WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Mists of Pandaria: Przegląd klas - Druid

Artykuł

Mists of Pandaria: Przegląd klas - Druid

  Caritas:
http://www.wowcenter.pl/Files/mop_logo_m.pngW Mists of Pandaria czeka nas wielka przebudowa klas i specjalizacji. Niektóre zmiany są czysto kosmetyczne, inne można porównać do małego trzęsienia ziemi. Z niektórymi umiejętnościami przyjdzie nam się pożegnać, na ich miejscu pojawią się inne, zupełnie nowe. Jak już również wiecie, zmienia się zupełnie drzewko talentów.

Po zaprezentowaniu Wam ogólnych zmian w Mists of Pandaria, pora przyjrzeć się szczegółom.

Przypominamy, iż gra jest w fazie beta i zmiany nie są ostateczne – wystarczy wspomnieć różnice między wiadomościami z BlizzConu, a ostatnim buildem bety.

Dziś: jak zmienia się druid.

http://wowcenter.pl/Files/moonkins.jpg

Najważniejsze zmiany
  • Druid to pierwsza klasa w historii World of Warcraft, która doczekała się oficjalnie 4 specjalizacji: Feral został podzielony na Guardian, czyli misia, i Feral DPS, czyli kotka.
  • Ciśnienie wszystkim fanom druida podnosi nowa umiejętność, Symbiosis (o której więcej informacji znajdziecie poniżej).
  • Hit i Spell hit stają się jedna statystyką (odnosi się to do wszystkich klas).
  • Wiele umiejętności jest teraz dostępnych dla specjalizacji, które wcześniej nie mogły z nich korzystać, oczywiście działają one adekwatnie do danej specjalizacji.
  • Pojawiają się dwie nowe formy druidów, dostępne przy wykorzystaniu glifów – jeleń i orka.
  • Insect Swarm i Pulverize zostały usunięte.
  • Działanie Rage'a w formie misia zostało zmienione. Teraz generują go pewne konkretne umiejętności, a zużywają inne. Do zużywania zbędnego Rage'a służy teraz tylko Maul.
  • Druid może być wierzchowcem, a formy kotka i niedźwiedzia zwierzakiem huntera. No dobrze, żartuję, ale tylko jeśli chodzi o huntera – Travel Form druidów może teraz służyć jako wierzchowiec.

Nowe umiejętności:
Pojawiają się nowe umiejętności (po szczegóły zapraszam do sekcji talentów): http://wowcenter.pl/Files/grzybkis.jpg
  • Soul of the Forest
  • Might of Ursoc – zwiększa maksymalne zdrowie o 30% i zwiększa je do 30% jeśli jesteście poniżej.
  • Heart of the Wild
  • Dream of Cenarius
  • Disentanglement
  • Symbiosis – czyli porozumienie ponad podziałami – umiejętność otrzymywana na 87. poziomie. Druid otrzymuje jedną umiejętność charakterystyczną dla klasy, którą obrał sobie za cel (w zależności od specjalizacji), w zamian dając targetowi jedną druidzką umiejętność (ponownie – w zależności od specjalizacji i roli). Umiejętność ta jest aktywna przez godzinę i nie likwiduje jej śmierć danej postaci. Symbiosis nie może być wykorzystana w zestawie druid – druid, a efekt zostaje utracony, jeśli postaci oddalą się od siebie na zbyt dużą odległość. Czas rzucania 6 sekund.
  • Incarnation

Zmiany w umiejętnościach:
Część umiejętności będzie działać w inny sposób niż dotychczas:
  • Feline Swiftness - zwiększa twoją prędkość poruszania się o 15%.
  • Displacer Beast teleportuje cię o 20 jardów do przodu i aktywuje Cat Form i Prowl.
  • Wild Charge ma teraz 15-sekundowy czas odnowienia.
  • Nature's Swiftness ma teraz tylko minutowy czas odnowienia, ale nie wpływa już na Mass Entanglement.
  • Mass Entanglement działa teraz na określony cel, a nie na cel w określonym obszarze. Trwa 20 sekund zamiast wcześniejszych 8 sek. Działa na 5 celów. Może być użyty we wszystkich formach. Koszt many – 13%.
  • Demoralizing Roar – nazwę zmieniono na Disorienting Roar, dostępne jest dla wszystkich form.
  • Ursol's Vortex może być użyty w określonym miejscu, a nie na określony cel. Ma 30 jardów zasięgu.
  • Bash jest teraz talentem, zmienił też nazwę na Mighty Bash. Wzywa ducha Ursoca i ogłusza cel na 5 sekund. Dostępne dla wszystkich form.
  • Master Shapeshifter zostało zastąpione Dream of Cenarius.
  • Nie - instant Nourish, Healing Touch i Regrowth zwiększają zadawane obrażenia Twojego następnego czaru lub umiejętności o 30%.
  • Barkskin nie jest już dostępne dla Druida Restoration, u których zostało zastąpione Ironbark - redukuje obrażenia o 20% przez 12 sekund, czas odnowienia: 2 minuty.
  • Stampeding Roar – usuwa wszystkie efekty root i snare na celach, na które działa, i automatycznie zmienia cię w misia, jeśli nie jesteś jeszcze w tej – lub kociej - formie.
  • Cat Form zwiększa obrażenia autoattack o 100% i zwiększa prędkość poruszania się o 15%.
  • Feline Grace ponownie zmniejsza tylko obrażenia podczas upadku z wysokości, gdy Cat Form jest aktywne.
  • Claw zadaje teraz 350% normalnych obrażeń, zamiast wcześniejszych 155%.
  • Remove Corruption usuwa wszystkie efekty Poison i Curse, ale ma 8-sekundowy czas odnowienia.
  • Hurricane nie zwiększa już czasu miedzy wrogimi atakami o 20%.
  • Innervate regeneruje 10% (zamiast 5%) maksymalnej many przez 10 sekund i dodatkowe 10% (zamiast 15%) jeśli jest używany na sobie.
  • Maim – poza stunem - zadaje teraz 110% bazowych obrażeń broni.


Glify:
Jak wiecie w Pandarii nie mamy już Prime glifów, za to sporo zabranych nam umiejętności pojawia się właśnie jako glify. Będzie z czego wybierać. Jak na razie w Mists będziemy mieć do dyspozycji 3 glify minor i 3 major, choć - być może – po 4. Oto lista glifów:

http://wowcenter.pl/Files/astralform.jpg
  • Glyph of Amberskin Protection – Zmniejsza szansę na bycie krytycznie uderzonym o 25%, gdy aktywne jest Barkskin.
  • Glyph of Cat Form – Zwiększa otrzymywane leczenie o 20%, gdy aktywna jest forma kota.
  • Glyph of Claw – Twoje Claw i Mangle (Cat) zmniejszają prędkość poruszania się celu o 50% przez 12 sekund.
  • Glyph of Cyclone – Zwiększa zasięg twojego Cyclone o 4 jardy.
  • Glyph of Fae Silence - Faerie Fire użyte w Bear Form ucisza również cel na 3 sekundy, ale ma 15-sekundowy czas odnowienia.
  • Glyph of Frenzied Regeneration - Gdy Frenzied Regeneration jest aktywne, wszystkie efekty leczące są o 40% mocniejsze, ale umiejętność ta kosztuje 60 Rage i nie zamienia już Rage w zdrowie.
  • Glyph of Grace - Feline Grace zmniejsza obrażenia przy upadku z wysokości nawet gdy forma Cat nie jest aktywna.
  • Glyph of Healing Touch – Gdy używasz Healing Touch, czas odnowienia Swiftmend jest zmniejszony o 1 sekundę.
  • Glyph of Lifebloom – Gdy nie jesteś w formie Tree of Life, rzucenie Lifebloom na nowy cel zapewnia mu taki sam poziom Lifebloom, jak miał poprzedni cel.
  • Glyph of Mark of the Wild – Koszt many Mark of the Wild zostaje zredukowany o 90%.
  • Glyph of Master Shapeshifter – Zmniejsza koszt wszystkich zmian form o 90%.
  • Glyph of Might of Ursoc – Zwiększa zdrowie uzyskiwane z Might of Ursoc o 20%, ale zwiększa czas odnowienia o 2 minuty.
  • Glyph of Nature's Grasp - Zmniejsza czas odnowienia Nature's Grasp.
  • Glyph of Prowl - Zmniejsza karę spowalniającą poruszanie się z aktywnym Prowl o 100%.
  • Glyph of Regrowth – Zwiększa szanse na krytyczne uleczenie Regrowth o 40%, ale usuwa element ‘okresowy’ czaru.
  • Glyph of Shred - Gdy Berserk lub Tiger's Fury są aktywne, Shred i Ravage nie mają wymagań co do pozycji.
  • Glyph of Skull Bash – Zwiększa czas trwania Skull Bash o 4 sekundy, ale zwiększa czas odnowienia o 10 sekund.
  • Glyph of Stampede – Możesz teraz użyć Stampeding Roar bez przyjęcia Bear / Cat Form.
  • Glyph of Stampeding Roar – Zwiększa zasięg Stampeding Roar o 30 jardów.
  • Glyph of Stars - Moonkin Form zostaje zastąpiona Astral Form, oferującą te same korzyści, ale wyglądającą jak astralna wersja twojej normalnej, humanoidalnej formy.
  • Glyph of Survival Instincts - Zmniejsza czas odnowienia Survival Instincts, równocześnie zmniejsza czas jego trwania o 50%.
  • Glyph of the Chameleon – Zawsze gdy przyjmiesz Cat Form lub Bear Form, twoja nowa forma będzie miała losowy kolor sierści.
  • Glyph of the Orca – Twoja Aquatic Form to orka.
  • Glyph of the Predator – Twoja umiejętność Track Humanoids śledzi również bestie.
  • Glyph of the Stag – Twoja Travel Form to teraz jeleń, który możne być użyty jako wierzchowiec przez członków grupy.

http://wowcenter.pl/Files/orka.jpg

Specjalizacje:
Co nowego w talentach?

Drzewko talentów, jak już wiecie, zmienia swój wygląd w MoP. Co 15 poziomów otrzymujemy 1 punkt, który możemy przyporządkować dowolnej z trzech umiejętności. Z czego wybieramy?

http://wowcenter.pl/Files/mop_druid_talents.jpg

Poziom 15:
  • Feline Swiftness – Zwiększa prędkość poruszania się o 15%.
  • Displacer Beast – Teleportuje druida do 20 jardów do przodu i aktywuje Cat Form i Prowl. Instant, 3-minutowy czas odnowienia.
  • Wild Charge – W zależności od aktualnej formy (15-sekundowy czas odnowienia):
    • Non-shapeshifted: przemieszcza cię na pozycję sojusznika.
    • Bear Form: szarżujesz na wroga i unieruchamiasz go na 4 sekundy.
    • Cat Form: skaczesz za wroga i spowalniasz go na 4 sekundy.
    • Moonkin Form: powoduje odskok do tyłu.
    • Travel Form: pozwala na skok wprzód na 20 jardów.
    • Flight Form: zwiększa prędkość lotu o dodatkowe 20% przez 30 sekund.
    • Aquatic Form: zwiększa prędkość pływania o 200%.

Poziom 30:
  • Nature’s Swiftness – Po aktywowaniu, następny Cyclone, Entangling Roots, Healing Touch, Hibernate, Nourish, Rebirth lub Regrowth jest instant, darmowy i możliwy do rzucenia w każdej formie. Leczenie i czas trwania czaru są zwiększone o 50%. Instant, czas odnowienia 1 minuta.
  • Renewal – Czar uzdrawiający, jego wartość to 30% zdrowia druida. Dostępny we wszystkich formach. Instant, 2-minutowy czas odnowienia.
  • Cenarion Ward – Chroni sojusznika sprawiając, że otrzymywane obrażenia leczą cel o 6147 co dwie sekundy przez 6 sekund. Leczenie powoduje zużycie Cenarion Ward. Dostępny we wszystkich formach. Trwa 30 sekund. 14,8% bazowej many, zasięg 40 jardów, 30-sekundowy czas odnowienia.

Poziom 45:
  • Faerie Swarm – Wzmocniona wersja Faerie Fire, która zmniejsza również prędkość poruszania się celu o 50% przez 15 sekund. Zastępuje Faerie Fire. Instant, czas odnowienia 2 minuty.
  • Mass Entanglement – Unieruchamia twój cel na 20 sekund i rozciąga się także na inne pobliskie cele. Działa na maksymalnie 5 celów. Obrażenia mogą anulować efekt. Może być użyty we wszystkich formach. 30 jardów zasięgu, instant, czas odnowienia 2 minuty.
  • Typhoon – Przywołuje tajfun, który uderza cele znajdujące się przed rzucającym czar w obrębie 30 jardów, odrzuca przeciwników i spowalnia na 6 sekund. Dostępne we wszystkich formach. 30 jardów zasięgu, instant, czas odnowienia 20 sekund.

Poziom 60:
  • Soul of the Forest - Aessina's blessing zapewnia bonus w zależności od twojej specjalizacji:
    • Balance: Gdy Lunar Eclipse się kończy, otrzymujesz 20 Solar Energy; gdy Solar Eclipse się kończy - 20 Lunar Energy.
    • Feral: Twoje kończące ruchy zapewniają 2 punkty energii per punkt combo.
    • Guardian: Mangle generuje dodatkowe 2 punkty Rage.
    • Restoration: Otrzymujesz +50% haste do następnego czaru po użyciu Swiftmend.
  • Incarnation – Uaktywnia wzmocnioną formę, w zależności od twojej specjalizacji:
    • Balance: Chosen of Elune – wzmocniona forma Moonkina, która zwiększa obrażenia Arcane i Nature o 25% przy aktywnym Eclipse.
    • Feral: King of the Jungle – ulepszona forma Cat, pozwalająca na wykorzystanie wszystkich umiejętności, które normalnie wymagają Stealth, pozwala na wykorzystanie Prowl w walce i znosi wymóg konkretnej pozycji przy Ravage.
    • Guardian: Son of Ursoc - ulepszona forma misia, która zmniejsza czas odnowienia wszystkich umiejętności melee oraz Growl o 1.5 sekundy.
    • Restoration: Tree of Life – forma drzewka, która zwiększa leczenie o 15%, pancerz o 120% i ulepsza efekt Lifebloom, Wild Growth, Regrowth, Entangling Roots i Wrath.
  • Force of Nature – przyzywa 3 drzewce towarzyszące druidowi w bitwie. Ich możliwości zależą od specjalizacji druida. Dostępny we wszystkich formach. Zasięg 40 jardów. Instant, czas odnowienia 3 minuty.

Poziom 75:
  • Disorienting Roar – Sprawia, że duch Ursola ryczy, ogłuszając przeciwników w zasięgu 10 jardów na 3 sekundy. Wszelkie obrażenia usuną efekt. Dostępny we wszystkich formach. Instant, czas odnowienia 30 sekund.
  • Ursol’s Vortex – Przywołuje w wybranym miejscu wietrzny wir, który spowalnia wrogów o 50% w zasięgu 8 jardów. Za pierwszym razem, kiedy wróg spróbuje opuścić obszar wiru, wiatr przyciągnie go doń z powrotem. Trwa 10 sekund. Dostępny we wszystkich formach. Instant, czas odnowienia 30 sekund.
  • Mighty Bash – przywołuje ducha Ursoca, aby oszołomić cel na 5 sekund. Dostępny we wszystkich formach. Instant, czas odnowienia 50 sekund.

Poziom 90:
  • Heart of the Wild – Przez cały czas zwiększa Staminę, Agility i Intellect o 6%. Po aktywowaniu mocno wzmacnia umiejętności druida, by mógł przez 45 sekund pełnić rolę spoza swojej specjalizacji:
    • Nie-Guardian: Kiedy jesteś w Bear Form, statystyki Agility, Expertise, Hit Chance i pancerz są zwiększone, zyskujesz Vengeance, szansa na otrzymanie krytycznego ciosu melee zmniejszona.
    • Nie-Feral: Kiedy jesteś w Cat Form, statystyki Agility, Hit Chance i Expertise są zwiększone.
    • Nie-Restoration: Leczenie wzmocnione, a koszta wszystkich czarów leczących zmniejszone o 100%. Druidzi Guardian mogą także rzucać Rejuvenation będąc przemienionymi.
    • Nie-Balance: Obrażenia z czarów i Hit Chance zwiększone. Koszt many wszystkich czarów zadających obrażenia zmniejszony o 100%.
  • Dream of Cenarius - Wrath, Starfire, Starsurge i umiejętności melee zwiększają efekt leczenia następnego czaru leczącego o 70%. Nie dotyczy Tranquility. Rzucenie nie-instant Nourish, Healing Touch i Regrowth zwiększa zadawane obrażenia następnego czaru zadającego obrażenia o 70% lub następnej umiejętności melee o 30%. Oba te bonusy trwają 30 sekund.
  • Nature's Vigil – Zwiększa wszystkie zadawane obrażenia i leczenie o 20% na 30 sekund. Kiedy aktywny, wszystkie czary leczące pojedynczy cel zadają także obrażenia pobliskim wrogom w wysokości 25% wartości leczenia, a wszystkie czary i umiejętności zadające obrażenia pojedynczemu celowi leczą ponadto pobliskiego sojusznika za 25% wartości dokonanych obrażeń. Instant, czas odnowienia 3 minuty.



Beta wciąż się zmienia i Mists of Pandaria możą nas jeszcze zaskoczyć w wielu aspektach. Jednak to, co oferuje nam do tej pory Blizzard, zapowiada się niezwykle interesująco.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz