WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

BlizzCon 2013: Panel Hearthstone - relacja z pogawędki przy palenisku

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

BlizzCon 2013: Panel Hearthstone - relacja z pogawędki przy palenisku

  Kumbol:
Cytat z: Zeriyah (źródło)
http://wowcenter.pl/Files/hs_header.jpg

Hearthstone opanowuje BlizzCon! Pierwszego dnia konwentu główny projektant Eric Dodds i projektant techniczny Ben Brode podzielili się z wami najnowszymi wieściami na temat Hearthstone, dotyczącymi między innymi zmian w kartach, analizy balansu i nadchodzących nowych funkcji. Jesteście ciekawi, jaka przyszłość czeka Hearthstone i o czym rozmawialiśmy podczas panelu? Zapraszamy do lektury!

Hearthstone: stan obecny
  • Rozpoczęcie partii zapewnia tylko nieznaczną przewagę nad przeciwnikiem.
  • Balans klas na najwyższych poziomach wygląda dobrze — w 3 różnych dniach października na pierwszym miejscu była inna klasa.
  • 44% naszych obecnych 3-gwiazdkowych mistrzów nie wydało ani grosza na Hearthstone.
  • Do zamkniętych beta-testów Hearthstone zaproszonych zostało ponad milion graczy.

Co w najbliższych aktualizacjach

Zmiany w kartach
  • Kontrola umysłu – koszt wzrośnie z 8 do 10. Ta karta może być bardzo denerwująca dla przeciwnika i na niższych poziomach jest bardzo często używana. Dzięki tej zmianie gracze będą mieli w starciu z kapłanem kilka dodatkowych rund na użycie droższych stronników, zanim nagle coś zacznie sterować ich poczynaniami.
  • Wygłodniały myszołów – liczba punktów zdrowia zmniejszy się z 2 do 1. Łowcy bardzo dobrze sobie radzili w starciach z druidami, magami i łotrami — od ligi miedzianej po platynową. Ta zmiana pomoże wyrównać szanse w tych zestawieniach.
  • Spuścić psy! – ta karta potrafi zmieść przeciwnika w jednej rundzie, jeśli na stole nie ma stronników. Zamierzamy się jej przyjrzeć i zastanowić się nad ewentualnymi zmianami w najbliższej aktualizacji. Jakie to będą zmiany — jeszcze nie postanowiliśmy.

Zmiany w grze rankingowej

Grę rankingową w Hearthstone czeka parę niezwykłych zmian. Nowy system zapewni większą przejrzystość informacji o drodze awansu w rankingach i pozwoli najlepszym graczom wyróżnić się na tle innych na więcej sposobów.
  • Co miesiąc wszyscy gracze zaczną od nowa z rangą 25: „Wściekły kurczak”.
  • Gracze będą otrzymywać przeciwników o zbliżonej randze.
  • Jeśli wygracie grę, otrzymacie gwiazdkę!
  • Jeśli zdobędziecie dość gwiazdek, wskoczycie na wyższą rangę!
  • Każda ranga będzie miała własną ikonę i unikatowy medal.
  • Serie zwycięstw mogą zapewnić dodatkowe gwiazdki.
  • Na wyższych rangach przegranie spowoduje utratę gwiazdki.

Istnieje specjalna ranga powyżej rangi 1: „Legenda”.

  • Kiedy osiągniecie rangę „Legendy”, nie stracicie jej do zakończenia sezonu.
  • Ranga „Legenda” otrzyma dodatkowo wielką liczbę na środku ikony — poinformuje was ona, jaką macie dokładnie rangę w swoim regionie!

Ta funkcja nie będzie gotowa w dniu uruchomienia nowego systemu rankingowego, ale prędzej czy później, jeśli będziecie uczestniczyć w grach rankingowych w czasie sezonu, otrzymacie nagrodę: specjalne koszulki kart!

  • Koszulki kart będzie można zdobyć dzięki uczestnictwu w sezonie rozgrywek rankingowych.
  • Co miesiąc będzie można zdobyć nową koszulkę na karty do kolekcji!

Jednym z najbardziej atrakcyjnych powodów, żeby grać w gry rankingowe, są złoci bohaterowie. Rozegranie daną klasą 500 gier rankingowych spowoduje odblokowanie animowanego złotego bohatera danej klasy. Później – za każdym razem, kiedy będziecie grać tą klasą – zamiast standardowego bohatera widoczna będzie jego złota wersja. Każdy złoty bohater będzie miał własne animacje — podobnie jak w przypadku złotych kart!

Dodatkowe funkcje na horyzoncie
  • Ponowne dołączanie do trwających gier
  • Jeszcze więcej animacji i efektów zaklęć!

Co więcej

Hearthstone na urządzenia mobilne!
  • Hearthstone na Androida, iPhone’a i Windows 8 Touch.

Dodatki!
  • Hearthstone otrzyma zestawy dodatków, zawierające mnóstwo nowych, niesamowitych kart!

Przygody dla jednego gracza!
  • Oprócz dodatków planujemy też premierę trybu przygodowego! Będzie on zawierał mniejsze zestawy kart, które będzie można odblokowywać i poznawać dzięki nim nowe strategie.

Zachęcamy do kupienia wirtualnego biletu, aby nie przegapić ani chwili z paneli z deweloperami oraz innych atrakcji BlizzConu! Mamy nadzieję, że do nas dołączycie!

Jak zawsze, chcemy poznać wasze zdanie! Dajcie nam znać, co chcielibyście zobaczyć w Hearthstone! Czy chodzi o więcej funkcji, czy o jakieś konkretne motywy — będziemy uważnie przyglądać się waszym opiniom i sugestiom w czasie trwania testów beta oraz po premierze. W tym celu zachęcamy do wypowiadania się na oficjalnym forum Hearthstone!

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz