Finały European World of Warcraft Arena Tournament 2014
Tajgeer, | Komentarze : 0Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
Finały European World of Warcraft Arena Tournament odbędą się już pod koniec tego miesiąca podczas DreamHack Stockholm, gdzie najlepsze drużyny arenowe 3 vs 3 pokażą swoje umiejętności w hali Ericsson Globe.
Na początku miesiąca, europejscy gracze World of Warcraft posiadający ponad 2500 ratingu walczyli w internetowym turnieju kwalifikacyjnym. Osiem drużyn potwierdziło swoją siłę i zdobyło szansę na walkę podczas DreamHacka.
Against All Odds
Treant Stun to Regionals
Bleached Bones
WoW Error Wizards Not Found
Wholinka
Playing with Fire
Fell In Love with Pillar
In Memory of Wallirikz <3 <3 RIP
Treant Stun to Regionals
Bleached Bones
WoW Error Wizards Not Found
Wholinka
Playing with Fire
Fell In Love with Pillar
In Memory of Wallirikz <3 <3 RIP
W dniach 26-27 września drużyny będą walczyć w drabince podwójnej eliminacji. Najlepsze trzy drużyny podczas tego turnieju zostaną zaproszone na BlizzCon, który odbędzie się w Anaheim, w Kalifornii w dniach 7-8 listopada.
Wszystkie mecze będą transmitowane na żywo prosto z DreamHacka, a fani będą je mogli oglądać za pośrednictwem Twitcha. Upewnij się, aby obserwować: http://www.twitch.tv/wow
Możesz również oglądać te zmagania na żywo, na miejscu! Bilety są już dostępne do kupienia pod następującym adresem: http://www.axs.com/se/event...
Harmonogram transmisji
26 wrzesień - Ericsson Globe
Pierwsza runda drabinki przegranych (2 mecze)
Pierwsza runda drabinki wygranych (2 mecze)
27 wrzesień - Ericsson Globe
Druga runda drabinki przegranych (2 mecze)
Trzecia runda drabinki przegranych (1 mecz)
Stream na żywo
http://www.twitch.tv/wow
Upewnij się, aby śledzić @DreamHack oraz @Warcraft na Twitterze, a także odwiedzić http://www.dreamhack.se/ po więcej wiadomości i informacji dotyczących 2014 European World of Warcraft Arena Tournament.
Nadchodzące zmiany w Hearthstone: Leeroy Jenkins i Wygłodniały Sęp
Temahemm, | Komentarze : 10Cytat z: Zeriyah (źródło)
Zarówno przed jak i po premierze Klątwy Naxxramas, przyglądaliśmy się balansowi w Hearthstone - coraz więcej rozgrywek zawierało nowe karty, które dodaliśmy. Po głębszych rozważaniach zadecydowaliśmy, by wprowadzić zmiany w Leeroy Jenkins (neutralny) i Wygłodniały Sęp (Łowca).
Następujące zmiany w balansie zostaną wprowadzone w nadchodzącym patchu:
- Leeroy Jenkins kosztuje teraz 5 many (wcześniej 4)
- Wygłodniały Sęp kosztuje teraz 5 many (wcześniej 2) i posiada 3 Ataku oraz 2 Życia (wcześniej 2 Ataku i 1 Życia)
Leeroy Jenkins tworzył strategię opierającą się na pokonaniu oponenta w ciągu jednej tury, bez potrzeby posiadania kart na planszy. Walka o kontrolę stołu, a także bitwy między stronnikami sprawiają, że Hearthstone jest ciekawszy i bardziej wciągający, więc otrzymanie ponad 20 obrażeń w jednej turze nie jest szczególnie zabawne lub interaktywne. Sytuacja ta miała miejsce, gdy Leeroy był używany w kombinacji z kartami takimi jak Power Overwhelming, Faceless Manipulator, Cold Blood, Shadowstep oraz Unleash the Hounds.
Liczba kart, której dobranie umożliwiał Łowcy Wygłodniały Sęp, ostatecznie okazała się zbyt wygórowana jak na tak niski koszt. Zmiana ta da przeciwnikom Łowcy więcej czasu na reakcję na Wygłodniałego Sępa oraz karty, które dobrano dzięki jego zdolności.
Gdy poprawka wejdzie w życie, zmienione karty eksperckie będą mogły zostać odczarowane za pełen koszt, ale tylko przez ograniczony czas. Obecnie planowana data wprowadzenia tej zmiany to 22 września. Od pojawienia się jej na serwerach, do Mistrzostw Świata Hearthstone na BlizzConie, nie będziemy zmieniać żadnych kart.
Zamierzamy poprawiać balans w Hearthstone wyłącznie wtedy, gdy uznamy to całkowicie konieczne, by zwiększyć urozmaicenie kart pojawiających się na wszystkich poziomach zaawansowania oraz sprawić, że gra będzie przyjemniejsza i bardziej interaktywna dla każdego.
Co oznacza nerf Leeroy'a i Sępa w praktyce? Jenkins nie może już zadać 18 obrażeń za jednym zamachem przy wykorzystaniu dwóch Kroku w cień, podczas kombinacji z UTH nie starczy many na Kill Command, niemożliwym też będzie skopiowanie przy pomocy Faceless Leeroy'a potraktowanego Power. Wciąż pozostaje jednym z najlepszych finiszerów w grze, po prostu talie, które go nadużywały (Miracle Rogue, Hunter i jedna z wersji Handlocka), będą teraz potrzebować kilku kart lub punktów many więcej, by tzw. OTK (one turn kill) się powiódł. Co do Wygłodniałego Sępa... To jedna z bardziej drastycznych zmian od czasów, gdy Tinkmaster Overspark stracił kontrolę nad tym, kogo zmienia. Łowca nie może niczym Łotr ukryć Auctioneer przy pomocy Conceal - albo będziesz czekał do ósmej tury na zagranie Sępa wraz ze UTH, albo zaryzykujesz zagranie go w piątej turze, by w kolejnej uzupełnić combo. Coś takiego nie przejdzie w codziennych rozgrywkach, a już na pewno nie na arenie.
Ranking Klątwy Naxxramas: Rewir Zarazy
Temahemm, | Komentarze : 3Kolejny Rewir wprowadził kilka wyjątkowo dobrych stronników - Śluzożera i Ohydziarza widzimy na co dzień w prawie każdej rozgrywce. Co ważniejsze, w odróżnieniu od Rewiru Arachnidów, przeważają tu karty, które same świetnie sobie radzą i nie trzeba edytować pod nie talii. Nie zabrakło dwóch niewypałów, ale w porównaniu z pozostałymi skrzydłami Naxxramas, drugie nadal oferuje jedne z najlepszych nagród w całej Przygodzie.
6. Stoneskin Gargoyle - bezużyteczny z buffami i bez nich
Być może podczas projektowania tej karty, Blizzard pomyślał "Gargulec jest niemalże niezniszczalny! Jak ktoś rzuci na to Mark of the Wild, to..." No właśnie, co? Padnie od zaklęcia, zginie od stronnika za 4 many? Jego umiejętność nie jest niczym niezwykłym - aktywuje się na początku tury gracza, przez co jeśli wcześniej zaatakujemy nim miniony wroga, Gargulec będzie miał mniej HP podczas jego kolejki. Sprawia to, że ledwo sobie radzi z usuwaniem drobnych tokenów 1/1 i jednoczesnym pozostawaniu przy życiu. Jak niektórzy zdążyli zauważyć, Wyzwania Klasowe w Klątwie Naxxramas były swego rodzaju zachęceniem dla graczy do spróbowania nowych pomysłów na talie. Kamiennoskóry gargulec pojawił się w Enrage Warriorze... Wygląda to tak, jakby sami projektanci nie widzieli w nim większego sensu. Jedyna synergia, jakiej mogę się dopatrzyć, to dobieranie kart z leczenia, gdy na stół wystawi się jeszcze Northshire Cleric. Na arenie prędzej wziąłbym Wispaa.
5. Duplikacja - zapcha rękę czymś słabym lub sklonuje Ragnarosa
Duplikacja najczęściej sprawia problem samemu Magowi. Gdy aktywujesz owy sekret i wystawisz, dajmy na to, Cairne Bloodhoof mając w ręce słabych stronników, nie chcesz dawać szansy przeciwnikowi na zduplikowanie czegoś innego. Tracisz wszelkie wybory, a wróg po dwóch turach wie już co oznacza pytajnik nad portretem Jainy. Skoro sekrety od kilku miesięcy nie mogą być aktywowane w turze gracza, który je rzucił, nie ma mowy o stuprocentowej kontroli. Co gorsza, gdy kilka minionów zginie od AoE, gra musi wylosować jednego z nich. Duplikacja ma przyszłość w wolnych taliach, np. gdy usiłujesz czerpać jak najwięcej korzyści ze swoich zagrań, ale na ogół przegrywa z Faceless Manipulator.
4. Unstable Ghoul - doprowadza miniony do Szału
W telegraficznym skrócie: Whirlwind, który na dodatek pełni funkcję Prowokacji. Za jego sprawą, talie kontrolne Wojowinka korzystające dotychczas z tego zaklęcia i Taskmastera do aktywowania Armorsmith i Acolyte of Pain, mogą osiągnąć podobne efekty, ale niższym kosztem many i w bezpieczniejszy sposób. Po zaatakowaniu wrogiego stronnika 3/2, ten i tak zginie po aktywacji Agonii, a przy okazji reszta otrzyma dodatkowe obrażenia. Oczywiście trudno tu mówić o najlepszym minionie za 2 many - w Enrage Warriorze wciąż liczą się szybkie aktywacje, a na dodatek, w przeciwieństwie do Abomination, obrażenia z Agonii nie działają na bohaterów. Używa się go głównie wtedy, gdy ma się w ręce resztę combo.
3. Webspinner - losowość w pełnej krasie
Ma jedną, ale poważną przewagę nad wszelkimi sekretami - można sprawdzić co wylosuje nam gra podczas własnej tury. Wszelkiego rodzaju wygrane w krytycznych sytuacjach, za zasługą dobranego King Krushora, są jak najbardziej możliwe. Wszystkie bestie poza Captain's Parrot, Hungry Crab, Angry Chicken, Silverback Patriarch i Young Dragonhawk mogą znaleźć jakieś zastosowanie, toteż w 80% przypadków darmowy stronnik nie będzie tragedią. Tymczasem, Tkacz Sieci to kolejny po Timber Wolf i Stonetusk Boar minion za 1 many, który pozwoli rzucić Kill Command kilka tur wcześniej.
2. Loatheb - krzyżuje plany wroga
Wraz z Nerub'ar Weblord, Ohydziarz sprawdza się jako twarda kontra na Miracle Rogue - Leeroy Jenkins i Shadowstep zostaną zmuszone do zaczekania jedną turę. W przypadku innych klas może potencjalnie powstrzymać je przed wyczyszczeniem planszy np. Flamestrikiem, ale w końcowej fazie, gdy ma się do dyspozycji 10 many, istnieje tylko 13 zaklęć, z których zaledwie 5 jest w stanie wygrać grę, o zbyt wysokim koszcie. Wg wielu graczy, Loatheb to obowiązkowa legendarka w każdym decku - nawet gdy grasz przeciw Zoolockowi i nie wykorzystasz właściwości, jego statystyki są niewiele gorsze od innych minionów w tym przedziale. Czasami jednak wyczucie odpowiedniej tury lub ciągłe na nią czekanie jest niemożliwe - to ten sam problem, który towarzyszy Acidic Swamp Ooze.
1. Sludge Belcher - lepszy, trudniejszy do pozbycia się Taz'Dingo
Na pierwszy rzut oka dostaliśmy dokładne połączenie Sen'jin Shieldmasta i Goldshire Footman - zgadzają się statystyki i koszty many. Ktoś może pomyśleć "przecież nikt nie chce zagrać Taunta 1/2, tym stronnikiem niczego nie można osiągnąć, więc dopłaca się za gorszą kartę". Otóż nie, Śluzożer ma w sobie coś więcej i należy patrzeć na niego w ten sposób: przebicie się wymaga przynajmniej dwóch ataków, a przy okazji w talii zostają jeszcze dwa miejsca. Gdy grasz przeciw klasie rzadko korzystającej z zaklęć do atakowania bohatera, wystawienie go niemal zawsze oznacza, że przez kilka kolejnych tur będziesz bezpieczny. W wielu przypadkach Śluzożer wygrywa nawet ze Sunwalkerem - ma zbliżone statystyki za mniej many, a Blood Knight nie może go skontrować.
Felieton: Mój "killer feature"
Tommy, | Komentarze : 14
Gram w World of Warcraft już "ho ho i trochę". Jak pewnie każdy gracz z wieloletnim stażem, mam swoje przeróżne przemyślenia na temat przyszłości i gry oraz nowości, jakie życzyłbym sobie w niej zobaczyć. Niektóre są mniej lub bardziej realne - ale kto bogatemu graczowi marzyć zabroni! Ostatnio na przykład w głowie zaświtała mi koncepcja...
Endless Raid
Nigdy nie byłem wielkim fanem PvP, jakoś tak myśl o mordowaniu bez skrupułów tysięcy a nawet setek awatarów jest dla mnie odrzucająca – po prostu jestem taki milutki i do rany przyłóż. Poza tym pamiętam, gdy cztery osoby musiały farmić Grand Marshalla na rogalu mojego kumpla.
Naturalnym więc było, że zwróciłem się w kierunku PvE i z pewnymi nawet sukcesami rajdowałem. Powolny, ale stały progres mnie satysfakcjonował. Potem przyszło zmęczenie materiału. Kolejne lokacje rajdowe, kolejni bossowie, jedni bardziej, inni mniej udani, powtarzalność pewnych rzeczy i mechanizmów – sami wiecie jak to jest.
Gdybym miał teraz wrócić do intensywnego PvE wraz z moją zgraną ekipą sprzed lat, marzyłby mi się rajd, którego nie da się ukończyć. Może to brzmi przewrotnie, ale już tłumaczę.
Otóż wyobraźmy sobie jakąś fajną lokację ze znanego już rajdu – niech za przykład posłuży szczyt Wyrmrest Temple podczas walki z Ultraxionem, ale równie dobrze może to być dziedziniec Ulduaru albo Firelands. Zbieramy tam naszą dzielną drużynę i walczymy po kolei z coraz trudniejszymi bossami z CAŁEJ dostępnej puli wrogów dopasowanych do naszego poziomu doświadczenia. Pierwszy przeciwnik będzie mało skomplikowany z prostą mechaniką walki, np. Patchwerk, kolejny ciut mocniejszy, ale nadal nietrudny – Baron Geddon z Molten Core. Później przyjdzie czas na Flame Leviathana, Twin Emperorów, Onyxię, Ragnarosa. Po kolejnych starciach mamy nieograniczony czas na przygotowania, eventy rozpoczynają się po interakcji z NPC. Najtrudniejszymi bossami byłyby najpotężniejsze postaci Azeroth: Lich King, Deathwing, Illidan, Lady Vashj, Kael’thas. A może Tirion Fordring albo Thrall? Ale pokonanie ich to jeszcze nie koniec! Później walki mogłyby składać się z zestawu C’thun + pomagierzy, przykładowo Lucifron i Auriaya. Mało? To może tandem Lich King + Sindragosa, albo Ragnaros i Al’akir?
W dowolnym momencie można zrezygnować z zabawy i wznowić rajd kiedy indziej. Po oficjalnym zakończeniu pojawiałaby się skrzynia z nagrodami – tym więcej nagród i tym wyższy ich poziom, im więcej wrogów kopnęło w kalendarz.
Dlaczego marzy mi się taki rajd? Bo mam sentyment do starych instancji, bo gracze z młodszym stażem mogliby zobaczyć jak to było za „starych dobrych czasów”, bo to by był łatwy sposób na przyswojenie taktyk i opanowanie mechaniki gry. Dodatkowo hardcorowi wyjadacze mieliby coś do roboty oprócz katowania tego samego rajdu co tydzień. Tak, wiem, ten też by pewnie męczyli do oporu, ale w odróżnieniu od zwykłego rajdu, gdzie bossowie stoją na swoim miejscu w kolejności podyktowanej fabułą, tutaj można wprowadzić element losowości.
Co tu dużo mówić – chciałbym równocześnie sprać C’thuna i Yogg’sarona.
Macie jakieś swoje szalone pomysły na kolejne elementy rozgrywki w WoW-ie? Co byłoby Waszym „killer feature”?
Endless Raid
Nigdy nie byłem wielkim fanem PvP, jakoś tak myśl o mordowaniu bez skrupułów tysięcy a nawet setek awatarów jest dla mnie odrzucająca – po prostu jestem taki milutki i do rany przyłóż. Poza tym pamiętam, gdy cztery osoby musiały farmić Grand Marshalla na rogalu mojego kumpla.
Naturalnym więc było, że zwróciłem się w kierunku PvE i z pewnymi nawet sukcesami rajdowałem. Powolny, ale stały progres mnie satysfakcjonował. Potem przyszło zmęczenie materiału. Kolejne lokacje rajdowe, kolejni bossowie, jedni bardziej, inni mniej udani, powtarzalność pewnych rzeczy i mechanizmów – sami wiecie jak to jest.
Gdybym miał teraz wrócić do intensywnego PvE wraz z moją zgraną ekipą sprzed lat, marzyłby mi się rajd, którego nie da się ukończyć. Może to brzmi przewrotnie, ale już tłumaczę.
Otóż wyobraźmy sobie jakąś fajną lokację ze znanego już rajdu – niech za przykład posłuży szczyt Wyrmrest Temple podczas walki z Ultraxionem, ale równie dobrze może to być dziedziniec Ulduaru albo Firelands. Zbieramy tam naszą dzielną drużynę i walczymy po kolei z coraz trudniejszymi bossami z CAŁEJ dostępnej puli wrogów dopasowanych do naszego poziomu doświadczenia. Pierwszy przeciwnik będzie mało skomplikowany z prostą mechaniką walki, np. Patchwerk, kolejny ciut mocniejszy, ale nadal nietrudny – Baron Geddon z Molten Core. Później przyjdzie czas na Flame Leviathana, Twin Emperorów, Onyxię, Ragnarosa. Po kolejnych starciach mamy nieograniczony czas na przygotowania, eventy rozpoczynają się po interakcji z NPC. Najtrudniejszymi bossami byłyby najpotężniejsze postaci Azeroth: Lich King, Deathwing, Illidan, Lady Vashj, Kael’thas. A może Tirion Fordring albo Thrall? Ale pokonanie ich to jeszcze nie koniec! Później walki mogłyby składać się z zestawu C’thun + pomagierzy, przykładowo Lucifron i Auriaya. Mało? To może tandem Lich King + Sindragosa, albo Ragnaros i Al’akir?
W dowolnym momencie można zrezygnować z zabawy i wznowić rajd kiedy indziej. Po oficjalnym zakończeniu pojawiałaby się skrzynia z nagrodami – tym więcej nagród i tym wyższy ich poziom, im więcej wrogów kopnęło w kalendarz.
Dlaczego marzy mi się taki rajd? Bo mam sentyment do starych instancji, bo gracze z młodszym stażem mogliby zobaczyć jak to było za „starych dobrych czasów”, bo to by był łatwy sposób na przyswojenie taktyk i opanowanie mechaniki gry. Dodatkowo hardcorowi wyjadacze mieliby coś do roboty oprócz katowania tego samego rajdu co tydzień. Tak, wiem, ten też by pewnie męczyli do oporu, ale w odróżnieniu od zwykłego rajdu, gdzie bossowie stoją na swoim miejscu w kolejności podyktowanej fabułą, tutaj można wprowadzić element losowości.
Co tu dużo mówić – chciałbym równocześnie sprać C’thuna i Yogg’sarona.
Macie jakieś swoje szalone pomysły na kolejne elementy rozgrywki w WoW-ie? Co byłoby Waszym „killer feature”?
Całodobowy stream Nexosa z epickimi fantami
Kumbol, | Komentarze : 9
Jeśli nie macie konkretnych pomysłów na ten weekend, to serdecznie zapraszamy Was do spędzenia go z Nexosem i śledzenia jego specjalnego, 24-godzinnego streamu na Twitch.tv. Niemal nieustanna, całodobowa transmisja rozpocznie się już dziś o 17:00 i zakończy jutro, w niedzielę o 17:00. Oprócz gameplayów z World of Warcraft: Warlords of Draenor, gier z widzami i znanych u Nexosa Warcraftowych pogadanek będziecie też mogli zdobyć całe mnóstwo fantów.
O każdej pełnej godzinie, począwszy od 18:00, po przerwie reklamowej Nexos losował będzie wśród komentujących na czacie i śledzących jego kanał Twitch.tv użytkowników zwycięzcę nagrody. Do rozdania przygotował masę nagród, wśród których między innymi koszulki, książki, przypinki, smycze, podkładki, authenticatory, magnesy, a nawet Edycja Kolekcjonerska Mists of Pandaria. Oprócz tego także elektroniczne fanty - prepaidy i zestawy World of Warcraft Battlechest. Warto więc trzymać rękę na pulsie i śledzić transmisję uważnie.
Nexos to jeden z najpopularniejszych polskich vlogerów specjalizujący się w World of Warcraft. Jego materiały i transmisje obejrzycie na YouTube, Twitch.tv i JaRock.pl. Na kanałach Nexosa znajdziecie mnóstwo poradników, batalii PvP, omówień nowości z kolejnych aktualizacji czy pogadanek o stanie naszego ulubionego MMO. Gra głównie Hunterem, a spotkać go możecie na serwerze Defias Brotherhood.
O każdej pełnej godzinie, począwszy od 18:00, po przerwie reklamowej Nexos losował będzie wśród komentujących na czacie i śledzących jego kanał Twitch.tv użytkowników zwycięzcę nagrody. Do rozdania przygotował masę nagród, wśród których między innymi koszulki, książki, przypinki, smycze, podkładki, authenticatory, magnesy, a nawet Edycja Kolekcjonerska Mists of Pandaria. Oprócz tego także elektroniczne fanty - prepaidy i zestawy World of Warcraft Battlechest. Warto więc trzymać rękę na pulsie i śledzić transmisję uważnie.
Nexos to jeden z najpopularniejszych polskich vlogerów specjalizujący się w World of Warcraft. Jego materiały i transmisje obejrzycie na YouTube, Twitch.tv i JaRock.pl. Na kanałach Nexosa znajdziecie mnóstwo poradników, batalii PvP, omówień nowości z kolejnych aktualizacji czy pogadanek o stanie naszego ulubionego MMO. Gra głównie Hunterem, a spotkać go możecie na serwerze Defias Brotherhood.
Na żywo: Wywiad z twórcami Warlords of Draenor - ślijcie swoje pytania
Kumbol, | Komentarze : 1
Już o 19:00 naszego czasu wszystkich fanów WoW-a z wypiekami na twarzy wyczekujących dodatku Warlords of Draenor Blizzard pragnie zaprosić do oglądania i udziału w specjalnym wywiadzie z deweloperami na Twitch.TV. Będziecie mogli zadawać swoje pytania związane z rozgrywką i fabułą twórcom rozszerzenia za pośrednictwem twittera - ćwierkajcie z hashtagiem #WarlordsQA. Gorąco zapraszamy do udziału i śledzenia transmisji na żywo poniżej!
Cytat z: Blizzard (źródło)
W ten piątek, 5 września o 19:00 czasu polskiego, menadżer społeczności Josh "Lore" Allen porozmawia z głównym projektantem gry Corym Stocktonem i głównym projektantem historii Davem Kosakiem w ramach specjalnej sesji pytań i odpowiedzi. To Wy będziecie mogli przepytać twórców na żywo za pośrednictwem Twitch.TV. Deweloperzy omówią między innymi projekt kontynentu Draenoru, nowe ekscytujące aktywności oddawane w ręce graczy, a także mnóstwo szczegółów na temat niezwykle wyczekiwanych warowni.
Transmisja odbędzie się w ten piątek, 5 września o 19:00 czasu polskiego na naszym kanale Twitch.TV. Jeśli masz jakieś pytanie, na które chcesz poznać odpowiedź, tweetnij nam je z hashtagiem #WarlordsQA. Do zobaczenia!
Transmisja odbędzie się w ten piątek, 5 września o 19:00 czasu polskiego na naszym kanale Twitch.TV. Jeśli masz jakieś pytanie, na które chcesz poznać odpowiedź, tweetnij nam je z hashtagiem #WarlordsQA. Do zobaczenia!
BlizzCon 2014: Wirtualny bilet już w sprzedaży!
Tajgeer, | Komentarze : 7
BlizzCon 2014 - kolejna edycja prawdziwego święta dla wszystkich fanów produkcji Blizzarda odbędzie się już za nieco ponad dwa miesiące, 7 i 8 listopada. Dla wszystkich, którzy nie mogą się osobiście pojawić na tym wydarzeniu, uruchomiona została sprzedaż wirtualnych biletów.
Wirtualny bilet zapewnia pełny dostęp do transmisji na żywo w jakości HD z legendarnego, dwudniowego konwentu Zamieci. Zobaczysz także wiele wywiadów na wyłączność z projektantami, grafikami oraz innymi osobami, których talent i oddanie przyczyniły się do powstania twoich ulubionych gier Blizzarda. Oprócz tego uzyskasz unikalne przedmioty do gry World of Warcraft, Diablo III, StarCraft II, Hearthstone: Heroes of Warcraft oraz Heroes of the Storm.
Wirtualny bilet na BlizzCon 2014
Wirtualny bilet zapewni wam dostęp do wszystkich transmisji z imprezy, na której ścierają się uniwersa Blizzarda, a legendarni bohaterowie walczą o uwagę widzów i publiczności podczas wielu interesujących wydarzeń. Będziecie mogli wziąć w nich udział bez wychodzenia z domu dzięki dwukanałowemu streamowi w jakości HD. Co więcej, funkcja dowolnego przewijania transmicji oraz dostęp do powtórek na żądanie sprawią, że nie stracicie ani chwili z tegorocznego BlizzConu. Transmisja obejmuje:
Panele twórców i wywiady na wyłączność
Konkursy na żywo – show z udziałem Chrisa Hardwicka
Ceremonia zamknięcia
Bonus: Pamiątkowa zawartość w grach
Uwaga: transmisja w ramach wirtualnego biletu będzie dostępna wyłącznie w języku angielskim.
Ponadto wirtualny bilet zapewni wam dostęp do ograniczonej czasowo, internetowej sprzedaży produktów z BlizzConu, która potrwa od 17 października do 11 listopada. Obejmie ona ograniczoną liczbę pamiątek i gadżetów sprzedawanych na konwencie*. Po zakończeniu imprezy przeprowadzimy również otwartą dla wszystkich wyprzedaż mniejszej liczby produktów. Więcej szczegółów na ten temat podamy w najbliższych tygodniach.
Darmowe transmisje turniejów e-sportowych w StarCraft II, Hearthstone i World of Warcraft
Nawet jeśli nie zdecydujecie się na zakup wirtualnego biletu, to i tak możecie liczyć na wiele niesamowitych wrażeń w ramach darmowej transmisji z BlizzConu w Internecie w jakości HD. Na oficjalnej stronie konwentu oraz na portalu WCS zobaczycie oficjalne otwarcie imprezy, jak również tegoroczne światowe finały rozgrywek World Championship Series w StarCrafta II, a także turnieje World of Warcraft Arena Global Invitational i Hearthstone World Championship oraz pokazowe mecze w Heroes of the Storm.
Więcej informacji na temat wirtualnego biletu można znaleźć na poświęconej mu stronie oraz w zakładce FAQ.
*Do wyczerpania zapasów. Wszystkie złożone przez Internet zamówienia produków związanych z BlizzConem zostaną wysłane ze Stanów Zjednoczonych, co może się wiązać z dodatkowymi opłatami.
Wirtualny bilet zapewnia pełny dostęp do transmisji na żywo w jakości HD z legendarnego, dwudniowego konwentu Zamieci. Zobaczysz także wiele wywiadów na wyłączność z projektantami, grafikami oraz innymi osobami, których talent i oddanie przyczyniły się do powstania twoich ulubionych gier Blizzarda. Oprócz tego uzyskasz unikalne przedmioty do gry World of Warcraft, Diablo III, StarCraft II, Hearthstone: Heroes of Warcraft oraz Heroes of the Storm.
Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
Wirtualny bilet na BlizzCon 2014
Wirtualny bilet zapewni wam dostęp do wszystkich transmisji z imprezy, na której ścierają się uniwersa Blizzarda, a legendarni bohaterowie walczą o uwagę widzów i publiczności podczas wielu interesujących wydarzeń. Będziecie mogli wziąć w nich udział bez wychodzenia z domu dzięki dwukanałowemu streamowi w jakości HD. Co więcej, funkcja dowolnego przewijania transmicji oraz dostęp do powtórek na żądanie sprawią, że nie stracicie ani chwili z tegorocznego BlizzConu. Transmisja obejmuje:
Panele twórców i wywiady na wyłączność
Poznajcie najnowsze wieści i informacje zza kulis dotyczące gier World of Warcraft, StarCrafta II, Diablo III, Hearthstone i Heroes of the Storm – bezpośrednio od ludzi, którzy je tworzą. Wirtualny bilet zapewni wam dostęp do wszystkich paneli na głównej scenie oraz scenie panelowej, jak również możliwość obejrzenia wywiadów, których nie zobaczycie nigdzie indziej.
Konkursy na żywo – show z udziałem Chrisa Hardwicka
Podziwiajcie na żywo niezrównaną pomysłowość i talent fanów gier Blizzarda podczas transmisji konkursu kostiumowego oraz konkursu talentów w piątkowy wieczór. Show poprowadzi komik Chris Hardwick (@nerdist), znany z programów @midnight na kanale Comedy Central oraz Talking Dead na kanale AMC, a także współzałożyciel i dyrektor kreatywny sieci medialnej Nerdist Industries, łączącej pod wspólnym szyldem szeregu inicjatyw multimedialnych dla geeków.
Ceremonia zamknięcia
W sobotnią noc obejrzycie epicką uroczystość zamykającą konwent. Poprzednie edycje BlizzConu kończyły się koncertami takich gwiazd jak Offspring, Ozzy Osbourne, Foo Fighters, Tenacious D czy Blink-182. Informację o tegorocznym wykonawcy podamy bliżej daty rozpoczęcia konwentu.
Bonus: Pamiątkowa zawartość w grach
Na każdym BlizzConie uczestnicy konwentu oraz posiadacze wirtualnego biletu otrzymują specjalną pamiątkową zawartość w grach Blizzarda. W tym roku zespoły deweloperskie szykują dla was bonusy w World of Warcraft, StarCraft II, Diablo III, Hearthstone oraz Heroes of the Storm. Na razie jednak nie powiemy nic więcej, ale możecie być pewni, że będą one epickie.
Uwaga: transmisja w ramach wirtualnego biletu będzie dostępna wyłącznie w języku angielskim.
Ponadto wirtualny bilet zapewni wam dostęp do ograniczonej czasowo, internetowej sprzedaży produktów z BlizzConu, która potrwa od 17 października do 11 listopada. Obejmie ona ograniczoną liczbę pamiątek i gadżetów sprzedawanych na konwencie*. Po zakończeniu imprezy przeprowadzimy również otwartą dla wszystkich wyprzedaż mniejszej liczby produktów. Więcej szczegółów na ten temat podamy w najbliższych tygodniach.
Darmowe transmisje turniejów e-sportowych w StarCraft II, Hearthstone i World of Warcraft
Nawet jeśli nie zdecydujecie się na zakup wirtualnego biletu, to i tak możecie liczyć na wiele niesamowitych wrażeń w ramach darmowej transmisji z BlizzConu w Internecie w jakości HD. Na oficjalnej stronie konwentu oraz na portalu WCS zobaczycie oficjalne otwarcie imprezy, jak również tegoroczne światowe finały rozgrywek World Championship Series w StarCrafta II, a także turnieje World of Warcraft Arena Global Invitational i Hearthstone World Championship oraz pokazowe mecze w Heroes of the Storm.
Więcej informacji na temat wirtualnego biletu można znaleźć na poświęconej mu stronie oraz w zakładce FAQ.
*Do wyczerpania zapasów. Wszystkie złożone przez Internet zamówienia produków związanych z BlizzConem zostaną wysłane ze Stanów Zjednoczonych, co może się wiązać z dodatkowymi opłatami.
Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
FAQ dot. wirtualnego biletu na BlizzCon® 2014
Czym jest wirtualny bilet na BlizzCon®?
Wirtualny bilet na BlizzCon 2014 zapewnia dostęp do pełnej transmisji na żywo w jakości HD z dwudniowego konwentu firmy Blizzard Entertaiment, który odbędzie się w dniach 7-8 listopada 2014.
Wykupienie wirtualnego biletu zapewni wam swobodny dostęp do dwóch kanałów w jakości HD (720p), na których nadawana będzie transmisja z poszczególnych stref BlizzConu. To najlepszy sposób, aby nie przegapić żadnych interesujących cię atrakcji. Wirtualny bilet pozwoli wam śledzić relacje ze sceny głównej oraz ze sceny panelowej, na których zobaczycie następujące wydarzenia:
Osoby, które nie zdecydują się na zakup wirtualnego biletu na BlizzCon, będą mogły obejrzeć w ramach specjalnego, darmowego streamu w jakości HD relację z ceremonii otwarcia, a także transmisję z turniejów e-sportowych – światowych finałów StarCraft® II World Championship Series 2014, World of Warcraft® Arena World Championship, Hearthstone™ World Championship i nie tylko. Więcej informacji na ten temat podamy już wkrótce na oficjalnej stronie konwentu.
Czy nabywca biletu otrzyma pamiątkową zawartość w grach Blizzarda, stworzoną z okazji BlizzConu 2014?
Tak. Jeśli wykupicie dostęp do pełnej transmisji na żywo w Internecie, otrzymacie pamiątkową zawartość w grach World of Warcraft, Diablo® III, StarCraft II, Hearthstone oraz Heroes of the Storm™, przygotowaną specjalnie z okazji BlizzConu 2014. Przedmioty w grze zostaną przypisane do konta Battle.net, na którym wykupiono wirtualny bilet, i zostaną udostępnione po rozpoczęciu imprezy. Szczegółowe informacje na ten temat zostaną podane w późniejszym terminie.
Prosimy pamiętać, że ekskluzywna cyfrowa zawartość z BlizzConu 2014 jest dostępna wyłącznie na serwerach w następujących regionach: Ameryka Północna (wraz z graczami z Ameryki Łacińskiej, Australii, Nowej Zelandii oraz Azji Południowo-Wschodniej przynależącymi do tego regionu), Europa, Rosja, Tajwan oraz Korea.
Czy po zakończeniu BlizzCon dostępne będą retransmisje i powtórki?
Tak. Każdy, kto zakupi wirtualny bilet, uzyska dostęp do nagrań z BlizzConu przez maksymalnie dwa tygodnie po zakończeniu imprezy. Powtórki z wydarzeń e-sportowych będą dostępne za darmo.
Czy w tym roku planujecie zorganizować sprzedaży ekskluzywnych produktów dla posiadaczy wirtualnych biletów na BlizzCon? W jaki sposób można wziąć udział w tej sprzedaży?
Tak, sprzedaż odbędzie się także w tym roku. Limitowana liczba produktów z BlizzConu zostanie zarezerwowana dla posiadaczy wirtualnego biletu, którzy będą mogli je nabyć w Internecie od 17 października do 11 listopada 2014.
Konto Battle.net, na którym zakupiono wirtualny bilet lub do którego został on przyłączony, zostanie automatycznie oznaczone do wzięcia udziału w sprzedaży. Odwiedźcie stronę www.blizzcon.com bliżej daty rozpoczęcia sprzedaży, aby uzyskać więcej informacji.
Po zakończeniu konwentu zorganizujemy ogólnodostępną sprzedaż produktów z BlizzConu. Więcej informacji na ten temat podamy w późniejszym terminie. Prosimy pamiętać, że wszystkie zamówienia złożone przez Internet zostaną wysłane ze Stanów Zjednoczonych; mogą zostać naliczone opłaty za przesyłkę międzynarodową.
Jak można kupić wirtualny bilet?
Wirtualny bilet można kupić bezpośrednio w sklepie Battle.net. Upewnijcie się, że dokonujecie zakupu na koncie Battle.net, na którym chcecie oglądać transmisję, korzystać ze specjalnej zawartości w grach Blizzarda i uzyskać dostęp do sprzedaży produktów z konwentu. Do wybranego konta powinna być przypisana aktualna i działająca metoda płatności. Jeśli jeszcze nie posiadacie konta Battle.net, można je założyć bezpłatnie tutaj.
W jakich językach będzie dostępna transmisja na żywo w Internecie?
Stream internetowy z konwentu BlizzCon 2014 w ramach wirtualnego biletu oraz transmisja DIRECTV będą dostępne wyłącznie w języku angielskim.
Darmowe transmisje z rozgrywek e-sportowych będą dostępne w różnych językach na stronach zewnętrznych. Odwiedźcie stronę www.blizzcon.com/tournaments/ bliżej daty rozpoczęcia konwentu, aby dowiedzieć się, czy planowane są relacje e-sportowe w wybranym języku.
W jakich regionach prowadzona jest sprzedaż wirtualnego biletu?
Wirtualny bilet na BlizzCon sprzedawany jest w następujących regionach: Ameryka Północna, Ameryka Południowa, Europa, Australia, Nowa Zelandia, Tajwan oraz Azja Południowo-Wschodnia. Cena biletu i dostępność mogą się różnić w zależności od regionu. Transmisja w ramach wirtualnego biletu prowadzona będzie wyłącznie w języku angielskim.
Jaka jest minimalna szybkość łącza internetowego oraz konfiguracja sprzętowa wymagana do oglądania transmisji na żywo?
Więcej informacji na temat wymaganej szybkości łącza internetowego oraz minimalnej konfiguracji sprzętowej podamy bliżej daty rozpoczęcia konwentu.
Czy trzeba kupić wirtualny bilet, jeżeli posiada się już bilet na konwent BlizzCon 2014?
W tym roku uczestnicy BlizzConu razem z biletem na konwent otrzymają kod (jeden na każdy zakupiony bilet), który pozwoli im odblokować transmisję i powtórki w ramach wirtualnego biletu, uzyskać dostęp do pamiątkowej zawartości w grach Blizzarda oraz wziąć udział w internetowej sprzedaży produktów z BlizzConu. Kod będzie można wykorzystać na jednym koncie Battle.net i zostanie on przesłany w wiadomości e-mail na adres osoby, która zakupiła bilet na BlizzCon. Jeżeli nabywca kupił bilety dla większej liczby osób, jego obowiązkiem będzie przekazanie kodów pozostałym uczestnikom.
Czym jest wirtualny bilet na BlizzCon®?
Wirtualny bilet na BlizzCon 2014 zapewnia dostęp do pełnej transmisji na żywo w jakości HD z dwudniowego konwentu firmy Blizzard Entertaiment, który odbędzie się w dniach 7-8 listopada 2014.
Wykupienie wirtualnego biletu zapewni wam swobodny dostęp do dwóch kanałów w jakości HD (720p), na których nadawana będzie transmisja z poszczególnych stref BlizzConu. To najlepszy sposób, aby nie przegapić żadnych interesujących cię atrakcji. Wirtualny bilet pozwoli wam śledzić relacje ze sceny głównej oraz ze sceny panelowej, na których zobaczycie następujące wydarzenia:
- Panele twórców: Zdobądźcie najnowsze wieści i informacje zza kulis dotyczące swoich ulubionych gier Blizzarda – bezpośrednio od ludzi, którzy je tworzą.
- Wywiady na wyłączność: Powiększcie swoją wiedzę o uniwersach Warcrafta, StarCrafta i Diablo dzięki wywiadom z twórcami z Blizzarda.
- Konkursy społecznościowe: Podziwiajcie na żywo pomysłowość fanów gier Blizzarda podczas transmisji słynnego konkursu kostiumowego oraz niepowtarzalnego konkursu talentów.
- Ceremonia zamknięcia: Zakończcie w wielkim stylu dwudniowe święto gier Blizzarda oraz e-sportu i nie przegapcie ani sekundy z tej wyjątkowej ceremonii!
Osoby, które nie zdecydują się na zakup wirtualnego biletu na BlizzCon, będą mogły obejrzeć w ramach specjalnego, darmowego streamu w jakości HD relację z ceremonii otwarcia, a także transmisję z turniejów e-sportowych – światowych finałów StarCraft® II World Championship Series 2014, World of Warcraft® Arena World Championship, Hearthstone™ World Championship i nie tylko. Więcej informacji na ten temat podamy już wkrótce na oficjalnej stronie konwentu.
Czy nabywca biletu otrzyma pamiątkową zawartość w grach Blizzarda, stworzoną z okazji BlizzConu 2014?
Tak. Jeśli wykupicie dostęp do pełnej transmisji na żywo w Internecie, otrzymacie pamiątkową zawartość w grach World of Warcraft, Diablo® III, StarCraft II, Hearthstone oraz Heroes of the Storm™, przygotowaną specjalnie z okazji BlizzConu 2014. Przedmioty w grze zostaną przypisane do konta Battle.net, na którym wykupiono wirtualny bilet, i zostaną udostępnione po rozpoczęciu imprezy. Szczegółowe informacje na ten temat zostaną podane w późniejszym terminie.
Prosimy pamiętać, że ekskluzywna cyfrowa zawartość z BlizzConu 2014 jest dostępna wyłącznie na serwerach w następujących regionach: Ameryka Północna (wraz z graczami z Ameryki Łacińskiej, Australii, Nowej Zelandii oraz Azji Południowo-Wschodniej przynależącymi do tego regionu), Europa, Rosja, Tajwan oraz Korea.
Czy po zakończeniu BlizzCon dostępne będą retransmisje i powtórki?
Tak. Każdy, kto zakupi wirtualny bilet, uzyska dostęp do nagrań z BlizzConu przez maksymalnie dwa tygodnie po zakończeniu imprezy. Powtórki z wydarzeń e-sportowych będą dostępne za darmo.
Czy w tym roku planujecie zorganizować sprzedaży ekskluzywnych produktów dla posiadaczy wirtualnych biletów na BlizzCon? W jaki sposób można wziąć udział w tej sprzedaży?
Tak, sprzedaż odbędzie się także w tym roku. Limitowana liczba produktów z BlizzConu zostanie zarezerwowana dla posiadaczy wirtualnego biletu, którzy będą mogli je nabyć w Internecie od 17 października do 11 listopada 2014.
Konto Battle.net, na którym zakupiono wirtualny bilet lub do którego został on przyłączony, zostanie automatycznie oznaczone do wzięcia udziału w sprzedaży. Odwiedźcie stronę www.blizzcon.com bliżej daty rozpoczęcia sprzedaży, aby uzyskać więcej informacji.
Po zakończeniu konwentu zorganizujemy ogólnodostępną sprzedaż produktów z BlizzConu. Więcej informacji na ten temat podamy w późniejszym terminie. Prosimy pamiętać, że wszystkie zamówienia złożone przez Internet zostaną wysłane ze Stanów Zjednoczonych; mogą zostać naliczone opłaty za przesyłkę międzynarodową.
Jak można kupić wirtualny bilet?
Wirtualny bilet można kupić bezpośrednio w sklepie Battle.net. Upewnijcie się, że dokonujecie zakupu na koncie Battle.net, na którym chcecie oglądać transmisję, korzystać ze specjalnej zawartości w grach Blizzarda i uzyskać dostęp do sprzedaży produktów z konwentu. Do wybranego konta powinna być przypisana aktualna i działająca metoda płatności. Jeśli jeszcze nie posiadacie konta Battle.net, można je założyć bezpłatnie tutaj.
W jakich językach będzie dostępna transmisja na żywo w Internecie?
Stream internetowy z konwentu BlizzCon 2014 w ramach wirtualnego biletu oraz transmisja DIRECTV będą dostępne wyłącznie w języku angielskim.
Darmowe transmisje z rozgrywek e-sportowych będą dostępne w różnych językach na stronach zewnętrznych. Odwiedźcie stronę www.blizzcon.com/tournaments/ bliżej daty rozpoczęcia konwentu, aby dowiedzieć się, czy planowane są relacje e-sportowe w wybranym języku.
W jakich regionach prowadzona jest sprzedaż wirtualnego biletu?
Wirtualny bilet na BlizzCon sprzedawany jest w następujących regionach: Ameryka Północna, Ameryka Południowa, Europa, Australia, Nowa Zelandia, Tajwan oraz Azja Południowo-Wschodnia. Cena biletu i dostępność mogą się różnić w zależności od regionu. Transmisja w ramach wirtualnego biletu prowadzona będzie wyłącznie w języku angielskim.
Jaka jest minimalna szybkość łącza internetowego oraz konfiguracja sprzętowa wymagana do oglądania transmisji na żywo?
Więcej informacji na temat wymaganej szybkości łącza internetowego oraz minimalnej konfiguracji sprzętowej podamy bliżej daty rozpoczęcia konwentu.
Czy trzeba kupić wirtualny bilet, jeżeli posiada się już bilet na konwent BlizzCon 2014?
W tym roku uczestnicy BlizzConu razem z biletem na konwent otrzymają kod (jeden na każdy zakupiony bilet), który pozwoli im odblokować transmisję i powtórki w ramach wirtualnego biletu, uzyskać dostęp do pamiątkowej zawartości w grach Blizzarda oraz wziąć udział w internetowej sprzedaży produktów z BlizzConu. Kod będzie można wykorzystać na jednym koncie Battle.net i zostanie on przesłany w wiadomości e-mail na adres osoby, która zakupiła bilet na BlizzCon. Jeżeli nabywca kupił bilety dla większej liczby osób, jego obowiązkiem będzie przekazanie kodów pozostałym uczestnikom.
Hearthstone: Szósty sezon rankingowy - Plądrujący piraci!
Temahemm, | Komentarze : 1Cytat z: Zeriyah (źródło)
Od poniedziałku trwa już w najlepsze szósty oficjalny sezon rankingowy w Hearthstone! Oznacza to dla was kolejną możliwość dodania do kolekcji zupełnie nowego rewersu kart!
Ahoj, szczury lądowe! Wykażcie się w tym miesiącu w trybie rankingowym Hearthstone i nie pozwólcie, aby przykryły was fale, a w nagrodę otrzymacie rewers kart godny prawdziwych wilków morskich*! Na co czekacie, rybeńki?! Wciągać cumy, stawiać żagle i cała naprzód!
Nowy rewers zastąpi domyślną grafikę na odwrocie kart w waszych taliach. Może to być wspaniały sposób na pochwalenie się waszymi wyczynami w gwarnych portowych karczmach w Hearthstone! Aby otrzymać rewers kart spod znaku czarno-karmazynowej bandery**, należy zdobyć rangę 20 w trybie gry rankingowej. Piracki rewers*** zostanie przyznany na koniec szóstego sezonu rankingowego.
Nie zapominajcie również, że im dalej zajdziecie w danym sezonie rankingowym, tym więcej dodatkowych gwiazdek otrzymacie w kolejnym sezonie. W przypadku trybu rankingowego otrzymacie gwiazdki na podstawie waszych osiągnięć w ubiegłym sezonie – jedną za każdą zdobytą rangę. Miejcie na uwadze, że nawet jeśli bonusowe gwiazdki z poprzedniego sezonu zapewniają wam rozpoczęcie rozgrywki z rangą 20 lub wyższą w nowym sezonie, to i tak musicie przynajmniej raz zalogować się do gry, aby zdobyć nowy rewers kart.
Pomyślnych wiatrów, kamraci! Wykażcie się korsarskim instynktem i poślijcie na dno jak najwięcej wrogów, aby zgarnąć wrześniowy łup! Nie dajcie się sztormom i omijajcie rafy kły!
*ARRRRRRRR
**Patrzcie, za wami! Trzygłowa małpa!
***AAAAARRRRRRRRRRRRR