WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Legion Alpha: Build 21108 - Tom Chilton i Ion Hazzikostas o legendarnych przedmiotach, nowe modele, artefakty

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Legion Alpha: Build 21108 - Tom Chilton i Ion Hazzikostas o legendarnych przedmiotach, nowe modele, artefakty

  Quass:
http://wowcenter.pl/Files/legion_alpha_21108_head.jpg

http://wowcenter.pl/Files/legion_logo_small.pngNa serwery alphy dodatku World of Warcraft: Legion wprowadzono dzisiaj build 21108. Do gry wciąż dodawane są nowe modele wierzchowców, stworzeń, jak również nowe warianty dostępnych artefaktów. Z innych wiadomości, Tom Chilton oraz Ion Hazzikostas sprostowali na oficjalnym forum kilka wątpliwości dotyczących legendarnych przedmiotów.

Cytat z: Tom Chilton (źródło)
Na początku dodatku gracze będą mogli założyć tylko jeden legendarny przedmiot, aby osoby, którym udało się go zdobyć miały większy wybór i nie były znacznie silniejsze od kogoś, kto być może nie miał aż tyle szczęścia. W późniejszej części dodatku liczba legendarnych przedmiotów możliwych do wyekwipowanie pójdzie w górę, jednak wciąż będzie stosunkowo niska.
________________________________________________________________________________________________

Legendarne przedmioty można zdobyć zewsząd, jednak trudniejsze wyzwania oferują większą szansę na drop (w tym samym zakresie czasu).

Cytat z: Ion Hazzikostas (źródło)
(...) oprócz limitu unique-eqipped, obecnie mamy w planach dodanie "aury tłumiącej" w mitycznych rajdach przez pierwsze kilka tygodni po otwarciu, która blokowałaby specjalne efekty legendarnych przedmiotów (wciąż będą funkcjonować normalnie jako wysoko-poziomowe, regularne przedmioty). Ograniczy to nierówne traktowanie graczy podczas "wyścigów" w progresji, jak również utworzy mechanizm automaczytnego nerfowania rajdów po ich zakończeniu.

Nowe modele


Wierzchowce


Zwierzaki


Artefakty


http://i.imgur.com/bHy8LQh.pnghttp://i.imgur.com/XRRY7tM.pngWszystkie materiały pochodzą z wczesnej wersji gry.
Mogą zawierać błędy lub być niekompletne!

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz