WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Human

Cechy rasowe ludzi

Every Man For HimselfKażdy za siebie Ludzie mogą zrzucić z siebie efekty spowalniające i unieruchamiające.
DiplomacyDyplomacja Bezpośredni i otwarci ludzie zwykle dobrze dogadują się z innymi rasami i stosunkowo łatwo zdobywają ich zaufanie.
The Human SpiritLudzka werwa Ludzie są znani ze swego nieposkromionego ducha i otrzymują niewielki bonus do ich atrybutu spirit.

Dostępne klasy

Mage Priest Rogue Warlock Warrior Paladin Hunter Monk Death Knight

Ludzie

Ostatnie odkrycia dowiodły, że ludzie są potomkami barbarzyńskiej rasy vrykuli, wojowników pół-gigantów, którzy zamieszkują Northrend. Ludzie pierwotni przez kilka tysiącleci byli głównie rozrzuconymi po świecie plemionami, dopóki narastająca siła imperium trolli nie zmusiła ich do zjednoczenia. Wtedy właśnie uformowała się nacja Arathor oraz jej stolica, wolne miasto Strom.

Historia

Po kilku wiekach pokoju kwitnące miasta-państwa Arathoru rozbiły się jednak na królestwa: zachodnie Gilneas, północnozachodnie Alterac, Dalaran i Lordaeron, południowozachodnie Kul Tiras, oraz Stormwind na dalekim południu. Samo Strom zmieniło nazwę na Stromgarde i nadal pozostało potężnym królestwem.

Zdarzyła się jednak katastrofa, którą było pojawienie się w Azeroth Hordy orków. W czasie Pierwszej Wojny pomiędzy ludźmi i orkami, zrównała ona z ziemią Stormwind. Pozostali przy życiu mieszkańcy, w tym młody książe Varian Wrynn, schronili się w Lordaeronie. Tam też przywódcy siedmiu królestw zdecydowali zjednoczyć się ponownie pod sztandarem Przymierza Lordaeronu. Wspólnie udało im się rozbić siły Hordy w czasie Drugiej Wojny, lecz pokój okazał się dla Przymierza wyłącznie tymczasowy.

Cena utrzymania tego sujuszu stawała się coraz wyższa, dlatego przywódcy Gilneas i Stromgarde wycofali swoje królestwa z Przymierza. Tymczasem pojawiło się kolejne nieszczęście w postaci tajemniczej plagi, która zdziesiątkowała Lordaeron, zabijając tysiące ludzi i zmieniając ich w nieumarłych sługusów Króla Lisza. Nawet sam książę Lordaeronu został zmanipulowany i wolą Króla Lisza zgładził swego własnego ojca, po czym udał się do Northrend, by zjednoczyć się ze swym panem. Przez następne pięć lat Król Lisz pozostawał tam, knując i tworząc swe armie.

Nim jednak Arthas zdołał uderzyć z całą swoją zebraną mocą, ludzie zjednoczyli się z innymi rasami i odnieśli kosztowne zwycięstwo. Horda i Przymierze rozpoczęli swoje oddzielne kampanie w Northrend, a ich działania zaowocowały miażdżącym zwycięstwem nad Królem Liszem. Królestwo Stormwind przerodziło się w najsilniejszy bastion ludzkości i najpotężniejszą siłę w obecnie wielorasowym Przymierzu. Teraz ludzie ze Stormwind trwają w wierze w honor i sprawiedliwość, broniąc swych osad i rodzin.

Lokacja startowa: Elwynn Forest

Spokojne lasy na południe od miasta Stormwind wydają się być dużo cichsze odkąd Bractwo Defias upadło. Jednak mieszkańcy Elwynn Forest nie próżnują. Pola trzeba obsiać, kopalnie eksploatować, tartakom zaś dostarczyć surowca. Przy całym swym przepychu i majestacie, Stormwind długo by nie przetrwało bez stałego dopływu żywności i innych zasobów niezbędnych do utrzymania ludności. Ich dostawy są jednak dziś coraz bardziej zagrożone z powodu inwazji koboldów, zajadłych waśni pomiędzy farmerami oraz ataków dzikiej zwierzyny. Opactwo Northshire wciąż rekrutuje i szkoli każdego odważnego podróżnika, który gotów jest pomóc w utrzymaniu pokoju. Podobną determinację okazują orkowie z Blackrock, którzy gromadzą swe siły w pobliskich Redridge Mountains. W czasach, kiedy wojska Stormwind porozrzucane są bardziej, niż kiedykolwiek, ci orkowi renegaci sposobią się, by ostatecznie unicestwić swych starych wrogów, ludzi z Elwynn Forest.

Stolica: Stormwind City

Żadne inne miasto nie ukazuje tak dobitnie ludzkiej determinacji, jak Stormwind. Zniszczone podczas pierwszej inwazji Hordy na Azeroth, Stormwind zostało pieczołowicie odbudowane przez Gildię Kamieniarzy po zakończeniu Drugiej Wojny. Część miasta została ponownie zrównana z ziemią podczas ataku Deathwinga, spaczonego czarnego Smoczego Aspektu. Pozostałe, nienaruszone dzielnice są dziś jednak piękniejsze niż kiedykolwiek, a wszystko to dzięki ich pracowitym mieszkańcom. Od przepięknej Katedry Światła, która służy jako główne centrum duchowości, do budzącej podziw Alei Bohaterów, upamiętniającej poświęcenia lojalnych czempionów Stormwind, miasto to prawdziwie wyraża mężne serce ludzkości.

Przywódca: Anduin Wrynn

W wyniku inwazji Płonącego Legionu, mieszkańcy Stormwind i całe Przymierze utraciło swojego przywódcę, wielkiego króla Variana Wrynna. Anduin pozostał bez ojca i utracił swoją młodzieńczą niewinność, kiedy powierzono mu dowództwo nad siłami Przymierza w samym środku brutalnej wojny. Było to zadanie, na które czuł się niezmiernie nieprzygotowany. Anduin często wykorzystywał dyplomację, aby powstrzymywać konflikty, co zainspitowało nawet jego ojca-wojownika do złożenia broni w imię pokoju. Dyplomacja ma jednak swoje granice i niektórym złoczyńcom nie da się przemówić do rozsądku. Kiedy zaostrzająca się wojna z Hordą zagraża wszystkiemu, co jest drogie Anduinowi, ten wysyła swoje armie, aby odnaleźć nowych sojuszników. Ostatecznie chce on doprowadzić do zakończenia rozlewu krwi, który tak go odraża... nawet jeśli będzie musiał zabrudzić sobie przy tym ręce.

Wierzchowiec rasowy: Koń

Te wierne rumaki prą do walki, niosąc na grzbietach swych ludzkich panów, już od czasów Pierwszej Wojny. Znane ze swej chyżości i ognistego temperamentu wierzchowce doskonale nadają się dla swych bohaterskich jeźdźców. Evandales z Elwynn Forest są szczególnie cenione przez podróżników za ich lojalność i opanowanie w obliczu niebezpieczeństwa. Ich niesłychana popularność sprawiła, iż znaleźć je można także w Theramore, a nawet w Wetlands.