WoWCenter.pl
liq spełnił kryterium osiągnięcia The Zandalari Menu.     
Rodowity zdobył Jade Ophidian Band.     
Corem zdobył osiągnięcie Explore Un'Goro Crater.     
MakaO zdobył osiągnięcie Northern Stranglethorn Quests.     
Puchy11 zdobył Sailing Master's Sash.     
Alduviel zdobył osiągnięcie Wide World of Quests.     
FenomenSSL spełnił kryterium osiągnięcia Admiral.     
Targot zdobył Cannoneer's Toolbelt.     
Navcio zabił The Lich King po raz 8.     
Mick88 zdobył Dinobone Charm.     
kuturin zdobył osiągnięcie Competent Captain.     
Ploza spełnił kryterium osiągnięcia Azeroth at War: After Lordaeron.     
Martwywilk spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Hrafnior zdobył osiągnięcie 200 Daily Quests Completed.     
Something zdobył Shadra Silk Mantle.     

Aktualizacja 7.3.5: Pole bitwy Seething Shore teraz dostępne

Ważne

Aktualizacja 7.3.5: Pole bitwy Seething Shore teraz dostępne

  Quass:
https://wowcenter.pl/Files/bfa_seethingshore_live_head.jpg

Nowe pole bitwy Seething Shore jest teraz dostępne dla graczy na europejskich serwerach! Przez najbliższy tydzień będziecie mogli dołączyć do walki w trybie bójki (Brawl), a od 7 marca Seething Shore dołączy do stałej rotacji pól bitew. Poniżej znajdziecie krótki zwiastun filmowy Blizzarda oraz opis rozgrywki, który przygotowaliśmy w ramach naszego podsumowania aktualizacji 7.3.5.


Bitwa na Seething Shore rozpoczyna się na latających okrętach Hordy lub Przymierza, które krążą wokół niewielkiej wyspy niedaleko Silithus. Gracze zeskakują z nich na pole bitwy, a dzięki specjalnym rakietom mogą w niewielkim stopniu kontrolować, gdzie wylądują. Głównym celem jest zebranie 1500 jednostek Azerite, "krwi Azeroth", która wydostała się na powierzchnię po wydarzeniach z końcówki rajdu Antorus.


Co jakiś czas w losowych miejscach na wyspie zaczną wybuchać zielone gejzery, gdzie chwilę później pojawi się ruda Azerite. Wydobywanie tego cennego surowca zajmuje trochę czasu, więc razem z sojusznikami będziecie musieli bronić się przed atakami przeciwnej frakcji lub przyjąć nieco bardziej ofensywną taktykę i atakować zbierających wrogów. Na samym początku trzeba się nieco rozdzielić, gdyż do zabezpieczenia będą aż trzy cele, ale pod koniec bitwy zaczną pojawiać się znacznie bliżej siebie, co doprowadzi do większych potyczek.


W wypadku śmierci powrócicie do życia na latających okrętach. W porównaniu do innych pól bitew w grze, to jest dosyć niewielkie, pozwala na szybki powrót do walki i nie wymaga zbyt wiele obrony, gdyż cele bez przerwy pojawiają się i znikają. Z tych powodów rozgrywka wydaje się tu o wiele szybsza.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz