WoWCenter.pl
xGlarex zdobył Petrified Husk Girdle.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Vantu zdobył Monstrous Egg.     
Gaross spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Vampyr78 zdobył Inspector's Pendant.     
domi7777 zdobył Avenging Band.     
Vizah spełnił kryterium Death Knight osiągnięcia Undead Slayer.     
liq zabił Shade of Xavius (Heroic Darkheart Thicket) po raz 6.     
FenomenSSL zdobył Boon of the Nether.     
Presst0n spełnił kryterium Kill 10 enemies at the Lighthouse. osiągnięcia Battle for Gilneas Assassin.     
Xstyku zdobył Grandiose Ring.     
Cbzo1234 zabił Primordius po raz 6.     
Jazz zdobył An'she's Band.     
Tooly zdobył Moonshatter Vambraces.     
mucios spełnił kryterium Hunter osiągnięcia Troll Slayer.     

Shaman

Szaman

Szamani są duchowymi przewodnikami i praktykami, nie świętości, ale samych żywiołów. W przeciwieństwie do niektórych innych mistyków, szamani obcują z siłami, które nie są wyłącznie łaskawe. Żywioły są chaotyczne i pozostawione same swym skłonnościom, pieklą się między sobą w niekończącej się pierwotnej furii. Zadaniem szamana jest wprowadzanie równowagi w ten chaos. Działający jak mediator pomiędzy ziemią, ogniem, wodą i powietrzem, szaman przywołuje totemy, które skupiają żywioły na pomocy towarzyszom szamana lub karaniu tych, którzy im zagrażają.

Ci mistrzowie żywiołów mogą również przywoływać ich siły w bezpośredni sposób, uwalniając strugi lawy i strzały piorunów przeciwko swym wrogom. Żywioły mogą tworzyć, niszczyć, wspierać i powstrzymywać.

Doświadczony szaman utrzymuje w równowadze szerokie spektrum tych pierwotnych sił w puli różnorodnych umiejętności, czyniących z szamanów wszechstronnych bohaterów i cennych członków każdej grupy.

Informacje o Szamanie

W czasie walki szaman ustawia kontrolujące i zadające obrażenia totemy na ziemi, aby zmaksymalizować ich efektywność w przeszkadzaniu przeciwnikom. Szamani są wystarczająco wszechstronni, aby walczyć z wrogami wręcz lub na dystans, jednak mądry szaman wybiera sposób ataku bazując na atutach i słabościach swych przeciwników.

Cechy Szamana

Leczenie Wzywając swe duchowe siły, szaman może przywrócić zdrowie rannym sprzymierzeńcom
Obrażenia zadawane w walce wręcz Szaman ulepsza swą broń efektami żywiołów, wzmacniając swe ciosy mocą ognia, wiatru lub lodu.
Obrażenia dystansowe Siły żywiołów mogą być używane przez szamana, aby zadawać obrażenia wrogom z odległości za pomocą uderzeń piorunów, trzęsień ziemi i wybuchów lawy.
Totemy Szaman może zdecydować się na ustawienie różnorodnych totemów, z których każdy zapewnia sprzymierzeńcom unikalny efekt, wliczając w to ulepszone leczenie, większe obrażenia, szybsze ataki i wiele więcej.
Typ: Klasa lecząca, zadająca z dystansu obrażenia magiczne, zadająca obrażenia wręcz
Paski zasobów: Życie, mana
Dostępne zbroje: Płócienne
Skórzane
Kolcze
Tarcze
Dostępne bronie: Sztylety
Broń naręczna
Topory jednoręczne
Broń obuchowa jednoręczna
Relikwie
Laski
Topory dwuręczne
Broń obuchowa dwuręczna

Talenty Szamana

Talenty szamana mogą zwiększyć jego umiejętność leczenia rannych, wzmocnić ataki wręcz naturalnymi siłami, lub przyzywać tchnące żywiołami zaklęcia.