WoWCenter.pl
michaszl spełnił kryterium osiągnięcia Master Pandaria Crafter.     
Paxzon zdobył osiągnięcie Explore Zul'Drak.     
St3aDq zabił Warlord Kalithresh po raz 2.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Okrutnik zdobył osiągnięcie My Sack is "Gigantique".     
Brazolq spełnił kryterium Obtain 300 mounts osiągnięcia Lord of the Reins.     
Jazz spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
w0y7a5 spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Larf zdobył osiągnięcie Felwood Quests.     
Jaro spełnił kryterium Blood Elf osiągnięcia Know Thy Enemy.     
Tooly spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
supremo456 zdobył Alpha Seal Handwraps.     
Targot zdobył Mythic Keystone.     
Lethrill zdobył Moultingskin Tunic.     
Iza zdobył Sea Stalker's Hood.     
Roza zdobył Ruby-Linked Girdle.     
Bobi zdobył Mythic Keystone.     

Legion | Aktualizacja 7.2.5: Zmiany w podziemiach Mythic+

BlizzCon 2017 już za:

Patronat medialny

Partnerzy

Portal o grach MMO.
Skyrim
Game Exe - portal fantastyczny

Blood Elves

Przez blisko 7.000 lat społeczność wysokich elfów skupiała się wokół świętej Studni Słońca...

Czytaj dalej...
Artykuł

Legion | Aktualizacja 7.2.5: Zmiany w podziemiach Mythic+

  Quass: Tagi: wow, legion, patch7-2-5, pst, pve, dungeon, level, mythic, keystone, grand-challengers-bounty, loot, chest, gear, reward
https://wowcenter.pl/Files/725_mythicdung_head.jpg

Na oficjalnych forach World of Warcraft jakiś czas temu pojawiła się informacja o planowanych zmianach w funkcjonowaniu podziemi Mythic+, które mają zostać wprowadzone w aktualizacji 7.2.5. Deweloperzy cieszą się z popularności tego systemu, jednak w niektórych przypadkach nie pokrywa się on z pierwotnymi założeniami.


Pierwsza zmiana to usunięcie mechaniki niszczenia kluczy po nieudanej próbie pokonania podziemia w czasie. Dotychczas, jeśli nie udało Wam się zmieścić w czasie lub ktoś opuścił grupę i przejście instancji stawało się niemożliwe, klucz otrzymywał status Depleted. Można go było odnowić po ponownej, udanej próbie przejścia podziemia, jednak na końcu gracze nie otrzymywali już nagród. W aktualizacji 7.2.5, klucze nie będą się niszczyć. Zamiast tego, jeśli nie zmieścicie się w czasie, poziom klucza do kolejnego podziemia zostanie obniżony o 1. Jeśli ktoś przedwcześnie opuści instancję i grupa się rozpadnie, otrzymacie klucz do tego samego podziemia, z tak samo obniżonym poziomem.

Możecie się więc zastanawiać, czy czas, w jakim pokonacie wszystkich bossów wciąż będzie miał znaczenie. Podobnie jak teraz, w zależności od szybkości pokonania podziemia klucz zostanie ulepszony o 1, 2 lub 3 poziomy. Zmieni się jednak sposób przyznawania nagród. Na końcu nie będą pojawiać się już dodatkowe skrzynie z łupami - w jednej skrzyni będą znajdować się dwa przedmioty rozdzielone pomiędzy graczy w grupie (niekoniecznie ekwipunek) i odpowiednia ilość Artifact Power. Jeśli zmieścicie się w czasie (bez względu na szybkość), w skrzyni znajdziecie trzeci przedmiot.


Dodatkowo, po otwarciu rajdu Tomb of Sargeras maksymalny poziom podziemia, do którego ulepsza się ekwipunek, zostanie podniesiony do 15 (obecnie 10). Ekwipunek otrzymywany na poziomie 15 będzie wtedy równy przedmiotom z heroicznej wersji rajdu, a nagroda z cotygodniowej skrzyni w Zakonie, mitycznemu wyposażeniu.

Opisane zmiany już wkrótce trafią na Publiczny Serwer Testowy (PST). Swoimi opiniami na ich temat możecie podzielić się w komentarzach poniżej.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz