WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Pandaren

Cechy rasowe pandarenów

Faction NeutralNeutralnośćPandareni mogą wybrać, czy chcą wspomóc Przymierze, czy Hordę.
EpicureanEpikurejskośćPasja do jedzenia przyznaje dodatkowe atrybuty po zjedzeniu specjalnych posiłków.
GourmandSmakoszPandareni to urodzeni kucharze, dlatego otrzymują niewielki bonus do umiejętności gotowania
Inner PeaceWewnętrzny spokój Bonus doświadczenia wynikający z wypoczęcia postaci trwa dwa razy dłużej.
BouncySprężystośćPandareni otrzymują mniejsze obrażenia od spadania, niż inne rasy.
Quaking PalmWibrująca dłońDotykasz celu z błyskawiczną prędkością, usypiając go na krótką chwilę.

Dostępne klasy

Hunter Mage Priest ShamanRogue Warrior Monk

Pandareni

Spowici w mitach i legendach, rzadko spotykani, a jeszcze rzadziej rozumiani, enigmatyczni pandareni długo byli tajemnicą dla innych ras Azeroth. Szlachetna historia ludu pandarenów sięga tysięcy lat wstecz, na długo przed imperiami ludzi, a nawet Wielkim Rozbiciem Świata.

Historia

Mieszkańcy cudownych i żyznych ziem, pandareni niegdyś pracowali pod prześladowczym uciskiem potwornej rasy antycznych lordów wojny znanych jako Mogu. Poprzez swą uporczywość, dyplomację i unikalną formę walki bez broni, pandareni przeprowadzili zakończoną sukcesem rewolucję, która obaliła Mogu i ustanowiła imperium pandarenów, które prosperowało przez tysiące lat.

Pandareni są honorowi, uwielbiają dobre towarzystwo, dobre jedzenie, a okazjonalnie również dobrą, koleżeńską bójkę. Życie w odosobnieniu nie było dla nich przeszkodą. Ich kultura rozwinęła się i rozkwitła z dala od wpływów zewnętrznego świata. Od czasu do czasu rodzili się jednak tacy pandareni, których pragnienia przygody nie mógł zaspokoić nawet mocny trunek. Wybierali się wtedy poza granice Pandarii.

Jednym z najsłynniejszych takich wędrowców był Chen Stormstout, który wyruszył w podróż, aby odnaleźć egzotycznie składniki do swojej specjalnej receptury na piwo. Podczas tej wyprawy wplątał się w wydarzenia, które których efektem było powstanie Hordy.

W czasie posępnych dni, które poprzedzały Rozbicie Świata, podczas którego demony zalały Azeroth i postawiły cały śmiertelny świat w obliczu zagrożenia, ostatni Imperator Pandarenów odkrył sposób na ochronę swych ziem przed dewastacją. Jego pakt z przeznaczeniem okrył jego krainę nieprzenikalną mgłą na dziesięć tysięcy lat, jednak natura tej transakcji sprawiła, że Pandaria jest po dziś dzień prześladowana. Teraz, chociaż niektórzy pandareni decydują się wesprzeć Hordę, a inni Przymierze, wszyscy wyruszają w podróż, aby pomóc uleczyć świat poza granicami swojej ojczyzny.

Lokacja startowa: The Wandering Isle

Tutaj, na „Wędrującej Wyspie”, młodzi i chętni do działania pandareni uczą się i trenują, mierzą się ze sobą w próbnych starciach oraz doskonalą chwyty i różne formy sztuk walki. Kiedy Shen-zin Su zbliżył się do Maelstromu, spokojne i pouczające życie na Wędrującej Wyspie ogarnął kryzys. Ziemia pod nogami stała się niestabilna, a życie Shen-zin Su stanęło pod znakiem zapytania, kiedy wielki żółw utracił kierunek i zaczął nierówno dryfować w kierunku zagłady.

Jako jeden z obiecujących pandarenów-wędrowców, musisz odkryć, co tak naprawdę zagraża Wędrującej Wyspie. Problem ten ma jednak kilka rozwiązań, a uczniowie na Wyspie są podzieleni w opinii, jak go rozwiązać. Twoja decyzja ukształtuje przyszłość i wytyczy szlak, który obejmą pandareni w tym zmienionym świecie.

Ojczysty kontynent: Pandaria

Starożytna kraina Pandarii, otoczona przez mgłę od kiedy świat rozbił się ponad dziesięć tysięcy lat temu, od dawna nie zaznała wojny. Jej bujne lasy i ukryte w chmurach wzgórza stanowią schronienie dla złożonego ekosystemu rdzennych ras i egzotycznych stworzeń. To ojczyzna tajemniczych pandarenów, którzy w pełni celebrują życie, chociaż otacza ich starożytne zło.

Zniszczony świat odkrywa ten nowy kontynent w czasie, kiedy Przymierze i Horda są coraz bliżej wojny, która pochłonie całe Azeroth. Mgły pandarii okażą się zbawieniem dla świata, czy bitwa o kontrolę nad tym bogatym i zapierającym dech w piersiach lądem stoczy dwie potężne frakcje z krawędzi wojny ku całkowitej zagładzie?

Przywódcy: Aysa Cloudsinger i Ji Firepaw

Przymierze

Aysa Cloudsinger wyznaje drogę Tushui, według której życie należy czcić poprzez medytację, rygorystyczny trening i moralne przeświadczenie. Opanowana i pełna wdzięku Aysa osiągnęła doskonałą formę oraz intelekt dzięki konsekwentnym ćwiczeniom. Kroczenie drogą Tushui oznacza dla niej ponad wszystko obronę tego, co prawe. Wierzy, że zwycięstwo w jakimkolwiek zakresie nie usprawiedliwia niehonorowych czynów. Chociaż członkowie Przymierza pochodzą z licznych, zróżnicowanych kultur, Ayse interesują te ideały, które pozwalają im działać w jedności.

Horda

Ji Firepaw twierdzi, że bezczynność to najszybsza droga ku niesprawiedliwości – jest to podstawa nieco bardziej bezpośredniej filozofii Houjin. Jego zdaniem, obrona własnego domu i rodziny to oznaka honoru, bez względu jakim kosztem. Oddany, towarzyski i niezbyt skory do głębokich przemyśleń, Ji zawsze jest gotowy do walki jako pierwszy. Zaciekawiła go nieugięta praktyczność, która definiuje Hordę i pomimo wielu poświęceń zdecydował się dzierżyć proporzec tej frakcji po opuszczeniu Wędrującej Wyspy.

Wierzchowiec rasowy: Smoczy Żółw

Pandareni przez długi czas poszukiwali wierzchowców, które definiują ich wartości: cierpliwość i siłę. Naturalny pancerz, równy krok (bez względu na rozmiary pasażera) oraz spokojny temperament i gotowość do długich podróży to cechy, które czynią smocze żółwie idealnymi kompanami dla każdego pandareńskiego awanturnika. Pochodzące z równin Pandarii, te wierne wierzchowce łatwo zaopatrzyć w niezbędny ekwipunek – mapy, poduszki, podnóżek i zbiornik na trunek. Smocze żółwie zapewniają wygodę i wytrzymałość, a ich powolny, równy krok delikatnie poniesie pasażerów w nowe zakątki świata, lub pozwoli na relaksującą drzemkę.