Patch 4.3: Bonusy setowe Tiera 13
Cytat z: Blizzard (źródło)
Podczas gdy prezentowaliśmy wygląd tieru 13 na stronie głównej http://www.wow-europe.com, pomyśleliśmy, że będziecie zainteresowani magią, która jest zaklęta pomiędzy ściegami, a poszyciem. Spójrzcie – oto bonusy setowe tier 13!
Pamiętajcie, że poniższe dane pochodzą z wersji przed-PTR i mogą się zmienić do wydania patcha 4.3.
Death Knight
Druid
Hunter
Mage
Paladin
Priest
Rogue
Shaman
Warlock
Warrior
Pamiętajcie, że poniższe dane pochodzą z wersji przed-PTR i mogą się zmienić do wydania patcha 4.3.
Death Knight
- Blood, 2 części – Kiedy atak skutkuje spadkiem twojej puli życia poniżej 35%, jeden z twoich Blood Rune natychmiast się aktywuje i zamieni się w Death Rune na 20 sek. Efekt ten nie może się uaktywnić częściej niż raz na 45 sek.
- Blood, 4 części – Twoja umiejętności Vampiric Blood działa również na członków drużyny i rajdu, mając na nich 50% efektywności w porównaniu do działania na tobie.
- DPS, 2 części – Sudden Doom ma 30% szansę, a Rime ma 60% szansę na danie 2 ładunków, gdy zostaną wywołane, zamiast 1.
- DPS, 4 części – Runic Empowerment ma 25% szansę, a Runic Corruption ma 40% szansę na danie dodatkowo 710 mastery rating na 12 sek. gdy zostaną aktywowane.
Druid
- Balance, 2 części – Insect Swarm zwiększa o 3% wszystkie obrażenia dokonywane na celu przez twoje czary Starfire, Starsurge i Wrath.
- Balance, 4 części – Starsurge generuje 100% dodatkowej energii Lunar lub Solar, jeśli Eclipse nie jest aktywowane.
- Feral, 2 części – Gdy Berserk jest aktywny, absorpcje Savage Defense są o 100% większe, a twój talent Blood in the Water powoduje, że Ferocious Bite odświeża czas działania twojego Rip na celach z 60% lub mniej życia.
- Feral, 4 części – Frenzied Regeneration działa również na wszystkich członków drużyny i rajdu, a twój talent Stampede daje teraz dwa ładunki po użyciu Feral Charge (Cat).
- Restoration, 2 części – Po użyciu Innervate, koszt w manie twoich czarów leczących jest zmniejszony o 25% przez 15 sek.
- Restoration, 4 części – Twoje czary Rejuvenation i Regrowth mają 10% szanse na Timeslip i mają podwojony czas trwania.
Hunter
- 2 części – Steady Shot i Cobra Shot generują dwa razy więcej focus.
- 4 części – Twoja umiejętność Arcane Shot ma szanse na danie tobie i twojemu zwierzęciu 25% haste przez 10 sek.
Mage
- 2 części – Twoje czary zadające obrażenia mają 30% szanse na danie Stolen Time, zwiększając twój haste rating o 50 na 30 sek. Efekt może nakładać się do 10 razy. Kiedy Arcane Power, Combustion lub Icy Veins kończą działanie, wszystkie ładunki Stolen Time są tracone.
- 4 części – Każde nałożenie Stolen Time redukuje również cooldown Arcane Power o 3 sek., Combustion o 4 sek., i Icy Veins o 6 sek.
Paladin
- Holy, 2 części – Po użyciu Divine Favor, koszt many twoich czarów leczących jest zredukowany o 25% na 15 sek.
- Holy, 4 części – Zwiększa leczenie dokonywane przez twój czar Holy Radiance o 20%.
- Protection, 2 części – Twoja umiejętność Judgement daje teraz także tarcze absorbującą obrażenia fizyczne równe 30% obrażeń, które zadała.
- Protection, 4 części – Redukcja cooldonu Divine Guardian o 60 sek. i zwiększenie promienia działania jego efektu o 70 jardów.
- Retribution, 2 części – Twoja umiejętność Judgement ma 50% szans na wygenerowanie 1 Holy Power.
- Retribution, 4 części – Gdy Zealotry jest aktywne, twoje umiejętności zadają 12% więcej obrażeń.
Priest
- Healer, 2 części – Po użyciu Power Infusion lub Lightwell, koszt w manie twoich czarów leczących jest zredukowany o 25% na [10|15]sek. (10 sek. dla Discipline, 15 sek. dla nie-Discipline.)
- Healer, 4 części – Twoje Power Word: Shield ma teraz 10% szanse na absorpcję 100% dodatkowych obrażeń, a cooldown twoich umiejętności Holy Word jest zredukowany o 20%.
- Shadow, 2 części – Shadow Word: Death zadaje teraz dodatkowe 55% obrażeń i nie otrzymujesz już obrażeń z własnego Shadow Word: Death, jeśli cel nie umrze.
- Shadow, 4 części – Twój Shadowfiend i Shadowy Appartitions mają 100% szansy na danie ci 3 Shadow Orbs za każdym razem, gdy zadadzą obrażenia.
Rogue
- 2 części – Po uruchomieniu Tricks of Trade, twoje umiejętności kosztują 20% mniej energii przez 6 sek.
- 4 części – Wydłuża czas trwania Shadow Dance o 2 sek., Adrenaline Rush o 3 sek., i Vendetta o 9 sek.
Shaman
- Elemental, 2 części – Elemental Mastery daje ci również 400 mastery rating na 15 sek.
- Elemental, 4 części – Za każdym razem, gdy Elemental Overload się uruchomi, dostajesz 200 haste rating na 4 sek., nakładające się do 3 razy.
- Enhancement, 2 części – Gdy masz jakieś ładunki Maelstrom Weapon, twój Lighting Bolt, Chain Lighting i czary leczące dokonują 20% więcej leczenia lub obrażeń.
- Enhancement, 4 części – Twoje Feral Spirits mają 45% szansy na danie ci ładunku Maelstrom Weapon za każdym razem, gdy zadają obrażenia.
- Restoration, 2 części – Po użyciu Mana Tide Totem, koszt twoich czarów leczących jest zredukowany o 25% przez 15 sek.
- Restoration, 4 części – Wydłuża czas trwania Spiritwalker’s Grace o 5 sek., i otrzymujesz 30% haste, podczas gdy Spiritwalker’s Grace jest aktywne.
Warlock
- 2 części – Czas trwania twoich przyzwań Doomguarda i Infernala jest zwiększony o [15|45] sek. i cooldown tych czarów jest zredukowany o 4 min. (45 dla Demonology, 15 dla nie-Demonology.)
- 4 części – Soulburn zwiększa twój spell power o 10% na 10 sek.
Warrior
- Protection, 2 części – Twoja umiejętność Revenge daje również tarczę absorbującą obrażenia fizyczne do wartości równej 20% obrażeń zadanych przez Revenge.
- Protection, 4 części – Twoja umiejętność Shield Wall daje 50% swego efektu wszystkim członkom drużyny i raidu.
- DPS, 2 części – Heroic Strike kosztuje 10 rage mniej, gdy Inner Rage jest aktywne.
- DPS, 4 części – Twoje krytyczne trafienia Execute mają 20% szansę na odświeżenie czasu trwania Colossus Smash.