WoWCenter.pl
WinnetouSSL spełnił kryterium osiągnięcia Master Pandaria Crafter.     
Weakness zabił Hounds of Sargeras (Raid Finder Antorus, the Burning Throne) po raz 4.     
laure zdobył Riveted Choker of Delirium.     
Kamashiro spełnił kryterium Sea Gull osiągnięcia Pandaria Safari.     
Martwywilk zabił Cordana Felsong (Mythic Vault of the Wardens) po raz 15.     
MakaO zdobył Army of the Light Tabard.     
Makoto zdobył Tideskorn Cinch.     
Jazz zabił Odyn defeats (Mythic Halls of Valor) po raz 14.     
Shards145 zdobył Skoldiir Legguards.     
Roza zdobył Dark Rune Lavalliere.     
Soobocz zdobył osiągnięcie Explore Swamp of Sorrows.     
Campbellock zdobył osiągnięcie Adventurer of Argus.     
Szorstki zdobył Rockbound Wristguard.     
Celebryta zdobył osiągnięcie Ten Tabards.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Brazolq spełnił kryterium Obtain 300 mounts osiągnięcia Lord of the Reins.     
nehbet zdobył osiągnięcie Thirty Tabards.     
Elthas zdobył osiągnięcie Ten Tabards.     

Shaman

Szaman

Szamani są duchowymi przewodnikami i praktykami, nie świętości, ale samych żywiołów. W przeciwieństwie do niektórych innych mistyków, szamani obcują z siłami, które nie są wyłącznie łaskawe. Żywioły są chaotyczne i pozostawione same swym skłonnościom, pieklą się między sobą w niekończącej się pierwotnej furii. Zadaniem szamana jest wprowadzanie równowagi w ten chaos. Działający jak mediator pomiędzy ziemią, ogniem, wodą i powietrzem, szaman przywołuje totemy, które skupiają żywioły na pomocy towarzyszom szamana lub karaniu tych, którzy im zagrażają.

Ci mistrzowie żywiołów mogą również przywoływać ich siły w bezpośredni sposób, uwalniając strugi lawy i strzały piorunów przeciwko swym wrogom. Żywioły mogą tworzyć, niszczyć, wspierać i powstrzymywać.

Doświadczony szaman utrzymuje w równowadze szerokie spektrum tych pierwotnych sił w puli różnorodnych umiejętności, czyniących z szamanów wszechstronnych bohaterów i cennych członków każdej grupy.

Informacje o Szamanie

W czasie walki szaman ustawia kontrolujące i zadające obrażenia totemy na ziemi, aby zmaksymalizować ich efektywność w przeszkadzaniu przeciwnikom. Szamani są wystarczająco wszechstronni, aby walczyć z wrogami wręcz lub na dystans, jednak mądry szaman wybiera sposób ataku bazując na atutach i słabościach swych przeciwników.

Cechy Szamana

Leczenie Wzywając swe duchowe siły, szaman może przywrócić zdrowie rannym sprzymierzeńcom
Obrażenia zadawane w walce wręcz Szaman ulepsza swą broń efektami żywiołów, wzmacniając swe ciosy mocą ognia, wiatru lub lodu.
Obrażenia dystansowe Siły żywiołów mogą być używane przez szamana, aby zadawać obrażenia wrogom z odległości za pomocą uderzeń piorunów, trzęsień ziemi i wybuchów lawy.
Totemy Szaman może zdecydować się na ustawienie różnorodnych totemów, z których każdy zapewnia sprzymierzeńcom unikalny efekt, wliczając w to ulepszone leczenie, większe obrażenia, szybsze ataki i wiele więcej.
Typ: Klasa lecząca, zadająca z dystansu obrażenia magiczne, zadająca obrażenia wręcz
Paski zasobów: Życie, mana
Dostępne zbroje: Płócienne
Skórzane
Kolcze
Tarcze
Dostępne bronie: Sztylety
Broń naręczna
Topory jednoręczne
Broń obuchowa jednoręczna
Relikwie
Laski
Topory dwuręczne
Broń obuchowa dwuręczna

Talenty Szamana

Talenty szamana mogą zwiększyć jego umiejętność leczenia rannych, wzmocnić ataki wręcz naturalnymi siłami, lub przyzywać tchnące żywiołami zaklęcia.