WoWCenter.pl
blazzejm zabił Gul'dan (Raid Finder Nighthold) po raz 2.     
Akachii spełnił kryterium Obtain 300 mounts osiągnięcia Lord of the Reins.     
Lilija spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
szlachetna zdobył Golza's Iron Fin.     
Acodin88 zabił Odyn defeats (Raid Finder Trial of Valor) po raz 2.     
Zagadkaa zabił Xavius (Normal Emerald Nightmare) po raz 14.     
Dragon13 zdobył Tranquil Bough Vest.     
Saimeraa spełnił kryterium Death Knight osiągnięcia Goblin Slayer.     
Colt zabił Trilliax (Heroic Nighthold) po raz 1.     
Tomia spełnił kryterium Hunter osiągnięcia Troll Slayer.     
laure zabił Iron Maidens (Mythic Blackrock Foundry) po raz 5.     
Quass zdobył Cuffs of the Arcane Storm.     
w0y7a5 zabił Advisor Melandrus (Mythic Court of Stars) po raz 6.     
Deathwing zabił Odyn defeats (Mythic Halls of Valor) po raz 30.     
Ishar zabił Star Augur Etraeus (Normal Nighthold) po raz 9.     

Warrior

Wojownik

Tak długo jak szalała wojna, bohaterzy z każdej rasy mieli na celu osiągnięcie mistrzostwa w sztuce bitwy. Wojownicy łączą siłę, zdolności przywódcze i szeroką wiedzę na temat uzbrojenia i opancerzenia, aby siać zniszczenie w chwalebnej walce. Niektórzy bronią pierwszych szeregów z pomocą tarcz, blokując przeciwników, podczas gdy towarzysze wspierają wojownika zza jego pleców, z użyciem zaklęć i łuków. Inni wojownicy obywają się bez tarcz i wyzwalają swój szał na najbliższym zagrożeniu z użyciem szerokiego wachlarza śmiercionośnego uzbrojenia.

Tak długo jak szalała wojna, bohaterzy z każdej rasy mieli na celu osiągnięcie mistrzostwa w sztuce bitwy. Wojownicy łączą siłę, zdolności przywódcze i szeroką wiedzę na temat uzbrojenia i opancerzenia, aby siać zniszczenie w chwalebnej walce. Niektórzy bronią pierwszych szeregów z pomocą tarcz, blokując przeciwników, podczas gdy towarzysze wspierają wojownika zza jego pleców, z użyciem zaklęć i łuków. Inni wojownicy obywają się bez tarcz i wyzwalają swój szał na najbliższym zagrożeniu z użyciem szerokiego wachlarza śmiercionośnego uzbrojenia.

Cechy Wojownika

Obrona Potężni wojownicy polegają na swych ciężkich zbrojach, tarczach i męstwie w walce, aby bronić siebie samych i upewnić się, że przeciwnicy nie skupią się na ich delikatniej odzianych sojusznikach.
Obrażenia zadawane w walce wręcz Mistrzostwo w posługiwaniu się bronią jest podstawą treningu wojownika, i są oni w stanie zadawać wysokie obrażenia przy pomocy ogromnego dwuręcznego uzbrojenia, lub też nosząc dwie bronie na raz.
Szał Gdy wojownicy zadają lub otrzymują obrażenia, rośnie ich szał (rage), pozwalając im na wyprowadzanie prawdziwie miażdżących ataków w ogniu bitwy.
Postawy Poprzez zmianę postawy w czasie bitwy, wojownicy mogą dostosować się w walce zadając większe obrażenia, broniąc się staranniej przed atakami przeciwników lub balansując między tymi dwiema.

Każdy zabity smok, obalony skorumpowany tyran i demon przegnany z Azerothu drżał na widok tych lordów wojny.

Informacje o Wojowniku

Wojownicy starannie dobierają swój ekwipunek do walki i angażują się w bezpośrednie starcia z przeciwnikami, pozwalając ich atakom odbijać się od ciężkich pancerzy. Używają różnorodnych taktyk walki i szerokiej gamy typów uzbrojenia, aby bronić swych najbardziej podatnych na ataki sojuszników. Wojownicy muszą rozsądnie dysponować swym szałem (rage) – siłą będącą źródłem najsilniejszych ataków – w celu zmaksymalizowania swej efektywności w walce.

Typ: Tank, zadający obrażenia wręcz
Paski zasobów: Życie, szał (rage)
Dostępne zbroje: Płócienne
Skórzane
Kolcze
Płytowe
Tarcze
Dostępne bronie: Łuki
Kusze
Sztylety
Broń naręczna
Strzelby
Topory jednoręczne
Broń obuchowa jednoręczna
Miecze jednoręczne
Broń drzewcowa
Laski
Topory dwuręczne
Broń obuchowa dwuręczna
Miecze dwuręczne

Talenty Wojownika

Talenty wojownika mogą wzmocnić jego już i tak spore możliwości obrony tarczą, zwiększyć śmiercionośność dwuręcznego uzbrojenia, lub wzmagać jego okrucieństwo w czasie używania dwóch broni na raz.