WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Shaman

Szaman

Szamani są duchowymi przewodnikami i praktykami, nie świętości, ale samych żywiołów. W przeciwieństwie do niektórych innych mistyków, szamani obcują z siłami, które nie są wyłącznie łaskawe. Żywioły są chaotyczne i pozostawione same swym skłonnościom, pieklą się między sobą w niekończącej się pierwotnej furii. Zadaniem szamana jest wprowadzanie równowagi w ten chaos. Działający jak mediator pomiędzy ziemią, ogniem, wodą i powietrzem, szaman przywołuje totemy, które skupiają żywioły na pomocy towarzyszom szamana lub karaniu tych, którzy im zagrażają.

Ci mistrzowie żywiołów mogą również przywoływać ich siły w bezpośredni sposób, uwalniając strugi lawy i strzały piorunów przeciwko swym wrogom. Żywioły mogą tworzyć, niszczyć, wspierać i powstrzymywać.

Doświadczony szaman utrzymuje w równowadze szerokie spektrum tych pierwotnych sił w puli różnorodnych umiejętności, czyniących z szamanów wszechstronnych bohaterów i cennych członków każdej grupy.

Informacje o Szamanie

W czasie walki szaman ustawia kontrolujące i zadające obrażenia totemy na ziemi, aby zmaksymalizować ich efektywność w przeszkadzaniu przeciwnikom. Szamani są wystarczająco wszechstronni, aby walczyć z wrogami wręcz lub na dystans, jednak mądry szaman wybiera sposób ataku bazując na atutach i słabościach swych przeciwników.

Cechy Szamana

Leczenie Wzywając swe duchowe siły, szaman może przywrócić zdrowie rannym sprzymierzeńcom
Obrażenia zadawane w walce wręcz Szaman ulepsza swą broń efektami żywiołów, wzmacniając swe ciosy mocą ognia, wiatru lub lodu.
Obrażenia dystansowe Siły żywiołów mogą być używane przez szamana, aby zadawać obrażenia wrogom z odległości za pomocą uderzeń piorunów, trzęsień ziemi i wybuchów lawy.
Totemy Szaman może zdecydować się na ustawienie różnorodnych totemów, z których każdy zapewnia sprzymierzeńcom unikalny efekt, wliczając w to ulepszone leczenie, większe obrażenia, szybsze ataki i wiele więcej.
Typ: Klasa lecząca, zadająca z dystansu obrażenia magiczne, zadająca obrażenia wręcz
Paski zasobów: Życie, mana
Dostępne zbroje: Płócienne
Skórzane
Kolcze
Tarcze
Dostępne bronie: Sztylety
Broń naręczna
Topory jednoręczne
Broń obuchowa jednoręczna
Relikwie
Laski
Topory dwuręczne
Broń obuchowa dwuręczna

Talenty Szamana

Talenty szamana mogą zwiększyć jego umiejętność leczenia rannych, wzmocnić ataki wręcz naturalnymi siłami, lub przyzywać tchnące żywiołami zaklęcia.