WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Legion | Aktualizacja 7.2.5: Zmiany w podziemiach Mythic+

Artykuł

Legion | Aktualizacja 7.2.5: Zmiany w podziemiach Mythic+

  Quass:
https://wowcenter.pl/Files/725_mythicdung_head.jpg

Na oficjalnych forach World of Warcraft jakiś czas temu pojawiła się informacja o planowanych zmianach w funkcjonowaniu podziemi Mythic+, które mają zostać wprowadzone w aktualizacji 7.2.5. Deweloperzy cieszą się z popularności tego systemu, jednak w niektórych przypadkach nie pokrywa się on z pierwotnymi założeniami.


Pierwsza zmiana to usunięcie mechaniki niszczenia kluczy po nieudanej próbie pokonania podziemia w czasie. Dotychczas, jeśli nie udało Wam się zmieścić w czasie lub ktoś opuścił grupę i przejście instancji stawało się niemożliwe, klucz otrzymywał status Depleted. Można go było odnowić po ponownej, udanej próbie przejścia podziemia, jednak na końcu gracze nie otrzymywali już nagród. W aktualizacji 7.2.5, klucze nie będą się niszczyć. Zamiast tego, jeśli nie zmieścicie się w czasie, poziom klucza do kolejnego podziemia zostanie obniżony o 1. Jeśli ktoś przedwcześnie opuści instancję i grupa się rozpadnie, otrzymacie klucz do tego samego podziemia, z tak samo obniżonym poziomem.

Możecie się więc zastanawiać, czy czas, w jakim pokonacie wszystkich bossów wciąż będzie miał znaczenie. Podobnie jak teraz, w zależności od szybkości pokonania podziemia klucz zostanie ulepszony o 1, 2 lub 3 poziomy. Zmieni się jednak sposób przyznawania nagród. Na końcu nie będą pojawiać się już dodatkowe skrzynie z łupami - w jednej skrzyni będą znajdować się dwa przedmioty rozdzielone pomiędzy graczy w grupie (niekoniecznie ekwipunek) i odpowiednia ilość Artifact Power. Jeśli zmieścicie się w czasie (bez względu na szybkość), w skrzyni znajdziecie trzeci przedmiot.


Dodatkowo, po otwarciu rajdu Tomb of Sargeras maksymalny poziom podziemia, do którego ulepsza się ekwipunek, zostanie podniesiony do 15 (obecnie 10). Ekwipunek otrzymywany na poziomie 15 będzie wtedy równy przedmiotom z heroicznej wersji rajdu, a nagroda z cotygodniowej skrzyni w Zakonie, mitycznemu wyposażeniu.

Opisane zmiany już wkrótce trafią na Publiczny Serwer Testowy (PST). Swoimi opiniami na ich temat możecie podzielić się w komentarzach poniżej.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz