WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Night Elf

Cechy rasowe nocnych elfów

ShadowmeldJedność z cieniem Skrywanie się w ciemnościach i oczekiwanie na odpowiedni moment do ataku jest drugą naturą nocnych elfów.
Wisp SpiritDuchowe ogniki Poległe nocne elfy przyjmują po śmierci formę poruszających się szybciej duchowych ogników.
Nature ResistanceOdporność na magię natury Nocne elfy mają wrodzoną odporność na magię natury.
QuicknessŻwawość Zwinne nocne elfy mają drobną szanse na całkowite uniknięcie fizycznych ataków.
Touch of EluneDotyk EluneNocne elfy otrzymują unikalny atrybut, który zmienia się w zależności od pory dnia.

Dostępne klasy

Druid Hunter Priest Rogue Warrior Mage Monk Death KnightDemon Hunter

Nocne elfy

Wiekowe i skryte nocne elfy odegrały decydującą rolę w ukształtowaniu losu Azeroth w czasie jego historii. Więcej niż dziesięć tysięcy lat temu, ich heroizm podczas Wojny Starożytnych pomógł odeprzeć pierwszą inwazję Płonącego Legionu. Kiedy rozproszone pozostałości Legionu na Azeroth zebrały się wraz z nikczemnymi satyrami stulecia później, nocne elfy znów powstały, aby stawić czoło zagrożeniu. Ostatecznie udało im się rozpędzić siły, które miały zamiar siać zniszczenie na świecie.

Historia

Pojawienie się Legionu na zawsze zmieniło społeczność nocnych elfów. Pod przewodnictwem Tyrande Whisperwind i Malfuriona Stormrage'a, wspólnie kultywowali pokojową cywilizację i unikali korzystania z tajemnej magii, która przywiodła Legion do Azeroth.

Niezmącona egzystencja nocnych elfów został raz jeszcze zakłócona, gdy Płonący Legion rozpoczął nową inwazję na Azeroth w czasach teraźniejszych. U szczytu tego konfliktu – znanego jako Trzecia Wojna – Legion i jego przerażająca nieumarła Plaga napadli na Azeroth. Nocne elfy walczyły u boku Przymierza i Hordy, aby pokonać Legion, ale kosztem ich zwycięstwa była eksplozja, która zraniła święte Drzewo Świata od dawna przyznające elfom nieśmiertelność i ochronę przed chorobami.

Wbrew ostrzeżeniom Malfuriona, zbuntowani druidzi stworzyli nowe Drzewo Świata, mając nadzieję na odzyskanie nieśmiertelności. Ten nowy twór został ostatecznie skażony przez mroczną przypadłość, znaną jako Szmaragdowy Koszmar, który z pomocą Malfuriona udało się odeprzeć. Chociaż nocne elfy wciąż zmagają się z utratą nieśmiertelności, losy Azeroth zależą od ich determinacji oraz woli pomocy innym rasom. Płonący Legion bez wątpienia raz jeszcze wystawi te cechy na próbę.

Lokacja startowa: Teldrassil

Strata pierwszego Drzewa Świata, Nordrassilu, w czasie Trzeciej Wojny, wprowadziła nowa erę w historii nocnych elfów – tę, w której ta szacowna rasa nie będzie już dłużej odporna na starzenie się, choroby i słabości ducha. Podczas gdy nocne elfy nie mogły się pogodzić ze swoim losem, Fandral Staghelm i grupa podobnie myślących druidów, konspirowali w celu stworzenia nowego Drzewa Świata, które to miało przywrócić tak wysoko cenioną przez nocne elfy nieśmiertelność. Dzięki wysiłkom tych druidów, Teldrassil został zasadzony przy północnych wybrzeżach Kalimdoru, i przeważająca część społeczeństwa nocnych elfów osiedliła się na szczycie potężnych konarów nowego Drzewa Świata.

Jednakże Teldrassil nie został pobłogosławiony przez Smocze Aspetky, tak jak miało to miejsce przy Nordrassilu, i przez to nowe Drzewo Świata nie zmieniło faktu śmiertelności nocnych elfów. Co gorsza, Drzewo Świata i jego mieszkańcy zaczęli przejawiać znaki nienaturalnej dolegliwości, która, jak się później okazało, była spowodowana Szmaragdowym Koszmarem. Ku przerażeniu większości nocnych elfów odkryto, że Fandral był pod wpływem Koszmaru i pozwolił na skorumpowanie Teldrassilu. Ostatecznie, krnąbrne knowania Fandrala zostały udaremnione przez potężnego arcydruida Malfuriona Stormrage, i Teldrassil został oczyszczony. Aby podkreślić zwycięstwo nad Koszmarem, Smocze Aspekty Alexstrasza i Ysera pobłogosławiły drzewo, aby zapewnić mu witalność na nadchodzące lata. Jednak jak wspaniałe i szlachetne to błogosławieństwo by nie było, nie przywróciło ono nocnym elfom nieśmiertelności.

Ostatnio, regeneracja Teldrassilu zwolniła, a znaki korupcji Koszmaru się uwidoczniły. Już i tak obciążone politycznym napięciem i ogromną destrukcją spowodowaną przez Kataklizm, nocne elfy muszą teraz ustalić przyczynę dolegliwości ich ukochanego Drzewa Świata skoncentrować swe wysiłki na zgubnej sytuacji wiszącej nad Azeroth.

Stolica: Darnassus

Na szczycie masywnych konarów drugiego drzewa Świata, Teldrassilu, leży cudowne miasto Darnassus. Eleganckie mosty, piękne gaje i pokryte liśćmi ścieżki, którymi usiany jest pejzaż miasta są testamentem szacunku nocnych elfów dla przyrody. Jedną z godnych zauważenia struktur Darnassus jest oszałamiająca Świątynie Księżyca, centrum kultu dla Wysokiej Kapłanki Tyrande Whisperwind i jej Sióstr Elune.

Darnassus jest domem dla elfów wszystkich zawodów, a niedawno miasto otworzyło bramy także dla ludzkich uchodźców z Gilneas. Wielu z tych doświadczonych walką ludzi stało się ofiarami dziwnej klątwy, która przemieniała ich w dzikie wilcze bestie znane jako worgeni. Mimo, że zwykle nie były otwarte na innych, nocne elfy pozwoliły tym obcym na wstęp do Darnassus, ponieważ znały niebezpieczeństwa związane z przeklętym stanem Gilneas aż za dobrze: to właśnie grupa druidów nocnych elfów stworzyła milenia temu pierwszego worgena Azeroth. Pomimo przybycia tych nowych mieszkańców, Darnassus pozostaje symbolem bogatej kultury i chwalebnej historii nocnych elfów.

Przywódcy: Tyrande Whisperwind i Malfurion Stormrage

Od czasu Wojny Starożytnych, Wysoka Kapłanka Tyrande Whisperwind i jej partner Arcydruid Malfurion Stormrage, przewodzą tej niegdyś nieśmiertelnej rasie. Kilka razy, mądre przewodnictwo Tyrande i Malfuriona pomogło nocnym elfom stawić czoła demonicznemu Płonącemu Legionowi i innym groźnym wrogom. Jednakże, przez wiele z tych dziesięciu tysięcy lat, Tyrande znosiła obowiązki władzy w samotności, podczas gdy Malfurion spędzał długie odcinki czasu zajęty swymi obowiązkami w Szmaragdowym Śnie.

Krótko po Trzeciej Wojnie, Malfurion został uwięziony w Szmaragdowym Koszmarze, cienistej przypadłości, która rozpanoszyła się w Śnie. Dzięki dzielnym akcjom Tyrande, Malfuriom został potem uwolniony, co doprowadziło do wielkiego złączenia i ślubu pomiędzy dwójką przywódców. Teraz, pośród politycznego zgiełku, naturalnych katastrof i brutalnych wtargnięć Hordy na ziemie nocnych elfów, Malfurion i Tyrande są skupieni na prowadzeniu swego ludu w niepewną przyszłość Azeroth, tak jak robili to przez wieki wcześniej.

Wierzchowiec rasowy: Nocna Pantera

Nocne pantery są uważane za jedne z najbardziej gwałtownych stworzeń Kalimdoru. W antycznych czasach, żaden z mieszkańców kontynentu nie był bezpieczny przed bezlitosnymi i nagłymi atakami tych zwinnych bestii. Nocne elfy dojrzały ogromny potencjał w brutalnych nocnych panterach, oswajając najokazalsze osobniki i przyuczając je do roli bitewnych wierzchowców. W szczególności wysoce wytrenowani Strażnicy używali ich z wyśmienitym skutkiem podczas patroli na granicach ziem nocnych elfów. Do dziś, nocne pantery pozostają bezcenną częścią kultury nocnych elfów jako kompani, łowcy i wierzchowce.