WoWCenter.pl
Gloinarius zabił Argus the Unmaker (Raid Finder Antorus, the Burning Throne) po raz 3.     
Ishar spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Mertal zdobył osiągnięcie Flame Keeper of Outland.     
krystian6567 spełnił kryterium Emperor Salmon osiągnięcia Pandarian Angler.     
Sickera zdobył Kyparite Girdle.     
supremo456 zabił Ragnaros 25-Normal po raz 2.     
St3aDq zdobył osiągnięcie The Lorewalkers.     
Quar spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Zaskroniec zabił Antoran High Command (Normal Antorus, the Burning Throne) po raz 5.     
perseusz spełnił kryterium Obtain 300 mounts osiągnięcia Lord of the Reins.     
Okrutnik zdobył osiągnięcie Burning Hot Pole Dance.     
MakaO zabił Aggramar (Raid Finder Antorus, the Burning Throne) po raz 20.     
Mufuks zdobył osiągnięcie Infused and Abused.     
Lotorien zdobył Tideskorn Gauntlets.     
Weakness zabił Gul'dan (Normal Nighthold) po raz 3.     
mcpablo zdobył Icefall Mail Girdle.     
Tooly zdobył Chain of Thrayn.     
Brazolq spełnił kryterium Obtain 300 mounts osiągnięcia Lord of the Reins.     
Watus zabił Lei Shen po raz 1.     
KuczyK zdobył The Great Storm's Eye.     

Battle for Azeroth: Heart of Azeroth i Azerite Armor

BlizzCon 2017 już za:

Patronat medialny

Partnerzy

Portal o grach MMO.
Skyrim
Game Exe - portal fantastyczny

Gnomes

Sprytne, odważne i często ekscentryczne gnomy reprezentują sobą unikalny paradoks pośród ras Azerothu.

Czytaj dalej...
Artykuł

Battle for Azeroth: Heart of Azeroth i Azerite Armor

  Quass: Tagi: wow, battle-for-azeroth, azerite-armor, heart-of-azeroth, gear, beta, artefakt, poradnik, guide, artifact, medalion, magni, questline
https://wowcenter.pl/Files/bfa_azeritearmor_head.jpg

Artykuł jest oparty na informacjach z bety. Szczegóły mogą ulec zmianie po premierze dodatku.

Jedną z głównych nowości w dodatku Battle for Azeroth jest medalion Heart of Azeroth, czyli kontynuacja artefaktów z World of Warcraft: Legion, chociaż z licznymi zmianami. W tym artykule chcemy przedstawić Wam ten nowy system i przybliżyć, na czym właściwie polega.

Heart of Azeroth

Heart of Azeroth otrzymacie na samym początku dodatku, po krótkiej serii zadań z Magnim Bronzebeardem. Jest to specjalny medalion o jakości artefaktu, który automatycznie będzie pochłaniać Azerite (Artifact Power) odnaleziony w trakcie Waszych przygód – nie trzeba już klikać na masę osobnych przedmiotów w ekwipunku.

Podobnie, jak artefakty w Legionie, Heart of Azeroth z czasem będzie rosnąć w siłę, awansując na kolejne poziomy i odblokowując nowe cechy Azerite Armor. Jednocześnie będzie rosnąć jego poziom przedmiotu i statystyki (których medalion ma aż pięć – dwie główne i trzy drugorzędne).


Azerite Armor

Na Azerite Armor składają się trzy elementy ekwipunku – naramienniki, hełm i napierśnik. Wraz ze zdobywaniem poziomów Heart of Azeroth będziecie mogli zacząć ulepszać przedmioty, które umieścicie w tych slotach poprzez wybieranie specjalnych cech, które wpływają na umiejętności postaci (podobnie, jak dotychczas cechy artefaktów).

Po kliknięciu z przytrzymanym klawiszem Shift na części ekwipunku Azerite Armor otworzy się interfejs tego przedmiotu. Widoczne jest tam kilka pierścieni – na zewnętrznym macie wybór pomiędzy jedną uniwersalną cechą, a jedną przeznaczoną dla aktywnej specjalizacji postaci. Środkowy pierścień oferuje dwie defensywne cechy, a wewnętrzny zawsze zwiększa poziom przedmiotu o 5.


Nowe cechy będziecie musieli wybrać przy każdym zdobytym przedmiocie Azerite Armor, który założycie na postać. Jeśli nie będziecie zadowoleni ze swoich wyborów, w głównych miastach w Kul Tiras i Zandalar znajdziecie NPC-ów oferujących reset za odrobinę złota (cena będzie jednak rosnąć, jeśli zaczniecie robicie to zbyt często). Na ten moment w becie, po zmianie specjalizacji postaci cechy Azerite Armor pozostają takie same.


Warto pamiętać, że losowość została tutaj ograniczona. Przedmioty należące do Azerite Armor nie mogą ulepszyć się do poziomu Titanforged. Nie posiadają też drugorzędnych statystyk, a ekwipunek o tej samej nazwie zawsze ma identyczne cechy, niezależnie od poziomu przedmiotu. Źródło zdobywania ekwipunku nie jest jednak całkowicie bez znaczenia. Przedmioty otrzymywane w trakcie trudniejszych aktywności (heroiczne podziemia, rajdy) mają więcej pierścieni w interfejsie oraz silniejsze cechy.


Heart of Azeroth i Azerite Armor będą nam towarzyszyć przez okres całego dodatku, podobnie, jak artefakty w Legionie. Cały system przypomina nieco mieszankę pozostałości po artefaktach, Netherlight Crucible oraz niewprowadzonego nigdy trybu Path of the Titans z Cataclysmu.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz