WoWCenter.pl
FenomenSSL spełnił kryterium osiągnięcia Dust, Dust, and More Dust!.     
Okrutnik zdobył Featherskin Cape.     
Celebryta spełnił kryterium Hunter osiągnięcia Troll Slayer.     
Makoto zdobył Farseer's Mask.     
Joolsor zdobył osiągnięcie Mythic: Goroth.     
MattzPwnz zdobył osiągnięcie Ten Tabards.     
Martwywilk zabił Kil'jaeden (Normal Tomb of Sargeras) po raz 7.     
liq zdobył osiągnięcie Thirty Tabards.     
perseusz spełnił kryterium Obtain 300 mounts osiągnięcia Lord of the Reins.     
Nerthiliuz zdobył osiągnięcie Twenty-Five Tabards.     
ugluk12 zdobył osiągnięcie 2500 World Quests Completed.     
MakaO zdobył osiągnięcie Cruel Intentions.     
Celissya zdobył osiągnięcie Heroic: The Crimson Hall (10 player).     
Yotsuya zdobył osiągnięcie Twenty-Five Tabards.     
Muattin zdobył osiągnięcie Ten Tabards.     
Dansun zabił Dargrul (Mythic Neltharion's Lair) po raz 2.     
xGlarex zabił Blood-Queen Lana'thel po raz 6.     
Szmulek zdobył Coldstomp's Sorrow.     

Legion | Aktualizacja 7.2.5: Zmiany w podziemiach Mythic+

BlizzCon 2017 już za:

Patronat medialny

Partnerzy

Portal o grach MMO.
Skyrim
Game Exe - portal fantastyczny

Druid

Druidzi są swoistymi strażnikami świata. Uśpieni przez wiele pokoleń, przebudzili się, aby stawić czoła...

Czytaj dalej...

Społeczności


Artykuł

Legion | Aktualizacja 7.2.5: Zmiany w podziemiach Mythic+

  Quass: Tagi: wow, legion, patch7-2-5, pst, pve, dungeon, level, mythic, keystone, grand-challengers-bounty, loot, chest, gear, reward
https://wowcenter.pl/Files/725_mythicdung_head.jpg

Na oficjalnych forach World of Warcraft jakiś czas temu pojawiła się informacja o planowanych zmianach w funkcjonowaniu podziemi Mythic+, które mają zostać wprowadzone w aktualizacji 7.2.5. Deweloperzy cieszą się z popularności tego systemu, jednak w niektórych przypadkach nie pokrywa się on z pierwotnymi założeniami.


Pierwsza zmiana to usunięcie mechaniki niszczenia kluczy po nieudanej próbie pokonania podziemia w czasie. Dotychczas, jeśli nie udało Wam się zmieścić w czasie lub ktoś opuścił grupę i przejście instancji stawało się niemożliwe, klucz otrzymywał status Depleted. Można go było odnowić po ponownej, udanej próbie przejścia podziemia, jednak na końcu gracze nie otrzymywali już nagród. W aktualizacji 7.2.5, klucze nie będą się niszczyć. Zamiast tego, jeśli nie zmieścicie się w czasie, poziom klucza do kolejnego podziemia zostanie obniżony o 1. Jeśli ktoś przedwcześnie opuści instancję i grupa się rozpadnie, otrzymacie klucz do tego samego podziemia, z tak samo obniżonym poziomem.

Możecie się więc zastanawiać, czy czas, w jakim pokonacie wszystkich bossów wciąż będzie miał znaczenie. Podobnie jak teraz, w zależności od szybkości pokonania podziemia klucz zostanie ulepszony o 1, 2 lub 3 poziomy. Zmieni się jednak sposób przyznawania nagród. Na końcu nie będą pojawiać się już dodatkowe skrzynie z łupami - w jednej skrzyni będą znajdować się dwa przedmioty rozdzielone pomiędzy graczy w grupie (niekoniecznie ekwipunek) i odpowiednia ilość Artifact Power. Jeśli zmieścicie się w czasie (bez względu na szybkość), w skrzyni znajdziecie trzeci przedmiot.


Dodatkowo, po otwarciu rajdu Tomb of Sargeras maksymalny poziom podziemia, do którego ulepsza się ekwipunek, zostanie podniesiony do 15 (obecnie 10). Ekwipunek otrzymywany na poziomie 15 będzie wtedy równy przedmiotom z heroicznej wersji rajdu, a nagroda z cotygodniowej skrzyni w Zakonie, mitycznemu wyposażeniu.

Opisane zmiany już wkrótce trafią na Publiczny Serwer Testowy (PST). Swoimi opiniami na ich temat możecie podzielić się w komentarzach poniżej.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz