WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

BlizzCon 2013: Warlords of Draenor potwierdzone jako kolejny dodatek!

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Ważne

BlizzCon 2013: Warlords of Draenor potwierdzone jako kolejny dodatek!

  Tajgeer:


Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
ANAHEIM, Kalifornia — 8 listopada 2013 r. — Azeroth znalazł się na krawędzi wojny, która na nowo ukształtuje losy dwóch światów. Na konwencie BlizzCon® 2013 ogłoszono dzisiaj World of Warcraft®: Warlords of Draenor™ – piąty już dodatek do cieszącej się wielkim uznaniem na całym świecie fabularnej gry MMO firmy Blizzard Entertainment. Gracze udadzą się na Draenor w kluczowym momencie dla historii tego świata, aby stanąć do walki ramię w ramię z okrytymi legendą herosami z targanych wichrami wojny dziejów Warcrafta. Stawią także czoła równie legendarnym przeciwnikom.

Bohaterowie Azeroth przemierzą dzikie ostępy dżungli Draenoru oraz jego rozległe, poorane wojennymi bliznami równiny, by wziąć udział w mitycznym konflikcie pomiędzy dysponującymi mistyczną mocą wojownikami draenei a potężnymi klanami orków. Podczas swych podróży skrzyżują ostrza z przeciwnikami pokroju Grommasza Piekłorycza, Czarnorękiego, czy też Ner'zhula – z czasów, gdy byli oni u szczytu swej pierwotnej potęgi. Gracze będą zmuszeni przeczesać tę nieprzyjazną krainę w poszukiwaniu sojuszników, którzy pomogą im stworzyć ostatnią linię obrony przeciwko rozpędzonej machinie wojennej dawnej Hordy. Jeśli nikt nie stanie na jej drodze, powtórzy się krwawa, naznaczona wojennym rozdarciem historia Azeroth.

Warlords of Draenor daje graczom możliwość odegrania kluczowej roli w jednym z najważniejszych konfliktów zbrojnych, jakie miały miejsce w uniwersum Warcrafta” – powiedział Mike Morhaime, dyrektor generalny i współzałożyciel Blizzard Entertainment. „Dodatek ten wprowadza również nowe funkcje, które pozwolą graczom z łatwością dać się wciągnąć w wir przygód, niezależnie od tego, czy powracają do WoW-a po dłuższej przerwie, czy też stawiają dopiero pierwsze kroki w świecie Azeroth”.

Aby pomóc nowym i powracającym graczom w podjęciu wyzwań, jakie postawi przed nimi walka na Draenorze, dodatek umożliwi wszystkim natychmiastowy awans jednej postaci na 90. poziom (także postaciom nowo stworzonym), dzięki czemu szybko osiągną pełną gotowość bojową i będą mogli odkrywać tajemnice nowego, niezbadanego dotąd świata w towarzystwie znajomych.

Aby zdobyć przyczółek na nieznanym terytorium, bohaterowie Hordy i Przymierza będą mogli po przybyciu rozpocząć budowę własnej warowni – twierdzy, którą można będzie rozbudowywać oraz dostosowywać do własnych potrzeb i upodobań. Na przestrzeni całego dodatku warownia pełnić będzie dla każdego gracza funkcję osobistej bazy wypadowej. Wraz z rozbudową twierdzy gracze będą mogli rekrutować bohaterów niezależnych oraz towarzyszy, którzy zamieszkają w garnizonie i – gdy otrzymają takie polecenie – będą gromadzić zasoby bądź wypełniać wyznaczone misje.

Warlords of Draenor wprowadzi także nowe, całkowicie odświeżone modele oraz animacje postaci dla wielu spośród starszych, grywalnych ras w World of Warcraft, dzięki czemu orkowie, ludzie oraz inni mieszkańcy Azeroth z najdłuższym stażem zyskają wizerunek nieodbiegający od standardów estetycznych nowszych ras, a jednocześnie zachowają swój niepowtarzalny styl i charakter.

Obok wymienionych wyżej nowości gracze w World of Warcraft zyskają dostęp do całej masy nowych stref, podziemi, rajdów, scenariuszy, pól bitewnych itp., gdzie zmagać się będą, by osiągnąć poziom 100 – nowy maksymalny poziom doświadczenia. Warlords of Draenor wprowadzi również usprawnienia systemu misji, które mają za zadanie zachęcić graczy do przemierzania świata i odkrywania jego sekretów, a także wzbogacić ich przygody o element nieprzewidywalności.

Uczestnicy BlizzConu 2013 mogą zagrać w World of Warcraft: Warlords of Draenor podczas konwentu, zaś posiadacze wirtualnego biletu na BlizzCon dowiedzą się więcej o dodatku, oglądając transmisje z paneli zorganizowanych w ramach imprezy. Więcej szczegółów publikować będziemy w miarę postępu prac nad dodatkiem. Dalsze informacje znaleźć można na oficjalnej stronie Warlords of Draenor, pod adresem: LINK.

Blizzard Entertainment pracuje obecnie nad różnymi grami, dlatego oferuje pracę na wielu stanowiskach. Więcej informacji oraz instrukcje dotyczące aplikowania znaleźć można na stronie LINK.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz