WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Zapowiedź patcha 6.0.2: Interfejs Użytkownika

Artykuł

Zapowiedź patcha 6.0.2: Interfejs Użytkownika

  Temahemm:
Cytat z: Rygarius & Kaivax (źródło)
http://wowcenter.pl/Files/wod_ui_ss1.jpg

Jak zdążyli zauważyć gracze testujący patch 6.0.2 na naszych Publicznych Serwerach Testowych (PTR), przygotowaliśmy kilka zmian w interfejsie WoWa, które zaprojektowano tak, by pozbyć się bałaganu, zwolnić więcej miejsca w ekwipunku, ułatwić znajdywanie swoich rzeczy i poprawić wrażenia z gry.

Mapa i Dziennik Zadań

W patchu 6.0.2, stworzyliśmy zupełnie nowy UI (interfejs użytkownika), by złączyć Mapę i Dziennik Zadań wraz ze wszystkim, czego potrzebujesz przy zarządzaniu trwającymi wyprawami. Od teraz, gdy przeglądasz menu Mapy i Dziennika Zadań wg stref, znajdziesz wszystkie powiązane zadania, które aktualnie wykonujesz, a także swój postęp i stosowną kartografię.

Dodatkowo, poza rozsądnym uporządkowaniem Twoich zadań, nowe okno (domyślny skrót: M lub L) daje Ci więcej informacji o celach bezpośrednio na mapie. Zawiera także przybliżanie przy użyciu rolki, przesuwanie mapy za pomocą kliknięcia i przytrzymania oraz użyteczny przycisk Wyświetl Wszystkie Zadania. Jeśli pozostawisz okno otwarte podczas chodzenia, robi się przezroczyste, byś mógł jednocześnie oglądać mapę i przemierzany przez Ciebie teren.

Pudełko zabawek

Wszystkie "zabawki", które do tej pory gromadziliście podczas swoich podróży, znalazły nowy dom w Pudełku zabawek. Tak jak z wierzchowcami i pupilami wystarczy kliknąć prawym przyciskiem myszy na zabawkę, żeby wysłać ją do Pudełka. Potem dana zabawka będzie dostępna dla wszystkich postaci na koncie.

Jeśli chcecie poszerzyć swoją kolekcję zabawek (lub wierzchowców czy pupili), zobaczycie wszystkie jeszcze niezdobyte zabawki wraz z informacją jak wejść w ich posiadanie. Jak zapewne się spodziewacie, będzie można przenieść każdą zabawkę na pasek umiejętności dla szybkiego dostępu.

Jak wylosować smoka?

W kolekcji wierzchowców (domyślny skrót Shift-P) znajdziecie teraz w prawym górnym rogu guzik przywołania losowego ulubionego wierzchowca. Ten inteligentny przycisk przywołuje losowego wierzchowca z puli oznaczonych wcześniej jako ulubionych, dostosowanych odpowiednio do lokacji i sytuacji. Przykładowo:
  • W lokacji, gdzie nie można latać, zostanie wybrany jeden z oznaczonych jako ulubione wierzchowców-nielotów.
  • Jeśli akurat pływacie na powierzchni jakiegoś akwenu, a macie oznaczonego jako ulubionego Water Stridera - zostanie on przywołany.
  • Jeśli pływacie głęboko pod wodą zostanie przywołany wasz ulubiony Sea Turtle.

Wystarczy kliknąć prawym przyciskiem myszy na wierzchowca i ustawić go jako ulubionego.

Plecaki, plecaki, plecaki

W patchu 6.0.2 plecaki mogą zostać przeznaczone do przechowywania konkretnych typów przedmiotów, takich jak:
  • Wyposażanie - zbroje i bronie
  • Towary konsumpcyjne – Jedzenie, picie, mikstury, itd.
  • Przedmioty wykorzystywane do profesji - zioła, rudy, skóry, itd.

Kiedy zajrzycie do swojego plecaka i klikniecie w guzik sortowania w prawym górnym rogu wszystkie przedmioty zostaną przeniesione do odpowiednich plecaków, zgodnie z wcześniej ustalonym przeznaczeniem. Reszta nieposortowanych przedmiotów zostanie wrzucona do głównego plecaka. Ponadto pojawiły się nowe ramki dla przedmiotów wskazujące na ich jakość. Nowe przedmioty świecą się, dzięki czemu łatwiej je zauważyć, a szare przedmioty mają ikonkę złotej monety, gdy jesteśmy u sprzedawcy.

Bank reagentów

Będziecie mieć więcej miejsca w banku! Dodaliśmy zakładkę na reagenty z 98 miejscami, gdzie możecie składować przedmioty potrzebne do profesji, oraz opcję zdeponowania wszystkich obecnie niesionych reagentów. Zwiększyliśmy również wielkość domyślnego grupowania się wielu materiałów i reagentów,a kiedy chcecie ich użyć w ramach profesji, nie musicie ich nosić przy sobie - wystarczy, że macie je w banku!

Ale to jeszcze nie wszystko!
  • Dodaliśmy nową zakładkę do systemu Magazynu otchłani (Void Storage). To dodatkowe 80 miejsc na wasze przedmioty.
  • Menu pojawiające się po kliknięciu prawym przyciskiem na portret postaci zostało poprawione.
  • Można zarządzać addonami bez wylogowywania się.
  • W Dzienniku Lochów (domyślnie Shift-J) wprowadzono wpisy o lochach z Warlords of Draenor.

W celu sprawdzenia wszystkich zmian wprowadzonych wraz z patchem 6.0.2 zapraszamy na Publiczny Serwer Testowy.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz