WoWCenter.pl
blazzejm zabił Gul'dan (Raid Finder Nighthold) po raz 2.     
Akachii spełnił kryterium Obtain 300 mounts osiągnięcia Lord of the Reins.     
Lilija spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
szlachetna zdobył Golza's Iron Fin.     
Acodin88 zabił Odyn defeats (Raid Finder Trial of Valor) po raz 2.     
Zagadkaa zabił Xavius (Normal Emerald Nightmare) po raz 14.     
Dragon13 zdobył Tranquil Bough Vest.     
Saimeraa spełnił kryterium Death Knight osiągnięcia Goblin Slayer.     
Colt zabił Trilliax (Heroic Nighthold) po raz 1.     
Tomia spełnił kryterium Hunter osiągnięcia Troll Slayer.     
laure zabił Iron Maidens (Mythic Blackrock Foundry) po raz 5.     
Quass zdobył Cuffs of the Arcane Storm.     
w0y7a5 zabił Advisor Melandrus (Mythic Court of Stars) po raz 6.     
Deathwing zabił Odyn defeats (Mythic Halls of Valor) po raz 30.     
Ishar zabił Star Augur Etraeus (Normal Nighthold) po raz 9.     

Paladin

Paladyn

Oto powołanie paladyna: bronić słabych, wymierzać sprawiedliwość i tępić zło z najczarniejszych zakątków świata. Ci święci wojownicy, odziani w płytowe zbroje, mogą stawić czoła najpotężniejszym przeciwnikom; pobłogosławieni Światłem mogą leczyć rany, a nawet czasem przywrócić kogoś do życia.

Gotowi by służyć, paladyni mogą bronić swych sprzymierzeńców tarczą i mieczem, lub atakować przeciwników masywnymi dwuręcznymi broniami. Światło dodaje im sił w walce z nieumarłymi i demonami, dzięki czemu potwory te po spotkaniu z paladynem nie będą mogły więcej nikogo niepokoić.

Paladyni to nie tylko żarliwi obrońcy wiary, stoją również na straży praworządnych ludzi, błogosławiąc ich Światłem. Światło promienieje od paladynów i sprzymierzeńcy blisko nich pławią się w jego blasku.

Informacje o Paladynie

Paladyni walczą z wrogami twarzą w twarz, polegając na swej potężnej zbroi chroniącej przed atakami oraz leczeniu odniesionych już ran. Czy to korzystając z masywnych tarcz, czy miażdżących dwuręcznych broni, paladyni trzymają wrogów z dala od bardziej delikatnych kompanów. Ponadto mogą uratować atakowanych przyjaciół przy pomocy leczniczej magii.

Cechy Wojownika

Obrona Nieugięci paladyni po długich treningach mogą używać najcięższych pancerzy i tarcz, oraz umiejętności zmuszających potwory do skupiania ich uwagi na paladynie, dzięki czemu słabsi sprzymierzeńcy mogą czuć się bezpiecznie.
Obrażenia zadawane w walce wręcz Paladyni błogosławią swe bronie, dzięki czemu każdy ich cios zadaje większe obrażenia.
Aury, błogosławieństwa i znaki Jako czempioni porządku i sprawiedliwości paladyni są niezwykle pomocni grupie – ich aury, błogosławieństwa i znaki zwiększają zarówno obrażenia całej drużyny, jak i ich szanse na przeżycie.
Leczenie Potężne umiejętności lecznicze paladynów potrafią utrzymać całą drużynę w dobrej kondycji przez całą walkę.
Typ: Tank, klasa lecząca, zadająca obrażenia wręcz obrażenia wręcz
Paski zasobów: Życie, mana
Dostępne zbroje: Płócienne
Skórzane
Kolcze
Płytowe
Tarcze
Dostępne bronie: Topory jednoręczne
Broń obuchowa jednoręczna
Miecze jednoręczne
Broń drzewcowa
Laski
Topory dwuręczne
Broń obuchowa dwuręczna
Miecze dwuręczne
Relikwie

Talenty Paladyna

Talenty paladyna wspomagają jego umiejętności lecznicze, wzmacniają jego możliwości obronne, lub zwiększają jego obrażenia zadawane wrogom w imię sprawiedliwości.