Aktualizacja 6.2.3 już w środę na europejskich serwerach!
Aktualizacja 6.2.3 pojawi się na europejskich serwerach World of Warcraft 18 listopada, w czasie środowej przerwy technicznej! Głównymi celami jej wprowadzenia są m.in. rozszerzenie funkcji Timewalking i zachęcenie graczy do ponownego pokonywania podziemi Draenoru poprzez przywrócenie systemu punktów Valor. Aktualizacja wdraża również niewielkie zmiany w rozgrywce i przedmiotach oraz rozpoczyna trzeci sezon PvP w Warlords of Draenor.
Nowe podziemia w trybie Timewalking
Aktualizacja 6.2.3 wprowadza kolejne wydarzenie dodatkowe powiązane z funkcją Timewalking, tym razem oparte na dodatku Cataclysm. W jego skład wchodzą następujące podziemia:
Dodatkowo, istniejące już wydarzenia zostały rozszerzone o następujące podziemia:
- Pit of Saron (Wrath of the Lich King)
- Magisters' Terrace (The Burning Crusade)
Nowe wierzchowce
Do gry dodano dwa nowe, rzadkie wierzchowce:
- Grove Warden - możliwy do zdobycia po pokonaniu Archimonda w trybie heroicznym lub wyższym oraz wykonaniu krótkiego zadania, które najprawdopodobniej zostanie usunięte przed premierą dodatku World of Warcraft: Legion.
- Infinite Timereaver - losowy łup z dowolnego bossa w podziemiach w trybie Timewalking.
Punkty Valor i ulepszenia przedmiotów
Punkty Valor powracają jako waluta przeznaczona do ulepszania przedmiotów. Można ją zdobyć pokonując heroiczne i mityczne podziemia, korzystając z wyszukiwarki rajdów oraz wykonując cotygodniowe zadania powiązane z wydarzeniami dodatkowymi.
Ekwipunek można ulepszyć w Stormshield, Warspear, Stormwind i Orgrimmarze, u eterycznych sprzedawców. Jakość każdego przedmiotu można zwiększyć dwukrotnie, o 5 poziomów za 250 punktów Valor.
Między-serwerowe rajdy w trybie mitycznym
Aby ułatwić graczom rajdowanie na wysokim poziomie pomiędzy serwerami, Blizzard umożliwił zapraszanie postaci z innych serwerów do rajdów w trybie mitycznym.
Zmiany w przedmiotach
Przedmioty typu Warforged zdobywane podczas pokonywania podziemi w trybie mitycznym mogą teraz osiągnąć poziom równy nawet 725, w przyrostach co 5 poziomów (725, 720, 715 itd.). Podobny system obowiązuje w Dżungli Tanaan, gdzie maksymalny poziom wynosi 695.
W mitycznych podziemiach można teraz natrafić na przedmioty typu Heirloom Trinket, skalujące się do 110 poziomu postaci:
- Judgment of the Naaru
- Orb of Voidsight
- Infallible Tracking Charm
- Purified Shard of the Third Moon
- Gronntooth War Horn
Trzeci sezon PvP
Drugi sezon PvP w Warlords of Draenor dobiegnie końca wraz z wprowadzeniem aktualizacji. Poziom ekwipunku w trzecim sezonie zostanie rozdzielony w następujący sposób:
- Warmongering Aspirant - 715
- Warmongering Combatant - 730
- Warmongering Gladiator - 740
Aktualizacja 6.2.3: Zapowiedź nadchodzących nowości |
Cytat z: Rygarius (źródło)
World of Warcraft - Aktualizacja 6.2.3
Stan na 13 listopada 2015.
Nowe podziemia w trybie Timewalking
- Następujące podziemia w trybie Timewalking z dodatku Cataclysm zostały dodane do regularnej rotacji wydarzeń dodatkowych:
- End Time
- Grim Batol
- Lost City of Tol’vir
- Stonecore
- The Vortex Pinnacle
- Throne of Tides
- Istniejące już wydarzenia, powiązane z dodatkami The Burning Crusade oraz Wrath of the Lich King zostały rozszerzone o dodatkowe podziemia:
- Magister’s Terrace (The Burning Crusade)
- Pit of Saron (Wrath of the Lich King)
- Gracze mają teraz szansę na uzyskanie nowego, rzadkiego wierzchowca - Infinite Timereaver - z dowolnego bossa w trybie Timewalking.
- Podczas trwania wydarzenia dodatkowego powiązanego z rozszerzeniem Cataclysm, przy portalach w Stormwind i Orgrimmarze będzie można spotkać nowego sprzedawcę, oferującego zmodernizowany ekwipunek z wymienionego wyżej dodatku oraz nowe gadżety.
Między-serwerowe rajdy w trybie mitycznym
- Hellfire Citadel w trybie mitycznym jest teraz objęta systemem między-serwerowego rajdowania. Oznacza to, że możecie dołączyć do przyjaciół z innych serwerów, lub wypełnić ostatnie brakujące miejsce w grupie, aby sprawdzić się w najtrudniejszych starciach dodatku Warlords of Draenor.
Powrót punktów Valor i ulepszania ekwipunku
- Ulepszanie przedmiotów powraca! Gracze będą w stanie zdobywać i wydawać punkty Valor w celu ulepszania ekwipunku z Hellfire Citadel, profesji, Dżungli Tanaan i podziemi Draenoru. Nie musicie ponownie zdobywać posiadanych już przedmiotów, aby je ulepszyć.
- Punkty Valor można zdobyć w różny sposób:
- Ukończenie pierwszego, losowego podziemia w trybie heroicznym każdego dnia.
- Pokonywanie podziemi w trybie mitycznym
- Ukończenie cotygodniowych zadań powiązanych z wydarzeniami dodatkowymi (z wyjątkiem tego, dotyczącego walk zwierzaków).
- Ukończenie raz na tydzień poszczególnych skrzydeł Highmaul, Blackrock Foundry i Hellfire Citadel w trybie wyszukiwarki rajdów.
- Aby ulepszyć przedmiot, należy odwiedzić jednego z eterycznych sprzedawców w Orgrimmarze, Stormwind, Stormshield lub Warspear. Można zwiększyć jakość ekwipunku dwukrotnie, o 5 poziomów przedmiotu za 250 punktów Valor, co daje łączny przyrost 10-ciu poziomów przedmiotu.
Zmiany w zdobywanych przedmiotach
Łupy w mitycznych podziemiach
- Gracze pokonujący mityczne podziemia mają teraz szansę na otrzymanie przedmiotów o poziomach od 685 do 725, w przyrostach co pięć poziomów. Im wyższa jest jakość ekwipunku gracza, tym mniejsza szansa na otrzymanie lepszego przedmiotu.
- Z bossów w mitycznych podziemiach można teraz uzyskać przedmioty typu Heirloom Trinket, skalujące się do 110 poziomu postaci.
Poziom przedmiotów typu Baleful
- Z tokenów ekwipunku typu Baleful można teraz otrzymać przedmioty o poziomach od 655 do 695, w przyrostach co pięć poziomów. Im wyższa jest jakość ekwipunku gracza, tym mniejsza szansa na otrzymanie lepszego przedmiotu.
Zmiany w klasach
Rycerz Śmierci
- Ogólne
- Obrażenia od Blood Boil, Blood Plague, Death Coil, Death and Decay, Frost Fever i Soul Reaper zostały zwiększone o 10%.
- Frost
- Obrażenia od Frost Strike, Howling Blast i Obliterate zostały zwiększone o 10%.
- Unholy
- Obrażenia od Festering Strike, Necrosis i Scourge Strike zostały zwiększone o 10%.
- Talenty
- Obrażenia od Defile i Necrotic Plague zostały zwiększone o 10%.
Druid
- Ogólne
- Obrażenia od Moonfire i Wrath zostały zwiększone o 6%.
- Balance
- Obrażenia od Starfall, Starfire, Starsurge i Sunfire zostały zwiększone o 6%.
Paladyn
- Ogólne
- Obrażenia od Crusader Strike, Hammer of Wrath i Judgment zostały zwiększone o 8%.
- Retribution
- Obrażenia od Divine Storm, Seal of Truth i Templar's Verdict zostały zwiększone o 8%.
Szaman
- Ogólne
- Obrażenia od Chain Lightning, Flame Shock, Lava Burst, Lightning Bolt i Lightning Shield zostały zwiększone o 4%.
- Elemental
- Obrażenia od Mastery: Molten Earth, Earth Shock i Earthquake zostały zwiększone o 4%.
- Enhancement
- Obrażenia od Lava Lash, Stormstrike i Windfury zostały zwiększone o 4%.
Wojownik
- Ogólne
- Enrage zwiększa teraz zadawane obrażenia o 15% (zwiększono z 10%).
- Arms
- Seasoned Soldier zwiększa teraz zadawane obrażenia o 15% (zwiększono z 10%).
Rajdy i podziemia
- Pokonanie Archimonda w trybie heroicznym lub wyższym jest teraz nagradzane tajemniczym fragmentem mrocznej energii, który rozpoczyna zadanie powiązane z otrzymaniem nowego wierzchowca - Grove Warden.
- Mirror of the Blademaster przyzywa teraz cztery magiczne ostrza, zamiast lustrzanych odbić gracza.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz