WoWCenter.pl
blazzejm zabił Gul'dan (Raid Finder Nighthold) po raz 2.     
Akachii spełnił kryterium Obtain 300 mounts osiągnięcia Lord of the Reins.     
Lilija spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
szlachetna zdobył Golza's Iron Fin.     
Acodin88 zabił Odyn defeats (Raid Finder Trial of Valor) po raz 2.     
Zagadkaa zabił Xavius (Normal Emerald Nightmare) po raz 14.     
Dragon13 zdobył Tranquil Bough Vest.     
Saimeraa spełnił kryterium Death Knight osiągnięcia Goblin Slayer.     
Colt zabił Trilliax (Heroic Nighthold) po raz 1.     
Tomia spełnił kryterium Hunter osiągnięcia Troll Slayer.     
laure zabił Iron Maidens (Mythic Blackrock Foundry) po raz 5.     
Quass zdobył Cuffs of the Arcane Storm.     
w0y7a5 zabił Advisor Melandrus (Mythic Court of Stars) po raz 6.     
Deathwing zabił Odyn defeats (Mythic Halls of Valor) po raz 30.     
Ishar zabił Star Augur Etraeus (Normal Nighthold) po raz 9.     

Mage

Mag

Młodzi adepci obdarzeni ponadprzeciętnym intelektem oraz niezachwianą dyscypliną mogą podążyć ścieżką maga. Tajemna magia dostępna dla magów jest zarazem wspaniała jak i niebezpieczna, przez co wyjawiana jest jedynie najbardziej oddanym praktykującym. Aby zapobiec ingerencji pancerza w rzucanie czarów, magowie noszą jedynie płócienne zbroje, jednak ich tarcze i zaklęcia zapewniają im dodatkową ochronę. Aby utrzymywać przeciwników na dystans, magowie mogą przywoływać ogniste wybuchy, które spopielą odległe cele, a także powodować obszarowe erupcje, które podpalą grupy wrogów.

Mistrzowie lodu są w stanie sprowadzić zamiecie, które wdzierają się w ciało i ograniczają ruchy. Gdyby przeciwnik przetrzymał natarcie, mag potrafi w mgnieniu oka przetransformować go w nieszkodliwą owcę. Potężni magowie mogą nawet wytwarzać ulepszenia i portale, wyostrzając zmysły sojuszników i transportując ich błyskawicznie na odległe światy.

Informacje o Magu

Magowie masakrują swoich przeciwników tajemnymi inkantacjami. Choć władają potężnymi czarami ofensywnymi, to jednak są delikatni i lekko opancerzeni, co czyni ich szczególnie podatnymi na ataki z bliska. Rozważni magowie wykorzystują swoje zaklęcia do utrzymywania swych wrogów w dystansie lub przytrzymywania ich w jednym miejscu.

Cechy Maga

Obrażenia z dystansu Magowie mogą zużyć swoją manę na zadawanie wysokich obrażeń z niesamowitą szybkością, lecz muszą zważać na to, by zbyt szybko nie wyczerpać swych sił.
Czary z efektami obszarowymi Przyzywając sople lodu, kolumny ognia i fale tajemnej mocy, magowie mogą efektywnie atakować wiele celów jednocześnie.
Kontrola Magowie posiadają wiele możliwości kontrolowania pola walki, począwszy od zamrażania w miejscu przeciwników, a skończywszy na przemienianiu ich w bezradne zwierzęta.
Teleportacja Magowie posiedli zdolność transportowania siebie oraz swoich sojuszników pomiędzy miastami. Mogą także przyzywać uzupełniający siły pokarm i wodę.
Typ: Zadający z dystansu obrażenia magiczne
Paski zasobów: Życie, mana
Dostępne zbroje: Płócienne
Dostępne bronie: Różdżki
Sztylety
Miecze jednoręczne
Laski

Talenty Maga

Talenty Maga koncentrują się na ulepszaniu konkretnych szkół magii – szybkich i agresywnych czarów Ognia (Fire); wydajnych i kontrolujących czarów Mrozu (Frost) a także karzących zaklęć magii Tajemnej (Arcane).