WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Priest

Kapłan

Kapłani są oddani duchowości i wyrażają swą niezachwianą wiarę służąc ludziom. Na milenia pozostawili mury swych świątyń i wygody ich kaplic, aby wspierać swych sojuszników na rozdartych wojną ziemiach. W środku okropnego konfliktu, żaden bohater nie kwestionuje wartości kapłańskich święceń.

Ci mistrzowie sztuk leczenia utrzymują swych kompanów w walce, dużo dłużej niż by to wynikało z ich normalnych możliwości, przy pomocy szeregu wzmacniających mocy i błogosławieństw. Boskie siły będące pod kontrolą kapłana mogą być także zwrócone przeciwko wrogom, smagając ich ze świętą furią.

Tak jak światło nie może istnieć bez ciemności, a ciemność bez światła, tak niektórzy kapłani wkraczają w cień, by lepiej zrozumieć swe umiejętności, jak również umiejętności tych którzy im zagrażają.

Informacje o Kapłanie

Kapłani używają potężnej magii leczenia, aby umocnić siebie samych i swych sojuszników. Władają również z dystansu silnymi ofensywnymi czarami, jednak mogą zostać przytłoczeni przez przeciwników z powodu swojej słabości fizycznej i minimalnego pancerza. Doświadczeni kapłani ostrożnie dozują używanie swych ofensywnych czarów, gdy ich zadaniem jest utrzymywanie drużyny przy życiu.

Cechy Kapłana

Leczenie Kapłani używają swych świętych mocy do odnawiania zdrowia swego i swych towarzyszy.
Obrażenia dystansowe Kapłańska magia cienia (shadow) może zadawać spore ilości natychmiastowych obrażeń lub dręczyć bólem, który karze ich wrogów przez dłuższy czas.
Słowa mocy Wzywając mistyczną tarczę i święte umocnienie, kapłan może zapobiec nadchodzącym obrażeniom i ulepszyć obronę swoją i swoich sojuszników.
Kontrola umysłu Kapłańska łączność z umysłami i duchami żywych istot pozwala im manipulować i kontrolować innych.
Typ: Klasa lecząca, zadająca z dystansu obrażenia magiczne
Paski zasobów: Życie, mana
Dostępne zbroje: Płócienne
Dostępne bronie: Sztylety
Broń obuchowa jednoręczna
Laski
Różdżki

Talenty Kapłana

Talenty kapłana mogą wzmacniać ich umiejętność leczenia rannych, zagrażać swym przeciwnikom przy użyciu mocy cienia (shadow) lub umacniać siebie i innych przy użyciu ochronnych modłów.