akcesoria, enchanty, gemy, glify, pety – wszystko to będzie dostępne za darmo, gdy wejdziesz na realm Arena Pass. Możesz więc w pełni dostosować postać według własnego uznania. Gdy będziesz już gotowy, zostanie do zrobienia już tylko jedno – zmierzenie się z innymi na arenie, skupiając się na umiejętnościach i strategii, w trybie walki 3v3.
Oprócz ganiania za graczami, którzy wprost ociekają epickością (ich itemów), otrzymasz jeszcze kilka innych, ekskluzywnych korzyści za uczestniczenie w tej świetnej, skupionej na arenach, usłudze. Wszyscy uczestnicy mają szansę na zdobycie specjalnego peta. Zagraj przynajmniej 50 meczy jedną postacią i z tą sama drużyną w ciągu ostatnich 4 tygodni Arena Pass i ukończ z nią to wydarzenie, a w zamian otrzymasz unikatowego, opancerzonego murloca, który będzie Ci towarzyszył w Twoich przygodach na zwykłych serwerach. Zagraj przynajmniej 100 meczy jedną postacią i z tą samą drużyną w ciągu ostatnich 4 tygodni Arena Pass, a otrzymasz także bardzo atrakcyjny tytuł „Vanquisher” dla Twoich spełniających wymagania postaci na zwykłych serwerach!
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub chciałby poznać więcej szczegółów, przeczytaj FAQ i upewnij się, że będziesz odwiedzał naszą stronę regularnie, aby przeczytać więcej nadchodzących informacji i nowości dotyczących Arena Pass.
Nie przegap szansy na sprawdzenie się poprzez walkę o chwałę w tej epickiej, skupionej na Arenach usłudze. Zaangażuj się w tę wielką sprawę i zarejestruj się teraz, aby wziąć udział w World of Warcraft Arena Pass 2011!
Ta usługa premium pozwoli graczom na stworzenie trzech gotowych do walki, 85-poziomowych postaci w każdej możliwej kombinacji klas i ras, wyposażenie ich w najlepszy sprzęt dostępny w WoWie, a także na walkę o sławę, honor, oraz specjalny tytuł i peta!
Najwyższej klasy pancerze, bronie, akcesoria, enchanty, gemy, glify, pety – wszystko to będzie dostępne za darmo, gdy wejdziesz na realm Arena Pass. Możesz więc w pełni dostosować postać według własnego uznania. Gdy będziesz już gotowy, zostanie do zrobienia już tylko jedno – zmierzenie się z innymi na arenie, skupiając się na umiejętnościach i strategii, w trybie walki 3v3.
Oprócz ganiania za graczami, którzy wprost ociekają epickością (ich itemów), otrzymasz jeszcze kilka innych, ekskluzywnych korzyści za uczestniczenie w tej świetnej, skupionej na arenach, usłudze. Wszyscy uczestnicy mają szansę na zdobycie specjalnego peta. Zagraj przynajmniej 50 meczy jedną postacią i z tą sama drużyną w ciągu ostatnich 4 tygodni Arena Pass i ukończ z nią to wydarzenie, a w zamian otrzymasz unikatowego, opancerzonego murloca, który będzie Ci towarzyszył w Twoich przygodach na zwykłych serwerach. Zagraj przynajmniej 100 meczy jedną postacią i z tą samą drużyną w ciągu ostatnich 4 tygodni Arena Pass, a otrzymasz także bardzo atrakcyjny tytuł „Vanquisher” dla Twoich spełniających wymagania postaci na zwykłych serwerach!
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub chciałby poznać więcej szczegółów, przeczytaj FAQ i upewnij się, że będziesz odwiedzał naszą stronę regularnie, aby przeczytać więcej nadchodzących informacji i nowości dotyczących Arena Pass.
Nie przegap szansy na sprawdzenie się poprzez walkę o chwałę w tej epickiej, skupionej na Arenach usłudze. Zaangażuj się w tę wielką sprawę i zarejestruj się teraz, aby wziąć udział w World of Warcraft Arena Pass 2011!
Arena Pass: Community Challenge
Tajgeer, | Komentarze : 0
W oddali słychać odgłosy bębnów i szczęk oręża... 2011 Arena Pass: Community Challenge właśnie się rozpoczyna!
Przez najbliższe kilka tygodni europejski serwer Arena Pass gościć będzie nie tylko najznamienitszych wojowników szczycących się swym arenowym prymem, ale także plejadę znanych i zasłużonych członków szeroko pojętej europejskiej społeczności fanów World of Warcraft - w tym oficjalne fansite'y, znane gildie, a nawet MVP z europejskich forów. WoWCenter.pl także zostało zaproszone do tego zaszczytnego grona, a my z chęcią podjęliśmy rzucone wyzwanie. W końcu, który serwis nie chciałby zdobyć achivów od swojej społeczności?
Już wkrótce opublikujemy nasze pierwsze materiały i relacje. Mamy nadzieję, że wesprzecie WoWCenter.pl, kibicując nam w zdobywaniu kolejnych osiągnięć. Pewna słynna, owocowa drużyna arenowa także po cichu liczy na Wasze wsparcie, kiedy już wyjdzie z cienia, by w blasku jupiterów ponownie zdominować pole walki...
Załączamy jeszcze oficjalne ogłoszenie tego nowego, europejskiego wydarzenia:
Przez najbliższe kilka tygodni europejski serwer Arena Pass gościć będzie nie tylko najznamienitszych wojowników szczycących się swym arenowym prymem, ale także plejadę znanych i zasłużonych członków szeroko pojętej europejskiej społeczności fanów World of Warcraft - w tym oficjalne fansite'y, znane gildie, a nawet MVP z europejskich forów. WoWCenter.pl także zostało zaproszone do tego zaszczytnego grona, a my z chęcią podjęliśmy rzucone wyzwanie. W końcu, który serwis nie chciałby zdobyć achivów od swojej społeczności?
Już wkrótce opublikujemy nasze pierwsze materiały i relacje. Mamy nadzieję, że wesprzecie WoWCenter.pl, kibicując nam w zdobywaniu kolejnych osiągnięć. Pewna słynna, owocowa drużyna arenowa także po cichu liczy na Wasze wsparcie, kiedy już wyjdzie z cienia, by w blasku jupiterów ponownie zdominować pole walki...
Załączamy jeszcze oficjalne ogłoszenie tego nowego, europejskiego wydarzenia:
Cytat z: Blizzard (źródło)
Po raz kolejny, wezwanie do walki zostało usłyszane, natomiast serwery Arena Pass aż huczą od odgłosów bitwy. Podczas gdy gladiatorzy i herosi będą ze sobą rywalizować na arenie walcząc o sławę, inne epickie wydarzenie już wkrótce wystartuje - 2011 Arena Pass: Community Challenge! Kilkunastu znanych członków europejskiej społeczności będzie rywalizować ze sobą w przyjaznych zawodach, aby przeprowadzić epicką relację ze zmagań Arena Pass. Co więcej, Wy także będziecie mogli ocenić ich pracę!
Od 18 maja do 20 czerwca nasi uczestnicy będą konfrontować się ze sobą w bitwie na kreatywność. Najlepsza relacja będzie opublikowana na łamach oficjalnej strony społecznościowej, a także poprzez Facebook oraz Twitter'a. Aby zapewnić Wam jak najlepsze treści, będą mieli oni szansę na współpracę z innym uczestnikiem (zarówno fansajtem, jak i znanym indywiduum z europejskiej społeczności) i walczyć pod jednym sztandarem!
Podczas pięciu tygodni Community Challenge, nasi uczestnicy będą tworzyć i udostępniać wszelkiej maści treści i artykuły, które pozwolą im na odblokowanie epickich osiągnięć, a także zdobywać punkty. Co tydzień będą oni także walczyć we wspaniałej bitwie na screenshoty, gdzie ich los będzie zależny tylko i wyłącznie od społeczności. Innymi słowy, to Wy będziecie oceniać i mieć szansę zagłosować na najbardziej kreatywny, oryginalny i polotny screenshot na określony temat.
Na koniec, twórcy najlepszej relacji zostaną odznaczeni specjalnymi emblematami jako zwycięzcy 2011 Arena Pass: Community Challenge. Sprawdzajcie na bieżąco Ranking i śledźcie poczynania naszych uczestników.
Walkę czas zacząć!
Od 18 maja do 20 czerwca nasi uczestnicy będą konfrontować się ze sobą w bitwie na kreatywność. Najlepsza relacja będzie opublikowana na łamach oficjalnej strony społecznościowej, a także poprzez Facebook oraz Twitter'a. Aby zapewnić Wam jak najlepsze treści, będą mieli oni szansę na współpracę z innym uczestnikiem (zarówno fansajtem, jak i znanym indywiduum z europejskiej społeczności) i walczyć pod jednym sztandarem!
Podczas pięciu tygodni Community Challenge, nasi uczestnicy będą tworzyć i udostępniać wszelkiej maści treści i artykuły, które pozwolą im na odblokowanie epickich osiągnięć, a także zdobywać punkty. Co tydzień będą oni także walczyć we wspaniałej bitwie na screenshoty, gdzie ich los będzie zależny tylko i wyłącznie od społeczności. Innymi słowy, to Wy będziecie oceniać i mieć szansę zagłosować na najbardziej kreatywny, oryginalny i polotny screenshot na określony temat.
Na koniec, twórcy najlepszej relacji zostaną odznaczeni specjalnymi emblematami jako zwycięzcy 2011 Arena Pass: Community Challenge. Sprawdzajcie na bieżąco Ranking i śledźcie poczynania naszych uczestników.
Walkę czas zacząć!
Między-realmowe instancje już wkrótce!
Lorenco, | Komentarze : 8Cytat z: Slorkuz (źródło)
Wraz z trwającą popularnością Dungeon Findera, wielu graczy prosiło o możliwość zapisywania się na instancje z przyjaciółmi z prawdziwego życia, którzy grają na innym realmach. Dzisiaj chcielibyśmy Was poinformować o nowej opcji, obecnie w trakcie tworzenia, która pozwoli na zapraszanie przyjaciół z Real ID tej samej frakcji do party, ignorując realm na jakim grają, i zapisywanie się na 5-osobowe normalne lub heroiczne instancje.
Jako że jest to dość skomplikowana do wdrożenia usługa , nie ustaliliśmy jeszcze daty jej wydania, którą moglibyśmy się z Wami podzielić. Ważnym jest, aby zauważyć, jak w przypadku innych związanych z łącznością udogodnień, które oferujemy, że niektóre elementy między-realmowego Real ID party będą usługą opartą na systemie premium, jednakże tylko gracze wysyłający zaproszenia będą musieli mieć do niej dostęp. Będziemy mieli dla Was więcej detali wraz z postępem prac – póki co możecie zaobserwować niektóre elementy tej nowości na PTRach.
Jako że jest to dość skomplikowana do wdrożenia usługa , nie ustaliliśmy jeszcze daty jej wydania, którą moglibyśmy się z Wami podzielić. Ważnym jest, aby zauważyć, jak w przypadku innych związanych z łącznością udogodnień, które oferujemy, że niektóre elementy między-realmowego Real ID party będą usługą opartą na systemie premium, jednakże tylko gracze wysyłający zaproszenia będą musieli mieć do niej dostęp. Będziemy mieli dla Was więcej detali wraz z postępem prac – póki co możecie zaobserwować niektóre elementy tej nowości na PTRach.
Zapytaj deweloperów #7: Profesje - odpowiedzi
Kumbol, | Komentarze : 3
Przed nami kolejna seria pytań graczy i odpowiedzi deweloperów Blizzarda, która tym razem skupia się na profesjach World of Warcraft. Zapraszamy do zapoznania się z naszym tłumaczeniem, a jednocześnie zawiadamiamy o starcie zbierania pytań do następnej edycji, poświęconej tematyce Firelands.
Cytat z: Blizzard (źródło)
P: Czy dodacie do mojej profesji więcej non-combat, lub czysto artystycznych, albo pozbawionych statystyk, czy też z losowym efektem zabawek/rzeczy/smaczków?
O: Tak, przede wszystkim biorąc pod uwagę to, że są jednymi z najchętniej dodawanych przez nas przedmiotów do gry. Nie możemy obiecać, że każda profesja dostanie po równo, ale na pewno będziemy chcieli je rozdawać bardziej równomiernie, za wyjątkiem Engineeringu. Inżynierowie zawsze dostawać będą więcej zabawek. :)
P: Archeologia powinna dotyczyć odkrywania, konserwowania i czczenia przedmiotów związanych z kulturą, aby nauczyć się rzeczy z przeszłości. Obecnie tego nie robimy. Zamiast tego, jesteśmy zmuszani do oziębłego sprzedawania vendorom tego, czego pozbyć się nie chcemy. Żadnych donacji do muzeum, żadnych zwrotów do należytych właścicieli. Czy nie moglibyśmy robić czegoś ważniejszego z tymi przedmiotami? Czy możemy się spodziewać bardziej interesujących historii związanych z artefaktami? Czy zrobicie coś z tym, aby gracz czuł się, jakby dostawał w zamian coś użytecznego i być może usuniecie część losowości, aby poszukiwania były fajniejsze i bardziej skoncentrowane na konkretnym celu?
O: Początkowo nie mieliśmy w planach tworzenia przedmiotów za ukończenie normalnego znaleziska, ale to nie było w porządku. Tak więc mamy te przedmioty, które dalej nie są ok, ponieważ nie możesz zrobić z nimi nic fajnego. Pracujemy nad bardziej tematycznymi i interesującymi sposobami na wykorzystanie artefaktów, które wykopiesz. Rozważamy np. oddawanie ich do muzeum (dla oddanych archeologów), a także dalsza ich sprzedaż (jeśli chcesz dalej kontynuować karierę zimnokrwistego łowcy nagród).
Dodatkowo planujemy dodać daily questy, głębszą historię, dodatkowe otrzymywane umiejętności i elastyczność do skupiania się na konkretnych rasach.
Niektórzy gracze mogli nie zauważyć, że wszystkie artefakty posiadają swoją historię dołączoną w dzienniku, nawet te szare. Każda ich część to prawdziwa historia, zweryfikowana przez naszych Lore Masterów. Tak samo jak monety z Dalaranu oczywiście, ale nie te śmieszne romantyczne nowele.
P: Czy profesje w pewnym momencie pozyskają zdolność do tworzenia ulepszalnych przedmiotów, tak jak to miało miejsce w przypadku Weaponsmitha w Burning Crusade? Był to całkiem fajny pomysł i nie byłoby niczym złym, gdyby wszystkie profesje tworzące mogły dostać jeden z takich przedmiotów.
O: Pomysł ulepszania części ekwipunku jest tak fajny, że chcielibyśmy go ponownie wykorzystać, ale nie jako przedmiot BiS (Best in Slot - najlepszy dla danego slotu). Wytwarzane BiSowe przedmioty wyparły loot z bossów, a graczy zmusiły do zmiany profesji na tę z możliwością ich wytworzenia. Dla przykładu, jeśli istnieje wytwarzana broń BiS, to możesz się założyć, że ogromna część graczy poczuje się zmuszona do wybrania Blacksmithingu, tak jak to się stało w Burning Crusade. Perki wynikające z profesji, które są sensownie zbalansowane, już dodają odpowiednią zachętę do wybrania profesji.
P: Czy kiedykolwiek rozpatrywaliście możliwość dodania daily questów do innych profesji, niż jewelcrafting?
O: Rozpatrzyliśmy dodanie ich do profesji drugorzędnych, ponieważ są najbardziej dostępnymi profesjami dla większości graczy. Gdy znów dodamy dużą ilość recept, ocenimy każdą profesję aby zdecydować, czy daily questy będą do niej pasować.
P: Czy enchanterzy kiedykolwiek dostaną ponowną opcję tworzenia różdżek (a nawet innych itemów dla casterów, używając pustych szablonów, które mogłyby być tworzone przez blacksmitherów), ponieważ są one ekstremalnie rzadkie, za wyjątkiem paru miejsc i nowych instancji ZA/ZG?
O: Generalnie, chcemy dodać więcej recept do zabawy, takich jak magiczne lampiony. W sprawie różdżek, przedyskutowaliśmy kilka opcji i większość z nich wciąż pozostaje otwartą kwestią.
P: Czy będzie możliwość odróżnienia punktów związanych z profesją na mini mapie dla tych, którzy mają dwie zbierackie profesje?
O: To dobra sugestia. Ostatni dodaliśmy możliwość widzenia Twojego celu i skupiania się na nim na mini mapie, ale opinie otrzymane od graczy mówiły, że przez to za bardzo zaśmiecają sobie mapę. Wyjście naprzeciw z unikatowym ikonami, które będą działa tylko w obrębie kilku pikseli może być wyzwaniem. Spróbujemy to jednak zrobić.
P: Czy dodacie możliwość szybszego zdobywania glifów, które zazwyczaj są zdobywane przez odkrycia i księgi z glifami? Księgi te (Book of Glyph Mastery) są teraz trudne do zdobycia, ponieważ ludzie spędzają mało czasu w WotLKu.
O: Tak. Będziemy zmieniać czary odkrywające, aby mogły nauczać wszystkich dostępnych glifów, zaś książki będą mogły czynić to samo bez cooldownu.
P: Czy macie jakiekolwiek plany, aby bardziej powiązać Archeologię z innymi profesjami? Na przykład pozwolić skrybom na tworzenie pism night elfów, które pomogłyby z fragmentami, lub coś w ten deseń?
O: Czujemy, że możemy lepiej nastroić i zbalansować doświadczenia związane z archeologią, jeśli uczynimy ją w większości samowystarczalną. Jednakże, dyskutowaliśmy o dodatkowych metodach na zdobywanie fragmentów poprzez daily questy i potencjalnie jako nagrody za oddawanie artefaktów. Niemniej jednak, jest raczej mało prawdopodobnym, że inna profesja będzie mogła kiedykolwiek wytwarzać keystony lub fragmenty.
P: Czy są jakieś plany, by uczynić Chaos Orbs BoA, albo nawet BoE?
O: Tak! Będą odbindowane w nadchodzącym patchu!
P: Czy planujecie uczynić profesje zbierackie nieco bardziej atrakcyjnymi, zamiast utrzymywać je w obecnej formie skilli, którymi wypełniamy nasze alty?
O: Tak, cały czas mamy taki cel. Specjalne odkrywki i złoża, a także dropy z rajdów/instancji specjalnie dla zbieraczy to dobry początek. Ponieważ profesje zbierackie właściwie wyciągają waluty z ziemi, uznajemy je za dobry wybór dla wielu graczy, zwłaszcza tych, którzy chcą być samowystarczalni.
P: Czy są jakieś plany, aby zmienić skillowanie profesji w okresach oryginalnej gry i Burning Crusade, aby nowi gracze byli w stanie rozwijać swoją profesję na równo ze wzrostem poziomu postaci? Niskopoziomowe materiały do profesji są zazwyczaj dość drogie na Auction House, więc nowi gracze mają wrażenie, że utknęli i mają dylemat, czy cofnąć się do słabszej strefy tylko po to, by wyskillować profesję, czy levelować dalej swoją postać. Tymczasem chcieliby oni rozwijać obydwie rzeczy w tym samym tempie.
O: Tak. Zdecydowanie. Z biegiem czasu chcemy się upewnić, że przez starsze treści gry przechodzi się płynnie. To nasz topowy priorytet. Tak właściwie, to zajmują się tym nasi Topowi Ludzie. Topowi. Ludzie.
P: Czy są jakieś plany zmian w Archeologii i Fishingu? Te profesje są zwyczajnie nudne. Czy planujecie zwiększyć atrakcyjność archeologii, dodając np. jakieś układanki czy coś innego?
O: Tak. Daily questy pomagają rozwijać skill fishingu i planujemy dodać podobne dailysy do archeologii. Dyskutujemy także nad dalszym ożywieniem fishingu, np. przyspieszając zdobywanie skilla przy łowieniu ze specjalnych szkółek.
Bardzo chcielibyśmy dodać układanki i mini gry do archeologii, i być może któregoś dnia to zrobimy, ale nie możemy niczego zagwarantować. Krąży kilka innych pomysłów związanych z tą profesją, takich jak przyspieszenie przemieszczania się pomiędzy odkrywkami. Mieliśmy także burzę mózgów na temat dodania większej ilości losowych zdarzeń, które mogłyby się pojawić w czasie wykopalisk czy łowienia ryb.
Naszym ogólnym założeniem dla tych profesji jest, aby nie było zbyt trudno nabić ich maksymalny poziom, ale by wyłowienie każdej ryby oraz znalezienie każdego z artefaktów stanowiło długą podróż.
O: Tak, przede wszystkim biorąc pod uwagę to, że są jednymi z najchętniej dodawanych przez nas przedmiotów do gry. Nie możemy obiecać, że każda profesja dostanie po równo, ale na pewno będziemy chcieli je rozdawać bardziej równomiernie, za wyjątkiem Engineeringu. Inżynierowie zawsze dostawać będą więcej zabawek. :)
P: Archeologia powinna dotyczyć odkrywania, konserwowania i czczenia przedmiotów związanych z kulturą, aby nauczyć się rzeczy z przeszłości. Obecnie tego nie robimy. Zamiast tego, jesteśmy zmuszani do oziębłego sprzedawania vendorom tego, czego pozbyć się nie chcemy. Żadnych donacji do muzeum, żadnych zwrotów do należytych właścicieli. Czy nie moglibyśmy robić czegoś ważniejszego z tymi przedmiotami? Czy możemy się spodziewać bardziej interesujących historii związanych z artefaktami? Czy zrobicie coś z tym, aby gracz czuł się, jakby dostawał w zamian coś użytecznego i być może usuniecie część losowości, aby poszukiwania były fajniejsze i bardziej skoncentrowane na konkretnym celu?
O: Początkowo nie mieliśmy w planach tworzenia przedmiotów za ukończenie normalnego znaleziska, ale to nie było w porządku. Tak więc mamy te przedmioty, które dalej nie są ok, ponieważ nie możesz zrobić z nimi nic fajnego. Pracujemy nad bardziej tematycznymi i interesującymi sposobami na wykorzystanie artefaktów, które wykopiesz. Rozważamy np. oddawanie ich do muzeum (dla oddanych archeologów), a także dalsza ich sprzedaż (jeśli chcesz dalej kontynuować karierę zimnokrwistego łowcy nagród).
Dodatkowo planujemy dodać daily questy, głębszą historię, dodatkowe otrzymywane umiejętności i elastyczność do skupiania się na konkretnych rasach.
Niektórzy gracze mogli nie zauważyć, że wszystkie artefakty posiadają swoją historię dołączoną w dzienniku, nawet te szare. Każda ich część to prawdziwa historia, zweryfikowana przez naszych Lore Masterów. Tak samo jak monety z Dalaranu oczywiście, ale nie te śmieszne romantyczne nowele.
P: Czy profesje w pewnym momencie pozyskają zdolność do tworzenia ulepszalnych przedmiotów, tak jak to miało miejsce w przypadku Weaponsmitha w Burning Crusade? Był to całkiem fajny pomysł i nie byłoby niczym złym, gdyby wszystkie profesje tworzące mogły dostać jeden z takich przedmiotów.
O: Pomysł ulepszania części ekwipunku jest tak fajny, że chcielibyśmy go ponownie wykorzystać, ale nie jako przedmiot BiS (Best in Slot - najlepszy dla danego slotu). Wytwarzane BiSowe przedmioty wyparły loot z bossów, a graczy zmusiły do zmiany profesji na tę z możliwością ich wytworzenia. Dla przykładu, jeśli istnieje wytwarzana broń BiS, to możesz się założyć, że ogromna część graczy poczuje się zmuszona do wybrania Blacksmithingu, tak jak to się stało w Burning Crusade. Perki wynikające z profesji, które są sensownie zbalansowane, już dodają odpowiednią zachętę do wybrania profesji.
P: Czy kiedykolwiek rozpatrywaliście możliwość dodania daily questów do innych profesji, niż jewelcrafting?
O: Rozpatrzyliśmy dodanie ich do profesji drugorzędnych, ponieważ są najbardziej dostępnymi profesjami dla większości graczy. Gdy znów dodamy dużą ilość recept, ocenimy każdą profesję aby zdecydować, czy daily questy będą do niej pasować.
P: Czy enchanterzy kiedykolwiek dostaną ponowną opcję tworzenia różdżek (a nawet innych itemów dla casterów, używając pustych szablonów, które mogłyby być tworzone przez blacksmitherów), ponieważ są one ekstremalnie rzadkie, za wyjątkiem paru miejsc i nowych instancji ZA/ZG?
O: Generalnie, chcemy dodać więcej recept do zabawy, takich jak magiczne lampiony. W sprawie różdżek, przedyskutowaliśmy kilka opcji i większość z nich wciąż pozostaje otwartą kwestią.
P: Czy będzie możliwość odróżnienia punktów związanych z profesją na mini mapie dla tych, którzy mają dwie zbierackie profesje?
O: To dobra sugestia. Ostatni dodaliśmy możliwość widzenia Twojego celu i skupiania się na nim na mini mapie, ale opinie otrzymane od graczy mówiły, że przez to za bardzo zaśmiecają sobie mapę. Wyjście naprzeciw z unikatowym ikonami, które będą działa tylko w obrębie kilku pikseli może być wyzwaniem. Spróbujemy to jednak zrobić.
P: Czy dodacie możliwość szybszego zdobywania glifów, które zazwyczaj są zdobywane przez odkrycia i księgi z glifami? Księgi te (Book of Glyph Mastery) są teraz trudne do zdobycia, ponieważ ludzie spędzają mało czasu w WotLKu.
O: Tak. Będziemy zmieniać czary odkrywające, aby mogły nauczać wszystkich dostępnych glifów, zaś książki będą mogły czynić to samo bez cooldownu.
P: Czy macie jakiekolwiek plany, aby bardziej powiązać Archeologię z innymi profesjami? Na przykład pozwolić skrybom na tworzenie pism night elfów, które pomogłyby z fragmentami, lub coś w ten deseń?
O: Czujemy, że możemy lepiej nastroić i zbalansować doświadczenia związane z archeologią, jeśli uczynimy ją w większości samowystarczalną. Jednakże, dyskutowaliśmy o dodatkowych metodach na zdobywanie fragmentów poprzez daily questy i potencjalnie jako nagrody za oddawanie artefaktów. Niemniej jednak, jest raczej mało prawdopodobnym, że inna profesja będzie mogła kiedykolwiek wytwarzać keystony lub fragmenty.
P: Czy są jakieś plany, by uczynić Chaos Orbs BoA, albo nawet BoE?
O: Tak! Będą odbindowane w nadchodzącym patchu!
P: Czy planujecie uczynić profesje zbierackie nieco bardziej atrakcyjnymi, zamiast utrzymywać je w obecnej formie skilli, którymi wypełniamy nasze alty?
O: Tak, cały czas mamy taki cel. Specjalne odkrywki i złoża, a także dropy z rajdów/instancji specjalnie dla zbieraczy to dobry początek. Ponieważ profesje zbierackie właściwie wyciągają waluty z ziemi, uznajemy je za dobry wybór dla wielu graczy, zwłaszcza tych, którzy chcą być samowystarczalni.
P: Czy są jakieś plany, aby zmienić skillowanie profesji w okresach oryginalnej gry i Burning Crusade, aby nowi gracze byli w stanie rozwijać swoją profesję na równo ze wzrostem poziomu postaci? Niskopoziomowe materiały do profesji są zazwyczaj dość drogie na Auction House, więc nowi gracze mają wrażenie, że utknęli i mają dylemat, czy cofnąć się do słabszej strefy tylko po to, by wyskillować profesję, czy levelować dalej swoją postać. Tymczasem chcieliby oni rozwijać obydwie rzeczy w tym samym tempie.
O: Tak. Zdecydowanie. Z biegiem czasu chcemy się upewnić, że przez starsze treści gry przechodzi się płynnie. To nasz topowy priorytet. Tak właściwie, to zajmują się tym nasi Topowi Ludzie. Topowi. Ludzie.
P: Czy są jakieś plany zmian w Archeologii i Fishingu? Te profesje są zwyczajnie nudne. Czy planujecie zwiększyć atrakcyjność archeologii, dodając np. jakieś układanki czy coś innego?
O: Tak. Daily questy pomagają rozwijać skill fishingu i planujemy dodać podobne dailysy do archeologii. Dyskutujemy także nad dalszym ożywieniem fishingu, np. przyspieszając zdobywanie skilla przy łowieniu ze specjalnych szkółek.
Bardzo chcielibyśmy dodać układanki i mini gry do archeologii, i być może któregoś dnia to zrobimy, ale nie możemy niczego zagwarantować. Krąży kilka innych pomysłów związanych z tą profesją, takich jak przyspieszenie przemieszczania się pomiędzy odkrywkami. Mieliśmy także burzę mózgów na temat dodania większej ilości losowych zdarzeń, które mogłyby się pojawić w czasie wykopalisk czy łowienia ryb.
Naszym ogólnym założeniem dla tych profesji jest, aby nie było zbyt trudno nabić ich maksymalny poziom, ale by wyłowienie każdej ryby oraz znalezienie każdego z artefaktów stanowiło długą podróż.