WoWCenter.pl
Navcio zdobył osiągnięcie Brew of the Month.     
Banansky zdobył osiągnięcie Allied Races: Dark Iron Dwarf.     
Paxzon zdobył osiągnięcie Kings' Rest.     
zakodowanyxxx zdobył Fairweather Boots.     
Mufuks zdobył Golden Empire Signet.     
MakaO spełnił kryterium Eitrigg osiągnięcia Tour of War.     
Weakness zdobył Jambani Jerkin.     
Tooly zdobył osiągnięcie Storm's Wake.     
Allen zdobył Embroidered Deep Sea Bag.     
Bernard zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Privian spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Dwiga zdobył osiągnięcie Direbrewfest.     
Lobont spełnił kryterium Eitrigg osiągnięcia Tour of War.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Azeroth at War: The Barrens.     
Ploza spełnił kryterium Emperor Salmon osiągnięcia Pandarian Angler.     
Vahrion zdobył Pinku'shon's Impaler.     
Niecodzienny zabił Illidan Stormrage po raz 3.     
Corem zdobył Dread Aspirant's Signet.     

Shaman

Szaman

Szamani są duchowymi przewodnikami i praktykami, nie świętości, ale samych żywiołów. W przeciwieństwie do niektórych innych mistyków, szamani obcują z siłami, które nie są wyłącznie łaskawe. Żywioły są chaotyczne i pozostawione same swym skłonnościom, pieklą się między sobą w niekończącej się pierwotnej furii. Zadaniem szamana jest wprowadzanie równowagi w ten chaos. Działający jak mediator pomiędzy ziemią, ogniem, wodą i powietrzem, szaman przywołuje totemy, które skupiają żywioły na pomocy towarzyszom szamana lub karaniu tych, którzy im zagrażają.

Ci mistrzowie żywiołów mogą również przywoływać ich siły w bezpośredni sposób, uwalniając strugi lawy i strzały piorunów przeciwko swym wrogom. Żywioły mogą tworzyć, niszczyć, wspierać i powstrzymywać.

Doświadczony szaman utrzymuje w równowadze szerokie spektrum tych pierwotnych sił w puli różnorodnych umiejętności, czyniących z szamanów wszechstronnych bohaterów i cennych członków każdej grupy.

Informacje o Szamanie

W czasie walki szaman ustawia kontrolujące i zadające obrażenia totemy na ziemi, aby zmaksymalizować ich efektywność w przeszkadzaniu przeciwnikom. Szamani są wystarczająco wszechstronni, aby walczyć z wrogami wręcz lub na dystans, jednak mądry szaman wybiera sposób ataku bazując na atutach i słabościach swych przeciwników.

Cechy Szamana

Leczenie Wzywając swe duchowe siły, szaman może przywrócić zdrowie rannym sprzymierzeńcom
Obrażenia zadawane w walce wręcz Szaman ulepsza swą broń efektami żywiołów, wzmacniając swe ciosy mocą ognia, wiatru lub lodu.
Obrażenia dystansowe Siły żywiołów mogą być używane przez szamana, aby zadawać obrażenia wrogom z odległości za pomocą uderzeń piorunów, trzęsień ziemi i wybuchów lawy.
Totemy Szaman może zdecydować się na ustawienie różnorodnych totemów, z których każdy zapewnia sprzymierzeńcom unikalny efekt, wliczając w to ulepszone leczenie, większe obrażenia, szybsze ataki i wiele więcej.
Typ: Klasa lecząca, zadająca z dystansu obrażenia magiczne, zadająca obrażenia wręcz
Paski zasobów: Życie, mana
Dostępne zbroje: Płócienne
Skórzane
Kolcze
Tarcze
Dostępne bronie: Sztylety
Broń naręczna
Topory jednoręczne
Broń obuchowa jednoręczna
Relikwie
Laski
Topory dwuręczne
Broń obuchowa dwuręczna

Talenty Szamana

Talenty szamana mogą zwiększyć jego umiejętność leczenia rannych, wzmocnić ataki wręcz naturalnymi siłami, lub przyzywać tchnące żywiołami zaklęcia.