WoWCenter.pl
Brazolq zdobył osiągnięcie Secrets in the Sands.     
Olsa zdobył Crown of the Champion.     
Bernard zdobył osiągnięcie Welcome to Zandalar.     
Avanthurnick zdobył osiągnięcie 2500 Daily Quests Completed.     
SzopenPogo spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Gelu zdobył 7th Legionnaire's Mask.     
Ishar spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kuturin zdobył Zanchuli Mantle.     
Yericho zdobył osiągnięcie Giving a Scrap.     
Hali zdobył Quillstitch Greatcloak.     
Ozone zdobył osiągnięcie Shave and a Haircut.     
Muattin zdobył Mad-Butcher's Mallet.     
Allen zdobył osiągnięcie Welcome to Zandalar.     
Sickera zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     

Battle for Azeroth: Heart of Azeroth i Azerite Armor

Artykuł

Battle for Azeroth: Heart of Azeroth i Azerite Armor

  Quass:
https://wowcenter.pl/Files/bfa_azeritearmor_head2.jpg

Heart of Azeroth to kontynuacja systemu artefaktów z dodatku World of Warcraft: Legion, chociaż z licznymi zmianami. Medalion pozwala na ulepszanie określonych elementów ekwipunku unikalnymi cechami. W tym artykule chcemy przedstawić Wam ten nowy system i przybliżyć, na czym polega.

Heart of Azeroth

Heart of Azeroth otrzymacie na samym początku dodatku, po krótkiej serii zadań z Magnim Bronzebeardem. Jest to specjalny medalion o jakości artefaktu, który automatycznie będzie pochłaniać Azerite (Artifact Power) odnaleziony w trakcie Waszych przygód – nie trzeba już klikać na masę osobnych przedmiotów w ekwipunku.

Podobnie, jak artefakty w Legionie, Heart of Azeroth z czasem będzie rosnąć w siłę, awansując na kolejne poziomy i odblokowując nowe cechy Azerite Armor. Jednocześnie będzie rosnąć jego poziom przedmiotu i statystyki (których medalion ma aż pięć – dwie główne i trzy drugorzędne).


Azerite Armor

Na Azerite Armor składają się trzy elementy ekwipunku – naramienniki, hełm i napierśnik. Wraz ze zdobywaniem poziomów Heart of Azeroth będziecie mogli zacząć ulepszać przedmioty, które umieścicie w tych slotach poprzez wybieranie specjalnych cech, które wpływają na umiejętności postaci (podobnie, jak dotychczas cechy artefaktów).

Po kliknięciu z przytrzymanym klawiszem Shift na części ekwipunku Azerite Armor otworzy się interfejs tego przedmiotu. Widoczne jest tam kilka pierścieni – na zewnętrznym macie wybór pomiędzy jedną uniwersalną cechą, a jedną przeznaczoną dla aktywnej specjalizacji postaci. Środkowy pierścień oferuje dwie defensywne cechy, a wewnętrzny zawsze zwiększa poziom przedmiotu o 5.


Nowe cechy będziecie musieli wybrać przy każdym zdobytym przedmiocie Azerite Armor, który założycie na postać. Jeśli nie będziecie zadowoleni ze swoich wyborów, w głównych miastach w Kul Tiras i Zandalar znajdziecie NPC-ów oferujących reset za odrobinę złota (cena będzie jednak rosnąć, jeśli zaczniecie robicie to zbyt często). Na ten moment w becie, po zmianie specjalizacji postaci cechy Azerite Armor pozostają takie same.


Warto pamiętać, że losowość została tutaj ograniczona. Przedmioty należące do Azerite Armor nie mogą ulepszyć się do poziomu Titanforged. Nie posiadają też drugorzędnych statystyk, a ekwipunek o tej samej nazwie zawsze ma identyczne cechy, niezależnie od poziomu przedmiotu. Źródło zdobywania ekwipunku nie jest jednak całkowicie bez znaczenia. Przedmioty otrzymywane w trakcie trudniejszych aktywności (heroiczne podziemia, rajdy) mają więcej pierścieni w interfejsie oraz silniejsze cechy.


Heart of Azeroth i Azerite Armor będą nam towarzyszyć przez okres całego dodatku, podobnie, jak artefakty w Legionie. Cały system przypomina nieco mieszankę pozostałości po artefaktach, Netherlight Crucible oraz niewprowadzonego nigdy trybu Path of the Titans z Cataclysmu.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz