WoWCenter.pl
Saimeraa spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Yotsuya zdobył Robes of Summer Flame.     
FenomenSSL spełnił kryterium osiągnięcia Mighty Miners.     
wikass zdobył Valor-Bound Legwraps.     
Cbzo1234 spełnił kryterium Death Knight osiągnięcia Human Slayer.     
Bernard zabił Quagmirran po raz 2.     
liq zdobył osiągnięcie Thirty Tabards.     
MakaO zdobył osiągnięcie Thirty Tabards.     
Roza zdobył osiągnięcie Ten Tabards.     
Kamashiro zdobył osiągnięcie Ten Tabards.     
Okrutnik zdobył osiągnięcie Explore Silithus.     
Danelar zdobył osiągnięcie Ten Tabards.     
szlachetna zdobył osiągnięcie Collector: Banners of the Mantid Empire.     
blindman zdobył osiągnięcie Ten Tabards.     
Dostojny zdobył Fangs of the Devourer.     
Naven spełnił kryterium osiągnięcia Working Many Orders.     

Shaman

Szaman

Szamani są duchowymi przewodnikami i praktykami, nie świętości, ale samych żywiołów. W przeciwieństwie do niektórych innych mistyków, szamani obcują z siłami, które nie są wyłącznie łaskawe. Żywioły są chaotyczne i pozostawione same swym skłonnościom, pieklą się między sobą w niekończącej się pierwotnej furii. Zadaniem szamana jest wprowadzanie równowagi w ten chaos. Działający jak mediator pomiędzy ziemią, ogniem, wodą i powietrzem, szaman przywołuje totemy, które skupiają żywioły na pomocy towarzyszom szamana lub karaniu tych, którzy im zagrażają.

Ci mistrzowie żywiołów mogą również przywoływać ich siły w bezpośredni sposób, uwalniając strugi lawy i strzały piorunów przeciwko swym wrogom. Żywioły mogą tworzyć, niszczyć, wspierać i powstrzymywać.

Doświadczony szaman utrzymuje w równowadze szerokie spektrum tych pierwotnych sił w puli różnorodnych umiejętności, czyniących z szamanów wszechstronnych bohaterów i cennych członków każdej grupy.

Informacje o Szamanie

W czasie walki szaman ustawia kontrolujące i zadające obrażenia totemy na ziemi, aby zmaksymalizować ich efektywność w przeszkadzaniu przeciwnikom. Szamani są wystarczająco wszechstronni, aby walczyć z wrogami wręcz lub na dystans, jednak mądry szaman wybiera sposób ataku bazując na atutach i słabościach swych przeciwników.

Cechy Szamana

Leczenie Wzywając swe duchowe siły, szaman może przywrócić zdrowie rannym sprzymierzeńcom
Obrażenia zadawane w walce wręcz Szaman ulepsza swą broń efektami żywiołów, wzmacniając swe ciosy mocą ognia, wiatru lub lodu.
Obrażenia dystansowe Siły żywiołów mogą być używane przez szamana, aby zadawać obrażenia wrogom z odległości za pomocą uderzeń piorunów, trzęsień ziemi i wybuchów lawy.
Totemy Szaman może zdecydować się na ustawienie różnorodnych totemów, z których każdy zapewnia sprzymierzeńcom unikalny efekt, wliczając w to ulepszone leczenie, większe obrażenia, szybsze ataki i wiele więcej.
Typ: Klasa lecząca, zadająca z dystansu obrażenia magiczne, zadająca obrażenia wręcz
Paski zasobów: Życie, mana
Dostępne zbroje: Płócienne
Skórzane
Kolcze
Tarcze
Dostępne bronie: Sztylety
Broń naręczna
Topory jednoręczne
Broń obuchowa jednoręczna
Relikwie
Laski
Topory dwuręczne
Broń obuchowa dwuręczna

Talenty Szamana

Talenty szamana mogą zwiększyć jego umiejętność leczenia rannych, wzmocnić ataki wręcz naturalnymi siłami, lub przyzywać tchnące żywiołami zaklęcia.