TheBurningCrusade.pl prezentuje Kalkulator Talentów z biblioteką buildów!
Drodzy czytelnicy, dziś TheBurningCrusade.pl ma przyjemność zaprezentować Wam nową funkcjonalność serwisu. Jest nią Kalkulator Talentów z dedykowaną biblioteką buildów!
Dzięki temu fantastycznemu narzędziu możecie nie tylko układać różnorakie kombinacje talentów i glifów, ale także, co jest jak dotąd niespotykaną funkcją, zapisywać je w naszej dedykowanej bibliotece! Pozwala to na łatwe dzielenie się pomysłami i koncepcjami budowy talentów dla poszczególnych klas. Dzięki intuicyjnemu, gwiazdkowemu systemowi oceniania, biblioteka poprzez Wasz wkład pozwoli na wyszukanie popularnych i sprawdzonych ustawień. Wprowadziliśmy także system wersjonowania, dzięki któremu w łatwy sposób dowiecie się, na jakiej wersji gry powstał dany build, co pozwoli na łatwe zweryfikowanie jego aktualności.
Sam kalkulator obsługuje się w sposób standardowy. Aby rozłożyć punkty, klikamy lewym przyciskiem myszy na talentach, jeśli zaś chcemy usunąć z jakiegoś punkty, używamy prawego przycisku. Przy tworzeniu buildu możemy oczywiście wybrać glify spośród listy dostępnych dla danej klasy. Po wpisaniu krótkiego opisu naszego buildu (np. "Dla frost maga PvP" lub "Resto druid w ICC") nic nie stoi na przeszkodzie, by wrzucić kombinację do biblioteki. Od tej pory każdy może go zobaczyć i ocenić.
Kalkulator umożliwia eksportowanie stworzonego buildu do oficjalnej Armory oraz import na dwa sposoby. Możemy wstawić link generowany przez Armory lub podać nazwę postaci i serwer, przy czym tu znów nasz kalkulator pozwala na więcej. Przy skanowaniu profilu postaci bowiem automatycznie wczytuje on również glify. Oprócz tego, jeśli na swoich profilach w naszym serwisie dodaliście postacie z WoWa, automatycznie pojawią się w okienku Importu w kalkulatorze, i tylko 2 kliknięcia wystarczą, by wczytać ich talenty.
Mamy nadzieję, że to nowe narzędzie przypadnie Wam do gusty i będziecie z niego aktywnie korzystać. Zachęcamy do komentowania i dyskusji na forum, a także dzielenia się stworzonymi buildami i opiniami na ich temat.
Invincible - historia niepokonanego rumaka Arthasa
Klacz Brightmane wydała na świat Invincible (Niepokonany), czego świadkiem był młody Książę Arthas, obserwujący bacznie narodziny. W ciągu kolejnych lat po tym wydarzeniu, pomiędzy Invincible a Arthasem uformowała się więź, która poniosła ich między wojujące narody Azerothu, przez lodowate szpony śmierci, prosto w wir walki.
Mięśnie oplatające ogiera zostały wprost stworzone dla szybkości, przez co Arthas miał wrażenie, jakby jego wierzchowiec latał, aniżeli poruszał się galopem poprzez krajobraz. Najmniejsze nawet dotknięcie piętą pozwalało Arthasowi wskazać kierunek, w którym chce się przemieścić i Invincible wykonywał te rozkazy niezwłocznie, bez wahania.
To właśnie bezgraniczne posłuszeństwo wobec pana doprowadziło ogiera do nieuniknionej śmierci i świętokradczego odrodzenia. Mroźnym, zimowym popołudniem, kiedy śnieżny koc okrywał wszystko, Arthas desperacko chciał wyjechać z miasta, nawet gdyby oznaczało to jazdę w ciężkich warunkach pogodowych. Już poza murami, Arthas poprowadził Invincible nad znaną im przeszkodę, jednak w czasie skoku ogier poślizgnął się na gładkim lodzie, czego efektem był upadek, który połamał przednie nogi konia. Bez możliwości uratowania swojego towarzysza, Arthas był zmuszony ukrócić cierpienia Invincible, zabijając go, i na księcia spadł ciężar odpowiedzialności, który musiał dźwigać jeszcze przez bardzo długi czas.
Wiele lat później, po tym jak Król Lisz nadał Arthasowi nekromantyczne moce, książę powrócił do mogiły, w której pochował Invincible i wskrzesił swojego lojalnego sługę. To właśnie w czasie tego mrocznego czynu Arthas poczuł pewną celowość. Wierzył, że śmierć Invincible nie była wypadkiem, a raczej częścią książęcego przeznaczenia.
Invincible nie urodził się rumakiem bojowym, jednak gdy został wskrzeszony i stał się odporny na głód, ból i zmęczenie, okazał się idealnym wierzchowcem dla Arthasa. Teraz upiorny koń bojowy grasuje w Icecrown Citadel, zawsze gotowy służyć swemu panu i odpowiedzieć na jego wezwanie.
Arthas i Invincible byli jednością dopóki nie rozłączyła ich śmierć ogiera. Teraz ponownie połączyli się poprzez śmierć dzięki mocy Króla Lisza i sieją przerażenie wśród wszystkich, którzy ich ujrzą. Tylko potęga bohaterów Azerothu jest w stanie ponownie ich rozdzielić.
Aby dosiąść takiego wierzchowca, śmiałek musi przemierzyć Icecrown Citadel i rzucić wyzwanie Królowi Liszowi na Heroicznym poziomie trudności. Może to właśnie ty będziesz tym szczęśliwcem, który stanie się nowym panem najbardziej pożądanego z wierzchowców - konia bojowego Invincible. Nagroda czeka na tych, którzy są na tyle odważni, aby stawić czoła gniewowi Króla Lisza.
Mięśnie oplatające ogiera zostały wprost stworzone dla szybkości, przez co Arthas miał wrażenie, jakby jego wierzchowiec latał, aniżeli poruszał się galopem poprzez krajobraz. Najmniejsze nawet dotknięcie piętą pozwalało Arthasowi wskazać kierunek, w którym chce się przemieścić i Invincible wykonywał te rozkazy niezwłocznie, bez wahania.
To właśnie bezgraniczne posłuszeństwo wobec pana doprowadziło ogiera do nieuniknionej śmierci i świętokradczego odrodzenia. Mroźnym, zimowym popołudniem, kiedy śnieżny koc okrywał wszystko, Arthas desperacko chciał wyjechać z miasta, nawet gdyby oznaczało to jazdę w ciężkich warunkach pogodowych. Już poza murami, Arthas poprowadził Invincible nad znaną im przeszkodę, jednak w czasie skoku ogier poślizgnął się na gładkim lodzie, czego efektem był upadek, który połamał przednie nogi konia. Bez możliwości uratowania swojego towarzysza, Arthas był zmuszony ukrócić cierpienia Invincible, zabijając go, i na księcia spadł ciężar odpowiedzialności, który musiał dźwigać jeszcze przez bardzo długi czas.
Wiele lat później, po tym jak Król Lisz nadał Arthasowi nekromantyczne moce, książę powrócił do mogiły, w której pochował Invincible i wskrzesił swojego lojalnego sługę. To właśnie w czasie tego mrocznego czynu Arthas poczuł pewną celowość. Wierzył, że śmierć Invincible nie była wypadkiem, a raczej częścią książęcego przeznaczenia.
Invincible nie urodził się rumakiem bojowym, jednak gdy został wskrzeszony i stał się odporny na głód, ból i zmęczenie, okazał się idealnym wierzchowcem dla Arthasa. Teraz upiorny koń bojowy grasuje w Icecrown Citadel, zawsze gotowy służyć swemu panu i odpowiedzieć na jego wezwanie.
Arthas i Invincible byli jednością dopóki nie rozłączyła ich śmierć ogiera. Teraz ponownie połączyli się poprzez śmierć dzięki mocy Króla Lisza i sieją przerażenie wśród wszystkich, którzy ich ujrzą. Tylko potęga bohaterów Azerothu jest w stanie ponownie ich rozdzielić.
Aby dosiąść takiego wierzchowca, śmiałek musi przemierzyć Icecrown Citadel i rzucić wyzwanie Królowi Liszowi na Heroicznym poziomie trudności. Może to właśnie ty będziesz tym szczęśliwcem, który stanie się nowym panem najbardziej pożądanego z wierzchowców - konia bojowego Invincible. Nagroda czeka na tych, którzy są na tyle odważni, aby stawić czoła gniewowi Króla Lisza.