WoWCenter.pl
Yotsuya zdobył osiągnięcie Twenty-Five Tabards.     
Liszforkas zdobył Void-Touched Grips.     
szlachetna zabił Warlord Blackhand (Mythic Blackrock Foundry) po raz 1.     
Gadzet24 zdobył osiągnięcie Twenty-Five Tabards.     
Tooly zdobył Tome of Unraveling Sanity.     
Nerthiliuz zabił Elegon po raz 1.     
Scream zdobył osiągnięcie Ten Tabards.     
Reinas zdobył Sword of Zeal.     
Quawix zabił Raigonn po raz 5.     
Leith zdobył osiągnięcie Thirty Tabards.     
Marcelo0 zdobył osiągnięcie Unleashed Monstrosities.     
Thenamero spełnił kryterium Obtain 300 mounts osiągnięcia Lord of the Reins.     
Roza zdobył osiągnięcie Ten Tabards.     
Azayel zdobył osiągnięcie Ten Tabards.     
Kefiozo zdobył osiągnięcie Thirty Tabards.     
Xanjin zdobył osiągnięcie Legionfall Commander.     
Silar zdobył osiągnięcie Ten Tabards.     
FenomenSSL spełnił kryterium osiągnięcia Bushels and Bushels.     
Presst0n zdobył osiągnięcie Ten Tabards.     

Legion | Aktualizacja 7.2.5: Zmiany w podziemiach Mythic+

Goblins

Jako niewolnicy trolli na wyspie Kezan, rasa goblinów była zmuszona do wydobywania rudy kaja'mitu z wulkanicznych...

Czytaj dalej...

Społeczności


Artykuł

Legion | Aktualizacja 7.2.5: Zmiany w podziemiach Mythic+

  Quass: Tagi: wow, legion, patch7-2-5, pst, pve, dungeon, level, mythic, keystone, grand-challengers-bounty, loot, chest, gear, reward
https://wowcenter.pl/Files/725_mythicdung_head.jpg

Na oficjalnych forach World of Warcraft jakiś czas temu pojawiła się informacja o planowanych zmianach w funkcjonowaniu podziemi Mythic+, które mają zostać wprowadzone w aktualizacji 7.2.5. Deweloperzy cieszą się z popularności tego systemu, jednak w niektórych przypadkach nie pokrywa się on z pierwotnymi założeniami.


Pierwsza zmiana to usunięcie mechaniki niszczenia kluczy po nieudanej próbie pokonania podziemia w czasie. Dotychczas, jeśli nie udało Wam się zmieścić w czasie lub ktoś opuścił grupę i przejście instancji stawało się niemożliwe, klucz otrzymywał status Depleted. Można go było odnowić po ponownej, udanej próbie przejścia podziemia, jednak na końcu gracze nie otrzymywali już nagród. W aktualizacji 7.2.5, klucze nie będą się niszczyć. Zamiast tego, jeśli nie zmieścicie się w czasie, poziom klucza do kolejnego podziemia zostanie obniżony o 1. Jeśli ktoś przedwcześnie opuści instancję i grupa się rozpadnie, otrzymacie klucz do tego samego podziemia, z tak samo obniżonym poziomem.

Możecie się więc zastanawiać, czy czas, w jakim pokonacie wszystkich bossów wciąż będzie miał znaczenie. Podobnie jak teraz, w zależności od szybkości pokonania podziemia klucz zostanie ulepszony o 1, 2 lub 3 poziomy. Zmieni się jednak sposób przyznawania nagród. Na końcu nie będą pojawiać się już dodatkowe skrzynie z łupami - w jednej skrzyni będą znajdować się dwa przedmioty rozdzielone pomiędzy graczy w grupie (niekoniecznie ekwipunek) i odpowiednia ilość Artifact Power. Jeśli zmieścicie się w czasie (bez względu na szybkość), w skrzyni znajdziecie trzeci przedmiot.


Dodatkowo, po otwarciu rajdu Tomb of Sargeras maksymalny poziom podziemia, do którego ulepsza się ekwipunek, zostanie podniesiony do 15 (obecnie 10). Ekwipunek otrzymywany na poziomie 15 będzie wtedy równy przedmiotom z heroicznej wersji rajdu, a nagroda z cotygodniowej skrzyni w Zakonie, mitycznemu wyposażeniu.

Opisane zmiany już wkrótce trafią na Publiczny Serwer Testowy (PST). Swoimi opiniami na ich temat możecie podzielić się w komentarzach poniżej.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz