WoWCenter.pl
wikass zdobył Cursed Captain's Charm.     
Gramik zdobył Dread Aspirant's Ring.     
FenomenSSL zdobył Tormented Spaulders.     
RealAS zabił Fetid Devourer (Mythic Uldir) po raz 1.     
Niecodzienny zdobył Pathogenic Legwraps.     
St3aDq zdobył osiągnięcie Battle for Azeroth Dungeon Hero.     
Okrutnik zdobył The Black Heart.     
Gajden zdobył osiągnięcie The Green Hills of Stranglethorn.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Ploza spełnił kryterium osiągnięcia Mighty Miners.     
Naoomi spełnił kryterium Bwonsamdi's Tears osiągnięcia Eat Your Greens.     
Tooly spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Kazak zdobył osiągnięcie Champions of Azeroth.     

Mage

Mag

Młodzi adepci obdarzeni ponadprzeciętnym intelektem oraz niezachwianą dyscypliną mogą podążyć ścieżką maga. Tajemna magia dostępna dla magów jest zarazem wspaniała jak i niebezpieczna, przez co wyjawiana jest jedynie najbardziej oddanym praktykującym. Aby zapobiec ingerencji pancerza w rzucanie czarów, magowie noszą jedynie płócienne zbroje, jednak ich tarcze i zaklęcia zapewniają im dodatkową ochronę. Aby utrzymywać przeciwników na dystans, magowie mogą przywoływać ogniste wybuchy, które spopielą odległe cele, a także powodować obszarowe erupcje, które podpalą grupy wrogów.

Mistrzowie lodu są w stanie sprowadzić zamiecie, które wdzierają się w ciało i ograniczają ruchy. Gdyby przeciwnik przetrzymał natarcie, mag potrafi w mgnieniu oka przetransformować go w nieszkodliwą owcę. Potężni magowie mogą nawet wytwarzać ulepszenia i portale, wyostrzając zmysły sojuszników i transportując ich błyskawicznie na odległe światy.

Informacje o Magu

Magowie masakrują swoich przeciwników tajemnymi inkantacjami. Choć władają potężnymi czarami ofensywnymi, to jednak są delikatni i lekko opancerzeni, co czyni ich szczególnie podatnymi na ataki z bliska. Rozważni magowie wykorzystują swoje zaklęcia do utrzymywania swych wrogów w dystansie lub przytrzymywania ich w jednym miejscu.

Cechy Maga

Obrażenia z dystansu Magowie mogą zużyć swoją manę na zadawanie wysokich obrażeń z niesamowitą szybkością, lecz muszą zważać na to, by zbyt szybko nie wyczerpać swych sił.
Czary z efektami obszarowymi Przyzywając sople lodu, kolumny ognia i fale tajemnej mocy, magowie mogą efektywnie atakować wiele celów jednocześnie.
Kontrola Magowie posiadają wiele możliwości kontrolowania pola walki, począwszy od zamrażania w miejscu przeciwników, a skończywszy na przemienianiu ich w bezradne zwierzęta.
Teleportacja Magowie posiedli zdolność transportowania siebie oraz swoich sojuszników pomiędzy miastami. Mogą także przyzywać uzupełniający siły pokarm i wodę.
Typ: Zadający z dystansu obrażenia magiczne
Paski zasobów: Życie, mana
Dostępne zbroje: Płócienne
Dostępne bronie: Różdżki
Sztylety
Miecze jednoręczne
Laski

Talenty Maga

Talenty Maga koncentrują się na ulepszaniu konkretnych szkół magii – szybkich i agresywnych czarów Ognia (Fire); wydajnych i kontrolujących czarów Mrozu (Frost) a także karzących zaklęć magii Tajemnej (Arcane).