Mists of Pandaria: Konwersja walut przed i po wyjściu dodatku
Cytat z: Blizzard (źródło)
Konwersja walut związana z premierą Mists of Pandaria zostanie przeprowadzona w trzech etapach. Oto nasz obecny plan:
W momencie wprowadzenia patcha 5.0.4 w dniu 29 sierpnia
- Valor points zostaną przekonwertowane w Justice points, a Conquest points zostaną przekonwertowane w Honor points.
- Ani Justice ani Honor nie będą mieć w tym momencie narzuconego twardego limitu.
- Obecny sezon Aren dobiegnie końca.
- Gracze nie będą już mogli zdobywać Valor i Conquest points (bossowie będą nagradzać Justice points, Areny będą zamknięte).
- Przedmioty dotychczas dostępne za Valor/Conquest points będą do kupienia za Justice/Honor.
W momencie premiery Mists of Pandaria 25 września
- Valor points mogą być ponownie zdobywane.
- Postaci mogą zdobyć maksymalnie 1000 Valor points na tydzień i mieć zgromadzone łącznie 3000 Valor points.
- Codzienne zadania (daily quests), losowe scenariusze, losowe lochy heroiczne i wszystkie poziomy trudności rajdów nagradzać będą Valor points.
- Valor points mogą być wykorzystane do nabycia ekwipunku z ilvl 489 w Mists of Pandaria.
- Ekwipunek ten będzie sprzedawany przez frakcje The Klaxxi, Golden Lotus, Shado-Pan i August Celestials.
- Do nabycia ekwipunku wymagana będzie reputacja na poziomie "revered".
- Conquest points mogą być ponownie zdobywane.
- Limit Conquest points wynosi 4000.
- Areny i Battlegroundy nagradzać będą Conquest points.
- Conquest points mogą być wykorzystane do nabycia ekwipunku z ilvl 483 od pandareńskich mistrzów bitwy na Great Wall.
W momencie wprowadzenia patcha 5.1 do Mists of Pandaria
- Obecnie planujemy wprowadzić zmiany w systemie Valor opisane w blogu Ghostcrawlera wraz z patchem 5.1, co pozwoli wam na polepszanie posiadanego ekwipunku z wykorzystaniem Valor points. Więcej informacji na ten temat podamy po premierze Mists of Pandaria, gdy będziemy zbliżać się do wydania patcha 5.1.
Mists of Pandaria: Przegląd klas - Shaman
W Mists of Pandaria czeka nas wielka przebudowa klas i specjalizacji. Niektóre zmiany są czysto kosmetyczne, inne można porównać do małego trzęsienia ziemi. Z niektórymi umiejętnościami przyjdzie nam się pożegnać, na ich miejscu pojawią się inne, zupełnie nowe. Jak już również wiecie, zmienia się zupełnie drzewko talentów.
Po zaprezentowaniu Wam ogólnych zmian w Mists of Pandaria, pora przyjrzeć się szczegółom.
Przypominamy, iż gra jest w fazie beta i zmiany nie są ostateczne – wystarczy wspomnieć różnice między wiadomościami z BlizzConu, a ostatnim buildem bety.
Dziś: jak zmienia się Shaman.
Najważniejsze zmiany:
Nowe umiejętności:
Umiejętności uzyskane dzięki symbiosis druida:
Glify major:
Glify Minor:
Talenty:
Poziom 15
Poziom 30
Poziom 45
Poziom 60
Poziom 75
Poziom 90
Beta wciąż się zmienia i Mists of Pandaria może nas jeszcze zaskoczyć w wielu aspektach. Jednak to, co oferuje nam do tej pory Blizzard, zapowiada się niezwykle interesująco.
Po zaprezentowaniu Wam ogólnych zmian w Mists of Pandaria, pora przyjrzeć się szczegółom.
Przypominamy, iż gra jest w fazie beta i zmiany nie są ostateczne – wystarczy wspomnieć różnice między wiadomościami z BlizzConu, a ostatnim buildem bety.
Dziś: jak zmienia się Shaman.
Najważniejsze zmiany:
- Chain Heal, Healing Wave i Greater Healing Wave są od teraz dotępne tylko dla specjalizacji Restoration.
- Water Shield oraz Lightning Shield nie posiadają już ładunków , które są usuwane poprzez ataki przeciwników. Zamiast tego, efekty mogą być aktywowane, lub są pasywnie aktywowane co pewien czas, a sama tarcza ma określony okres trwania.
- Ghost Wolf od teraz jest czarem natychmiastowym, nie niweluje już efektów wpływających na prędkość poruszania się.
- Cleanse Spirit usuwa wszystkie efekty Curse, zamiast tylko jednego, ale ma 8 sekund czasu odnowienia.
Nowe umiejętności:
- Burning Wrath – Pasywny – poziom 40 – ognista energia żywiołów emanuje od shamana, wzmacniając wszystkich pobliskich członków grupy i rajdu, i zwiększając ich spell power o 10%.
- Capacitor Totem – poziom 63 – Natychmiastowy – 45 sekund czasu odnowienia – Przyzywa w pobliżu totem Powietrza, posiadający 5 punktów życia, który zbiera energię elektryczną z otaczającego go powietrza, i następnie po 5 sekundach eksploduje, ogłuszając wszystkich przeciwników w promieniu 8 jardów na 5 sekund.
- Stormlash Totem – poziom 78 – Natychmiastowy – 5 minut czasu odnowienia – Przywołuje w pobliżu totem Powietrza, posiadający 5 punktów życia, wzmacniający sprzymierzeńców w promieniu 30 jardów błyskawicami. Podczas wzmocnienia, czary i ataki sprzymierzeńców wyzwalają wybuchy elektryczności zadające dodatkowe obrażenia od Natury ich celom. Trwa 10 sekund.
- Grace of Air – Pasywny – poziom 80 – Wzmacniające podmuchy powietrza otaczają shamana, zapewniając pobliskim członkom drużyny i rajdu 3000 mastery.
- Ascendance– poziom 87 – Natychmiastowy – 3 minuty odnowienia – Shaman poddaje swoją fizyczną formę żywiołom, przemieniając się w istotę czystej energii żywiołów na 15 sekund:
- Elemental: będąc w formie Flame Ascendant, Lava Burst nie ma czasu odnowienia i Chain Lightning jest wzmocnione, przemieniając się w Lava Beam.
- Enhacement: będąc w formie Air Ascendant, automatyczne ataki i Stormstrike zadają czyste obrażenia od Natury i mają zasięg 30 jardów.
- Restoration: będąc w formie Water Ascendant, całe dokonywane leczenie jest duplikowane i dystrybuowane równomiernie pomiędzy pobliskich sprzymierzeńców.
Umiejętności uzyskane dzięki symbiosis druida:
- Elemental / Enhancement:
- Solar Beam – Natychmiastowy – 60 sekund czasu odnowienia – Przyzywasz promień światła słonecznego na miejsce nieprzyjacielskiego celu, przerywając rzucane przez cel zaklęcia i uciszając wszystkich przeciwników pod promieniem podczas gdy jest ona aktywny. Solar Beam działa przez 10 sekund.
- Restoration:
- Prowl – Natychmiastowy – 10 sekund czasu odnowienia – Pozwala Shamanowi przyczaić się w pobliżu w formie Ghost Wolf, jednak redukuje prędkość poruszania się o 30%. Trwa dopóki nie zostanie anulowane. Użycie tej umiejętności aktywuje Ghost Wolf Form.
Glify major:
- Glyph of Capacitor Totem - Redukuje czas ładowania twojego Capacitor Totem o 2 sekundy.
- Glyph of Chain Lightning - Twoje Chain Lightning trafia teraz 2 dodatkowe cele, jednak zadaje o 10% mniej wstępnych obrażeń.
- Glyph of Chaining – Zwiększa o 100% dystans, na jaki może wykonać skok twój Chain Heal, jednak wydłuża czas odnowienia czaru do 4 sekund.
- Glyph of Cleansing Waters – Kiedy uchylasz szkodliwy efekt Magic lub Curse ze sprzymierzeńca, leczysz również cel o 4% swojego maksymalnego zdrowia.
- Glyph of Feral Spirit – Zwiększa leczenie dokonywane przez Spirit Hunt twojego Feral Spirit o 40%.
- Glyph of Fire Elemental Totem – Redukuje czas odnowienia i czas trwania twojego Fire Elemental Totem o 40%.
- Glyph of Fire Nova – Zwiększa promień twojego Fire Nova o 5 jardów.
- Glyph of Flame Shock – Wydłuża czas trwania twojego Flame Shock o 25%, jednak redukuje wstępnie zadawane obrażenia od 25%.
- Glyph of Frost Shock – Wydłuża czas trwania twojego Frost Shock o 2 sekundy.
- Glyph of Ghost Wolf – Gdy znajdujesz się w formie Ghost Wolf, zmniejsza się wpływ efektów redukujących prędkość poruszania się.
- Glyph of Grounding Totem – Zamiast absorbować zaklęcie, twój Grounding Totem odbija następny szkodliwy czar z powrotem do tego, kto go rzucał, jednak czas odnowienia twojego Grounding Totem zwiększa się o 35 sekund.
- Glyph of Healing Storm – Każde nałożenie Maelstorm Weapon zwiększa również dokonywane przez ciebie leczenie o 20%.
- Glyph of Healing Stream Totem – Kiedy twój Healing Stream Totem leczy sprzymierzeńca, redukuje on także otrzymywane przez niego obrażenia Fire, Frost i Nature o 10% na 6 sekund.
- Glyph of Healing Wave – Twoje Healing Wave leczy również ciebie o 20% wartości efektu, kiedy leczysz kogoś innego.
- Glyph of Hex – Redukuje czas odnowienia twojego czaru Hex o 10 sekund.
- Glyph of Purge – Twoje Purge uchyla 1 dodatkowy efekt Magic.
- Glyph of Riptide – Usuwa czas odnowienia z Riptide, redukując jednak wstępne, bezpośrednie leczenie o 90%.
- Glyph of Shamanistic Rage – Aktywacja twojej umiejętności Shamanistic Rage oczyszcza cię również ze wszystkich szkodliwych efektów Magic, które mogą zostać uchylone.
- Glyph of Spirit Walk – Redukuje czas odnowienia twojej umiejętności Spirit Walk o 25%.
- Glyph of Spiritwalkers Grace – Wydłuża czas trwania twojego Spiritwalkers Grace o 5 sekund.
- Glyph of Telluric Currents:
- Elemental / Restration – Sprawia, że twoje Lightning Bolt odnawiają 2% twojej many gdy trafią przeciwnika.
- Enhancement – Sprawia, że twoje Lightning Bolt odnawiają 10% twojej many gdy trafią przeciwnika.
- Glyph of Thunder – Redukuje odnowienie Thunderstorm o 10 sekund.
- Glyph of Totemic Recall – Sprawia, że twoja umiejętność Totemic Recall zwraca teraz pełny koszt w manie jakiegokolwiek odwołanego totemu.
- Glyph of Totemic Vigor – Zwiększa ilość punktów życia twoich totemów o 5% twojego maksymalnego zdrowia.
- Glyph of Unleashed Lightning – Rzucenie twojego Lightning Bolt zajmuje 5% więcej czasu, ale może być rzucany w czasie ruchu.
- Glyph of Unstable Earth – Sprawia, że twój czar Earthquake redukuje również prędkość poruszania się celów znajdujących się pod jego wpływem o 40%, przez 3 sekundy.
- Glyph of Water Shield – Zwiększa ilość many generowanej reaktywnie przez twoje Water Shield kiedy jesteś atakowany o 50%, jednak redukuje pasywną regenerację many o 15%.
- Glyph of Wind Shear – Wydłuża czas trwania blokady szkoły magii powodowanej przez Wind Shear o 1 sekundę, jednak zwiększa również czas odnowienia o 3 sekundy.
Glify Minor:
- Glyph of Astral Recall – Redukuje czas odnowienia twojego Astral Recall o 5 minut.
- Glyph of Deluge – Twój Chain Heal ma teraz wodnisty wygląd.
- Glyph of Far Sight – Twój czar Far Sight może być używany również we wnętrzach budynków.
- Glyph of Lava Lash – Twoja umiejętność Lava Lash nie roznosi już Flame Shock na pobliskie cele.
- Glyph of the Lakestrider – Automatycznie otrzymujesz Water Walking, kiedy znajdujesz się w formie Ghost Wolf.
- Glyph of the Spectral Wolf – Zmienia wygląd twojej przemiany w Ghost Wolf sprawiając, że przedstawia dużego spektralnego wilka.
- Glyph of Thunderstorm – Usuwa efekt odrzucenia z twojego czaru Thunderstorm.
- Glyph of Totemic Encirclement – Kiedy rzucasz czar totemu, ustawiasz również totemy bez mocy dla wszystkich pozostałych żywiołów, które nie są aktualnie aktywne. Totemy te mają 5 punktów życia i nie wytwarzają żadnych efektów.
Talenty:
Poziom 15
- Nature’s Guardian - Jeśli zadający ci obrażenia atak poskutkuje sprowadzeniem poziomu twojego życia poniżej 30%, twoje maksymalne życie jest zwiększane o 25% na 10 sekund, a poziom stwarzanego prze ciebie zagrożenia (threat) zostaje obniżony. Efekt ten nie może wystąpić częściej niż raz na 30 sekund.
- Stone Bulwark Totem – Natychmiastowy – 1 minuta czasu odnowienia – Przywołuje w pobliżu totem Ziemi posiadający 5 punktów życia, na 30 sekund, który daje przywołującemu tarczę absorbującą X obrażeń, przez 10 sekund, i do Y dodatkowych obrażeń co każde 5 sekund, które potem nastąpi.
- Astral Shift – Natychmiastowy – 2 minuty czasu odnowienia – Poszukujesz schronienia częściowo przechodząc w plan astralny, co redukuje otrzymywane obrażenia o 40% przez 6 sekund.
Poziom 30
- Frozen Power – Twój Frost Shock od teraz dodatkowo unieruchamia przeciwnika w lodzie na 5 sekund.
- Earth Grab Totem – Natychmiastowy – 30 sekund czasu odnowienia – Przywołuje w pobliżu totem Ziemi posiadający 100 punktów życia, na 20 sekund. Totem pulsuje co każde 5 sekund powodując unieruchomienie na 5 sekund przeciwników za pomocą korzeni w obrębie 10 jardów. Przeciwnicy, którzy już raz zaplątali się w korzenie, zostają spowolnieni o 50%. Zastępuje Earthbind Totem.
- Windwalk Totem – Natychmiastowy – 1 minuta czasu odnowienia – Przywołuje w pobliżu totem Powietrza posiadający 5 punktów życia, na 6 sekund, zapewniając wszystkim członkom rajdu w promieniu 30 jardów niewrażliwość na efekty wpływające na ruch.
Poziom 45
- Call of the Elements – Natychmiastowy – 3 minuty czasu odnowienia – Po aktywacji, natychmiast kończy czas odnowienia wszystkich totemów posiadających bazowy czas odnowienia krótszy niż 3 minuty.
- Totemic Restoration – Jeśli totem zostanie podmieniony lub zniszczony przed zakończeniem normalnego czasu jego trwania, czas odnowienia zostaje zredukowany proporcjonalnie do utraconego czasu trwania, aż do 50% pełnego czasu odnowienia.
- Totemic Projection – Natychmiastowe – 10 sekund czasu odnowienia – Przemieszcza aktywne totemy we wskazane miejsce.
Poziom 60
- Elemental Mastery – Natychmiastowe – 2 minuty czasu odnowienia – Przywołujesz siły żywiołów wzmacniające cię, zwiększając o 30% haste na 20 sekund.
- Ancestral Swiftness – Natychmiastowe – 1 minuta czasu odnowienia – Twój następny czar Natury z bazowym czasem rzucania poniżej 10 sekund staje się czarem natychmiastowym. Dodatkowo wybranie tego talentu pasywnie zwiększa spell oraz melee haste o 5%.
- Echo of the Elements – Kiedy jedno z twoich zaklęć zadaje bezpośrednie obrażenia lub leczenie, masz szansę na otrzymanie Echo of the Elements, duplikującego efekt czaru.
Poziom 75
- Healing Tide Totem – Natychmiastowy – 3 minuty czasu odnowienia – Przywołuje totem Wody posiadający 10% życia przywołującego, na 10 sekund. Healing Tide Totem pulsuje co każde 2 sekundy, lecząc pięciu najbardziej zranionych członków rajdu lub drużyny w promieniu 40 jardów, za X punktów życia.
- Ancestral Guidance – Natychmiastowy – 2 minuty czasu odnowienia – Kiedy zadasz bezpośrednie obrażenia lub leczenie w ciągu następnych 10 sekund, 40% tej wartości jest kopiowane jako leczenie na trzech najbardziej zranionych członków drużyny lub raidu znajdujących się w pobliżu.
- Conductivity – Kiedy rzucasz Healing Wave, Greater Healing Wave lub Healing Surge na cel znajdujący się w obszarze działania twojego Healing Rain, sprzymierzeńcy znajdujący się w tym obszarze współdzielą leczenie równoważne do 20% wartości wstępnie dokonanego leczenia. Jeśli twój Lightning Bolt, Chain Lightning, Earth Shock lub Stormstrike zada obrażenia przeciwnikowi stojącemu w obszarze działania twojego Healing Rain, sprzymierzeńcy znajdujący się w tym obszarze współdzielą leczenie równoważne do 50% wartości zadanych obrażeń.
Poziom 90
- Unleashed Fury – Nakładane na broń moce żywiołów są wzmocnione, zapewniając dodatkowe efekty, gdy zostaną aktywowane poprzez Unleash Weapon.
- Flametongue Weapon – Zwiększa obrażenia otrzymywane przez wrogi cel z twojej umiejętności Lightning Bolt o 30% na 10 sekund.
- Windfury Weapon – Przez 8 sekund twoje automatyczne ataki melee mogą wywołać Static Shock.
- Earthliving Weapon – Jeszcze bardziej zwiększa efektywność twojego następnego czaru leczącego pojedynczy sprzymierzony cel o 50%.
- Frostband Weapon – Wysysasz ciepło z wrogiego celu, otrzymując 50% bonus do prędkości poruszania się na 4 sekundy.
- Rockbiter Weapon – Obrażenia otrzymywane od wrogiego celu są zmniejszone o 40% na 5 sekund.
- Primal Elementalist – Twoje totemy Fire i Earth Elemental czerpią potężną pierwotną energię prosto z planów żywiołów. Słudzy ci są 50% silniejsi od normalnych żywiołaków, zachowują się jak zwierzęta pod twoją bezpośrednią kontrolą i otrzymują dodatkowe umiejętności.
- Primal Fire Elemental
- Fire Blast – Natychmiastowe – 6 sekund czasu odnowienia – Zadaje obrażenia od ognia przeciwnikowi.
- Fire Nova – 2 sekundy czasu rzucania – 10 sekund czasu odnowienia – Zadaje obrażenia od ognia pobliskim przeciwnikom.
- Immolate – 2 sekundy czasu rzucania – 10 sekund czasu odnowienia – Pali przeciwnika, zadając następnie dodatkowe obrażenia od ognia co 3 sekundy przez 21 sekund.
- Empower – Natychmiastowe – Tunelowane (Channeled) – 10 sekund czasu odnowienia – Wzmacnia twórcę żywiołaka ognistą energią, zwiększając wszystkie zadawane obrażenia o 5% i dokonywane leczenie o 10%, podczas gdy tunelowanie trwa.
- Primal Earth Elemental
- Angered Earth – Natychmiastowy – 5 sekund czasu odnowienia – Prowokuje (taunt) i powoduje dodatkowe wysokie zagrożenie (threat) dla wszystkich przeciwników w promieniu 15 jardów.
- Pulverize – Natychmiastowy – 40 sekund czasu odnowienia – Miażdży przeciwnika kamienną pięścią, zadając 150% obrażeń normalnego ataku, dodatkowo ogłuszając cel na 4 sekundy.
- Harden Skin – Natychmiastowy – 60 sekund czasu odnowienia – Skóra rzucającego twardnieje w czysty granit, redukując wszelkie otrzymywane obrażenia o 40% przez 10 sekund.
- Reinforce – Natychmiastowy – Tunelowane – 10 sekund czasu odnowienia – Otacza twórcę żywiołaka ziemistą tarczą, redukując wszelkie otrzymywane obrażenia o 20% i zwiększając dokonywane leczenie o 10%, podczas trwania tunelowania.
- Primal Fire Elemental
- Elemental Blast – 2 sekundy czasu rzucania - 12 sekund czasu odnowienia – Zbiera i przekazuje czystą energię żywiołów na przeciwnika, zadając X obrażeń od żywiołów i zwiększając Critical Strike, Haste lub Mastery rzucającego o 3000 na 8 sekund.
Beta wciąż się zmienia i Mists of Pandaria może nas jeszcze zaskoczyć w wielu aspektach. Jednak to, co oferuje nam do tej pory Blizzard, zapowiada się niezwykle interesująco.