WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Aktualne Wieści

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Cataclysm: PTRy patcha 4.0.1 już dostępne dla wszystkich!

  Kumbol, | Komentarze : 6
http://www.wowcenter.pl/Files/cata-logo-m.pngWczorajszej nocy Blizzard, ku zaskoczeniu wszystkich, odpalił Publiczne Serwery Testowe, zwane dalej PTR-ami, i rozpoczął publiczne testy pre-Cataclysm'owego patcha 4.0.1! Tak, zgadza się, chodzi o PTRy, a nie o betę. Tutaj testować może każdy! Zanim jednak popadniemy w przesadną euforię, warto dokładniej naświetlić sytuację.

Przede wszystkim, jak wyżej, te PTRy to nie beta, więc nie sprawdzimy nic, co będzie ekskluzywne dla posiadaczy dodatku. Ponadto, pomimo iż stary świat po kataklizmowych zmianach zgodnie z zapowiedziami dostaniemy za darmo w patchu przed dodatkiem, to jednak te PTRy zmian tych nie zawierają. Tak samo jak nowej grafiki, archeologii, możliwości latania po azeroth, czy jakiejkolwiek nowej treści. Blizzard wszystkie te rzeczy pozostawia do testowania uczestnikom bety. Co więc w takim razie właściwie da się testować na PTR 4.0.1? Cóż, wbrew pozorom całkiem sporo.

Dostępne dla wszystkich na PTR są nowe drzewka talentów, czary i umiejętności, nowe elementy gameplay'u u niektórych klas (Eclipse bar, Holy Power bar, nowe Soul Shardy, Focus etc.), zmiany w systemie glifów, a także multum zmian i nowości w interfejsie użytkownika. Ponadto, jest niemal pewne, że to właśnie patch 4.0.1 wprowadzi pozostałą część epickiego eventu poprzedzającego Cataclysm. Szczegółów na jego temat z pewnością dowiemy się już wkrótce.

http://www.wowcenter.pl/Files/401_ptr.jpg

Aby wziąć udział w testach łatki 4.0.1, musimy udać się na tą stronę, przekopiować postać (kolejki mogą dać się we znaki) oraz pobrać nowego klienta gry, który waży całe 16 GB, ale oparty jest już na nowym Launcherze i technologii strumieniowego pobierania gry, o której pisaliśmy tutaj. W trakcie pobierania zachęcamy do zapoznania się z tłumaczeniem oficjalnych not patcha 4.0.1:

Cytat z: Blizzard (źródło)
World of Warcraft PTR Patch 4.0.1


Klasy: Ogólne
  • Wiele talentów, czarów i umiejętności zostało przerobionych, dodanych, bądź usuniętych.
  • Wszystkie tooltipy czarów i umiejętności będą teraz wyświetlać uśrednioną wartość obrażeń zamiast minimalnych i maksymalnych wartości. Jest to domyślnie włączone, ale może zostać zmienione w opcjach Interfejsu (User Interface > Display).
  • Amunicja została usunięta z gry.
  • Poziomy, na których postaci zdobywają nowe czary i umiejętności uległy zmianie.
  • Wiele statystyk przedmiotów i klas uległo zmianie lub zostało usuniętych.
  • Rage został znormalizowany.
  • Czary i umiejętności nie mają już wielu rang. Skalują się teraz wraz z poziomem postaci.
  • Drzewka talentów uległy zmianie. Specjalizacje wszystkich graczy zostały zresetowane, pozwalając na darmową powtórną specjalizację.
    • Każda specjalizacja została zredukowana do drzewka 31-punktowego.
    • Gracze otrzymają teraz łącznie 41 punktów talentów do wydania.
    • Gracze zostaną poproszeni o wybór specjalizacji na poziomie 10. Uczynienie tego spowoduje odblokowanie czaru bądź umiejętności unikalnej dla danej specjalizacji, a także jednego lub więcej bonusu pasywnego.
    • Kiedy specjalizacja talentów została już wybrana, gracze będą mogli wydawać punkty tylko w tym jednym, głównym drzewku, dopóki nie wydadzą w nim co najmniej 31 punktów.
    • Ogłoszenie dotyczące zmian w drzewkach talentów przeczytacie pod tym adresem.

Death Knight
  • Dedykowane tankowaniu drzewko talentów (Blood) zostało zaimplementowane.
  • Efekty Blood Presence i Frost Presence zostały wymienione.
  • Zmienił się sposób odnawiania runów.

Druid
  • Nowa mechanika Eclipse została dodana.

Hunter
  • Pięć petów może być teraz cały czas przechowywanych przy Hunterze. Każdy z nich może zostać przywołany poprzez umiejętność Call Pet.
  • Focus (Skupienie) zastąpiło manę jako nowy zasób energii.
  • Hunter zaczyna teraz z petem na poziomie 1.
  • Stable (Stajnie) mogą teraz pomieścić 20 petów. Jeśli pet jest przenoszony do Stajni, jego talenty są resetowane.

Mage
  • Nowy, rozwijany element interfejsu został dodany dla czarów portali i teleportów Mage’a. Kliknięcie na czar spowoduje rozwinięcie listy dostępnych lokacji.

Paladin
  • Paladyni mają teraz nowy pasek zasobu energii.

Warlock
  • Nowy, rozwijany element interfejsu został dodany dla dla petów Warlocka. Kliknięcie na czar spowoduje rozwinięcie listy dostępnych do przyzwania petów.
  • Soul Shardy zostały usunięte z gry jako przedmioty. Zamiast tego, funkcjonują teraz jako nowy zasób energii, niezbędny do używania lub zmieniania mechaniki niektórych czarów.

Przedmioty
  • Resilience nie zmniejsza już szansy, że gracz zostanie uderzony ciosem krytycznym przez przeciwnika.
  • Durability: przedmioty typu cloth, leather i mail mają teraz tyle samo punktów durability co przedmioty typu plate, co spowoduje wyrównanie kosztów naprawy po śmierci pośród wszystkich klas.

Profesje
  • System glifów (glyph) został zaktualizowany, by uwzględniać teraz 3 różne rodzaje glifów. Wiele glifów zostało dodanych, zmienionych, lub przesuniętych do innego rodzaju glifów.

Interfejs użytkownika
  • Powiadomienia o czarach i umiejętnościach zostały dodane, by zawiadamiać graczy, kiedy uaktywnia się dany proc (specjalny efekt) na wybranych czarach i umiejętnościach. Alert graficzny wyświetli się wokół postaci, a ikona odpowiedniej umiejętności zostanie podświetlona na action barze.
  • Okienko drużyn Arenowych zostało ulepszone.
  • Okno postaci zostało przeprojektowane. Statystyki postaci mogą teraz zostać schowane poprzez przycisk Show All Details/Hide All Details w lewym dolnym rogu. Kiedy są pokazane, wyświetlają się w oknie z prawej strony. Działy statystyk mogą zostać przeorganizowane poprzez przesunięcie ich w górę lub w dół okna.
  • Okno profesji zawiera teraz więcej opcji filtrowania i szukania, a także przyciski do łatwego linkowania przepisów do ramki czatu.
  • Zakładka profesji została dodana do Księgi czarów (Spellbook), aby lepiej przedstawiać szczegóły głównych i drugorzędnych profesji danej postaci.
  • Wiele spośród żółtych Wiadomości Systemowych, które pojawiały się na czacie kiedy zdobywało się kolejny poziom doświadczenia, zostało usuniętych.
  • Nowe animacje tekstu powiadamiają teraz gracza o zdobyciu kolejnego poziomu, a także informują o dostępności nowych talentów, czarów i umiejętności.
  • Okna Trenerów klas i profesji zostały usprawnione, by wyraźniej informować o dostępnych i przyszłych zakupach.
  • Nowe ramki rajdowe zostały dodane. Mogą być także używane w grupach 5-osobowych, po włączeniu odpowiedniej opcji w User Interface.
  • Interfejs Księgi czarów (Spellbook) został ulepszony dla większej wygody użytkowania i lepszego wyglądu.

Tak przy okazji, pamiętajcie o naszym kalkulatorze talentów Cataclysm, który jest stale aktualizowany i zawiera już najnowsze zmiany z ostatniego buildu wersji beta. W przypadku jakichś błędów z wyświetlaniem, wystarczyć powinno wymuszenie odświeżenia strony skrótem Ctrl + F5. Nie zapominajcie też o naszym dziale Map po Katakliźmie, który zawiera już niemal wszystkie kartograficzne oblicza zmienionego Azeroth.

http://www.wowcenter.pl/Images/Portraits/Cataclysm-Maps.pnghttp://www.wowcenter.pl/Images/Portraits/Cataclysm-Talents2.png

Dziękujemy też wszystkim, którzy podzielili się z nami swoimi screenshotami z wersji beta. Nasza Galeria stale się rozrasta o kolejne świetne widoczki. Keep em' comin!

Artykuł

Cataclysm: Zmiany w Ashenvale - artykuł Blizzarda

  Kumbol, | Komentarze : 3
Artykuł

Cataclysm: Garść nowych informacji z bety

  Kumbol, | Komentarze : 36
Artykuł

Wstęp do Cataclysm czas zacząć! Operacja: Gnomeregan i Upadek Zalazane'a już jutro na serwerach!

  Kumbol, | Komentarze : 18
Artykuł

Cataclysm: Świeże doświadczenia w levelowaniu nowego Gnoma

  Kumbol, | Komentarze : 2
Artykuł

24-godzinna przerwa techniczna

  Kumbol, | Komentarze : 12
Artykuł

Cataclysm: Konkurs - do zgarnięcia kolejne 10 kluczy do bety!

  Kumbol, | Komentarze : 173
Artykuł

Nostalgiczna machinima + coś dla testerów bety

  Kumbol, | Komentarze : 7
[ archiwum ]