Finał Battle.net World Championship odbędzie się w Chinach
Kumbol, | Komentarze : 2
Jak wiecie, w tym roku BlizzConu nie będzie. Diablo III dopiero co zadebiutowało, na dodatek doń jest jeszcze pewnie za wcześnie. Mists of Pandaria w becie jest już od dłuższego czasu, a już niedługo w tę fazę wejdzie też StarCraftowy Heart of the Swarm. Blizzard nie ma więc zbyt wielu nowości do pokazania. Będziemy się więc musieli zadowolić czystą eSportową akcją, której dzięki Battle.net World Championship powinno być pod dostatkiem. Zamieć właśnie ogłosiła, że wielki finał tego turnieju rozegra się w dniach 17-18 listopada w Szanghaju. Podczas dwudniowej imprezy wyłonieni zostaną mistrzowie świata w StarCrafcie II i Arenach World of Warcraft.
Europejskie finały, na których wyłonieni zostaną reprezentanci Starego Kontynentu, odbędą się 15 i 16 września podczas DreamHacku w Szwecji.
Właśnie ogłosiliśmy, że impreza Battle.net World Championship – punkt kulminacyjny serii ponad 30 turniejów w cyklu StarCraft II World Championship Series (WCS), podczas której zostaną rozegrane także najbliższe globalne finały Areny World of Warcraft – odbędzie się w dniach 17-18 listopada w Szanghaju, w Chinach.
Gracze z 28 krajów wciąż walczą w rozgrywkach StarCraft II World Championship Series (WCS) ze swoimi krajanami i jednocześnie rywalami na poziomie krajowym (nationals) i regionalnym (continentals), a ich ostateczny cel właśnie został ustalony. Najlepsi z najlepszych przybędą do Szanghaju niosąc flagi swoich krajów i stając do boju o miejsce na piedestale zwycięzców Battle.net World Championship dla swoich nazwisk i państw.
W miarę, jak będziemy się zbliżać do rozpoczęcia Battle.net World Championship, udostępnimy więcej informacji o wydarzeniach i atrakcjach, jakie będą miały miejsce podczas tej imprezy, jak również informacje o transmisjach, graczach, komentatorach i nie tylko! Na razie WCS zaczyna się dopiero rozpędzać. Wciąż rozgrywane są kwalifikacje i finały krajowe, a już niedługo zaczną się turnieje poziomu regionalnego, duże turnieje, podczas których rozstrzygnie się, kto będzie reprezentował swój kraj na turnieju BWC w Szanghaju.
WCS – informacje o imprezach
Strona imprez eSportowych Blizzard
WCS w Liquipedii
Battle.net World Championship - komunikat prasowy
Sprawdzaj strony StarCraft2.com i WorldofWarcraft.com, gdzie będzie można znaleźć dodatkowe relacje, wywiady z graczami i podsumowania.
Europejskie finały, na których wyłonieni zostaną reprezentanci Starego Kontynentu, odbędą się 15 i 16 września podczas DreamHacku w Szwecji.
Cytat z: Blizzard (źródło)
Właśnie ogłosiliśmy, że impreza Battle.net World Championship – punkt kulminacyjny serii ponad 30 turniejów w cyklu StarCraft II World Championship Series (WCS), podczas której zostaną rozegrane także najbliższe globalne finały Areny World of Warcraft – odbędzie się w dniach 17-18 listopada w Szanghaju, w Chinach.
Gracze z 28 krajów wciąż walczą w rozgrywkach StarCraft II World Championship Series (WCS) ze swoimi krajanami i jednocześnie rywalami na poziomie krajowym (nationals) i regionalnym (continentals), a ich ostateczny cel właśnie został ustalony. Najlepsi z najlepszych przybędą do Szanghaju niosąc flagi swoich krajów i stając do boju o miejsce na piedestale zwycięzców Battle.net World Championship dla swoich nazwisk i państw.
W miarę, jak będziemy się zbliżać do rozpoczęcia Battle.net World Championship, udostępnimy więcej informacji o wydarzeniach i atrakcjach, jakie będą miały miejsce podczas tej imprezy, jak również informacje o transmisjach, graczach, komentatorach i nie tylko! Na razie WCS zaczyna się dopiero rozpędzać. Wciąż rozgrywane są kwalifikacje i finały krajowe, a już niedługo zaczną się turnieje poziomu regionalnego, duże turnieje, podczas których rozstrzygnie się, kto będzie reprezentował swój kraj na turnieju BWC w Szanghaju.
WCS – informacje o imprezach
Strona imprez eSportowych Blizzard
WCS w Liquipedii
Battle.net World Championship - komunikat prasowy
Sprawdzaj strony StarCraft2.com i WorldofWarcraft.com, gdzie będzie można znaleźć dodatkowe relacje, wywiady z graczami i podsumowania.
Mists of Pandaria: FAQ i szczegóły działania systemu walk pupili
Kumbol, | Komentarze : 25
Jak już pisaliśmy, dzisiejsza aktualizacja bety Mists of Pandaria aktywowała wreszcie długo wyczekiwaną przez testerów nowość, czyli system walk pupili. Przez wielu porównywany jest on do Pokemonów i, co tu kryć, jest to porównanie dość trafne. Przy okazji debiutu systemu na serwerach wersji beta, Blizzard zaktualizował swoją stronę opisującą system oraz opublikował całkiem obszerne FAQ na temat jego obecnego stanu. Prezentujemy wam te materiały już teraz po polsku.
Cytat z: Blizzard (źródło)
Przez lata, twoje wierne pupile towarzyszyły ci podczas niezliczonych przygód. Zapewniały ci pociechę, towarzystwo, a czasem nawet rozrywkę i godziny zabawy. Możliwe, że posiadasz tylko garstkę pupili, które naprawdę kochasz, lub też może postawiłeś sobie za zadanie złapania tak wielu jak tylko zdołasz. Faktem jest, że bohaterzy kochają swoich małych towarzyszy… i w Mists of Pandaria zaprezentują się oni w zupełnie nowym świetle.
Ty i twoi przyjaciele możecie wystawiać swoich pupili przeciwko sobie dla zabawy, w przyjacielskich pojedynkach. Możesz uczyć swoich pupili unikalnych umiejętności i ataków, których użyją w czasie walk z innymi pupilami. Dzięki walkom i wygrywaniu bitew, twoje pupile będą zdobywać doświadczenie i podnosić swój poziom, co sprawi, że staną się mocniejsze i może nawet odblokują nowe umiejętności. Stwórz swój zespół i bij się ze swoimi przyjaciółmi, aby sprawdzić, czyje pupile są najsilniejsze!
Co więcej, otrzymasz również całkowicie nowy sposób dodawania kolejnych pupili do twojej kolekcji. Oprócz ich kupowania lub otrzymywania w ramach znajdywanych przedmiotów, teraz możesz również spotkać i złapać pupile w dziczy. Jeśli natkniesz się na jednego z tych rzadkich pupili, możesz wyzwać je na pojedynek za pomocą swojego towarzysza; jeśli uda ci się je pokonać, złapiesz je i dodasz do swojej kolekcji! Dzikie pupile mają lekko zróżnicowane statystyki, tak więc możliwym jest złapanie niespotykanie potężnego pupila. Miejcie oczy szeroko otwarte!
Dziennik Pupili udzieli ci najważniejszych informacji, takich jak nazwa, statystyki, umiejętności oraz wiele, wiele więcej.
Trenowanie pupili jest ważne jeśli chcesz, żeby wygrywali. Możesz szukać trenerów-NPC, którzy dadzą twoim milusińskim doświadczenie – o ile będziesz w stanie ich pokonać.
Byli u waszego boku na dobre i na złe. Teraz możecie poznać waszych lojalnych kompanów z całkiem innej strony, odkryć ich potencjał. Zbierzcie swoich pupili, trenujcie ich a może pewnego dnia zostaniecie ogłoszeni najlepszym trenerem w całym Azeroth!
Ty i twoi przyjaciele możecie wystawiać swoich pupili przeciwko sobie dla zabawy, w przyjacielskich pojedynkach. Możesz uczyć swoich pupili unikalnych umiejętności i ataków, których użyją w czasie walk z innymi pupilami. Dzięki walkom i wygrywaniu bitew, twoje pupile będą zdobywać doświadczenie i podnosić swój poziom, co sprawi, że staną się mocniejsze i może nawet odblokują nowe umiejętności. Stwórz swój zespół i bij się ze swoimi przyjaciółmi, aby sprawdzić, czyje pupile są najsilniejsze!
Co więcej, otrzymasz również całkowicie nowy sposób dodawania kolejnych pupili do twojej kolekcji. Oprócz ich kupowania lub otrzymywania w ramach znajdywanych przedmiotów, teraz możesz również spotkać i złapać pupile w dziczy. Jeśli natkniesz się na jednego z tych rzadkich pupili, możesz wyzwać je na pojedynek za pomocą swojego towarzysza; jeśli uda ci się je pokonać, złapiesz je i dodasz do swojej kolekcji! Dzikie pupile mają lekko zróżnicowane statystyki, tak więc możliwym jest złapanie niespotykanie potężnego pupila. Miejcie oczy szeroko otwarte!
Dziennik Pupili udzieli ci najważniejszych informacji, takich jak nazwa, statystyki, umiejętności oraz wiele, wiele więcej.
- Imię pupila
Nazywanie pupili pomaga utrzymać ich w porządku oraz nadaje im odrobinę charakteru. - Poziom
Wygrywając walki pupile zdobywają doświadczenie
i zwiększają swój poziom. - Statystyki
Każdy pupil ma 4 statystyki – Zdrowie, Moc, Prędkość
i Jakość. Moc i Prędkość zwiększają się po zdobyciu poziomu. Jakość określa ogólną siłę statystyk pupila – każdy pupil może być różnej jakości. - Umiejętności
Pupile mogą się uczyć nowych umiejętności po zdobyciu odpowiedniego poziomu doświadczenia. Będziesz mógł wybierać między różnymi aktywnymi umiejętnościami dla każdego pupila. - Rodzina
Pupile są pogrupowani według kategorii zwanych rodzinami. Rodziny to m.in. Critter, Dragonkin, Mechanical, Magical oraz wiele, wiele innych. Każdy pet posiada umiejętności typowe dla danej rodziny, np. Deep Breath dostępny jest tylko pupilom z rodziny Dragonkin, podczas gdy Lift-Off to umiejętność typu Latającego. Rodzina pupila określa jego skuteczność lub słabość w starciu z przeciwnikami z różnych rodzin. Ponadto każda z rodzin posiada unikalne pasywne bonusy.
Trenowanie pupili jest ważne jeśli chcesz, żeby wygrywali. Możesz szukać trenerów-NPC, którzy dadzą twoim milusińskim doświadczenie – o ile będziesz w stanie ich pokonać.
Byli u waszego boku na dobre i na złe. Teraz możecie poznać waszych lojalnych kompanów z całkiem innej strony, odkryć ich potencjał. Zbierzcie swoich pupili, trenujcie ich a może pewnego dnia zostaniecie ogłoszeni najlepszym trenerem w całym Azeroth!
Cytat z: Mumper (źródło)
Wraz z dzisiejszym patchem na serwerach bety wprowadziliśmy system walk pupili. Zanim rozpoczniecie swoją przygodę z nimi chcielibyśmy zaprezentować dokładnie co się dzieje i czego powinniście się spodziewać.
Po pierwsze – to oczywiście beta. Wszystko co w tej chwili widzicie nie jest wersją finalną i należy o tym pamiętać. Ogólnie wszystkie najważniejsze funkcje już działają i w tej chwili potrzebujemy waszych opinii i ocen, żeby wszystko doszlifować. Oto parę rzeczy, które możecie sprawdzić w becie:
W tej chwili system posiada parę niedociągnięć i wiemy, że będziecie chcieli nam o nich powiedzieć i to jest w porządku, ale poniżej przedstawiamy listę błędów, o których już wiemy, i wy też powinniście o nich wiedzieć zanim zaczniecie testować system:
I na koniec FAQ odpowiadający na podstawowe pytania związane z systemem.
Trenerzy Pupili
Mistrzowie pupili
Pupile są dla całego konta
Dziennik Pupili
Jakość pupili
Pupile na AH
Bitwy
Łapanie
Po pierwsze – to oczywiście beta. Wszystko co w tej chwili widzicie nie jest wersją finalną i należy o tym pamiętać. Ogólnie wszystkie najważniejsze funkcje już działają i w tej chwili potrzebujemy waszych opinii i ocen, żeby wszystko doszlifować. Oto parę rzeczy, które możecie sprawdzić w becie:
- Walcz pupilami na całym świecie solo, 2 na 2 lub 3 na 3.
- Łap pupili różniących się od siebie siłą i jakością na całym świecie.
- Pojedynkuj się z innymi graczami lub stań w kolejce do walki PvP.
- Wykonaj epickie zadania, żeby pojedynkować się i pokonać Mistrzów pupili w całym Azeroth.
- Kupuj i sprzedawaj pupile na AH (nie wszystkie pupile są wymienialne).
- Zdobywaj szeroki asortyment osiągnięć i nagród związanych z systemem walk pupili.
- Przeglądaj Dziennik Pupili i zarządzaj swoimi milusińskimi.
- Używaj swoich pupili na wszystkich postaciach powiązanych z kontem Battle.net (osiągnięcia systemu walki pupili dotyczą całego konta).
W tej chwili system posiada parę niedociągnięć i wiemy, że będziecie chcieli nam o nich powiedzieć i to jest w porządku, ale poniżej przedstawiamy listę błędów, o których już wiemy, i wy też powinniście o nich wiedzieć zanim zaczniecie testować system:
- Po walce pupile są całkowicie leczone i mamy zamiar naprawić to jak najszybciej hotfixem.
- Pupile będące już w waszym posiadaniu nie mają statystyk. Statystyki nowych, dopiero złapanych pupili są w porządku. To też będziemy naprawiać dzisiaj hotfixem.
- W pewnych przypadkach rozpoczęcie walki z pupilem może spowodować błąd mówiący, że dany pupil jest w trakcie walki lub że dane konto jest zablokowane. To też zostanie naprawione hotfixem.
- Niektórym pupilom brakuje umiejętności lub animacji.
- Łańcuch questów jest jeszcze niedokończony.
- Ciągle pracujemy nad zoptymalizowaniem otrzymywania doświadczenia.
- Jak tylko zdobędziemy więcej informacji, to będę zamieszczał je tutaj.
I na koniec FAQ odpowiadający na podstawowe pytania związane z systemem.
Trenerzy Pupili
- Ci NPC uczą graczy walki oraz łapania pupili. Podczas treningu otrzymujemy umiejętność leczenia/wskrzeszania naszych małych wojowników oraz umiejętność wykrywania pupili podczas zwiedzania świata. Tych trenerów można znaleźć we wszystkich lokacjach startowych wszystkich ras oraz w Orgrimmar i Stormwind. Strażnicy w stolicach pokazują, gdzie można ich znaleźć. Trening jest dostępny dla całego konta – wystarczy nauczyć jedną postać, a wszystkie będą umieć.
- Trening kosztuje 100g i wymaga 5 poziomu doświadczenia.
Mistrzowie pupili
- Walcząc z tymi NPC otrzymujemy więcej doświadczenia, osiągnięcia i nagrody. Pokonanie Wielkiego Mistrza spowoduje odblokowanie daily questów (poprzez achievement) dla wszystkich trenerów na tym samym kontynencie.
Pupile są dla całego konta
- Jeśli masz pupila na jednej postaci, to możesz korzystać z niego na innej postaci z tego samego konta Battle.net. Grunty na postaci A ma 6 poziom? Zaloguj się na postać B – ten sam Grunty na 6 poziomie będzie na ciebie tam czekał.
- Jeśli na wielu postaciach masz tego samego peta – zostaną one złączone w jednego.
Dziennik Pupili
- Gracze mogą mieć maksymalnie 500 pupili i po 3 wersje tego samego pupila.
- Pupili można nazwać, wypuścić, dodać do ulubionych lub umieścić w klatce i sprzedać/wymienić przy pomocy Dziennika.
- Filtry pomagają w sortowaniu kolekcji pupili pod względem rodziny, źródła, zdobyty/niezdobyty lub ulubione.
- Źródło pokazuje gdzie zdobyć danego pupila i krótki opis danego milusińskiego.
- Po zdobyciu 10 poziomu pupila można przeglądać jego umiejętności w Dzienniku.
- Przeglądaj statystyki swoich pupili – Zdrowie, Prędkość, Moc i Jakość.
Jakość pupili
- Złapani pupile różnią się jakością tak jak przedmioty. Za każdym razem, kiedy pupil się odradza, losowo określana jest jego jakość. Im wyższa jakość pupila tym lepsze statystyki dostaje po osiągnięciu następnego poziomu. Szukajcie rzadkich pupili!
Pupile na AH
- Większość pupili można sprzedać i kupić na AH. Dodano nową zakładkę do AH właśnie do tego celu.
Pupile sprzedawane na AH zachowują swój poziom i statystyki. Pupile, których nie można sprzedać, będą zawierały stosowne ostrzeżenie oraz nie będzie można ich wsadzić do klatki (opcja będzie niedostępna).
Bitwy
- Walki PvE będą odbywały się w dwojaki sposób – przeciwko trenerom NPC oraz przeciwko pupilom napotkanym podczas podróży po świecie. Umiejętność wykrywania pupili umożliwi wam ich złapanie. Miejcie oczy otwarte!
- Walki PvP również mają dwie opcje – można wyzwać innego gracza na pojedynek lub skorzystać z systemu dobierania przeciwników: zapisujemy się do kolejki, a system wyznacza nam przeciwnika na podobnym poziome. Za pojedynki nie dostaje się doświadczenia.
- Po każdej walce pupile leczą się za 50% otrzymanych obrażeń w ostatniej walce. Można ich również uleczyć z poziomu Dziennika przy pomocy umiejętności (raz na 10min).
- Jeśli pupil umrze podczas walki, można go wskrzesić odpowiednią umiejętnością (raz na 10min) lub rozmawiając ze Stable Masterem.
Łapanie
- Pupili można schwytać podczas walk PvE wędrując po świecie. Jeśli z pupilem można walczyć – to można go również złapać. Aby tego dokonać należy sprowadzić przeciwnika do niskiej ilości punktów życia i użyć umiejętności Pułapki. Pułapki stają się skuteczniejsze poprzez zdobywanie odpowiednich osiągnięć.
Można złapać maksymalnie 3 pupili tego samego typu.
Mists of Pandaria: Nowości buildu 15851, walki pupili nareszcie aktywne
Kumbol, | Komentarze : 5
Długo się nie pojawiał, ale kiedy już go zaaplikowano, zrobiono to z przytupem. Nowy build 15851 bety Mists of Pandaria, wprowadzony wczorajszej nocy, zaszokował koniecznością pobierania całego 20-gigowego klienta od nowa i rozpalił emocje fanów wyczekujących jednej z największych nowości nadchodzącego dodatku - systemu walk pupili. Została ona bowiem nareszcie udostępniona do testów. Prócz niej jak zwykle pojawiło się sporo innych, wykopanych z plików materiałów, zmieniła się też przy okazji wersja początkowa klienta z dotychczasowej 5.0.1 na 5.0.3.
Warto też wynotować, że ogólnodostępny klient PTR także aktualizuje się do nowej wersji, więc możemy spodziewać się rychłego uruchomienia publicznych serwerów testowych, na których każdy (bez dostępu do bety MoP) będzie mógł wypróbować część "systemowych" nowości dodatku, takich jak np. nowy system talentów.
Po tym słowie wstępnym czas przejść do konkretów. Zaczynamy więc obchód po buildzie 15851!
Pamiętajcie: modele są wyciągnięte z plików wersji beta i nie są finalne, część z nich może zawierać błędy; będą wyglądać lepiej w grze.
Warto też wynotować, że ogólnodostępny klient PTR także aktualizuje się do nowej wersji, więc możemy spodziewać się rychłego uruchomienia publicznych serwerów testowych, na których każdy (bez dostępu do bety MoP) będzie mógł wypróbować część "systemowych" nowości dodatku, takich jak np. nowy system talentów.
Po tym słowie wstępnym czas przejść do konkretów. Zaczynamy więc obchód po buildzie 15851!
Pamiętajcie: modele są wyciągnięte z plików wersji beta i nie są finalne, część z nich może zawierać błędy; będą wyglądać lepiej w grze.
Nowy ekran ładowania
Nowy statek we flocie Przymierza
Poprawione elementy wystroju Stormwind City
Nowe modele
Mage - PvP
Nowe ikonki
Nowy statek we flocie Przymierza
Poprawione elementy wystroju Stormwind City
Nowe modele
Mage - PvP
Nowe ikonki
Weekendowa wyprzedaż: Zmiana frakcji tańsza o 25%
Kumbol, | Komentarze : 0
Jeżeli przymierzaliście się do zmiany frakcji jednej ze swoich postaci, to ten weekend jest dobrym czasem, by to uczynić. Blizzard ogłosił bowiem weekendową obniżkę ceny usługi. Do poniedziałku, 16 lipca, będzie ona tańsza o 25%, tak więc jej cena w euro spadnie z 25 do 18,75.
Bądź blisko ze swymi przyjaciółmi, z wrogami zaś jeszcze bliżej. W ten weekend, tylko przez ograniczony czas, możesz zmienić frakcję swojej postaci w World of Warcraft z Hordy na Przymierze (lub odwrotnie) o 25% taniej niż zwykle.
Aby rozpocząć proces zmiany frakcji, wystarczy kliknąć tutaj. Możesz też zalogować się na swoje konto na eu.battle.net, wybrać licencję World of Warcraft, a następnie kliknąć Zmiana frakcji na dole strony.
Pośpiesz się - ta oferta kończy się w poniedziałek, 16 lipca.
Cytat z: Blizzard (źródło)
Bądź blisko ze swymi przyjaciółmi, z wrogami zaś jeszcze bliżej. W ten weekend, tylko przez ograniczony czas, możesz zmienić frakcję swojej postaci w World of Warcraft z Hordy na Przymierze (lub odwrotnie) o 25% taniej niż zwykle.
Aby rozpocząć proces zmiany frakcji, wystarczy kliknąć tutaj. Możesz też zalogować się na swoje konto na eu.battle.net, wybrać licencję World of Warcraft, a następnie kliknąć Zmiana frakcji na dole strony.
Pośpiesz się - ta oferta kończy się w poniedziałek, 16 lipca.
Sam Raimi już nie reżyseruje "Warcrafta"
Kumbol, | Komentarze : 8
Jakiego Warcrafta? No jak to, już nie pamiętacie? To ten pełnometrażowy film oparty na uniwersum Blizzard Entertainment, którego Zamieć produkuje wraz z Legendary Pictures od 2006 roku. W lipcu 2009 roku firma ogłosiła, że reżyserem obrazu będzie Sam Raimi. Od tamtej pory w zasadzie nie poruszano kwestii tego filmu, co jakiś czas zapewniając jednak, że prace wciąż trwają.
Cóż, najwyraźniej nie wszystko wokół tej produkcji idzie zgodnie z zamierzeniami. Niepokojąco wyglądała już decyzja Sama Raimiego o podjęciu się reżyserii Oz the Great and Powerful, podczas gdy wszyscy spodziewali się, że następnym projektem będzie właśnie Warcraft. Dziś natomiast z Comic-Con San Diego nadeszło potwierdzenie obaw fanów wyczekujących na film. W wypowiedzi dla CraveOnline Raimi poinformował, że nie jest już związany z projektem:
Czyli wróciliśmy właściwie do punktu wyjścia, przynajmniej jeśli chodzi o publicznie ogłoszone informacje o filmie. Tak naprawdę nic nie wiadomo, jakoby Blizzard faktycznie miał szukać innego reżysera dla adaptacji swojego najpopularniejszego uniwersum - filmowy światek milczy na ten temat, plotek brak. Miejmy nadzieję, że cały projekt nie został jeszcze pogrzebany.
To co, wznosimy modły o Petera Jacksona? A może macie jakieś inne typy na idealnego reżysera filmowego Warcrafta? Podzielcie się nimi w komentarzach lub na forum!
Cóż, najwyraźniej nie wszystko wokół tej produkcji idzie zgodnie z zamierzeniami. Niepokojąco wyglądała już decyzja Sama Raimiego o podjęciu się reżyserii Oz the Great and Powerful, podczas gdy wszyscy spodziewali się, że następnym projektem będzie właśnie Warcraft. Dziś natomiast z Comic-Con San Diego nadeszło potwierdzenie obaw fanów wyczekujących na film. W wypowiedzi dla CraveOnline Raimi poinformował, że nie jest już związany z projektem:
“Właściwie, to nie jestem już reżyserem World of Warcraft, bo gdy zająłem się pracami nad Oz, musieli (Blizzard, dop. redakcja) zacząć szukać innego reżysera. Musieli zacząć robić ten film.”
Czyli wróciliśmy właściwie do punktu wyjścia, przynajmniej jeśli chodzi o publicznie ogłoszone informacje o filmie. Tak naprawdę nic nie wiadomo, jakoby Blizzard faktycznie miał szukać innego reżysera dla adaptacji swojego najpopularniejszego uniwersum - filmowy światek milczy na ten temat, plotek brak. Miejmy nadzieję, że cały projekt nie został jeszcze pogrzebany.
To co, wznosimy modły o Petera Jacksona? A może macie jakieś inne typy na idealnego reżysera filmowego Warcrafta? Podzielcie się nimi w komentarzach lub na forum!
Mists of Pandaria: Przegląd klas - Druid
Caritas, | Komentarze : 6
W Mists of Pandaria czeka nas wielka przebudowa klas i specjalizacji. Niektóre zmiany są czysto kosmetyczne, inne można porównać do małego trzęsienia ziemi. Z niektórymi umiejętnościami przyjdzie nam się pożegnać, na ich miejscu pojawią się inne, zupełnie nowe. Jak już również wiecie, zmienia się zupełnie drzewko talentów.
Po zaprezentowaniu Wam ogólnych zmian w Mists of Pandaria, pora przyjrzeć się szczegółom.
Przypominamy, iż gra jest w fazie beta i zmiany nie są ostateczne – wystarczy wspomnieć różnice między wiadomościami z BlizzConu, a ostatnim buildem bety.
Dziś: jak zmienia się druid.
Najważniejsze zmiany
Nowe umiejętności:
Pojawiają się nowe umiejętności (po szczegóły zapraszam do sekcji talentów):
Zmiany w umiejętnościach:
Część umiejętności będzie działać w inny sposób niż dotychczas:
Glify:
Jak wiecie w Pandarii nie mamy już Prime glifów, za to sporo zabranych nam umiejętności pojawia się właśnie jako glify. Będzie z czego wybierać. Jak na razie w Mists będziemy mieć do dyspozycji 3 glify minor i 3 major, choć - być może – po 4. Oto lista glifów:
Specjalizacje:
Co nowego w talentach?
Drzewko talentów, jak już wiecie, zmienia swój wygląd w MoP. Co 15 poziomów otrzymujemy 1 punkt, który możemy przyporządkować dowolnej z trzech umiejętności. Z czego wybieramy?
Poziom 15:
Poziom 30:
Poziom 45:
Poziom 60:
Poziom 75:
Poziom 90:
Beta wciąż się zmienia i Mists of Pandaria możą nas jeszcze zaskoczyć w wielu aspektach. Jednak to, co oferuje nam do tej pory Blizzard, zapowiada się niezwykle interesująco.
Po zaprezentowaniu Wam ogólnych zmian w Mists of Pandaria, pora przyjrzeć się szczegółom.
Przypominamy, iż gra jest w fazie beta i zmiany nie są ostateczne – wystarczy wspomnieć różnice między wiadomościami z BlizzConu, a ostatnim buildem bety.
Dziś: jak zmienia się druid.
Najważniejsze zmiany
- Druid to pierwsza klasa w historii World of Warcraft, która doczekała się oficjalnie 4 specjalizacji: Feral został podzielony na Guardian, czyli misia, i Feral DPS, czyli kotka.
- Ciśnienie wszystkim fanom druida podnosi nowa umiejętność, Symbiosis (o której więcej informacji znajdziecie poniżej).
- Hit i Spell hit stają się jedna statystyką (odnosi się to do wszystkich klas).
- Wiele umiejętności jest teraz dostępnych dla specjalizacji, które wcześniej nie mogły z nich korzystać, oczywiście działają one adekwatnie do danej specjalizacji.
- Pojawiają się dwie nowe formy druidów, dostępne przy wykorzystaniu glifów – jeleń i orka.
- Insect Swarm i Pulverize zostały usunięte.
- Działanie Rage'a w formie misia zostało zmienione. Teraz generują go pewne konkretne umiejętności, a zużywają inne. Do zużywania zbędnego Rage'a służy teraz tylko Maul.
- Druid może być wierzchowcem, a formy kotka i niedźwiedzia zwierzakiem huntera. No dobrze, żartuję, ale tylko jeśli chodzi o huntera – Travel Form druidów może teraz służyć jako wierzchowiec.
Nowe umiejętności:
Pojawiają się nowe umiejętności (po szczegóły zapraszam do sekcji talentów):
- Soul of the Forest
- Might of Ursoc – zwiększa maksymalne zdrowie o 30% i zwiększa je do 30% jeśli jesteście poniżej.
- Heart of the Wild
- Dream of Cenarius
- Disentanglement
- Symbiosis – czyli porozumienie ponad podziałami – umiejętność otrzymywana na 87. poziomie. Druid otrzymuje jedną umiejętność charakterystyczną dla klasy, którą obrał sobie za cel (w zależności od specjalizacji), w zamian dając targetowi jedną druidzką umiejętność (ponownie – w zależności od specjalizacji i roli). Umiejętność ta jest aktywna przez godzinę i nie likwiduje jej śmierć danej postaci. Symbiosis nie może być wykorzystana w zestawie druid – druid, a efekt zostaje utracony, jeśli postaci oddalą się od siebie na zbyt dużą odległość. Czas rzucania 6 sekund.
- Incarnation
Zmiany w umiejętnościach:
Część umiejętności będzie działać w inny sposób niż dotychczas:
- Feline Swiftness - zwiększa twoją prędkość poruszania się o 15%.
- Displacer Beast teleportuje cię o 20 jardów do przodu i aktywuje Cat Form i Prowl.
- Wild Charge ma teraz 15-sekundowy czas odnowienia.
- Nature's Swiftness ma teraz tylko minutowy czas odnowienia, ale nie wpływa już na Mass Entanglement.
- Mass Entanglement działa teraz na określony cel, a nie na cel w określonym obszarze. Trwa 20 sekund zamiast wcześniejszych 8 sek. Działa na 5 celów. Może być użyty we wszystkich formach. Koszt many – 13%.
- Demoralizing Roar – nazwę zmieniono na Disorienting Roar, dostępne jest dla wszystkich form.
- Ursol's Vortex może być użyty w określonym miejscu, a nie na określony cel. Ma 30 jardów zasięgu.
- Bash jest teraz talentem, zmienił też nazwę na Mighty Bash. Wzywa ducha Ursoca i ogłusza cel na 5 sekund. Dostępne dla wszystkich form.
- Master Shapeshifter zostało zastąpione Dream of Cenarius.
- Nie - instant Nourish, Healing Touch i Regrowth zwiększają zadawane obrażenia Twojego następnego czaru lub umiejętności o 30%.
- Barkskin nie jest już dostępne dla Druida Restoration, u których zostało zastąpione Ironbark - redukuje obrażenia o 20% przez 12 sekund, czas odnowienia: 2 minuty.
- Stampeding Roar – usuwa wszystkie efekty root i snare na celach, na które działa, i automatycznie zmienia cię w misia, jeśli nie jesteś jeszcze w tej – lub kociej - formie.
- Cat Form zwiększa obrażenia autoattack o 100% i zwiększa prędkość poruszania się o 15%.
- Feline Grace ponownie zmniejsza tylko obrażenia podczas upadku z wysokości, gdy Cat Form jest aktywne.
- Claw zadaje teraz 350% normalnych obrażeń, zamiast wcześniejszych 155%.
- Remove Corruption usuwa wszystkie efekty Poison i Curse, ale ma 8-sekundowy czas odnowienia.
- Hurricane nie zwiększa już czasu miedzy wrogimi atakami o 20%.
- Innervate regeneruje 10% (zamiast 5%) maksymalnej many przez 10 sekund i dodatkowe 10% (zamiast 15%) jeśli jest używany na sobie.
- Maim – poza stunem - zadaje teraz 110% bazowych obrażeń broni.
Glify:
Jak wiecie w Pandarii nie mamy już Prime glifów, za to sporo zabranych nam umiejętności pojawia się właśnie jako glify. Będzie z czego wybierać. Jak na razie w Mists będziemy mieć do dyspozycji 3 glify minor i 3 major, choć - być może – po 4. Oto lista glifów:
- Glyph of Amberskin Protection – Zmniejsza szansę na bycie krytycznie uderzonym o 25%, gdy aktywne jest Barkskin.
- Glyph of Cat Form – Zwiększa otrzymywane leczenie o 20%, gdy aktywna jest forma kota.
- Glyph of Claw – Twoje Claw i Mangle (Cat) zmniejszają prędkość poruszania się celu o 50% przez 12 sekund.
- Glyph of Cyclone – Zwiększa zasięg twojego Cyclone o 4 jardy.
- Glyph of Fae Silence - Faerie Fire użyte w Bear Form ucisza również cel na 3 sekundy, ale ma 15-sekundowy czas odnowienia.
- Glyph of Frenzied Regeneration - Gdy Frenzied Regeneration jest aktywne, wszystkie efekty leczące są o 40% mocniejsze, ale umiejętność ta kosztuje 60 Rage i nie zamienia już Rage w zdrowie.
- Glyph of Grace - Feline Grace zmniejsza obrażenia przy upadku z wysokości nawet gdy forma Cat nie jest aktywna.
- Glyph of Healing Touch – Gdy używasz Healing Touch, czas odnowienia Swiftmend jest zmniejszony o 1 sekundę.
- Glyph of Lifebloom – Gdy nie jesteś w formie Tree of Life, rzucenie Lifebloom na nowy cel zapewnia mu taki sam poziom Lifebloom, jak miał poprzedni cel.
- Glyph of Mark of the Wild – Koszt many Mark of the Wild zostaje zredukowany o 90%.
- Glyph of Master Shapeshifter – Zmniejsza koszt wszystkich zmian form o 90%.
- Glyph of Might of Ursoc – Zwiększa zdrowie uzyskiwane z Might of Ursoc o 20%, ale zwiększa czas odnowienia o 2 minuty.
- Glyph of Nature's Grasp - Zmniejsza czas odnowienia Nature's Grasp.
- Glyph of Prowl - Zmniejsza karę spowalniającą poruszanie się z aktywnym Prowl o 100%.
- Glyph of Regrowth – Zwiększa szanse na krytyczne uleczenie Regrowth o 40%, ale usuwa element ‘okresowy’ czaru.
- Glyph of Shred - Gdy Berserk lub Tiger's Fury są aktywne, Shred i Ravage nie mają wymagań co do pozycji.
- Glyph of Skull Bash – Zwiększa czas trwania Skull Bash o 4 sekundy, ale zwiększa czas odnowienia o 10 sekund.
- Glyph of Stampede – Możesz teraz użyć Stampeding Roar bez przyjęcia Bear / Cat Form.
- Glyph of Stampeding Roar – Zwiększa zasięg Stampeding Roar o 30 jardów.
- Glyph of Stars - Moonkin Form zostaje zastąpiona Astral Form, oferującą te same korzyści, ale wyglądającą jak astralna wersja twojej normalnej, humanoidalnej formy.
- Glyph of Survival Instincts - Zmniejsza czas odnowienia Survival Instincts, równocześnie zmniejsza czas jego trwania o 50%.
- Glyph of the Chameleon – Zawsze gdy przyjmiesz Cat Form lub Bear Form, twoja nowa forma będzie miała losowy kolor sierści.
- Glyph of the Orca – Twoja Aquatic Form to orka.
- Glyph of the Predator – Twoja umiejętność Track Humanoids śledzi również bestie.
- Glyph of the Stag – Twoja Travel Form to teraz jeleń, który możne być użyty jako wierzchowiec przez członków grupy.
Specjalizacje:
Co nowego w talentach?
Drzewko talentów, jak już wiecie, zmienia swój wygląd w MoP. Co 15 poziomów otrzymujemy 1 punkt, który możemy przyporządkować dowolnej z trzech umiejętności. Z czego wybieramy?
Poziom 15:
- Feline Swiftness – Zwiększa prędkość poruszania się o 15%.
- Displacer Beast – Teleportuje druida do 20 jardów do przodu i aktywuje Cat Form i Prowl. Instant, 3-minutowy czas odnowienia.
- Wild Charge – W zależności od aktualnej formy (15-sekundowy czas odnowienia):
- Non-shapeshifted: przemieszcza cię na pozycję sojusznika.
- Bear Form: szarżujesz na wroga i unieruchamiasz go na 4 sekundy.
- Cat Form: skaczesz za wroga i spowalniasz go na 4 sekundy.
- Moonkin Form: powoduje odskok do tyłu.
- Travel Form: pozwala na skok wprzód na 20 jardów.
- Flight Form: zwiększa prędkość lotu o dodatkowe 20% przez 30 sekund.
- Aquatic Form: zwiększa prędkość pływania o 200%.
Poziom 30:
- Nature’s Swiftness – Po aktywowaniu, następny Cyclone, Entangling Roots, Healing Touch, Hibernate, Nourish, Rebirth lub Regrowth jest instant, darmowy i możliwy do rzucenia w każdej formie. Leczenie i czas trwania czaru są zwiększone o 50%. Instant, czas odnowienia 1 minuta.
- Renewal – Czar uzdrawiający, jego wartość to 30% zdrowia druida. Dostępny we wszystkich formach. Instant, 2-minutowy czas odnowienia.
- Cenarion Ward – Chroni sojusznika sprawiając, że otrzymywane obrażenia leczą cel o 6147 co dwie sekundy przez 6 sekund. Leczenie powoduje zużycie Cenarion Ward. Dostępny we wszystkich formach. Trwa 30 sekund. 14,8% bazowej many, zasięg 40 jardów, 30-sekundowy czas odnowienia.
Poziom 45:
- Faerie Swarm – Wzmocniona wersja Faerie Fire, która zmniejsza również prędkość poruszania się celu o 50% przez 15 sekund. Zastępuje Faerie Fire. Instant, czas odnowienia 2 minuty.
- Mass Entanglement – Unieruchamia twój cel na 20 sekund i rozciąga się także na inne pobliskie cele. Działa na maksymalnie 5 celów. Obrażenia mogą anulować efekt. Może być użyty we wszystkich formach. 30 jardów zasięgu, instant, czas odnowienia 2 minuty.
- Typhoon – Przywołuje tajfun, który uderza cele znajdujące się przed rzucającym czar w obrębie 30 jardów, odrzuca przeciwników i spowalnia na 6 sekund. Dostępne we wszystkich formach. 30 jardów zasięgu, instant, czas odnowienia 20 sekund.
Poziom 60:
- Soul of the Forest - Aessina's blessing zapewnia bonus w zależności od twojej specjalizacji:
- Balance: Gdy Lunar Eclipse się kończy, otrzymujesz 20 Solar Energy; gdy Solar Eclipse się kończy - 20 Lunar Energy.
- Feral: Twoje kończące ruchy zapewniają 2 punkty energii per punkt combo.
- Guardian: Mangle generuje dodatkowe 2 punkty Rage.
- Restoration: Otrzymujesz +50% haste do następnego czaru po użyciu Swiftmend.
- Incarnation – Uaktywnia wzmocnioną formę, w zależności od twojej specjalizacji:
- Balance: Chosen of Elune – wzmocniona forma Moonkina, która zwiększa obrażenia Arcane i Nature o 25% przy aktywnym Eclipse.
- Feral: King of the Jungle – ulepszona forma Cat, pozwalająca na wykorzystanie wszystkich umiejętności, które normalnie wymagają Stealth, pozwala na wykorzystanie Prowl w walce i znosi wymóg konkretnej pozycji przy Ravage.
- Guardian: Son of Ursoc - ulepszona forma misia, która zmniejsza czas odnowienia wszystkich umiejętności melee oraz Growl o 1.5 sekundy.
- Restoration: Tree of Life – forma drzewka, która zwiększa leczenie o 15%, pancerz o 120% i ulepsza efekt Lifebloom, Wild Growth, Regrowth, Entangling Roots i Wrath.
- Force of Nature – przyzywa 3 drzewce towarzyszące druidowi w bitwie. Ich możliwości zależą od specjalizacji druida. Dostępny we wszystkich formach. Zasięg 40 jardów. Instant, czas odnowienia 3 minuty.
Poziom 75:
- Disorienting Roar – Sprawia, że duch Ursola ryczy, ogłuszając przeciwników w zasięgu 10 jardów na 3 sekundy. Wszelkie obrażenia usuną efekt. Dostępny we wszystkich formach. Instant, czas odnowienia 30 sekund.
- Ursol’s Vortex – Przywołuje w wybranym miejscu wietrzny wir, który spowalnia wrogów o 50% w zasięgu 8 jardów. Za pierwszym razem, kiedy wróg spróbuje opuścić obszar wiru, wiatr przyciągnie go doń z powrotem. Trwa 10 sekund. Dostępny we wszystkich formach. Instant, czas odnowienia 30 sekund.
- Mighty Bash – przywołuje ducha Ursoca, aby oszołomić cel na 5 sekund. Dostępny we wszystkich formach. Instant, czas odnowienia 50 sekund.
Poziom 90:
- Heart of the Wild – Przez cały czas zwiększa Staminę, Agility i Intellect o 6%. Po aktywowaniu mocno wzmacnia umiejętności druida, by mógł przez 45 sekund pełnić rolę spoza swojej specjalizacji:
- Nie-Guardian: Kiedy jesteś w Bear Form, statystyki Agility, Expertise, Hit Chance i pancerz są zwiększone, zyskujesz Vengeance, szansa na otrzymanie krytycznego ciosu melee zmniejszona.
- Nie-Feral: Kiedy jesteś w Cat Form, statystyki Agility, Hit Chance i Expertise są zwiększone.
- Nie-Restoration: Leczenie wzmocnione, a koszta wszystkich czarów leczących zmniejszone o 100%. Druidzi Guardian mogą także rzucać Rejuvenation będąc przemienionymi.
- Nie-Balance: Obrażenia z czarów i Hit Chance zwiększone. Koszt many wszystkich czarów zadających obrażenia zmniejszony o 100%.
- Dream of Cenarius - Wrath, Starfire, Starsurge i umiejętności melee zwiększają efekt leczenia następnego czaru leczącego o 70%. Nie dotyczy Tranquility. Rzucenie nie-instant Nourish, Healing Touch i Regrowth zwiększa zadawane obrażenia następnego czaru zadającego obrażenia o 70% lub następnej umiejętności melee o 30%. Oba te bonusy trwają 30 sekund.
- Nature's Vigil – Zwiększa wszystkie zadawane obrażenia i leczenie o 20% na 30 sekund. Kiedy aktywny, wszystkie czary leczące pojedynczy cel zadają także obrażenia pobliskim wrogom w wysokości 25% wartości leczenia, a wszystkie czary i umiejętności zadające obrażenia pojedynczemu celowi leczą ponadto pobliskiego sojusznika za 25% wartości dokonanych obrażeń. Instant, czas odnowienia 3 minuty.
Beta wciąż się zmienia i Mists of Pandaria możą nas jeszcze zaskoczyć w wielu aspektach. Jednak to, co oferuje nam do tej pory Blizzard, zapowiada się niezwykle interesująco.
Mists of Pandaria: Wykopki z buildu 15799, czyli nadrabiamy zaległości
Kumbol, | Komentarze : 12
Tak tak, wiem, trochę stare, ale zaległości w końcu trzeba nadrobić (nie wszystkim sesja skończyła się jeszcze przed Euro). Szczęśliwie są to zaległości tylko z jednego buildu bety Mists of Pandaria, oznaczonego numerem 15799. Ta aktualizacja dorzuciła plików bety kilka nowych map i ekranów ładowania, trochę nowych modeli i obowiązkową masę ikonek. Przy okazji rzućcie okiem na oficjalne screenshoty przedstawiające (najprawdopodobniej) pupila i wierzchowca z edycji kolekcjonerskiej nadchodzącego dodatku. Więcej szczegółów z nimi związanych ma zostać ujawnione już wkrótce.
Pamiętajcie: modele są wyciągnięte z plików wersji beta i nie są finalne, część z nich może zawierać błędy; będą wyglądać lepiej w grze.
Pamiętajcie: modele są wyciągnięte z plików wersji beta i nie są finalne, część z nich może zawierać błędy; będą wyglądać lepiej w grze.
Wyniki konkursów: komiksowego i II tury z zaproszeniami do bety!
Kumbol, | Komentarze : 78
Chwila prawdy. Moment ogłoszenia zwycięzców konkursów. Oto szczęśliwcy, którzy niedługo dołączą do beta-testów Mists of Pandaria, a część z nich otrzyma dodatkowo komiksowe nagrody rzeczowe. Przedstawiamy pełną listę nagrodzonych w naszych loteriach z betą Mists of Pandaria i konkursie komiksowym.
Gratulujemy serdecznie wszystkim zwycięzcom! Z laureatami konkursu komiksowego skontaktujemy się dodatkowo wkrótce poprzez PW w celu uzyskania danych adresowych do wysyłki nagród. Dziękujemy za udział w naszych konkursach i loteriach!
KONKURS KOMIKSOWY
I miejsce - Figurka Taurena Łowcy, I tom komiksu World of Warcraft i zaproszenie do bety
Paulina Kuryłowicz
Wyróżnienia: I tom komiksu World of Warcraft i zaproszenie do bety
LOTERIE Z BETĄ
I miejsce - Figurka Taurena Łowcy, I tom komiksu World of Warcraft i zaproszenie do bety
Paulina Kuryłowicz
Wyróżnienia: I tom komiksu World of Warcraft i zaproszenie do bety
Konrad Smela | Anna Augustyniak | Filip Jędrzejczak |
LOTERIE Z BETĄ
- Michał Turkiewicz
- Dawid Suder
- Piotr Czyż
- Tomek Globus
- Krzysztof Morawski
- Damian Kamiński
- Kuba Kalinowski
- Piotr Tabaczyński
- Kamil Maćkowiak
- Dawid Tkaczyk
- Kacper Bąk
- Jacek Nawrot
- Bartek Nowosiński
- Adam Nowakowski
- Lukasz Rojowiec
- Dawid Zgrajek
- Łukasz Stalica
- Pawel Rudzki
- Dariusz Przybyło
- Bartlomiej Maślej
- Tomasz Nieradko
- Damian Kwiatkowski
- Paweł Wolanin
- Max Zawisza
- Piotr Kisiel
- Jakub Chłopecki
- Sebastian Kozic
- Wojciech Litwinowicz
- Kamil Olszar
- Artur Ochocki
- Piotr Tymków
- Patryk Wawrzyk
- Łukasz Podsiadło
- Michał Nowak
- Pawel Kucz
- Łukasz Obszyński
- Dominik Waszak
- Marcin Winnicki
- Axel Grubba
- kamil zieleniecki
- Piotr Urbański
- Tomasz Ratajczyk
- Dominik Łukaszuk
- Tomasz Trojanowski
- Jakub Mirczak
- Mateusz Jednaki
- Amadeusz Zapora
- Michał Łączek
- Szymon Sztengiel
- Piotr Bulic
- Marcin Niemiec
- Paulina Kaczorek
- Sebastian Laskowski
- Marcin Kurasz
- Piotr Kurasz
- Karol Lorak
- Jarosław Białoń
- Dominik Czapla
- Wojciech Hołyński
- Maciek Płażalski
- Jakub Kleczkowski
- Mateusz Grabek
- Michał Bochen
- Damian Pałka
- beata Walentyn
- Amadeusz Masny
- Mateusz Burzawa
- Dawid Juszczak
- Paulina Kurułowicz
- Filip Jędrzejczak
- Konrad Smela
- Stanisław Kowalówka
- Marek Fejkowski
- Daniel Zegar
- Błażej Koronowski
Gratulujemy serdecznie wszystkim zwycięzcom! Z laureatami konkursu komiksowego skontaktujemy się dodatkowo wkrótce poprzez PW w celu uzyskania danych adresowych do wysyłki nagród. Dziękujemy za udział w naszych konkursach i loteriach!