Legion | Zmiany w balansie klas (28.09.16)
Zazwyczaj nie tłumaczymy list zmian, które nie są bezpośrednio powiązane z większymi aktualizacjami w grze, jednak w najnowszych łatkach deweloperzy wprowadzili spore modyfikacje w klasach, podyktowane opiniami graczy i danymi zebranymi po otwarciu rajdu Emerald Nightmare oraz wprowadzeniu Mitycznych kluczy. Poniższa lista zawiera zmiany podane 23 września oraz dodatkowe poprawki z 26 września, ale zostaną one wprowadzone dopiero po cotygodniowym resecie, 28 września.
Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
Klasy
Rycerz Śmierci
Frost
- Obrażenia od Remorseless Winter zwiększone o 50%.
- Obrażenia od Obliterate zwiększone o 19%.
- Obrażenia od Frost Strike zwiększone o 12%.
- Obrażenia od Howling Blast zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Frostscythe (Talent) zwiększone o 13%.
- Obrażenia od Frozen Pulse (Talent) zwiększone o 11%.
- Obrażenia od Breath of Sindragosa (Talent) zwiększone o 17%.
Łowca Demonów
Havoc
- Obrażenia od Bloodlet (Talent) są teraz równe 150% wstępnych obrażeń od Throw Glaive.
- Bonusowe obrażenia od Fel Mastery (Talent) dla Fel Rush zmniejszone o o 30%.
- Obrażenia od Fury of the Illidari (umiejętność Artefaktu) zmniejszone o 20%.
- Komentarz: Przejdź do sekcji PvP, aby zobaczyć dodatkowe zmiany dotyczące Fury of the Illidari.
- Bonusowe obrażenia od Balanced Blades (cecha Artefaktu) dla Blade Dance zmniejszone do 3% za każdy cel.
Vengeance
- Mastery przyznaje teraz o 50% mniej obrażeń za każdy punkt procentowy.
- Ochrona przed obrażeniami od Demon Spikes zmniejszona o 20%.
- Komentarz deweloperów: Zbieranie głownie ekwipunku przyznającego Mastery pozwoliło Łowcom Demonów w specjalizacji Vengeance na osiągnięcie nadmiernie dużego ograniczenia przyjmowanych obrażeń. Zmniejszamy potencjał tego efektu, aby bardziej go zrównoważyć. Zmiana ta powinna sprawić, że Mastery będzie bliższe innym statystykom.
Druid
- Obrażenia od Moonfire zwiększone o 10%.
Balance
- Obrażenia od Sunfire zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Starfall zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Lunar Strike zwiększone o 5%.
- Obrażenia od Solar Wrath zwiększone o 5%.
Mag
Arcane
- Maksymalna ilość stacków Quickening (Talent) wynosi teraz 50, a czas trwania nie będzie odświeżał się raz na 50 stacków.
- Efekty Mastery zwiększone o 20%.
- Obrażenia od Arcane Missiles zwiększone o 9%.
- Obrażenia od Arcane Blast zwiększone o 10%.
Frost
- Obrażenia od Frostbolt zwiększone o 8%.
- Obrażenia od Ice Lance zwiększone o 13%.
- Obrażenia od Flurry zwiększone o 38%.
- Obrażenia od Blizzard zwiększone o 36%, koszt many zmniejszony o 50%.
- Splitting Ice (Talent) zadaje teraz 80% normalnych obrażeń (zwiększono z 50%).
- Obrażenia od Ice Nova (Talent) zwiększone o 13%.
- Obrażenia od Ray of Frost (Talent) zwiększone o 28%.
- Obrażenia od Glacial Spike (Talent) zwiększone o 15%.
Łowca
- Obrażenia od Barrage (dla Beast Mastery i Marksmanship) zmniejszone o 20%.
Beast Mastery
- Bonus do obrażeń od Bestial Wrath zwiększony o 25%.
Survival
- Obrażenia od Flanking Strike zwiększone o 62%.
Mnich
Mistweaver
- Obrażenia od Spinning Crane Kick (Mistweaver) zmniejszone o 25%.
Paladyn
Retribution
- Obrażenia od Templar’s Verdict zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Divine Storm zwiększone o 20%.
- Obrażenia od Crusader Strike (Retribution) zwiększone o 13%.
- Obrażenia od Blade of Justice zwiększone o 13%.
- Obrażenia od Judgment (Retribution) zwiększone o 13%.
- Obrażenia od Zeal (Talent) zwiększone o 13%.
- Obrażenia od Blade of Wrath (Talent) zwiększone o 13%.
Kapłan
Holy
- Obrażenia od Holy Nova zmniejszone o 16%.
Shadow
- Obrażenia od Mind Sear zwiększone o 80% i generowanie Insanity zwiększone o 50%.
- Obrażenia od Mind Flay zwiększone o 20%.
- Obrażenia od Mind Spike zwiększone o 28%.
- Maksymalna ilość stacków od Void Ray zmniejszona do 4.
- Komentarz deweloperów: Pomimo tej zmiany, zwiększone obrażenia od Mind Sear, Mind Flay i Mind Spike wciąż powodują, że talent ten jest bardziej wartościowy.
- Ilość stacków od Voidform nie zwiększa się już, kiedy efekt Dispersion jest aktywny.
- Komentarz deweloperów: Nie chcemy, aby talent Surrender to Madness był aż tak dominujący, jak w tym momencie i żeby można go było przedłużać do tego stopnia. Dalsze rozwiązanie tego problemu wymagałoby jednak większych zmian w specjalizacji, których nie chcemy przeprowadzać w łatce balansującej. Postaramy się przyjrzeć tej sprawie dokładniej w późniejszej aktualizacji.
Łotr
- Obrażenia obszarowe od Death From Above (Talent) zwiększone o 100%.
Assassination
- Obrażenia od Deadly Poison zwiększone o 30%.
- Obrażenia od Fan of Knives zwiększone o 30%.
- Czas trwania Bag of Tricks (cecha Artefaktu) skrócony do 3 sekund (ogólne obrażenia niezmienione), zasięg zwiększony do 6 jardów (z 3), teraz podlega efektom Mastery.
- Poison Knives (cecha Artefaktu) nie podlega już efektom "twitch" od Mastery. Obrażenia za każdy punkt procentowy zwiększone do 4%.
Outlaw
- Redukcja kosztu energii od Fatebringer (cecha Artefaktu) zmniejszona do 3 za rangę.
- Bonus obrażeń od Fate’s Thirst (cecha Artefaktu) dla Run Through zmniejszony do 6% za rangę.
- Bonus od Black Powder (cecha Artefaktu) dla Between the Eyes zmniejszony do 6% za rangę.
Subtlety
- Obrażenia od Eviscerate zwiększone o 15%.
- Obrażenia od Nightblade zwiększone o 15%.
- Obrażenia od Shuriken Storm zwiększone o 30%.
- Szansa na aktywowanie Second Shuriken (cecha Artefaktu) zwiększona do 30% (wcześniej 10%), obrażenia zwiększone o 30% i zadaje teraz 200% dodatkowych obrażeń, kiedy Stealth lub Shadow Dance są aktywne.
Szaman
- Queen Ascendant (cecha Artefaktu) nie jest już pochłaniana, kiedy automatycznie aktywuje się zakolejkowane zaklęcie leczące.
Elemental
- Efekty Mastery zwiększone o 12,5%.
- Maelstromy generowane przez Chain Lightning zwiększone do 6.
- Obrażenia od Lightning Bolt (Elemental) zwiększone o 23%.
- Obrażenia od Chain Lightning (Elemental) zwiększone o 23%.
- Obrażenia od Lava Burst zwiększone o 5%.
- Obrażenia od Call Lightning i Wind Gust rzucanych przez Storm Elemental (Talent) zwiększone o 20%.
Enhancement
- Naprawiono błąd, który dawał specjalnym atakom nie z głównej ręki 100% szansy na aktywowanie Windfury, kiedy Doom Winds było aktywne.
- Szansa na aktywowanie Windfury zwiększona do 20%.
Restoration
- Obrażenia od Chain Lightning (Restoration) zwiększone o 23%.
Czarnoksiężnik
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Rain od Fire automatycznie zadawał wszystkie osiem serii obrażeń celom w rozgrywce PvE i PvP.
Affliction
- Obrażenia od Drain Life zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Drain Soul zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Corruption zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Agony zwiększone o 5%.
- Obrażenia od Unstable Affliction zwiększone o 15%.
- Obrażenia od Seed of Corruption zwiększone o 15%.
- Obrażenia od Siphon Life (Talent) zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Haunt (Talent) zwiększone o 15%.
- Obrażenia od Phantom Singularity (Talent) zwiększone o 15%.
Demonology
- Obrażenia od Hand of Gul’dan zwiększone o 20%.
- Obrażenia od Demonwrath zwiększone o 15%.
- Obrażenia od Shadowbolt zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Doom zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Wild Imps zwiększone o 10%.
- Siła obrażeń przyzwanego Dreadstalkera zwiększona o 10%.
- Siła obrażeń przyzwanego Felguarda zwiększona o 10%.
- Obrażenia od Doom Bolt przyzwanego Doomguarda (Talent) zwiększone o 18%.
- Obrażenia od Demonbolt (Talent) zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Implosion (Talent) zwiększone o 15%.
- Obrażenia od Shadowflame (Talent) zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Darkglare (Talent) zwiększone o 10%.
Destruction
- Obrażenia od Chaos Bolt zwiększone o 11%.
- Obrażenia od Incinerate zwiększone o 11%
- Obrażenia od Immolate zwiększone o 11%
- Obrażenia od Conflagrate zwiększone o 11%.
- Obrażenia od Rain of Fire zwiększone o 11%, czas rzucania zaklęcia usunięty.
- Obrażenia od Cataclysm (Talent) zwiększone o 11%.
- Obrażenia od Channel Demonfire (Talent) zwiększone o 11%.
Wojownik
Arms
- Szansa na aktywowanie efektu umiejętności pasywnej Tactician zwiększona o 15%.
- Hamstring nie aktywuje już efektu Tactician.
- Bonus od Exploit the Weakness (cecha Artefaktu) zmniejszony do 4% za każdy punkt procentowy.
- Bonus do obrażeń od Focused Rade (Talent) zmniejszony do 30%.
Fury
- Obrażenia od Rampage zwiększone o 12%.
- Obrażenia od Bloodthirst zwiększone o 12%.
- Obrażenia od Raging Blow zwiększone o 5%.
- Obrażenia od Furious Slash zwiększone o 5%.
- Obrażenia od Execute (Fury) zwiększone o 5%.
Protection
- Redukcja kosztu Rage od Vengeance (Talent) zmniejszona do 35%.
- Ilość Rage generowana przez Intercept zmniejszona do 10.
- Ilość Rage generowana przez Shield Slam zmniejszona do 10.
PvP
Komentarz deweloperów: Wiele powyższych zmian odnosi się również do PvP, ale niektóre specjalizacje potrzebują dodatkowego balansu dla poszczególnych sytuacji w walce z innymi graczami. Niektóre ze zmian w PvP mają przeciwdziałać tym powyżej, a część po prostu usprawnić ogólny balans.
Pola bitew
- Tankowie nie przyjmują już dodatkowych obrażeń, kiedy niosą flagę.
Rycerz Śmierci
Blood
- Leczenie od Consumption (umiejetność Artefaktu) nie jest już zmniejszone w PvP.
- Death Strike wlicza teraz 50% obrażeń przyjętych ostatnio od innych graczy określając ilość przywracanego życia (wcześniej obrażenia od graczy były ignorowane).
Łowca Demonów
Havoc
- Obrażenia od Fury of the Illidari (umiejętność Artefaktu) są teraz zmniejszone o 10% w PvP (wcześniej 30%).
Vengeance
- Leczenie od Soul Cleave nie jest już zmniejszone w PvP.
Druid
Restoration
- Efekt Lifebloom jest teraz zwiększony o 50% w PvP.
- Statystyka Critical Strike zmniejszona o 50%.
- Statystyka Haste zwiększona o 50%.
Guardian
- Frenzied Regeneration wlicza teraz 50% obrażeń przyjętych ostatnio od innych graczy określając ilość przywracanego życia (wcześniej obrażenia od graczy były ignorowane).
Łowca
Survival
- Moongoose Fury zwiększa teraz obrażenia od Moongoose Bite o 35% za każdy stack w PvP (wcześniej 25%).
Beast Mastery
- Statystyka Agility zmniejszona o 10%.
Mag
Frost
- Frostbolt zmniejsza teraz szybkość poruszania się o 50%.
- Obrażenia od Frostbolt są teraz zwiększone o 10% w PvP (wcześniej 20%).
Fire
- Redukcja czasu rzucania Flamestrike od World in Flames (Honor Talent) skrócona do 2 sekund.
Mnich
Mistweaver
- Bonus do Renewing Mist od Counteract Magic (Honor Talent) zmniejszony do 150%.
Windwalker
- Obrażenia od Strike of the Windlord (umiejętność Artefaktu) są teraz zmniejszone o 30% w PvP (wcześniej 50%).
- Statystyka Agility zwiększona o 12%.
Paladyn
Retribution
- Statystyka Strength zmniejszona o 5%.
Protection
- Leczenie od Light of the Protector i Hand of the Protector jest teraz zmniejszone o 15% w PvP (wcześniej 50%).
Kapłan
Discipline
- Leczenie od Atonement jest teraz zwiększone o 15% w PvP (wcześniej 25%).
Holy
- Na Apotheosis nie działa już efekt dispell.
Łotr
- Efekt od Strike from the Shadows jest teraz uznawany za sidła (snare), zamiast oszołomienie (daze).
Outlaw
- Czas trwania Control is King (Honor Talent) skrócony do 3 sekund.
- Bonus do krytycznych obrażeń od Between the Eyes jest teraz zmniejszony do 100% w PvP (wcześniej 200%).
Subtlety
- Obrażenia od Eviscerate są teraz zmniejszone o 15% w PvP.
- Obrażenia od Nightblade są teraz zmniejszone o 15% w PvP.
Wojownik
Arms
- Obrażenia od Echo Slam (Honor Talent) zmniejszone do 5% całkowitego życia przeciwnika.
Fury
- Leczenie od Bloodthirst nie jest już zmniejszone w PvP.
Protection
- Maksymalne pochłanianie obrażeń od Ignore Pain nie jest już zmniejszone w PvP.
- Komentarz deweloperów: Efekt każdego Ignore Pain jest wciąż zmniejszony o 20% w PvP.
System Honoru
- Nagroda w systemie Honoru, Glory of the Melee nagradza teraz 500 Mocy Artefaktu (Artifact Power) (wcześniej 150).
PvP w otwartym świecie
- Zadania Światowe typu Warden Tower nagradzają teraz 150 honoru (wcześniej 300).
- Zadania Światowe typu Warden Tower pojawiają się teraz trzy razy dziennie i każde trwa 24 godziny.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz