WoWCenter.pl
Targot spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Tooly zdobył Mythic Keystone.     
Szymqq zdobył osiągnięcie The Alterac Blitz.     
Vantu spełnił kryterium Death Knight osiągnięcia Worgen Slayer.     
Evelkaxxmysz zdobył Mythic Keystone.     
Nikandra zdobył Wyrmtongue's Cache Key.     
MakaO zdobył osiągnięcie Honor Level 20.     
Gelu zdobył Cavern Slitherer Pauldrons.     
Harcok zdobył Mythic Keystone.     
Watus zdobył Drinking Horn Cover.     
Makoto zdobył Mythic Keystone.     
Jazz zdobył osiągnięcie Honor Level 15.     
Martwywilk spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kuturin zdobył Cord of the High Priest.     
Krukowaty zabił Warlord Blackhand (Mythic Blackrock Foundry) po raz 1.     
Ishar spełnił kryterium Death Knight osiągnięcia Blood Elf Slayer.     
Paxzon zdobył osiągnięcie End of the Line.     
SPEKTO zabił Nalak po raz 4.     

Battle for Azeroth: Zapowiedź zmian i nowości w PvP

Blood Elves

Przez blisko 7.000 lat społeczność wysokich elfów skupiała się wokół świętej Studni Słońca...

Czytaj dalej...
Artykuł

Battle for Azeroth: Zapowiedź zmian i nowości w PvP

  Tommy: Tagi: wow, battle-for-azeroth, pvp, preview, blizzard
Blizzard przygotował artykuł, który przybliża główne zmiany w systemach PvP w nowym dodatku, jak nowe drzewko talentów, tryb wojenny czy Gildia Pojedynków. Poniżej możecie przeczytać całą zapowiedź po polsku!

Cytat z: Blizzard (źródło)
https://wowcenter.pl/Files/bfa_blizzzprev_pvp_head.jpg

W Battle for Azeroth dojdzie do wielu uaktualnień związanych z PvP - w tym zmiany w talentach PvP, wprowadzenie War Mode (Tryb Wojenny) oraz nowa Gildia Pojedynków. W tej zapowiedzi będziecie mogli wstępnie rzucić okiem na to, co was czeka.

Zaktualizowany system talentów PvP

Wraz z Battle for Azeroth zmieniamy podejście do talentów PvP. W obecnym w Legionie systemie talentów honoru nowe talenty odblokowują się poprzez zdobywanie poziomów honoru w wyniku partycypacji w PvP, przez co gracze dopiero rozpoczynający przygodę z PvP mają utrudnione zadanie do czasu zdobycia tego, co wszyscy inni już mają. W Battle for Azeroth upraszczamy ten mechanizm, dzięki czemu talenty PvP odblokowują się wraz ze zdobywaniem kolejnych poziomów postaci, wyrównując szanse pomiędzy graczami.

W Legionie talenty PvP były grupowane w rzędach po trzy tak jak zwykłe klasowe talenty. W Battle for Azeroth gracze będą mogli wybrać dowolne trzy talenty PvP z całej puli, wraz ze specjalnym talentem przerywającym efekty crowd-control (tak jak kiedyś trinkety PvP).


Zdobędziecie tę umiejętność na 20 poziomie, wybierając jedną z trzech możliwych opcji w wyskakującym menu. Na poziomie 110 odblokujecie wszystkie talenty PvP w panelu Talentów (N). Te zmiany udostępnią więcej opcji dostosowywania swojej postaci do stylu gry i wyzwań przed Wami stojących – czy to world PvP, pola bitew, areny, czy nowa Gildia Pojedynków (Dueler’s Guild). Tak, jak w przypadku talentów klasowych, również talenty PvP będzie można zmienić wyłącznie na bezpiecznym terenie, gdzie aktywuje się bonus "rested".

War Mode (Tryb Wojenny) – zaciągasz się?

Przedstawiamy nowy sposób aktywności PvP w świecie gry – system War Mode. Tryb Wojenny burzy wszystkie ograniczenia ze strony serwera, dzięki czemu gracze na dowolnym typie świata mogą zdecydować o wskoczeniu do world PvP wraz z graczami o podobnym podejściu, celem prowadzenia nieustannej walki między Hordą a Przymierzem.

Dzięki temu nowemu systemowi oraz najnowszej dostępnej technologii będziecie mogli doświadczyć PvP w otwartym świecie World of Warcraft. Gracze będą mogli zdecydować, w jaki sposób chcą się cieszyć grą, niezależnie od wybranego wcześniej serwera. Czy będziecie chcieli zrezygnować z PvP całkowicie, czy zebrać sprzymierzeńców i udać się na niebezpieczne przygody, czy włączycie War Mode na stałe – wybór należy do Was.

Przy pomocy Trybu Wojennego chcieliśmy rozwiązać problem graczy, którzy czuli się wyłączeni z danego rodzaju gry z powodu wyboru nieodpowiedniego serwera. Być może wybrali świat PvE, ponieważ wszyscy ich znajomi tam grali, mimo że sami byli zainteresowani world PvP. Z drugiej strony, może wybrali serwer PvP, ale później zdecydowali, że to jednak nie dla nich. War Mode znosi te ograniczenia i wraz z technologią "realm shardingu" poczuliśmy, że to właśnie teraz gracze powinni móc podejmować decyzje.

Poprzez włączenie War Mode bohaterowie wyruszą w świat pełen graczy o podobnych zainteresowaniach. Tryb ten stanowi również fundament do całkiem nowego systemu, wraz z nagrodami za world PvP, otwartego dla każdego, niezależnie od wybranego serwera.

Gracze, którzy zdecydują się na aktywowanie War Mode, otrzymają specjalne bonusy za granie w tym trybie. Po pierwsze, wszystkie wybrane talenty PvP będą dostępne w dowolnym miejscu, gdzie ma miejsce aktywność PvP. Zamiast włączać i wyłączać talenty PvP zależnie od lokacji lub tego, czy walczycie ze stworami, czy innymi graczami, będziecie mieć dostęp do wszystkiego wszędzie, gdzie można grać PvP. Sanktuaria nadal będą strefami wolnymi od PvP.

Co więcej, gracze w War Mode otrzymają bonus do zdobywanego doświadczenia. Rozumiemy, że zgoda na PvP oznacza dodatkowe ryzyko śmierci z rąk wrogich bohaterów, przez co proces levelowania może zostać spowolniony. Nie chcemy, żeby gracze włączający lub wyłączający tryb czuli, że coś tracą, więc wpadliśmy na taki mechanizm kompensacyjny. Z tego samego powodu gracze na maksymalnym poziomie przy włączeniu War Mode będą otrzymywali dodatkowe złoto, zasoby i Artifact Power z World Questów.

War Mode będzie można włączyć na poziomie 20 poprzez odwiedzenie Orgrimmaru lub Stormwind i ustawienie preferencji w panelu Talentów (N). Uwaga! Gdy tylko opuścicie bezpieczne miasto, wszystkie lokacje będą oznaczone jako kontestowane, nawet Northshire Abbey. Dodatkowe rzeczy takie jak Bounty Hunter (Łowca Głów) i Air Drops (Zrzuty Powietrzne) – więcej o nich poniżej - będą dostępne w nowych lokacjach z Battle for Azeroth.

Szukanie grupy z aktywnym War Mode również będzie możliwe. Nadal będzie można Was przyzwać do rajdu lub lochu z graczami z wyłączonym trybem, lecz będziecie się mogli zobaczyć wyłącznie po wejściu przez portal do instancji. Jeśli używacie narzędzie do szukania przyjaciół w celu znalezienia grupy do aktywności w otwartym świecie, zostaniecie dobrani tylko z graczami z włączonym trybem.

Na War Mode składa się też jeszcze kilka dodatkowych elementów:

System Bounty Hunter – Łowca Głów

Niesława ma plusy i minusy. Możecie stać się niesławni poprzez zabijanie pewnej liczby graczy bez zgonu. Jeśli tego dokonacie, otrzymacie status Assassin (Zabójca) i wasze obrażenia oraz leczenie wzrosną o 15%. Gratulacje!


Oczywiście, ten stan musi mieć wady. Im więcej graczy zgładzi Zabójcę, tym większa szansa, że pojawi się na mapie innych graczy i stanie się celem, za którego wyeliminowanie czeka nagroda. Za zdjęcie Zabójcy z przeciwnej frakcji dostaniecie punkty Conquest oraz inne nagrody. W każdej lokacji Battle for Azeroth może być trzech (później być może więcej) Zabójców, dzięki czemu gracze lub grupy graczy mogą się zemścić.

Air Drops – Zrzuty Powietrzne

Od czasu do czasu, latająca maszyna będzie przemierzać przestrzeń powietrzną. Ryk jej silników będzie jasnym sygnałem, że coś się dzieje. Musicie wypatrywać zrzutu sprzętu wojennego. Podobnie do skrzyni na Arenie Gurubashi, tak i tutaj, gracze mogą walczyć o zawartość skrzyni i zdobyć ją ku chwale swojej frakcji. Po zdobyciu kontroli nad skrzynią, wszyscy gracze danej frakcji mogą do niej zajrzeć i zebrać przedmioty dla siebie.


Jak tanio sprzedasz skórę? Dueler’s Guild – Gildia Pojedynków

Pojedynkujcie się na nowych arenach w Boralus lub Zuldazar! Podobnie do Gildii Awanturników (Brawler’s Guild), gracze mogą porozmawiać z NPC i ustawić się w kolejce do pojedynków 1 na 1 na arenie. Na ringu będziecie walczyć z innymi graczami. Przegrywacie – odpadacie. Jak daleko zajdziecie zanim spadniecie ze szczytu? Po dotarciu do pewnych etapów otrzymacie osiągnięcia i tytuły.

W Gildii Pojedynków znajdziecie również skrzynkę z nagrodami PvP, pod warunkiem, że uzupełnicie pasek Conquest w danym tygodniu.

Zmiany w poziomach Honoru

System Honoru w Legionie oparty był na założeniu, że będziecie zdobywać talenty PvP poprzez udział w aktywnościach PvP, a potem resetować swój progres celem uzyskania Prestiżu i kosmetycznych nagród. Teraz talenty będziecie otrzymywać wraz z poziomami, więc sam system Honoru będzie skupiony na zdobywaniu różnorodnych kosmetycznych nagród za udział w PvP.

Za udział w walce dostaniecie Honor, a później Poziomy Honoru. Za zdobycie wysokiego Poziomu Honoru otrzymacie nagrody takie jak tytuły, wierzchowce, zwierzątka i inne. W międzyczasie będziecie otrzymywać ikony obramowania postaci i zagrzejecie miejsce na tablicy wyników, dzięki czemu wszyscy zobaczą, co osiągnęliście. W Battle for Azeroth, Honor i nagrody z niego wynikające są przypisane do całego konta. Honor zdobyty przez indywidualne postacie w Legionie zostanie wrzucony do puli całego konta, determinując poziom Honoru dla wszystkich postaci w BfA. Dotychczas zdobyte nagrody w Legionie pozostaną w Waszym posiadaniu.

Nieważne, czy jesteś twardym weteranem PvP lub jesteś tylko zainteresowany nowym światowym PvP, Horda i Przymierze będą mieli mnóstwo okazji do udowodnienia swojej wyższości w Battle for Azeroth.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz