Hearthstone: Pełna polska wersja językowa oficjalnie potwierdzona!
Tajgeer, | Komentarze : 7
Wszelkie znaki na niebie i ziemi od dawna na to wskazywały, lecz teraz możemy to oficjalnie potwierdzić. Oczekiwana zapewne przez wszystkich fanów gra Hearthstone: Heroes of Warcraft doczeka się w pełni zlokalizowanej, polskiej wersji językowej! Po raz pierwszy od czasów lokalizacji WarCrafta III i dodatku The Frozen Throne z 2003 roku, gra z uniwersum WarCrafta zostanie wydana w naszym języku.
Rozpoczęcie zamkniętych beta-testów Hearthstone: Heroes of Warcraft jest coraz bliżej. Czas więc odsłonić wszystkie karty i podać ostateczną listę języków, w jakich gra będzie dostępna.
W Europie w naszą karciankę będzie można zagrać w następujących językach: angielski, francuski, niemiecki, rosyjski, hiszpański, włoski, polski oraz portugalski (odmiana brazylijska). Przygotowanie lokalizacji na każdy z tych języków sprawiło nam wiele frajdy, więc mamy nadzieję, że jakość tłumaczenia przypadnie wam do gustu i także wy będziecie się dobrze bawić! Gwoli ścisłości, przełożyliśmy wszystkie nazwy i opisy kart, efekty dźwiękowe i kwestie mówione.
Poniżej zamieszczamy dwie próbki tłumaczenia - nagranie jednej z kwestii mówionych i zlokalizowaną wersję jednej z kart - które powinny dać wam namiastkę tego, czego możecie się spodziewać w Hearthstone. Mamy nadzieję, że się wam one spodobają i nie będziecie chcieli na nas nasłać Illidana!
Polska wersja Hearthstone nadchodzi! CZY JESTEŚCIE GOTOWI?!
Jeżeli jeszcze nie zapisaliście się do beta-testów Hearthstone, nie narażajcie się Wyżerowi i zgłoście chęć udziału w europejskiej becie tutaj.
Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
Rozpoczęcie zamkniętych beta-testów Hearthstone: Heroes of Warcraft jest coraz bliżej. Czas więc odsłonić wszystkie karty i podać ostateczną listę języków, w jakich gra będzie dostępna.
W Europie w naszą karciankę będzie można zagrać w następujących językach: angielski, francuski, niemiecki, rosyjski, hiszpański, włoski, polski oraz portugalski (odmiana brazylijska). Przygotowanie lokalizacji na każdy z tych języków sprawiło nam wiele frajdy, więc mamy nadzieję, że jakość tłumaczenia przypadnie wam do gustu i także wy będziecie się dobrze bawić! Gwoli ścisłości, przełożyliśmy wszystkie nazwy i opisy kart, efekty dźwiękowe i kwestie mówione.
Poniżej zamieszczamy dwie próbki tłumaczenia - nagranie jednej z kwestii mówionych i zlokalizowaną wersję jednej z kart - które powinny dać wam namiastkę tego, czego możecie się spodziewać w Hearthstone. Mamy nadzieję, że się wam one spodobają i nie będziecie chcieli na nas nasłać Illidana!
Polska wersja Hearthstone nadchodzi! CZY JESTEŚCIE GOTOWI?!
Jeżeli jeszcze nie zapisaliście się do beta-testów Hearthstone, nie narażajcie się Wyżerowi i zgłoście chęć udziału w europejskiej becie tutaj.
Brzemiona Shaohao - Część IV: Gniew - Dlaczego walczysz?
Kumbol, | Komentarze : 1
Cesarz Shaohao, wyzbywszy się zwątpienia, rozpaczy i strachu postanowił wreszcie stworzyć armię, która obroni Pandarię przed inwazją Płonącego Legionu. Oglądajcie przedostatnią część miniserii "Brzemiona Shaohao", z polskimi napisami ma się rozumieć.
Kliknij ikonkę , aby włączyć napisy.
Przegapiłeś poprzednie części? Spokojna głowa - mamy wygodną, aktualizowaną na bieżąco playlistę z wszystkimi epizodami.
Cytat z: Blizzard (źródło)
Odrzuciwszy zwątpienie, rozpacz oraz strach, Cesarz Shaohao postanowił zebrać armię. Biały Tygrys zauważył u niego gniew i zaoferował wyzwanie. Czy cesarz powstrzyma swoją furię? Obejrzyj „Brzemiona Shaohao -- Część IV: Gniew" i sprawdź sam!
Kliknij ikonkę , aby włączyć napisy.
Przegapiłeś poprzednie części? Spokojna głowa - mamy wygodną, aktualizowaną na bieżąco playlistę z wszystkimi epizodami.
Brzemiona Shaohao - Część III: Strach - bo mantydzi straszni są
Kumbol, | Komentarze : 3
W kolejnej części Brzemion Shaohao cesarz zawędrował na przerażające tereny opanowane przez mantydów. Czy pokona własne lęki i ocali Małpiego Króla?
Kliknij ikonkę , aby włączyć napisy.
Przegapiłeś poprzednie części? Spokojna głowa - mamy wygodną, aktualizowaną na bieżąco playlistę z wszystkimi epizodami.
Cytat z: Blizzard (źródło)
Cesarz Shaohao znalazł się na ziemiach mantydów, śmiertelnych wrogów pandarenów. Kierując się radą Czarnego Wołu podążył tam, gdzie niosły go nogi. To był koszmar. Czy Shaohao pokona Strach? Obejrzyj "Brzemiona Shaohao -- Część III: Strach" i przekonaj się sam.
Kliknij ikonkę , aby włączyć napisy.
Przegapiłeś poprzednie części? Spokojna głowa - mamy wygodną, aktualizowaną na bieżąco playlistę z wszystkimi epizodami.
Talenty rodem z Polski na BlizzConie? Czemu nie!
Caritas, | Komentarze : 11Blizzcon 2013 zbliża się sporymi krokami. Czy czeka nas zapowiedź nowego dodatku? Nowa klasa? Rewolucyjne zmiany? Na odpowiedzi na te i wiele innych pytań musimy jeszcze niestety trochę poczekać.
Ale nie samymi super - duper niesamowitymi wiadomościami BlizzCon żyje. Ci z Was, którzy co roku pilnie śledzą co się dzieje na poszczególnych scenach wiedzą, że integralną częścią tego wydarzenia jest pokaz tego, co do zaprezentowania mają członkowie społeczności. Do tej pory mieliśmy konkurs na najlepszy kostium. Niektóre z prezentowanych przebrań były... ciężkie w odbiorze (opinia czysto subiektywna), inne stanowiły małe dzieła sztuki i były dowodem na długie godziny pracy ich autorów.
Był też konkurs na najlepsze grafiki i rysunki oraz na najlepszy film. Wszystkie te konkursy będą częścią również i tegorocznego BlizzConu, jednak Blizzard postanowił rozszerzyć ofertę dla fanów. Uznając fakt, iż członkowie społeczności są diabelsko uzdolnieni, Blizz dorzucił nową konkurencję - konkurs talentów.
Na czym polega? Jak powiedzieli sami Niebiescy:
Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
Wiemy, że posiadacie umiejętności, o jakich nam się nie śniło, więc nas zaskoczcie! Z niecierpliwością czekamy, aż będziemy mogli zobaczyć was w akcji.
- Dramat! Odtwórzcie scenkę lub monolog z gry Blizzarda.
- Komedia! Rozśmieszcie nas inspirowanym grami Blizzarda skeczem lub komediowym występem „na stojaka”.
- Muzyka! Wykonajcie instrumentalną lub wokalną przeróbkę utworu z gier Blizzarda lub stwórzcie i przedstawcie własną kompozycję.
- Taniec! Wymyślcie własny układ taneczny do muzyki z gier Blizzarda lub własnego utworu na podstawie motywu muzycznego z gier Blizzarda.
Wszystko pięknie ładnie, ale pewnie zastanawiacie się czemu wspominam o tym konkursie. Otóż jak się okazuje, mamy tam przynajmniej jedną kandydaturę z Polski. Do redakcji WoWCenter.pl dotarł filmik będący równocześnie zgłoszeniem do konkursu talentów na tegoroczny BlizzCon.
Ekipa odpowiedzialna za to zgłoszenie składa się z kilku osób, które ciężko pracowały nad powstaniem filmu. Pandarię niezwykle zgrabnie udawały nasze rodzime Tatry, a prace nad całym klipem trwały około 10 dni. Ścieżkę dźwiękowa rozpozna chyba każdy, natomiast tekst utworu to autorskie dzieło głównych bohaterów i twórców - Aleksandry Wysockiej i Marka Walczyka. W klipie zobaczycie postacie z różnych światów Blizzarda. Stroje powstały od zera, a za genialny moim skromnym zdaniem makijaż odpowiadała Agnieszka Wysocka, która, jak warto zaznaczyć, za swoją wizję pandarenki uzyskała pierwszą nagrodę w Mistrzostwach Charakteryzacji w czerwcu tego roku.
Aby nie pominąć nikogo z twórców:
Obsada:
- Chen Stormstout - Marek Walczyk
- Pandaren Priest Mei - Aleksandra Wysocka
- Demon Hunter - Jagoda Adamiec
Ekipa:
- Reżyseria/Kamera/Edytowanie/Efekty specjalne - Marek Walczyk
- Kamera/Choreografia Walk/Efekty specjalne - Alan Padziński
- Słowa/Wokal - Aleksandra Wysocka/Marek Walczyk
- Make-up - Agnieszka Wysocka
- Kostiumy - Olga Maksymiszyn/Aleksandra Wysocka/Agnieszka Wysocka/Jagoda Adamiec/Alan Padziński/Marek Walczyk
- Muzyka - "The Wandering Isle", World of Warcraft: Mists of Pandaria Soundtrack
Tak przedstawia się dzieło wyżej wymienionych osób w całości:
Jak zawsze kibicujemy wszelkim polskim akcentom w uniwersum Blizzarda. Twórcom filmu należą się brawa za ciężka pracę, życzymy powodzenia!
Hearthstone: Beta już niedaleko, będzie też otwarta - raport o stanie prac [Aktualizacja]
Kumbol, | Komentarze : 11
Aktualizacja: Artykuł na oficjalnych stronach Battle.net został zmieniony - Smerda Mekanownik stracił swoje polskie imię i teraz zowie się Gelbinem Mekanownikiem.
Blizzard opublikował wieczorem raport o aktualnym stanie Hearthstone: Heroes of Warcraft. Dowiadujemy się z niego, że w kliencie bety jest już wszystko, co planowano udostępnić w czasie testów. Przed ich startem deweloperzy muszą jednak dopracować jeszcze warstwę techniczną i infrastrukturalną, która pozwoli na grę dużo większej liczbie osób, niż tylko wąskiej grupie pracowników Zamieci.
Ponadto ujawniono, że w późniejszej fazie testów beta zostanie otwarta dla wszystkich zainteresowanych. Jak to już wcześniej zapowiadano, testy nie ruszą we wszystkich regionach jednocześnie. Blizzard rozpocznie od Ameryki Północnej, region Europy i pozostałe części świata dostaną dostęp do bety nieco później. Na osłodę dostaniemy jednak zlokalizowane klienty gry, więc szansa, że pogramy w Hearthstone'a po polsku już w czasie bety wzrosła jeszcze bardziej.
A propos polskiej wersji, artykuł przyniósł przy okazji kolejny, dość kreatywny przekład jednego z niewysokich liderów Przymierza. Panie i panowie, przywódca gnomów Gelbin Mekkatorque to po polskuSmerda Gelbin Mekanownik.
Ostatnim wartym odnotowania faktem jest potwierdzenie możliwości rozgrywki między-platformowej. Posiadacze tabletów iPad (a w przyszłości pewnie też tych z Androidem) będą mogli grać poprzez Battle.net z pecetowcami.
Wielu z was raz za razem pyta nas o postępy w pracach nad wersją beta Hearthstone – i słusznie! Już od kilku miesięcy publikujemy artykuły prezentujące nowe karty i funkcje, ale dotychczas nie napisaliśmy za wiele o tym, jak wszystkie te zmiany wpływają na całokształt projektu oraz – co najważniejsze – na plany udostępnienia gry szerokiej publiczności.
Na wstępie chcielibyśmy was poinformować, że w zeszłym tygodniu zakończyliśmy implementację wszystkich funkcji, które znajdą się w wersji beta. Oto, co między innymi udało nam się osiągnąć:
Wprawdzie jesteśmy szczęśliwi, że udało nam się zakończyć prace nad wieloma funkcjami, ale nie oznacza to bynajmniej, że wszystko jest już dopięte na ostatni guzik. Skupiamy się teraz na poprawianiu błędów i ulepszaniu infrastruktury, tak abyśmy mogli obsługiwać większą liczbę graczy. Jesteśmy na dobrej drodze i choć nie uda nam się wyeliminować wszystkich niedociągnięć przed wejściem w fazę beta, to chcemy przynajmniej zlikwidować te błędy, które nieustannie uprzykrzałyby rozgrywkę.
Oznacza to ni mniej, ni więcej, że start beta-testów jest coraz bliżej – może nie nastąpi to za kilka dni, ale też na pewno nie za kilka miesięcy. Gdy zapowiedzieliśmy Hearthstone, zobowiązaliśmy się, że rozpoczną się one przed końcem lata i cały zespół pracuje na pełnych obrotach, aby dotrzymać tego terminu. Czasami odbywa się to kosztem zebrań - odwołanych, aby naprawić jakiś dziwaczny błąd; najczęściej jednak siedzimy w biurze do późna, aby dopracować różne elementy gry. Pracujemy w pocie czoła, a sił dodaje nam myśl o wejściu w fazę beta-testów. Tak jak wy już nie możemy się doczekać, aż się ona rozpocznie. Żeby nie być gołosłownym - oto kilka konkretnych danych za zeszły tydzień, obliczonych przy pomocy niezawodnych metod naukowych:
Jako że dotychczas wspominaliśmy głównie o beta-testach w Ameryce Północnej, chcielibyśmy zapewnić graczy w Europie, a także w Korei oraz na Tajwanie, że wasze opinie i sugestie są dla nas niezwykle istotne! Planujemy przeprowadzić oddzielną fazę beta-testów w waszych regionach i wykorzystamy w niej w pełni zlokalizowane wersje gry. Etap ten rozpocznie się możliwie jak najszybciej po starcie beta-testów w Ameryce Północnej i już nie możemy się doczekać, aż przekażecie nam swoje pierwsze uwagi na temat rozgrywki! Nawiasem mówiąc, wciąż możecie zapisać się do beta-testów na platformie Battle.net, jeżeli jeszcze tego nie zrobiliście.
Przy jednej z poprzednich okazji wspomnieliśmy, że podczas trwania beta-testów będziecie mogli używać prawdziwych pieniędzy, aby kupować pakiety kart i płacić za wpisowe na Arenę. Warto podkreślić, że w becie zapewne nie wszystko będzie działać tak jak należy. W związku z tym gracze, którzy pomogą nam w testowaniu sklepu w grze i podczas trwania testów dokonają zakupu z wykorzystaniem prawdziwych pieniędzy, otrzymają od nas w ramach podziękowania drobny prezent. Z przyjemnością informujemy, że jest nim złota wersja karty „Smerda Mekanownik”. Kartę tę będzie można zdobyć w dowolnym momencie za zakup pakietów kart lub opłacenie wpisowego na Arenę w trakcie zamkniętych i otwartych testów – nie zdobędziecie jej w żaden inny sposób. Po zakończeniu testów zwykły Mekanownik będzie dostępny w systemie rzemiosła – o ile oczywiście zgromadzicie wystarczającą ilość tajemnego pyłu...
Ostatnia uwaga dotycząca beta-testów: na początku zaproszeń będzie względnie niewiele, ale z czasem planujemy udostępniać grę coraz większej liczbie osób. Jeżeli nie dostaniecie się do testów na początku, nie martwcie się – będziemy często zapraszać nowych graczy. Mało tego – zamierzamy dać możliwość wypróbowania Hearthstone wszystkim zainteresowanym podczas otwartej bety, która wystartuje na późniejszym etapie testów. Wystarczy, że stworzycie konto Battle.net i pobierzecie klienta gry! Żadne zaproszenie nie będzie konieczne!
Chociaż naszym priorytetem jest opracowanie wersji beta dla systemów operacyjnych Windows i Mac, to nie zapominamy też o iPadach. Nie tak dawno udało nam się zakończyć ważny etap prac nad wersją na tablety firmy Apple i rozpoczęliśmy gruntowne testy rozgrywki na różnych platformami sprzętowych naraz. Jeden z członków naszego zespołu odpalił aplikację Hearthstone na iPadzie, zauważył, że jego znajomy grający na pececie jest dostępny w serwisie Battle.net, zagadał z nim, po czym wyzwał go na pojedynek, który okazał się wyjątkowo zażarty. Przekażcie potomnym, że ze starcia platform zwycięsko wyszedł iPad.
W miarę jak zbliżamy się do rozpoczęcia beta-testów, chcielibyśmy raz jeszcze podkreślić, że Hearthstone narodził się jako próba alternatywnego podejścia do tworzenia gier w Blizzardzie. Wprawdzie nasza karcianka znacznie się rozrosła odkąd zaczęliśmy nad nią pracować, ale nadal zależy nam na testowaniu nowych pomysłów przed premierą. Aktywnie współpracujemy z zespołem ds. społeczności przy tworzeniu różnego rodzaju artykułów, wiadomości i innych materiałów, którymi chcielibyśmy się z wami podzielić. Możliwe, że niektóre z nich zawierają informacje, jakich szukacie. Jeśli tak, to wspaniale – dajcie nam o tym znać! Inne natomiast mogą nie trafiać w wasze gusta lub nie wzbudzają waszego zainteresowania – także w tym przypadku wyraźcie swoją opinię na ten temat! Wasz wkład na ostatnim etapie prac nad Hearthstone z pewnością będzie znaczący, a jako że po drodze prawdopodobnie zdarzy nam się parę potknięć, nie wahajcie się podzielić z nami swoimi przemyśleniami, tak abyśmy razem uczynili z Hearthstone wspaniałą grę!
Słuchamy was!
Blizzard opublikował wieczorem raport o aktualnym stanie Hearthstone: Heroes of Warcraft. Dowiadujemy się z niego, że w kliencie bety jest już wszystko, co planowano udostępnić w czasie testów. Przed ich startem deweloperzy muszą jednak dopracować jeszcze warstwę techniczną i infrastrukturalną, która pozwoli na grę dużo większej liczbie osób, niż tylko wąskiej grupie pracowników Zamieci.
Ponadto ujawniono, że w późniejszej fazie testów beta zostanie otwarta dla wszystkich zainteresowanych. Jak to już wcześniej zapowiadano, testy nie ruszą we wszystkich regionach jednocześnie. Blizzard rozpocznie od Ameryki Północnej, region Europy i pozostałe części świata dostaną dostęp do bety nieco później. Na osłodę dostaniemy jednak zlokalizowane klienty gry, więc szansa, że pogramy w Hearthstone'a po polsku już w czasie bety wzrosła jeszcze bardziej.
A propos polskiej wersji, artykuł przyniósł przy okazji kolejny, dość kreatywny przekład jednego z niewysokich liderów Przymierza. Panie i panowie, przywódca gnomów Gelbin Mekkatorque to po polsku
Ostatnim wartym odnotowania faktem jest potwierdzenie możliwości rozgrywki między-platformowej. Posiadacze tabletów iPad (a w przyszłości pewnie też tych z Androidem) będą mogli grać poprzez Battle.net z pecetowcami.
Cytat z: Jason Chayes (źródło)
Wielu z was raz za razem pyta nas o postępy w pracach nad wersją beta Hearthstone – i słusznie! Już od kilku miesięcy publikujemy artykuły prezentujące nowe karty i funkcje, ale dotychczas nie napisaliśmy za wiele o tym, jak wszystkie te zmiany wpływają na całokształt projektu oraz – co najważniejsze – na plany udostępnienia gry szerokiej publiczności.
Na wstępie chcielibyśmy was poinformować, że w zeszłym tygodniu zakończyliśmy implementację wszystkich funkcji, które znajdą się w wersji beta. Oto, co między innymi udało nam się osiągnąć:
- Zmieniliśmy tryb Areny (m.in. dodaliśmy nowy system nagród)
- Wprowadziliśmy wiele poprawek w systemie zadań, głównie z myślą o nowych graczach
- Zmodyfikowaliśmy interfejs tak, aby było jasne, jaką kartę odblokujecie w następnej kolejności
Wprawdzie jesteśmy szczęśliwi, że udało nam się zakończyć prace nad wieloma funkcjami, ale nie oznacza to bynajmniej, że wszystko jest już dopięte na ostatni guzik. Skupiamy się teraz na poprawianiu błędów i ulepszaniu infrastruktury, tak abyśmy mogli obsługiwać większą liczbę graczy. Jesteśmy na dobrej drodze i choć nie uda nam się wyeliminować wszystkich niedociągnięć przed wejściem w fazę beta, to chcemy przynajmniej zlikwidować te błędy, które nieustannie uprzykrzałyby rozgrywkę.
Oznacza to ni mniej, ni więcej, że start beta-testów jest coraz bliżej – może nie nastąpi to za kilka dni, ale też na pewno nie za kilka miesięcy. Gdy zapowiedzieliśmy Hearthstone, zobowiązaliśmy się, że rozpoczną się one przed końcem lata i cały zespół pracuje na pełnych obrotach, aby dotrzymać tego terminu. Czasami odbywa się to kosztem zebrań - odwołanych, aby naprawić jakiś dziwaczny błąd; najczęściej jednak siedzimy w biurze do późna, aby dopracować różne elementy gry. Pracujemy w pocie czoła, a sił dodaje nam myśl o wejściu w fazę beta-testów. Tak jak wy już nie możemy się doczekać, aż się ona rozpocznie. Żeby nie być gołosłownym - oto kilka konkretnych danych za zeszły tydzień, obliczonych przy pomocy niezawodnych metod naukowych:
- Poprawione błędy: 187
- Złote karty dodane w grze: 30
- Puste pudełka po pączkach: 2
Jako że dotychczas wspominaliśmy głównie o beta-testach w Ameryce Północnej, chcielibyśmy zapewnić graczy w Europie, a także w Korei oraz na Tajwanie, że wasze opinie i sugestie są dla nas niezwykle istotne! Planujemy przeprowadzić oddzielną fazę beta-testów w waszych regionach i wykorzystamy w niej w pełni zlokalizowane wersje gry. Etap ten rozpocznie się możliwie jak najszybciej po starcie beta-testów w Ameryce Północnej i już nie możemy się doczekać, aż przekażecie nam swoje pierwsze uwagi na temat rozgrywki! Nawiasem mówiąc, wciąż możecie zapisać się do beta-testów na platformie Battle.net, jeżeli jeszcze tego nie zrobiliście.
Przy jednej z poprzednich okazji wspomnieliśmy, że podczas trwania beta-testów będziecie mogli używać prawdziwych pieniędzy, aby kupować pakiety kart i płacić za wpisowe na Arenę. Warto podkreślić, że w becie zapewne nie wszystko będzie działać tak jak należy. W związku z tym gracze, którzy pomogą nam w testowaniu sklepu w grze i podczas trwania testów dokonają zakupu z wykorzystaniem prawdziwych pieniędzy, otrzymają od nas w ramach podziękowania drobny prezent. Z przyjemnością informujemy, że jest nim złota wersja karty „Smerda Mekanownik”. Kartę tę będzie można zdobyć w dowolnym momencie za zakup pakietów kart lub opłacenie wpisowego na Arenę w trakcie zamkniętych i otwartych testów – nie zdobędziecie jej w żaden inny sposób. Po zakończeniu testów zwykły Mekanownik będzie dostępny w systemie rzemiosła – o ile oczywiście zgromadzicie wystarczającą ilość tajemnego pyłu...
Ostatnia uwaga dotycząca beta-testów: na początku zaproszeń będzie względnie niewiele, ale z czasem planujemy udostępniać grę coraz większej liczbie osób. Jeżeli nie dostaniecie się do testów na początku, nie martwcie się – będziemy często zapraszać nowych graczy. Mało tego – zamierzamy dać możliwość wypróbowania Hearthstone wszystkim zainteresowanym podczas otwartej bety, która wystartuje na późniejszym etapie testów. Wystarczy, że stworzycie konto Battle.net i pobierzecie klienta gry! Żadne zaproszenie nie będzie konieczne!
Chociaż naszym priorytetem jest opracowanie wersji beta dla systemów operacyjnych Windows i Mac, to nie zapominamy też o iPadach. Nie tak dawno udało nam się zakończyć ważny etap prac nad wersją na tablety firmy Apple i rozpoczęliśmy gruntowne testy rozgrywki na różnych platformami sprzętowych naraz. Jeden z członków naszego zespołu odpalił aplikację Hearthstone na iPadzie, zauważył, że jego znajomy grający na pececie jest dostępny w serwisie Battle.net, zagadał z nim, po czym wyzwał go na pojedynek, który okazał się wyjątkowo zażarty. Przekażcie potomnym, że ze starcia platform zwycięsko wyszedł iPad.
W miarę jak zbliżamy się do rozpoczęcia beta-testów, chcielibyśmy raz jeszcze podkreślić, że Hearthstone narodził się jako próba alternatywnego podejścia do tworzenia gier w Blizzardzie. Wprawdzie nasza karcianka znacznie się rozrosła odkąd zaczęliśmy nad nią pracować, ale nadal zależy nam na testowaniu nowych pomysłów przed premierą. Aktywnie współpracujemy z zespołem ds. społeczności przy tworzeniu różnego rodzaju artykułów, wiadomości i innych materiałów, którymi chcielibyśmy się z wami podzielić. Możliwe, że niektóre z nich zawierają informacje, jakich szukacie. Jeśli tak, to wspaniale – dajcie nam o tym znać! Inne natomiast mogą nie trafiać w wasze gusta lub nie wzbudzają waszego zainteresowania – także w tym przypadku wyraźcie swoją opinię na ten temat! Wasz wkład na ostatnim etapie prac nad Hearthstone z pewnością będzie znaczący, a jako że po drodze prawdopodobnie zdarzy nam się parę potknięć, nie wahajcie się podzielić z nami swoimi przemyśleniami, tak abyśmy razem uczynili z Hearthstone wspaniałą grę!
Słuchamy was!
Brzemiona Shaohao - Część II: Rozpacz - wystrzegajcie się moczar Krasarang
Kumbol, | Komentarze : 0
Drugiej części Brzemion Shaohao właśnie dodaliśmy polskie napisy. Ostatni cesarz Pandarii w tym odcinku popada w rozpacz. Kto pomoże mu tym razem?
Kliknij ikonkę , aby włączyć napisy.
Przegapiłeś początek? Spokojna głowa - mamy wygodną, aktualizowaną na bieżąco playlistę z wszystkimi epizodami.
Cytat z: Blizzard (źródło)
Cesarz Shaohao gonił za swym przyjacielem w wielkim pośpiechu, ale jeden zły krok strącił go ze szlaku. Szarpał się i mocował, by uwolnić się z bagna, ale to tylko sprawiło, że popadł w Rozpacz. Czy Shaohao znajdzie drogę ucieczki? Obejrzyj „Brzemiona Shaohao -- Część II: Rozpacz", by się przekonać.
Kliknij ikonkę , aby włączyć napisy.
Przegapiłeś początek? Spokojna głowa - mamy wygodną, aktualizowaną na bieżąco playlistę z wszystkimi epizodami.
Brzemiona Shaohao - Część I: Zwątpienie - pierwsza konfontacja z Sha z napisami
Kumbol, | Komentarze : 2
Oto drugi epizod animowanej historii Cesarza Shaohao. Występują: Shaohao, Jadeitowy Wąż, Małpi Król, Sha Zwątpienia, bambusowe łodygi. Ciąg dalszy wspaniałego cyklu oglądajcie już teraz z polskimi napisami.
Kliknij ikonkę , aby włączyć napisy.
Preludium cyklu znajdziecie tutaj, natomiast trzeci odcinek (Część II: Rozpacz) pojawi się z napisami w godzinach wieczornych.
Cytat z: Blizzard (źródło)
W obawie o przyszłość swego ludu, Cesarz Shaohao udał się po radę do Jadeitowego Węża, Ducha Mądrości. Nie pojął jej jednak i popadł w zwątpienie. Czy cesarz zatriumfuje nad swoim wewnętrznymi demonami? Obejrzyj „Brzemiona Shaohao -- Część I: Zwątpienie" i przekonaj się sam!
Kliknij ikonkę , aby włączyć napisy.
Preludium cyklu znajdziecie tutaj, natomiast trzeci odcinek (Część II: Rozpacz) pojawi się z napisami w godzinach wieczornych.
Patch 5.4: Zapowiedź Połączonych Serwerów
Caritas, | Komentarze : 4Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
Przez lata wielu graczy World of Warcraft przemieszczało się między różnymi serwerami, aby grać ze swoimi przyjaciółmi, znaleźć nowe gildie, starać się o heroiczne zwycięstwa nad bossami, szukać najbardziej konkurencyjnych doświadczeń PvP, a przede wszystkim nowego miejsca, które mogliby nazwać domem. Z biegiem czasu takie zmiany w populacji graczy mogą powodować, że wrażenia z gry będą dalekie od optymalnych dla ludzi z mniej popularnych serwerów, utrudniając znalezienie gildii, zmagania z grupowymi wyzwaniami i uzyskanie tego, czego szukają w Domu Aukcyjnym i ekonomii w grze.
W aktualizacji 5.4 chcemy zająć się tym problemem poprzez nowa opcję – Połączone Serwery. Bazując na naszej istniejącej międzyserwerowej technologii, Połączone Serwery to grupa dwóch lub więcej standardowych serwerów, które zostały trwale „połączone”. Te serwery będą się zachowywać tak, jakby były jednym, co oznacza, że będziesz mógł wstąpić do tych samych gildii, mieć dostęp do jednego Domu Aukcyjnego, wybierać się na te same rajdy i instancje oraz dołączać do innych poszukiwaczy przygód, aby ukończyć zadania.
Naszym celem, jeśli chodzi o Połączone Serwery, jest danie graczom na mniej zaludnionych serwerach więcej możliwości łączenia się w grupy, rywalizacji i kontaktu z innymi graczami w celu zmierzenia się z większymi wyzwaniami w Azeroth. Ten rodzaj interakcji jest w dużej mierze tym, co sprawia, że World of Warcraft jest fajny, a ta funkcja pozwoli nam na dostarczenie tego doświadczenia do jeszcze większej liczby grających.
Przygotowaliśmy krótkie FAQ, aby odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania, jakie z pewnością będziecie chcieli zadać. Chętnie wysłuchamy waszych przemyśleń i zbierzemy kolejne pytania w komentarzach poniżej.
P: Dlaczego wprowadzacie Połączone Serwery?
O: Podczas ewolucji WoW-a obserwowaliśmy naturalne przemieszczanie się graczy w kierunku bardziej aktywnych serwerów. Gracze ci pozostawiali za sobą niżej zaludnione serwery. Ze względu na wieloosobową naturę World of Warcraft niektóre rodzaje doświadczeń w grze nie są dobrze dostosowane do słabo zaludnionych serwerów. Przez umożliwienie wspólnej gry osobom z dwóch lub więcej słabo zaludnionych serwerów mamy nadzieje dać większej liczbie graczy więcej możliwości wzięcia udziału w aktywnościach grupowych, zapewniając tym samym warunki sprzyjające rozwojowi społeczności.
Połączone Serwery pozwalają również na łączenie populacji w sposób, który nie zaburza gry i nie wpływa negatywnie na poczucie tożsamości i postaci. Inne alternatywy, takie jak scalanie serwerów, mogłoby wymagać od nas wymuszania zmian imion postaci, gdyby doszło do konfliktów, i mogłoby wzbudzać zakłopotanie u graczy, którzy wracają do gry i nie mogą odnaleźć swojego serwera na liście. Niektórzy czuja się silnie powiązani z nazwami czy historią swoich serwerów i nie chcemy tego wymazać.
P: Dlaczego wprowadzacie to teraz?
O: Nasza technologia międzyserwerowa ewoluowała od momentu, gdy opracowano ją do łączenia instancji. Jest teraz w punkcie, w którym możemy stworzyć współdzielone serwery złożone z wielu indywidualnych. Sądzimy, że korzyści z tego płynące są bardzo pozytywne.
P: Jak mogę odróżnić kogoś z mojego serwera od postaci pochodzącej z innego?
O: Chcemy, aby było to płynne, niezaburzone niczym doświadczenie, wiec nie będziemy wskazywać serwera gracza w świecie gry. W niektórych miejscach takich, jak czat, serwer pochodzenia gracza będzie wyświetlany obok jego imienia.
P: Które serwery będą połączone?
O: Nie zdecydowaliśmy jeszcze, które serwery zostaną objęte system Połączonych Serwerów, ani też które konkretnie będą połączone z którymi. Będziemy jednak łączyć serwery należące do tego samego typu (PvE z PvE, PvP z PvP, RP z RP). Bierzemy pod uwagę wiele czynników, miedzy innymi Battlegroupę, populacje i balans frakcji.
P: Ile serwerów jednocześnie stworzy Połączony Serwer?
O: Nie wiemy jeszcze jak wiele serwerów będzie tworzyło Połączone Serwery, być może będą to różne liczby. Naszym celem jest stworzenie pięknego i fajnego doświadczenia w trybie online, w którym można dołączyć do gildii, mieć dostęp do aktywnego Domu Aukcyjnego i razem tworzyć ekipę podejmującą się wyzwań grupowych.
P: Czy Połączone Serwery będą mieć ograniczenia?
O: Nie powinno być ograniczeń. Chcemy, aby gra przebiegała bez zakłóceń, a system zadziałał tak, jakbyś nagle stał się częścią większego i bardziej aktywnego serwera.
P: Kiedy Połączone Serwery będą dostępne?
O: Nie określiliśmy jeszcze kiedy stworzymy pierwsze Połączone Serwery, ale planujemy uruchomić je wkrótce po wypuszczeniu aktualizacji 5.4.