Legion | Zapowiedź: The Nighthold
The Nighthold, nowy rajd w dodatku World of Warcraft: Legion, zostanie odblokowany na europejskich serwerach już 18 stycznia w trybach normalnym i heroicznym. Blizzard przygotował zapowiedź, która przybliża najważniejsze informacje o rajdzie, zawiera przemyślenia deweloperów na temat jego projektowania oraz krótki opis każdego z bossów. Oprócz tego, wczoraj poznaliśmy datę wprowadzenia aktualizacji 7.1.5, która trafi na europejskie serwery trochę wcześniej - już 11 stycznia!
Podróż przez Suramar była przepełniona intrygą i niebezpieczeństwem, kiedy bohaterowie Azeroth walczyli o odzyskanie tego lśniącego miasta. Nadszedł czas, aby postawić kolejny krok i zmierzyć się z wyzwaniami wewnątrz rajdu The Nighthold.
Wymagany poziom: 110
Położenie: Suramar
Liczba bossów: 10
The Nighthold jest świadectwem osiągnięć cywilizacji Dzieci Nocy (Nightborne), jako największa budowla na Zniszczonych Wyspach i jedna z największych w całym Azeroth. Tereny te zostały wzniesione jako schronienie przed problemami zewnętrznego świata, otaczając Studnię Nocy (Nightwell) - źródło, z którego od wieków Suramar czerpie tajemną energię. Kiedy jednak spaczone chmury zaczęły kłębić się nad dawną świątynią Elune po drugiej stronie zatoki, a sam Gul'dan zagnieździł się za pałacowymi murami, miejsce to stało się przyczyną, a nie kresem problemów.
Przemyślenia deweloperów: Chociaż Gul'dan czeka na szczycie głównej iglicy The Nighthold, a potężni przeciwnicy, jak Tichondrius i Krosus czają się za murami pałacowego kompleksu, miejsce to nie jest tradycyjnym rajdem wypełnionym demonami. Jest świadectwem prawdopodobnie najwspanialszej cywilizacji, jaką można napotkać na Azeroth oraz elfiej finezji i magii.
Kiedy nasi artyści i projektanci zaczynali pracę nad Suramarem, chcąc oddać klimat i zamieszanie panujące w tętniącym życiem mieście pod okupacją, zespół odpowiadający za podziemia i rajdy chciał upewnić się, że The Nighthold zostanie naprawdę odebrany jako wielki pałac Suramaru. Od ogrodów botanicznych do kwater gościnnych, od obserwatorium do komnat otaczających źródło, z którego moc czerpie cywilizacja Dzieci Nocy, staraliśmy się zbudować wielki dwór królewski i wywnioskować, jak na jego fundamenty wpłynęłaby obecność Legionu. Wiele z naszych stref rajdowych to nie bez powodu mroczne i przytłaczające miejsca - kraina opanowana przez Xaviusa nie może być przedstawiona w jasnych i wesołych kolorach. The Nighthold to jednak środowisko, które jest zarówno piękne, jak i zabójczo niebezpieczne.
Skorpyron: Głęboko pod powierzchnią morza, w podziemiach The Nighthold znajdują się dawno zapomniane krypty połączone ze Studnią Nocy. Monstrualny, opancerzony skorpion przemienił jedną z nich w swoje leże. Przepełniony mocą Studni i otoczony przez rojące się potomstwo, Skorpyron znacznie komplikuje wędrówkę przez inaczej obiecujące, tylne wejście do pałacu.
Chronomatic Anomaly: Ponieważ moc, która karmi całą cywilizację ma swoje źródło w ziemi, jaskinia pod Studnią Nocy przeistoczyła się w wir surowej energii. Zrodzony z tych chaotycznych strumieni Chronomatic Anomaly jest wcieleniem mocy Oka Aman’thula. Jego ataki wywołują wybuchy energii, które zakrzywiają sam przepływ czasu.
Trilliax: Trilliax był niegdyś dumnym sługą arystokracji Dzieci Nocy, lecz pozbyto się go i od tego czasu powoli niszczał. Niezachwiana wola wykonywania poleceń wciąż w nim tkwi, jednak czas rozbił matrix jego osobowości. Teraz nieprzewidywanie przełącza się od jednego trybu do drugiego, stając się oddanym opiekunem lub morderczym czyścicielem i pragnąc uznania ze strony swojego mistrza, który od dawna nie istnieje.
Spellblade Aluriel: Aluriel zawsze miała wprawę w używaniu magii. Bez trudów wspinała się po szczeblach rang Nocnej Straży (Nightguard) mając wrodzony talent do korzystania z miecza, jednak im silniejsza się stawała, tym bardziej chciała osiągnąć jeszcze więcej. Studiowała z magami Uniwersytetu Suramaru, spędzając dnie na treningach walki, a wieczory rozwijając swoje rzemiosło. Wykuła swoją broń i zbroję w Studni Nocy, wplątując magiczne zaklęcia w cenny metal. Jest biegła w szkołach ognia, mrozu oraz magii tajemnej, będąc pierwszą, której nadano tytuł Spellblade.
Krosus: Na Strzaskanym Wybrzeżu, wspólnymi siłami największych bohaterów Hordy i Przymierza pokonano tego gigantycznego władcę zagłady, jednego z najpotężniejszych stworzeń w armii Legionu. Wyleczony z odniesionych ran, Krasus wyłania się z zatoki pomiędzy The Nighthold i Grobowcem Sargerasa, aby zgnieść każdego, kto sprzeciwi się Legionowi.
High Botanist Tel’arn: Od najmłodszych lat, Tel'arn był zafascynowany życiem roślin: odpornością i umiejętnością przystosowania się chwastów, możliwością żywienia się energią słońca przez trawę, czy sposobem, w jaki jedno drzewo może się rozdwoić, a dwie gałęzie zjednoczyć. Wspomagany energią Studni Nocy, przeistoczył się do takiego stopnia, że trudno jest rozpoznać, iż był dawniej elfem. Teraz uważa się za coś o wiele bardziej wspanialszego.
Tichondrius: Ponury władca Tichondrius, dawny przywódca nathrezimów, został zgładzony przez nowo odkrytą moc samego Illidana Stormrage'a. Zreanimowany w Wypaczonej Otchłani Tichondrius powraca, aby nadzorować Gul'dana w imieniu Płonącego Legionu i upewnić się, że czarnoksiężnik nie zawiedzie już swoich panów.
Star Augur Etraeus: Astromanta Etraeus poświęcił długie lata na badaniu nieba Azeroth, poszukując odpowiedzi na wielkie tajemnice wszechświata. Udało mu się zobaczyć światy, których nie jesteśmy w stanie zrozumieć, a moc Studni Nocy pozwala mu czerpać z ich esencji i wzmacniać własne umiejętności.
Grand Magistrix Elisande: Elisande dawniej wyróżniła się tym, jak stawiła opór Legionowi. Ona i jej wysoko urodzeni zwolennicy odstąpili od Królowej Azshary i mrocznej ścieżki, na którą wkroczyła. Elisande wykorzystała moc Oka Aman'Thula w celu stworzenia Studni Nocy, chroniąc Suramar przed Rozbiciem. Dziesięć tysięcy lat później, przybycie Legionu nie dało jej szansy na znalezienie podobnego rozwiązania. Sprzymierzyła się z demonami, mając nadzieje na ponowne użycie Studni Nocy (tym razem w bardzo odmienny sposób) aby ocalić swój lud.
Gul'dan: Łańcuch wydarzeń rozpoczęty w dniu, kiedy Garrosh uciekł na Draenor ciągnął się dalej, niezłamany, i pomimo wszystkich zakrętów i powikłań doprowadził do tego momentu. Chociaż jego plany zostały pokrzyżowane na Draenorze, Gul'dan stoi teraz na granicy ostatecznego zwycięstwa w imieniu Legionu, któremu służy. Na szczycie The Nighthold, kiedy wir spaczonej energii obraca się w przestworzach, odrzucony przez swój lud orczy czarnoksiężnik czeka na spełnienie się przeznaczenia.
Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
Podróż przez Suramar była przepełniona intrygą i niebezpieczeństwem, kiedy bohaterowie Azeroth walczyli o odzyskanie tego lśniącego miasta. Nadszedł czas, aby postawić kolejny krok i zmierzyć się z wyzwaniami wewnątrz rajdu The Nighthold.
Wymagany poziom: 110
Położenie: Suramar
Liczba bossów: 10
The Nighthold jest świadectwem osiągnięć cywilizacji Dzieci Nocy (Nightborne), jako największa budowla na Zniszczonych Wyspach i jedna z największych w całym Azeroth. Tereny te zostały wzniesione jako schronienie przed problemami zewnętrznego świata, otaczając Studnię Nocy (Nightwell) - źródło, z którego od wieków Suramar czerpie tajemną energię. Kiedy jednak spaczone chmury zaczęły kłębić się nad dawną świątynią Elune po drugiej stronie zatoki, a sam Gul'dan zagnieździł się za pałacowymi murami, miejsce to stało się przyczyną, a nie kresem problemów.
Przemyślenia deweloperów: Chociaż Gul'dan czeka na szczycie głównej iglicy The Nighthold, a potężni przeciwnicy, jak Tichondrius i Krosus czają się za murami pałacowego kompleksu, miejsce to nie jest tradycyjnym rajdem wypełnionym demonami. Jest świadectwem prawdopodobnie najwspanialszej cywilizacji, jaką można napotkać na Azeroth oraz elfiej finezji i magii.
Kiedy nasi artyści i projektanci zaczynali pracę nad Suramarem, chcąc oddać klimat i zamieszanie panujące w tętniącym życiem mieście pod okupacją, zespół odpowiadający za podziemia i rajdy chciał upewnić się, że The Nighthold zostanie naprawdę odebrany jako wielki pałac Suramaru. Od ogrodów botanicznych do kwater gościnnych, od obserwatorium do komnat otaczających źródło, z którego moc czerpie cywilizacja Dzieci Nocy, staraliśmy się zbudować wielki dwór królewski i wywnioskować, jak na jego fundamenty wpłynęłaby obecność Legionu. Wiele z naszych stref rajdowych to nie bez powodu mroczne i przytłaczające miejsca - kraina opanowana przez Xaviusa nie może być przedstawiona w jasnych i wesołych kolorach. The Nighthold to jednak środowisko, które jest zarówno piękne, jak i zabójczo niebezpieczne.
Harmonogram
- 18 stycznia: The Nighthold udostępniony w trybach normalnym i heroicznym.
- 25 stycznia: The Nighthold udostępniony w trybie mitycznym. Pierwsze skrzydło w trybie wyszukiwarki rajdów odblokowane (Arcing Aqueducts).
- 8 lutego: Drugie skrzydło w trybie wyszukiwarki rajdów odblokowane (Royal Athenaeum).
- 22 lutego: Trzecie skrzydło w trybie wyszukiwarki rajdów odblokowane (Nightspire).
- 8 marca: Czwarte skrzydło w trybie wyszukiwarki rajdów odblokowane (Betrayer’s Rise).
The Nightwell
Skorpyron: Głęboko pod powierzchnią morza, w podziemiach The Nighthold znajdują się dawno zapomniane krypty połączone ze Studnią Nocy. Monstrualny, opancerzony skorpion przemienił jedną z nich w swoje leże. Przepełniony mocą Studni i otoczony przez rojące się potomstwo, Skorpyron znacznie komplikuje wędrówkę przez inaczej obiecujące, tylne wejście do pałacu.
Chronomatic Anomaly: Ponieważ moc, która karmi całą cywilizację ma swoje źródło w ziemi, jaskinia pod Studnią Nocy przeistoczyła się w wir surowej energii. Zrodzony z tych chaotycznych strumieni Chronomatic Anomaly jest wcieleniem mocy Oka Aman’thula. Jego ataki wywołują wybuchy energii, które zakrzywiają sam przepływ czasu.
Trilliax: Trilliax był niegdyś dumnym sługą arystokracji Dzieci Nocy, lecz pozbyto się go i od tego czasu powoli niszczał. Niezachwiana wola wykonywania poleceń wciąż w nim tkwi, jednak czas rozbił matrix jego osobowości. Teraz nieprzewidywanie przełącza się od jednego trybu do drugiego, stając się oddanym opiekunem lub morderczym czyścicielem i pragnąc uznania ze strony swojego mistrza, który od dawna nie istnieje.
The Nighthold
Spellblade Aluriel: Aluriel zawsze miała wprawę w używaniu magii. Bez trudów wspinała się po szczeblach rang Nocnej Straży (Nightguard) mając wrodzony talent do korzystania z miecza, jednak im silniejsza się stawała, tym bardziej chciała osiągnąć jeszcze więcej. Studiowała z magami Uniwersytetu Suramaru, spędzając dnie na treningach walki, a wieczory rozwijając swoje rzemiosło. Wykuła swoją broń i zbroję w Studni Nocy, wplątując magiczne zaklęcia w cenny metal. Jest biegła w szkołach ognia, mrozu oraz magii tajemnej, będąc pierwszą, której nadano tytuł Spellblade.
Krosus: Na Strzaskanym Wybrzeżu, wspólnymi siłami największych bohaterów Hordy i Przymierza pokonano tego gigantycznego władcę zagłady, jednego z najpotężniejszych stworzeń w armii Legionu. Wyleczony z odniesionych ran, Krasus wyłania się z zatoki pomiędzy The Nighthold i Grobowcem Sargerasa, aby zgnieść każdego, kto sprzeciwi się Legionowi.
Shal'dorei Terrace
High Botanist Tel’arn: Od najmłodszych lat, Tel'arn był zafascynowany życiem roślin: odpornością i umiejętnością przystosowania się chwastów, możliwością żywienia się energią słońca przez trawę, czy sposobem, w jaki jedno drzewo może się rozdwoić, a dwie gałęzie zjednoczyć. Wspomagany energią Studni Nocy, przeistoczył się do takiego stopnia, że trudno jest rozpoznać, iż był dawniej elfem. Teraz uważa się za coś o wiele bardziej wspanialszego.
Captain's Quarters
Tichondrius: Ponury władca Tichondrius, dawny przywódca nathrezimów, został zgładzony przez nowo odkrytą moc samego Illidana Stormrage'a. Zreanimowany w Wypaczonej Otchłani Tichondrius powraca, aby nadzorować Gul'dana w imieniu Płonącego Legionu i upewnić się, że czarnoksiężnik nie zawiedzie już swoich panów.
Astromancer's Rise
Star Augur Etraeus: Astromanta Etraeus poświęcił długie lata na badaniu nieba Azeroth, poszukując odpowiedzi na wielkie tajemnice wszechświata. Udało mu się zobaczyć światy, których nie jesteśmy w stanie zrozumieć, a moc Studni Nocy pozwala mu czerpać z ich esencji i wzmacniać własne umiejętności.
The Nightspire
Grand Magistrix Elisande: Elisande dawniej wyróżniła się tym, jak stawiła opór Legionowi. Ona i jej wysoko urodzeni zwolennicy odstąpili od Królowej Azshary i mrocznej ścieżki, na którą wkroczyła. Elisande wykorzystała moc Oka Aman'Thula w celu stworzenia Studni Nocy, chroniąc Suramar przed Rozbiciem. Dziesięć tysięcy lat później, przybycie Legionu nie dało jej szansy na znalezienie podobnego rozwiązania. Sprzymierzyła się z demonami, mając nadzieje na ponowne użycie Studni Nocy (tym razem w bardzo odmienny sposób) aby ocalić swój lud.
The Font of Night
Gul'dan: Łańcuch wydarzeń rozpoczęty w dniu, kiedy Garrosh uciekł na Draenor ciągnął się dalej, niezłamany, i pomimo wszystkich zakrętów i powikłań doprowadził do tego momentu. Chociaż jego plany zostały pokrzyżowane na Draenorze, Gul'dan stoi teraz na granicy ostatecznego zwycięstwa w imieniu Legionu, któremu służy. Na szczycie The Nighthold, kiedy wir spaczonej energii obraca się w przestworzach, odrzucony przez swój lud orczy czarnoksiężnik czeka na spełnienie się przeznaczenia.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz