WoWCenter.pl
Raaban zdobył Vial of Poisoned Blood.     
Gaross spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
w0y7a5 zdobył Torn Invitation.     
MakaO zdobył Pulsauron Bindings.     
xGlarex zdobył Manawracker Shoulders.     
DellUser zdobył Rockbound Chestguard.     
Tomia spełnił kryterium Win 100 Arena (3v3) matches in Legion Season 3 osiągnięcia Cruel Combatant.     
Watus zdobył Mythic Keystone.     
Xauwey zdobył Boots of Endless Betrayal.     
Jazz spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
liq spełnił kryterium Win 40 Rated Battleground Matches in Legion Season 3 osiągnięcia Cruel Combatant.     
Ishar zdobył osiągnięcie Mission Accomplished.     
Zaskroniec zabił Helya defeats (Mythic Maw of Souls) po raz 5.     
Makoto spełnił kryterium Kill four Orb carriers. osiągnięcia Temple of Kotmogu All-Star.     
Saimeraa spełnił kryterium Death Knight osiągnięcia Blood Elf Slayer.     
Pancate zabił Odyn defeats (Normal Halls of Valor) po raz 3.     
Azqa zdobył osiągnięcie Grand Master of All.     

Legion | Aktualizacja 7.2.5: Zmiany w podziemiach Mythic+

BlizzCon 2016 już za:

Patronat medialny

Partnerzy

Portal o grach MMO.
Skyrim
Game Exe - portal fantastyczny

Warrior

Wojownicy są klasą skoncentrowaną na walce kontaktowej. Ci osobnicy są twardzi jak stal i osiągają mistrzostwo w posługiwaniu się bronią oraz zmyśle taktycznym.

Czytaj dalej...

Społeczności


Artykuł

Legion | Aktualizacja 7.2.5: Zmiany w podziemiach Mythic+

  Quass: Tagi: wow, legion, patch7-2-5, pst, pve, dungeon, level, mythic, keystone, grand-challengers-bounty, loot, chest, gear, reward
https://wowcenter.pl/Files/725_mythicdung_head.jpg

Na oficjalnych forach World of Warcraft jakiś czas temu pojawiła się informacja o planowanych zmianach w funkcjonowaniu podziemi Mythic+, które mają zostać wprowadzone w aktualizacji 7.2.5. Deweloperzy cieszą się z popularności tego systemu, jednak w niektórych przypadkach nie pokrywa się on z pierwotnymi założeniami.


Pierwsza zmiana to usunięcie mechaniki niszczenia kluczy po nieudanej próbie pokonania podziemia w czasie. Dotychczas, jeśli nie udało Wam się zmieścić w czasie lub ktoś opuścił grupę i przejście instancji stawało się niemożliwe, klucz otrzymywał status Depleted. Można go było odnowić po ponownej, udanej próbie przejścia podziemia, jednak na końcu gracze nie otrzymywali już nagród. W aktualizacji 7.2.5, klucze nie będą się niszczyć. Zamiast tego, jeśli nie zmieścicie się w czasie, poziom klucza do kolejnego podziemia zostanie obniżony o 1. Jeśli ktoś przedwcześnie opuści instancję i grupa się rozpadnie, otrzymacie klucz do tego samego podziemia, z tak samo obniżonym poziomem.

Możecie się więc zastanawiać, czy czas, w jakim pokonacie wszystkich bossów wciąż będzie miał znaczenie. Podobnie jak teraz, w zależności od szybkości pokonania podziemia klucz zostanie ulepszony o 1, 2 lub 3 poziomy. Zmieni się jednak sposób przyznawania nagród. Na końcu nie będą pojawiać się już dodatkowe skrzynie z łupami - w jednej skrzyni będą znajdować się dwa przedmioty rozdzielone pomiędzy graczy w grupie (niekoniecznie ekwipunek) i odpowiednia ilość Artifact Power. Jeśli zmieścicie się w czasie (bez względu na szybkość), w skrzyni znajdziecie trzeci przedmiot.


Dodatkowo, po otwarciu rajdu Tomb of Sargeras maksymalny poziom podziemia, do którego ulepsza się ekwipunek, zostanie podniesiony do 15 (obecnie 10). Ekwipunek otrzymywany na poziomie 15 będzie wtedy równy przedmiotom z heroicznej wersji rajdu, a nagroda z cotygodniowej skrzyni w Zakonie, mitycznemu wyposażeniu.

Opisane zmiany już wkrótce trafią na Publiczny Serwer Testowy (PST). Swoimi opiniami na ich temat możecie podzielić się w komentarzach poniżej.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz