Legion | Zapowiedź: Zdobywanie poziomów na Zniszczonych Wyspach
Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
World of Warcraft: Legion wprowadza całkiem nowy system wykonywania zadań i zdobywania poziomów - będziecie musieli przygotować się na podjęcie pewnych decyzji.
W poprzednich dodatkach (wliczając Warlords of Draenor), strefy były zaprojektowane wyłącznie pod graczy, którzy trafiali w określony przedział poziomów postaci. W Mists of Pandaria, Kun-Lai Summit był przeznaczony dla tych, którzy osiągnęli poziom 87. Nagrand w Warlords of Draenor był strefą dla postaci na poziomie 98 lub wyższym. Strefy, które odkryjecie w Legionie działają jednak trochę inaczej...
Wspaniały świat
Na początku swojej podróży na Zniszczone Wyspy, będziecie mieli możliwość wyboru jednej ze stref, które dostosowują się do poziomu waszych postaci: Azsuna, Highmountain, Stormheim lub Val’sharah. Bez znaczenia, czy jesteście na poziomie 101 czy 108, zadania, przeciwnicy i łupy we wszystkich czterech strefach skalują się do niego dynamicznie, co pozwala na odkrywanie tego tajemniczego, nowego lądu w kolejności, którą uznacie za stosowną. Każda ze stref ma unikalny klimat, różnorodne frakcje do spotkania, fantastyczne historie do odkrycia i doświadczenia, których szybko nie zapomnicie.
Aby rozpocząć przygodę, musicie najpierw udać się do siedziby swojego Zakonu Klasowego i otworzyć mapę zwiadowczą przy tablicy misji. Wystarczy wybrać jedną z czterech stref i zaakceptować zadanie, po czym udać się do Dalaranu, skąd wyruszycie do określonego celu.
Życia krąg
Poza zdobywaniem doświadczenia i odkrywaniem historii, każda z dynamicznych stref jest pełna unikalnych nagród i skarbów. Przykładowo, tylko w Azsunie możecie otrzymać zabawkę Mystical Frosh Hat oraz zwierzaka Court Scribe, a tylko w Highmountain znajdziecie Rocfeather Skyhorn Kite lub Baby Elderhorn.
Strefy to również dobre miejsca na gromadzenie Mocy Artefaktu w celu ulepszania swojej broni - i zwiększania własnych szans na pokonanie Płonącego Legionu. Aby zmaksymalizować ilość zdobywanej Mocy, najlepiej jest ukończyć zadania w każdej ze stref. Zdobywając poziomy, powinniście także postarać się osiągnąć przynajmniej przyjazną (friendly) reputację z każdą z napotkanych frakcji, ponieważ odblokuje to później Zadania Światowe.
Ostatecznie ścieżka, jaką obierzecie sobie na Zniszczonych Wyspach to wasz wybór. Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, swój los macie we własnych rękach.
Azsuna
Highmountain
Stormheim
Val'sharah
Aby dowiedzieć się więcej o Artefaktach i Zakonach Klasowych, które odgrywają kluczową rolę podczas wykonywania zadań na Zniszczonych Wyspach, możecie obejrzeć sesję Q&A na ten temat z Craigiem Amai z 7 lipca.
Pewnej nocy w Karazhanie: Wszystkie 45 kart!
Podczas dzisiejszego streamu, który w Polsce zakończył się tuż przed 5:00, zgodnie z oczekiwaniami Yong Woo i Frodan ujawnili wszystkie pozostałe karty z nadchodzącego zestawu. Trudno ukryć, że wszystko, co widzieliśmy przedtem, było zaledwie wprawką do dania głównego. Zaklęcia, Smoki i Sekrety zyskają na sile, a proponowane przez Blizzarda nowe archetypy talii mają szansę wywrócić metę do góry nogami!
Thief Rogue, silniejszy Beast Druid, Control-Secret Mage, Spell-Totem Shaman, Dragon Paladin, Secret Hunter, Discard Warlock - a to tylko najbardziej oczywiste pomysły. Ironicznie, ludzie wyczekujący odrodzenia Kapłania, który za sprawą poprzedniego dodatku stał się najrzadziej wybieraną klasą, będą musieli zadowolić się słabą w porównaniu do pozostałych talią Resurrect-Deathrattle Priesta. Brak dostatecznie dobrego wsparcia dla Anduina spotkał się z ogromną dezaprobatą ze strony społeczności graczy i dosyć niezręcznie było patrzeć na Yonga Woo, tłumaczącego gdzie leży siła nowych kart Kapłana, gdy publiczność w tle buczała. Wygląda na to, że do premiery kolejnego dodatku klasa ta pozostanie poligonem doświadczalnym dla interesujących, ale niekoniecznie wygrywających decków.
Ale nie popadajmy jeszcze w chandrę. Nietypowa meta może zażądać nietypowych kontr. Przygotujcie się więc na magiczne disco Karazhanu sprawdzając wszystkie 45 kart!
Jako że nowy zestaw nie został jeszcze udostępniony w polskiej wersji językowej, tymczasowo prezentujemy go po angielsku.
- Europejska premiera została zapowiedziana na 12 sierpnia.
- Wszystkim graczom zostanie udostępniony darmowy prolog:
- Zagramy w nim jako Medivh, którego porwie Książę Malkezar.
- Nagrodą za przejście będzie Zaklęty kruk, Portal Krainy Ognia i legendarny Książę Malkezar.
- Prolog i pierwsze skrzydło otworzą się równocześnie.
- W Przygodzie zmierzymy się z 13 bossami rozłożonymi na 4 piętra.
- Wspinanie się po wieży zostanie odzwierciedlone w interfejsie - tym razem pierwszych bossów wybierzemy z najniższego panelu.
- Wiele artów z TCG, które prezentowaliśmy w artykule spekulacyjnym, zgodnie z przewidywaniami zostanie użyta ponownie - m.in. dla Kustosza, Illhoofa, Otchłaniora i Cienia Arana.
- Część znanych bossów w ogóle się nie pojawi - dotyczy to m.in. Attumena i Maiden of Virtue.
- Podział skrzydeł wygląda nastepująco:
- Salon (prowadzony przez Moriosa) - Srebrnostołowy Golem, Magiczne Lustro, Czarny Król
- Opera (prowadzona przez Barnesa) - Romulo i Julianne, Wielki Zły Wilk, Wiedźma
- Menażeria (prowadzona przez Kustosza) - Kustosz, Nightbane, Terestian Illhoof
- Iglica - Cień Arana, Otchłarion, tajemniczy boss (najpewniej spaczony Medivh)
- Koszt wszystkich 4 skrzydeł wyniesie €18 lub 2800g, a kupienie ich za prawdziwe pieniądze w ciągu tygodnia od premiery doda do naszej kolekcji unikalny rewers.