WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Patch 5.4: Zapowiedź Połączonych Serwerów

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Patch 5.4: Zapowiedź Połączonych Serwerów

  Caritas:
Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
http://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_header/NJKJW53FJA3G1372445749288.jpg

Przez lata wielu graczy World of Warcraft przemieszczało się między różnymi serwerami, aby grać ze swoimi przyjaciółmi, znaleźć nowe gildie, starać się o heroiczne zwycięstwa nad bossami, szukać najbardziej konkurencyjnych doświadczeń PvP, a przede wszystkim nowego miejsca, które mogliby nazwać domem. Z biegiem czasu takie zmiany w populacji graczy mogą powodować, że wrażenia z gry będą dalekie od optymalnych dla ludzi z mniej popularnych serwerów, utrudniając znalezienie gildii, zmagania z grupowymi wyzwaniami i uzyskanie tego, czego szukają w Domu Aukcyjnym i ekonomii w grze.

W aktualizacji 5.4 chcemy zająć się tym problemem poprzez nowa opcję – Połączone Serwery. Bazując na naszej istniejącej międzyserwerowej technologii, Połączone Serwery to grupa dwóch lub więcej standardowych serwerów, które zostały trwale „połączone”. Te serwery będą się zachowywać tak, jakby były jednym, co oznacza, że będziesz mógł wstąpić do tych samych gildii, mieć dostęp do jednego Domu Aukcyjnego, wybierać się na te same rajdy i instancje oraz dołączać do innych poszukiwaczy przygód, aby ukończyć zadania.

Naszym celem, jeśli chodzi o Połączone Serwery, jest danie graczom na mniej zaludnionych serwerach więcej możliwości łączenia się w grupy, rywalizacji i kontaktu z innymi graczami w celu zmierzenia się z większymi wyzwaniami w Azeroth. Ten rodzaj interakcji jest w dużej mierze tym, co sprawia, że World of Warcraft jest fajny, a ta funkcja pozwoli nam na dostarczenie tego doświadczenia do jeszcze większej liczby grających.

Przygotowaliśmy krótkie FAQ, aby odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania, jakie z pewnością będziecie chcieli zadać. Chętnie wysłuchamy waszych przemyśleń i zbierzemy kolejne pytania w komentarzach poniżej.

P: Dlaczego wprowadzacie Połączone Serwery?
O: Podczas ewolucji WoW-a obserwowaliśmy naturalne przemieszczanie się graczy w kierunku bardziej aktywnych serwerów. Gracze ci pozostawiali za sobą niżej zaludnione serwery. Ze względu na wieloosobową naturę World of Warcraft niektóre rodzaje doświadczeń w grze nie są dobrze dostosowane do słabo zaludnionych serwerów. Przez umożliwienie wspólnej gry osobom z dwóch lub więcej słabo zaludnionych serwerów mamy nadzieje dać większej liczbie graczy więcej możliwości wzięcia udziału w aktywnościach grupowych, zapewniając tym samym warunki sprzyjające rozwojowi społeczności.

Połączone Serwery pozwalają również na łączenie populacji w sposób, który nie zaburza gry i nie wpływa negatywnie na poczucie tożsamości i postaci. Inne alternatywy, takie jak scalanie serwerów, mogłoby wymagać od nas wymuszania zmian imion postaci, gdyby doszło do konfliktów, i mogłoby wzbudzać zakłopotanie u graczy, którzy wracają do gry i nie mogą odnaleźć swojego serwera na liście. Niektórzy czuja się silnie powiązani z nazwami czy historią swoich serwerów i nie chcemy tego wymazać.

P: Dlaczego wprowadzacie to teraz?

O: Nasza technologia międzyserwerowa ewoluowała od momentu, gdy opracowano ją do łączenia instancji. Jest teraz w punkcie, w którym możemy stworzyć współdzielone serwery złożone z wielu indywidualnych. Sądzimy, że korzyści z tego płynące są bardzo pozytywne.

P: Jak mogę odróżnić kogoś z mojego serwera od postaci pochodzącej z innego?
O: Chcemy, aby było to płynne, niezaburzone niczym doświadczenie, wiec nie będziemy wskazywać serwera gracza w świecie gry. W niektórych miejscach takich, jak czat, serwer pochodzenia gracza będzie wyświetlany obok jego imienia.

P: Które serwery będą połączone?
O: Nie zdecydowaliśmy jeszcze, które serwery zostaną objęte system Połączonych Serwerów, ani też które konkretnie będą połączone z którymi. Będziemy jednak łączyć serwery należące do tego samego typu (PvE z PvE, PvP z PvP, RP z RP). Bierzemy pod uwagę wiele czynników, miedzy innymi Battlegroupę, populacje i balans frakcji.

P: Ile serwerów jednocześnie stworzy Połączony Serwer?
O: Nie wiemy jeszcze jak wiele serwerów będzie tworzyło Połączone Serwery, być może będą to różne liczby. Naszym celem jest stworzenie pięknego i fajnego doświadczenia w trybie online, w którym można dołączyć do gildii, mieć dostęp do aktywnego Domu Aukcyjnego i razem tworzyć ekipę podejmującą się wyzwań grupowych.

P: Czy Połączone Serwery będą mieć ograniczenia?
O: Nie powinno być ograniczeń. Chcemy, aby gra przebiegała bez zakłóceń, a system zadziałał tak, jakbyś nagle stał się częścią większego i bardziej aktywnego serwera.

P: Kiedy Połączone Serwery będą dostępne?
O: Nie określiliśmy jeszcze kiedy stworzymy pierwsze Połączone Serwery, ale planujemy uruchomić je wkrótce po wypuszczeniu aktualizacji 5.4.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz